Er is in mijn ogen ook nog geen keihard bewijs voor buitenaardse bezoekers, maar er is wel genoeg bewijs om eens serieus onderzoek te gaan doen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:52 schreef Elan het volgende:
Even de feiten.
- Schotels zijn in verschillende formaten en voor verschillende doeleinden vanaf WW II uitgebreid getest door o.a. het Amerikaanse, maar ook het Russische leger.
De nazi's hadden al enkele prototypen die buit zijn gemaakt en waar mee geëxperimenteerd is.
[ afbeelding ]
Er is geen enkel feitelijk bewijs dat er aliens of andere buitenaardse wezens ons bezoeken. Zelfs geen bacteriën of schimmels ontdekt die buitenaards zijn.
- Tijdens met name de koude oorlog zijn er enorm veel tests gedaan, velen waren extreem geheim en werden door mensen onterecht uitgeroepen tot UFO's, wat gezien de feitelijk term wel klopt maar niets buitenaards.
Veel van deze tests hebben plaatsgevonden op of rond, juist ja Area 51. Wat Believers nu beschouwen als het mekka voor buitenaardse activiteit.
Dat oud-piloten of ruimtevaarders in die periode vreemde en voor hun onverklaarbare zaken hebben waargenomen wil zeker niet zeggen dat het perse om buitenaardse zaken gaat.
Misschien geen bewijs maar wel veel aanduidingen die in die richting wijzen. M.i. ben je het dan als soort dat streeft naar wetenschappelijke en technologische vooruitgang aan je stand verplicht die dingen op zijn minst uit te zoeken. Er is geen enkele goede reden om zulke indicaties dan maar te negeren.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:52 schreef Elan het volgende:
Even de feiten.
- Schotels zijn in verschillende formaten en voor verschillende doeleinden vanaf WW II uitgebreid getest door o.a. het Amerikaanse, maar ook het Russische leger.
De nazi's hadden al enkele prototypen die buit zijn gemaakt en waar mee geëxperimenteerd is.
[ afbeelding ]
Er is geen enkel feitelijk bewijs dat er aliens of andere buitenaardse wezens ons bezoeken. Zelfs geen bacteriën of schimmels ontdekt die buitenaards zijn.
Het gaat niet om Greer, het gaat om de (militaire) getuigen met name:quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:54 schreef Kper_Norci het volgende:
Heel interessant dit, ben ook heel benieuwd of hier meer uit komt, echter als ik de naam Steven Greer zie, begin ik best wel te twijfelen. Vooral n.a.v. die claim van laatst, toen die Sirius docu/film werd onthuld en men toch zeker een alien had gevonden, welke een menselijke embryo bleek te zijn.
Nee, snap ik wel, maar het wekt bij mij wel wat wantrouwen op als hij ook genoemd wordt. Overigens heb ik van het vorige disclosure project de gehele documentaire gezien (duurde iets van 3 uur ofzo) en het heeft op mij wel heel erg indruk gemaakt. Niet in de laatste plaats natuurlijk vanwege de getuigenissen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:58 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Het gaat niet om Greer, het gaat om de (militaire) getuigen met name:
...
Maar ik begrijp wat je bedoelt. Ik ben ook geen echte fan van Greer. Zijn Sirius docu ga ik ook niet op mijn website plaatsen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:01 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nee, snap ik wel, maar het wekt bij mij wel wat wantrouwen op als hij ook genoemd wordt. Overigens heb ik van het vorige disclosure project de gehele documentaire gezien (duurde iets van 3 uur ofzo) en het heeft op mij wel heel erg indruk gemaakt. Niet in de laatste plaats natuurlijk vanwege de getuigenissen.
Ben wel heel benieuwd of het nog iets gaat opleveren.
100 % mee eens.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:56 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Er is in mijn ogen ook nog geen keihard bewijs voor buitenaardse bezoekers, maar er is wel genoeg bewijs om eens serieus onderzoek te gaan doen.
Wanneer hooggeplaatst militair personeel zoals luitenanten, kolonels, commandanten, generaals en verder gevechtspiloten, radarpersoneel, astronauten, ex-CIA naar voren komen met verhalen die er niet om liegen dan moeten we anders tegen het onderwerp gaan aankijken dan we nu collectief doen.
Weet je wat het kutte is? Dat er zoveel bedrog tussen zit. Hetzelfde als met paranormale zaken. Je weet door de Chars en de Derek Ogilvies niet meer wat je nou wel of niet moet geloven. Ufo's precies hetzelfde, iedereen kan met wat techniek een filmpje maken met een ufo.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:02 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Maar ik begrijp wat je bedoelt. Ik ben ook geen echte fan van Greer. Zijn Sirius docu ga ik ook niet op mijn website plaatsen.
Genoeg van die getuigen hebben geen boeken geschreven en verklaren ook dat ze niets dan problemen hebben gehad nadat ze naar buiten zijn gekomen met hun verhaal.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:03 schreef Elan het volgende:
[..]
100 % mee eens.
Echter krijgen deze mensen nu een platform aangeboden en worden ze zelf beter door hun verhaal te doen. Er zitten hele stichtingen achter die in het geval van Steve Bassett tientallen miljoenen aan steun ontvangen door private donateurs.
Waarmee het niet direct onzin is maar als mensen er (financieel) beter van worden door hun zegje te doen over dit soort nauwelijks te controleren verhalen moet je tenminste op je hoede zijn.
Het zou net zo goed een enorme scam kunnen zijn bedoeld om mensen geld uit de zak te kloppen.
Heel herkenbaar.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:17 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik zelf praat graag over dit onderwerp, maar dan vooral op dit forum. In mijn normale leven ben ik heel voorzichtig met praten over dit onderwerp omdat ik geen enkele behoefte heb om door bepaalde mensen te worden weggezet als "gekkie".
De radaropnames van John Callahan (FAA official) kun je online nakijken en ook de radaropnames van de Belgische luchtmacht, aangeleverd door Majoor-Generaal Wilfried de Brouwer kun je online nakijken. Probleem is alleen dat leken als jij en ik daar helemaal niets mee kunnenquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:04 schreef Schunckelstar het volgende:
allereerst complimenten voor je inzet en duidelijke OP's altijd![]()
maar wat ik niet snap is waarom je altijd het disclosure project aanhaalt![]()
dat is voor mij juist een van de grootste faalprojecten ooit, al die mensen op komen laten draven die allemaal bewijzen claimen te hebben in de vorm van documenten, foto's, video's en dat soort dingen. maar daar vervolgens nooit meer iets van laten zien.... dat maakt het meteen al niet geloofwaardig
of heb ik iets gemist en zijn die dingen al openbaar gemaakt?
Heb je ook links naar deze informatie? Heb je een video waarin hij deze dingen zegt?quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:16 schreef ietjefietje het volgende:
Eén van de namen: Merle Shane Mcdow : was arrested for trying to sell a controlled substance....drugdealer?
Jonathan Weygandt: Dit is wat hij beweerd:
"'You weren't supposed to be there.' 'You are not supposed to see this.' 'You are going to be dangerous if we let you go.' I thought that they were going to kill me, really… "They had a Lieutenant Colonel from the Air Force and he did not identify himself. And he told me, 'If we just took you out in the jungle, they would never find you out there.' I didn't want to test him to see if he would really do that so I just said, 'Yeah.' And, he said, 'You have got to sign these papers. You never saw this.' I 'don't exist' and 'this situation never happened.' And if you tell anybody, you will just come up missing… "They are yelling at me and hollering and cursing. 'You didn't see anything. We will do you and your whole goddamn family.' "It was basically that for about eight or nine hours… 'We are going to take you off in a helicopter and we are going to kick your ass out in the jungle and we are going to end you…" "These different agencies are on their own. They don't obey the law. They are rogue. Do I think that this is a project that goes up through the government and everyone has a piece in it? No. I think these guys operate on their own and no one knows what they do. It is so easy to do today. And there is no oversight, no control. They just do whatever they want… "Lethal, deadly force has been used. For those of you who don't know, I know marine snipers and I have heard other guys talk about it and I've heard that these guys go on the streets and they stalk people and they kill them. I know that the Army Airborne snipers do the same thing. They use Delta Force to go grab these people and silence them by killing them."
Suggested edit:
And I am writing this from the jungle, where they dropped me with the heads of my entire family in bowling bags.
Nou ik denk persoonlijk dat al die namen van hierboven gewoon een van de straat opgeraapt zooitje is, dus ik verdiep me er maar niet in.
Je haalt dit van een ufo wiki en neemt dan die suggested edit ook nog serieus... kom op zeg, je weet niet eens waar die tekst van hem vandaan komt.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:16 schreef ietjefietje het volgende:
Eén van de namen: Merle Shane Mcdow : was arrested for trying to sell a controlled substance....drugdealer?
Jonathan Weygandt: Dit is wat hij beweerd:
"'You weren't supposed to be there.' 'You are not supposed to see this.' 'You are going to be dangerous if we let you go.' I thought that they were going to kill me, really… "They had a Lieutenant Colonel from the Air Force and he did not identify himself. And he told me, 'If we just took you out in the jungle, they would never find you out there.' I didn't want to test him to see if he would really do that so I just said, 'Yeah.' And, he said, 'You have got to sign these papers. You never saw this.' I 'don't exist' and 'this situation never happened.' And if you tell anybody, you will just come up missing… "They are yelling at me and hollering and cursing. 'You didn't see anything. We will do you and your whole goddamn family.' "It was basically that for about eight or nine hours… 'We are going to take you off in a helicopter and we are going to kick your ass out in the jungle and we are going to end you…" "These different agencies are on their own. They don't obey the law. They are rogue. Do I think that this is a project that goes up through the government and everyone has a piece in it? No. I think these guys operate on their own and no one knows what they do. It is so easy to do today. And there is no oversight, no control. They just do whatever they want… "Lethal, deadly force has been used. For those of you who don't know, I know marine snipers and I have heard other guys talk about it and I've heard that these guys go on the streets and they stalk people and they kill them. I know that the Army Airborne snipers do the same thing. They use Delta Force to go grab these people and silence them by killing them."
Suggested edit:
And I am writing this from the jungle, where they dropped me with the heads of my entire family in bowling bags.
Nou ik denk persoonlijk dat al die namen van hierboven gewoon een van de straat opgeraapt zooitje is, dus ik verdiep me er maar niet in.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:57 schreef Weltschmerz het volgende:
Als ik dit zo lees dan kunnen we toch maar beter het zekere voor het onzekere nemen en de burgerrechten nog maar wat verder beknotten.
Je reageert een beetje vreemd, maar ik denk dat die reactie waarop je reageert wel degelijk een geldig argument aansnijdt. Het bestaan van ruimtewezen en het landen van ruimteschepen op aarde klinkt kortweg gezegd ietwat ongewoon. En buitengewone claims behoeven buitengewoon bewijs.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:50 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
OMG WAT GRAPPIG IK ROL HIER OVER DE GROND VAN HET LACHEN!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |