Sowieso is dat hele als versieren niet makkelijk gaat topic gevuld met trieste beta's. Ik heb het bijna te doen met de users daarquote:Op woensdag 17 april 2013 13:19 schreef MsMessy het volgende:
Hilarischen posts
R&P / Als versieren niet zo makkelijk gaat #115
R&P / Dating(site)-ervaringen #341 Gezegend met nieuwe dates?
40-50 euroquote:Op woensdag 17 april 2013 13:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Even een vraag voor de mensen die op zichzelf wonen/student zijn. Wat zijn jullie per week kwijt aan boodschappen?
Weissman, doe normaal, je bent dronken.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:19 schreef MsMessy het volgende:
Hilarischen posts
R&P / Als versieren niet zo makkelijk gaat #115
R&P / Dating(site)-ervaringen #341 Gezegend met nieuwe dates?
Dit. Alsof iemand er nog geloofd dat Ms. Messy een vrouw is.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Weissman, doe normaal, je bent dronken.
Ik denk zo rond de 40 euro ja, ik koop vaak vlees wat in de aanbieding is enz. Maar ik ben meestal in het weekend niet op mijn kamer.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Even een vraag voor de mensen die op zichzelf wonen/student zijn. Wat zijn jullie per week kwijt aan boodschappen?
Ms. Messy is gewoon de vriendin van Weiss, maar Weiss is geband.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:24 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit. Alsof iemand er nog geloofd dat Ms. Messy een vrouw is.
Ai dat gaat dan een nog langere ban wordenquote:Op woensdag 17 april 2013 13:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ms. Messy is gewoon de vriendin van Weiss, maar Weiss is geband.
Als mijn inkomen stijgt, zie ik het daar ook wel heen gaan.quote:
De foto's niet gezien?quote:Op woensdag 17 april 2013 13:24 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit. Alsof iemand er nog geloofd dat Ms. Messy een vrouw is.
Ja man. Vanaf aankomend schooljaar zit ik in Amsterdam, dus ik ben mijn uitgaven al aan het berekenen.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:27 schreef Seam het volgende:
Supps had ik zelf ook niet meegeteldWil je ook op kamers gaan yuri?
beetje gare naam voor een opblaaspop.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ms. Messy is gewoon de vriendin van Weiss, maar Weiss is geband.
Amsterdam = duur, helaas.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja man. Vanaf aankomend schooljaar zit ik in Amsterdam, dus ik ben mijn uitgaven al aan het berekenen.
Ik wil het niet wetenquote:Op woensdag 17 april 2013 13:30 schreef CarbonC het volgende:
[..]
welke google-opdracht gebruikte hij?
Wat ga je studeren Yuri? En lekker de aanbiedingen aflopen. Kiloknallers etcquote:Op woensdag 17 april 2013 13:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja man. Vanaf aankomend schooljaar zit ik in Amsterdam, dus ik ben mijn uitgaven al aan het berekenen.
Ugh, die tijden met instant noodlesquote:Op woensdag 17 april 2013 13:30 schreef Stereotomy het volgende:
Uit huis gaan is leuk
En je kunt al koken, dan heb je al weer goed voorsprong op anderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |