Al gepost bish.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:01 schreef Curlbrah het volgende:
http://pmd.sonic1029.com/(...)aftpunk_getlucky.mp3
kekke gym muziek
kom haten fattyquote:
Hahah hele zak? Ik heb gamba's op gemarineerd met knoflook, citroen, lente ui en chili met brocolli, quinoa.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:12 schreef Curlbrah het volgende:
ok
net zak zalm į 8 stuks opgehaald, even de magnetron in en voilį
@Yuri: je moet kiezen waar je gemotiveerd voor bent maar ik denk dat je met zuiver informatica het beste toekomstperspectief hebt. Dus als je dat aankan en er gemotiveerd voor bent zou ik dat kiezen.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:28 schreef McNulty het volgende:
[..]
Deze opleiding zou je ook kunnen overwegen
http://www.kdg.be/opleidi(...)municatietechnologie
Heb ik niet gezien, maar Bayer wist al in 2000 dat hun insecticiden bijen in de war brachten.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:50 schreef Fanta-stick het volgende:
Nog nooit een Youtube advertentie afgekeken maar die van Greenpeace is toch indrukwekkend ( die over bijen).
Jammer dat ze niet doorhebben dat wij verhongeren als de bijen uitsterven.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:22 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Heb ik niet gezien, maar Bayer wist al in 2000 dat hun pecticiden bijen in de war brachten.
Dan ben je toch wel echt ziek als je dat bedrijf leidt.
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)voor-bijen-aan.dhtml
Wat kinderachtig zeg.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
Vandaag bijna met een manlet op de vuist omdat hij het squatrek wou en ik daar nog aan het deadliften was. Hij vond dat ik maar ergens anders moest gaan deadliften en toen ik dat weigerde en een opmerking maakte over zijn feed the beast shirt icm zijn lengte flipte hij hem helemaal. Die manlets zijn trouwens wel altijd de types in de gym die zo gefrustreerd zijn
beter geen magnetron broederquote:Op woensdag 17 april 2013 20:12 schreef Curlbrah het volgende:
ok
net zak zalm į 8 stuks opgehaald, even de magnetron in en voilį
omdat radiostraling en shit?quote:
Je kan het beter geleidelijk laten ontdooien, Afspoelen met koud water tot ijslaagje weg is en dan in de pan rustig laten ontdooien op laag vuur.quote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 19:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Whut als je eerder was had zeker nog 50m2 voor je. Wit met V-groef
quote:
Wat een sukkelquote:Op woensdag 17 april 2013 20:33 schreef Snakey het volgende:
Ik heb vandaag iemand uit het squatrek gejaagd die stond te curlen met twee 7,5 kilo dumbbells.
Deadliften in het squatrack? Waarom? geen rackpulls?quote:Op woensdag 17 april 2013 20:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
Vandaag bijna met een manlet op de vuist omdat hij het squatrek wou en ik daar nog aan het deadliften was. Hij vond dat ik maar ergens anders moest gaan deadliften en toen ik dat weigerde en een opmerking maakte over zijn feed the beast shirt icm zijn lengte flipte hij hem helemaal. Die manlets zijn trouwens wel altijd de types in de gym die zo gefrustreerd zijn
Er is bij ons geen andere plek om te deadliften dan bij 1 van de 2 squatreks. Dus ik doe het ook altijd daar. In NL zijn er maar twee barbells, 1 op de bench press en 1 in het squatrek. Dus gebruik ik het squatrek daar ook altijd voor DL.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Deadliften in het squatrack? Waarom? geen rackpulls?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |