Haha, leukequote:Op maandag 15 april 2013 10:58 schreef -Splash- het volgende:
Ik denk dat de date van PinkDwarf erg goed is gegaan, die heeft is waarschijnlijk nog steeds onder de pannen.
Omg echtquote:Op maandag 15 april 2013 13:10 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Haha, leukeJa, het werd een wat langere date dan gepland..
Date duurde 24 uur uiteindelijk! En het was erg gezellig. Alles voelde vertrouwd en fijn
Aardbeien voeren en dat soort dingen. Hij is echt super lief. En natuurlijk is hij MEESTERLIJK!
Deze dus niet.quote:Op maandag 15 april 2013 13:21 schreef -Splash- het volgende:
Vinden vrouwen dat echt leuk? Ik voer meestal dingen omdat ik dan te laat ben begonnen met koken en dan het idee heb dat ik op deze manier veilig blijf.
Leuk hoor PinkDwarf! Date 3 in de maak dus.
Dan begrijpen wij elkaar tenminste.quote:
Oh, ik vond het wel schattig dat hij dat deedquote:
Ben het met je eens. Ik vraag me alleen af waar die mannen met zulke extreme ideeën vandaan komen.quote:Op maandag 15 april 2013 11:08 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Negeren, als hij/zij je waarden niet kunnen accepteren dan is er geen toekomst.
Ik verwacht dat dit beide kanten op werkt.
extreem open minded, die ken ik wel eenquote:Op maandag 15 april 2013 15:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ben het met je eens. Ik vraag me alleen af waar die mannen met zulke extreme ideeën vandaan komen.
Waar zijn de gematigde, open minded mannen?
*meldtquote:Op maandag 15 april 2013 15:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ben het met je eens. Ik vraag me alleen af waar die mannen met zulke extreme ideeën vandaan komen.
Oeps ik mors wat op mijn vinger. Oooh kom hier maakt niks uit ik lik het er wel van af.quote:Op maandag 15 april 2013 15:13 schreef Yuki het volgende:
Voeren...
Samen koken en elkaar laten proeven dan weer wel
Okéquote:
Hier niet.quote:Op maandag 15 april 2013 15:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Samen koken en elkaar onder smeren zodat er een voedsel gevecht ontstaat met vervolg.quote:Op maandag 15 april 2013 15:13 schreef Yuki het volgende:
Voeren...
Samen koken en elkaar laten proeven dan weer wel
Dit is natuurlijk een vraag waarbij elke zoekende man hier zich gelijk zal melden.quote:Op maandag 15 april 2013 15:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
True that.quote:Op maandag 15 april 2013 16:16 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk een vraag waarbij elke zoekende man hier zich gelijk zal melden.
Nu doe je net of het een overgrote meerderheid is, wat natuurlijk niet zo is.
Ik denk dat veel mannen je best vrij willen laten en dat het een minderheid is die moeilijk zou doen over af en toe naar de kerk gaan. Het is niet alsof je gaat bidden voor het eten en lange spijkerrokken draagt.quote:Op maandag 15 april 2013 16:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
True that.
Ik ken ze alleen niet echt, mannen die openstaan voor een relatie met iemand die in bepaalde mate gelovig is.
Als ik puur naar mezelf kijk: ik ben ermee opgevoed en ben nu zoekende naar wat ik ermee wil. Niet in termen van geen seks voor het huwelijk, iedere zondag naar de kerk, etc., want daar voel ik me (ook) niet in thuis. Ik zie het meer als een vorm van bezinning ofzo.
Dus ja, ik zou het wel fijn vinden om iemand te treffen die me vrijlaat in mijn keuzes binnen die bezinning, bijv om wel zo nu en dan naar de kerk te gaan.
Gematigde, open minded man meldt zich! Ik heb eigenlijk vrij weinig moeite met de meeste dingen, kwestie van elkaar een stukje vrijheid geven om je eigen ding te doen. Al moet dat niet te extreem zijn natuurlijk.quote:Op maandag 15 april 2013 15:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat extreme heeft voor mij ook niet, en wat ook vaak gebeurt (gesprekken in het algemeen) is dat je hen wel moet accepteren, maar zij ons niet willen accepteren. Of kunnen of mogen. Is maar hoe je er tegen aan kijkt.quote:Op maandag 15 april 2013 16:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mannen je best vrij willen laten en dat het een minderheid is die moeilijk zou doen over af en toe naar de kerk gaan. Het is niet alsof je gaat bidden voor het eten en lange spijkerrokken draagt.
Overigens behoor ik wel tot de minderheid, maar ik ben dan ook erg uitgesproken tegen (geloofs)rituelen die niet wetenschappelijk onderbouwd kunnen worden. Elke keer als tijdens een date blijkt dat de ander tot op zekere hoogte gelovig is leidt dat tot een discussie. Maar ik kan mijn bek er gewoon niet over houden, dus het is meer mijn mankement dan dat van de ander, denk ik.
Bidden voor het eten doe ik alleen bij m'n ouders en één van m'n vriendinnen, omdat zij het doen en ik dan heel makkelijk teruggrijp naar vroeger. En lange spijkerrokken...quote:Op maandag 15 april 2013 16:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mannen je best vrij willen laten en dat het een minderheid is die moeilijk zou doen over af en toe naar de kerk gaan. Het is niet alsof je gaat bidden voor het eten en lange spijkerrokken draagt.
Overigens behoor ik wel tot de minderheid, maar ik ben dan ook erg uitgesproken tegen (geloofs)rituelen die niet wetenschappelijk onderbouwd kunnen worden. Elke keer als tijdens een date blijkt dat de ander tot op zekere hoogte gelovig is leidt dat tot een discussie. Maar ik kan mijn bek er gewoon niet over houden, dus het is meer mijn mankement dan dat van de ander, denk ik.
Is dat niet afhankelijk van hoe de persoon in kwestie er zelf in staat? Kijk als jij graag eens de bijbel leest of je ga zo nu en dan maar de kerk. En dat alles verwacht je niet van je partner dan is dat vast geen probleem.quote:Op maandag 15 april 2013 16:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
True that.
Ik ken ze alleen niet echt, mannen die openstaan voor een relatie met iemand die in bepaalde mate gelovig is.
Als ik puur naar mezelf kijk: ik ben ermee opgevoed en ben nu zoekende naar wat ik ermee wil. Niet in termen van geen seks voor het huwelijk, iedere zondag naar de kerk, etc., want daar voel ik me (ook) niet in thuis. Ik zie het meer als een vorm van bezinning ofzo.
Dus ja, ik zou het wel fijn vinden om iemand te treffen die me vrijlaat in mijn keuzes binnen die bezinning, bijv om wel zo nu en dan naar de kerk te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |