Hahaha. Ik had al gereageerd op een kamer op de Spinazocampus in Z-O alleen er waren teveel mensen voor mij. Z-O is nog een aardig stukkie van het centrum trouwens, best jammer.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:57 schreef Ethanolic het volgende:
Yuri je moet gewoon lekker Bullewijk pakken of in West ofzo.
Of Gein
Z-O is trouwens niet heel verkeerd als je naar Leeuwenburg, Wibautstraat of Spaklerweg gaat. Zolang je maar een goede buurt hebt. Watergraafsmeer kan je ook vaak wel iets vinden, niet ver van het centrum en geen fucking E650
Ja er zitten echt rare mensen in de gym. Maar het ligt ook aan de vrouwen natuurlijk.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:06 schreef StraatSoldaat het volgende:
Worden echt zo vaak vrouwen lastig gevallen in de sportschool, hoor de meest rare verhalen van vrouwen op bepaalde nederlandse fora's
Je moet sowieso niet een kamer verwachten in centrum, tenzij je dik veel geld/geluk hebt.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha. Ik had al gereageerd op een kamer op de Spinazocampus in Z-O alleen er waren teveel mensen voor mij. Z-O is nog een aardig stukkie van het centrum trouwens, best jammer.
Strandvliet toch? Valt reuze mee hoor.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha. Ik had al gereageerd op een kamer op de Spinazocampus in Z-O alleen er waren teveel mensen voor mij. Z-O is nog een aardig stukkie van het centrum trouwens, best jammer.
Dit.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:07 schreef seto het volgende:
[..]
Je moet sowieso niet een kamer verwachten in centrum, tenzij je dik veel geld/geluk hebt.
Geen idee broer.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Strandvliet toch? Valt reuze mee hoor.
Alleen 's nachts na uitgaan is dat denk ik wat minder.
Ik dacht al wat bedoel je met E650 dan, duidelijk.quote:
Een programma op mijn werk pakt nooit de ¤ dus ik ben nu gewend E ervoor te zettenquote:Op woensdag 17 april 2013 16:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Geen idee broer.
[..]
Ik dacht al wat bedoel je met E650 dan, duidelijk.
quote:Op woensdag 17 april 2013 16:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Een programma op mijn werk pakt nooit de ¤ dus ik ben nu gewend E ervoor te zetten
Zit je nog niet in het centrum en betaal je 650.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die van 650 is wel fucking nice man. Is op de Tweede Boerhaavestraat. Is de nieuwe Amstelcampus.
Hoeft ook niet.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zit je nog niet in het centrum en betaal je 650.
Waar in Nieuw-West?quote:Op woensdag 17 april 2013 16:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kan ook reageren op een kamer in Nieuw-West maar die wijk ziet er echt pauper uit man.
Had ik gekeken, maar zag zo niks staan op studentenwoningweb. Ik kijk vanavond even op een andere site.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waar in Nieuw-West?
Anders kijk je naar kamers in Watergraafsmeer.
Geuzenveld, klote ghettoquote:
+ Ver van het centrum is nooit echt ver.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:52 schreef Drommeldaris het volgende:
Yuri G, kom in 050 wonen. Kamers zijn hier een stuk goedkoper en redelijke kamers (20m) heb je voor rond de 350 als je een beetje goed zoekt. Verder van het centrum wordt ook alleen maar cheaper
Ver is >15 min lopen in mijn ogenquote:Op woensdag 17 april 2013 16:53 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
+ Ver van het centrum is nooit echt ver.
wat een nicht is Hermes toch eigenlijkquote:Op woensdag 17 april 2013 16:56 schreef Drommeldaris het volgende:
Trouwens pata's gepast in de Adidas store zodat ik de goede maat voor mn lifting shoes kon vinden. Heb nog overwogen om een paar sprankelende limited edition pata's te kopen maar toch maar niet gedaan
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |