inderdaad gewoon lkkr lange spieren beetje toned atlettische lookquote:Op woensdag 17 april 2013 11:23 schreef Panzermaus het volgende:
Als ik ga kuren ga ik sowieso Insanity doen. Door het hoge aantal reps krijg je niet van die bolle ballonnenspieren die je ook bij grote bodybuilders ziet.
ja wel btje jammer dat hij achter die chicks rende toen de foto werd genomenquote:Op woensdag 17 april 2013 11:23 schreef Panzermaus het volgende:
Mooi om Yuri in de OP te zien trouwens.
Mensen die de hele tijd bezig zijn met streef(fysieken) zijn eigenlijk onzekere pubers.quote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 11:35 schreef seto het volgende:
[..]
ja wel btje jammer dat hij achter die chicks rende toen de foto werd genomen
Whatever. Tatoeagesquote:Op woensdag 17 april 2013 11:50 schreef fathank het volgende:
wat is deze er gaan er maar 12 in een dozijn?
Met jouw fysiek kun je natuurlijk niet meer naar een streef toewerken. KIJK ZIJN PLAATJE MENSEN!!!quote:Op woensdag 17 april 2013 11:52 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Mensen die de hele tijd bezig zijn met streef(fysieken) zijn eigenlijk onzekere pubers.
Gewoon hard trainen en niet kijken naar hoe anderen er uit zien.
quote:Op woensdag 17 april 2013 11:52 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Mensen die de hele tijd bezig zijn met streef(fysieken) zijn eigenlijk onzekere pubers.
Gewoon hard trainen en niet kijken naar hoe anderen er uit zien.
Waar is Yolanthe dan?quote:
In de gisteren uitgebrachte trailer van de film Pain and Gain is weer geen spoor van Yolanthe Sneijder-Cabau te bekennen. De Nederlandse actrice is in april vorig jaar meerdere malen op de set gezien en zou, tot grote trots van velen, een rol spelen in de grote Hollywood-productie. In december vroeg menigeen zich al af of haar scènes er niet allemaal uitgeknipt zijn. Deze trailer lijkt die geruchten opnieuw te bevestigen.quote:
tijd?quote:Op woensdag 17 april 2013 12:24 schreef Kerol het volgende:
even kk hard hardgelopen tog die 15km even geneukt in de ass u mirin jelly
Gisteren afscheidsshake genomen, ik dacht vannochtend dat ik moest kotsen en zat een half uur op de wc te schijtenquote:Op woensdag 17 april 2013 00:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah dan is het over met dat ding. Ze kunnen gaan meuren niet normaal, als je kotsen wilt opwekken dan moet je dat maar doen.
Dude je gaat er dan toch geen shake meer in maken? Gewoon in de blender gooien.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gisteren afscheidsshake genomen, ik dacht vannochtend dat ik moest kotsen en zat een half uur op de wc te schijten
quote:Op woensdag 17 april 2013 12:18 schreef BadderAapje het volgende:
[..]
In de gisteren uitgebrachte trailer van de film Pain and Gain is weer geen spoor van Yolanthe Sneijder-Cabau te bekennen. De Nederlandse actrice is in april vorig jaar meerdere malen op de set gezien en zou, tot grote trots van velen, een rol spelen in de grote Hollywood-productie. In december vroeg menigeen zich al af of haar scènes er niet allemaal uitgeknipt zijn. Deze trailer lijkt die geruchten opnieuw te bevestigen.
Haha beter! Slecht voor haar ego. Ik hoop dat ze weer een beetje gaat aankomen trouwens.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:18 schreef BadderAapje het volgende:
[..]
In de gisteren uitgebrachte trailer van de film Pain and Gain is weer geen spoor van Yolanthe Sneijder-Cabau te bekennen. De Nederlandse actrice is in april vorig jaar meerdere malen op de set gezien en zou, tot grote trots van velen, een rol spelen in de grote Hollywood-productie. In december vroeg menigeen zich al af of haar scènes er niet allemaal uitgeknipt zijn. Deze trailer lijkt die geruchten opnieuw te bevestigen.
Ik probeerde mijn weerstand te verhogenquote:Op woensdag 17 april 2013 12:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dude je gaat er dan toch geen shake meer in maken? Gewoon in de blender gooien.
quote:Op woensdag 17 april 2013 12:27 schreef Kerol het volgende:
Jep, alles weg.
.
helemaal als je in de 140-160 bpm fase loopt toch spier loopt gewoon weg struikelde bijna over een stuk spier dat er onderweg afviel
Geen vaatwasser hebbenquote:Op woensdag 17 april 2013 12:45 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik dacht dat ik het wel kon hebben met mijn bazenikdoe1keerinde2weekdeafwasofdeafwaswordtgedaanalsmijnvriendinlangskomt-weerstand
ja maar jij harkt ook een miljoen per jaar binnen met zo'n lichaamquote:Op woensdag 17 april 2013 12:47 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Geen vaatwasser hebben.
20 jaar geleden hadden wij in ons studentenhuis er al 1.
Echinacea, bosbessen, cranberries, avocado. Powerfood eten mattie. Eet sinds 3 maanden meer van dit en nu een gaaf huidje, minder haaruitval etc.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik probeerde mijn weerstand te verhogen
Mijn signature supplementenlijn loopt niet zo goed.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:48 schreef Levolution het volgende:
[..]
ja maar jij harkt ook een miljoen per jaar binnen met zo'n lichaam
ben jij tog in je ui??
Die grapjes worden echt te saai gewoon, verzin eensch wat nieuws.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:48 schreef Levolution het volgende:
[..]
ja maar jij harkt ook een miljoen per jaar binnen met zo'n lichaam
ben jij tog in je ui??
Je vergeet sperma: ook goed voor van alles en nog wat.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Echinacea, bosbessen, cranberries, avocado. Powerfood eten mattie. Eet sinds 3 maanden meer van dit en nu een gaaf huidje, minder haaruitval etc.
een vrouw die komt vertellen wat grappig is en wat nietquote:Op woensdag 17 april 2013 12:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Die grapjes worden echt te saai gewoon, verzin eensch wat nieuws.
Dat smeer ik op mijn gezicht.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:51 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Je vergeet sperma: ook goed voor van alles en nog wat.
De Turk komt in je naar boven man, vrouwenhaat en agressie.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
een vrouw die komt vertellen wat grappig is en wat niet
oprotte bitch ga maar naar LIF
Die roids hakken er aardig in, niet?quote:Op woensdag 17 april 2013 12:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
een vrouw die komt vertellen wat grappig is en wat niet
oprotte bitch ga maar naar LIF
Heeft niks met afkomst te maken, CarbonC ziet al waar het door komt.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
De Turk komt in je naar boven man, vrouwenhaat en agressie.
Ik heb liever een eigen badkamer toilet en tuin dan een vaatwasser.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:47 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Geen vaatwasser hebben.
20 jaar geleden hadden wij in ons studentenhuis er al 1.
Moet te doen zijn, toch?quote:Op woensdag 17 april 2013 13:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb liever een eigen badkamer toilet en tuin dan een vaatwasser.
strong babolimpquote:Op woensdag 17 april 2013 11:35 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
wie hier is r groter dan dit?? incl 13 in dozijn tat
Heb ik nu ook. Het is alleen qua ruimte kiezen tussen een droger en vaatwasser. En aangezien ik al een droger had staan heb ik geen vaat wasserquote:
Sowieso is dat hele als versieren niet makkelijk gaat topic gevuld met trieste beta's. Ik heb het bijna te doen met de users daarquote:Op woensdag 17 april 2013 13:19 schreef MsMessy het volgende:
Hilarischen posts
R&P / Als versieren niet zo makkelijk gaat #115
R&P / Dating(site)-ervaringen #341 Gezegend met nieuwe dates?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |