Dus je hebt in je hele leven maar 3 niet-sportieve mannen geneukt die alle3 hem niet omhoog konden krijgen?quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:21 schreef Andromache het volgende:
ik heb trouwens slechte ervaringen met mannen die niet sporten. de laatste drie oppikkertjes deden dat niet en kregen hem niet omhoog!
quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:27 schreef Silenus het volgende:
[..]Waar slaat dit nou weer op.
Dat kan 1001 redenen hebben, lijkt me. Als ze alle drie rood haar hadden zou dat er ook mee te maken hebben gehad?
Ja, dit vat hem wel mooi samenquote:
dus volgens mij dat je niet al te gereserveerd bent en ook zelf eens vraagt, niet te moeilijk doet bij leuke voorstellen voor een activiteit: 'ja leuk', van dattumquote:spontaniteit: het uit eigen aandrang en zonder nadere overweging handelen
quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Misschien krompen ze ineens van het rammelende eierstokkenconcerto?
In dat geval is bijna iedereen wel spontaan, toch?quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:28 schreef Andromache het volgende:
we pakken de Van Dale er even bij:
[..]
dus volgens mij dat je niet al te gereserveerd bent en ook zelf eens vraagt, niet te moeilijk doet bij leuke voorstellen voor een activiteit: 'ja leuk', van dattum
Nee heur. Ik deed meequote:Op zaterdag 13 april 2013 14:29 schreef Silenus het volgende:
Haha ik zit hier in m'n eentje hardop te lachen.
Misschien had je een schimmeltje in die periode?quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:30 schreef Andromache het volgende:
weet ik veel. het was ook maar een theorie van mijn zusje. als je niet sport, ben je minder gezond ofzo? ja toch wel een beetje apart. ga je voor die rebound, kan ie geen stijve krijgen.... en drie mannen achter elkaar dus!
meid. ha. ha. ha. niet grappig. zij moesten zo nodig zonder condoom hoor. no way!quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Misschien krompen ze ineens van het rammelende eierstokkenconcerto?
Zoek de overeenkomstige factor..quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:30 schreef Andromache het volgende:
.. en drie mannen achter elkaar dus!
eh. kort haar. niet sporten. Nederlandstalig. uit de noordelijke helft van Nederland. in categorie 25-35.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zoek de overeenkomstige factor..
Maar dat gaat toch niet als ze niet overeind komen...quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:35 schreef BeamofLight het volgende:
Niet allemaal Andro bashen nu. Ok, ze komt nogal, tja -vul maar in-, over de laatste tijd. Denk dat ze serieus zwaar nuchter geneukt moet worden ofzo. Echt effe een keer voor een goeie.
Ik keek laatst een film of een serie of standup... Weet niet meer... Daar zat een scene in waarin iemand vertelt over een gelovige man. De man vertrouwt op god. Op een dag dreigt de man te verdrinken. Er komt een vissersboot langs, de man zegt "god zal me redden, vaar maar door" 5 minuten later een rubberboot "god zal me redden, vaar maar door".quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:32 schreef Andromache het volgende:
[..]
meid. ha. ha. ha. niet grappig. zij moesten zo nodig zonder condoom hoor. no way!
Shit daar had ik nog niet eens aan gedachtquote:Op zaterdag 13 april 2013 14:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik keek laatst een film of een serie of standup... Weet niet meer... Daar zat een scene in waarin iemand vertelt over een gelovige man. De man vertrouwt op god. Op een dag dreigt de man te verdrinken. Er komt een vissersboot langs, de man zegt "god zal me redden, vaar maar door" 5 minuten later een rubberboot "god zal me redden, vaar maar door".
Man verdrinkt, komt bij de hemelpoort. "God waarom redde u me niet?" "Wat zeik je nou, ik stuurde een vissersboot en een rubberboot en jij stuurt ze verdomme weg! Denk je dat ik bezig blijf?"
Meid, je hebt net 3 boten laten varen.
Ik denk dat DP een andere overeenkomst bedoelt...quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:35 schreef Andromache het volgende:
[..]
eh. kort haar. niet sporten. Nederlandstalig. uit de noordelijke helft van Nederland. in categorie 25-35.
shit. mijn markt wordt wel klein zo hahahaha
quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik denk dat DP een andere overeenkomst bedoelt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |