Ai dat gaat dan een nog langere ban wordenquote:Op woensdag 17 april 2013 13:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ms. Messy is gewoon de vriendin van Weiss, maar Weiss is geband.
Als mijn inkomen stijgt, zie ik het daar ook wel heen gaan.quote:
De foto's niet gezien?quote:Op woensdag 17 april 2013 13:24 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit. Alsof iemand er nog geloofd dat Ms. Messy een vrouw is.
Ja man. Vanaf aankomend schooljaar zit ik in Amsterdam, dus ik ben mijn uitgaven al aan het berekenen.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:27 schreef Seam het volgende:
Supps had ik zelf ook niet meegeteldWil je ook op kamers gaan yuri?
beetje gare naam voor een opblaaspop.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ms. Messy is gewoon de vriendin van Weiss, maar Weiss is geband.
Amsterdam = duur, helaas.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja man. Vanaf aankomend schooljaar zit ik in Amsterdam, dus ik ben mijn uitgaven al aan het berekenen.
Ik wil het niet wetenquote:Op woensdag 17 april 2013 13:30 schreef CarbonC het volgende:
[..]
welke google-opdracht gebruikte hij?
Wat ga je studeren Yuri? En lekker de aanbiedingen aflopen. Kiloknallers etcquote:Op woensdag 17 april 2013 13:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja man. Vanaf aankomend schooljaar zit ik in Amsterdam, dus ik ben mijn uitgaven al aan het berekenen.
Ugh, die tijden met instant noodlesquote:Op woensdag 17 april 2013 13:30 schreef Stereotomy het volgende:
Uit huis gaan is leuk
En je kunt al koken, dan heb je al weer goed voorsprong op anderen
Precies. En nu al beginnen met het zoeken naar goede, goedkope woonruimte. En de Lidl is gewoon goed. En samen met anderen eten = goedkoper, vooral als er p.p. betaald wordt of iedereen omstebeurt kookt. Voordat men doorheeft dat jij structureel 2x zoveel eet alsdan de rest ben je zo weer een jaar verder.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat ga je studeren Yuri? En lekker de aanbiedingen aflopen. Kiloknallers etc
quote:Op woensdag 17 april 2013 13:33 schreef CarbonC het volgende:
Voordat men doorheeft dat jij structureel 2x zoveel eet als de rest ben je zo weer een jaar verder.
Iemand probeert hier ergens de aandacht van af te leiden.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:35 schreef MsMessy het volgende:
Fanta doe eens post van je obliques en glutes posten
gr gr
ManagerAnger
quote:Op woensdag 17 april 2013 13:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dudequote:Op woensdag 17 april 2013 13:38 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Voorbeeld: bestek etc. regel je gewoon in de Mensa / op je faculteitskantine.
Ik neem telkens de verkeerde inbussleutel meequote:Op woensdag 17 april 2013 13:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
DudeJij regelt je homegym ook door stukje bij beetje de powerrack in je gym naar huis te smokkelen?
Waarom? Studentenhuis is leuk, zeker de eerste jaren van je studie.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:40 schreef 16meter het volgende:
Niet in een studentenhuis gaan wonen. Beter eigen sanitair en keuken regelen.
Dat is dan een paar tientjes teveel.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:41 schreef 16meter het volgende:
Nieuw bestek kost maar een paar tientjes bij de Action.
Als je die paar tientjes voor bestek niet kan missen heb je een inkomstenprobleem.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:41 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dat is dan een paar tientjes teveel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |