We hebben gemeenschappelijke wetten afgesproken, het collectieve bewuste heeft dat gedaan. Je kan de regels als nog breken als dat voor jou van toepassing is. Voor de een zijn aliens bezocht door de aarde en door de ander niet, dat klopt, dat zie je hier ook terug op het forum.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Maar dat moet niet inhouden dat we allemaal in ons eigen wereldje leven, natuurlijk. Dan zouden we allemaal psychotisch zijn en zou de ene zijn wereldbeeld net zo goed waar zijn als het andere.
En dat zou betekenen dat de aarde wel en niet tegelijk bezocht kan zijn door aliens. Of voor de ander zou het kunnen betenen dat de zwaartekracht niet bestaat en voor weer een ander dat de zon in het zuiden opkomt.. Het is immers allemaal een kwestie van perceptie? Dat is natuurlijk zeer onpraktisch en hoewel alles in de laatste plaats een interpretatie is, moet je natuurlijk wel een gemeenschappelijk raakvlak blijven houden. Anders zou een discussieforum bv. absoluut geen zin hebben en wetenschappelijk onderzoek ook niet, terwijl het ons veel gebracht heeft.
Daarom: toch een iets duidelijker bewijs voor het daadwerkelijke bezoek van buitenaardse beschavingen aan onze mooie planeet.
Doe jij niet hetzelfde hier in TRU? Mensen laten inzien dat hun geloof onzin is, maar dat jouw overtuiging beter is? Of is het toch om topics te doen ontsporen door ze bijvoorbeeld diarree te noemen, zodat het telkens "over hetzelfde gaat", zoals je zelf opmerkt(in plaats van het onderwerp van het topic)?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je missioneert, daar ga je geen zieltjes mee winnen
Hear hear!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 01:57 schreef Gray het volgende:
[..]
Doe jij niet hetzelfde hier in TRU? Mensen laten inzien dat hun geloof onzin is, maar dat jouw overtuiging beter is? Of is het toch om topics te doen ontsporen door ze bijvoorbeeld diarree te noemen, zodat het telkens "over hetzelfde gaat", zoals je zelf opmerkt(in plaats van het onderwerp van het topic)?
Persoonlijk zie ik liever de afwijkende of uitzinnige levensovertuigingen en wereldbeelden die hier (tegenwoordig nog maar mondjesmaat) de revue passeren, dan de kant en klaar gesneden eenheidsworst die treurpiet en kornuiten hier proberen te verkopen.
Dat zou één van mijn vragen voor Bashar zijn geweest, toen hij stelde dat we feitelijk niet samen in een ruimte zijn, maar ieder in zijn eigen wereldje leeft en dat we alleen samen denken te zijn omdat we dat overeenkomen, ofzoiets.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:21 schreef Fusions het volgende:
[..]
We hebben gemeenschappelijke wetten afgesproken, het collectieve bewuste heeft dat gedaan. Je kan de regels als nog breken als dat voor jou van toepassing is. Voor de een zijn aliens bezocht door de aarde en door de ander niet, dat klopt, dat zie je hier ook terug op het forum.
En dan heb je ook nog dat je niet ziet wat niet op jouw frequentie zit. ik stond een keer voor een vriend die mij uit wanhoop zocht uit de angst daar alleen te zijn, om zich rond te kijken waar ik was, ik zat op een hogere frequentie want ik vond het prima daar, hij zag me niet terwijl ik pal voor zn neus stond. Zelf heb ik dit ook een keer gehad, vrijdag nog, ik zocht mn vrienden en ik voelde me niet zo top op dat moment, toen tikte een vriend me aan, ik voelde me vrolijk en opeens zag ik dat ze allemaal voor me stonden.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 01:57 schreef Gray het volgende:
[..]
Doe jij niet hetzelfde hier in TRU? Mensen laten inzien dat hun geloof onzin is, maar dat jouw overtuiging beter is? Of is het toch om topics te doen ontsporen door ze bijvoorbeeld diarree te noemen, zodat het telkens "over hetzelfde gaat", zoals je zelf opmerkt(in plaats van het onderwerp van het topic)?
Persoonlijk zie ik liever de afwijkende of uitzinnige levensovertuigingen en wereldbeelden die hier (tegenwoordig nog maar mondjesmaat) de revue passeren, dan de kant en klaar gesneden eenheidsworst die treurpiet en kornuiten hier proberen te verkopen.
Welke overtuiging leg ik op? Enige wat ik laat zien dat de bronnen niet deugen. Dat jij en wat anderen er niet tegen kunnen dat ze in die leugens tuinen is niet mijn schuldquote:Op dinsdag 4 juni 2013 01:57 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik vind t juist prima dat ze in die leugens tuinen. Jij speelt de ridder der waarheid hier door met een denigrerende toon te wijzen op het niet deugen van die bronnen. Nergens voor nodig, met name die toon.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Welke overtuiging leg ik op? Enige wat ik laat zien dat de bronnen niet deugen. Dat jij en wat anderen er niet tegen kunnen dat ze in die leugens tuinen is niet mijn schuld
Als ik deze en andere draden zo eens terug lees is mijn toon veel netter dan al dat gescheld en op de man gespeel van jou en anderenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:50 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik vind t juist prima dat ze in die leugens tuinen. Jij speelt de ridder der waarheid hier door met een denigrerende toon te wijzen op het niet deugen van die bronnen. Nergens voor nodig, met name die toon.
Je bron deugt niet.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als ik deze en andere draden zo eens terug lees is mijn toon veel netter dan al dat gescheld en op de man gespeel van jou en anderen
welke leugens ow wijze ?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:50 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik vind t juist prima dat ze in die leugens tuinen. Jij speelt de ridder der waarheid hier door met een denigrerende toon te wijzen op het niet deugen van die bronnen. Nergens voor nodig, met name die toon.
Bronnen die niet te herleiden of te bevestigen zijn en die aandragen om hun stelling te verdedigen. Dat is een leugen.quote:
Ja die speech is echt geniaal!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:08 schreef Japie77 het volgende:
Mooie samenvatting hier:
http://www.earth-matters.(...)de-hoogtepunten.html
En deze speech van Richard Dolan is echt briljant:
Je hebt er wel echt een passie voor he? Het moet een lange zit zijn geweest..quote:Op donderdag 6 juni 2013 03:37 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Zo, heb nu alle 5 dagen van de hearings volledig bekeken, met uitzondering van wat vertalingen van wat Spaanse en een Chinese spreker.
Het moet voor die congresleden echt een hele ervaring zijn geweest en dat zeggen ze zelf ook in hun closing statement. Geen van hen wist wat er nou precies beschikbaar was aan informatie en getuigen binnen het UFO fenomeen. Ze waren alle 6 diep onder de indruk en hun kijk op de materie is volkomen veranderd.
Dat is met deze kennis nou eenmaal het geval. Als je "down the rabbit hole" gaat kan je niet meer terug. En is ook logisch want het verbind alles met elkaar. Zo zie je de verbanden tussen waarom de wereld zo'n fucked up plek is en UFO's.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 08:10 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Je hebt er wel echt een passie voor he? Het moet een lange zit zijn geweest..
Dat de wereld behoorlijk fucked up is, geef ik je helemaal gelijk in..quote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:51 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dat is met deze kennis nou eenmaal het geval. Als je "down the rabbit hole" gaat kan je niet meer terug. En is ook logisch want het verbind alles met elkaar. Zo zie je de verbanden tussen waarom de wereld zo'n fucked up plek is en UFO's.
Dat snap ik wel. Het is ook heel moeilijk om je wereldbeeld aan te passen zodat je het kan geloven. Je moet in feite bijna alles wat je geleerd is door je ouders/leraren/overheid loslaten en dan kan je je pas openstellen voor deze materie aangezien het compleet ingaat tegen hetgene wat je altijd geleerd is door bovenstaande mensen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:00 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat de wereld behoorlijk fucked up is, geef ik je helemaal gelijk in..
Maar de verbanden, zijn die er echt of denken sommigen die te zien, vraag ik me af. (Niet rot bedoeld, trouwens, maar dat is het eerste wat een buitenstaander denkt.)
Maar als je het dan gelooft, dan moet er toch bewijs zijn? Ik neem niet aan dat je zomaar een idee adopteert zonder enige kritiek? Wat is de rogue society van de black budget projects?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:19 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Het is ook heel moeilijk om je wereldbeeld aan te passen zodat je het kan geloven. Je moet in feite bijna alles wat je geleerd is door je ouders/leraren/overheid loslaten en dan kan je je pas openstellen voor deze materie aangezien het compleet ingaat tegen hetgene wat je altijd geleerd is door bovenstaande mensen.
Kijk alleen al naar UFO's en buitenaardse wezens. Dit onderwerp is ondergedompeld in spot. Je bent niet goed wijs/of naief/kinderlijk als je hiermee bezig bent. Hahahaha marsmannetjes.....dat soort reacties. Je vergooit je carriere als je hier serieus mee bezig gaat. Geen enkele krant schrijft er serieus over.
En dan heb ik het nog niet eens over de rogue society van the black budget projects. Dat is al helemaal moeilijk te geloven. Maar dat laat wel de verbanden zien van deze fucked up wereld en de UFO coverup.
idd als je je eenmaal gaat inlezen in het onderwerp en je er achter komt dat het wel wat meer is dan alleen wat " lichtjes in de lucht " zoals sommige skpetici hier zeggen. kan je niet meer terug omdat het onderwerp zo complex is .quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:00 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat de wereld behoorlijk fucked up is, geef ik je helemaal gelijk in..
Maar de verbanden, zijn die er echt of denken sommigen die te zien, vraag ik me af. (Niet rot bedoeld, trouwens, maar dat is het eerste wat een buitenstaander denkt.)
Hoe is het mogelijk dat zo'n groot geheim zolang verborgen is gebleven dan? En wat zijn de plannen van de aliens zelf?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:26 schreef huupia het volgende:
[..]
idd als je je eenmaal gaat inlezen in het onderwerp en je er achter komt dat het wel wat meer is dan alleen wat " lichtjes in de lucht " zoals sommige skpetici hier zeggen. kan je niet meer terug omdat het onderwerp zo complex is .
Als er geen bewijst zou zijn wat is het Disclosure Project en deze hearings dan?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Maar als je het dan gelooft, dan moet er toch bewijs zijn? Ik neem niet aan dat je zomaar een idee adopteert zonder enige kritiek? Wat is de rogue society van de black budget projects?
Hoe staan aliens er zelf in? Zij zullen toch ook wel ideeën hebben over hoe 'wetenden' met allerlei informatie omgaan, oa. over hun aanwezigheid? (Even ervan uitgaand dat dat idd. zo is.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |