Op woensdag 12 juni 2013 13:03 schreef Beathoven het volgende:
Als ik me niet vergis kunnen stealths dat wel, hooveren en rechtstandig landen en opstijgen. Helemaal zeker ben ik er niet van, maar ik weet dat er typen straaljagers zijn die dat kunnen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:24 schreef huupia het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 12 juni 2013 13:03 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Welke argumenten op het "90 graden bocht" argument heb ik van je gemist? want na dit:
[..]
dat zou al genoeg moeten zijn want geen enkel vliegtuig kan haakse bochten maken . maar ik heb ook stilhangen en hoveren met 20 km/u genoemd .
ook dat kan de stealth niet !
wat ik nog niet heb genoemd is de groote van ufo's .. volgens getuigen vaak zo groot als een voetbal veld !
het testen van de stelth deden ze ook niet in woonwijken lijkt me .
acceleren vanuit stilstand tot binnen 2 seconden uit het zicht overtreft de stealth ook veelvuldig !
dat zijn toch al 4 of 5 punten weer ! ( ps ik ga dit niet nog een x herhalen voor je ! )
dat zijn harriers en dat gaat met een hoop kabaalquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis kunnen stealths dat wel, hooveren en rechtstandig landen en opstijgen. Helemaal zeker ben ik er niet van, maar ik weet dat er typen straaljagers zijn die dat kunnen.
Ik heb ooit, in de jaren 80 ofzo, een vliegshow gezien (vlak voordat die verboden werden) en toentertijd had je al vliegtuigen die dat konden, inderdaad met een hoop herrie. Ik weet niets over wat de stealths kunnen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:01 schreef huupia het volgende:
[..]
dat zijn harriers en dat gaat met een hoop kabaal
Dat van de 90 graden hadden we besproken en dat laatste betwijfel ik.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:24 schreef huupia het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 12 juni 2013 13:03 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Welke argumenten op het "90 graden bocht" argument heb ik van je gemist? want na dit:
[..]
dat zou al genoeg moeten zijn want geen enkel vliegtuig kan haakse bochten maken . maar ik heb ook stilhangen en hoveren met 20 km/u genoemd .
ook dat kan de stealth niet !
De subjectiviteit zit al in de beschrijving. Niemand ziet dingen ter grootte van voetbalvelden overvliegen dus dat is een moeilijk te ijken. ik heb wel een vermoeden waar de vergrotingsfactor vandaan komt. Als je de stealth bommenwerper tussen de gewone F16's ziet vliegen dan maakt het verschil in omvang erg veel indruk en krijg je al snel zulke vergelijkingen.quote:wat ik nog niet heb genoemd is de groote van ufo's .. volgens getuigen vaak zo groot als een voetbal veld !
'boven' woonwijken bedoel je? De Belgische regering en het volk vinden het soms wel prima dat er complete passagiersvliegtuigen laag over wijken overvliegen om te landen, over overvliegende stealths zouden ze ook niet moeten klagen.quote:het testen van de stelth deden ze ook niet in woonwijken lijkt me .
ik vermoed niet dat er iemand met een stopwatch bijstond eigenlijk, ik denk dat dit ook best weer een staaltje subjectieve waarneming geweest kan zijn hier. De ervaring van wat nieuws.quote:acceleren vanuit stilstand tot binnen 2 seconden uit het zicht overtreft de stealth ook veelvuldig !
je had ze nog niet eerder genoemdquote:dat zijn toch al 4 of 5 punten weer ! ( ps ik ga dit niet nog een x herhalen voor je ! )
Nu zet je jouw vermoedens tegenover getuigenverklaringen die wellicht niet juist zijn. Ik vind het wel aannemelijker dat het om stealths ging, maar het blijft een patstelling. Dat ze boven woonwijken gaan vliegen vind ik wel een beetje vreemd.quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:10 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dat van de 90 graden hadden we besproken en dat laatste betwijfel ik.
[..]
De subjectiviteit zit al in de beschrijving. Niemand ziet dingen ter grootte van voetbalvelden overvliegen dus dat is een moeilijk te ijken. ik heb wel een vermoeden waar de vergrotingsfactor vandaan komt. Als je de stealth bommenwerper tussen de gewone F16's ziet vliegen dan maakt het verschil in omvang erg veel indruk en krijg je al snel zulke vergelijkingen.
[..]
'boven' woonwijken bedoel je? De Belgische regering en het volk vinden het soms wel prima dat er complete passagiersvliegtuigen laag over wijken overvliegen om te landen, over overvliegende stealths zouden ze ook niet moeten klagen.
[..]
ik vermoed niet dat er iemand met een stopwatch bijstond eigenlijk, ik denk dat dit ook best weer een staaltje subjectieve waarneming geweest kan zijn hier. De ervaring van wat nieuws.
[..]
je had ze nog niet eerder genoemd
niet erg geloofwaardig ... ook die fly over komt bij mij niet over als " huge " of zo groot als een voetbalveld.quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:10 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dat van de 90 graden hadden we besproken en dat laatste betwijfel ik.
[..]
De subjectiviteit zit al in de beschrijving. Niemand ziet dingen ter grootte van voetbalvelden overvliegen dus dat is een moeilijk te ijken. ik heb wel een vermoeden waar de vergrotingsfactor vandaan komt. Als je de stealth bommenwerper tussen de gewone F16's ziet vliegen dan maakt het verschil in omvang erg veel indruk en krijg je al snel zulke vergelijkingen.
[..]
'boven' woonwijken bedoel je? De Belgische regering en het volk vinden het soms wel prima dat er complete passagiersvliegtuigen laag over wijken overvliegen om te landen, over overvliegende stealths zouden ze ook niet moeten klagen.
[..]
ik vermoed niet dat er iemand met een stopwatch bijstond eigenlijk, ik denk dat dit ook best weer een staaltje subjectieve waarneming geweest kan zijn hier. De ervaring van wat nieuws.
[..]
je had ze nog niet eerder genoemd
Beathoven is vooringenomen.. Ok..quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:16 schreef huupia het volgende:
[..]
niet erg geloofwaardig ... ook die fly over komt bij mij niet over als " huge " of zo groot als een voetbalveld.
waarom krijg ik bij jou altijd de indruk dat jij getuigen bijna als halve mongolen ziet ?..... je hebt echt geen stopwatch nodig om te constateren dat iets razendsnel uit je beeld wegschiet en ook de constatering dat iets huge is kan je prima met je ogen doen .
ik blijf bij mijn mening ... nl dat daar in belgie een golf is geweest met voertuigen die onder ibtelligente controle stonden en niet van deze planeet afkomstig waren
de TR-3B is dat.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:44 schreef Beathoven het volgende:
Impressie vanuit de losse pols van een sighting
[ afbeelding ]
Foto van een stealth, profiel van veraf
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het profiel van dichterbij
[..]
Laat dat nou net de eigenschappen zijn met mooie manoeuvres die het kan maken.
http://badassoftheweek.com/spirit.html
It's almost completely flat, pitch black, and unconventionally shaped. It seriously just looks like a hole in the sky. Plus, when it flew over our heads we didn't even hear it. It was flying pretty low, and the fact that it was completely silent just made its presence that much more unnatural and unnerving.
[..]
subjectieve beschrijving, een straaljager kan het ook doen 'in a blink of an eye' en een stealth nog iets beter. Het zal de combinatie met de geruisloosheid wel zijn geweest waardoor acceleratie extra indruk maakte. Vergeet niet dat het begin '90 was en deze dingen nog niet zo lang "public" waren. De emotionele ervaring geeft soms een vertekend beeld. Bij dergelijke ervaringen ben ik veel meer geïnteresseerd in wat het was dan hoe iemand het ervaren heeft, niet wetend wat het is.
http://www.wijwordenwakke(...)s=M113&ss=P1055&l=NLquote:
genoeg info van/over Edgar Fouchequote:Op donderdag 13 juni 2013 14:50 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
http://www.wijwordenwakke(...)s=M113&ss=P1055&l=NL
Ik weet niet wat ik van deze beschrijving moet denken..
Oh wat stoer! En ja, het is door veel mensen gezien. Ik vraag me af of al die getuigen ook die ufo's voor ons onmogelijke dingen hebben zien doen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:47 schreef Seconde het volgende:
Het mooie aan die Belgische UFO wave is dat het door ruim 13 duizend mensen gezien is. Om te ontkennen dat er iets vloog is dus niet mogelijk. Wel is de enige goede foto ongeldig verklaard nadat de maker vertelde dat het om een grap ging met piepschuim en lichtjes. Toen er F16's de UFO's gingen volgen bereikten de UFO's snelheiden van oa 1770 km/h. Ook verklaarden getuigen dat de UFO's verticaal omhoog vlogen nadat de F16's dichtbij kwamen. Mijn oom heeft zelf ook een van de UFO's mogen waarnemen.
Yes, die is idd al ergens voorbijgekomenquote:
http://www.alienscientist(...)-TR-3B-Triangles-DoDquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:03 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Help! Help! Wie is Edgar Fouche?
Ah, thanks.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:19 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Yes, die is idd al ergens voorbijgekomen
Is wel een goede video.quote:
Zullen we ook niet doenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:47 schreef Seconde het volgende:
Het mooie aan die Belgische UFO wave is dat het door ruim 13 duizend mensen gezien is. Om te ontkennen dat er iets vloog is dus niet mogelijk.
Dus iemand heeft staan tellen hoeveel er keken? en dat waren er tegen de 13000 en van deze 13000 namen sommige mensen fotos en overleefde er 1 foto die fake was. Dat opzich vind ik al opmerkelijk.quote:Wel is de enige goede foto ongeldig verklaard nadat de maker vertelde dat het om een grap ging met piepschuim en lichtjes.
Dat is zeker frappant.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:39 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Zullen we ook niet doen
[..]
Dus iemand heeft staan tellen hoeveel er keken? en dat waren er tegen de 13000 en van deze 13000 namen sommige mensen fotos en overleefde er 1 foto die fake was. Dat opzich vind ik al opmerkelijk.
die zijn er ook ! oa in het bezit van SOBEPS .. een belgische organisatei die ufo's bestudeerd .quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is zeker frappant.
Geloof er ook geen klap van.
Zouden een heleboel foto's en filmpjes van moeten zijn als er 13000 mensen deze ufo gezien hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |