ga zelf eens op onderzoek uit .. je inlezen .. niet alles komt op een presenteer blaadjequote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg naar een bron buiten de ufo sites, en dan bedoel ik natuurlijk ook niet dat filmpje.
Zoals ik zei, ik kon er niets van vinden. Blijkbaar niet echt een belangrijke stafmedewerkerquote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:36 schreef huupia het volgende:
[..]
ga zelf eens op onderzoek uit .. je inlezen .. niet alles komt op een presenteer blaadje
wat denk je zelf dat ze hem hebben laten getuigen zonder een background check? wetende dat vooral in amerika elke steen boven wordt gehaald?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zoals ik zei, ik kon er niets van vinden. Blijkbaar niet echt een belangrijke stafmedewerker
Best een interessante gast die Sheehan, maar medewerker van Carter, mwah, het is meer dat hij in opdracht van Carter een onderzoek heeft verricht naar de coverup van het ufo-gebeuren.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:19 schreef huupia het volgende:
[..]
nee
dit is een medewerker van Carter en zijn verhaal :
Hij zal niet de eerste rammelverhalenverteller zijn die in dit topic voorbij is gekomenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:43 schreef huupia het volgende:
[..]
wat denk je zelf dat ze hem hebben laten getuigen zonder een background check? wetende dat vooral in amerika elke steen boven wordt gehaald?
naief?
Of ze filosoferen..quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:21 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Of ze liegen of ze spreken de waarheid. Heel simpel.![]()
ook niet de eerste tranentrekkerskepticquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hij zal niet de eerste rammelverhalenverteller zijn die in dit topic voorbij is gekomen
En er wordt weer op de man gespeeld bij gebrek aan argumenten.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:12 schreef huupia het volgende:
[..]
ook niet de eerste tranentrekkerskeptic
moet je een zakdoekje ? was een lolletje vandaar ook de smiley erbijquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En er wordt weer op de man gespeeld bij gebrek aan argumenten.
Ik snap niet zo goed waarom mensen soms praten over obsessie of passie. Als ik kijk hoeveel tijd ik besteed per maand aan fok dan is dat bij elkaar opgeteld ook zo een aantal dagen waard aan tijd. Maar ik kan nou niet echt zeggen dat ik fok kan omschrijven als een passie of obsessie.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 08:10 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Je hebt er wel echt een passie voor he? Het moet een lange zit zijn geweest..
Webster Hubble heeft idd in zijn biografie geschreven dat hij een serieuze opdracht kreeg van Clinton om uit te zoeken hoe het zat met UFO's en Hubble kwam nergens omdat hij geen need-to-know had.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:02 schreef huupia het volgende:
[..]
nee dat is de president ook niet .. dat bleek wel aan de incidenten van Carter en later Clinton , die tevergeefs probeerden meer info over ufo's te krijgen , en die doodleuk te horen kregen dat hun security clearance NIET hoog genoeg was .
Via hypnotische regressie (beschouw ik niet als betrouwbare bron) is er gezegd dat de aliens willen dat wij wat beter voor de aarde zorgen. Ze zeggen dat we enorme problemen hebben en dat we snel moeten handelen. Er zouden afspraken zijn gemaakt met de overheid van de VS en die zijn die afspraken niet nagekomen. De aarde is langzaam kapot aan het gaan en we hebben al meerdere breuken in onze voedselketens.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:24 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Nee, serieus. Stel dat er idd een coverup is, dan ben ik benieuwd wat onze bezoekers daarvan vinden.
[..]
Ik bedoelde 'passie' niet negatief..quote:Op zondag 9 juni 2013 01:02 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom mensen soms praten over obsessie of passie. Als ik kijk hoeveel tijd ik besteed per maand aan fok dan is dat bij elkaar opgeteld ook zo een aantal dagen waard aan tijd. Maar ik kan nou niet echt zeggen dat ik fok kan omschrijven als een passie of obsessie.
Ik heb bijna elke avond wat gekeken en ben zo op de volledige 5 dagen inclusief lezingen uitgekomen. Ik heb niet vaak in mn leven zo'n interessante maand gehad. Ik hou nou eenmaal van informatie en nieuwe dingen leren.
Betrouwbaar is een dergelijke bron zeker niet. Het klinkt wel aannemelijk (binnen dit idee dan, dat op zich al bizar klinkt) Het zou iets begrijpelijker maken waarom ze op willekeurige plaatsen verschijnen. Logisch als ze niet voor ons komen.quote:Op zondag 9 juni 2013 01:11 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Via hypnotische regressie (beschouw ik niet als betrouwbare bron) is er gezegd dat de aliens willen dat wij wat beter voor de aarde zorgen. Ze zeggen dat we enorme problemen hebben en dat we snel moeten handelen. Er zouden afspraken zijn gemaakt met de overheid van de VS en die zijn die afspraken niet nagekomen. De aarde is langzaam kapot aan het gaan en we hebben al meerdere breuken in onze voedselketens.
Ze geven ook meer om de Aarde dan om ons. Misschien dat daar het bijbelse verhaal van Noach wel vandaan kwam. Misschien moest de Aarde even gezuiverd worden
Maar goed, hypnotische regressie! Niet betrouwbaar in mijn ogen, zeg ik nogmaals voor de duidelijkheid.
Daar komt past dit incident ook mooi bij. De nationale TV uitzending tijdend het nieuws in Engeland wordt onderbroken door een stem die zichzelf Vrillon noemt. Ze zijn er nooit achter gekomen wie dit heeft gedaan.quote:Op zondag 9 juni 2013 01:11 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Via hypnotische regressie (beschouw ik niet als betrouwbare bron) is er gezegd dat de aliens willen dat wij wat beter voor de aarde zorgen. Ze zeggen dat we enorme problemen hebben en dat we snel moeten handelen. Er zouden afspraken zijn gemaakt met de overheid van de VS en die zijn die afspraken niet nagekomen. De aarde is langzaam kapot aan het gaan en we hebben al meerdere breuken in onze voedselketens.
Ze geven ook meer om de Aarde dan om ons. Misschien dat daar het bijbelse verhaal van Noach wel vandaan kwam. Misschien moest de Aarde even gezuiverd worden
Maar goed, hypnotische regressie! Niet betrouwbaar in mijn ogen, zeg ik nogmaals voor de duidelijkheid.
Radiouitzendig of TV uitzending?quote:Op zondag 9 juni 2013 11:34 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Daar komt past dit incident ook mooi bij. De nationale radio uitzending in Engeland wordt onderbroken door een stem die zichzelf Vrillon noemt. Ze zijn er nooit achter gekomen wie dit heeft gedaan.
Die bijbelshit die er doorheen staat heb ik niks mee trouwens hoor, maar hier kon je duidelijk de tekst lezen. Het gaat om de inhoud.
Sorry TV inderdaad.quote:Op zondag 9 juni 2013 11:43 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Radiouitzendig of TV uitzending?
Mooi dat de opname bewaard is gebleven. Videorecorders waren nog niet op de markt. Wellicht is het opgenomen door de omroep zelf?quote:
Had lolbroek Clinton ook weer even een goede dag..quote:Op zondag 9 juni 2013 01:06 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Webster Hubble heeft idd in zijn biografie geschreven dat hij een serieuze opdracht kreeg van Clinton om uit te zoeken hoe het zat met UFO's en Hubble kwam nergens omdat hij geen need-to-know had.
Voor een 'commander out of space' sprak hij verbazend goed engelsquote:Op zondag 9 juni 2013 11:34 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Daar komt past dit incident ook mooi bij. De nationale TV uitzending tijdend het nieuws in Engeland wordt onderbroken door een stem die zichzelf Vrillon noemt. Ze zijn er nooit achter gekomen wie dit heeft gedaan.
Die bijbelshit die er doorheen staat heb ik niks mee trouwens hoor, maar hier kon je duidelijk de tekst lezen. Het gaat om de inhoud.
want ?quote:Op zondag 9 juni 2013 14:46 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Had lolbroek Clinton ook weer even een goede dag..
Ze hebben natuurlijk onze talen bestudeerd en, al of niet met een synthezier, een boodschap in het Engels gemaakt.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Voor een 'commander out of space' sprak hij verbazend goed engels
Clinton prankte er ook graag op los. Had tijdens de transitie van zijn regeerperiode naar de Bush periode alle W's op alle toetsenborden in het witte huis laten vervangen om vervolgens met een humoristische sketch op TV het toneel te verlaten. Clinton zat in een van de meest rustige regeerperiodes die het land kende met weinig serieuze dreigingen en dan is er weleens tijd voor een stukje lol in het leven.quote:
En daarom geloof je het niet?quote:Op zondag 9 juni 2013 14:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Voor een 'commander out of space' sprak hij verbazend goed engels
Ik weet het gewoon niet. Het is al zo lang geleden.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:18 schreef Japie77 het volgende:
[..]
En daarom geloof je het niet?
In 1977 een nationale nieuws uitzending hacken. Ik geef het je te doen als iemand die een grapje uithaalt en nooit gepakt word.
Wat zo ontzettend grappig is aan jou is dat je anekdotisch bewijs van hogere officieren wegwuift als niet serieus, maar dat je zelf wel steeds gebruikt maakt van anekdotes om je eigen mening te onderbouwen.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:25 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Clinton prankte er ook graag op los. Had tijdens de transitie van zijn regeerperiode naar de Bush periode alle W's op alle toetsenborden in het witte huis laten vervangen om vervolgens met een humoristische sketch op TV het toneel te verlaten. Clinton zat in een van de meest rustige regeerperiodes die het land kende met weinig serieuze dreigingen en dan is er weleens tijd voor een stukje lol in het leven.
En de lol die wij hier soms om Ufo believers of nieuwkomers hebben zal daar wel niet minder zijn geweest zijn. Het is zo serieus als dat ik op mn eerste stage ooit de plintladder moest zien te halen. En een kleine heb laten maken waarmee je idd de plint opkon.
Als zo iemand niet weet wat hij moet doen geeft dat ook al iets over de houvast aan die er niet is. Geen geheime archieven, geen geheime meetings maar gewoon in de leegte zwemmen... Pranks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |