Naja, als alle datingsites hier aan meedoen, dan is er toch geen weg omheen en kan je er net zo goed het beste van maken...ach ja.quote:
Dus omdat jij niet goed leest is het oneerlijk?quote:Op woensdag 17 april 2013 00:09 schreef Sannne het volgende:
[..]
Dat geef ik net aan. Je steekt moeite in iets wat nutteloos is. Er zijn zoooooooveel niet betalende leden. Als je dit zou weten van te voren (welk lid wel of niet betalend is..) zou het nog te begrijpen zijn maar dit vind ik gewoonweg oneerlijk. En bovendien moet je wel erg goed gaan lezen dit van te voren allemaal te weten. Doe jij dat? Ik niet.
Zucht je mist het hele punt hier.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dus omdat jij niet goed leest is het oneerlijk?![]()
Je kan zelf toch wel bedenken dat een betalend lid meer dan een niet betalend lid kan. Dan ben je toch ook benieuwd naar wat wel en niet kan? Ik wel teminste. Want ik wil wel even weten of betalen een meer waarde is, en of de site bied wat ik graag wil.
Anders ben je mijn insiens niet slim bezig en houd je zelf wel erg van de domme.
Natuurlijk hopen ze daar op. Zo werkt marketing. Inspelen op een behoeft BVquote:Op woensdag 17 april 2013 00:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat heb je dan aan niet betalende leden als ze je berichten toch niet kunnen lezen?
Is het idee hierachter dat de niet-betalende persoon een email krijgt, nieuwsgierig wordt en vervolgens wel weer gaat betalen?
Waar haal je nu opeens spookprofielen vandaan?quote:Op woensdag 17 april 2013 00:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Doet RP ook hieraan mee met al die 'spookprofielen'?
Nou vertel? Jij geeft aan dat je het gemeen is dat mensen je berichten niet kunnen lezen als ze niet betalen en dat je niet gaat lezen wat een niet betalend lid niet kan.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:19 schreef Sannne het volgende:
[..]
Zucht je mist het hele punt hier.
Never mind.
Daarom doe ik er niet meer aanquote:Op woensdag 17 april 2013 00:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, als alle datingsites hier aan meedoen, dan is er toch geen weg omheen en kan je er net zo goed het beste van maken...ach ja.
Doe niet zo moeilijk. Ik heb nooit het woord gemeen gebruikt. Ik heb alleen mijn mening gegeven over hoe het werkt.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou vertel? Jij geeft aan dat je het gemeen is dat mensen je berichten niet kunnen lezen als ze niet betalen en dat je niet gaat lezen wat een niet betalend lid niet kan.
Toch?
Stond tussen haakjes. Ik bedoelde profielen van mensen die niet meer betalen en dus niet terug kunnen reagerenquote:Op woensdag 17 april 2013 00:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Natuurlijk hopen ze daar op. Zo werkt marketing. Inspelen op een behoeft BV
[..]
Waar haal je nu opeens spookprofielen vandaan?
Sorry je gebruikte oneerlijk inderdaad.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:22 schreef Sannne het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk. Ik heb nooit het woord gemeen gebruikt. Ik heb alleen mijn mening gegeven over hoe het werkt.
Oh oke op die manier. Ben ik met je eens. Lijkt mij handiger als een profiel na x aantal dagen inactief gezet wordt of aantal dagen vermelden dat een account inactief is. Schept meer duidelijkheid.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Stond tussen haakjes. Ik bedoelde profielen van mensen die niet meer betalen en dus niet terug kunnen reageren
Dus omdat het aangegeven staat moet ik het overal mee eens zijn?quote:Op woensdag 17 april 2013 00:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Sorry je gebruikte oneerlijk inderdaad.
Goed pas ik de tekst aan, omdat jij (neem ik je even als voorbeeld ) niet even de moeite neemt om de "spelregels" door te lezen is het gemeen.
Juist ja![]()
De site geeft alles duidelijk aan niks gemeens aan. Mijn inziens dan ook een non argument
Naja, als ze die spookprofielen niet eens labellen zijnde -inactief- oid's, is dat alleen maar vervelend voor mensen die wel betalen. Die steken hun energie in mensen die niet eens meer actief zijn.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Sorry je gebruikte oneerlijk inderdaad.
Goed pas ik de tekst aan, omdat jij (neem ik je even als voorbeeld ) niet even de moeite neemt om de "spelregels" door te lezen is het gemeen.
Juist ja![]()
De site geeft alles duidelijk aan niks gemeens aan. Mijn inziens dan ook een non argument
Begint er steeds meer op te lijken dat ik RP maar eens een kans zal moeten gaan gevenquote:Op woensdag 17 april 2013 00:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh oke op die manier. Ben ik met je eens. Lijkt mij handiger als een profiel na x aantal dagen inactief gezet wordt of aantal dagen vermelden dat een account inactief is. Schept meer duidelijkheid.
RP doet dat volgens mij ook. Paiq doet dat zeker wel. De rest weet ik niet.
Tja, het staat aaaaaaaaaaaaallemaal aangegevenquote:Op woensdag 17 april 2013 00:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, als ze die spookprofielen niet eens labellen zijnde -inactief- oid's, is dat alleen maar vervelend voor mensen die wel betalen. Die steken hun energie in mensen die niet eens meer actief zijn.
Nee zeker niet, maar wel duidelijk en niks oneerlijk aan toch? Of zoals iemand anders opperde dat het oplichting was.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:27 schreef Sannne het volgende:
[..]
Dus omdat het aangegeven staat moet ik het overal mee eens zijn?![]()
Helemaal duidelijk.
Ja, ook_gek editte zijn post!quote:Op woensdag 17 april 2013 00:29 schreef Sannne het volgende:
[..]
Tja, het staat aaaaaaaaaaaaallemaal aangegeven
Ik vind RP best prima werken. Genoeg opties om je wensen aan te geven. Wel niet betalend lid staat ook aangegeven enz. En het is een zeer actief gebruikte site. Ook wel zo handigquote:Op woensdag 17 april 2013 00:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Begint er steeds meer op te lijken dat ik RP maar eens een kans zal moeten gaan geven
Klopt! Hoe meer mensen, hoe meer kansenquote:Op woensdag 17 april 2013 00:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik vind RP best prima werken. Genoeg opties om je wensen aan te geven. Wel niet betalend lid staat ook aangegeven enz. En het is een zeer actief gebruikte site. Ook wel zo handig
Jawel, ondanks dat het aangegeven staat en ook een vrij bekende gang van zaken is, vind ik het oneerlijke manier. En daar blijf ik bij.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee zeker niet, maar wel duidelijk en niks oneerlijk aan toch? Of zoals iemand anders opperde dat het oplichting was.
Het is inderdaad oneerlijk, misleiding enz enz enz als het nergens aangegeven staat.
Ik bedoel maarquote:Op woensdag 17 april 2013 00:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt! Hoe meer mensen, hoe meer kansen
Ben nu toch wel benieuwd waar je qua uiterlijkheden wel op valtquote:Op woensdag 17 april 2013 08:09 schreef Yuki het volgende:
Heb je eindelijk weer eens een normaal, leuk gesprek op Paiq, is het iemand die qua uiterlijkheden niet echt bij me past
Of juist nietquote:Op woensdag 17 april 2013 08:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ben nu toch wel benieuwd waar je qua uiterlijkheden wel op valt
Ook goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |