abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 april 2013 @ 14:43:16 #76
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_125397316
Nav die discussie van gisteren:

quote:
Coca-Cola wijst consument op overgewicht
Voor het eerst in de geschiedenis gaat Coca-Cola Nederland in reclamecampagnes consumenten wijzen op overgewicht en obesitas door het drinken van onder meer Coca-Cola.
Foto: AFP

Het bedrijf zegt de komende jaren allerlei initiatieven te nemen die moeten leiden tot een bewustwording van overgewicht en obesitas.

Dat maakt de frisdrankenfabrikant woensdag bekend.

Hoewel het bedrijf geen voorstander is van een Europees waarschuwingssysteem op voeding met het plaatje van een verkeerslicht, komt het nu met een bewustwordingscampagne waarin het aandacht vraagt voor het belang van een gebalanceerde leefstijl.

Vrolijk en positief

In de twee tv-commercials wordt consumenten op een Coca-Cola-manier, 'vrolijk en positief', duidelijk gemaakt hoeveel calorieën er bijvoorbeeld in een blikje van 330 milliliter zitten en wat je moet doen om die weer uit het lichaam te krijgen.

Directeur Hessel de Jong spreekt wat betreft overgewicht van een ''heel ernstig probleem'' dat gezamenlijk moet worden aangepakt, dus ook met het sterkste merk van de wereld.

Obesitas

''Logisch dat mensen sceptisch op onze campagne gaan reageren, maar overgewicht en obesitas vormen een serieuze bedreiging voor de volksgezondheid.''

De Jong geeft toe dat obesitas een bedreiging is voor iedereen; ook voor Coca-Cola zelf, omdat mensen zich door de bewustwording wel eens kunnen keren tegen suikerhoudende frisdranken.

Omzet

Emeritus-hoogleraar voedingsleer Martijn B. Katan wijst er in een reactie op dat met deze actie het probleem niet wordt opgelost, omdat een bedrijf als Coca-Cola nu eenmaal op aarde is om de omzet te laten groeien.

Dat zegt het bedrijf voortaan vooral met kleinere verpakkingen en de merken Zero en Coca-Cola light te willen doen. Daarin zit geen suiker.

Het bedrijf is volgens Katan al langer bezig zich een gezonder imago aan te meten, onder meer door zich met sport te associëren. ''De frisdrankgigant is bang dat de overheid met wetten komt om suikerhoudende frisdranken terug te dringen. Het is Coca-Cola veel waard om dat te voorkomen.''

Eerste stap

Paul Rosemöller van Convenant Gezond Gewicht is verheugd met de eerste stap van Coca-Cola: ''Blijkbaar zijn wij erin geslaagd overgewicht en obesitas zo hoog op de agenda te krijgen dat ook dit bedrijf zich aangesproken voelt.''

De volgende stap is wat hem betreft aanpassing van het aanbod van Coca-Cola op scholen. ''Haal daar de regular cola dan uit de automaten en zet er water of andere calorie-arme producten voor terug.''
Goed initiatief, al doet Coca Cola dat alleen maar omdat ze bang zijn dat er anders beperkende wetten komen die hun omzet laat kelderen.
Confidence through competence
pi_125397481
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 11:27 schreef Beach het volgende:
FF vraagje over standing ohp he.
Wat is nou beter? Ik doe vanaf mn sleutelbeen naar boven, even hoofd wat naar achter en dan weer naar voren beetje oly style. Maar vandaag zag iemand de barbell achter zn nek leggen :? en ook hele tijd achter zn nek omhoog doen. En niet recht omhoog boven zn hoofd dus.
Ligt er een beetje aan wat je wil trainen.
Ik denk dat je behind the neck press bedoelt.
Strict doe ik eigenlijk alleen van voor.

Achter de nek, oefeningen als snatch grip push press, jerk vanuit de nek. Je kan zwaardere gewichten beter terug vangen op je nek.
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
  woensdag 17 april 2013 @ 14:49:21 #78
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_125397535
Als ik al zou kuren, zou ik het doen om te recompen. Bulken tot je natty zwaar genoeg bent en dan kuren om je VP omlaag te brengen zonder spier in the leveren :)
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  woensdag 17 april 2013 @ 14:51:27 #79
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_125397621
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 14:49 schreef star_gazer het volgende:
Als ik al zou kuren, zou ik het doen om te recompen. Bulken tot je natty zwaar genoeg bent en dan kuren om je VP omlaag te brengen zonder spier in the leveren :)
kuren met een hoog VP verhoogt de kans aanzienlijk op bitch tits. Meeste mensen doen een cut kuur om de zoveel mogelijk gains van hun bulk kuur te behouden. Natty bulken en dan met een kuur cutten lijkt me niet verstandig of effectief
pi_125399485
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 14:51 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

kuren met een hoog VP verhoogt de kans aanzienlijk op bitch tits. Meeste mensen doen een cut kuur om de zoveel mogelijk gains van hun bulk kuur te behouden. Natty bulken en dan met een kuur cutten lijkt me niet verstandig of effectief
Roep niet zomaar wat en onderbouw het eens.
pi_125403128
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 13:37 schreef Frankii het volgende:
Nu bijna 4 maanden bezig. Bijna 6 kilo zwaarder. En ineens vraagt iedereen of ik veel naar de sportschool ga. *O*

Nu: 65 kilo
Doel voor half juli: 70 kilo.

Ben benieuwd *O*
Deze man! Super! _O_
pi_125403196
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 14:17 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Valt volgens mij wel mee, hangt natuurlijk ook af van je activiteit en hoeveel je extra traint.

Daarom ook hier weer: dit soort simplistische vuistregeltjes en mensen die het zonder nadenken volgen of niet weten hoe ze het als leidraad moeten gebruiken, zijn exact de oorzaak dat AAS zo vaak verkeerd gebruikt wordt.
Stereo, wat denk je van de dingen die hier gepost worden?

http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=121703981

Later komt ook een interessante en onderbouwde discussie dat het om veel te veel protein gaat. Volgens mij heeft dat vrouwtje gewoon aandelen in BB.com en hun supplementen ofzo.

Zijn ze er tegenwoordig al uit over hoeveel eiwit je echt nodig hebt? Het moet toch niet zo zijn dat je 350 gram eiwit per dag moet wegtikken. :')
  woensdag 17 april 2013 @ 17:07:29 #83
55709 Stereotomy
pi_125403469
Heb alleen de OP gelezen en kan me vinden in de hoeveelheden die daar gezegd worden.

quote:
So - General 'bodybuilding' guidelines for protein would be as follows:
- Moderate bodyfat and training load = 2.2-2.8g per kg TOTAL weight (about 1-1.25g per pound)
- Very Low bodyfat or Very Low Calorie or High training load = 2.4 - 3g per kg TOTAL weight (1.1-1.35g per pound)
- High bodyfat, high calorie, or low training load = 1.6 to 2.2g per kg TOTAL weight (.75 - 1g per pound)
Anecdotally, as most find HIGHER protein intake better for satiety, partitioning, blood sugar control, and hypertrophy. UNLESS you have medical reasons for lower protein, or unless guided to use the GENERAL sports nutrition guidelines, I would suggest the BODYBUILDING values.
Die idioot hoge eiwitinnames die elders geroepen worden zijn gebaseerd op onwetendheid en broscience.
pi_125403513
Weet iemand waar je voor een redelijke prijs lifting shoes kan kopen? Ik wou ze hier kopen maar die van E50 zijn niet in mijn maat. Momenteel lijkt http://www.roguefitness.c(...)black-light-onix.php me de beste optie (

[ Bericht 33% gewijzigd door Drommeldaris op 17-04-2013 17:24:52 ]
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_125403970
Ik train al jaren op een paar aparte timberlands :')
pi_125406870
Is Jeff Seid nou natty of niet? Hij traint al wel vanaf z'n 12de perfect, en met een perfect dieet. Dat in combinatie met awesome genetics, zou het dan toch natty kunnen zijn?

Anders was hij toch ook niet zo mooi in het gezicht enzo? ;x
pi_125407043
wat denk je zelf?

en mooi in het gezicht.. serieus?
pi_125407078
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 18:37 schreef Atemno het volgende:
Is Jeff Seid nou natty of niet? Hij traint al wel vanaf z'n 12de perfect, en met een perfect dieet. Dat in combinatie met awesome genetics, zou het dan toch natty kunnen zijn?

[ afbeelding ]

Srs?
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
  woensdag 17 april 2013 @ 18:44:11 #89
55709 Stereotomy
pi_125407117
quote:
Hij traint al wel vanaf z'n 12de perfect, en met een perfect dieet.
Jij bent wel erg gevoelig voor marketing, niet?
pi_125407131
Geen puisten/vet/neveneffecten van roids.

quote:
7s.gif Op woensdag 17 april 2013 18:44 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Jij bent wel erg gevoelig voor marketing, niet?
Oke ik ben te naief.

Had het gewoon graag geloofd dat hij natty is..
  woensdag 17 april 2013 @ 18:46:35 #91
55709 Stereotomy
pi_125407206
Geeft niks, in Noord-Korea geloven ze ook écht dat die Kim-Il nogwat op een bergtop geboren is en door een zeldzame vogel naar de bewoonde wereld is gevlogen.
pi_125407231
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 18:44 schreef Atemno het volgende:
Hij heeft zeker een mooi fysiek en verder nog wat photoshop, verder ben ik er vrij zeker van dat die niet naturel is. Kijk anders eens naar foto's van toen die zeventien was ofzo, hoe weet je trouwens dat die geen side effects heeft van roids?
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_125407293
quote:

[..]

Oke ik ben te naief.

Je bent zelf niet eens natty, dan denk je serieus dat hij dat wel is?
Soukidan op je oogbal.
pi_125407362
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 18:47 schreef esv7 het volgende:

[..]

Hij heeft zeker een mooi fysiek en verder nog wat photoshop, verder ben ik er vrij zeker van dat die niet naturel is. Kijk anders eens naar foto's van toen die zeventien was ofzo, hoe weet je trouwens dat die geen side effects heeft van roids?
Geen uiterlijke side effects. Toen hij zeventien was had hij ook al een ziek fysiek, dus..
pi_125407417
Alsof je ongeacht middelen en dosis altijd verandert in een smerige puistenkop wanneer je AAS gebruikt. :')

Alle Olympians hebben ook het hele jaar door hun kop vol acne, natuurlijk.
  woensdag 17 april 2013 @ 18:55:19 #96
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_125407516
quote:

[ afbeelding ]

NEE
Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Boks van Bendoe _O_
  woensdag 17 april 2013 @ 18:57:42 #97
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_125407609
Hoe droog zou ie daar staan eigenlijk? Geen lelijke 'feathering' maar lekker smooth en toch goeie seperations.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
  woensdag 17 april 2013 @ 19:00:35 #98
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_125407710
quote:

[ afbeelding ]

Naast dat hij natuurlijk liegt over zijn AAS gebruik etc heeft ie echt een ziek fysiek _O_
Deathlift or Die.
pi_125409814
http://www.samenkopen.net/action_products/123391/142650

Inkoopactie Beef Jerky. Voor de liefhebber.
  woensdag 17 april 2013 @ 19:50:39 #100
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_125409820
Zeker mooi fysiek, jammer van zijn hoofd.
  woensdag 17 april 2013 @ 19:52:52 #101
69994 seto
-|||--------|||-
pi_125409945
quote:

[..]

Oke ik ben te naief.

Stort nu je hele wereld in?
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  woensdag 17 april 2013 @ 20:00:32 #102
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_125410343
quote:
7s.gif Op woensdag 17 april 2013 19:52 schreef seto het volgende:

[..]

Stort nu je hele wereld in?
Maar zie je dat nou aan zijn schouders/verhoudingen. Volume van bepaalde spieren dat iemand gebruikt?

Lol lil Jeffie is gewoon jonger dan dat ik ben.
pi_125410928
Oke mensen... need your help! :'(

Heb dus beginnende slijmbeursontsteking in schouder door overbelasting. (wtf }:| ).
In eerste instantie 3 weken niks trainen dat met (boven)rug, borst en schouders te maken heeft. Alleen benen, buik en armen (puur isolatie, want geen schouders) mag ik licht trainen.

Meer mensen die door blessure maand uit de running zijn geweest? Tips hoe de schade enigszins beperkt te houden?

Ik denk er maar even niet bij na hoelang ik nu voor de katse kut heb getraind en hoeveel spieren je in die periode verliest. :'(
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
  woensdag 17 april 2013 @ 20:13:24 #104
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_125411061
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 20:11 schreef jemappellefrikandelle het volgende:

Heb dus beginnende slijmbeursontsteking in schouder door overbelasting. (wtf }:| ).
In eerste instantie 3 weken niks trainen dat met (boven)rug, borst en schouders te maken heeft. Alleen benen, buik en armen (puur isolatie, want geen schouders) mag ik licht trainen.

Meer mensen die door blessure maand uit de running zijn geweest? Tips hoe de schade enigszins beperkt te houden?

Ik denk er maar even niet bij na hoelang ik nu voor de katse kut heb getraind en hoeveel spieren je in die periode verliest. :'(
heb gewoon door getraind toen ik dat had (zelfde plek), ging vanzelf weg met de medicijnen die ik van mijn huisarts had gekregen. is even doorzetten maar goed.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
  woensdag 17 april 2013 @ 20:14:30 #105
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_125411127
Ik heb iets achter mijn knie verrekt tijdens buikspierkwartier. :')

Hoop dat het een simpele overstrekking is
  woensdag 17 april 2013 @ 20:16:30 #106
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_125411266
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 20:11 schreef jemappellefrikandelle het volgende:

Kan je een corticosteriodeinjectie krijgen? Dit versnelt het herstelproces en remt de onsteking.
pi_125411284
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 20:13 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

heb gewoon door getraind toen ik dat had (zelfde plek), ging vanzelf weg met de medicijnen die ik van mijn huisarts had gekregen. is even doorzetten maar goed.
No shit? :?

Mag drie weken niks trainen dat met schouder te maken heeft... Als daarna nog last heb jassen ze er een spuit in. Heb zelf aangegeven dat ik mijn werk ook niet goed kan uitvoeren om er wat extra druk op te zetten. Wil (natuurlijk) dat die flauwekul zo snel mogelijk over is.

Maargoed pijn ging langzaam steeds meer irriteren tot ik gister echt stekende pijn in schouder had. Trainen ging sowieso al niet meer volle bak dus.
..
..
  woensdag 17 april 2013 @ 20:16:50 #108
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_125411289
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 20:14 schreef StraatSoldaat het volgende:

Hoop dat het een simpele overstrekking is
Succes brah.
  woensdag 17 april 2013 @ 20:17:38 #109
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_125411339
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 20:16 schreef jemappellefrikandelle het volgende:

[..]

Mag drie weken niks trainen dat met schouder te maken heeft... Als daarna nog last heb jassen ze er een spuit in. Heb zelf aangegeven dat ik mijn werk ook niet goed kan uitvoeren om er wat extra druk op te zetten. Wil (natuurlijk) dat die flauwekul zo snel mogelijk over is.

Maargoed pijn ging langzaam steeds meer irriteren tot ik gister echt stekende pijn in schouder had. Trainen ging sowieso al niet meer volle bak dus.
Klote voor je man, ook omdat je je schouders overal voor gebruikt. Hoop dat je snel die spuit krijgt.
  woensdag 17 april 2013 @ 20:18:31 #110
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_125411409
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 20:16 schreef jemappellefrikandelle het volgende:

[..]

als je er teveel last van hebt zou ik niet gaan trainen, bij mij deed het wel zeer maar icm pijnstillers was trainen nog wel aardig goed te doen. Heb het wel rustiger aan gedaan.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
  woensdag 17 april 2013 @ 20:29:40 #111
69994 seto
-|||--------|||-
pi_125412103
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 20:00 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Maar zie je dat nou aan zijn schouders/verhoudingen. Volume van bepaalde spieren dat iemand gebruikt?

Lol lil Jeffie is gewoon jonger dan dat ik ben.
Hoeveelheid massa + droogheid is al verdacht, dan de mythe dat hij zogenaamd al jaren traint met zo'n super strikt schema terwijl hij echt enorm dom overkomt in zijn filmpjes.

quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 20:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
buikspierkwartier :')_____!
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  woensdag 17 april 2013 @ 20:33:01 #112
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_125412317
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 20:29 schreef seto het volgende:

[..]

Hoeveelheid massa + droogheid is al verdacht, dan de mythe dat hij zogenaamd al jaren traint met zo'n super strikt schema terwijl hij echt enorm dom overkomt in zijn filmpjes.

[..]

buikspierkwartier :')_____!
Zelfs met roids is het erg knap om op 19 jarige leeftijd zo'n fysiek te hebben. Zijn kin lijkt wel erg op een bilspleet.

Aangezien ik niet meer kan squatten door blessure, moet ik wel wat doen om mijn core sterk te houden.
pi_125413534
quote:

[ afbeelding ]

soeperdesoep-soep.
pi_125413809
Shit, hadden we het dus toch mis..

'Calorieën maken niet dik'
  woensdag 17 april 2013 @ 21:05:46 #115
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_125414029
Ik begin wel het bulken te missen, lekker veel eten en er mee weg komen. Zak chips meer of minder maakt niet zoveel uit en je lifts gaan elke training omhoog ;(
  woensdag 17 april 2013 @ 21:12:16 #116
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_125414379
Is het gebruik van wraps aan te raden? heb wel het gevoel dat mijn grip mij wel eens in de steek laat de laatste reps maar als ik wraps zou gebruiken zou ik niet meer raw liften
pi_125414449
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 21:12 schreef StraatSoldaat het volgende:
Is het gebruik van wraps aan te raden? heb wel het gevoel dat mijn grip mij wel eens in de steek laat de laatste reps maar als ik wraps zou gebruiken zou ik niet meer raw liften
:?
pi_125414487
Wat is jullie mening van verzadigde vetten op de gezondheid? Schadelijk of niet, en waarom?

Vind het zelf allemaal een beetje opgeblazen, drink meestal ook een liter of 2 aan volle melk en ook wel vaak roomboter, maar ben benieuwd hoe jullie erover denken.
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
pi_125414504
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 21:13 schreef Asgard het volgende:

[..]

:?
Hij bedoelt straps :')
pi_125414552
quote:
2s.gif Op woensdag 17 april 2013 21:14 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Ja dat snap ik wel, alleen ik snap het probleem ermee niet zo. 100 kg word niet ineens magisch 80kg oid.
  woensdag 17 april 2013 @ 21:15:13 #121
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_125414569
quote:
2s.gif Op woensdag 17 april 2013 21:14 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Ik dacht dat hij het eerst over die mexicaanse pannenkoeken had :').
pi_125414673
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 21:15 schreef Asgard het volgende:

[..]

Ja dat snap ik wel, alleen ik snap het probleem ermee niet zo. 100 kg word niet ineens magisch 80kg oid.
Hij faalt op zijn grip...
pi_125414828
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 21:13 schreef Pastapipos het volgende:
Wat is jullie mening van verzadigde vetten op de gezondheid? Schadelijk of niet, en waarom?

Vind het zelf allemaal een beetje opgeblazen, drink meestal ook een liter of 2 aan volle melk en ook wel vaak roomboter, maar ben benieuwd hoe jullie erover denken.
Zoals alles, met mate. Verzadigde vetten zit in zowat alles in en je lichaam maakt zelf ook verzadigde vetten aan. Een teveel hieraan kan een negatief effect hebben op je cholesterolverhouding en daar zouden gezondheidsrisico's aan verbonden zijn.

En ja, veel rotzooi waar je dik van word bevat relatief veel verzadigde vetten vandaar dat de focus daarop ligt.
pi_125414883
quote:
2s.gif Op woensdag 17 april 2013 21:17 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Hij faalt op zijn grip...
Ja, dan zou je verwachten dat hij straps als een welkome hulpmiddel zou omarmen ipv bezorgd te zijn dat hij "niet meer raw lift". Alsof hij dan ineens minder lift.
pi_125414915
quote:
Magnesium geen idee? Bevalt mij opzich wel. Degene die ik heb is uit t assortiment en daar is deze voor in de plaats gekomen. Was totaal 6 euro oid kwijt, misschien dat je het in een winkel kan vinden:

http://klimwinkel.nl/catalog/magnesiumbal-gram-p-1032.html
pi_125414966
quote:
Doe je aan raw only wedstrijden? Zo nee, wat let je?
Soukidan op je oogbal.
  woensdag 17 april 2013 @ 21:23:56 #127
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_125415157
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 21:20 schreef Pastapipos het volgende:

[..]

Magnesium geen idee? Bevalt mij opzich wel. Degene die ik heb is uit t assortiment en daar is deze voor in de plaats gekomen. Was totaal 6 euro oid kwijt, misschien dat je het in een winkel kan vinden:

http://klimwinkel.nl/catalog/magnesiumbal-gram-p-1032.html
Ik denk dat ik ook meer uit mijn deadlifts kan halen met een hulpmiddel. Ik vind het soms best zwaar voor mijn armen.
pi_125415289
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 21:23 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Ik denk dat ik ook meer uit mijn deadlifts kan halen met een hulpmiddel. Ik vind het soms best zwaar voor mijn armen.
Ik merkte het verschil heel duidelijk toen ik het na m'n setje schoongemaakt had en daarna de boel teruggelegd heb. Voelde ineens een stuk zwaarder.

Had tijdens shrugs dat de boel bij de laatste paar reps uit m'n vingers gleed :'(
pi_125415343
Straps gebruiken heeft als voordeel dat als je bijv. faalt met grip op de deadlift je daarmee hoger kan gaan en zo de overige gebruikte spieren met een hoger gewicht kunt trainen. Dan zou je buiten het deadliften met straps je grip nog met een andere oefening kunnen trainen.
  woensdag 17 april 2013 @ 21:53:43 #130
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_125417026
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 21:26 schreef esv7 het volgende:
Straps gebruiken heeft als voordeel dat als je bijv. faalt met grip op de deadlift je daarmee hoger kan gaan en zo de overige gebruikte spieren met een hoger gewicht kunt trainen. Dan zou je buiten het deadliften met straps je grip nog met een andere oefening kunnen trainen.
Ja ik wil graag dit jaar 100 kg deadlift bereiken ook al is het 1 rep.
pi_125417873
Heeft er iemand ervaring met grippers?

woensdag 17 april 2013 @ 22:09:10 #132
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_125418003
quote:
2s.gif Op woensdag 17 april 2013 22:06 schreef Drommeldaris het volgende:

[ afbeelding ]
Heb al heel veel moeite met klemmetjes.
pi_125418330
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 21:53 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Ja ik wil graag dit jaar 100 kg deadlift bereiken ook al is het 1 rep.
Nice, hoeveel doe je nu met hoeveel reps?
  woensdag 17 april 2013 @ 22:15:20 #134
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_125418407
quote:
2s.gif Op woensdag 17 april 2013 22:06 schreef Drommeldaris het volgende:

[ afbeelding ]
Zo een kneep ik laatst uit zijn vorm in de winkel. (Snel weer terug gehangen :D :@ )
  woensdag 17 april 2013 @ 22:17:59 #135
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_125418591
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 22:14 schreef esv7 het volgende:

[..]

Nice, hoeveel doe je nu met hoeveel reps?
Ik doe nu 12x60 ga elke week 2,5/5 kg omhoog. Kon vorig jaar iets van 2/3 85 kg. Denk dat het nu ook wel gaat lukken. Dus 1 x 100 van de grond tillen lijkt me een mooi doel, al ben ik niet echt van het maxen.
pi_125418721
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 22:15 schreef Snakey het volgende:

[..]

Zo een kneep ik laatst uit zijn vorm in de winkel. (Snel weer terug gehangen :D :@ )
Dingen gaan tot een kilo of 160 weerstand, waarschijnlijk heb je een lichte gehad. Ik wil graag raw blijven deadliften en vroeg me af of dit geschikt is om de grip te versterken.
  woensdag 17 april 2013 @ 22:23:56 #137
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_125418958
quote:
2s.gif Op woensdag 17 april 2013 22:20 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Dingen gaan tot een kilo of 160 weerstand, waarschijnlijk heb je een lichte gehad. Ik wil graag raw blijven deadliften en vroeg me af of dit geschikt is om de grip te versterken.
Dat was een heel lichte inderdaad, ik had meer weerstand verwacht, er stond niks op de verpakking.

Ik weet niet of het je grip echt verbetert. Het zal in ieder geval meehelpen lijkt me.
pi_125418962
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 22:17 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Ik doe nu 12x60 ga elke week 2,5/5 kg omhoog. Kon vorig jaar iets van 2/3 85 kg. Denk dat het nu ook wel gaat lukken. Dus 1 x 100 van de grond tillen lijkt me een mooi doel, al ben ik niet echt van het maxen.
Ok netjes, nog een rede dat je 12 reps doet? Als ik mijn deadlift om zou willen hebben zou ik zelf op 5 reps gaan zitten. Niet dat ik het zou wijzigen als ik nog iedere week kan verhogen.
  woensdag 17 april 2013 @ 22:25:28 #139
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_125419084
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 22:23 schreef esv7 het volgende:

[..]

Ok netjes, nog een rede dat je 12 reps doet? Als ik mijn deadlift om zou willen hebben zou ik zelf op 5 reps gaan zitten. Niet dat ik het zou wijzigen als ik nog iedere week kan verhogen.
12 om wat meer cardiovasculair te trainen. Maar ja aangezien ik ook graag in kracht omhoog wil gaan is 5 reps niet eens zo'n slecht idee.
pi_125419428
quote:
7s.gif Op woensdag 17 april 2013 22:23 schreef Snakey het volgende:

[..]

Dat was een heel lichte inderdaad, ik had meer weerstand verwacht, er stond niks op de verpakking.

Ik weet niet of het je grip echt verbetert. Het zal in ieder geval meehelpen lijkt me.
Denk dat ik er eerst maar 1 koop dan, moet alleen kijken welke grip strenght ik nu ongeveer heb. Vanaf de 110 begint mn grip toch wel echt te falen op de deadlift (overhand)
pi_125419622
quote:
2s.gif Op woensdag 17 april 2013 22:29 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Denk dat ik er eerst maar 1 koop dan, moet alleen kijken welke grip strenght ik nu ongeveer heb. Vanaf de 110 begint mn grip toch wel echt te falen op de deadlift (overhand)
Hoeveel reps doe je nu dan?
Rustig aan.
pi_125419961
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 22:31 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hoeveel reps doe je nu dan?
Totdat mn grip faalt, meestal 6 :')

Straks dikkere squats dan deadlifts :')14.gif
pi_125420072
quote:
2s.gif Op woensdag 17 april 2013 22:36 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Totdat mn grip faalt, meestal 6 :')
Gaat dat niet steeds beter ook eigenlijk als je het gewoon vaak doet?

Versterkt je grip niet gewoon?
Rustig aan.
pi_125420748
quote:

[ afbeelding ]

Lovely fysiek.

Trouwens, grappig om te zien hoe droog zijn midsection + rest van UB is, maar op zijn benen, niet eens vergelijkbaar. :P Heb een beetje hetzelfde hier, vet verdwijnt het laatste op mijn benen. :')
pi_125421180
Vraag mij eigenlijk af hoezo Jeff niet natty zou kunnen zijn. Mensen zeggen wel 'hij is niet natty', maar waarom niet?

13 jaar:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 jaar:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
15 jaar:
SPOILER
17/18 jaar:
SPOILER
If not now, then when.
pi_125421965
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 20:16 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Kan je een corticosteriodeinjectie krijgen? Dit versnelt het herstelproces en remt de onsteking.
Hij had het idd over injectie wellicht dat hij daarmee jou ingewikkelde injectie bedoeld...Zelf ervaring mee?
..
..
  woensdag 17 april 2013 @ 23:39:00 #147
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_125423835
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:05 schreef jemappellefrikandelle het volgende:

[..]

Hij had het idd over injectie wellicht dat hij daarmee jou ingewikkelde injectie bedoeld...Zelf ervaring mee?
Geen ervaring mee maar was zelf ook bang dat ik een slijmbeursontsteking had, dus even gegoogled.
pi_125423891
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:39 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Geen ervaring mee maar was zelf ook bang dat ik een slijmbeursontsteking had, dus even gegoogled.
Je had iets met aanhechting van de spier toch? Inmiddels al over dan?
..
..
  woensdag 17 april 2013 @ 23:42:17 #149
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_125423985
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:40 schreef jemappellefrikandelle het volgende:

[..]

Je had iets met aanhechting van de spier toch? Inmiddels al over dan?
ik dacht idd aan overbelasting/ ontsteking van aanhechting oid. Bleken vastzittende ribben en nekwervels te zijn.
  donderdag 18 april 2013 @ 00:30:22 #150
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_125426036
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:39 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Zou nogal raar zijn aangezien je de pijn aangaf rondom het schouderblad in plaats van de zijkant(lateraal) van je schouder.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')