Ik ga 3x in de week nuquote:Op woensdag 17 april 2013 17:21 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Welke vrouw zit er nou op een man te wachten die liever elke dag in ee sportschool zit dan bij haar.. Ik niet hoor
Keb niet echt voor pics...quote:
Die pannenkoeken blijven niet plakkenquote:Op woensdag 17 april 2013 17:54 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ja maar jij stouwt jezelf vol met pannenkoeken, die moeten er ook weer vanaf ja.
Euhm, dat hoeft nou ook weer niet.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:54 schreef kingtoppie het volgende:
Ik stuur wel een keer dirty pics als ik weer lekker bezig ben.
Ga je zaterdag niet naar Loudness? Kun je daar hosselenquote:Op woensdag 17 april 2013 17:50 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Altijd. Kom je nog ooit eens in Valkie?
nee, is alweer even geleden. maar ik zal er ongetwijfeld nog wel een keer komen.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:50 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Altijd. Kom je nog ooit eens in Valkie?
Nope, gezondheid is me belangrijkerquote:Op woensdag 17 april 2013 17:57 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ga je zaterdag niet naar Loudness? Kun je daar hosselen
wat is dat? en hoe is het met jouw hosselacties? of doe je daar niet aan?quote:Op woensdag 17 april 2013 17:57 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ga je zaterdag niet naar Loudness? Kun je daar hosselen
nice feestje in klokgebouw.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:01 schreef dawg het volgende:
[..]
wat is dat? en hoe is het met jouw hosselacties? of doe je daar niet aan?
Eerder met gehosseld worden?quote:Op woensdag 17 april 2013 18:05 schreef Joysa het volgende:
oh en hosselen ben ik niet zo mee bezig eigenlijk
nee? waarom niet? zonde hoor.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:05 schreef Joysa het volgende:
oh en hosselen ben ik niet zo mee bezig eigenlijk
ik vroeger ook. nu niet meer zo.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kan er wel van genieten.
Hoe is het met jouw hosselings?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |