Stort nu je hele wereld in?quote:Op woensdag 17 april 2013 18:44 schreef Atemno het volgende:
Geen puisten/vet/neveneffecten van roids.
[..]
Oke ik ben te naief.
Had het gewoon graag geloofd dat hij natty is..
Maar zie je dat nou aan zijn schouders/verhoudingen. Volume van bepaalde spieren dat iemand gebruikt?quote:
heb gewoon door getraind toen ik dat had (zelfde plek), ging vanzelf weg met de medicijnen die ik van mijn huisarts had gekregen. is even doorzetten maar goed.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:11 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Oke mensen... need your help!![]()
Heb dus beginnende slijmbeursontsteking in schouder door overbelasting. (wtf).
In eerste instantie 3 weken niks trainen dat met (boven)rug, borst en schouders te maken heeft. Alleen benen, buik en armen (puur isolatie, want geen schouders) mag ik licht trainen.
Meer mensen die door blessure maand uit de running zijn geweest? Tips hoe de schade enigszins beperkt te houden?
Ik denk er maar even niet bij na hoelang ik nu voor de katse kut heb getraind en hoeveel spieren je in die periode verliest.
Kan je een corticosteriodeinjectie krijgen? Dit versnelt het herstelproces en remt de onsteking.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:11 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Oke mensen... need your help!![]()
Heb dus beginnende slijmbeursontsteking in schouder door overbelasting. (wtf).
In eerste instantie 3 weken niks trainen dat met (boven)rug, borst en schouders te maken heeft. Alleen benen, buik en armen (puur isolatie, want geen schouders) mag ik licht trainen.
Meer mensen die door blessure maand uit de running zijn geweest? Tips hoe de schade enigszins beperkt te houden?
Ik denk er maar even niet bij na hoelang ik nu voor de katse kut heb getraind en hoeveel spieren je in die periode verliest.
No shit?quote:Op woensdag 17 april 2013 20:13 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
heb gewoon door getraind toen ik dat had (zelfde plek), ging vanzelf weg met de medicijnen die ik van mijn huisarts had gekregen. is even doorzetten maar goed.
Succes brah.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik heb iets achter mijn knie verrekt tijdens buikspierkwartier.![]()
Hoop dat het een simpele overstrekking is
Klote voor je man, ook omdat je je schouders overal voor gebruikt. Hoop dat je snel die spuit krijgt.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:16 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
No shit?![]()
Mag drie weken niks trainen dat met schouder te maken heeft... Als daarna nog last heb jassen ze er een spuit in. Heb zelf aangegeven dat ik mijn werk ook niet goed kan uitvoeren om er wat extra druk op te zetten. Wil (natuurlijk) dat die flauwekul zo snel mogelijk over is.
Maargoed pijn ging langzaam steeds meer irriteren tot ik gister echt stekende pijn in schouder had. Trainen ging sowieso al niet meer volle bak dus.
als je er teveel last van hebt zou ik niet gaan trainen, bij mij deed het wel zeer maar icm pijnstillers was trainen nog wel aardig goed te doen. Heb het wel rustiger aan gedaan.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:16 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
No shit?![]()
Mag drie weken niks trainen dat met schouder te maken heeft... Als daarna nog last heb jassen ze er een spuit in. Heb zelf aangegeven dat ik mijn werk ook niet goed kan uitvoeren om er wat extra druk op te zetten. Wil (natuurlijk) dat die flauwekul zo snel mogelijk over is.
Maargoed pijn ging langzaam steeds meer irriteren tot ik gister echt stekende pijn in schouder had. Trainen ging sowieso al niet meer volle bak dus.
Hoeveelheid massa + droogheid is al verdacht, dan de mythe dat hij zogenaamd al jaren traint met zo'n super strikt schema terwijl hij echt enorm dom overkomt in zijn filmpjes.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:00 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Maar zie je dat nou aan zijn schouders/verhoudingen. Volume van bepaalde spieren dat iemand gebruikt?
Lol lil Jeffie is gewoon jonger dan dat ik ben.
buikspierkwartierquote:Op woensdag 17 april 2013 20:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik heb iets achter mijn knie verrekt tijdens buikspierkwartier.![]()
Zelfs met roids is het erg knap om op 19 jarige leeftijd zo'n fysiek te hebben. Zijn kin lijkt wel erg op een bilspleet.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:29 schreef seto het volgende:
[..]
Hoeveelheid massa + droogheid is al verdacht, dan de mythe dat hij zogenaamd al jaren traint met zo'n super strikt schema terwijl hij echt enorm dom overkomt in zijn filmpjes.
[..]
buikspierkwartier_____!
soeperdesoep-soep.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:37 schreef Atemno het volgende:
Is Jeff Seid nou natty of niet? Hij traint al wel vanaf z'n 12de perfect, en met een perfect dieet. Dat in combinatie met awesome genetics, zou het dan toch natty kunnen zijn?
[ afbeelding ]
Anders was hij toch ook niet zo mooi in het gezicht enzo? ;x
quote:Op woensdag 17 april 2013 21:12 schreef StraatSoldaat het volgende:
Is het gebruik van wraps aan te raden? heb wel het gevoel dat mijn grip mij wel eens in de steek laat de laatste reps maar als ik wraps zou gebruiken zou ik niet meer raw liften
Ja dat snap ik wel, alleen ik snap het probleem ermee niet zo. 100 kg word niet ineens magisch 80kg oid.quote:
Hij faalt op zijn grip...quote:Op woensdag 17 april 2013 21:15 schreef Asgard het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel, alleen ik snap het probleem ermee niet zo. 100 kg word niet ineens magisch 80kg oid.
Zoals alles, met mate. Verzadigde vetten zit in zowat alles in en je lichaam maakt zelf ook verzadigde vetten aan. Een teveel hieraan kan een negatief effect hebben op je cholesterolverhouding en daar zouden gezondheidsrisico's aan verbonden zijn.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:13 schreef Pastapipos het volgende:
Wat is jullie mening van verzadigde vetten op de gezondheid? Schadelijk of niet, en waarom?
Vind het zelf allemaal een beetje opgeblazen, drink meestal ook een liter of 2 aan volle melk en ook wel vaak roomboter, maar ben benieuwd hoe jullie erover denken.
Ja, dan zou je verwachten dat hij straps als een welkome hulpmiddel zou omarmen ipv bezorgd te zijn dat hij "niet meer raw lift". Alsof hij dan ineens minder lift.quote:
Magnesium geen idee? Bevalt mij opzich wel. Degene die ik heb is uit t assortiment en daar is deze voor in de plaats gekomen. Was totaal 6 euro oid kwijt, misschien dat je het in een winkel kan vinden:quote:Op woensdag 17 april 2013 21:12 schreef StraatSoldaat het volgende:
Is het gebruik van wraps aan te raden? heb wel het gevoel dat mijn grip mij wel eens in de steek laat de laatste reps maar als ik wraps zou gebruiken zou ik niet meer raw liften
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |