abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127387768
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 17:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Maar dat moet niet inhouden dat we allemaal in ons eigen wereldje leven, natuurlijk. Dan zouden we allemaal psychotisch zijn en zou de ene zijn wereldbeeld net zo goed waar zijn als het andere.
En dat zou betekenen dat de aarde wel en niet tegelijk bezocht kan zijn door aliens. Of voor de ander zou het kunnen betenen dat de zwaartekracht niet bestaat en voor weer een ander dat de zon in het zuiden opkomt.. Het is immers allemaal een kwestie van perceptie? Dat is natuurlijk zeer onpraktisch en hoewel alles in de laatste plaats een interpretatie is, moet je natuurlijk wel een gemeenschappelijk raakvlak blijven houden. Anders zou een discussieforum bv. absoluut geen zin hebben en wetenschappelijk onderzoek ook niet, terwijl het ons veel gebracht heeft.
Daarom: toch een iets duidelijker bewijs voor het daadwerkelijke bezoek van buitenaardse beschavingen aan onze mooie planeet. :P
We hebben gemeenschappelijke wetten afgesproken, het collectieve bewuste heeft dat gedaan. Je kan de regels als nog breken als dat voor jou van toepassing is. Voor de een zijn aliens bezocht door de aarde en door de ander niet, dat klopt, dat zie je hier ook terug op het forum.
En dan heb je ook nog dat je niet ziet wat niet op jouw frequentie zit. ik stond een keer voor een vriend die mij uit wanhoop zocht uit de angst daar alleen te zijn, om zich rond te kijken waar ik was, ik zat op een hogere frequentie want ik vond het prima daar, hij zag me niet terwijl ik pal voor zn neus stond. Zelf heb ik dit ook een keer gehad, vrijdag nog, ik zocht mn vrienden en ik voelde me niet zo top op dat moment, toen tikte een vriend me aan, ik voelde me vrolijk en opeens zag ik dat ze allemaal voor me stonden.
The ONE is all.
-
And the ALL are ONE.
-
pi_127389463
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 19:02 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je missioneert, daar ga je geen zieltjes mee winnen
Doe jij niet hetzelfde hier in TRU? Mensen laten inzien dat hun geloof onzin is, maar dat jouw overtuiging beter is? Of is het toch om topics te doen ontsporen door ze bijvoorbeeld diarree te noemen, zodat het telkens "over hetzelfde gaat", zoals je zelf opmerkt(in plaats van het onderwerp van het topic)?

Persoonlijk zie ik liever de afwijkende of uitzinnige levensovertuigingen en wereldbeelden die hier (tegenwoordig nog maar mondjesmaat) de revue passeren, dan de kant en klaar gesneden eenheidsworst die treurpiet en kornuiten hier proberen te verkopen.
pi_127389790
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 01:57 schreef Gray het volgende:

[..]

Doe jij niet hetzelfde hier in TRU? Mensen laten inzien dat hun geloof onzin is, maar dat jouw overtuiging beter is? Of is het toch om topics te doen ontsporen door ze bijvoorbeeld diarree te noemen, zodat het telkens "over hetzelfde gaat", zoals je zelf opmerkt(in plaats van het onderwerp van het topic)?

Persoonlijk zie ik liever de afwijkende of uitzinnige levensovertuigingen en wereldbeelden die hier (tegenwoordig nog maar mondjesmaat) de revue passeren, dan de kant en klaar gesneden eenheidsworst die treurpiet en kornuiten hier proberen te verkopen.
Hear hear!

Mensen die altijd braaf tussen de lijntjes hebben gekleurd, moeten niet in TRU komen als ze niet bereid zijn zich te verdiepen in zaken.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_127389913
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 00:21 schreef Fusions het volgende:

[..]

We hebben gemeenschappelijke wetten afgesproken, het collectieve bewuste heeft dat gedaan. Je kan de regels als nog breken als dat voor jou van toepassing is. Voor de een zijn aliens bezocht door de aarde en door de ander niet, dat klopt, dat zie je hier ook terug op het forum.
En dan heb je ook nog dat je niet ziet wat niet op jouw frequentie zit. ik stond een keer voor een vriend die mij uit wanhoop zocht uit de angst daar alleen te zijn, om zich rond te kijken waar ik was, ik zat op een hogere frequentie want ik vond het prima daar, hij zag me niet terwijl ik pal voor zn neus stond. Zelf heb ik dit ook een keer gehad, vrijdag nog, ik zocht mn vrienden en ik voelde me niet zo top op dat moment, toen tikte een vriend me aan, ik voelde me vrolijk en opeens zag ik dat ze allemaal voor me stonden.
Dat zou één van mijn vragen voor Bashar zijn geweest, toen hij stelde dat we feitelijk niet samen in een ruimte zijn, maar ieder in zijn eigen wereldje leeft en dat we alleen samen denken te zijn omdat we dat overeenkomen, ofzoiets.
Dat idee impliceert dat we ons zouden moeten kunnen verplaatsen zonder ons te bewegen.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:16:26 #105
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127393072
quote:

[..]

^O^
  dinsdag 4 juni 2013 @ 12:15:07 #106
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_127396817
quote:

[..]

Welke overtuiging leg ik op? Enige wat ik laat zien dat de bronnen niet deugen. Dat jij en wat anderen er niet tegen kunnen dat ze in die leugens tuinen is niet mijn schuld
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_127397845
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 12:15 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Welke overtuiging leg ik op? Enige wat ik laat zien dat de bronnen niet deugen. Dat jij en wat anderen er niet tegen kunnen dat ze in die leugens tuinen is niet mijn schuld
Ik vind t juist prima dat ze in die leugens tuinen. Jij speelt de ridder der waarheid hier door met een denigrerende toon te wijzen op het niet deugen van die bronnen. Nergens voor nodig, met name die toon.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 12:56:39 #108
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_127398026
Daar is hij en andere ook al eerder ,een paar maanden meen ik, voor gebanned "Het verzieken en ondermijnen van een forum"

Het heeft toen een tijdje gewerkt maarja strontvliegen komen altijd terug
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  dinsdag 4 juni 2013 @ 13:42:20 #109
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_127399575
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 12:50 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik vind t juist prima dat ze in die leugens tuinen. Jij speelt de ridder der waarheid hier door met een denigrerende toon te wijzen op het niet deugen van die bronnen. Nergens voor nodig, met name die toon.
Als ik deze en andere draden zo eens terug lees is mijn toon veel netter dan al dat gescheld en op de man gespeel van jou en anderen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_127399637
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 13:42 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als ik deze en andere draden zo eens terug lees is mijn toon veel netter dan al dat gescheld en op de man gespeel van jou en anderen
Je bron deugt niet.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 14:11:23 #111
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_127400691
Herhaling van zetten ...lijkt wel een DejaVu
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  dinsdag 4 juni 2013 @ 14:30:52 #112
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127401418
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 12:50 schreef Gray het volgende:

[..]

welke leugens ow wijze ? :)
pi_127407032
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 14:30 schreef huupia het volgende:

[..]

welke leugens ow wijze ? :)
Bronnen die niet te herleiden of te bevestigen zijn en die aandragen om hun stelling te verdedigen. Dat is een leugen.
pi_127470518
Zo, heb nu alle 5 dagen van de hearings volledig bekeken, met uitzondering van wat vertalingen van wat Spaanse en een Chinese spreker.

Het moet voor die congresleden echt een hele ervaring zijn geweest en dat zeggen ze zelf ook in hun closing statement. Geen van hen wist wat er nou precies beschikbaar was aan informatie en getuigen binnen het UFO fenomeen. Ze waren alle 6 diep onder de indruk en hun kijk op de materie is volkomen veranderd.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 23:08:23 #115
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_127543813
quote:
Ja die speech is echt geniaal!
pi_127548623
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 03:37 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Zo, heb nu alle 5 dagen van de hearings volledig bekeken, met uitzondering van wat vertalingen van wat Spaanse en een Chinese spreker.

Het moet voor die congresleden echt een hele ervaring zijn geweest en dat zeggen ze zelf ook in hun closing statement. Geen van hen wist wat er nou precies beschikbaar was aan informatie en getuigen binnen het UFO fenomeen. Ze waren alle 6 diep onder de indruk en hun kijk op de materie is volkomen veranderd.
Je hebt er wel echt een passie voor he? Het moet een lange zit zijn geweest..
  zaterdag 8 juni 2013 @ 10:51:28 #118
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_127550305
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 08:10 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Je hebt er wel echt een passie voor he? Het moet een lange zit zijn geweest..
Dat is met deze kennis nou eenmaal het geval. Als je "down the rabbit hole" gaat kan je niet meer terug. En is ook logisch want het verbind alles met elkaar. Zo zie je de verbanden tussen waarom de wereld zo'n fucked up plek is en UFO's.
Feyenoord!
pi_127550429
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 10:51 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Dat is met deze kennis nou eenmaal het geval. Als je "down the rabbit hole" gaat kan je niet meer terug. En is ook logisch want het verbind alles met elkaar. Zo zie je de verbanden tussen waarom de wereld zo'n fucked up plek is en UFO's.
Dat de wereld behoorlijk fucked up is, geef ik je helemaal gelijk in..
Maar de verbanden, zijn die er echt of denken sommigen die te zien, vraag ik me af. (Niet rot bedoeld, trouwens, maar dat is het eerste wat een buitenstaander denkt.)
  zaterdag 8 juni 2013 @ 11:19:53 #120
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_127550769
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 11:00 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Maar de verbanden, zijn die er echt of denken sommigen die te zien, vraag ik me af. (Niet rot bedoeld, trouwens, maar dat is het eerste wat een buitenstaander denkt.)
Dat snap ik wel. Het is ook heel moeilijk om je wereldbeeld aan te passen zodat je het kan geloven. Je moet in feite bijna alles wat je geleerd is door je ouders/leraren/overheid loslaten en dan kan je je pas openstellen voor deze materie aangezien het compleet ingaat tegen hetgene wat je altijd geleerd is door bovenstaande mensen.

Kijk alleen al naar UFO's en buitenaardse wezens. Dit onderwerp is ondergedompeld in spot. Je bent niet goed wijs/of naief/kinderlijk als je hiermee bezig bent. Hahahaha marsmannetjes.....dat soort reacties. Je vergooit je carriere als je hier serieus mee bezig gaat. Geen enkele krant schrijft er serieus over.

En dan heb ik het nog niet eens over de rogue society van the black budget projects. Dat is al helemaal moeilijk te geloven. Maar dat laat wel de verbanden zien van deze fucked up wereld en de UFO coverup.
Feyenoord!
pi_127550890
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 11:19 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Dat snap ik wel. Het is ook heel moeilijk om je wereldbeeld aan te passen zodat je het kan geloven. Je moet in feite bijna alles wat je geleerd is door je ouders/leraren/overheid loslaten en dan kan je je pas openstellen voor deze materie aangezien het compleet ingaat tegen hetgene wat je altijd geleerd is door bovenstaande mensen.

Kijk alleen al naar UFO's en buitenaardse wezens. Dit onderwerp is ondergedompeld in spot. Je bent niet goed wijs/of naief/kinderlijk als je hiermee bezig bent. Hahahaha marsmannetjes.....dat soort reacties. Je vergooit je carriere als je hier serieus mee bezig gaat. Geen enkele krant schrijft er serieus over.

En dan heb ik het nog niet eens over de rogue society van the black budget projects. Dat is al helemaal moeilijk te geloven. Maar dat laat wel de verbanden zien van deze fucked up wereld en de UFO coverup.
Maar als je het dan gelooft, dan moet er toch bewijs zijn? Ik neem niet aan dat je zomaar een idee adopteert zonder enige kritiek? Wat is de rogue society van de black budget projects?
Hoe staan aliens er zelf in? Zij zullen toch ook wel ideeën hebben over hoe 'wetenden' met allerlei informatie omgaan, oa. over hun aanwezigheid? (Even ervan uitgaand dat dat idd. zo is.)
  zaterdag 8 juni 2013 @ 11:26:18 #122
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127550894
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 11:00 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

idd als je je eenmaal gaat inlezen in het onderwerp en je er achter komt dat het wel wat meer is dan alleen wat " lichtjes in de lucht " zoals sommige skpetici hier zeggen. kan je niet meer terug omdat het onderwerp zo complex is . ^O^
pi_127550960
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 11:26 schreef huupia het volgende:

[..]

idd als je je eenmaal gaat inlezen in het onderwerp en je er achter komt dat het wel wat meer is dan alleen wat " lichtjes in de lucht " zoals sommige skpetici hier zeggen. kan je niet meer terug omdat het onderwerp zo complex is . ^O^
Hoe is het mogelijk dat zo'n groot geheim zolang verborgen is gebleven dan? En wat zijn de plannen van de aliens zelf?
pi_127551168
Ik vraag me ook altijd af wie die gasten zijn die zorgen voor die cover up, de geheimhouding etc etc. Zit daar een organisatie achter? Wie zouden daarin zitten dan? Zijn het maar enkele mensen? Wie dan? En hoe zijn ze in die positie gekomen dat ze 'als het ware' veel meer 'weten' dan de gewone man? Ik bedoel maar, iedereen is gelijk als een klein onschuldig naakt mensje geboren....hoe kom je dan in zo'n organisatie terecht?

Ufo-sightings worden gemeld over de hele wereld. Als dat per sé geheim gehouden moet worden dan moet het toch ook een organisatie zijn die de hele wereld omvat.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zaterdag 8 juni 2013 @ 11:44:03 #125
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_127551215
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 11:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Maar als je het dan gelooft, dan moet er toch bewijs zijn? Ik neem niet aan dat je zomaar een idee adopteert zonder enige kritiek? Wat is de rogue society van de black budget projects?
Hoe staan aliens er zelf in? Zij zullen toch ook wel ideeën hebben over hoe 'wetenden' met allerlei informatie omgaan, oa. over hun aanwezigheid? (Even ervan uitgaand dat dat idd. zo is.)
Als er geen bewijst zou zijn wat is het Disclosure Project en deze hearings dan?

Jij bewijst precies wat ik zeg, je KAN niet geloven dat dit allemaal echt zou zijn omdat je nog steeds te brainwashed bent door alle informatie die je van je ouders/leraren/overheid hebt gekregen.

De roque society van the BBP is een soort van maatschappij naast onze maatschappij die is ontstaan in de jaren 50 waar samengewerkt wordt met buitenaardse wezens en waar ze een technologie hebben die onze technologie ver overtreft en waar geheimhouden de norm is.

En je vraag hoe de aliens erzelf in staan?? Hoe moet ik dat nou weten??? Ik ben geen alien en ken er ook geen.
Feyenoord!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')