Ja, die mensen zijn ziek. Heel erg ziek.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:17 schreef Boydie12 het volgende:
lol, heeft een van jullie weleens iets over 'pro-ana' gehoord? Lag hier toevallig vanmorgen een tijdschrift op tafel met een verhaal erover, blijken dus allemaal websites te zijn waar jonge meiden elkaar stimuleren tot afvallen, echt ziek kijk maar eens.. :
http://www.pro-ana.be/ en dan moet je babbelbox pro hebben geloof ik..
voorbeeldpost :
Vanmorgen gewogen en ben 1,1 kilo afgevallen.
Vandaag o=rijstenwafel
middag= appel
T= rijstenwafel of volkorencracker
avond= wat de pot schraft
Vanmiddag naar de boederij erna effen naar de stad en na het avond eten fietsen erna tea bo en buikspieren en dan hoop ik dat ik het er weer wat af heb morgen
Stay strong people whe can do it
![]()
De meeste mensen met anorexia zijn lelijk als de nacht en proberen hun gezicht te compenseren met hun lichaam. Ik zie het een beetje als het spiegelbeeld van het AAS forum van DBBquote:Op woensdag 17 april 2013 14:17 schreef Boydie12 het volgende:
lol, heeft een van jullie weleens iets over 'pro-ana' gehoord? Lag hier toevallig vanmorgen een tijdschrift op tafel met een verhaal erover, blijken dus allemaal websites te zijn waar jonge meiden elkaar stimuleren tot afvallen, echt ziek kijk maar eens.. :
voorbeeldpost :
Vandaag o=rijstenwafel
middag= appel
Vanmiddag naar de boederij erna effen naar de stad en na het avond eten fietsen erna tea bo en buikspieren en dan hoop ik dat ik het er weer wat af heb morgen
![]()
jij likt alles zo schoon dat het gelyk weer de kast in kan ckerquote:Op woensdag 17 april 2013 13:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb liever een eigen badkamer toilet en tuin dan een vaatwasser.
Alleen reactieve posts, minachting richting het gros van de users, zowel hier als op andere topics, geen toegevoegde waarde etc etcquote:
Gaat vaak diep hoor zoiets. Voor die meiden is het het enige waar ze controle over hebben en dat voelt goed. Vaak is het ook nog genetisch.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:17 schreef Boydie12 het volgende:
voorbeeldpost :
Vandaag o=rijstenwafel
middag= appel
![]()
Excuus,quote:Op woensdag 17 april 2013 15:02 schreef Snakey het volgende:
Zullen we wachten tot hij zelf weer kan posten? Iemand bespreken terwijl hij er zelf niet (hier) op kan reageren lijkt me niet eerlijk.
Dat users, in dit geval jij en weissman, elkaar niet liggen of mogen is onvermijdelijk op een forum. Zoek elkaar gewoon niet op of ga niet in op iemand, maakt het een stuk leuker voor iedereen.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:06 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Excuus,
Ik reageerde louter en alleen op de vraag waarom ik vind dat het opgeruimd is netjes is.
Ik heb oprecht geen problemen met die jongen... zolang hij maar respect blijft houden tegen wie dan ook en niet klakkeloos mensen hun posts loopt af te branden zonder daarbij ook nog eens een goed argument voor te hebben.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat users, in dit geval jij en weissman, elkaar niet liggen of mogen is onvermijdelijk op een forum. Zoek elkaar gewoon niet op of ga niet in op iemand, maakt het een stuk leuker voor iedereen.
Ik doe nu manager groothandel.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:13 schreef Stereotomy het volgende:
Als je ondernemen leuk vindt, dan is informatica misschien iets te droog voor je. HBO informatica is behoorlijk technisch. Ik weet niet wat je nu aan het doen bent op MBO niveau?
Bedrijfskundige Informatica of aanverwant is misschien dan leuke voor je. Combi tussen ondernemen, management en informatica.
late leerling?quote:Op woensdag 17 april 2013 15:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik doe nu manager groothandel.
Als ik Bedrijfskundige IT zo bekijk is het niet echt wat ik wil. Ik wil juist het technische leren. Vanavond eens wat beter doorlezen, thanks.
die moeder van hem is een pure milf, 9/10quote:
100%quote:Op woensdag 17 april 2013 15:31 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
die moeder van hem is een pure milf, 9/10
Hahaha. Ik had al gereageerd op een kamer op de Spinazocampus in Z-O alleen er waren teveel mensen voor mij. Z-O is nog een aardig stukkie van het centrum trouwens, best jammer.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:57 schreef Ethanolic het volgende:
Yuri je moet gewoon lekker Bullewijk pakken of in West ofzo.
Of Gein
Z-O is trouwens niet heel verkeerd als je naar Leeuwenburg, Wibautstraat of Spaklerweg gaat. Zolang je maar een goede buurt hebt. Watergraafsmeer kan je ook vaak wel iets vinden, niet ver van het centrum en geen fucking E650
Ja er zitten echt rare mensen in de gym. Maar het ligt ook aan de vrouwen natuurlijk.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:06 schreef StraatSoldaat het volgende:
Worden echt zo vaak vrouwen lastig gevallen in de sportschool, hoor de meest rare verhalen van vrouwen op bepaalde nederlandse fora's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |