abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 april 2013 @ 10:11:53 #51
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_125387803
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 10:08 schreef Atemno het volgende:

[..]

Mag je die hier wel noemen?
Vast niet.
Deathlift or Die.
pi_125387971
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 01:23 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Je moet je pre-workouts ook niet bij de growshop halen
:') ja, maar ik moet er toch van gaan groeien???
  woensdag 17 april 2013 @ 11:00:05 #53
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_125389027
quote:
14s.gif Op woensdag 17 april 2013 10:11 schreef fathank het volgende:

[..]

Wat ik daar gezien heb aan andere stimulanten is het behoorlijk prijzig. Nou ben ik niet bekend met de gangbare marktprijzen voor roids maar iets zegt me dat die daar ook behoorlijk overpriced zijn.
Geen idee eigenlijk wat dat spul normaal kost, maar de hoge koers van de bitcoin maakt het vast niet goedkoper op sr.

maargoed, laten we hier maar over ophouden voor we ruzie krijgen met de mods ;)
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_125389169
quote:
7s.gif Op woensdag 17 april 2013 11:00 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk wat dat spul normaal kost, maar de hoge koers van de bitcoin maakt het vast niet goedkoper op sr.

maargoed, laten we hier maar over ophouden voor we ruzie krijgen met de mods ;)
Is bitcoin niet gecrashed vorige week?
  woensdag 17 april 2013 @ 11:09:31 #55
77130 star_gazer
pi_125389280
Ribben gaan overigens al beter; met een beetje mazzel maandag weer voorzichtig liften. Even voorzichtig met borst, maar (onder) rug en benen moet prima kunnen :)
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  woensdag 17 april 2013 @ 11:22:11 #56
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_125389727
quote:
7s.gif Op woensdag 17 april 2013 11:09 schreef star_gazer het volgende:
Ribben gaan overigens al beter; met een beetje mazzel maandag weer voorzichtig liften. Even voorzichtig met borst, maar (onder) rug en benen moet prima kunnen :)
Powercage besteld! Tevens met Oly stang en 120kg plaatjes erbij!
  woensdag 17 april 2013 @ 11:24:00 #57
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_125389801
140 kg totaal dus. Moet je wel even mee vooruit kunnen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 17 april 2013 @ 11:25:59 #58
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_125389884
quote:
14s.gif Op woensdag 17 april 2013 11:24 schreef fathank het volgende:
140 kg totaal dus. Moet je wel even mee vooruit kunnen.
Dat dacht ik, ik zit op 130 Deadlifts, 110 Squats en 90 Bench, dus dat stukje ruimte om te groeien is er gelukkig.
pi_125389954
FF vraagje over standing ohp he.
Wat is nou beter? Ik doe vanaf mn sleutelbeen naar boven, even hoofd wat naar achter en dan weer naar voren beetje oly style. Maar vandaag zag iemand de barbell achter zn nek leggen :? en ook hele tijd achter zn nek omhoog doen. En niet recht omhoog boven zn hoofd dus.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  woensdag 17 april 2013 @ 11:28:24 #60
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_125389980
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 11:27 schreef Beach het volgende:
Wat is nou beter? Ik doe vanaf mn sleutelbeen naar boven, even hoofd wat naar achter en dan weer naar voren beetje oly style. Maar vandaag zag iemand de barbell achter zn nek leggen :? en ook hele tijd achter zn nek omhoog doen. En niet recht omhoog boven zn hoofd dus.
Naar mijn mening een erg verneukeratieve houding voor je rug, Military press doet 't m voor mij nog steeds het beste.
  woensdag 17 april 2013 @ 11:29:44 #61
69994 seto
-|||--------|||-
pi_125390049
quote:
quote:
While both work the major muscles in the shoulder such as the anterior or front portion of the deltoid muscles and the lower and middle portion of the trapezius, the military press also works the front portion of the chest muscle called the pectoralis major. It also works the muscles surrounding the clavicle or collar bone. The behind-the-neck press works the supraspinatus muscles, located at the top of the shoulder blades. Both exercises are push-type exercises.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  woensdag 17 april 2013 @ 11:30:12 #62
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_125390068
Achter in de nek is blessuregevoeliger omdat je je schoudergewricht naar buiten duwt (weet neit precies hoe ik dit moet verwoorden, er zijn er hier vast een paar die je het beter uit kunnen leggen)
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_125390079
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 11:28 schreef MeneerBob het volgende:

[..]

Naar mijn mening een erg verneukeratieve houding voor je rug, Military press doet 't m voor mij nog steeds het beste.
Welke is precies verneukeratief? :P
  woensdag 17 april 2013 @ 11:31:44 #64
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_125390117
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 11:30 schreef Beach het volgende:

[..]

Welke is precies verneukeratief? :P
Stang in je nek, ik heb altijd het gevoel dat ik erg onnatuurlijk krom sta tijdens deze oefening, maar dat kan aan mijn houding liggen :')
pi_125390636
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 11:31 schreef MeneerBob het volgende:

[..]

Stang in je nek, ik heb altijd het gevoel dat ik erg onnatuurlijk krom sta tijdens deze oefening, maar dat kan aan mijn houding liggen :')
Bedankt, dan weet ik dat ik het goed doe :P
pi_125391527
Iemand tips met betrekking tot het verbeteren van grip? Ik heb eerder eens van die grippers (die dingen die je moet dichtknijpen) voorbij zien komen. Was is een goede indicator voor de weerstand die zo'n gripper nodig heeft, is deze aan de deadlift te linken?
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_125391998
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 01:41 schreef loveli het volgende:

[..]

Kan er even niet opkomen welke stofjes precies een rol spelen, maar kort door de bocht: sporten is goed voor je immuunsysteem. Er vindt een reactie plaats die te vergelijken is met een ontstekingsreactie, maar met een boost voor je immuunsysteem. Als je ontstekingsremmers neemt (de meeste gangbare pijnstillers hebben dat effect), heb je wel de ontstekingsreactie, maar niet de bij sport horende gezondheidswinst.
Pijnstillers nemen om te voorkomen dat je gaat verkrampen is niet dom, sporten met pijnstillers in bepaalde gevallen wel. Geen idee wat precies de klachten zijn en waarom je wel of niet moet doorgaan met trainen, maar op basis van wat ik weet zou ik je aanraden iig rustig aan te doen.

Linkdump die er volgens mij mee te maken heeft:
http://www.tagesspiegel.d(...)nsystem/1407300.html
Is de COX-2 pathway die o.a. IL-4 en IL-6 productie stimuleert. Paracetamol remt dit niet (aspirine bijv. wel).

Belangrijker in dit geval is dat je pijn maskeert, wat sneller kan leiden tot blessures.
pi_125393049
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 april 2013 10:37 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

+2 cm ofzo (no homo), mijn vriendin maakte er destijds ook wel opmerkingen over. Bizar. :') Kleine man kleine jan gaat hier niet op. :)
M.a.w.: nog geen 10%.
pi_125393768
quote:
2s.gif Op woensdag 17 april 2013 12:13 schreef Drommeldaris het volgende:
Iemand tips met betrekking tot het verbeteren van grip? Ik heb eerder eens van die grippers (die dingen die je moet dichtknijpen) voorbij zien komen. Was is een goede indicator voor de weerstand die zo'n gripper nodig heeft, is deze aan de deadlift te linken?
Heb ergens wel docje liggen met oefeningen voor vingers, pols, onderarm.

Moet m ff opzoeken, loop bij DL ook tegen problemen aan met grip.
pi_125394530
Nu bijna 4 maanden bezig. Bijna 6 kilo zwaarder. En ineens vraagt iedereen of ik veel naar de sportschool ga. *O*

Nu: 65 kilo
Doel voor half juli: 70 kilo.

Ben benieuwd *O*
I am the Milkman! My milk is delicious!
pi_125395538
Kunnen jullie een fatsoenlijke pistol squat? Voel me behoorlijk uit balans en te weinig lenig. Wel een doel erbij... :p
It's gonna take more bullets than you could ever fire to win this game... but one bullet... and I can give you a thousand lives.
  woensdag 17 april 2013 @ 14:10:07 #72
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_125395946
Van DBB:
quote:
Je zal tijdens een kuur nóg meer moeten eten om spiermassa te winnen, 25 calorieën en 1,5 gram eiwit per pond lichaamsgewicht verspreid over 6-7 maaltijden dagelijks.
Ik weet niet of een kuur een magisch effect heeft maar wordt je niet gewoon heel erg vet als je 25kcal per pond gaat eten? Als je 80kg weegt zou je dan al 4.2k kcal moeten eten.

Geen wonder dat al die stratenmakers op DBB zo opgeblazen worden en bitch tits krijgen :')
  woensdag 17 april 2013 @ 14:12:03 #73
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_125396016
Je zult voor jezelf moeten bijhouden hoeveel vet je gaint tijdens je kuur. Het is geen andere situatie dan wanneer je niet kuurt (kcal in/ out), alleen je energiebehoefte gaat natuurlijk wel omhoog.
Confidence through competence
  woensdag 17 april 2013 @ 14:14:56 #74
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_125396134
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 14:12 schreef Stereotomy het volgende:
Je zult voor jezelf moeten bijhouden hoeveel vet je gaint tijdens je kuur. Het is geen andere situatie dan wanneer je niet kuurt (kcal in/ out), alleen je energiebehoefte gaat natuurlijk wel omhoog.
Dat begrijp ik maar 25kcal per pond lichaamsgewicht lijkt me wat veel tenzij je al ripped as fuck bent
  woensdag 17 april 2013 @ 14:17:24 #75
55709 Stereotomy
pi_125396243
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 14:14 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Dat begrijp ik maar 25kcal per pond lichaamsgewicht lijkt me wat veel tenzij je al ripped as fuck bent
Valt volgens mij wel mee, hangt natuurlijk ook af van je activiteit en hoeveel je extra traint.

Daarom ook hier weer: dit soort simplistische vuistregeltjes en mensen die het zonder nadenken volgen of niet weten hoe ze het als leidraad moeten gebruiken, zijn exact de oorzaak dat AAS zo vaak verkeerd gebruikt wordt.
  woensdag 17 april 2013 @ 14:43:16 #76
55709 Stereotomy
pi_125397316
Nav die discussie van gisteren:

quote:
Coca-Cola wijst consument op overgewicht
Voor het eerst in de geschiedenis gaat Coca-Cola Nederland in reclamecampagnes consumenten wijzen op overgewicht en obesitas door het drinken van onder meer Coca-Cola.
Foto: AFP

Het bedrijf zegt de komende jaren allerlei initiatieven te nemen die moeten leiden tot een bewustwording van overgewicht en obesitas.

Dat maakt de frisdrankenfabrikant woensdag bekend.

Hoewel het bedrijf geen voorstander is van een Europees waarschuwingssysteem op voeding met het plaatje van een verkeerslicht, komt het nu met een bewustwordingscampagne waarin het aandacht vraagt voor het belang van een gebalanceerde leefstijl.

Vrolijk en positief

In de twee tv-commercials wordt consumenten op een Coca-Cola-manier, 'vrolijk en positief', duidelijk gemaakt hoeveel calorieën er bijvoorbeeld in een blikje van 330 milliliter zitten en wat je moet doen om die weer uit het lichaam te krijgen.

Directeur Hessel de Jong spreekt wat betreft overgewicht van een ''heel ernstig probleem'' dat gezamenlijk moet worden aangepakt, dus ook met het sterkste merk van de wereld.

Obesitas

''Logisch dat mensen sceptisch op onze campagne gaan reageren, maar overgewicht en obesitas vormen een serieuze bedreiging voor de volksgezondheid.''

De Jong geeft toe dat obesitas een bedreiging is voor iedereen; ook voor Coca-Cola zelf, omdat mensen zich door de bewustwording wel eens kunnen keren tegen suikerhoudende frisdranken.

Omzet

Emeritus-hoogleraar voedingsleer Martijn B. Katan wijst er in een reactie op dat met deze actie het probleem niet wordt opgelost, omdat een bedrijf als Coca-Cola nu eenmaal op aarde is om de omzet te laten groeien.

Dat zegt het bedrijf voortaan vooral met kleinere verpakkingen en de merken Zero en Coca-Cola light te willen doen. Daarin zit geen suiker.

Het bedrijf is volgens Katan al langer bezig zich een gezonder imago aan te meten, onder meer door zich met sport te associëren. ''De frisdrankgigant is bang dat de overheid met wetten komt om suikerhoudende frisdranken terug te dringen. Het is Coca-Cola veel waard om dat te voorkomen.''

Eerste stap

Paul Rosemöller van Convenant Gezond Gewicht is verheugd met de eerste stap van Coca-Cola: ''Blijkbaar zijn wij erin geslaagd overgewicht en obesitas zo hoog op de agenda te krijgen dat ook dit bedrijf zich aangesproken voelt.''

De volgende stap is wat hem betreft aanpassing van het aanbod van Coca-Cola op scholen. ''Haal daar de regular cola dan uit de automaten en zet er water of andere calorie-arme producten voor terug.''
Goed initiatief, al doet Coca Cola dat alleen maar omdat ze bang zijn dat er anders beperkende wetten komen die hun omzet laat kelderen.
pi_125397481
quote:
Ligt er een beetje aan wat je wil trainen.
Ik denk dat je behind the neck press bedoelt.
Strict doe ik eigenlijk alleen van voor.

Achter de nek, oefeningen als snatch grip push press, jerk vanuit de nek. Je kan zwaardere gewichten beter terug vangen op je nek.
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
  woensdag 17 april 2013 @ 14:49:21 #78
77130 star_gazer
pi_125397535
Als ik al zou kuren, zou ik het doen om te recompen. Bulken tot je natty zwaar genoeg bent en dan kuren om je VP omlaag te brengen zonder spier in the leveren :)
-
  woensdag 17 april 2013 @ 14:51:27 #79
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_125397621
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 14:49 schreef star_gazer het volgende:
Als ik al zou kuren, zou ik het doen om te recompen. Bulken tot je natty zwaar genoeg bent en dan kuren om je VP omlaag te brengen zonder spier in the leveren :)
kuren met een hoog VP verhoogt de kans aanzienlijk op bitch tits. Meeste mensen doen een cut kuur om de zoveel mogelijk gains van hun bulk kuur te behouden. Natty bulken en dan met een kuur cutten lijkt me niet verstandig of effectief
pi_125399485
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 14:51 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

kuren met een hoog VP verhoogt de kans aanzienlijk op bitch tits. Meeste mensen doen een cut kuur om de zoveel mogelijk gains van hun bulk kuur te behouden. Natty bulken en dan met een kuur cutten lijkt me niet verstandig of effectief
Roep niet zomaar wat en onderbouw het eens.
pi_125403128
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 13:37 schreef Frankii het volgende:
Nu bijna 4 maanden bezig. Bijna 6 kilo zwaarder. En ineens vraagt iedereen of ik veel naar de sportschool ga. *O*

Nu: 65 kilo
Doel voor half juli: 70 kilo.

Ben benieuwd *O*
Deze man! Super! _O_
pi_125403196
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 14:17 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Valt volgens mij wel mee, hangt natuurlijk ook af van je activiteit en hoeveel je extra traint.

Daarom ook hier weer: dit soort simplistische vuistregeltjes en mensen die het zonder nadenken volgen of niet weten hoe ze het als leidraad moeten gebruiken, zijn exact de oorzaak dat AAS zo vaak verkeerd gebruikt wordt.
Stereo, wat denk je van de dingen die hier gepost worden?

http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=121703981

Later komt ook een interessante en onderbouwde discussie dat het om veel te veel protein gaat. Volgens mij heeft dat vrouwtje gewoon aandelen in BB.com en hun supplementen ofzo.

Zijn ze er tegenwoordig al uit over hoeveel eiwit je echt nodig hebt? Het moet toch niet zo zijn dat je 350 gram eiwit per dag moet wegtikken. :')
  woensdag 17 april 2013 @ 17:07:29 #83
55709 Stereotomy
pi_125403469
Heb alleen de OP gelezen en kan me vinden in de hoeveelheden die daar gezegd worden.

quote:
So - General 'bodybuilding' guidelines for protein would be as follows:
- Moderate bodyfat and training load = 2.2-2.8g per kg TOTAL weight (about 1-1.25g per pound)
- Very Low bodyfat or Very Low Calorie or High training load = 2.4 - 3g per kg TOTAL weight (1.1-1.35g per pound)
- High bodyfat, high calorie, or low training load = 1.6 to 2.2g per kg TOTAL weight (.75 - 1g per pound)
Anecdotally, as most find HIGHER protein intake better for satiety, partitioning, blood sugar control, and hypertrophy. UNLESS you have medical reasons for lower protein, or unless guided to use the GENERAL sports nutrition guidelines, I would suggest the BODYBUILDING values.
Die idioot hoge eiwitinnames die elders geroepen worden zijn gebaseerd op onwetendheid en broscience.
pi_125403513
Weet iemand waar je voor een redelijke prijs lifting shoes kan kopen? Ik wou ze hier kopen maar die van E50 zijn niet in mijn maat. Momenteel lijkt http://www.roguefitness.c(...)black-light-onix.php me de beste optie (

[ Bericht 33% gewijzigd door Drommeldaris op 17-04-2013 17:24:52 ]
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_125403970
Ik train al jaren op een paar aparte timberlands :')
pi_125406870
Is Jeff Seid nou natty of niet? Hij traint al wel vanaf z'n 12de perfect, en met een perfect dieet. Dat in combinatie met awesome genetics, zou het dan toch natty kunnen zijn?

Anders was hij toch ook niet zo mooi in het gezicht enzo? ;x
pi_125407043
wat denk je zelf?

en mooi in het gezicht.. serieus?
pi_125407078
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 18:37 schreef Atemno het volgende:
Is Jeff Seid nou natty of niet? Hij traint al wel vanaf z'n 12de perfect, en met een perfect dieet. Dat in combinatie met awesome genetics, zou het dan toch natty kunnen zijn?

[ afbeelding ]

Srs?
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
  woensdag 17 april 2013 @ 18:44:11 #89
55709 Stereotomy
pi_125407117
quote:
Hij traint al wel vanaf z'n 12de perfect, en met een perfect dieet.
Jij bent wel erg gevoelig voor marketing, niet?
pi_125407131
Geen puisten/vet/neveneffecten van roids.

quote:
7s.gif Op woensdag 17 april 2013 18:44 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Jij bent wel erg gevoelig voor marketing, niet?
Oke ik ben te naief.

Had het gewoon graag geloofd dat hij natty is..
  woensdag 17 april 2013 @ 18:46:35 #91
55709 Stereotomy
pi_125407206
Geeft niks, in Noord-Korea geloven ze ook écht dat die Kim-Il nogwat op een bergtop geboren is en door een zeldzame vogel naar de bewoonde wereld is gevlogen.
pi_125407231
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 18:44 schreef Atemno het volgende:
Hij heeft zeker een mooi fysiek en verder nog wat photoshop, verder ben ik er vrij zeker van dat die niet naturel is. Kijk anders eens naar foto's van toen die zeventien was ofzo, hoe weet je trouwens dat die geen side effects heeft van roids?
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_125407293
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 18:44 schreef Atemno het volgende:

[..]

Oke ik ben te naief.

Had het gewoon graag geloofd dat hij natty is..
Je bent zelf niet eens natty, dan denk je serieus dat hij dat wel is?
Soukidan op je oogbal.
pi_125407362
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 18:47 schreef esv7 het volgende:

[..]

Hij heeft zeker een mooi fysiek en verder nog wat photoshop, verder ben ik er vrij zeker van dat die niet naturel is. Kijk anders eens naar foto's van toen die zeventien was ofzo, hoe weet je trouwens dat die geen side effects heeft van roids?
Geen uiterlijke side effects. Toen hij zeventien was had hij ook al een ziek fysiek, dus..
pi_125407417
Alsof je ongeacht middelen en dosis altijd verandert in een smerige puistenkop wanneer je AAS gebruikt. :')

Alle Olympians hebben ook het hele jaar door hun kop vol acne, natuurlijk.
  woensdag 17 april 2013 @ 18:55:19 #96
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_125407516
quote:

[ afbeelding ]

NEE
Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Boks van Bendoe _O_
  woensdag 17 april 2013 @ 18:57:42 #97
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_125407609
Hoe droog zou ie daar staan eigenlijk? Geen lelijke 'feathering' maar lekker smooth en toch goeie seperations.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
  woensdag 17 april 2013 @ 19:00:35 #98
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_125407710
quote:

[ afbeelding ]

Naast dat hij natuurlijk liegt over zijn AAS gebruik etc heeft ie echt een ziek fysiek _O_
Deathlift or Die.
pi_125409814
http://www.samenkopen.net/action_products/123391/142650

Inkoopactie Beef Jerky. Voor de liefhebber.
  woensdag 17 april 2013 @ 19:50:39 #100
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_125409820
Zeker mooi fysiek, jammer van zijn hoofd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')