abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127551303
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 11:44 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Als er geen bewijst zou zijn wat is het Disclosure Project en deze hearings dan?

Jij bewijst precies wat ik zeg, je KAN niet geloven dat dit allemaal echt zou zijn omdat je nog steeds te brainwashed bent door alle informatie die je van je ouders/leraren/overheid hebt gekregen.

De roque society van the BBP is een soort van maatschappij naast onze maatschappij die is ontstaan in de jaren 50 waar samengewerkt wordt met buitenaardse wezens en waar ze een technologie hebben die onze technologie ver overtreft en waar geheimhouden de norm is.

En je vraag hoe de aliens erzelf in staan?? Hoe moet ik dat nou weten??? Ik ben geen alien en ken er ook geen.
Ik snap dat je niet weet hoe aliens erin staan :D maar ik vroeg me af of je daar mss. ideeën over had.
Tenslotte verschijnen ze af en toe in de lucht, kennelijk. Heeft dat een doel? Als het zo geheim is zouden ze zich helemaal verbergen, zou je denken?
(Ja, er rijzen een hoop vragen. :P )
  zaterdag 8 juni 2013 @ 12:00:38 #127
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_127551534
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 11:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik snap dat je niet weet hoe aliens erin staan :D maar ik vroeg me af of je daar mss. ideeën over had.
Tenslotte verschijnen ze af en toe in de lucht, kennelijk. Heeft dat een doel? Als het zo geheim is zouden ze zich helemaal verbergen, zou je denken?
(Ja, er rijzen een hoop vragen. :P )
Ja maar dat is natuurlijk allemaal speculatie. Ik geloof dat er aliens zijn die het goed voor hebben met ons maar ook aliens die het minder goed voor hebben met ons. Die aliens die samenwerken met de Black Projects bv hebben het niet echt goed met ons (het volk) voor anders zouden ze niet samenwerken met die lui van de Black Projects. Dat is een conclusie die ik dan trek. Verder zijn er ook verhalen bekend van mensen die contact hebben gehad met aliens waar ze gelijk een heel goed gevoel bij kregen. Kan me voorstellen dat die aliens het wel goed voorhebben met ons. Je hebt een man genaam Alex Collier die vertelt over de Andromedanen waar hij contact mee heeft en dat zijn duidelijk "good guys".
Feyenoord!
pi_127551544
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 11:44 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Als er geen bewijst zou zijn wat is het Disclosure Project en deze hearings dan?

Ik weet niet zo goed wat ik van de verklaringen in het Disclosure Project moet denken..
  zaterdag 8 juni 2013 @ 12:21:59 #129
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_127551955
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 12:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik weet niet zo goed wat ik van de verklaringen in het Disclosure Project moet denken..
Of ze liegen of ze spreken de waarheid. Heel simpel. :)

Als ze liegen zijn het er wel erg veel die liegen. Ik ga voornamelijk op mijn gevoel/intuitie af of mensen de waarheid spreken of liegen en daar kan ik aardig op vertrouwen.

Richard Dolan heeft het in zijn speech trouwens ook over de dag dat (waarschijnlijk) de president van de USA aan zal kondigen dat UFO's echte objecten zijn en niet van aarde komen (of iets in die trant) en wat dat zal betekenen voor de rest van de wereld. Dan komen er miljarden mensen die vragen hebben zoals jij die hebt en dat zal een ongekende verandering betekenen aangezien mensen er dan achter komen dat ze op een enorme schaal voorgelogen zijn.
Feyenoord!
pi_127552767
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 12:21 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Richard Dolan heeft het in zijn speech trouwens ook over de dag dat (waarschijnlijk) de president van de USA aan zal kondigen dat UFO's echte objecten zijn en niet van aarde komen (of iets in die trant) en wat dat zal betekenen voor de rest van de wereld.
Jammer, ik zou liever willen dat die 'organisatie' die erachter zit hiermee in het openbaar treedt. De amerikaanse president is toch maar gewoon een 'woordvoerder'. Kan me namelijk niet voorstellen dat een persoon die maar voor 4 jaar (of 8) de baas is van een land volledig ingewijd is in de geheimen van die 'organisatie'.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zaterdag 8 juni 2013 @ 13:02:31 #131
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127552890
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 12:57 schreef Montagui het volgende:

[..]

Jammer, ik zou liever willen dat die 'organisatie' die erachter zit hiermee in het openbaar treedt. De amerikaanse president is toch maar gewoon een 'woordvoerder'. Kan me namelijk niet voorstellen dat een persoon die maar voor 4 jaar (of 8) de baas is van een land volledig ingewijd is in de geheimen van die 'organisatie'.
nee dat is de president ook niet .. dat bleek wel aan de incidenten van Carter en later Clinton , die tevergeefs probeerden meer info over ufo's te krijgen , en die doodleuk te horen kregen dat hun security clearance NIET hoog genoeg was .
  zaterdag 8 juni 2013 @ 13:04:10 #132
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_127552936
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 13:02 schreef huupia het volgende:

[..]

nee dat is de president ook niet .. dat bleek wel aan de incidenten van Carter en later Clinton , die tevergeefs probeerden meer info over ufo's te krijgen , en die doodleuk te horen kregen dat hun security clearance NIET hoog genoeg was .
En dat hebben Carter en Clinton zo in hun biografie geschreven?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 13:08:41 #133
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127553028
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 13:04 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En dat hebben Carter en Clinton zo in hun biografie geschreven?
nee niet dat ik weet .. maar dit is algemeen bekende info onder Ufo onderzoekers en als je een beetje gaat zoeken vind je de achtergrond info redelijk snel .

ik heb een hoop parate kennis die ik niet elke x met linkjes ga ondersteunen .
  zaterdag 8 juni 2013 @ 13:15:05 #134
45206 Pietverdriet
pi_127553162
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 13:08 schreef huupia het volgende:

[..]

nee niet dat ik weet .. maar dit is algemeen bekende info onder Ufo onderzoekers en als je een beetje gaat zoeken vind je de achtergrond info redelijk snel .

ik heb een hoop parate kennis die ik niet elke x met linkjes ga ondersteunen .
Je bedoeld dat mensen elkaar dat vertellen en napraten, dat is even wat anders.
pi_127553237
quote:

[..]

Of ze liegen of ze spreken de waarheid. Heel simpel. :)

Als ze liegen zijn het er wel erg veel die liegen. Ik ga voornamelijk op mijn gevoel/intuitie af of mensen de waarheid spreken of liegen en daar kan ik aardig op vertrouwen.

Richard Dolan heeft het in zijn speech trouwens ook over de dag dat (waarschijnlijk) de president van de USA aan zal kondigen dat UFO's echte objecten zijn en niet van aarde komen (of iets in die trant) en wat dat zal betekenen voor de rest van de wereld. Dan komen er miljarden mensen die vragen hebben zoals jij die hebt en dat zal een ongekende verandering betekenen aangezien mensen er dan achter komen dat ze op een enorme schaal voorgelogen zijn.
Ik denk niet dat ze liegen, althans dat ze dat allemaal zouden doen is niet erg waarschijnlijk. Veel verklaringen zijn wat ouder en gaan vooral ove lichten in de lucht die onmogelijke hoeken enzo maken. Het is na zoveel jaar al helemaal moeilijk na te gaan wat dat kan zijn geweest. Er was er ook één die beweerde betrokken te zijn geweest bij het bergen van UFO wrakstukken en er was een raketexpert die het had over dat het raketschild feitelijk bedoeld was om buitenaardsen buiten de deur te houden. Dat zijn wel intrigrerende verklaringen.
Ik weet gewoon niet wat ik ervan moet denken.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 13:19:18 #136
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127553244
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 13:15 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

nee

dit is een medewerker van Carter en zijn verhaal :
pi_127553349
quote:

[..]

Dat zou ik ergens wel mooi vinden. Zou dat hetzelfde effect (en gevoel) geven als de bevrijdingsdag, na de Tweede Wereldoorlog?
  zaterdag 8 juni 2013 @ 14:00:31 #138
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_127554204
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 13:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dat zou ik ergens wel mooi vinden. Zou dat hetzelfde effect (en gevoel) geven als de bevrijdingsdag, na de Tweede Wereldoorlog?
Voor mij zou het dat gevoel wel geven maar dan nog wel 100 keer erger denk ik. Maar voor heel veel mensen zou het misschien eerder voelen als 911. Verbijstering, verwarring etc. De meeste mensen weten hier namelijk helemaal niks vanaf. Als er dan opeens bekend wordt gemaakt dat er buitenaardsen rondvliegen en lopen op Aarde en het volk tientallen jaren is voorgelogen daarover dan komen er enorm veel vragen/emoties bij mensen op natuurlijk. Denk alleen al aan al die gelovige mensen die nog steeds geloven dat de Aarde het middelpunt van het heelal is en geloven dat een man met een witte baard de Aarde geschapen heeft. :)
Feyenoord!
pi_127554527
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 14:00 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Voor mij zou het dat gevoel wel geven maar dan nog wel 100 keer erger denk ik. Maar voor heel veel mensen zou het misschien eerder voelen als 911. Verbijstering, verwarring etc. De meeste mensen weten hier namelijk helemaal niks vanaf. Als er dan opeens bekend wordt gemaakt dat er buitenaardsen rondvliegen en lopen op Aarde en het volk tientallen jaren is voorgelogen daarover dan komen er enorm veel vragen/emoties bij mensen op natuurlijk. Denk alleen al aan al die gelovige mensen die nog steeds geloven dat de Aarde het middelpunt van het heelal is en geloven dat een man met een witte baard de Aarde geschapen heeft. :)
Ik denk dat het een geruststelling zou zijn dat we gewoon nog leven, ondanks hun langdurige aanwezigheid en dat we meer last hebben gehad van onze soortgenoten.
Ik zou het wel als positief iets zien, denk ik.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 14:28:16 #140
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_127554806
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 14:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik denk dat het een geruststelling zou zijn dat we gewoon nog leven, ondanks hun langdurige aanwezigheid en dat we meer last hebben gehad van onze soortgenoten.
Ik zou het wel als positief iets zien, denk ik.
Ja tuurlijk. Dat is ook zoiets al die Hollywood films waarin Aliens onze planeet komen overnemen of ons opeten of onze planeet vernietigen....Bullshit.

Nou goed, de plicht roept weer helaas.
;(
Werken met dit weer.....
Feyenoord!
  zaterdag 8 juni 2013 @ 14:38:19 #141
45206 Pietverdriet
pi_127555030
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 13:19 schreef huupia het volgende:

[..]

nee

dit is een medewerker van Carter en zijn verhaal :
Wat was zijn rol bij Carter? Kan daar namelijk niets over vinden buiten ufo sites
pi_127555182
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 14:28 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ja tuurlijk. Dat is ook zoiets al die Hollywood films waarin Aliens onze planeet komen overnemen of ons opeten of onze planeet vernietigen....Bullshit.

Nou goed, de plicht roept weer helaas.
;(
Werken met dit weer.....
Pff succes ermee!
  zaterdag 8 juni 2013 @ 14:56:41 #143
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127555466
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 14:38 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wat was zijn rol bij Carter? Kan daar namelijk niets over vinden buiten ufo sites
dat wordt duidelijk verteld in het begin wat zijn rol was ... een onderzoek commissie voor congress...
  zaterdag 8 juni 2013 @ 15:25:07 #144
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127555994
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 13:15 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

nog een voorbeeldje waarin hooggeplaatsten .. in dit geval senator Goldwater toegang tot ufo files wordt geweigerd .

zaterdag 8 juni 2013 @ 15:30:48 #145
45206 Pietverdriet
pi_127556103
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 14:56 schreef huupia het volgende:

[..]

dat wordt duidelijk verteld in het begin wat zijn rol was ... een onderzoek commissie voor congress...
Verteld wordt er veel als de dag lang is
  zaterdag 8 juni 2013 @ 15:36:26 #146
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127556254
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 15:30 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Verteld wordt er veel als de dag lang is
veel zinnigs heb je ook niet te melden he ... je vraagt wat .. je krijgt antwoord en dan ga je weer dat rare spelletje van je spelen ...

zoek het lekker uit :W
  zaterdag 8 juni 2013 @ 15:38:02 #147
45206 Pietverdriet
pi_127556288
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 15:36 schreef huupia het volgende:

[..]

veel zinnigs heb je ook niet te melden he ... je vraagt wat .. je krijgt antwoord en dan ga je weer dat rare spelletje van je spelen ...

zoek het lekker uit :W
Nee, ik vroeg naar een bron buiten de ufo sites, en dan bedoel ik natuurlijk ook niet dat filmpje.
  Moderator zaterdag 8 juni 2013 @ 15:56:29 #148
249559 crew  Lavenderr
pi_127556820
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 11:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Hoe is het mogelijk dat zo'n groot geheim zolang verborgen is gebleven dan? En wat zijn de plannen van de aliens zelf?
Dat was zeker sarcasme?
pi_127557540
Nee, serieus. Stel dat er idd een coverup is, dan ben ik benieuwd wat onze bezoekers daarvan vinden.
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 15:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat was zeker sarcasme?
  zaterdag 8 juni 2013 @ 16:32:36 #150
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127557745
er wordt vaak gesproken over de aliens en wat zij zouden doen .. denken enz.

van de week een interview gehoord met michael salla phd van exopolitics.org op coast to coast radio , en hij benadrukt dat er heleboel soorten zijn en dat er ook zijn met verschillende agenda's.

sommige goed en anderen niet ....... hey net als bij ons mensen dus hahahah

maargoed als je goed nadenkt heeft deze man natuurlijk wel gelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')