abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125256039
Even in de agenda zetten:

April 29 To May 3, 201

An event with historical implications will be held at the National Press Club in Washington, DC from April 29 to May 3, 2013. At that time as many as forty researchers and military/agency witnesses will testify for thirty hours over five days before former members of the United States Congress.

http://www.citizenhearing.org/

Een Disclosure Project-achtige conferentie. Ik ga in ieder geval aandachtig luisteren.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_125256123
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 03:16 schreef Probably_on_pcp het volgende:

Een Disclosure Project-achtige conferentie. Ik ga in ieder geval aandachtig luisteren.
me 2 !
When the power of love over comes the love of power, there will be peace
pi_125257612
Nou ik ben benieuwd...
  zondag 14 april 2013 @ 12:16:18 #4
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_125261341
^O^
  zaterdag 20 april 2013 @ 10:38:29 #5
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_125516669
hoop bekenden uit het wereldje zullen aanwezig zijn daar zag ik op hun site ^O^
pi_125520080
Tvp
Ура для россии
  zaterdag 20 april 2013 @ 13:58:08 #7
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_125521278
!

1 getuigenverklaring van een ex piloot ..

de moeite waard om t ebeluisteren
pi_125522460
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 13:58 schreef huupia het volgende:
!

1 getuigenverklaring van een ex piloot ..

de moeite waard om t ebeluisteren
Gaaf! :)
pi_125539519
Ik vind deze ook wel cool, verhaal over de recovery van een neergestorte UFO bij 00:40:

pi_125539532
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 03:16 schreef Probably_on_pcp het volgende:

April 29 To May 3, 201

zo, das lang geleden zeg
<hr>
  zondag 21 april 2013 @ 16:12:33 #11
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_125558022
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 23:09 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik vind deze ook wel cool, verhaal over de recovery van een neergestorte UFO bij 00:40:

idd super .. en zo zijn er honderden van dit soort getuigenissen van piloten , leger mensen politie en noem maar op .

vind het vreemd dat er nog steeds zoveel mensen zijn die met droge ogen durven te beweren dat er helemaal niets aan de hand is
pi_125564996
Mocht er iets nieuws komen bovendrijven, dan lees ik het graag.
pi_125779762
Even omhoog schoppen want we kunnen gaan aftellen :)
pi_125780010
Yay! Ben heel benieuwd :)
pi_125789864
nog 2 daagjes voor het volgende "event with historical implications" ....
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_125795341
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 10:15 schreef Montagui het volgende:
nog 2 daagjes voor het volgende "event with historical implications" ....
Ik zet me vast schrap voor de impact...
  zaterdag 27 april 2013 @ 21:48:50 #17
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_125809762
Ik vind het toch wel jammer dat er nooit beeldmateriaal is.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_125828547
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 21:48 schreef rakotto het volgende:
Ik vind het toch wel jammer dat er nooit beeldmateriaal is.
word zoiezo gestreamed!
Je zal de link vast wel kunnen vinden op de disclosure project website.
pi_125828723
  woensdag 1 mei 2013 @ 15:23:15 #20
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_125968273
quote:
Zeer verhelderend ^O^
pi_126010351
Zullen de hearings uiteindelijk ook op youtube te zien zijn, lijkt me wel toch?
Kan ze niet live-streamen!
pi_126010469
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 03:50 schreef joellsoares het volgende:
Zullen de hearings uiteindelijk ook op youtube te zien zijn, lijkt me wel toch?
Kan ze niet live-streamen!
Als t goed is wel.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 08:22:51 #24
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_126011018
george knapp :

I became interested in UFOs for one main reason. It had nothing to do with movies or comic books, nothing to do with a need to believe in benevolent space brethren, or the kooky and phony photos of aliens in the Weekly World News. I was hooked because I read thousands of pages of previously classified government documents — prepared by and for our military, FBI, CIA and other black-world agencies — that were never meant to see the light of day, but which surfaced after the passage of the Freedom of Information Act. Those documents spelled things out pretty clearly. Our government has studied the UFO mystery for decades, takes the matter very seriously, but has gone out of its way to belittle the subject. These documents are not hard to find anymore. You can read them yourselves. The reporters who cranked out smarmy and dismissive stories about the D.C. hearing could do likewise, but didn’t.

lees meer : http://lasvegascitylife.c(...)napp-stop-snark.html
  vrijdag 3 mei 2013 @ 11:42:53 #25
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_126020955
huupia O+
pi_126027355
Wat vinden jullie, zijn er interessante dingen gezegd? En eventueel dingen die inderdaad geschiedenis gaan schrijven?
  vrijdag 3 mei 2013 @ 17:47:21 #28
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_126029377
het is allemaal zeer interessant zeker als het nieuw voor je is dan moet je weggeblazen worden . ben trouwens wel benieuwd naar de media coverage in the USA.

kwam vandaag nog tegen in een boek dat de luchtmacht top in de Usa al in 1948 op de hoogte waren dat de Cilindervormige en elliptische UFO's die toen veel werden gespot NIET van aardse afkomst waren .

dat is dus al een dikke 60 jaar geleden . ze zitten nu waarschijnlijk zo dik in hun geheime complot dat disclosure niet eens zomaar meer mogelijk is .
pi_126029582
Inmiddels kun je die van 30 april nu downloaden op TPB.
The Citizen Hearing - April 30th 2013 - ufo
pi_126030968
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 08:22 schreef huupia het volgende:
george knapp :

I became interested in UFOs for one main reason. It had nothing to do with movies or comic books, nothing to do with a need to believe in benevolent space brethren, or the kooky and phony photos of aliens in the Weekly World News. I was hooked because I read thousands of pages of previously classified government documents — prepared by and for our military, FBI, CIA and other black-world agencies — that were never meant to see the light of day, but which surfaced after the passage of the Freedom of Information Act. Those documents spelled things out pretty clearly. Our government has studied the UFO mystery for decades, takes the matter very seriously, but has gone out of its way to belittle the subject. These documents are not hard to find anymore. You can read them yourselves. The reporters who cranked out smarmy and dismissive stories about the D.C. hearing could do likewise, but didn’t.

lees meer : http://lasvegascitylife.c(...)napp-stop-snark.html
Goed artikel ^O^
pi_126080748
Okay, hier uren aan luister en kijk materiaal:

http://www.youtube.com/user/salzo5?feature=watch

edit: maar nog niet het materiaal waar we op zitten te wachten. De volledige video zit er nog niet bij.
pi_126081393
Misschien wel het interessantste dat uit de Hearings is gekomen:

‘Deathbed testimony’ about UFOs given by former CIA official (VIDEO)

Video testimony by an anonymous alleged former CIA official was shown at the Citizen Hearing on Disclosure at the National Press Club in Washington, DC on Friday, May 3.

UFO author and historian Richard Dolan interviewed “Anonymous” on March 5, 2013. Facing impending kidney failure, this individual felt compelled to disclose secret information he feels is too important to keep secret. In the video, he claims to have served in the U.S. Army, worked for the CIA, and worked on the U.S. Air Force’s Project Blue Book–one of the USAF’s official studies of UFOs. And he refers to the project as “partially a fraud.” Asking for clarification, Dolan states, “You’re saying some of the Blue Book cases were completely fictitious?” The anonymous man responds, “Yes.”

“Anonymous” alleges that, after an invasion threat from President Dwight Eisenhower, he and his superior at the CIA were allowed inside the secretive Area 51 in Nevada to gather intel and report back to the president. There, “Anonymous” describes seeing several alien spacecraft, including the craft that crashed in Roswell, New Mexico. Then, he and his superior were taken to the S-4 facility southwest of Area 51 where they observed live extraterrestrials.

Author and UFO researcher Peter Robbins, who served as a witness at the Citizen Hearing, saw the video testimony as it was presented. He posted his reaction on his Facebook account: “In my opinion, if it can be confirmed by any relevant supporting documentation, this moving and fascinating account does qualify as an authentic ‘death bed’ testimony from an individual who convincingly claims to have been a CIA officer deeply involved in the matter or crashed and/or recovered craft, and at one time a liaison between the Agency and the President (Truman).”
This testimony will be included in an upcoming documentary titled Truth Embargo.

http://www.openminds.tv/d(...)official-video-1002/

Ja het is inderdaad gewoon weer een verhaal en de beste man is anoniem dus eigenlijk kun je niet veel met zijn getuigenis, maar interessant is het zeker wel.
pi_126081744
Hier Richard Dolan, video van 16min:

Laat aan duidelijkheid niets te wensen over _O_
pi_126081770
Hier twee goede video's van ongeveer 1 uur:

En wat een genot om Richard Dolan elke keer te horen. Die man weet waarschijnlijk het meest van iedereen over wat er allemaal speelt en gespeeld heeft rondom het UFO fenomeen. En hier lijkt hij ook echt op zijn plek te zijn. Zn lezingen zijn altijd goed, maar hier is hij helemaal in zijn element. Hij kan af en toe inspringen en zeer interessante informatie geven om anderen aan te vullen ^O^

[ Bericht 24% gewijzigd door Probably_on_pcp op 05-05-2013 04:53:39 ]
pi_126082503
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 02:51 schreef Probably_on_pcp het volgende:

Inderdaad. Ik ben heel benieuwd naar de bewijzen die de stellige beweringen moeten staven.
  zondag 5 mei 2013 @ 08:07:12 #37
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_126082645
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 02:51 schreef Probably_on_pcp het volgende:

idd....
  zondag 5 mei 2013 @ 08:11:46 #38
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_126082669
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 07:02 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik ben heel benieuwd naar de bewijzen die de stellige beweringen moeten staven.
op deze site van richard Dolan staan een paar heel belangrijke ufo documenten die zijn opgevraagd vanwege de FOIA .

http://keyholepublishing.com/Leading-UFO-Documents.html

verder bewijs zijn natuurlijk de honderden/duizenden getuigen verklaringen van getrainde waarnemers.
pi_126082976
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 08:11 schreef huupia het volgende:

[..]

op deze site van richard Dolan staan een paar heel belangrijke ufo documenten die zijn opgevraagd vanwege de FOIA .

verder bewijs zijn natuurlijk de honderden/duizenden getuigen verklaringen van getrainde waarnemers.
Nou dan hoop ik dat er een keer echt wat naar voren komt. Ik ben best nieuwsgierig en ik wil zo onderhand wel eens aliens gewoon in het openbaar zien, en hun ruimteschepen en hun techniek.:P
Wel vreemd dat een regering zo'n wet invoert als er zoveel te verbergen is.
  zondag 5 mei 2013 @ 14:05:16 #40
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_126089889
waar zijn alle skeptics eigenlijk ? ben wel benieuwd naar hun mening ? Beathoven ?
pi_126114558
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 14:05 schreef huupia het volgende:
waar zijn alle skeptics eigenlijk ? ben wel benieuwd naar hun mening ? Beathoven ?
Nog vreemder... ik heb er hier eigenlijk maar eentje gezien :{

NWS / Militair personeel en anderen getuigen in Washington over UFO's

What's going on?
pi_126118106
Deze zelf nog niet gezien, morgen even kijken. Duurt 1 uur en 42 min:

maandag 6 mei 2013 @ 10:00:01 #43
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_126120170
quote:
7s.gif Op zondag 5 mei 2013 23:54 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Nog vreemder... ik heb er hier eigenlijk maar eentje gezien :{

What's going on?
dank voor de NWS link !

tsja vrees dat het voor skptics steeds moeilijker word om te debunken met zoveel betrouwbare getuigen en rapporten .
  maandag 6 mei 2013 @ 10:51:08 #44
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_126121291
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 08:11 schreef huupia het volgende:

[..]

Zeker met de documenten op bovenstaande site is het helder dat de Amerikaanse overheid erkent dat het ze niet lukt om hun luchtruim en nucleaire installaties te beschermen tegen onbekende vliegende indringers. Ook geven ze aan niet te weten wat de herkomst van deze indringers is, die volgens de USA over technologie beschikken die hun de pet ver te boven gaat. Je zult dus een held van een debunker moeten zijn, wil je in tegenstelling tot de Amerikaanse overheid kunnen beweren dat je weet dat het allemaal een hoax is. _O-

Overigens lees ik in de stukken niet dat ze erkennen dat de indringers buitenaards zijn, enkel dat ze niet weten waar ze vandaag komen. Dat blijft ook mijn grote bezwaar: waarom zou je vele lichtjaren vliegen om hier in de woestijn neer te storten danwel graancirkels te maken en te communiceren via overheden die enkel aan crowdcontrol willen doen? Waarom niet via een mediacampagne van met cgi gemaakte programma's de wereld rustig aan informeren? Mochten er echt aliens zijn, dan hebben ze allang door dat het hacken van alle tv-stations en het houden van een persconferentie zal zorgen voor de grootste massahysterie ooit. :') Dus dat zullen ze wel achterwege laten, tenzij ze gewoon leuk willen trollen met die o zo simpele aardbewoners _O-
pi_126123118
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 10:51 schreef zyx1981 het volgende:

[..]

Zeker met de documenten op bovenstaande site is het helder dat de Amerikaanse overheid erkent dat het ze niet lukt om hun luchtruim en nucleaire installaties te beschermen tegen onbekende vliegende indringers. Ook geven ze aan niet te weten wat de herkomst van deze indringers is, die volgens de USA over technologie beschikken die hun de pet ver te boven gaat. Je zult dus een held van een debunker moeten zijn, wil je in tegenstelling tot de Amerikaanse overheid kunnen beweren dat je weet dat het allemaal een hoax is. _O-

Overigens lees ik in de stukken niet dat ze erkennen dat de indringers buitenaards zijn, enkel dat ze niet weten waar ze vandaag komen. Dat blijft ook mijn grote bezwaar: waarom zou je vele lichtjaren vliegen om hier in de woestijn neer te storten danwel graancirkels te maken en te communiceren via overheden die enkel aan crowdcontrol willen doen? Waarom niet via een mediacampagne van met cgi gemaakte programma's de wereld rustig aan informeren? Mochten er echt aliens zijn, dan hebben ze allang door dat het hacken van alle tv-stations en het houden van een persconferentie zal zorgen voor de grootste massahysterie ooit. :') Dus dat zullen ze wel achterwege laten, tenzij ze gewoon leuk willen trollen met die o zo simpele aardbewoners _O-
Nou weet ik niet precies wat je bedoelt.. Maar ik weet niet of de Amerikaanse overheid dat wel erkent. Het zijn toch vooral individueën die een getuigenis afleggen?
  maandag 6 mei 2013 @ 12:16:03 #46
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_126123767
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 10:51 schreef zyx1981 het volgende:

[..]

er kunnen legio redenen zijn waarom ze hier komen en afstand hoeft echt geen probleem te zijn als je een manier hebt gevonden om de ( in onze ogen ) grote afstand te overbruggen .

bedenk maar eens wat wij zelf al in de laatste 100 jaar technisch hebben bereikt !
  maandag 6 mei 2013 @ 13:12:21 #47
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_126125628
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 12:16 schreef huupia het volgende:

[..]

er kunnen legio redenen zijn waarom ze hier komen en afstand hoeft echt geen probleem te zijn als je een manier hebt gevonden om de ( in onze ogen ) grote afstand te overbruggen .

bedenk maar eens wat wij zelf al in de laatste 100 jaar technisch hebben bereikt !
O dat ben ik ook geheel met je eens, dat of afstanden lang zijn geheel afhankelijk is van je eigen kennis van techniek. Daarin is nog veel te bereiken vermoed ik. Wat ik ook bedoelde, is dat ik die aliens niet begrijp. Waarom ze dat contact zo ontzettend onhandig doen; da's niet logisch. Nu is of je iets logisch vindt ook grotendeels afhankelijk van de context waarin je bent opgegroeid, maar dan nog, zo ingewikkeld zijn wij mensen niet dat contact zo gekunsteld moet.
  maandag 6 mei 2013 @ 13:13:38 #48
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_126125666
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 11:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Nou weet ik niet precies wat je bedoelt.. Maar ik weet niet of de Amerikaanse overheid dat wel erkent. Het zijn toch vooral individueën die een getuigenis afleggen?
Het zijn vrij grote figuren die deze claims doen, bijna zo hoog als de overheid daar gaat. Hiernaast zijn er dus diverse grote onderzoeken opgezet, waaruit blijkt dat ze het destijds allemaal verdraaid serieus namen. Dat getuigd dus van een grotere mening dan die van 1 persoon.
  maandag 6 mei 2013 @ 13:14:09 #49
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_126125694
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 17:47 schreef huupia het volgende:
het is allemaal zeer interessant zeker als het nieuw voor je is dan moet je weggeblazen worden . ben trouwens wel benieuwd naar de media coverage in the USA.
<snip>
http://www.washingtonpost(...)aring-on-disclosure/

quote:
If you don’t already believe in UFOs, this might not be the place to start. The event reminded me of trying to climb into an M. C. Escher painting. Once you’re climbing up the never-ending dream stairs, you can keep going in a circular movement forever. We know about Roswell because we know about the Majestic 12 because we know about the alien harvest of animal organs from our national parks. We don’t know what was in the crashed spaceships because what was in the crashed spaceships would change the whole world order, which is how we know what was in the spaceships, because they would tell us what was in the spaceships if what was in the spaceships didn’t change the whole world order, so we don’t know what was in the spaceships, and so on. The stairs go around and around and around.

But to get on the stairs in the first place, you have to make a leap.
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_126135616
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 13:13 schreef zyx1981 het volgende:

[..]

Het zijn vrij grote figuren die deze claims doen, bijna zo hoog als de overheid daar gaat. Hiernaast zijn er dus diverse grote onderzoeken opgezet, waaruit blijkt dat ze het destijds allemaal verdraaid serieus namen. Dat getuigd dus van een grotere mening dan die van 1 persoon.
Dat klopt! Dat blijft me ook verbazen. Jammer alleen dat er niets wordt gevonden om het verhaal te bevestigen. Of dat ze het zelfs zwakker maken door het publiek lekker te maken met onthutsende onthullingen die dan toch weer uitblijven..
pi_126135987
quote:
Ik heb gisteren de meeste artikelen in de media nagelezen en de meesten nemen de hearings absoluut niet serieus. En als er 1 iets opvalt is dat er niet inhoudelijk wordt ingegaan op zaken die besproken zijn tijdens de hearings, maar dat er vooral op de man wordt gespeeld. De ex-congresleden worden allemaal afgezeken en de freaks uit de UFO-scene die in het publiek zitten die worden er bijv. uitgelicht.

Er is vrijwel geen serieus artikel te vinden. Ook wordt er nergens ingegaan op wat Stanton Friedman hier zegt:

Hij haalt aan dat er 5 grote wetenschappelijke onderzoeken zijn geweest en geen enkele journalist of debunker praat ooit over deze onderzoeken. Nee het enige wat vooral lijkt te gebeuren, is het afzeiken van mensen.
  maandag 6 mei 2013 @ 18:52:33 #52
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_126139480
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 17:21 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik heb gisteren de meeste artikelen in de media nagelezen en de meesten nemen de hearings absoluut niet serieus. En als er 1 iets opvalt is dat er niet inhoudelijk wordt ingegaan op zaken die besproken zijn tijdens de hearings, maar dat er vooral op de man wordt gespeeld. De ex-congresleden worden allemaal afgezeken en de freaks uit de UFO-scene die in het publiek zitten die worden er bijv. uitgelicht.

Er is vrijwel geen serieus artikel te vinden. Ook wordt er nergens ingegaan op wat Stanton Friedman hier zegt:

Hij haalt aan dat er 5 grote wetenschappelijke onderzoeken zijn geweest en geen enkele journalist of debunker praat ooit over deze onderzoeken. Nee het enige wat vooral lijkt te gebeuren, is het afzeiken van mensen.
Niet om het goed te praten, maar dat heeft de UFO scene aan zichzelf te danken. Greer gooit daar nog een schepje bovenop met zijn (niet waargemaakte) Sirius claim. Daarbij zijn de hier gemaakte claims niet nieuw. Het 'format' van een look-alike-hearing voegt daar weinig aan toe.

Mensen worden het een beetje moe (& ikzelf hoor daar bij). Kom eens met iets substantieels of hou gewoon je kop tot je dat wel hebt. Imho.

70 jaar lang op de tamtam rossen zonder geldige reden heeft er voor gezorgd dat ze voor het meerendeel totaal niet meer serieus genomen worden. Begrijpelijk, maar nogmaals, is dat geen goede ontwikkeling uiteraard.

Op het moment dat die "wolf" echt komt, komt er niemand meer naar buiten om te kijken, maar wuift iedereen het het weg als de zoveelste schreeuw om aandacht van de schapenhoeder, die ze het liefst een lesje zouden leren voor z'n onzin roeperij over "wolven".

Als vervolgens de schaapjes toch dood worden gebeten ... wiens schuld is dat dan ?
pi_126141413
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 18:52 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Niet om het goed te praten, maar dat heeft de UFO scene aan zichzelf te danken. Greer gooit daar nog een schepje bovenop met zijn (niet waargemaakte) Sirius claim. Daarbij zijn de hier gemaakte claims niet nieuw. Het 'format' van een look-alike-hearing voegt daar weinig aan toe.

Mensen worden het een beetje moe (& ikzelf hoor daar bij). Kom eens met iets substantieels of hou gewoon je kop tot je dat wel hebt. Imho.

70 jaar lang op de tamtam rossen zonder geldige reden heeft er voor gezorgd dat ze voor het meerendeel totaal niet meer serieus genomen worden. Begrijpelijk, maar nogmaals, is dat geen goede ontwikkeling uiteraard.

Op het moment dat die "wolf" echt komt, komt er niemand meer naar buiten om te kijken, maar wuift iedereen het het weg als de zoveelste schreeuw om aandacht van de schapenhoeder, die ze het liefst een lesje zouden leren voor z'n onzin roeperij over "wolven".

Als vervolgens de schaapjes toch dood worden gebeten ... wiens schuld is dat dan ?
Ik begrijp absoluut wat je bedoelt, maar ben het zeker niet helemaal met je eens. Als je dit artikel:
http://lasvegascitylife.c(...)napp-stop-snark.html

en die van de Huffington Post vergelijkt met de artikelen in bijv. de Washington Post dan is er een wereld van verschil in benadering.

Ik heb er verder geen enkel probleem mee als een journalist als eindconclusie trekt dat het allemaal maar onzin is, maar ik wil voor die eindconclusie wel een artikel lezen dat op een volwassen manier de gehele hearings beschrijft.

Als journalist moet je gewoon volwassen genoeg zijn om iedereen een kans te geven, dus het is compleet oneerlijk om mensen als Stanton Friedman, Richard Dolan en vele militaire getuigen zomaar aan de kant te schuiven en niet eens 1 woord te gunnen in je artikel. Kinderachtig, dat is het.

Als ik een artikel schrijf over de geschiedenis van de Amerikaanse politiek en ik licht daar alleen uit, het Clinton-Lewinsky verhaal, de domheden van George Bush en de achterlijkheid van Palin, dan ben ik gewoon een slechte onvolwassen journalist. Als ik alleen maar praat over deze verhalen en tot een eindconclusie kom dat de hele Amerikaanse politieke geschiedenis een verhaal is van domheid en incompetentie, dan ben ik gewoon een domme lul.

Die gast van de Washington Post bijv. die gaat totaal niet inhoudelijk in op de materie. Hier nogmaals de 15min durende getuigenis van Friedman:

Hij haalt hier 5 wetenschappelijke onderzoeken aan die je NOOIT terugvindt in de verhalen van de skeptici. Er wordt gewoon puur op de man gespeeld. De ex-congresleden worden afgekraakt en afgeschilderd als onbetrouwbaar omdat ze 20.000 dollar hebben gekregen.

Ten eerste het is heel normaal om betaald te krijgen voor je diensten, die mensen zitten daar 5 volle dagen. Ten tweede, Bassett is begonnen met een honorarium van 10.000 dollar maar kon niemand vinden die deel wilde nemen voor dat bedrag. Hij was dus gedwongen dat te verhogen. En zoals 1 van de ex-congresleden al toegaf tijdens de hearings: als ik nog congreslid was dan had ik nooit meegedaan aan deze hearings.

Dus lekker makkelijk om die mensen af te branden omdat ze 20.000 dollar hebben geaccepteerd, maar voor welk bedrag zouden jij en ik jezelf belachelijk willen maken ten overstaan van vele mensen?
  dinsdag 7 mei 2013 @ 00:29:25 #54
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_126157921
Dit soort gevallen vind ik heel intrigerend. In een tijd waarin photoshop en grote, almachtige overheden nog niet bestonden, lijken meldingen juist heel betrouwbaar: http://en.wikipedia.org/wiki/Aurora,_Texas,_UFO_incident

Of deze, waarbij de angst dat de Duitsers een machtig luchtwapen hadden maakte dat de pers het gebeuren klein hield: http://en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_Los_Angeles
pi_126204470
Zo ben nu 1 voor 1 alle delen aan het bekijken. Net deel 2 gezien van dag 1:

Ik moet wel zeggen dat ik het echt geweldig vind om te volgen. T is gewoon 1 grote informatiedump (op een intelligente manier) van zeer interessante informatie ^O^
  woensdag 8 mei 2013 @ 09:13:38 #56
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_126206019
het is werkelijk beschamend dat de MSM dit helemaal niet of nauwelijks oppakt .

ik lach me kapot als straks China ofzo bekend zal maken dat aliens bestaan ..... de Vs heeft dan echt het nakijken :{w
  woensdag 8 mei 2013 @ 12:18:44 #57
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_126212074
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:13 schreef huupia het volgende:
het is werkelijk beschamend dat de MSM dit helemaal niet of nauwelijks oppakt .

ik lach me kapot als straks China ofzo bekend zal maken dat aliens bestaan ..... de Vs heeft dan echt het nakijken :{w
Wist niet dat het een wedstrijdje was, bovendien botst dat nogal flink met de complottheorieen rond de "geheimhouding". (Waar Rusland & China enz. dan ook aan mee moeten werken, anders heeft het weinig zin.)
pi_126213283
Probably_on_pcp: vanwaar ben je zo geïnteresseerd in het UFO/ET onderwerp? Heb je zelf UFO(s) gezien?
  woensdag 8 mei 2013 @ 20:31:53 #59
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_126233627
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 12:18 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Wist niet dat het een wedstrijdje was, bovendien botst dat nogal flink met de complottheorieen rond de "geheimhouding". (Waar Rusland & China enz. dan ook aan mee moeten werken, anders heeft het weinig zin.)
geen wedstrijdje ... maar als een land als china dit wereldkundig maakt kan de vs moeilijk doorgaan met het ontkennen ervan .

en die onderlinge afspraken daar weet ik niets van .. mss dat op heel hoog nivo er een afspraak is .

het is natuurlijk echt niet zo dat iedereen in de regering in de VS weet heeft en ook de security clearance ontbeert om echte info te krijgen .
  woensdag 8 mei 2013 @ 20:39:50 #60
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_126234040
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 20:31 schreef huupia het volgende:
geen wedstrijdje ... maar als een land als china dit wereldkundig maakt kan de vs moeilijk doorgaan met het ontkennen ervan .

en die onderlinge afspraken daar weet ik niets van .. mss dat op heel hoog nivo er een afspraak is .

het is natuurlijk echt niet zo dat iedereen in de regering in de VS weet heeft en ook de security clearance ontbeert om echte info te krijgen .
Maar denk je niet dat China of Rusland, zeker tijdens de koude oorlog, zo'n ontdekking direkt aan de grote klok zou hangen om zo aardsrivaal Amerika een flinke hak te zetten ? (Zonder afspraken)
& als we bezocht worden, lijkt het me stug dat ze enkel in Amerika op bezoek komen danwel neerstorten. (of het moet echt maar één keer gebeurd zijn ...)

De kans dat Amerika er alles vanaf weet en technologie uit reverse engineerd & dat Rusland + China daar anderzijds helemaal niets vanaf weten is zo ongeveer nog kleiner dan de kans dat Zeus bestaat.
  woensdag 8 mei 2013 @ 20:44:56 #61
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_126234397
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 20:39 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Maar denk je niet dat China of Rusland, zeker tijdens de koude oorlog, zo'n ontdekking direkt aan de grote klok zou hangen om zo aardsrivaal Amerika een flinke hak te zetten ? (Zonder afspraken)
& als we bezocht worden, lijkt het me stug dat ze enkel in Amerika op bezoek komen danwel neerstorten. (of het moet echt maar één keer gebeurd zijn ...)

De kans dat Amerika er alles vanaf weet en technologie uit reverse engineerd & dat Rusland + China daar anderzijds helemaal niets vanaf weten is zo ongeveer nog kleiner dan de kans dat Zeus bestaat.
Zeus heeft wel bestaan hoor volgens sommigen :P maar de russen hebben hun porsie aliens ook wel gehad ( dat maak ik op uit docu's die ik heb gezien over ufo 's in rusland ) .

denk dat ze allemaal proberen de techniek te krijgen zodat ze de overhand krijgen over de rest .

mss zijn er meerdere facties aliens die ieder een andere grootmacht bijstaan . wie zal het zeggen
  woensdag 8 mei 2013 @ 21:06:09 #62
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_126235790
er zijn verklaringen dat president Eisenhower een ontmoeting had met meerdere alien soorten op een luchtmacht basis in 1953 .

de aliens wilde dat de vs zou stoppen met kernenergie maar de vs wilde dat wel alleen in ruil voor technologie . de " nordics " weigerde dat !

maar de greys die ook aanwezig waren hebben toen een deal gesloten tech in ruil voor de toestemming dat zij vee en ook mensen mochten ontvoeren voor hun project .

sindsdien zouden zij dus zaken doen met de greys .. die mensen ontvoeren .. cattle mutilation en ondergrondse basis hebben in dulce .

wat er van waar is ? ......... time will tell :Y
  woensdag 8 mei 2013 @ 21:13:25 #63
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_126236245
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 20:44 schreef huupia het volgende:
Zeus heeft wel bestaan hoor volgens sommigen :P
Sterker nog, er schijnt zelfs nog steeds een groep gelovigen te zijn.

quote:
maar de russen hebben hun porsie aliens ook wel gehad ( dat maak ik op uit docu's die ik heb gezien over ufo 's in rusland ) .
Klopt. (als daar iets van waar is, dan wel he ;) )

quote:
denk dat ze allemaal proberen de techniek te krijgen zodat ze de overhand krijgen over de rest .
Mits ze allemaal over b.v. een wrak van een neergestorte 'schotel' beschikken, zou dat kunnen.

Als het er één is die het geheim wil houden, zullen de anderen dat direct openbaren zodra ze er achterkomen. JUIST om dan ook over die technologie te kunnen beschikken en de ander zijn voorsprong niet te gunnen.

quote:
mss zijn er meerdere facties aliens die ieder een andere grootmacht bijstaan . wie zal het zeggen
De mogelijkheden zijn nagenoeg eindeloos ja. Plausibel & reel is een ander verhaal :P
pi_126246473
quote:
7s.gif Op woensdag 8 mei 2013 12:49 schreef BoefB2 het volgende:
Probably_on_pcp: vanwaar ben je zo geïnteresseerd in het UFO/ET onderwerp? Heb je zelf UFO(s) gezien?
Ik ben altijd al geïnteresseerd geweest in het universum en alles wat zich daarin zou kunnen bevinden. En ja, ik kan zo niets intrigerender verzinnen dan intelligent buitenaards leven. Ik wil weten wat hun geschiedenis is, wat voor muziek ze hebben, wat voor sporten ze spelen, enz.

Heb zelf ook wel eens iets gezien, maar niet iets wat ik gelijk zou willen classificeren als een ruimteschip:

TRU / Felle oranje bol(len) boven Nederland vanavond
pi_126251414
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 00:13 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ik ben altijd al geïnteresseerd geweest in het universum en alles wat zich daarin zou kunnen bevinden. En ja, ik kan zo niets intrigerender verzinnen dan intelligent buitenaards leven. Ik wil weten wat hun geschiedenis is, wat voor muziek ze hebben, wat voor sporten ze spelen, enz.

Heb zelf ook wel eens iets gezien, maar niet iets wat ik gelijk zou willen classificeren als een ruimteschip:

TRU / Felle oranje bol(len) boven Nederland vanavond
Maar je bent pas sinds een paar jaar echt geinteresseed in die materie toch?
Ben idd. ook wel benieuwd naar hoe het dagelijks leven van een ET eruit ziet. Zouden ze muziek kennen, of vrijetijdsbesteding? Ben ook benieuwd in hoeverre hun belevingswereld met die van mensen overeenkomt. En als ze muzikaal gevoel hebben, dan wil ik beslist ook naar hun muziek luisteren ja. Buitenaardse jazz. Dat moet wel heel erg cool zijn :P
  donderdag 9 mei 2013 @ 13:27:43 #66
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_126259113
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 07:50 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ben idd. ook wel benieuwd naar hoe het dagelijks leven van een ET eruit ziet. Zouden ze muziek kennen, of vrijetijdsbesteding? Ben ook benieuwd in hoeverre hun belevingswereld met die van mensen overeenkomt. En als ze muzikaal gevoel hebben, dan wil ik beslist ook naar hun muziek luisteren ja. Buitenaardse jazz. Dat moet wel heel erg cool zijn :P

:P
pi_126287535
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 07:50 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ja sinds 2 jaar hou ik me er pas echt mee bezig.
pi_126302273
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 21:06 schreef huupia het volgende:
er zijn verklaringen dat president Eisenhower een ontmoeting had met meerdere alien soorten op een luchtmacht basis in 1953 .

de aliens wilde dat de vs zou stoppen met kernenergie maar de vs wilde dat wel alleen in ruil voor technologie . de " nordics " weigerde dat !

maar de greys die ook aanwezig waren hebben toen een deal gesloten tech in ruil voor de toestemming dat zij vee en ook mensen mochten ontvoeren voor hun project .

sindsdien zouden zij dus zaken doen met de greys .. die mensen ontvoeren .. cattle mutilation en ondergrondse basis hebben in dulce .

wat er van waar is ? ......... time will tell :Y
waarschijnlijk niks. Ik ben geen skepticus of zo en heb best interesse in deze materie, maar als er zulke acties zouden zijn uitgevoerd, die zijn gewoon niet geheim te houden.Stel nu dat de aliens een basis zou hebben en zouden samenwerken /overleggen met de VS, daar moeten toch redelijk wat mensen van op de hoogte zijn (om allerlei dingen te regelen bijv.). Verder is zoiets zulk sensationeel nieuws, er is altijd wel iemand die zich niet in kan houden. En waarom een deal sluiten met de VS (greys). ga gewoon naar afgelegen gebieden in afrika, zuid-amerka, siberie australie en je heb vee genoeg (en mensen) om te "analyseren".
Nee, ik zou het super vinden als er eens echt hard bewijs zou komen, maar ik denk dat ik dat niet meer mee ga maken in mijn leven(en dat duur t nog wel een tijdje hopelijk).
pi_126305045
genoeg bewijs voor je attila, scroll alleen al deze thread door en je vind meerdere mensen die het je vertellen.

Het echte harde bewijs is te vinden in jezelf, door te erkennen dat het bestaat.
pi_126308538
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 14:36 schreef joellsoares het volgende:
genoeg bewijs voor je attila, scroll alleen al deze thread door en je vind meerdere mensen die het je vertellen.

Het echte harde bewijs is te vinden in jezelf, door te erkennen dat het bestaat.
Hoe is dat een bewijs, dan?
pi_126309189
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 14:36 schreef joellsoares het volgende:

bedankt voor je reactie. Ik denk er echter toch anders over. Bewijs is voor mij iets tastbaars, iets aantoonbaars , en dat dan duidelijk en ondubbelzinnig. Hoe jammer ik het ook vind, zo een meeting net zoals dit lijkt daar tot nu toe nog weinig aan bij te dragen. Ik schiet UFO's niet af hoor (figuurlijk dan :), zo zijn er best wel interessante verhalen. bij dat Engels bos bijv. ) maar voordat ik het zeker weet dat het "echt" is moet er echt nog wel wat gebeuren.
pi_126309893
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 16:27 schreef attila_de_hun het volgende:

[..]

bedankt voor je reactie. Ik denk er echter toch anders over. Bewijs is voor mij iets tastbaars, iets aantoonbaars , en dat dan duidelijk en ondubbelzinnig. Hoe jammer ik het ook vind, zo een meeting net zoals dit lijkt daar tot nu toe nog weinig aan bij te dragen. Ik schiet UFO's niet af hoor (figuurlijk dan :), zo zijn er best wel interessante verhalen. bij dat Engels bos bijv. ) maar voordat ik het zeker weet dat het "echt" is moet er echt nog wel wat gebeuren.
Niks is tastbaar. Alles zit in je hoofd. En je hoofd is een ontvanger voor het bewustzijn. En je bewustzijn is een frequentie (die je kan veranderen).

Er is heel veel leven op hogere frequenties, daarom kan je bijv. ook met entiteiten praten als je DMT rookt oid.
The ONE is all.
-
And the ALL are ONE.
-
pi_126310266
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 16:45 schreef Fusions het volgende:

[..]

Niks is tastbaar. Alles zit in je hoofd. En je hoofd is een ontvanger voor het bewustzijn. En je bewustzijn is een frequentie (die je kan veranderen).

Er is heel veel leven op hogere frequenties, daarom kan je bijv. ook met entiteiten praten als je DMT rookt oid.
In zekere zin klopt dat. Natuurlijk is alles wat je meemaakt uiteindelijk een eigen ervaring. Alleen is dat een filosofisch begrip, en ik vraag me af of dat te gebruiken is als bewijsvoering.
pi_126310435
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 16:45 schreef Fusions het volgende:

[..]

Niks is tastbaar.Alles zit in je hoofd. En je hoofd is een ontvanger voor het bewustzijn. En je bewustzijn is een frequentie (die je kan veranderen).

hoe zo is niks tastbaar? Er zijn genoeg objecten die een mens in een seconde zo plat als een dubbeltje kunnen maken. Ik zal je ongetwijfeld verkeerd begrijpen maar het zal duidelijk zijn dat er een tastbare werkelijkheid buiten jouzelf bestaat. Of hoe bedoel je het dan?
pi_126310851
We live in a world of perception, not in a world of reality.

Er bestaat niks buiten jouw eigen bewustzijn, en bewijstzijn is alles, wij zijn allen een. Wij zijn allen God.
The ONE is all.
-
And the ALL are ONE.
-
pi_126312345
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 17:11 schreef Fusions het volgende:
We live in a world of perception, not in a world of reality.

Er bestaat niks buiten jouw eigen bewustzijn, en bewijstzijn is alles, wij zijn allen een. Wij zijn allen God.
Maar dat moet niet inhouden dat we allemaal in ons eigen wereldje leven, natuurlijk. Dan zouden we allemaal psychotisch zijn en zou de ene zijn wereldbeeld net zo goed waar zijn als het andere.
En dat zou betekenen dat de aarde wel en niet tegelijk bezocht kan zijn door aliens. Of voor de ander zou het kunnen betenen dat de zwaartekracht niet bestaat en voor weer een ander dat de zon in het zuiden opkomt.. Het is immers allemaal een kwestie van perceptie? Dat is natuurlijk zeer onpraktisch en hoewel alles in de laatste plaats een interpretatie is, moet je natuurlijk wel een gemeenschappelijk raakvlak blijven houden. Anders zou een discussieforum bv. absoluut geen zin hebben en wetenschappelijk onderzoek ook niet, terwijl het ons veel gebracht heeft.
Daarom: toch een iets duidelijker bewijs voor het daadwerkelijke bezoek van buitenaardse beschavingen aan onze mooie planeet. :P
  vrijdag 10 mei 2013 @ 18:06:02 #77
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_126312989
PcP, waarom maak je niet gewoon een reeks pcp on ufo's, pcp ziet ze niet vliegen? Nu open je iedere keer weer een nieuw topic waar het eigenlijk altijd om hetzelfde gaat. Het grote PcP moederschip topic zeries zou toch veel handiger zijn om je boodschap kwijt te raken?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_126313248
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 17:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Maar dat moet niet inhouden dat we allemaal in ons eigen wereldje leven, natuurlijk. Dan zouden we allemaal psychotisch zijn en zou de ene zijn wereldbeeld net zo goed waar zijn als het andere.
En dat zou betekenen dat de aarde wel en niet tegelijk bezocht kan zijn door aliens. Of voor de ander zou het kunnen betenen dat de zwaartekracht niet bestaat en voor weer een ander dat de zon in het zuiden opkomt.. Het is immers allemaal een kwestie van perceptie? Dat is natuurlijk zeer onpraktisch en hoewel alles in de laatste plaats een interpretatie is, moet je natuurlijk wel een gemeenschappelijk raakvlak blijven houden. Anders zou een discussieforum bv. absoluut geen zin hebben en wetenschappelijk onderzoek ook niet, terwijl het ons veel gebracht heeft.
Daarom: toch een iets duidelijker bewijs voor het daadwerkelijke bezoek van buitenaardse beschavingen aan onze mooie planeet. :P
Iedereen leeft ook in zijn eigen wereld. Of eerder, wij observeren een aftakking van het collectieve bewustzijn.
Daarnaast zijn er ontelbaar parallellen werelden en realiteiten.
The ONE is all.
-
And the ALL are ONE.
-
pi_126313506
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 18:13 schreef Fusions het volgende:

[..]

Iedereen leeft ook in zijn eigen wereld. Of eerder, wij observeren een aftakking van het collectieve bewustzijn.
Daarnaast zijn er ontelbaar parallellen werelden en realiteiten.
Maar als Newton zo geredeneerd zou hebben, zouden we dan we dan wel weet gehad van de valversnelling, bv.? Met een 'het is toch maar net zoals je het bekijkt' manier van redeneren, kun je geen herhaalbare proeven doen en resultaten vergelijken.
pi_126313816
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 18:06 schreef Pietverdriet het volgende:
PcP, waarom maak je niet gewoon een reeks pcp on ufo's, pcp ziet ze niet vliegen? Nu open je iedere keer weer een nieuw topic waar het eigenlijk altijd om hetzelfde gaat. Het grote PcP moederschip topic zeries zou toch veel handiger zijn om je boodschap kwijt te raken?
Dit evenement is een apart topic waard. En het fenomeen is te uitgebreid om het allemaal in 1 topic reeks te gaan bespreken imho.

Als we alle massa-sightings, militaire getuigen, boeken, lezingen, documenten, debunks enz. allemaal in 1 reeks gaan doen dan wordt het een onoverzichtelijk zooitje denk ik.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 18:31:41 #81
45206 Pietverdriet
pi_126313930
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 18:28 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Dit evenement is een apart topic waard.
Je opent over dit evenement al je tweede topic,
pi_126314399
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 18:31 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je opent over dit evenement al je tweede topic,
Dat is omdat er in NWS ook (veel?) mensen zijn die nooit in TRU komen. Ik vind gewoon dat iedereen op z'n minst moet afweten dat er een serieuze kant zit aan het UFO fenomeen. Wat mensen daarna doen met die informatie dat moeten ze zelf weten.

Toen ik pas in 2011 erachter kwam dat er een serieuze kant zat aan het UFO fenomeen was ik vooral pissig omdat de media mij daarover nooit heeft geïnformeerd. Het was een fok-user die mij een video van militaire getuigen doorlinkte.

Ik zie het nu als mijn taak om zoveel mogelijk mensen te informeren over de serieuze kant. Er zijn meer mensen die het allemaal reuze interessant zouden vinden, maar die gewoon niets afweten van bijv. de Disclosure Project of de Citizen Hearing on Disclosure.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 19:02:42 #83
45206 Pietverdriet
pi_126315088
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 18:44 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Dat is omdat er in NWS ook (veel?) mensen zijn die nooit in TRU komen. Ik vind gewoon dat iedereen op z'n minst moet afweten dat er een serieuze kant zit aan het UFO fenomeen. Wat mensen daarna doen met die informatie dat moeten ze zelf weten.

Toen ik pas in 2011 erachter kwam dat er een serieuze kant zat aan het UFO fenomeen was ik vooral pissig omdat de media mij daarover nooit heeft geïnformeerd. Het was een fok-user die mij een video van militaire getuigen doorlinkte.

Ik zie het nu als mijn taak om zoveel mogelijk mensen te informeren over de serieuze kant. Er zijn meer mensen die het allemaal reuze interessant zouden vinden, maar die gewoon niets afweten van bijv. de Disclosure Project of de Citizen Hearing on Disclosure.
Je missioneert, daar ga je geen zieltjes mee winnen
pi_126315394
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 19:02 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Waarom is dat missioneren? Ik doe hetzelfde met psychologie/meditatie/boeddhisme of met de komende golf van technologie die onze samenleving drastisch gaat veranderen. Heeft niets met zieltjes winnen te maken, heeft te maken met het willen informeren van mensen.

Ik wil niet eens zieltjes winnen. Iedereen die van mij aanneemt dat er een serieuze kant zit aan het UFO fenomeen zonder daarbij zelf onderzoek te doen, is een idioot. En ik hou niet van idioten, daar zijn er al te veel van in de wereld.

Ik wil de discussie rondom het UFO fenomeen uit het belachelijke trekken en ik wil dat er serieus onderzoek gedaan wordt en dat er normaal over gesproken kan worden.

Je zou dus wel kunnen zeggen dat ik zieltjes probeer te winnen voor het onbevooroordeeld kijken naar een controversieel onderwerp. Ik probeer zieltjes te winnen voor zelf onderzoek doen en zelf nadenken. Daar lijkt me helemaal niets mis mee.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 19:20:11 #85
45206 Pietverdriet
pi_126315874
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 19:10 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ik wil de discussie rondom het UFO fenomeen uit het belachelijke trekken en ik wil dat er serieus onderzoek gedaan wordt en dat er normaal over gesproken kan worden.

Dat weet ik, daarom spreek ik je ook aan dat je dit verpest voor jezelf door de diaree aan topics die je opent
pi_126316452
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 19:20 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dat weet ik, daarom spreek ik je ook aan dat je dit verpest voor jezelf door de diaree aan topics die je opent
Dat is jouw mening. Andere mensen hebben weer een andere mening.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 19:33:44 #87
45206 Pietverdriet
pi_126316547
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 19:31 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Dat is jouw mening. Andere mensen hebben weer een andere mening.
Je meest feitelijke uitspraak in al je ufotopics, ga zo door
pi_126318066
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 19:33 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dank je, deze aanmoediging betekent veel voor me.
pi_126337271
Er bestaat niks buiten jouw eigen bewustzijn

Diepe shit , I like that :)
  zaterdag 11 mei 2013 @ 06:25:19 #90
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_126337814
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 19:33 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

jankerd :O :W
pi_126747120
Iemand al het 1 en ander gekeken? Ik ben nu bij dag 3. Dag 1 en 2 geheel bekeken.
pi_126752566
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 19:10 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik wil niet eens zieltjes winnen. Iedereen die van mij aanneemt dat er een serieuze kant zit aan het UFO fenomeen zonder daarbij zelf onderzoek te doen, is een idioot. En ik hou niet van idioten, daar zijn er al te veel van in de wereld.
Het is heel logisch dat je je hobby wil delen met anderen. Zielen zijn niet eens te winnen, alsof het trofee's zijn die je op de muur hangt nadat je je gelijk hebt behaald en de ander hebt 'verslagen'. Als je zo gaat denken dan beland je bij de groep mensen die niet discussieren om er een beter mens van te worden maar om dat gevoel van overwinning op een ander, een hel kan ik je vertellen want ik begon zelf ook bijna zo te denken door te lang met zulke mensen proberen te praten.
pi_126755006
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 01:19 schreef loop het volgende:

[..]

Het is heel logisch dat je je hobby wil delen met anderen. Zielen zijn niet eens te winnen, alsof het trofee's zijn die je op de muur hangt nadat je je gelijk hebt behaald en de ander hebt 'verslagen'. Als je zo gaat denken dan beland je bij de groep mensen die niet discussieren om er een beter mens van te worden maar om dat gevoel van overwinning op een ander, een hel kan ik je vertellen want ik begon zelf ook bijna zo te denken door te lang met zulke mensen proberen te praten.
Ja van die mensen die discussiëren omdat gelijk hebben voor hen het doel is. Ongelijk hebben betekent voor dat soort mensen een enorme deuk in hun ego en moet ten allen tijde vermeden worden.

Heb ik zelf ook wel meegemaakt toen ik nog een stuk jonger was en gelukkig heb ik daarna geleerd om eerlijk te zijn tegen me zelf :P
pi_126890166
De senator die aanwezig was is in ieder geval behoorlijk onder de indruk van wat hij heeft gehoord tijdens de Hearings:

pi_126975256
Zojuist deze lezing gezien die onderdeel is van de Hearings:

Voor degenen die geïnteresseerd zijn in Roswell, verplicht kijkvoer. Ik moet eerlijk bekennen dat ik Roswell nooit heel interessant heb gevonden, maar de informatie die deze man verschaft heeft mijn hele kijk op Roswell veranderd.

Het youtube-kanaal waar deze video in is geüpload, bevat veel meer video's van de hearings.
  donderdag 30 mei 2013 @ 12:19:44 #96
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_127198222
Former CIA Officer Gives Deathbed Testimony About UFOs

http://www.collective-evo(...)estimony-about-ufos/
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 30 mei 2013 @ 12:44:43 #97
45206 Pietverdriet
pi_127199239
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 12:19 schreef Summers het volgende:
Former CIA Officer Gives Deathbed Testimony About UFOs

http://www.collective-evo(...)estimony-about-ufos/
En natuurlijk zijn naam niet erbij zodat je het niet kan verifiëren of hij in de bezoekboeken staat bij het witte huis toen hij de president zou hebben bezocht om maar wat te noemen. Wie doet hier nu verstoppertje spelen?
  donderdag 30 mei 2013 @ 13:12:48 #98
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_127200372
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 12:44 schreef Pietverdriet het volgende:
En natuurlijk zijn naam niet erbij zodat je het niet kan verifiëren of hij in de bezoekboeken staat bij het witte huis toen hij de president zou hebben bezocht om maar wat te noemen. Wie doet hier nu verstoppertje spelen?
quote:
This is a great example of the fear involved with breaking a national security oath. These men are sworn to secrecy with severe consequences, such as death if they break it. This man is on his death bed and still remains anonymous.
Great example of a bullshit story, if you ask me.

De "kwade machten" waar men zogezegd bang voor is, hebben echt die naam niet nodig om op basis van z'n gezicht/uiterlijk, stem, leeftijd & beweringen over ontmoetingen met presidenten te achterhalen wie hij is.

De enige die met dat "anonymous" tegen worden gewerkt zijn jij & ik die z'n beweringen nu niet of nauwelijks kunnen verifieren (zonder een hoop moeite te doen met het uitspitten van militaire archieven om z'n identiteit te achterhalen). }:| :{w NEXT !
  donderdag 30 mei 2013 @ 14:31:48 #99
45206 Pietverdriet
pi_127203702
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 13:12 schreef R0N1N het volgende:

[..]

[..]

Great example of a bullshit story, if you ask me.

De "kwade machten" waar men zogezegd bang voor is, hebben echt die naam niet nodig om op basis van z'n gezicht/uiterlijk, stem, leeftijd & beweringen over ontmoetingen met presidenten te achterhalen wie hij is.

De enige die met dat "anonymous" tegen worden gewerkt zijn jij & ik die z'n beweringen nu niet of nauwelijks kunnen verifieren (zonder een hoop moeite te doen met het uitspitten van militaire archieven om z'n identiteit te achterhalen). }:| :{w NEXT !
En dit zou een voorbeeld moeten zijn om geheimen bloot te geven?
Goed journalist zou naam hebben gegeven, datum tijd van bv bezoek in het witte huis met de corresponderende agenda en bezoek logboek in het witte huis ( 2 Jan 1958, bezoek luitenant B Drieger, thema bespreking Gebied 52)
De vluchtplannen van het vliegtuig erheen
Zijn personeels dossier van defensie etc etc
Kijk, dan begin je een case te bouwen. Je hebt dan iig aangetoond dat hij er waarschijnlijk geweest is.
pi_127383589
Historic Citizen Hearing on UFO Disclosure Seeks U.N. Support

The Citizen Hearing on Disclosure (CHD) has increased momentum toward getting official disclosure of the extraterrestrial presence on Earth. The hearing ran from April 29 to May 3 and brought forty witnesses from ten countries to the National Press Club in Washington, DC to testify for thirty hours over five days before six former members of the U. S. Congress.

There were six strategic goals for the CHD:
1) undermine the White House OSTP statement of November 4, 2011 regarding the complete absence of evidence for an extraterrestrial presence or the withholding of relevant information by the government;
2) prompt the U. S. Congress to hold its first hearings on the subject since 1968;
3) motivate the mainstream political media to begin appropriate investigative coverage of the subject; 4) inform the executive branch it risks not being the first nation to Disclose an ET presence;
5) increase awareness of the Disclosure movement around the world; and
6) add a UN initiative to the advocacy matrix.

“All of these goals were advanced and the stage is set for more truth advocacy, the primary goal of which is nothing less than Disclosure this year." - Stephen Bassett of the Paradigm Research Group, organizer of the CHD hearing.

Coincidentally, the Citizen Hearing on Disclosure began five years to the day after the official paperwork was filed to begin the citizens’ initiative in Denver to create an Extraterrestrial Affairs Commission. The unprecedented Denver initiative attracted extraordinary press coverage. Over 31,100 Denver voters supported the creation of the Extraterrestrial Affairs Commission in the 2010 election.

Media engagement of the CHD was significantly impacted by the tragic events in Boston. Nevertheless, there was extensive print and video coverage which is being chronicled on the website. The live and archived webcasts will help ensure more coverage going forward. The CHD was webcast and archived in English and Spanish. Additional languages will be archived later this year.

Perhaps the most significant outcome of the CHD was the founding of the Citizens Hearing Foundation which intends to engage the United Nations, instead of Congress, in the process of disclosing the extraterrestrial presence. The CHD Committee met on Thursday, May 2 to discuss an approach to the United Nations. The result was the May 3, 2013 Washington Communiqué that states the following:

Whereas: given the unfolding scientific understanding of the number of potentially life supporting planets within Earth's home galaxy, it would be the height of arrogance to assert that humans are the only sentient beings within that galaxy;

Whereas: given that credible witnesses have brought forth overwhelming scientific evidence documenting the current presence of unidentified and unexplained aerial craft that many believe to reflect an extraterrestrial intelligence;

And Whereas: given the enormous global implications if these craft are, indeed, of extraterrestrial origin, such an issue is a matter for the General Assembly of the United Nations;

Therefore, we the undersigned request the Citizen Hearing Foundation use its offices to organize interested parties and raise the funds necessary to pursue a global campaign to convince one or more nations to propose a resolution within the General Assembly calling for United Nations sponsorship of a world conference addressing the possible evidence for an extraterrestrial presence engaging this planet.

The Citizen Hearing Foundation began raising funds immediately to implement this mandate to seek a world conference sponsored by the United Nations.

http://www.examiner.com/a(...)re-seeks-u-n-support
pi_127387768
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 17:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

We hebben gemeenschappelijke wetten afgesproken, het collectieve bewuste heeft dat gedaan. Je kan de regels als nog breken als dat voor jou van toepassing is. Voor de een zijn aliens bezocht door de aarde en door de ander niet, dat klopt, dat zie je hier ook terug op het forum.
En dan heb je ook nog dat je niet ziet wat niet op jouw frequentie zit. ik stond een keer voor een vriend die mij uit wanhoop zocht uit de angst daar alleen te zijn, om zich rond te kijken waar ik was, ik zat op een hogere frequentie want ik vond het prima daar, hij zag me niet terwijl ik pal voor zn neus stond. Zelf heb ik dit ook een keer gehad, vrijdag nog, ik zocht mn vrienden en ik voelde me niet zo top op dat moment, toen tikte een vriend me aan, ik voelde me vrolijk en opeens zag ik dat ze allemaal voor me stonden.
The ONE is all.
-
And the ALL are ONE.
-
pi_127389463
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 19:02 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Doe jij niet hetzelfde hier in TRU? Mensen laten inzien dat hun geloof onzin is, maar dat jouw overtuiging beter is? Of is het toch om topics te doen ontsporen door ze bijvoorbeeld diarree te noemen, zodat het telkens "over hetzelfde gaat", zoals je zelf opmerkt(in plaats van het onderwerp van het topic)?

Persoonlijk zie ik liever de afwijkende of uitzinnige levensovertuigingen en wereldbeelden die hier (tegenwoordig nog maar mondjesmaat) de revue passeren, dan de kant en klaar gesneden eenheidsworst die treurpiet en kornuiten hier proberen te verkopen.
pi_127389790
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 01:57 schreef Gray het volgende:

[..]

Doe jij niet hetzelfde hier in TRU? Mensen laten inzien dat hun geloof onzin is, maar dat jouw overtuiging beter is? Of is het toch om topics te doen ontsporen door ze bijvoorbeeld diarree te noemen, zodat het telkens "over hetzelfde gaat", zoals je zelf opmerkt(in plaats van het onderwerp van het topic)?

Persoonlijk zie ik liever de afwijkende of uitzinnige levensovertuigingen en wereldbeelden die hier (tegenwoordig nog maar mondjesmaat) de revue passeren, dan de kant en klaar gesneden eenheidsworst die treurpiet en kornuiten hier proberen te verkopen.
Hear hear!

Mensen die altijd braaf tussen de lijntjes hebben gekleurd, moeten niet in TRU komen als ze niet bereid zijn zich te verdiepen in zaken.
pi_127389913
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 00:21 schreef Fusions het volgende:

[..]

We hebben gemeenschappelijke wetten afgesproken, het collectieve bewuste heeft dat gedaan. Je kan de regels als nog breken als dat voor jou van toepassing is. Voor de een zijn aliens bezocht door de aarde en door de ander niet, dat klopt, dat zie je hier ook terug op het forum.
En dan heb je ook nog dat je niet ziet wat niet op jouw frequentie zit. ik stond een keer voor een vriend die mij uit wanhoop zocht uit de angst daar alleen te zijn, om zich rond te kijken waar ik was, ik zat op een hogere frequentie want ik vond het prima daar, hij zag me niet terwijl ik pal voor zn neus stond. Zelf heb ik dit ook een keer gehad, vrijdag nog, ik zocht mn vrienden en ik voelde me niet zo top op dat moment, toen tikte een vriend me aan, ik voelde me vrolijk en opeens zag ik dat ze allemaal voor me stonden.
Dat zou één van mijn vragen voor Bashar zijn geweest, toen hij stelde dat we feitelijk niet samen in een ruimte zijn, maar ieder in zijn eigen wereldje leeft en dat we alleen samen denken te zijn omdat we dat overeenkomen, ofzoiets.
Dat idee impliceert dat we ons zouden moeten kunnen verplaatsen zonder ons te bewegen.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:16:26 #105
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127393072
quote:

[..]

^O^
  dinsdag 4 juni 2013 @ 12:15:07 #106
45206 Pietverdriet
pi_127396817
quote:

[..]

Welke overtuiging leg ik op? Enige wat ik laat zien dat de bronnen niet deugen. Dat jij en wat anderen er niet tegen kunnen dat ze in die leugens tuinen is niet mijn schuld
pi_127397845
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 12:15 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Welke overtuiging leg ik op? Enige wat ik laat zien dat de bronnen niet deugen. Dat jij en wat anderen er niet tegen kunnen dat ze in die leugens tuinen is niet mijn schuld
Ik vind t juist prima dat ze in die leugens tuinen. Jij speelt de ridder der waarheid hier door met een denigrerende toon te wijzen op het niet deugen van die bronnen. Nergens voor nodig, met name die toon.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 12:56:39 #108
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_127398026
Daar is hij en andere ook al eerder ,een paar maanden meen ik, voor gebanned "Het verzieken en ondermijnen van een forum"

Het heeft toen een tijdje gewerkt maarja strontvliegen komen altijd terug
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  dinsdag 4 juni 2013 @ 13:42:20 #109
45206 Pietverdriet
pi_127399575
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 12:50 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik vind t juist prima dat ze in die leugens tuinen. Jij speelt de ridder der waarheid hier door met een denigrerende toon te wijzen op het niet deugen van die bronnen. Nergens voor nodig, met name die toon.
Als ik deze en andere draden zo eens terug lees is mijn toon veel netter dan al dat gescheld en op de man gespeel van jou en anderen
pi_127399637
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 13:42 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als ik deze en andere draden zo eens terug lees is mijn toon veel netter dan al dat gescheld en op de man gespeel van jou en anderen
Je bron deugt niet.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 14:11:23 #111
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_127400691
Herhaling van zetten ...lijkt wel een DejaVu
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  dinsdag 4 juni 2013 @ 14:30:52 #112
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127401418
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 12:50 schreef Gray het volgende:

[..]

welke leugens ow wijze ? :)
pi_127407032
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 14:30 schreef huupia het volgende:

[..]

welke leugens ow wijze ? :)
Bronnen die niet te herleiden of te bevestigen zijn en die aandragen om hun stelling te verdedigen. Dat is een leugen.
pi_127470518
Zo, heb nu alle 5 dagen van de hearings volledig bekeken, met uitzondering van wat vertalingen van wat Spaanse en een Chinese spreker.

Het moet voor die congresleden echt een hele ervaring zijn geweest en dat zeggen ze zelf ook in hun closing statement. Geen van hen wist wat er nou precies beschikbaar was aan informatie en getuigen binnen het UFO fenomeen. Ze waren alle 6 diep onder de indruk en hun kijk op de materie is volkomen veranderd.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 23:08:23 #115
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_127543813
quote:
Ja die speech is echt geniaal!
pi_127548623
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 03:37 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Zo, heb nu alle 5 dagen van de hearings volledig bekeken, met uitzondering van wat vertalingen van wat Spaanse en een Chinese spreker.

Het moet voor die congresleden echt een hele ervaring zijn geweest en dat zeggen ze zelf ook in hun closing statement. Geen van hen wist wat er nou precies beschikbaar was aan informatie en getuigen binnen het UFO fenomeen. Ze waren alle 6 diep onder de indruk en hun kijk op de materie is volkomen veranderd.
Je hebt er wel echt een passie voor he? Het moet een lange zit zijn geweest..
  zaterdag 8 juni 2013 @ 10:51:28 #118
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_127550305
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 08:10 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dat is met deze kennis nou eenmaal het geval. Als je "down the rabbit hole" gaat kan je niet meer terug. En is ook logisch want het verbind alles met elkaar. Zo zie je de verbanden tussen waarom de wereld zo'n fucked up plek is en UFO's.
Feyenoord!
pi_127550429
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 10:51 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Dat is met deze kennis nou eenmaal het geval. Als je "down the rabbit hole" gaat kan je niet meer terug. En is ook logisch want het verbind alles met elkaar. Zo zie je de verbanden tussen waarom de wereld zo'n fucked up plek is en UFO's.
Dat de wereld behoorlijk fucked up is, geef ik je helemaal gelijk in..
Maar de verbanden, zijn die er echt of denken sommigen die te zien, vraag ik me af. (Niet rot bedoeld, trouwens, maar dat is het eerste wat een buitenstaander denkt.)
  zaterdag 8 juni 2013 @ 11:19:53 #120
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_127550769
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 11:00 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Maar de verbanden, zijn die er echt of denken sommigen die te zien, vraag ik me af. (Niet rot bedoeld, trouwens, maar dat is het eerste wat een buitenstaander denkt.)
Dat snap ik wel. Het is ook heel moeilijk om je wereldbeeld aan te passen zodat je het kan geloven. Je moet in feite bijna alles wat je geleerd is door je ouders/leraren/overheid loslaten en dan kan je je pas openstellen voor deze materie aangezien het compleet ingaat tegen hetgene wat je altijd geleerd is door bovenstaande mensen.

Kijk alleen al naar UFO's en buitenaardse wezens. Dit onderwerp is ondergedompeld in spot. Je bent niet goed wijs/of naief/kinderlijk als je hiermee bezig bent. Hahahaha marsmannetjes.....dat soort reacties. Je vergooit je carriere als je hier serieus mee bezig gaat. Geen enkele krant schrijft er serieus over.

En dan heb ik het nog niet eens over de rogue society van the black budget projects. Dat is al helemaal moeilijk te geloven. Maar dat laat wel de verbanden zien van deze fucked up wereld en de UFO coverup.
Feyenoord!
pi_127550890
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 11:19 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Dat snap ik wel. Het is ook heel moeilijk om je wereldbeeld aan te passen zodat je het kan geloven. Je moet in feite bijna alles wat je geleerd is door je ouders/leraren/overheid loslaten en dan kan je je pas openstellen voor deze materie aangezien het compleet ingaat tegen hetgene wat je altijd geleerd is door bovenstaande mensen.

Kijk alleen al naar UFO's en buitenaardse wezens. Dit onderwerp is ondergedompeld in spot. Je bent niet goed wijs/of naief/kinderlijk als je hiermee bezig bent. Hahahaha marsmannetjes.....dat soort reacties. Je vergooit je carriere als je hier serieus mee bezig gaat. Geen enkele krant schrijft er serieus over.

En dan heb ik het nog niet eens over de rogue society van the black budget projects. Dat is al helemaal moeilijk te geloven. Maar dat laat wel de verbanden zien van deze fucked up wereld en de UFO coverup.
Maar als je het dan gelooft, dan moet er toch bewijs zijn? Ik neem niet aan dat je zomaar een idee adopteert zonder enige kritiek? Wat is de rogue society van de black budget projects?
Hoe staan aliens er zelf in? Zij zullen toch ook wel ideeën hebben over hoe 'wetenden' met allerlei informatie omgaan, oa. over hun aanwezigheid? (Even ervan uitgaand dat dat idd. zo is.)
  zaterdag 8 juni 2013 @ 11:26:18 #122
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127550894
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 11:00 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

idd als je je eenmaal gaat inlezen in het onderwerp en je er achter komt dat het wel wat meer is dan alleen wat " lichtjes in de lucht " zoals sommige skpetici hier zeggen. kan je niet meer terug omdat het onderwerp zo complex is . ^O^
pi_127550960
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 11:26 schreef huupia het volgende:

[..]

idd als je je eenmaal gaat inlezen in het onderwerp en je er achter komt dat het wel wat meer is dan alleen wat " lichtjes in de lucht " zoals sommige skpetici hier zeggen. kan je niet meer terug omdat het onderwerp zo complex is . ^O^
Hoe is het mogelijk dat zo'n groot geheim zolang verborgen is gebleven dan? En wat zijn de plannen van de aliens zelf?
pi_127551168
Ik vraag me ook altijd af wie die gasten zijn die zorgen voor die cover up, de geheimhouding etc etc. Zit daar een organisatie achter? Wie zouden daarin zitten dan? Zijn het maar enkele mensen? Wie dan? En hoe zijn ze in die positie gekomen dat ze 'als het ware' veel meer 'weten' dan de gewone man? Ik bedoel maar, iedereen is gelijk als een klein onschuldig naakt mensje geboren....hoe kom je dan in zo'n organisatie terecht?

Ufo-sightings worden gemeld over de hele wereld. Als dat per sé geheim gehouden moet worden dan moet het toch ook een organisatie zijn die de hele wereld omvat.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 11:44:03 #125
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_127551215
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 11:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Maar als je het dan gelooft, dan moet er toch bewijs zijn? Ik neem niet aan dat je zomaar een idee adopteert zonder enige kritiek? Wat is de rogue society van de black budget projects?
Hoe staan aliens er zelf in? Zij zullen toch ook wel ideeën hebben over hoe 'wetenden' met allerlei informatie omgaan, oa. over hun aanwezigheid? (Even ervan uitgaand dat dat idd. zo is.)
Als er geen bewijst zou zijn wat is het Disclosure Project en deze hearings dan?

Jij bewijst precies wat ik zeg, je KAN niet geloven dat dit allemaal echt zou zijn omdat je nog steeds te brainwashed bent door alle informatie die je van je ouders/leraren/overheid hebt gekregen.

De roque society van the BBP is een soort van maatschappij naast onze maatschappij die is ontstaan in de jaren 50 waar samengewerkt wordt met buitenaardse wezens en waar ze een technologie hebben die onze technologie ver overtreft en waar geheimhouden de norm is.

En je vraag hoe de aliens erzelf in staan?? Hoe moet ik dat nou weten??? Ik ben geen alien en ken er ook geen.
Feyenoord!
pi_127551303
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 11:44 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Als er geen bewijst zou zijn wat is het Disclosure Project en deze hearings dan?

Jij bewijst precies wat ik zeg, je KAN niet geloven dat dit allemaal echt zou zijn omdat je nog steeds te brainwashed bent door alle informatie die je van je ouders/leraren/overheid hebt gekregen.

De roque society van the BBP is een soort van maatschappij naast onze maatschappij die is ontstaan in de jaren 50 waar samengewerkt wordt met buitenaardse wezens en waar ze een technologie hebben die onze technologie ver overtreft en waar geheimhouden de norm is.

En je vraag hoe de aliens erzelf in staan?? Hoe moet ik dat nou weten??? Ik ben geen alien en ken er ook geen.
Ik snap dat je niet weet hoe aliens erin staan :D maar ik vroeg me af of je daar mss. ideeën over had.
Tenslotte verschijnen ze af en toe in de lucht, kennelijk. Heeft dat een doel? Als het zo geheim is zouden ze zich helemaal verbergen, zou je denken?
(Ja, er rijzen een hoop vragen. :P )
  zaterdag 8 juni 2013 @ 12:00:38 #127
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_127551534
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 11:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik snap dat je niet weet hoe aliens erin staan :D maar ik vroeg me af of je daar mss. ideeën over had.
Tenslotte verschijnen ze af en toe in de lucht, kennelijk. Heeft dat een doel? Als het zo geheim is zouden ze zich helemaal verbergen, zou je denken?
(Ja, er rijzen een hoop vragen. :P )
Ja maar dat is natuurlijk allemaal speculatie. Ik geloof dat er aliens zijn die het goed voor hebben met ons maar ook aliens die het minder goed voor hebben met ons. Die aliens die samenwerken met de Black Projects bv hebben het niet echt goed met ons (het volk) voor anders zouden ze niet samenwerken met die lui van de Black Projects. Dat is een conclusie die ik dan trek. Verder zijn er ook verhalen bekend van mensen die contact hebben gehad met aliens waar ze gelijk een heel goed gevoel bij kregen. Kan me voorstellen dat die aliens het wel goed voorhebben met ons. Je hebt een man genaam Alex Collier die vertelt over de Andromedanen waar hij contact mee heeft en dat zijn duidelijk "good guys".
Feyenoord!
pi_127551544
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 11:44 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ik weet niet zo goed wat ik van de verklaringen in het Disclosure Project moet denken..
  zaterdag 8 juni 2013 @ 12:21:59 #129
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_127551955
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 12:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik weet niet zo goed wat ik van de verklaringen in het Disclosure Project moet denken..
Of ze liegen of ze spreken de waarheid. Heel simpel. :)

Als ze liegen zijn het er wel erg veel die liegen. Ik ga voornamelijk op mijn gevoel/intuitie af of mensen de waarheid spreken of liegen en daar kan ik aardig op vertrouwen.

Richard Dolan heeft het in zijn speech trouwens ook over de dag dat (waarschijnlijk) de president van de USA aan zal kondigen dat UFO's echte objecten zijn en niet van aarde komen (of iets in die trant) en wat dat zal betekenen voor de rest van de wereld. Dan komen er miljarden mensen die vragen hebben zoals jij die hebt en dat zal een ongekende verandering betekenen aangezien mensen er dan achter komen dat ze op een enorme schaal voorgelogen zijn.
Feyenoord!
pi_127552767
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 12:21 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Richard Dolan heeft het in zijn speech trouwens ook over de dag dat (waarschijnlijk) de president van de USA aan zal kondigen dat UFO's echte objecten zijn en niet van aarde komen (of iets in die trant) en wat dat zal betekenen voor de rest van de wereld.
Jammer, ik zou liever willen dat die 'organisatie' die erachter zit hiermee in het openbaar treedt. De amerikaanse president is toch maar gewoon een 'woordvoerder'. Kan me namelijk niet voorstellen dat een persoon die maar voor 4 jaar (of 8) de baas is van een land volledig ingewijd is in de geheimen van die 'organisatie'.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 13:02:31 #131
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127552890
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 12:57 schreef Montagui het volgende:

[..]

Jammer, ik zou liever willen dat die 'organisatie' die erachter zit hiermee in het openbaar treedt. De amerikaanse president is toch maar gewoon een 'woordvoerder'. Kan me namelijk niet voorstellen dat een persoon die maar voor 4 jaar (of 8) de baas is van een land volledig ingewijd is in de geheimen van die 'organisatie'.
nee dat is de president ook niet .. dat bleek wel aan de incidenten van Carter en later Clinton , die tevergeefs probeerden meer info over ufo's te krijgen , en die doodleuk te horen kregen dat hun security clearance NIET hoog genoeg was .
  zaterdag 8 juni 2013 @ 13:04:10 #132
45206 Pietverdriet
pi_127552936
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 13:02 schreef huupia het volgende:

[..]

nee dat is de president ook niet .. dat bleek wel aan de incidenten van Carter en later Clinton , die tevergeefs probeerden meer info over ufo's te krijgen , en die doodleuk te horen kregen dat hun security clearance NIET hoog genoeg was .
En dat hebben Carter en Clinton zo in hun biografie geschreven?
  zaterdag 8 juni 2013 @ 13:08:41 #133
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127553028
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 13:04 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En dat hebben Carter en Clinton zo in hun biografie geschreven?
nee niet dat ik weet .. maar dit is algemeen bekende info onder Ufo onderzoekers en als je een beetje gaat zoeken vind je de achtergrond info redelijk snel .

ik heb een hoop parate kennis die ik niet elke x met linkjes ga ondersteunen .
  zaterdag 8 juni 2013 @ 13:15:05 #134
45206 Pietverdriet
pi_127553162
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 13:08 schreef huupia het volgende:

[..]

nee niet dat ik weet .. maar dit is algemeen bekende info onder Ufo onderzoekers en als je een beetje gaat zoeken vind je de achtergrond info redelijk snel .

ik heb een hoop parate kennis die ik niet elke x met linkjes ga ondersteunen .
Je bedoeld dat mensen elkaar dat vertellen en napraten, dat is even wat anders.
pi_127553237
quote:

[..]

Als ze liegen zijn het er wel erg veel die liegen. Ik ga voornamelijk op mijn gevoel/intuitie af of mensen de waarheid spreken of liegen en daar kan ik aardig op vertrouwen.

Richard Dolan heeft het in zijn speech trouwens ook over de dag dat (waarschijnlijk) de president van de USA aan zal kondigen dat UFO's echte objecten zijn en niet van aarde komen (of iets in die trant) en wat dat zal betekenen voor de rest van de wereld. Dan komen er miljarden mensen die vragen hebben zoals jij die hebt en dat zal een ongekende verandering betekenen aangezien mensen er dan achter komen dat ze op een enorme schaal voorgelogen zijn.
Ik denk niet dat ze liegen, althans dat ze dat allemaal zouden doen is niet erg waarschijnlijk. Veel verklaringen zijn wat ouder en gaan vooral ove lichten in de lucht die onmogelijke hoeken enzo maken. Het is na zoveel jaar al helemaal moeilijk na te gaan wat dat kan zijn geweest. Er was er ook één die beweerde betrokken te zijn geweest bij het bergen van UFO wrakstukken en er was een raketexpert die het had over dat het raketschild feitelijk bedoeld was om buitenaardsen buiten de deur te houden. Dat zijn wel intrigrerende verklaringen.
Ik weet gewoon niet wat ik ervan moet denken.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 13:19:18 #136
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127553244
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 13:15 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

nee

dit is een medewerker van Carter en zijn verhaal :
pi_127553349
quote:

[..]

Dat zou ik ergens wel mooi vinden. Zou dat hetzelfde effect (en gevoel) geven als de bevrijdingsdag, na de Tweede Wereldoorlog?
  zaterdag 8 juni 2013 @ 14:00:31 #138
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_127554204
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 13:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dat zou ik ergens wel mooi vinden. Zou dat hetzelfde effect (en gevoel) geven als de bevrijdingsdag, na de Tweede Wereldoorlog?
Voor mij zou het dat gevoel wel geven maar dan nog wel 100 keer erger denk ik. Maar voor heel veel mensen zou het misschien eerder voelen als 911. Verbijstering, verwarring etc. De meeste mensen weten hier namelijk helemaal niks vanaf. Als er dan opeens bekend wordt gemaakt dat er buitenaardsen rondvliegen en lopen op Aarde en het volk tientallen jaren is voorgelogen daarover dan komen er enorm veel vragen/emoties bij mensen op natuurlijk. Denk alleen al aan al die gelovige mensen die nog steeds geloven dat de Aarde het middelpunt van het heelal is en geloven dat een man met een witte baard de Aarde geschapen heeft. :)
Feyenoord!
pi_127554527
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 14:00 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Voor mij zou het dat gevoel wel geven maar dan nog wel 100 keer erger denk ik. Maar voor heel veel mensen zou het misschien eerder voelen als 911. Verbijstering, verwarring etc. De meeste mensen weten hier namelijk helemaal niks vanaf. Als er dan opeens bekend wordt gemaakt dat er buitenaardsen rondvliegen en lopen op Aarde en het volk tientallen jaren is voorgelogen daarover dan komen er enorm veel vragen/emoties bij mensen op natuurlijk. Denk alleen al aan al die gelovige mensen die nog steeds geloven dat de Aarde het middelpunt van het heelal is en geloven dat een man met een witte baard de Aarde geschapen heeft. :)
Ik denk dat het een geruststelling zou zijn dat we gewoon nog leven, ondanks hun langdurige aanwezigheid en dat we meer last hebben gehad van onze soortgenoten.
Ik zou het wel als positief iets zien, denk ik.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 14:28:16 #140
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_127554806
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 14:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik denk dat het een geruststelling zou zijn dat we gewoon nog leven, ondanks hun langdurige aanwezigheid en dat we meer last hebben gehad van onze soortgenoten.
Ik zou het wel als positief iets zien, denk ik.
Ja tuurlijk. Dat is ook zoiets al die Hollywood films waarin Aliens onze planeet komen overnemen of ons opeten of onze planeet vernietigen....Bullshit.

Nou goed, de plicht roept weer helaas.
;(
Werken met dit weer.....
Feyenoord!
  zaterdag 8 juni 2013 @ 14:38:19 #141
45206 Pietverdriet
pi_127555030
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 13:19 schreef huupia het volgende:

[..]

nee

Wat was zijn rol bij Carter? Kan daar namelijk niets over vinden buiten ufo sites
pi_127555182
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 14:28 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ja tuurlijk. Dat is ook zoiets al die Hollywood films waarin Aliens onze planeet komen overnemen of ons opeten of onze planeet vernietigen....Bullshit.

Nou goed, de plicht roept weer helaas.
;(
Werken met dit weer.....
Pff succes ermee!
  zaterdag 8 juni 2013 @ 14:56:41 #143
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127555466
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 14:38 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wat was zijn rol bij Carter? Kan daar namelijk niets over vinden buiten ufo sites
dat wordt duidelijk verteld in het begin wat zijn rol was ... een onderzoek commissie voor congress...
  zaterdag 8 juni 2013 @ 15:25:07 #144
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127555994
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 13:15 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

nog een voorbeeldje waarin hooggeplaatsten .. in dit geval senator Goldwater toegang tot ufo files wordt geweigerd .

zaterdag 8 juni 2013 @ 15:30:48 #145
45206 Pietverdriet
pi_127556103
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 14:56 schreef huupia het volgende:

[..]

dat wordt duidelijk verteld in het begin wat zijn rol was ... een onderzoek commissie voor congress...
Verteld wordt er veel als de dag lang is
  zaterdag 8 juni 2013 @ 15:36:26 #146
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127556254
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 15:30 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Verteld wordt er veel als de dag lang is
veel zinnigs heb je ook niet te melden he ... je vraagt wat .. je krijgt antwoord en dan ga je weer dat rare spelletje van je spelen ...

zoek het lekker uit :W
  zaterdag 8 juni 2013 @ 15:38:02 #147
45206 Pietverdriet
pi_127556288
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 15:36 schreef huupia het volgende:

[..]

veel zinnigs heb je ook niet te melden he ... je vraagt wat .. je krijgt antwoord en dan ga je weer dat rare spelletje van je spelen ...

zoek het lekker uit :W
Nee, ik vroeg naar een bron buiten de ufo sites, en dan bedoel ik natuurlijk ook niet dat filmpje.
  Moderator zaterdag 8 juni 2013 @ 15:56:29 #148
249559 crew  Lavenderr
pi_127556820
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 11:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Hoe is het mogelijk dat zo'n groot geheim zolang verborgen is gebleven dan? En wat zijn de plannen van de aliens zelf?
Dat was zeker sarcasme?
pi_127557540
Nee, serieus. Stel dat er idd een coverup is, dan ben ik benieuwd wat onze bezoekers daarvan vinden.
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 15:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat was zeker sarcasme?
  zaterdag 8 juni 2013 @ 16:32:36 #150
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127557745
er wordt vaak gesproken over de aliens en wat zij zouden doen .. denken enz.

van de week een interview gehoord met michael salla phd van exopolitics.org op coast to coast radio , en hij benadrukt dat er heleboel soorten zijn en dat er ook zijn met verschillende agenda's.

sommige goed en anderen niet ....... hey net als bij ons mensen dus hahahah

maargoed als je goed nadenkt heeft deze man natuurlijk wel gelijk
  zaterdag 8 juni 2013 @ 16:36:12 #151
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127557843
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 15:38 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nee, ik vroeg naar een bron buiten de ufo sites, en dan bedoel ik natuurlijk ook niet dat filmpje.
ga zelf eens op onderzoek uit .. je inlezen .. niet alles komt op een presenteer blaadje
  zaterdag 8 juni 2013 @ 16:38:19 #152
45206 Pietverdriet
pi_127557900
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 16:36 schreef huupia het volgende:

[..]

ga zelf eens op onderzoek uit .. je inlezen .. niet alles komt op een presenteer blaadje
Zoals ik zei, ik kon er niets van vinden. Blijkbaar niet echt een belangrijke stafmedewerker
  zaterdag 8 juni 2013 @ 16:43:53 #153
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127558044
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 16:38 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Zoals ik zei, ik kon er niets van vinden. Blijkbaar niet echt een belangrijke stafmedewerker
wat denk je zelf dat ze hem hebben laten getuigen zonder een background check? wetende dat vooral in amerika elke steen boven wordt gehaald?

naief?
pi_127559761
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 13:19 schreef huupia het volgende:

[..]

nee

Best een interessante gast die Sheehan, maar medewerker van Carter, mwah, het is meer dat hij in opdracht van Carter een onderzoek heeft verricht naar de coverup van het ufo-gebeuren.

Deze site geeft een aardig overzicht van zijn 'career':

bron: http://buddyhuggins.blogs(...)gm.html#.UbNQ8fnWVwR
  zaterdag 8 juni 2013 @ 18:08:39 #155
45206 Pietverdriet
pi_127560031
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 16:43 schreef huupia het volgende:

[..]

wat denk je zelf dat ze hem hebben laten getuigen zonder een background check? wetende dat vooral in amerika elke steen boven wordt gehaald?

naief?
Hij zal niet de eerste rammelverhalenverteller zijn die in dit topic voorbij is gekomen
pi_127564544
quote:

[..]

Of ze filosoferen..

If if then if..
  zaterdag 8 juni 2013 @ 22:12:02 #157
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127566424
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 18:08 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Hij zal niet de eerste rammelverhalenverteller zijn die in dit topic voorbij is gekomen
ook niet de eerste tranentrekkerskeptic ;)
  zaterdag 8 juni 2013 @ 22:18:11 #158
45206 Pietverdriet
pi_127566630
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 22:12 schreef huupia het volgende:

[..]

ook niet de eerste tranentrekkerskeptic ;)
En er wordt weer op de man gespeeld bij gebrek aan argumenten.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 22:32:11 #159
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127567139
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 22:18 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En er wordt weer op de man gespeeld bij gebrek aan argumenten.
moet je een zakdoekje ? was een lolletje vandaar ook de smiley erbij
pi_127572620
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 08:10 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik snap niet zo goed waarom mensen soms praten over obsessie of passie. Als ik kijk hoeveel tijd ik besteed per maand aan fok dan is dat bij elkaar opgeteld ook zo een aantal dagen waard aan tijd. Maar ik kan nou niet echt zeggen dat ik fok kan omschrijven als een passie of obsessie.

Ik heb bijna elke avond wat gekeken en ben zo op de volledige 5 dagen inclusief lezingen uitgekomen. Ik heb niet vaak in mn leven zo'n interessante maand gehad. Ik hou nou eenmaal van informatie en nieuwe dingen leren.
pi_127572698
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 13:02 schreef huupia het volgende:

[..]

Webster Hubble heeft idd in zijn biografie geschreven dat hij een serieuze opdracht kreeg van Clinton om uit te zoeken hoe het zat met UFO's en Hubble kwam nergens omdat hij geen need-to-know had.
pi_127572822
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 16:24 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Nee, serieus. Stel dat er idd een coverup is, dan ben ik benieuwd wat onze bezoekers daarvan vinden.

[..]

Via hypnotische regressie (beschouw ik niet als betrouwbare bron) is er gezegd dat de aliens willen dat wij wat beter voor de aarde zorgen. Ze zeggen dat we enorme problemen hebben en dat we snel moeten handelen. Er zouden afspraken zijn gemaakt met de overheid van de VS en die zijn die afspraken niet nagekomen. De aarde is langzaam kapot aan het gaan en we hebben al meerdere breuken in onze voedselketens.

Ze geven ook meer om de Aarde dan om ons. Misschien dat daar het bijbelse verhaal van Noach wel vandaan kwam. Misschien moest de Aarde even gezuiverd worden :P

Maar goed, hypnotische regressie! Niet betrouwbaar in mijn ogen, zeg ik nogmaals voor de duidelijkheid.
pi_127575703
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 01:02 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ik snap niet zo goed waarom mensen soms praten over obsessie of passie. Als ik kijk hoeveel tijd ik besteed per maand aan fok dan is dat bij elkaar opgeteld ook zo een aantal dagen waard aan tijd. Maar ik kan nou niet echt zeggen dat ik fok kan omschrijven als een passie of obsessie.

Ik heb bijna elke avond wat gekeken en ben zo op de volledige 5 dagen inclusief lezingen uitgekomen. Ik heb niet vaak in mn leven zo'n interessante maand gehad. Ik hou nou eenmaal van informatie en nieuwe dingen leren.
Ik bedoelde 'passie' niet negatief..
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 01:11 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Via hypnotische regressie (beschouw ik niet als betrouwbare bron) is er gezegd dat de aliens willen dat wij wat beter voor de aarde zorgen. Ze zeggen dat we enorme problemen hebben en dat we snel moeten handelen. Er zouden afspraken zijn gemaakt met de overheid van de VS en die zijn die afspraken niet nagekomen. De aarde is langzaam kapot aan het gaan en we hebben al meerdere breuken in onze voedselketens.

Ze geven ook meer om de Aarde dan om ons. Misschien dat daar het bijbelse verhaal van Noach wel vandaan kwam. Misschien moest de Aarde even gezuiverd worden :P

Maar goed, hypnotische regressie! Niet betrouwbaar in mijn ogen, zeg ik nogmaals voor de duidelijkheid.
Betrouwbaar is een dergelijke bron zeker niet. Het klinkt wel aannemelijk (binnen dit idee dan, dat op zich al bizar klinkt) Het zou iets begrijpelijker maken waarom ze op willekeurige plaatsen verschijnen. Logisch als ze niet voor ons komen.
Alleen waarom zouden ze zich druk maken om ons ecosysteem? Als de aarde wordt vernield en wij sterven, zal de aarde zich wel weer herstellen.
  zondag 9 juni 2013 @ 11:34:05 #164
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_127576552
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 01:11 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Daar komt past dit incident ook mooi bij. De nationale TV uitzending tijdend het nieuws in Engeland wordt onderbroken door een stem die zichzelf Vrillon noemt. Ze zijn er nooit achter gekomen wie dit heeft gedaan.

Die bijbelshit die er doorheen staat heb ik niks mee trouwens hoor, maar hier kon je duidelijk de tekst lezen. Het gaat om de inhoud.

[ Bericht 2% gewijzigd door Japie77 op 09-06-2013 11:45:42 ]
Feyenoord!
pi_127576752
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 11:34 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Daar komt past dit incident ook mooi bij. De nationale radio uitzending in Engeland wordt onderbroken door een stem die zichzelf Vrillon noemt. Ze zijn er nooit achter gekomen wie dit heeft gedaan.

Die bijbelshit die er doorheen staat heb ik niks mee trouwens hoor, maar hier kon je duidelijk de tekst lezen. Het gaat om de inhoud.
Radiouitzendig of TV uitzending?
  zondag 9 juni 2013 @ 11:45:19 #166
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_127576786
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 11:43 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Radiouitzendig of TV uitzending?
Sorry TV inderdaad.
Feyenoord!
pi_127578450
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 11:45 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Sorry TV inderdaad.
Mooi dat de opname bewaard is gebleven. Videorecorders waren nog niet op de markt. Wellicht is het opgenomen door de omroep zelf?
pi_127581115
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 01:06 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Webster Hubble heeft idd in zijn biografie geschreven dat hij een serieuze opdracht kreeg van Clinton om uit te zoeken hoe het zat met UFO's en Hubble kwam nergens omdat hij geen need-to-know had.
Had lolbroek Clinton ook weer even een goede dag..
  Moderator zondag 9 juni 2013 @ 14:59:04 #169
249559 crew  Lavenderr
pi_127581472
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 11:34 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Daar komt past dit incident ook mooi bij. De nationale TV uitzending tijdend het nieuws in Engeland wordt onderbroken door een stem die zichzelf Vrillon noemt. Ze zijn er nooit achter gekomen wie dit heeft gedaan.

Voor een 'commander out of space' sprak hij verbazend goed engels :D
  zondag 9 juni 2013 @ 17:06:23 #170
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127585798
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 14:46 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Had lolbroek Clinton ook weer even een goede dag..
want ? :?
pi_127595319
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 14:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ze hebben natuurlijk onze talen bestudeerd en, al of niet met een synthezier, een boodschap in het Engels gemaakt.
pi_127600849
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 17:06 schreef huupia het volgende:

[..]

want ? :?
Clinton prankte er ook graag op los. Had tijdens de transitie van zijn regeerperiode naar de Bush periode alle W's op alle toetsenborden in het witte huis laten vervangen om vervolgens met een humoristische sketch op TV het toneel te verlaten. Clinton zat in een van de meest rustige regeerperiodes die het land kende met weinig serieuze dreigingen en dan is er weleens tijd voor een stukje lol in het leven.

En de lol die wij hier soms om Ufo believers of nieuwkomers hebben zal daar wel niet minder zijn geweest zijn. Het is zo serieus als dat ik op mn eerste stage ooit de plintladder moest zien te halen. En een kleine heb laten maken waarmee je idd de plint opkon.

Als zo iemand niet weet wat hij moet doen geeft dat ook al iets over de houvast aan die er niet is. Geen geheime archieven, geen geheime meetings maar gewoon in de leegte zwemmen... Pranks.
  zondag 9 juni 2013 @ 23:18:42 #173
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_127604031
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 14:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En daarom geloof je het niet?

In 1977 een nationale nieuws uitzending hacken. Ik geef het je te doen als iemand die een grapje uithaalt en nooit gepakt word.
Feyenoord!
  Moderator zondag 9 juni 2013 @ 23:37:53 #174
249559 crew  Lavenderr
pi_127604932
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:18 schreef Japie77 het volgende:

[..]

In 1977 een nationale nieuws uitzending hacken. Ik geef het je te doen als iemand die een grapje uithaalt en nooit gepakt word.
Ik weet het gewoon niet. Het is al zo lang geleden.
En ik vind het idd vreemd dat iemand van een andere planeet vlekkeloos engels spreekt.
pi_127605346
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:25 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Clinton prankte er ook graag op los. Had tijdens de transitie van zijn regeerperiode naar de Bush periode alle W's op alle toetsenborden in het witte huis laten vervangen om vervolgens met een humoristische sketch op TV het toneel te verlaten. Clinton zat in een van de meest rustige regeerperiodes die het land kende met weinig serieuze dreigingen en dan is er weleens tijd voor een stukje lol in het leven.

En de lol die wij hier soms om Ufo believers of nieuwkomers hebben zal daar wel niet minder zijn geweest zijn. Het is zo serieus als dat ik op mn eerste stage ooit de plintladder moest zien te halen. En een kleine heb laten maken waarmee je idd de plint opkon.

Als zo iemand niet weet wat hij moet doen geeft dat ook al iets over de houvast aan die er niet is. Geen geheime archieven, geen geheime meetings maar gewoon in de leegte zwemmen... Pranks.
Wat zo ontzettend grappig is aan jou is dat je anekdotisch bewijs van hogere officieren wegwuift als niet serieus, maar dat je zelf wel steeds gebruikt maakt van anekdotes om je eigen mening te onderbouwen.
pi_127605565
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:25 schreef Beathoven het volgende:
Het is zo serieus als dat ik op mn eerste stage ooit de plintladder moest zien te halen. En een kleine heb laten maken waarmee je idd de plint opkon.
Nou thanks for the info, je hebt ons allemaal overtuigd dat het UFO fenomeen geen serieuze kant heeft.

Vergeet de verhalen van generaals, luitenanten, astronauten en gevechtspiloten, Beathoven heeft een plintladder gemaakt op zijn stage! Dit is een serieuze onderbouwing dat er niets aan de hand is mensen, we kunnen allemaal weer rustig gaan slapen!

_O-
pi_127611264
quote:
10s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:50 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Nou thanks for the info, je hebt ons allemaal overtuigd dat het UFO fenomeen geen serieuze kant heeft.

Vergeet de verhalen van generaals, luitenanten, astronauten en gevechtspiloten, Beathoven heeft een plintladder gemaakt op zijn stage! Dit is een serieuze onderbouwing dat er niets aan de hand is mensen, we kunnen allemaal weer rustig gaan slapen!

_O-
:)

We bespraken 1 onderdeel hier en dat ging over pranks. Die andere onderdelen staan er los van. Verschillende zaken, verschillende oorzaken.
pi_127611311
quote:
4s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:46 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Wat zo ontzettend grappig is aan jou is dat je anekdotisch bewijs van hogere officieren wegwuift als niet serieus, maar dat je zelf wel steeds gebruikt maakt van anekdotes om je eigen mening te onderbouwen.
Hoge officieren staan bij jou zo ongeveer gelijk aan Einstein en Hawkins begrijp ik.
pi_127616908
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:18 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Daar is wel een verklaring voor hoor, het schijnt dat de uitzending via een relaisstation werd doorgegeven, Dichtbij de ontvanger kon je dus al inbreken op het signaal met een relatief zwakke zender.
pi_127617225
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 13:29 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Daar is wel een verklaring voor hoor, het schijnt dat de uitzending via een relaisstation werd doorgegeven, Dichtbij de ontvanger kon je dus al inbreken op het signaal met een relatief zwakke zender.
Tien jaar in 1987 later werd hetzelfde kunstje nog eens herhaald met een Max Headroom look-alike

http://en.m.wikipedia.org(...)ast_signal_intrusion

Status: unsolved

[ Bericht 6% gewijzigd door Beathoven op 10-06-2013 13:59:33 ]
pi_127617788
quote:
1s.gif Op maandag 10 juni 2013 10:03 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Hoge officieren staan bij jou zo ongeveer gelijk aan Einstein en Hawkins begrijp ik.
Maar laten we nu niet weer verzanden in kritiek op elkaar terwijl we het onderwerp uit het oog verliezen..
pi_127620937
quote:
1s.gif Op maandag 10 juni 2013 10:03 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Nee dat niet. Dat lijkt zo voor jou doordat jij moeite hebt met nuance.

Maar je ontwijkt het punt. Je kraakt steeds anekdotisch bewijs af maar komt wel steeds met anekdotes om jouw mening te onderbouwen.

Omdat jouw neef of zo een onbekende in de trein aan zag voor een bekende Nederlander, is de menselijke waarneming niet te vertrouwen. Dat is jouw manier van redeneren. Daar is niets wetenschappelijks aan, dat is net zo goed anekdotes aanvoeren als bewijs.
pi_127626396
The ONE is all.
-
And the ALL are ONE.
-
  maandag 10 juni 2013 @ 19:33:01 #184
375756 Jungle_Jim
samurai cop
pi_127629955
quote:
ik kwam t net tegen op reddit en heb toen dit topic opgezocht :P
weet niet wat ik ervan moet denken, vind m wel geloofwaardig maar het hele idee is zo bizar..
Wie dit leest is hek.
  maandag 10 juni 2013 @ 19:40:04 #185
375756 Jungle_Jim
samurai cop
pi_127630345
wilt ie niet gewoon zn boek promoten? :P
Light at the End of the Tunnel: A Survival Plan for the Human Species (2010)
Wie dit leest is hek.
pi_127633232
quote:
Wat voor belang kan zo iemand bij een dergelijke bewering hebben? Hij is een opmerkelijke man.
http://en.wikipedia.org/wiki/Paul_Hellyer
pi_127633458
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 19:40 schreef Jungle_Jim het volgende:
wilt ie niet gewoon zn boek promoten? :P
Light at the End of the Tunnel: A Survival Plan for the Human Species (2010)
Hij is al vanaf 2005 met die UFO toestand bezig, terwijl hij een man met een carriere was.. Ik denk niet hij het risico hoeft te lopen zich belachelijk te maken in de hoop een handvol volgelingen te krijgen die in zijn levensonderhoud voorzien, omdat hij wrs. niet onbemiddeld is.
pi_127647820
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 19:33 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

ik kwam t net tegen op reddit en heb toen dit topic opgezocht :P
weet niet wat ik ervan moet denken, vind m wel geloofwaardig maar het hele idee is zo bizar..
Net even op Reddit gekeken en als ik de reacties zo lees vind ik t niet zo raar dat veel mensen niets moeten weten van het UFO fenomeen. Als je kijkt wat voor idioten daar reageren, ongelofelijk. Vooral al die kut gelovigen die roepen dat ETs demonen zijn waarvan de komst is voorspeld in de bijbel ;(
pi_127649716
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 15:19 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Nee dat niet. Dat lijkt zo voor jou doordat jij moeite hebt met nuance.

Maar je ontwijkt het punt. Je kraakt steeds anekdotisch bewijs af maar komt wel steeds met anekdotes om jouw mening te onderbouwen.

Omdat jouw neef of zo een onbekende in de trein aan zag voor een bekende Nederlander, is de menselijke waarneming niet te vertrouwen. Dat is jouw manier van redeneren. Daar is niets wetenschappelijks aan, dat is net zo goed anekdotes aanvoeren als bewijs.
Mooi hoor. :)

Ik ken mn eigen verhaal en gezien je "totale" verbouwing van het voorbeeld dat ik ooit gaf geeft het ook iets aan van de hear-say vervorming die hier optreedt van schakel naar schakel. En met zoiets moet ik zeker je topics serieus nemen. Klok - klepel

Waar blijft die belgische case van je van welke de waarneming "onmogelijk" een stealth fighter / bommenwerper kon zijn?

[ Bericht 3% gewijzigd door Beathoven op 11-06-2013 02:52:19 ]
pi_127649888
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 02:45 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Mooi hoor. :)

Ik ken mn eigen verhaal en gezien je "totale" verbouwing van het voorbeeld dat ik ooit gaf geeft het ook iets aan van de hear-say vervorming die hier optreedt van schakel naar schakel. En met zoiets moet ik zeker je topics serieus nemen. Klok - klepel

Waar blijft die belgische case van je van welke de waarneming "onmogelijk" een stealth fighter / bommenwerper kon zijn?
Je weet toch hoe google werkt? Waarom moet ik jou bij de hand nemen om de Belgische UFO golf te beschrijven? :{

Getuigen hebben verklaard dat de UFO's van die case in de lucht konden hangen en ineens met enorme snelheid konden wegschieten en dat alles geruisloos. Dat zijn vluchtkarakteristieken die niet horen bij een Stealth fighter of Stealth bomber.

Maar jij neemt getuigenverklaringen niet serieus, dus waarom zou ik voor de zoveelste keer een discussie met jou gaan houden over getuigenverklaringen? Als we jou moeten geloven is de menselijke waarneming zo slecht dat we niet eens van huis naar ons werk zouden moeten kunnen rijden. Toch doet een slordige 99% van de mensen dat dagelijks.

Prima dat jij getuigenverklaringen totaal geen waarde wil geven, maar ga mij daar niet keer op keer op keer mee lastig vallen.
pi_127649918
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 02:45 schreef Beathoven het volgende:
En met zoiets moet ik zeker je topics serieus nemen. Klok - klepel
Dus je kunt mijn topics moeilijk serieus nemen, maar toch post je al meer dan een jaar vrij veel in mijn topics.

Zoek een leven man.
pi_127651737
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 03:05 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Je weet toch hoe google werkt? Waarom moet ik jou bij de hand nemen om de Belgische UFO golf te beschrijven? :{
Je doet een bewering die je niet hard kunt maken. Normaal sta je met allerhande rommel in de aanslag als t er niet toe doet, nu heb je niets. Laat de case maar zien en laat maar zien waarom het geen stealth fighter of bommenwerper kan zijn. Ik ging ontopic en verwacht dat ook van de serieuze ufoman.

quote:
Getuigen hebben verklaard dat de UFO's van die case in de lucht konden hangen en ineens met enorme snelheid konden wegschieten en dat alles geruisloos. Dat zijn vluchtkarakteristieken die niet horen bij een Stealth fighter of Stealth bomber.
Show me the case bro, als je er inhoudelijk iets over kunt zeggen kun je ook wat laten wat hij bedoelde anders moet je 't daar niet over hebben.

quote:
Maar jij neemt getuigenverklaringen niet serieus,
Ik zie ze niet bij de belgische case. Ik zie alleen jouw verhaaltje en notabene mn eigen verhaal waarmee je aankwam over een neef (ik heb niet eens een neef) kun je niet eens goed onthouden en de rest klopt ook niets meer van.

quote:
dus waarom zou ik voor de zoveelste keer een discussie met jou gaan houden over getuigenverklaringen?
Je hebt helemaal geen getuigeverklaring van die belgische case, alleen je eigen mockup van de werkelijkheid.

[ Bericht 1% gewijzigd door Beathoven op 11-06-2013 09:50:46 ]
  dinsdag 11 juni 2013 @ 12:39:06 #193
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127658986
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 07:50 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Je doet een bewering die je niet hard kunt maken. Normaal sta je met allerhande rommel in de aanslag als t er niet toe doet, nu heb je niets. Laat de case maar zien en laat maar zien waarom het geen stealth fighter of bommenwerper kan zijn. Ik ging ontopic en verwacht dat ook van de serieuze ufoman.

[..]

Show me the case bro, als je er inhoudelijk iets over kunt zeggen kun je ook wat laten wat hij bedoelde anders moet je 't daar niet over hebben.

[..]

Ik zie ze niet bij de belgische case. Ik zie alleen jouw verhaaltje en notabene mn eigen verhaal waarmee je aankwam over een neef (ik heb niet eens een neef) kun je niet eens goed onthouden en de rest klopt ook niets meer van.

[..]

Je hebt helemaal geen getuigeverklaring van die belgische case, alleen je eigen mockup van de werkelijkheid.
zoek zelf eens wat op ! de belgische ufo flap is vrij goed gedocumenteerd ! maar ik snap het al je wilt niet voor de verrassing komen te staan dat er een goed verhaal wordt verteld .

en daarom wacht je af op wat anderen posten en vervolgens ga je daar op " los " met de meest mogelijke onzin .

dude :')
pi_127659309
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 12:39 schreef huupia het volgende:

[..]

zoek zelf eens wat op ! de belgische ufo flap is vrij goed gedocumenteerd ! maar ik snap het al je wilt niet voor de verrassing komen te staan dat er een goed verhaal wordt verteld .

en daarom wacht je af op wat anderen posten en vervolgens ga je daar op " los " met de meest mogelijke onzin .

Ik vroeg om de case
pi_127659475
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 03:05 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Maar jij neemt getuigenverklaringen niet serieus, dus waarom zou ik voor de zoveelste keer een discussie met jou gaan houden over getuigenverklaringen? Als we jou moeten geloven is de menselijke waarneming zo slecht dat we niet eens van huis naar ons werk zouden moeten kunnen rijden. Toch doet een slordige 99% van de mensen dat dagelijks.
Als 't je uitkomt wil je alles wel op tafel gooien wat er is en is 't 'zie dit, zie dat' wat je ook deed met je 'dit kan nooit een stealth zijn' en vervolgens vraag ik of je kunt aantonen waarom (omdat ik ook aantoonde waarom ik het denk) en dan geef je ineens niet meer thuis. Continue please :)

quote:
Prima dat jij getuigenverklaringen totaal geen waarde wil geven, maar ga mij daar niet keer op keer op keer mee lastig vallen.
We waren in een discussie bezig die jij afkapte omdat je blijkbaar geen bewijs kunt aandragen voor je stelling. Dan moet je mij niet persoonlijk allemaal dingen gaan verwijten, dat is 'jouw' cover-up en jij bent een man van de onderste steen boven getuige je kritiek op de overheden. Dus.. op tafel ermee.
pi_127659478
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 12:39 schreef huupia het volgende:

[..]

Ik ben het wel met Beathoven eens dat je niet de argumenten van je opponent op zou moeten zoeken.
Als het een goed verhaal is, is de verrassing net zo groot als dat hier wordt verteld, toch?
pi_127659635
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 03:09 schreef Probably_on_pcp het volgende:

Zoek een leven man.
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 07:50 schreef Beathoven het volgende:

Kemphaantjes :( Doe eens iets liever tegen elkaar. :P
pi_127659683
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 12:56 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

[..]

Kemphaantjes :( Doe eens iets liever tegen elkaar. :P
Ik heb m al bedankt voor het smeren van de broodjes en het verwijderen van de korsten,
moet ik soms thee gaan zetten ofzo?

dan ga ik wel thee zetten c_/
  dinsdag 11 juni 2013 @ 12:59:01 #199
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127659712
sure ....
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 12:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik ben het wel met Beathoven eens dat je niet de argumenten van je opponent op zou moeten zoeken.
Als het een goed verhaal is, is de verrassing net zo groot als dat hier wordt verteld, toch?
deels eens.... alleen heeft beathoven wel bewezen dat als je een heel verhaal serieus verteld je daar een of ander lul antwoord op krijgt .

niet zo gek dus dat pcp niet elke x hele verhalen gaat vertellen aan bepaalde personen .

en dan nog wat , als je wilt discuseren over een onderwerp , zoals ufo's . dan mag je je best een beetje inlezen in de belangrijkste cases w.o. de belgische ufo flap .
pi_127659741
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 12:58 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ik heb m al bedankt voor het smeren van de broodjes en het verwijderen van de korsten, moet ik soms thee gaan zetten ofzo?

dan ga ik wel thee zetten
lekker! :P
En dan gaan we het eens hebben over die Belgische UFO case. Heeft iemand een linkje?
pi_127659775
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 12:59 schreef huupia het volgende:
sure ....

[..]

deels eens.... alleen heeft beathoven wel bewezen dat als je een heel verhaal serieus verteld je daar een of ander lul antwoord op krijgt .

niet zo gek dus dat pcp niet elke x hele verhalen gaat vertellen aan bepaalde personen .

en dan nog wat , als je wilt discuseren over een onderwerp , zoals ufo's . dan mag je je best een beetje inlezen in de belangrijkste cases w.o. de belgische ufo flap .
Ik dacht dat het een typefout was, maar 'ufo flap' is een echte term?
  dinsdag 11 juni 2013 @ 13:05:31 #202
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127659909
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 13:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik dacht dat het een typefout was, maar 'ufo flap' is een echte term?
ja dat is de echte term

een periode met extra veel ufo activiteit :)
pi_127660258
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 12:59 schreef huupia het volgende:
sure ....

[..]

Ho eens eben :) we waren gewoon in een discussie over het onderwerp bezig die ik blijkbaar verstoorde door om z'n bron te vragen. Als hij mij laat zien dat het allemaal keurig klopt, kan het mij misschien helpen overtuigen maar dan moet er niet wat uit de duim gezogen worden. Ik wacht nog steeds af.

quote:
Ik ken de beschrijvingen uit de kranten destijds, ik leef ook al langer dan vandaag. Ook toen gingen al opmerkingen hier en daar dat 'de zwarte driehoek' weleens een van de destijds nieuwe stealths kon zijn die men gezien had. Maar blijkbaar is zo'n "case" nog erg belangrijk voor 't hooghouden van "het fenomeen"

pi_127660562
quote:
thanks! ik weet nog steeds uit welke bron ik op moet maken dat het onmogelijk stealths hadden kunnen zijn gezien 't referentiepunt wat men toen had (had iemand hier überhaupt weleens een stealth gezien) maar ik zal maar stoppen te vragen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Beathoven op 11-06-2013 14:13:54 ]
  dinsdag 11 juni 2013 @ 14:46:39 #206
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127663977
ufo flap belgie pt 1

@beathoven .. als je goed naar deze getuigenissen luistert dan hoor je dat er karakter eigenschappen zijn die NIET met de stealth fighter overeen komen.

zoals " hovering " zeer langzaam vliegen
geluidloos
acceleren van 0 tot heeeeel snel in a blink of an eye
pi_127668232
- weg -

[ Bericht 98% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 11-06-2013 16:15:12 (je vernaait je eigen topic als je op de man speelt) ]
pi_127668421
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 12:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ja echt?

Dus als Beathoven in een UFO topic gaat praten over een case WAARVAN HIJ NIETS AFWEET en daarbij de Stealth Bomber als mogelijke oplossing aanvoert, dan moet ik dus VOLLEDIG uit de doeken gaan doen waarom het geen Stealth Bomber kan zijn?

Dus mensen mogen in UFO topics maar van alles roepen zonder dat ze zich ergens in verdiepen, en ik mag dan vervolgens alleen maar reageren met een volledige onderbouwing als ik zeg dat ze ongelijk hebben????

:')
pi_127669082
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 14:46 schreef huupia het volgende:
ufo flap belgie pt 1

@beathoven .. als je goed naar deze getuigenissen luistert dan hoor je dat er karakter eigenschappen zijn die NIET met de stealth fighter overeen komen.

geluidloos
Yep.

Nu gaan we weer wachten op een verhaal van zijn kant waarbij hij zegt dat getuigenverklaringen niet betrouwbaar zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door Probably_on_pcp op 11-06-2013 16:39:07 ]
pi_127670089
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 13:15 schreef Beathoven het volgende:

Ik ken de beschrijvingen uit de kranten destijds
Gaan we weer. Waarom denk jij voldoende betrouwbare informatie in KRANTEN te vinden?

Jij denkt dat wanneer een onderzoeker bezig gaat met het onderzoeken van iets dat hij gewoon de krant pakt en niets meer leest dan de krant.

Waarom heb jij zoveel vertrouwen in kranten? Dat had je ook al in AD.nl. Waarom gebruik je bijv. AD.nl als leidraad voor jouw eigen mening?

En wat nog grappiger is, is dat je constant zegt dat waarneming niet betrouwbaar is, maar je begint je verhaal met een herinnering van iets dat je 20 jaar geleden gelezen hebt in de kranten. Jij kunt je na 20 jaar nog precies herinneren of er vluchtkarakteristieken beschreven werden in de kranten en welke dat waren?

Eigenaardig hoe jij waarneming niet serieus neemt, maar je eigen herinneringen van 20 jaar terug van wat je in de krant hebt gelezen, wel als leidraad neemt om jouw mening te onderbouwen. En vervolgens ga je in meerdere topics lopen klagen dat ik niet alle moeite wil doen om jouw mening te weerleggen. Nee wanneer ik iets zeg, dan moet ik dat volledig onderbouwen, maar jij mag een oplossing neerplempen die gestoeld is op jouw herinneringen van 20 jaar terug van wat jij destijds in de krant hebt gelezen.
pi_127670183
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 16:55 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Gaan we weer. Waarom denk jij voldoende betrouwbare informatie in KRANTEN te vinden?

Jij denkt dat wanneer een onderzoeker bezig gaat met het onderzoeken van iets dat hij gewoon de krant pakt en niets meer leest dan de krant.

Waarom heb jij zoveel vertrouwen in kranten? Dat had je ook al in AD.nl. Waarom gebruik je bijv. AD.nl als leidraad voor jouw eigen mening?

En wat nog grappiger is, is dat je constant zegt dat waarneming niet betrouwbaar is, maar je begint je verhaal met een herinnering van iets dat je 20 jaar geleden gelezen hebt in de kranten. Jij kunt je na 20 jaar nog precies herinneren of er vluchtkarakteristieken beschreven werden in de kranten en welke dat waren?

Eigenaardig hoe jij waarneming niet serieus neemt, maar je eigen herinneringen van 20 jaar terug van wat je in de krant hebt gelezen, wel als leidraad neemt om jouw mening te onderbouwen. En vervolgens ga je in meerdere topics lopen klagen dat ik niet alle moeite wil doen om jouw mening te weerleggen. Nee wanneer ik iets zeg, dan moet ik dat volledig onderbouwen, maar jij mag een oplossing neerplempen die gestoeld is op jouw herinneringen van 20 jaar terug van wat jij destijds in de krant hebt gelezen.
En E_O die laat het allemaal maar gebeuren en geeft mij dan ook nog een kleine tik op mn vingers omdat ik weiger mijn verwerping van Beathoven's theorie, volledig te onderbouwen.

T is grappig E_O dat je heel snel bent om mij (terecht) op mn plek te zetten als ik even "grappig" kom doen in een astrologie topic, maar de continue weigering van Beathoven om zelf eens wat meer zn best te doen, daar zeg je niets van.

Je zoekt zelfs voor hem de links op van de Belgische UFO golf om hem maar te pleasen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Probably_on_pcp op 11-06-2013 17:11:57 ]
pi_127671524
Ja echt. :P
En het wordt je gemakkelijk gemaakt. Als de anderen zich niet verdiepen in het onderwerp, heb je alle kans een verpletterend betoog te houden.
Ik snap denk ik wel wat je bedoelt. De ander moet zijn ook zijn punt aannemelijk maken. Maar: jij wil bewijzen dat het.. Ja, wat wil je eigenlijk bewijzen omtrent de aard en oorsprong van deze verschijnselen?.. Dus jij zult je gelijk moeten bewijzen, niet andersom.
quote:
Op dinsdag 11 juni 2013 16:17 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ja echt?

Dus als Beathoven in een UFO topic gaat praten over een case WAARVAN HIJ NIETS AFWEET en daarbij de Stealth Bomber als mogelijke oplossing aanvoert, dan moet ik dus VOLLEDIG uit de doeken gaan doen waarom het geen Stealth Bomber kan zijn?

Dus mensen mogen in UFO topics maar van alles roepen zonder dat ze zich ergens in verdiepen, en ik mag dan vervolgens alleen maar reageren met een volledige onderbouwing als ik zeg dat ze ongelijk hebben????

:')
pi_127672282
Ik probeerde de discussie weer op gang te helpen door de links te plaatsen. Beathoven wordt ook op zijn vingers getikt.
Zullen we nu ontopic verder gaan?
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 16:57 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

En E_O die laat het allemaal maar gebeuren en geeft mij dan ook nog een kleine tik op mn vingers omdat ik weiger mijn verwerping van Beathoven's theorie, volledig te onderbouwen.

T is grappig E_O dat je heel snel bent om mij (terecht) op mn plek te zetten als ik even "grappig" kom doen in een astrologie topic, maar de continue weigering van Beathoven om zelf eens wat meer zn best te doen, daar zeg je niets van.

Je zoekt zelfs voor hem de links op van de Belgische UFO golf om hem maar te pleasen.

pi_127673298
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 17:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Dus jij zult je gelijk moeten bewijzen, niet andersom.
Weet je, als bijv. Ronin was gekomen met de Stealth fighter/bomber verklaring, dan had ik best mijn mening verder uit de doeken willen doen en deze verder willen onderbouwen.

Maar als iemand na een jaar deelname aan dit soort discussies niet zelf op zoek wil gaan naar informatie, maar wel steeds zijn uitgesproken mening komt verkondigen, dan ga ik echt niet keer op keer op keer in op verzoeken tot meer informatie.

Skeptici als Ronin heb ik respect voor, skeptici als Beathoven heb ik geen respect voor.
pi_127677594
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 18:34 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Weet je, als bijv. Ronin was gekomen met de Stealth fighter/bomber verklaring, dan had ik best mijn mening verder uit de doeken willen doen en deze verder willen onderbouwen.

Maar als iemand na een jaar deelname aan dit soort discussies niet zelf op zoek wil gaan naar informatie, maar wel steeds zijn uitgesproken mening komt verkondigen, dan ga ik echt niet keer op keer op keer in op verzoeken tot meer informatie.

Skeptici als Ronin heb ik respect voor, skeptici als Beathoven heb ik geen respect voor.
Wees dan verstandig en laat je ook niet meer uit de tent lokken. Dat is het niet waard. :P

Ok, dan kunnen we nu verder: dus die ufo's toentertijd in Belgie maakten onmogelijke manoeuvres. Ik begrijp dat dat de belangrijkste reden was waarom het geen stealths konden zijn geweest? Wat kan het zijn geweest?
pi_127678281
Impressie vanuit de losse pols van een sighting

Foto van een stealth, profiel van veraf

En het profiel van dichterbij

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 14:46 schreef huupia het volgende:
ufo flap belgie pt 1

geluidloos
Laat dat nou net de eigenschappen zijn met mooie manoeuvres die het kan maken.

http://badassoftheweek.com/spirit.html

It's almost completely flat, pitch black, and unconventionally shaped. It seriously just looks like a hole in the sky. Plus, when it flew over our heads we didn't even hear it. It was flying pretty low, and the fact that it was completely silent just made its presence that much more unnatural and unnerving.

quote:
subjectieve beschrijving, een straaljager kan het ook doen 'in a blink of an eye' en een stealth nog iets beter. Het zal de combinatie met de geruisloosheid wel zijn geweest waardoor acceleratie extra indruk maakte. Vergeet niet dat het begin '90 was en deze dingen nog niet zo lang "public" waren. De emotionele ervaring geeft soms een vertekend beeld. Bij dergelijke ervaringen ben ik veel meer geïnteresseerd in wat het was dan hoe iemand het ervaren heeft, niet wetend wat het is.

[ Bericht 2% gewijzigd door Beathoven op 11-06-2013 20:51:27 ]
  dinsdag 11 juni 2013 @ 22:37:29 #217
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127684720
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 20:44 schreef Beathoven het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[..]

It's almost completely flat, pitch black, and unconventionally shaped. It seriously just looks like a hole in the sky. Plus, when it flew over our heads we didn't even hear it. It was flying pretty low, and the fact that it was completely silent just made its presence that much more unnatural and unnerving.

[..]

subjectieve beschrijving, een straaljager kan het ook doen 'in a blink of an eye' en een stealth nog iets beter. Het zal de combinatie met de geruisloosheid wel zijn geweest waardoor acceleratie extra indruk maakte. Vergeet niet dat het begin '90 was en deze dingen nog niet zo lang "public" waren. De emotionele ervaring geeft soms een vertekend beeld. Bij dergelijke ervaringen ben ik veel meer geïnteresseerd in wat het was dan hoe iemand het ervaren heeft, niet wetend wat het is.
schijnbaar heb je het filmpje niet bekeken waarin de belgische piloten verklaren dat de ufo manoevres maakten die geen enkel aards toetsel kan maken ...... ook de nog experimentele niet

zoals op volle snelheid een bocht van 90 graden maken ..

en de belgen hebben de amerikanen ook gevraagd of er mss test luchten plaatsvonden en dat werd ontkent .

lijkt me stug dat de VS daarover zou liegen tegenover een volwaardig NAVO lid.

nogmaals zo op het eerste ook is er wel enige gelijkenis met een stealth , maar als je er dieper induikt blijft er niets van over :{w
pi_127690874
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 22:37 schreef huupia het volgende:

[..]

schijnbaar heb je het filmpje niet bekeken waarin de belgische piloten verklaren dat de ufo manoevres maakten die geen enkel aards toetsel kan maken ...... ook de nog experimentele niet
Ja, die had ik wel degelijk gezien. Ik heb alleen mn bedenkingen, de Stealth was nog niet een algemeen referentiepunt destijds. Als piloot van de Belgische luchtmacht leerde je waarschijnlijk een F16 te vliegen en leerde je alles over de F16 maar je leert niets over geheime projecten of alle vliegtuigen ter wereld die deze fase net voorbij zijn. Belgie is een leuk land, maar het is nou niet bepaald het land van de progressieve ontwikkelingen.

quote:
zoals op volle snelheid een bocht van 90 graden maken ..
kan een stealth dat niet? :)

quote:
en de belgen hebben de amerikanen ook gevraagd of er mss test luchten plaatsvonden en dat werd ontkent .

lijkt me stug dat de VS daarover zou liegen tegenover een volwaardig NAVO lid.
Ze zijn onzichtbaar voor radar en er zijn geen mensen verwond of gedood.. als 't alleen om een waarneming gaat heb je helemaal niets te verliezen als je het niet toegeeft. Dan geven we een knipoog en gaan we weer verder. Geen schade = geen problemen.. Toegeven zou idd onnodige problemen geven als men gewoon de stealths wilde proberen op lange afstand Daar moet je geen relaties met andere landen voor willen verbreken.

quote:
nogmaals zo op het eerste ook is er wel enige gelijkenis met een stealth , maar als je er dieper induikt blijft er niets van over :{w

waarom blijft er niets van over? Ik heb hier een paar punten en jij hebt ook eentje alleen de 90 graden bocht lijkt betwistbaar maar deze toestellen overtreffen niet voor niets de vorige generaties toestellen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Beathoven op 12-06-2013 01:02:26 ]
  woensdag 12 juni 2013 @ 10:02:38 #219
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127696059
een vliegtuig ... ook de stealth kan GEEN bocht van 90 graden maken ....... er komen dan zulke grote g- krachten vrij dat de piloten tot pudding zouden worden geperst !

dat zegt eigenlijk al genoeg over de ufo's .. namelijk dat zij van een heel ander soort aandrijving gebruik maken dan aardse .

namelijk een techniek die de zwaartekracht kan neutraliseren waardoor ze kunnen bewegen op manieren die wij niet kunnen , ook niet met stealths .

ook vliegen ( hoveren ) met +/- 20 km/u kan een stealth niet , dan flikkert hij echt naar beneden .

stel het was toch een experimenteel toestel van de amerikanen . waarom zouden zij dit toestel een paar jaar in belgie gaan testen boven woonwijken ? totaal niet geloofwaardig .

ook het punt dat de stealth op de ufo zou lijken is vrij simpel te verklaren . waarschijnlijk is dit gewoon een poging om de ufo's na te bouwen ( reverse engeneering ) .

dat levert dan een vergelijkbaar beeld op alleen op prestaties kunnen ze zich nog helemaal niet meten .
pi_127697245
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:02 schreef huupia het volgende:
een vliegtuig ... ook de stealth kan GEEN bocht van 90 graden maken ....... er komen dan zulke grote g- krachten vrij dat de piloten tot pudding zouden worden geperst !

dat zegt eigenlijk al genoeg over de ufo's .. namelijk dat zij van een heel ander soort aandrijving gebruik maken dan aardse .

namelijk een techniek die de zwaartekracht kan neutraliseren waardoor ze kunnen bewegen op manieren die wij niet kunnen , ook niet met stealths .

ook vliegen ( hoveren ) met +/- 20 km/u kan een stealth niet , dan flikkert hij echt naar beneden .

stel het was toch een experimenteel toestel van de amerikanen . waarom zouden zij dit toestel een paar jaar in belgie gaan testen boven woonwijken ? totaal niet geloofwaardig .

ook het punt dat de stealth op de ufo zou lijken is vrij simpel te verklaren . waarschijnlijk is dit gewoon een poging om de ufo's na te bouwen ( reverse engeneering ) .

dat levert dan een vergelijkbaar beeld op alleen op prestaties kunnen ze zich nog helemaal niet meten .
Je stelde dat er "niets" van de theorie overbleef maar het blijkt dat je bijna in alles meegaat behalve de 90 graden bocht en dat is het tegenovergestelde van niets en staat haaks op je bewering. Aan de alien kant blijft er bijna niets over. 90 graden draaien is simpelweg in tegenovergestelde richting draaien in een halve cirkel. Wie zegt dat de waarneming ok was mbt de snelheid, tijd en mbt de hoek en tijd dat het gebeurde. Je verhaal over G-Krachten is waar, alleen in de luchtmacht gebruikt men geen termen als "volle snelheid".. hoe snel vloog het werkelijk, hoe snel gaf de meetapparatuur aan en hoe groot was de hoek werkelijk. Als dat allemaal hard gemeten is door computers kunnen we er iets meer mee en kijken of het in 't profiel van een stealth of een andere vliegende driehoek past.

Stealths kunnen vreemde manoeuvres uitvoeren, ongekend voor die tijd en voor de Belgische luchtmacht + In de waarneming kan een foutmarge zitten ivm afstand en inschatting van snelheid. Er zijn zelfs lichten van booreilanden met een wolk ervoor aangezien voor vliegende objecten door piloten die zich ook weleens door optisch bedrog laten leiden. Deze objecten stonden stil maar vlogen volgens de piloten mee doordat de wolken bij nacht het beeld vervormden en 'snelheid' suggereerden. Mensen zijn geen precisie instrumenten qua waarneming als 't op afstanden en bewegingen aankomt, vooral 's nachts niet, piloten zijn geen heiligen. De subjectieve beschrijvingen spreken soms boekdelen.

In tegenstelling tot je 'er blijft niets van over' kunnen we dus stellen dat het 90% zeker stealths zijn op die 10% factor van dit deel van de waarneming na waar het naar mijn idee niet direct mee valt of staat gezien er alleen verhalen over rondgaan. Als jij bij die 10% blijft als overtuiging is dat je goed recht.

[ Bericht 9% gewijzigd door Beathoven op 12-06-2013 11:17:35 ]
pi_127699317
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:41 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Je stelde dat er "niets" van de theorie overbleef maar het blijkt dat je bijna in alles meegaat behalve de 90 graden bocht en dat is het tegenovergestelde van niets en staat haaks op je bewering. Aan de alien kant blijft er bijna niets over. 90 graden draaien is simpelweg in tegenovergestelde richting draaien in een halve cirkel. Wie zegt dat de waarneming ok was mbt de snelheid, tijd en mbt de hoek en tijd dat het gebeurde. Je verhaal over G-Krachten is waar, alleen in de luchtmacht gebruikt men geen termen als "volle snelheid".. hoe snel vloog het werkelijk, hoe snel gaf de meetapparatuur aan en hoe groot was de hoek werkelijk. Als dat allemaal hard gemeten is door computers kunnen we er iets meer mee en kijken of het in 't profiel van een stealth of een andere vliegende driehoek past.

Stealths kunnen vreemde manoeuvres uitvoeren, ongekend voor die tijd en voor de Belgische luchtmacht + In de waarneming kan een foutmarge zitten ivm afstand en inschatting van snelheid. Er zijn zelfs lichten van booreilanden met een wolk ervoor aangezien voor vliegende objecten door piloten die zich ook weleens door optisch bedrog laten leiden. Deze objecten stonden stil maar vlogen volgens de piloten mee doordat de wolken bij nacht het beeld vervormden en 'snelheid' suggereerden. Mensen zijn geen precisie instrumenten qua waarneming als 't op afstanden en bewegingen aankomt, vooral 's nachts niet, piloten zijn geen heiligen. De subjectieve beschrijvingen spreken soms boekdelen.

In tegenstelling tot je 'er blijft niets van over' kunnen we dus stellen dat het 90% zeker stealths zijn op die 10% factor van dit deel van de waarneming na waar het naar mijn idee niet direct mee valt of staat gezien er alleen verhalen over rondgaan. Als jij bij die 10% blijft als overtuiging is dat je goed recht.
We kunnen dus hoe dan ook niet met zekerheid zeggen wat het wel is geweest..
  woensdag 12 juni 2013 @ 11:54:05 #222
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127700045
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:41 schreef Beathoven het volgende:

[..]

je leest blijkbaar niet goed want ik ga in bijna niks mee alleen in het uiterlijk een beetje ... niet mijn woorden verdraaien .

en in een ja en nee spelletje heb ik geen zin .
  woensdag 12 juni 2013 @ 11:55:01 #223
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127700086
voor de liefhebbers : een uitgebreid ufo onderzoek van het Nicap uit 1964 .. 180 pag. pdf *O*

http://www.nicap.org/ufoe/UFO%20Evidence%201964.pdf

[ Bericht 27% gewijzigd door huupia op 12-06-2013 12:09:34 ]
pi_127702589
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 11:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

We kunnen dus hoe dan ook niet met zekerheid zeggen wat het wel is geweest..
Ik heb iig meer redenen om aan te nemen dat het aan onze kant zat dan aan de kant van Aliens. :)
pi_127702645
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 11:54 schreef huupia het volgende:

[..]

je leest blijkbaar niet goed want ik ga in bijna niks mee alleen in het uiterlijk een beetje ... niet mijn woorden verdraaien .

en in een ja en nee spelletje heb ik geen zin .
Welke argumenten op het "90 graden bocht" argument heb ik van je gemist? want na dit:

quote:
nogmaals zo op het eerste ook is er wel enige gelijkenis met een stealth , maar als je er dieper induikt blijft er niets van over
gaat het allemaal niet veel "dieper" dan dat enkele argument
  woensdag 12 juni 2013 @ 13:19:52 #226
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127703294
een uitstekend artikel over de ufo flap van bob pratt in pdf

The journalist's theory, of course,
was that the UFOs that had been seen
since October were actually the
F-117s. If F-117s were flown over
Belgium, that could account for some
sightings, but not for the reports of
huge triangular-shaped objects that
hovered or moved slowly, suddenly
accelerated and disappeared across
the horizon in seconds, or released
hundreds of small red objects that flew
in all directions.

http://www.mufon.com/PDFs/BobPrattBelgiumUFO.pdf
  woensdag 12 juni 2013 @ 13:24:49 #227
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127703479
[quote]0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 13:03 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Welke argumenten op het "90 graden bocht" argument heb ik van je gemist? want na dit:

[..]

dat zou al genoeg moeten zijn want geen enkel vliegtuig kan haakse bochten maken . maar ik heb ook stilhangen en hoveren met 20 km/u genoemd .

ook dat kan de stealth niet !

wat ik nog niet heb genoemd is de groote van ufo's .. volgens getuigen vaak zo groot als een voetbal veld !

het testen van de stelth deden ze ook niet in woonwijken lijkt me .

acceleren vanuit stilstand tot binnen 2 seconden uit het zicht overtreft de stealth ook veelvuldig !

dat zijn toch al 4 of 5 punten weer ! ( ps ik ga dit niet nog een x herhalen voor je ! )
pi_127706544
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 13:24 schreef huupia het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 12 juni 2013 13:03 schreef Beathoven het volgende:

[..]

[..]

dat zou al genoeg moeten zijn want geen enkel vliegtuig kan haakse bochten maken . maar ik heb ook stilhangen en hoveren met 20 km/u genoemd .

wat ik nog niet heb genoemd is de groote van ufo's .. volgens getuigen vaak zo groot als een voetbal veld !

acceleren vanuit stilstand tot binnen 2 seconden uit het zicht overtreft de stealth ook veelvuldig !

dat zijn toch al 4 of 5 punten weer ! ( ps ik ga dit niet nog een x herhalen voor je ! )
Als ik me niet vergis kunnen stealths dat wel, hooveren en rechtstandig landen en opstijgen. Helemaal zeker ben ik er niet van, maar ik weet dat er typen straaljagers zijn die dat kunnen.
  woensdag 12 juni 2013 @ 15:01:17 #229
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127708284
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 14:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Als ik me niet vergis kunnen stealths dat wel, hooveren en rechtstandig landen en opstijgen. Helemaal zeker ben ik er niet van, maar ik weet dat er typen straaljagers zijn die dat kunnen.
dat zijn harriers en dat gaat met een hoop kabaal :)
pi_127710837
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 15:01 schreef huupia het volgende:

[..]

dat zijn harriers en dat gaat met een hoop kabaal :)
Ik heb ooit, in de jaren 80 ofzo, een vliegshow gezien (vlak voordat die verboden werden) en toentertijd had je al vliegtuigen die dat konden, inderdaad met een hoop herrie. Ik weet niets over wat de stealths kunnen.
pi_127737011
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 13:24 schreef huupia het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 12 juni 2013 13:03 schreef Beathoven het volgende:

[..]

[..]

Dat van de 90 graden hadden we besproken en dat laatste betwijfel ik.

quote:
De subjectiviteit zit al in de beschrijving. Niemand ziet dingen ter grootte van voetbalvelden overvliegen dus dat is een moeilijk te ijken. ik heb wel een vermoeden waar de vergrotingsfactor vandaan komt. Als je de stealth bommenwerper tussen de gewone F16's ziet vliegen dan maakt het verschil in omvang erg veel indruk en krijg je al snel zulke vergelijkingen.

quote:
'boven' woonwijken bedoel je? De Belgische regering en het volk vinden het soms wel prima dat er complete passagiersvliegtuigen laag over wijken overvliegen om te landen, over overvliegende stealths zouden ze ook niet moeten klagen.

quote:
ik vermoed niet dat er iemand met een stopwatch bijstond eigenlijk, ik denk dat dit ook best weer een staaltje subjectieve waarneming geweest kan zijn hier. De ervaring van wat nieuws.

quote:
je had ze nog niet eerder genoemd :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Beathoven op 13-06-2013 08:36:14 ]
pi_127744666
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 01:10 schreef Beathoven het volgende:

[..]

[..]

De subjectiviteit zit al in de beschrijving. Niemand ziet dingen ter grootte van voetbalvelden overvliegen dus dat is een moeilijk te ijken. ik heb wel een vermoeden waar de vergrotingsfactor vandaan komt. Als je de stealth bommenwerper tussen de gewone F16's ziet vliegen dan maakt het verschil in omvang erg veel indruk en krijg je al snel zulke vergelijkingen.

[..]

'boven' woonwijken bedoel je? De Belgische regering en het volk vinden het soms wel prima dat er complete passagiersvliegtuigen laag over wijken overvliegen om te landen, over overvliegende stealths zouden ze ook niet moeten klagen.

[..]

ik vermoed niet dat er iemand met een stopwatch bijstond eigenlijk, ik denk dat dit ook best weer een staaltje subjectieve waarneming geweest kan zijn hier. De ervaring van wat nieuws.

[..]

Nu zet je jouw vermoedens tegenover getuigenverklaringen die wellicht niet juist zijn. Ik vind het wel aannemelijker dat het om stealths ging, maar het blijft een patstelling. Dat ze boven woonwijken gaan vliegen vind ik wel een beetje vreemd.
  donderdag 13 juni 2013 @ 12:16:08 #233
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127745761
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 01:10 schreef Beathoven het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

niet erg geloofwaardig ... ook die fly over komt bij mij niet over als " huge " of zo groot als een voetbalveld.

waarom krijg ik bij jou altijd de indruk dat jij getuigen bijna als halve mongolen ziet ?..... je hebt echt geen stopwatch nodig om te constateren dat iets razendsnel uit je beeld wegschiet en ook de constatering dat iets huge is kan je prima met je ogen doen .

ik blijf bij mijn mening ... nl dat daar in belgie een golf is geweest met voertuigen die onder ibtelligente controle stonden en niet van deze planeet afkomstig waren
pi_127746007
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 12:16 schreef huupia het volgende:

[..]

niet erg geloofwaardig ... ook die fly over komt bij mij niet over als " huge " of zo groot als een voetbalveld.

waarom krijg ik bij jou altijd de indruk dat jij getuigen bijna als halve mongolen ziet ?..... je hebt echt geen stopwatch nodig om te constateren dat iets razendsnel uit je beeld wegschiet en ook de constatering dat iets huge is kan je prima met je ogen doen .

ik blijf bij mijn mening ... nl dat daar in belgie een golf is geweest met voertuigen die onder ibtelligente controle stonden en niet van deze planeet afkomstig waren
Beathoven is vooringenomen.. Ok..
Er is trouwens nog iets: haakse bochten zijn idd. niet mogelijk, maar je kijkt niet in een plat vlak. Een bocht kan haaks of nog scherper lijken als een vliegtuig tegelijk omhoog en van je af beweegt, bv.
  donderdag 13 juni 2013 @ 14:31:34 #235
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_127750424
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 20:44 schreef Beathoven het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[..]

[..]

de TR-3B is dat.
pi_127751149
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 14:31 schreef THEFXR het volgende:

[..]

de TR-3B is dat.
http://www.wijwordenwakke(...)s=M113&ss=P1055&l=NL

Ik weet niet wat ik van deze beschrijving moet denken..

Het is een toestel dat nucleair aangedreven zou worden, anti-gravitatie techniek gebruikt en van uiterlijk kan veranderen of zelfs onzichtbaar worden..
  donderdag 13 juni 2013 @ 14:51:57 #237
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_127751188
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 14:50 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

http://www.wijwordenwakke(...)s=M113&ss=P1055&l=NL

Ik weet niet wat ik van deze beschrijving moet denken..
genoeg info van/over Edgar Fouche
pi_127751665
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 14:51 schreef THEFXR het volgende:

[..]

genoeg info van/over Edgar Fouche
Help! Help! Wie is Edgar Fouche?
  donderdag 13 juni 2013 @ 19:53:26 #239
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127761930
bruut voertuig ...... dit komt idd in de buurt van wat getuigen hebben gezien , alleen vraag ik me af wat de bewijzen zijn dat dit aards is .

en als er alien tech is gebruikt dan is het nog groter nieuws . :{w
pi_127784023
Het mooie aan die Belgische UFO wave is dat het door ruim 13 duizend mensen gezien is. Om te ontkennen dat er iets vloog is dus niet mogelijk. Wel is de enige goede foto ongeldig verklaard nadat de maker vertelde dat het om een grap ging met piepschuim en lichtjes. Toen er F16's de UFO's gingen volgen bereikten de UFO's snelheiden van oa 1770 km/h. Ook verklaarden getuigen dat de UFO's verticaal omhoog vlogen nadat de F16's dichtbij kwamen. Mijn oom heeft zelf ook een van de UFO's mogen waarnemen.
pi_127785243
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 11:47 schreef Seconde het volgende:
Het mooie aan die Belgische UFO wave is dat het door ruim 13 duizend mensen gezien is. Om te ontkennen dat er iets vloog is dus niet mogelijk. Wel is de enige goede foto ongeldig verklaard nadat de maker vertelde dat het om een grap ging met piepschuim en lichtjes. Toen er F16's de UFO's gingen volgen bereikten de UFO's snelheiden van oa 1770 km/h. Ook verklaarden getuigen dat de UFO's verticaal omhoog vlogen nadat de F16's dichtbij kwamen. Mijn oom heeft zelf ook een van de UFO's mogen waarnemen.
Oh wat stoer! En ja, het is door veel mensen gezien. Ik vraag me af of al die getuigen ook die ufo's voor ons onmogelijke dingen hebben zien doen.
pi_127785253
quote:
Yes, die is idd al ergens voorbijgekomen :P
  vrijdag 14 juni 2013 @ 13:25:07 #244
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_127787809
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:03 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Help! Help! Wie is Edgar Fouche?
http://www.alienscientist(...)-TR-3B-Triangles-DoD
pi_127790720
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 12:19 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Yes, die is idd al ergens voorbijgekomen :P
Ah, thanks. :)
pi_127804153
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:41 schreef Gray het volgende:

[..]

Ah, thanks. :)
Is wel een goede video. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 14-06-2013 21:42:15 ]
  zaterdag 15 juni 2013 @ 10:24:16 #247
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127819581
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Is wel een goede video. :P
paul helyer ^O^
pi_127819858
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 11:47 schreef Seconde het volgende:
Het mooie aan die Belgische UFO wave is dat het door ruim 13 duizend mensen gezien is. Om te ontkennen dat er iets vloog is dus niet mogelijk.
Zullen we ook niet doen

quote:
Wel is de enige goede foto ongeldig verklaard nadat de maker vertelde dat het om een grap ging met piepschuim en lichtjes.
Dus iemand heeft staan tellen hoeveel er keken? en dat waren er tegen de 13000 en van deze 13000 namen sommige mensen fotos en overleefde er 1 foto die fake was. Dat opzich vind ik al opmerkelijk.
  Moderator zaterdag 15 juni 2013 @ 10:42:09 #249
249559 crew  Lavenderr
pi_127819888
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 10:39 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Zullen we ook niet doen

[..]

Dus iemand heeft staan tellen hoeveel er keken? en dat waren er tegen de 13000 en van deze 13000 namen sommige mensen fotos en overleefde er 1 foto die fake was. Dat opzich vind ik al opmerkelijk.
Dat is zeker frappant.
Geloof er ook geen klap van.
Zouden een heleboel foto's en filmpjes van moeten zijn als er 13000 mensen deze ufo gezien hebben.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 10:46:15 #250
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127819935
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 10:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is zeker frappant.
Geloof er ook geen klap van.
Zouden een heleboel foto's en filmpjes van moeten zijn als er 13000 mensen deze ufo gezien hebben.
die zijn er ook ! oa in het bezit van SOBEPS .. een belgische organisatei die ufo's bestudeerd . :)
  zaterdag 15 juni 2013 @ 10:47:17 #251
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127819950
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 10:46 schreef huupia het volgende:

[..]

die zijn er ook ! oa in het bezit van SOBEPS .. een belgische organisatei die ufo's bestudeerd . :)
ps : in die tijd had niemand nog een mobiel met camera !
pi_127820003
Dat hele alien scientist verhaal is vermoedelijk weer een cult die gebasseerd is op een waarneming want de hier genoemde naam komt buiten de site eigenlijk nauwelijks ergens voor. Het is eentje die pas veel later op internet is gelanceerd. Ik bekeek die site ff maar sommige foto's daar worden daar al als CGI (computer graphics) en photoshop gebombardeerd. Dus t is weer zoeken naar naalden in hooibergen.

Tegenwoordig is alles mogelijk met adobe after effects waar je alles wat je wil gewoon een t filmpje kunt renderen. Mensen houden ervan om elkaar ermee te entertainen.
  Moderator zaterdag 15 juni 2013 @ 10:55:40 #253
249559 crew  Lavenderr
pi_127820085
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 10:46 schreef huupia het volgende:

[..]

En heeft SOBEPS die filmpjes al eens laten zien?
pi_127820093
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 10:47 schreef huupia het volgende:

[..]

ps : in die tijd had niemand nog een mobiel met camera !
13000 kijkers, oma's met compact. cameraatjes (mijn oma had er iig altijd een bij haar) en jongeren idem dito en er waren vast wel een paar fotografen met telelenzen bij want die staan normaal ook altijd vooraan te kieken. Het was begin '90, niet begin jaren '20.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 10:57:47 #255
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127820135
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 10:55 schreef Beathoven het volgende:

[..]

13000 kijkers, oma's met compact. cameraatjes (mijn oma had er iig altijd een bij haar) en jongeren idem dito en er waren vast wel een paar fotografen met telelenzen bij want die staan normaal ook altijd vooraan te kieken. Het was begin '90, niet begin jaren '20.
de meeste sightings waren trouwens s avonds laat en snachts .... dan liggen de meeste oma's al op 1 oor ;) .
pi_127820178
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 10:57 schreef huupia het volgende:

[..]

de meeste sightings waren trouwens s avonds laat en snachts .... dan liggen de meeste oma's al op 1 oor ;) .
Dat van de oma's was om aan te geven dat het geen tijd was waarin fotografie iets bijzonders was.

Er stonden 13000 mensen te kijken, dat is een zogenaamd feit. Bij zoiets wil iedereen wel een primeur.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 11:02:06 #257
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127820217
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 11:00 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Er stonden 13000 mensen te kijken ;)
in totaal wel grappenmaker :) maar het gaat hier om honderden sightings van in totaal een aantal maanden .
pi_127820300
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 11:02 schreef huupia het volgende:

[..]

in totaal wel grappenmaker :) maar het gaat hier om honderden sightings van in totaal een aantal maanden .
En je punt is dat alle honderden (nogmaals wie houdt de aantallen bij?) die 13000 in totaal maakten verzuimden kiekjes te maken en fotografen ook in geen velden of wegen te bekennen waren, laat maar vliegen. Dat piepschuim model is de oogst. Knap.
pi_127820860
Maar als er wel beeldmateriaal is, zou het nep kunnen zijn.. Als het er niet is, valt de massale getuigenis te betwijfelen, kennelijk. Je kunt ook té kritisch zijn. Dan ontaardt het in cynisme. Ik geloof wel dat er iets geks te zien is geweest in die periode. De aard ervan zou ik niet weten.
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 11:06 schreef Beathoven het volgende:

[..]

En je punt is dat alle honderden (nogmaals wie houdt de aantallen bij?) die 13000 in totaal maakten verzuimden kiekjes te maken en fotografen ook in geen velden of wegen te bekennen waren, laat maar vliegen. Dat piepschuim model is de oogst. Knap.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 13:07:49 #260
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127822985
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 11:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Maar als er wel beeldmateriaal is, zou het nep kunnen zijn.. Als het er niet is, valt de massale getuigenis te betwijfelen, kennelijk. Je kunt ook té kritisch zijn. Dan ontaardt het in cynisme. Ik geloof wel dat er iets geks te zien is geweest in die periode. De aard ervan zou ik niet weten.

[..]

als er echte aliens landen worden ze vast door Beathoven voor neppers uitgemaakt ;)
pi_127823856
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 11:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Kritiek zou er altijd moeten zijn, dat maakt iets beter. Als ik hier iets aan bewijs kritisch benader en vraagtekens zet wil ik huupia of pcp er niet persoonlijk mee aanvallen.

Als iets niet meer kritisch benaderd kan worden betekent het dat hetgene bijna waterdicht is. Op bewijs mag geschoten worden.

Een piepschuim model valt wel te verklaren. Iemand heeft waarschijnlijk iets waargenomen, maar kreeg t niet goed in beeld. Een piepschuim model zegt dan zoiets als "dit is wat ik zag" maar een tekening doet dit ook en helaas kun je met beide niets hard maken. Dit soort feiten verklooien het mogelijk voor de rest. Maar waar is de rest?

Iets met lichten dat in de nacht ver weg is is niet als echte close up te herfabriceren omdat het profiel van zoiets in close up er mogelijk totaal anders uitziet. Er is op nachtfotos ook vaak veel ruis dat als een halo een foto vertekent. Als zoiets wel dichtbij kwam is het zodanig als close up te fotograferen, iets waar veel pro's en amateurs met pro en semi pro fototoestellen een moord voor zouden doen. Blijkbaar was dit niet interessant genoeg, bleef t te ver weg of zijn de statistieken qua totale toeschouwers zwaar overdreven.
pi_127823931
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 13:07 schreef huupia het volgende:

[..]

als er echte aliens landen worden ze vast door Beathoven voor neppers uitgemaakt ;)
Als er echte aliens landen zal ik juichen, maar tot zover zijn alle losse voorbeelden hier niet heel sterk. Ze worden alleen sterk gemaakt door ineens 3 verschillende voorbeelden tegelijk te geven die zogenaamd in verbinding moeten staan als in 300 verschillende wonderen waarvan het bijna zeker is dat God erachter zit totdat we 't per geval bekijken en t allemaal wel erg twijfelachtig is.

[ Bericht 21% gewijzigd door Beathoven op 15-06-2013 13:54:52 ]
pi_127823985
Oh dat is jammer! Ik had nl de indruk dat duizenden mensen driehoekgie toestellen van dichtbij hadden gezien en schier onmogelijke manoeuvres hadden zien maken.
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 13:46 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Kritiek zou er altijd moeten zijn, dat maakt iets beter. Als ik hier iets aan bewijs kritisch benader en vraagtekens zet wil ik huupia of pcp er niet persoonlijk mee aanvallen.

Als iets niet meer kritisch benaderd kan worden betekent het dat hetgene bijna waterdicht is. Op bewijs mag geschoten worden.

Een piepschuim model valt wel te verklaren. Iemand heeft waarschijnlijk iets waargenomen, maar kreeg t niet goed in beeld. Een piepschuim model zegt dan zoiets als "dit is wat ik zag" maar een tekening doet dit ook en helaas kun je met beide niets hard maken. Dit soort feiten verklooien het mogelijk voor de rest. Maar waar is de rest?

Iets met lichten dat in de nacht ver weg is is niet als echte close up te herfabriceren omdat het profiel van zoiets in close up er mogelijk totaal anders uitziet. Er is op nachtfotos ook vaak veel ruis dat als een halo een foto vertekent. Als zoiets wel dichtbij kwam is het zodanig als close up te fotograferen, iets waar veel pro's en amateurs met pro en semi pro fototoestellen een moord voor zouden doen. Blijkbaar was dit niet interessant genoeg, bleef t te ver weg of zijn de statistieken qua totale toeschouwers zwaar overdreven.
pi_127824294
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 13:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Oh dat is jammer! Ik had nl de indruk dat duizenden mensen driehoekgie toestellen van dichtbij hadden gezien en schier onmogelijke manoeuvres hadden zien maken.

[..]

Inderdaad.. duizenden, 13000 werd genoemd. Je mag wel aannemen dat er wel iemand kan fotograferen en iets doet want ik zou er persoonlijk ook voor naar buiten rennen met mn camera die ik bijna altijd bij me heb.

En dan 1 gefabriceerde foto als resultaat maken om de wereld te overtuigen.

Waarom? en wat speelde hier echt?

Toen men een serieus onderzoek starte naar Trumbull County (ik kan naast de naam zitten omdat ik t zo ff niet kan opzoeken op mn iphone) bleek t ook allemaal door sensatie tv en media te zijn opgeklopt. Uit eerste hand bleken de verhalen redelijk mee te vallen.

Sightings worden encounters en gebeurtenissen worden zelfs achteraf toegevoegd of gesuggereerd.

[ Bericht 3% gewijzigd door Beathoven op 15-06-2013 14:09:39 ]
  zaterdag 15 juni 2013 @ 14:28:04 #265
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127825015
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 13:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

dat hebben ze ook !
  zaterdag 15 juni 2013 @ 14:33:06 #266
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127825138
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 14:03 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Inderdaad.. duizenden, 13000 werd genoemd. Je mag wel aannemen dat er wel iemand kan fotograferen en iets doet want ik zou er persoonlijk ook voor naar buiten rennen met mn camera die ik bijna altijd bij me heb.

En dan 1 gefabriceerde foto als resultaat maken om de wereld te overtuigen.

Waarom? en wat speelde hier echt?

Toen men een serieus onderzoek starte naar Trumbull County (ik kan naast de naam zitten omdat ik t zo ff niet kan opzoeken op mn iphone) bleek t ook allemaal door sensatie tv en media te zijn opgeklopt. Uit eerste hand bleken de verhalen redelijk mee te vallen.

Sightings worden encounters en gebeurtenissen worden zelfs achteraf toegevoegd of gesuggereerd.
hoezo 1 foto ? er is 1 foto die heel bekend is geworden en waarvan jaren later iemand beweerde dat hij die had gefaked ( wat door een hoop mensen wordt betwijfeld , beetje doug and dave verhaal)

jij schijnt voor het gemak maar ff te vergeten dat er f-16 zijn gescrambeld omdat de ufo's werden waargenomen op verschillende radars ( wat defecten dus uitsluit ) en waarbij deze ufo's de f-16's flink het nakijken gaven.

de generaal dacht zelf ook dat de buitenaardse hypothese de meest juiste was aangezien ze ook de amerikanen hadden gevraagd of zij daar hadden gevlogen .
pi_127825524
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 14:33 schreef huupia het volgende:

[..]

hoezo 1 foto ? er is 1 foto die heel bekend is geworden en waarvan jaren later iemand beweerde dat hij die had gefaked ( wat door een hoop mensen wordt betwijfeld , beetje doug and dave verhaal)
Het zit nu wel heel ver weg. 1 bekende foto uit 13000 mogelijkheden die een toegegeven fake is en waarbij mensen nu de maker ervan niet geloven dat hij m gefaked heeft. Wonderlijk tafeltennis verhaal maar er zitten iig flinke scheuren in het bewijs.

quote:
jij schijnt voor het gemak maar ff te vergeten dat er f-16 zijn gescrambeld omdat de ufo's werden waargenomen op verschillende radars ( wat defecten dus uitsluit ) en waarbij deze ufo's de f-16's flink het nakijken gaven.
Dat doen stealths ook

quote:
de generaal dacht zelf ook dat de buitenaardse hypothese de meest juiste was aangezien ze ook de amerikanen hadden gevraagd of zij daar hadden gevlogen .
Die navraag doet ook al vermoeden dat het niet zulke immense snelheden waren, wellicht sneller maar niet dat men meteen dacht aan aliens, anders had men Amerika niet gebeld.

Alleen ergens vliegen en waargenomen worden is wellicht niet netjes maar het is tegelijkertijd ook niet nodig om het toe te geven en voor een overtreding de hele betrekkingen tussen hen en niet alleen Belgie maar meer Navo landen op t spel te zetten.

[ Bericht 1% gewijzigd door Beathoven op 15-06-2013 14:53:16 ]
  zaterdag 15 juni 2013 @ 14:53:38 #268
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127825710
[quote]1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 14:46 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Dat doen stealths ook

[..]

de stealth bomber vliegt een f-16 er niet uit hoor met zijn max snelheid van 900 km/u :')

Topsnelheid Zeeniveau: 917km/u, boven 12000 m: 1010 km/u bron: wikipedia !
pi_127826725
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 14:53 schreef huupia het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 15 juni 2013 14:46 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Dat doen stealths ook

[..]

de stealth bomber vliegt een f-16 er niet uit hoor met zijn max snelheid van 900 km/u :')

Topsnelheid Zeeniveau: 917km/u, boven 12000 m: 1010 km/u bron: wikipedia !
Ook wikipedia:

1989-1990

Main article: Belgian UFO wave
A series of triangular UFOs were reported on the skies of Belgium between 1989-1990. They were chased down by F-16 jets and photographs were taken. They were suspected to be a stealth F117 using the Belgian highways as a flight path.

Het is dat ze F-16's hebben gebruikt maar waarschijnlijk om polshoogte te nemen, niet met de opzet ze eruit te vliegen. De Amerikanen zijn gebeld. Niets uit dit alles blijkt dat men meteen aan Aliens dacht.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 15:56:13 #270
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127827636
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 15:25 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ook wikipedia:

1989-1990

Main article: Belgian UFO wave
A series of triangular UFOs were reported on the skies of Belgium between 1989-1990. They were chased down by F-16 jets and photographs were taken. They were suspected to be a stealth F117 using the Belgian highways as a flight path.

Het is dat ze F-16's hebben gebruikt maar waarschijnlijk om polshoogte te nemen, niet met de opzet ze eruit te vliegen. De Amerikanen zijn gebeld. Niets uit dit alles blijkt dat men meteen aan Aliens dacht.
en de amerikanen ontkenden dat ze daar vlogen
pi_127827801
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 15:56 schreef huupia het volgende:

[..]

en de amerikanen ontkenden dat ze daar vlogen
Leugentje om bestwil, zolang ze de boel niet kapotbombarderen en enkelt "gezien" worden (big deal) zou ik daar geen Navo betrekkingen voor op t spel zetten.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 16:19:41 #272
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127828231
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 16:02 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Leugentje om bestwil, zolang ze de boel niet kapotbombarderen en enkelt "gezien" worden (big deal) zou ik daar geen Navo betrekkingen voor op t spel zetten.
je buigt alles zolang je maar niet hoeft toe te geven dat daar echt ufo's waren ( in de zin van niet aardse toestellen :')

daar valt niet tegen op tegen te argumenteren .... dus ik geef het op met jou
pi_127828364
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 16:19 schreef huupia het volgende:

[..]

je buigt alles zolang je maar niet hoeft toe te geven dat daar echt ufo's waren ( in de zin van niet aardse toestellen :')

Super

volgens mij is dat ook al de 5e keer dat je dat roept trouwens :)

Deze had ik trouwens nog niet gezien van onze UFO / Alien Ayatollah die met de caps lock z'n gelijk probeert te halen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 16:17 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ja, dat lijkt me nogal logisch, ik hoef jouw punten niet te verzinnen, jouw bronnen voor ondersteuning van jouw verhaal niet te gaan zoeken en ik hoef m'n eigen punten niet te weerleggen ;)

[ Bericht 49% gewijzigd door Beathoven op 15-06-2013 16:53:22 ]
pi_127831482
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 16:02 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Maar op wiki stond dat ze daar wel vlogen?
pi_127831603
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 16:19 schreef huupia het volgende:

[..]

Ik weet ook nog niet of het wel buitenaardse toestellen waren hoor..
  zaterdag 15 juni 2013 @ 18:26:59 #276
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127831638
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 18:19 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Maar op wiki stond dat ze daar wel vlogen?
nee beathoven probeert zijn eigen werkelijkheid te scheppen door alles wat niet in zijn straatje past een leuke draai aan te geven .

geen helder denkend mens die daar in meegaat . :')
pi_127843760
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 18:26 schreef huupia het volgende:

[..]

nee beathoven probeert zijn eigen werkelijkheid te scheppen door alles wat niet in zijn straatje past een leuke draai aan te geven .

geen helder denkend mens die daar in meegaat . :')
Daarom zit je ook meer in de aliens
pi_127847720
quote:

En, was het Trumbull waar je het over had en kun je hier iets verder over uitwijden?

Ik kan me nl. niet herinneren dat het bovenstaande van toepassing was op Trumbull.
pi_127847822
quote:
99s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 16:25 schreef Beathoven het volgende:

Deze had ik trouwens nog niet gezien van onze UFO / Alien Ayatollah die met de caps lock z'n gelijk probeert te halen.
Het grappigste is nog dat jij mij continu in die positie van "ayatollah" plaatst. Ik weiger bijv. dieper in te gaan op de Belgische UFO golf en vervolgens roep jij dat dat dan waarschijnlijk betekent dat de Belgische UFO golf niets voorstelt.

Dus omdat ik niets meer er over wil zeggen, trek jij je conclusies. Sinds wanneer ben ik jouw go-to guy? Waarom is mijn mening zo belangrijk? De verhalen van de getuigen en de luchtmacht zijn interessanter dan mijn mening. Alsof ik de spil ben die het hele UFO fenomeen aan elkaar verbind.

Maar dit geeft ook wel goed weer waarom jij hier bent. Jij discussieert niet om dingen te leren en ze te begrijpen, jij discussieert om jouw vooringenomen standpunt te verdedigen met als doel de discussie te winnen.
pi_127848965
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 00:58 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

En, was het Trumbull waar je het over had en kun je hier iets verder over uitwijden?

Ik kan me nl. niet herinneren dat het bovenstaande van toepassing was op Trumbull.
Je ouwe topic staat er nog. Lees die maar ff na. :) zie je eigen historie
pi_127849186
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 01:01 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Het grappigste is nog dat jij mij continu in die positie van "ayatollah" plaatst.
1 keer is inderdaad vrij continu

quote:
Ik weiger bijv. dieper in te gaan op de Belgische UFO golf en vervolgens roep jij dat dat dan waarschijnlijk betekent dat de Belgische UFO golf niets voorstelt.
Zoals wel blijkt.

quote:
Dus omdat ik niets meer er over wil zeggen, trek jij je conclusies. Sinds wanneer ben ik jouw go-to guy? Waarom is mijn mening zo belangrijk? De verhalen van de getuigen en de luchtmacht zijn interessanter dan mijn mening. Alsof ik de spil ben die het hele UFO fenomeen aan elkaar verbind.
Hier op fok wel :)

quote:
Maar dit geeft ook wel goed weer waarom jij hier bent. Jij discussieert niet om dingen te leren en ze te begrijpen, jij discussieert om jouw vooringenomen standpunt te verdedigen met als doel de discussie te winnen
Vooringenomen standpunten zijn jou vreemd getuige je blinde vertrouwen in alles dat een rang heeft :)
pi_127849199
Waarom al die docu's en info zien als je ze zelf (ufo's ) ook kunt zien in de lucht?

Kijk je wel vaak naar boven s' avonds Probably.
pi_127849497
quote:
10s.gif Op zondag 16 juni 2013 01:35 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Je ouwe topic staat er nog. Lees die maar ff na. :) zie je eigen historie
Ik kan van deze uitspraak niets terugvinden in dat topic:

quote:

Dus kun je wat uitwijden over jouw uitspraak "toen men een serieus onderzoek startte naar Trumbull County bleek t ook allemaal door sensatie tv en media te zijn opgeklopt".

In dit geval lijkt "men" te staan voor "Beathoven". En "serieus onderzoek" lijkt te staan voor jouw opsomming van dingen die jij te overdreven vond, waaronder de UFO van max. 10 meter breed die jij beschrijft als de USS enterprise.

En de "verhalen uit eerste hand die redelijk bleken mee te vallen" lijken te gaan om jouw opmerkingen dat de agent had gezegd dat het licht bright as day was, maar de docu liet een licht zien die feller was dan bright as day.

Aangezien jij mij verwijst naar dat topic moet ik er maar van uitgaan dat bovenstaande dus is wat jij bedoelt met:

quote:
Toen men een serieus onderzoek starte naar Trumbull County bleek t ook allemaal door sensatie tv en media te zijn opgeklopt. Uit eerste hand bleken de verhalen redelijk mee te vallen.
Met andere woorden, je vergroot je eigen "onderzoek" uit en doet alsof "men" er zo over dacht terwijl het jouw verhaal was en dat alles dus aangedikt leek en achteraf wel bleek mee te vallen. Jij komt met een snelle verklaring en zet dat dan maanden later hier neer alsof het een soort van officieel iets is.

Maar dit verrast me allang niet meer. Als ik niet hier kom in dit soort topics dan ga jij waarschijnlijk helemaal los en schud je van alles uit de mouw om jouw standpunt maar kracht bij te zetten.
pi_127849529
ik wacht even een dag tot je uitge-edit bent ;)

welterusten
pi_127849604
quote:
10s.gif Op zondag 16 juni 2013 01:42 schreef Beathoven het volgende:

[..]

1 keer is inderdaad vrij continu
Jij weigert onderzoekend te zijn en wil alleen maar naar mij luisteren en alleen maar reageren op wat ik te zeggen heb. Jij maakt mij continu belangrijk, dat doe ik niet :')

quote:
Vooringenomen standpunten zijn jou vreemd getuige je blinde vertrouwen in alles dat een rang heeft :)
Nu doe je het weer. Je dikt weer iets aan om mij in een hokje te plaatsen en je eigen standpunt zo kracht bij te zetten. Iedereen die de UFO topics de laatste twee jaar heeft gevolgd, weet dat ik officieren niet "blind vertrouw".

Ik neem ze serieus, dat is wat anders dan blind vertrouwen. Maar zelfs zo'n grote nuance lijkt voor jou niet te bevatten.
pi_127849627
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 01:42 schreef BoefB2 het volgende:
Waarom al die docu's en info zien als je ze zelf (ufo's ) ook kunt zien in de lucht?

Kijk je wel vaak naar boven s' avonds Probably.
Ja soms. 1 keer een rode vurige bol op hoge snelheid voorbij zien komen en verder alleen maar satellieten en het ISS.
pi_127849839
quote:

Oh wacht ik mis bijna deze klassieker _O-

In Beathovens wereld worden zijn verklaringen uit de losse pols, maanden later verheven tot algemeen geldende verklaringen die "men" hanteert.

Of: een UFO in een docu die plus minus twee tot drie keer breder is dan een politie-auto wordt verheven door Beathoven tot de USS enterprise.

Haha! De pot verwijt de ketel!
pi_127849860
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 01:56 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ja soms. 1 keer een rode vurige bol op hoge snelheid voorbij zien komen en verder alleen maar satellieten en het ISS.
OK :)
Vele mensen gaan namelijk eerst dit onderwerp bestuderen, docu's kijken, boeken over lezen, fora's doorlezen, en soms daarna wat zien.

Beste bewijs is je eigen ogen, met eigen ogen eerst zien. Er zijn teveel meldingen wereldwijd om er sceptisch over te zijn.
Bij mij is het zo, eerst met eigen ogen gezien, en daarna pas verder onderzoeken lezen/docu's. Tot op de dag van vandaag zie ik ze, op heldere momenten.... dus alleen als het helder is. ;)
pi_127849992
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 01:51 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ik kan van deze uitspraak niets terugvinden in dat topic:

je hebt een volledige docu genegeerd, en dat als ufo researcher ;)

quote:
Met andere woorden, je vergroot je eigen "onderzoek" uit en doet alsof "men" er zo over dacht terwijl het jouw verhaal was en dat alles dus aangedikt leek en achteraf wel bleek mee te vallen. Jij komt met een snelle verklaring en zet dat dan maanden later hier neer alsof het een soort van officieel iets is.
je creatieve skills zijn wel aanwezig maar je maakt er niet zoveel mee want dit is jouw aanname en toevoeging waar ik ook niet zoveel mee kan. :)

quote:
Maar dit verrast me allang niet meer. Als ik niet hier kom in dit soort topics dan ga jij waarschijnlijk helemaal los en schud je van alles uit de mouw om jouw standpunt maar kracht bij te zetten.
+1, daar is 't een forum voor he ;)

en heb je nog andere hobby's dan?
pi_127850053
Hmmm.... Beathoven slaapt al... dan is dat toch een prullenbak die ik hoor klapperen. Ik vind het vaak moeilijk om die twee uit elkaar te houden...
pi_127850390
het is je prullenbak
  zondag 16 juni 2013 @ 09:31:59 #292
309673 Yogaflame
Haters gaan Haten
pi_127853637
Wanneer realiseert dat getrouwde stel boven me dat ze elkaar toch niet gaan overtuigen? :|W
Don't sweat the petty things and don't pet the sweaty things.
pi_127853882
Heren, jullie zijn onverbeterlijk, he? :D
  zondag 16 juni 2013 @ 12:25:49 #294
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127856661
:)
  zondag 16 juni 2013 @ 12:26:41 #295
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127856693
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 02:26 schreef Beathoven het volgende:
het is je prullenbak
die is geloofwaardiger dan ......... ach laat ook maar :)
pi_127857000
Hebben we nog een onderwerp waar we 't over eens kunnen zijn?
  Moderator zondag 16 juni 2013 @ 12:39:11 #297
249559 crew  Lavenderr
pi_127857040
quote:
10s.gif Op zondag 16 juni 2013 09:31 schreef Yogaflame het volgende:
Wanneer realiseert dat getrouwde stel boven me dat ze elkaar toch niet gaan overtuigen? :|W
Nooit? Kibbelen is hun way of life.
pi_127861075
Een prachtige haarliefde-romance is hier opgegroeid.
pi_127862885
Moet maar niet meer worden anders vliegen de schotels en de pannen straks door de keuken en 't hele huis.
  zondag 16 juni 2013 @ 20:46:47 #300
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127874383
en toch vlogen daar ufo's :P
pi_127874848
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:46 schreef huupia het volgende:
en toch vlogen daar ufo's schotels :P
Zo klopt ie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties