abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 juni 2013 @ 10:47:17 #251
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127819950
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 10:46 schreef huupia het volgende:

[..]

die zijn er ook ! oa in het bezit van SOBEPS .. een belgische organisatei die ufo's bestudeerd . :)
ps : in die tijd had niemand nog een mobiel met camera !
pi_127820003
Dat hele alien scientist verhaal is vermoedelijk weer een cult die gebasseerd is op een waarneming want de hier genoemde naam komt buiten de site eigenlijk nauwelijks ergens voor. Het is eentje die pas veel later op internet is gelanceerd. Ik bekeek die site ff maar sommige foto's daar worden daar al als CGI (computer graphics) en photoshop gebombardeerd. Dus t is weer zoeken naar naalden in hooibergen.

Tegenwoordig is alles mogelijk met adobe after effects waar je alles wat je wil gewoon een t filmpje kunt renderen. Mensen houden ervan om elkaar ermee te entertainen.
  Moderator zaterdag 15 juni 2013 @ 10:55:40 #253
249559 crew  Lavenderr
pi_127820085
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 10:46 schreef huupia het volgende:

[..]

die zijn er ook ! oa in het bezit van SOBEPS .. een belgische organisatei die ufo's bestudeerd . :)
En heeft SOBEPS die filmpjes al eens laten zien?
pi_127820093
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 10:47 schreef huupia het volgende:

[..]

ps : in die tijd had niemand nog een mobiel met camera !
13000 kijkers, oma's met compact. cameraatjes (mijn oma had er iig altijd een bij haar) en jongeren idem dito en er waren vast wel een paar fotografen met telelenzen bij want die staan normaal ook altijd vooraan te kieken. Het was begin '90, niet begin jaren '20.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 10:57:47 #255
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127820135
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 10:55 schreef Beathoven het volgende:

[..]

13000 kijkers, oma's met compact. cameraatjes (mijn oma had er iig altijd een bij haar) en jongeren idem dito en er waren vast wel een paar fotografen met telelenzen bij want die staan normaal ook altijd vooraan te kieken. Het was begin '90, niet begin jaren '20.
de meeste sightings waren trouwens s avonds laat en snachts .... dan liggen de meeste oma's al op 1 oor ;) .
pi_127820178
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 10:57 schreef huupia het volgende:

[..]

de meeste sightings waren trouwens s avonds laat en snachts .... dan liggen de meeste oma's al op 1 oor ;) .
Dat van de oma's was om aan te geven dat het geen tijd was waarin fotografie iets bijzonders was.

Er stonden 13000 mensen te kijken, dat is een zogenaamd feit. Bij zoiets wil iedereen wel een primeur.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 11:02:06 #257
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127820217
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 11:00 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Er stonden 13000 mensen te kijken ;)
in totaal wel grappenmaker :) maar het gaat hier om honderden sightings van in totaal een aantal maanden .
pi_127820300
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 11:02 schreef huupia het volgende:

[..]

in totaal wel grappenmaker :) maar het gaat hier om honderden sightings van in totaal een aantal maanden .
En je punt is dat alle honderden (nogmaals wie houdt de aantallen bij?) die 13000 in totaal maakten verzuimden kiekjes te maken en fotografen ook in geen velden of wegen te bekennen waren, laat maar vliegen. Dat piepschuim model is de oogst. Knap.
pi_127820860
Maar als er wel beeldmateriaal is, zou het nep kunnen zijn.. Als het er niet is, valt de massale getuigenis te betwijfelen, kennelijk. Je kunt ook té kritisch zijn. Dan ontaardt het in cynisme. Ik geloof wel dat er iets geks te zien is geweest in die periode. De aard ervan zou ik niet weten.
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 11:06 schreef Beathoven het volgende:

[..]

En je punt is dat alle honderden (nogmaals wie houdt de aantallen bij?) die 13000 in totaal maakten verzuimden kiekjes te maken en fotografen ook in geen velden of wegen te bekennen waren, laat maar vliegen. Dat piepschuim model is de oogst. Knap.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 13:07:49 #260
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127822985
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 11:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Maar als er wel beeldmateriaal is, zou het nep kunnen zijn.. Als het er niet is, valt de massale getuigenis te betwijfelen, kennelijk. Je kunt ook té kritisch zijn. Dan ontaardt het in cynisme. Ik geloof wel dat er iets geks te zien is geweest in die periode. De aard ervan zou ik niet weten.

[..]

als er echte aliens landen worden ze vast door Beathoven voor neppers uitgemaakt ;)
pi_127823856
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 11:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Kritiek zou er altijd moeten zijn, dat maakt iets beter. Als ik hier iets aan bewijs kritisch benader en vraagtekens zet wil ik huupia of pcp er niet persoonlijk mee aanvallen.

Als iets niet meer kritisch benaderd kan worden betekent het dat hetgene bijna waterdicht is. Op bewijs mag geschoten worden.

Een piepschuim model valt wel te verklaren. Iemand heeft waarschijnlijk iets waargenomen, maar kreeg t niet goed in beeld. Een piepschuim model zegt dan zoiets als "dit is wat ik zag" maar een tekening doet dit ook en helaas kun je met beide niets hard maken. Dit soort feiten verklooien het mogelijk voor de rest. Maar waar is de rest?

Iets met lichten dat in de nacht ver weg is is niet als echte close up te herfabriceren omdat het profiel van zoiets in close up er mogelijk totaal anders uitziet. Er is op nachtfotos ook vaak veel ruis dat als een halo een foto vertekent. Als zoiets wel dichtbij kwam is het zodanig als close up te fotograferen, iets waar veel pro's en amateurs met pro en semi pro fototoestellen een moord voor zouden doen. Blijkbaar was dit niet interessant genoeg, bleef t te ver weg of zijn de statistieken qua totale toeschouwers zwaar overdreven.
pi_127823931
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 13:07 schreef huupia het volgende:

[..]

als er echte aliens landen worden ze vast door Beathoven voor neppers uitgemaakt ;)
Als er echte aliens landen zal ik juichen, maar tot zover zijn alle losse voorbeelden hier niet heel sterk. Ze worden alleen sterk gemaakt door ineens 3 verschillende voorbeelden tegelijk te geven die zogenaamd in verbinding moeten staan als in 300 verschillende wonderen waarvan het bijna zeker is dat God erachter zit totdat we 't per geval bekijken en t allemaal wel erg twijfelachtig is.

[ Bericht 21% gewijzigd door Beathoven op 15-06-2013 13:54:52 ]
pi_127823985
Oh dat is jammer! Ik had nl de indruk dat duizenden mensen driehoekgie toestellen van dichtbij hadden gezien en schier onmogelijke manoeuvres hadden zien maken.
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 13:46 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Kritiek zou er altijd moeten zijn, dat maakt iets beter. Als ik hier iets aan bewijs kritisch benader en vraagtekens zet wil ik huupia of pcp er niet persoonlijk mee aanvallen.

Als iets niet meer kritisch benaderd kan worden betekent het dat hetgene bijna waterdicht is. Op bewijs mag geschoten worden.

Een piepschuim model valt wel te verklaren. Iemand heeft waarschijnlijk iets waargenomen, maar kreeg t niet goed in beeld. Een piepschuim model zegt dan zoiets als "dit is wat ik zag" maar een tekening doet dit ook en helaas kun je met beide niets hard maken. Dit soort feiten verklooien het mogelijk voor de rest. Maar waar is de rest?

Iets met lichten dat in de nacht ver weg is is niet als echte close up te herfabriceren omdat het profiel van zoiets in close up er mogelijk totaal anders uitziet. Er is op nachtfotos ook vaak veel ruis dat als een halo een foto vertekent. Als zoiets wel dichtbij kwam is het zodanig als close up te fotograferen, iets waar veel pro's en amateurs met pro en semi pro fototoestellen een moord voor zouden doen. Blijkbaar was dit niet interessant genoeg, bleef t te ver weg of zijn de statistieken qua totale toeschouwers zwaar overdreven.
pi_127824294
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 13:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Oh dat is jammer! Ik had nl de indruk dat duizenden mensen driehoekgie toestellen van dichtbij hadden gezien en schier onmogelijke manoeuvres hadden zien maken.

[..]

Inderdaad.. duizenden, 13000 werd genoemd. Je mag wel aannemen dat er wel iemand kan fotograferen en iets doet want ik zou er persoonlijk ook voor naar buiten rennen met mn camera die ik bijna altijd bij me heb.

En dan 1 gefabriceerde foto als resultaat maken om de wereld te overtuigen.

Waarom? en wat speelde hier echt?

Toen men een serieus onderzoek starte naar Trumbull County (ik kan naast de naam zitten omdat ik t zo ff niet kan opzoeken op mn iphone) bleek t ook allemaal door sensatie tv en media te zijn opgeklopt. Uit eerste hand bleken de verhalen redelijk mee te vallen.

Sightings worden encounters en gebeurtenissen worden zelfs achteraf toegevoegd of gesuggereerd.

[ Bericht 3% gewijzigd door Beathoven op 15-06-2013 14:09:39 ]
  zaterdag 15 juni 2013 @ 14:28:04 #265
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127825015
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 13:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

dat hebben ze ook !
  zaterdag 15 juni 2013 @ 14:33:06 #266
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127825138
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 14:03 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Inderdaad.. duizenden, 13000 werd genoemd. Je mag wel aannemen dat er wel iemand kan fotograferen en iets doet want ik zou er persoonlijk ook voor naar buiten rennen met mn camera die ik bijna altijd bij me heb.

En dan 1 gefabriceerde foto als resultaat maken om de wereld te overtuigen.

Waarom? en wat speelde hier echt?

Toen men een serieus onderzoek starte naar Trumbull County (ik kan naast de naam zitten omdat ik t zo ff niet kan opzoeken op mn iphone) bleek t ook allemaal door sensatie tv en media te zijn opgeklopt. Uit eerste hand bleken de verhalen redelijk mee te vallen.

Sightings worden encounters en gebeurtenissen worden zelfs achteraf toegevoegd of gesuggereerd.
hoezo 1 foto ? er is 1 foto die heel bekend is geworden en waarvan jaren later iemand beweerde dat hij die had gefaked ( wat door een hoop mensen wordt betwijfeld , beetje doug and dave verhaal)

jij schijnt voor het gemak maar ff te vergeten dat er f-16 zijn gescrambeld omdat de ufo's werden waargenomen op verschillende radars ( wat defecten dus uitsluit ) en waarbij deze ufo's de f-16's flink het nakijken gaven.

de generaal dacht zelf ook dat de buitenaardse hypothese de meest juiste was aangezien ze ook de amerikanen hadden gevraagd of zij daar hadden gevlogen .
pi_127825524
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 14:33 schreef huupia het volgende:

[..]

hoezo 1 foto ? er is 1 foto die heel bekend is geworden en waarvan jaren later iemand beweerde dat hij die had gefaked ( wat door een hoop mensen wordt betwijfeld , beetje doug and dave verhaal)
Het zit nu wel heel ver weg. 1 bekende foto uit 13000 mogelijkheden die een toegegeven fake is en waarbij mensen nu de maker ervan niet geloven dat hij m gefaked heeft. Wonderlijk tafeltennis verhaal maar er zitten iig flinke scheuren in het bewijs.

quote:
jij schijnt voor het gemak maar ff te vergeten dat er f-16 zijn gescrambeld omdat de ufo's werden waargenomen op verschillende radars ( wat defecten dus uitsluit ) en waarbij deze ufo's de f-16's flink het nakijken gaven.
Dat doen stealths ook

quote:
de generaal dacht zelf ook dat de buitenaardse hypothese de meest juiste was aangezien ze ook de amerikanen hadden gevraagd of zij daar hadden gevlogen .
Die navraag doet ook al vermoeden dat het niet zulke immense snelheden waren, wellicht sneller maar niet dat men meteen dacht aan aliens, anders had men Amerika niet gebeld.

Alleen ergens vliegen en waargenomen worden is wellicht niet netjes maar het is tegelijkertijd ook niet nodig om het toe te geven en voor een overtreding de hele betrekkingen tussen hen en niet alleen Belgie maar meer Navo landen op t spel te zetten.

[ Bericht 1% gewijzigd door Beathoven op 15-06-2013 14:53:16 ]
  zaterdag 15 juni 2013 @ 14:53:38 #268
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127825710
[quote]1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 14:46 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Dat doen stealths ook

[..]

de stealth bomber vliegt een f-16 er niet uit hoor met zijn max snelheid van 900 km/u :')

Topsnelheid Zeeniveau: 917km/u, boven 12000 m: 1010 km/u bron: wikipedia !
pi_127826725
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 14:53 schreef huupia het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 15 juni 2013 14:46 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Dat doen stealths ook

[..]

de stealth bomber vliegt een f-16 er niet uit hoor met zijn max snelheid van 900 km/u :')

Topsnelheid Zeeniveau: 917km/u, boven 12000 m: 1010 km/u bron: wikipedia !
Ook wikipedia:

1989-1990

Main article: Belgian UFO wave
A series of triangular UFOs were reported on the skies of Belgium between 1989-1990. They were chased down by F-16 jets and photographs were taken. They were suspected to be a stealth F117 using the Belgian highways as a flight path.

Het is dat ze F-16's hebben gebruikt maar waarschijnlijk om polshoogte te nemen, niet met de opzet ze eruit te vliegen. De Amerikanen zijn gebeld. Niets uit dit alles blijkt dat men meteen aan Aliens dacht.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 15:56:13 #270
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127827636
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 15:25 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ook wikipedia:

1989-1990

Main article: Belgian UFO wave
A series of triangular UFOs were reported on the skies of Belgium between 1989-1990. They were chased down by F-16 jets and photographs were taken. They were suspected to be a stealth F117 using the Belgian highways as a flight path.

Het is dat ze F-16's hebben gebruikt maar waarschijnlijk om polshoogte te nemen, niet met de opzet ze eruit te vliegen. De Amerikanen zijn gebeld. Niets uit dit alles blijkt dat men meteen aan Aliens dacht.
en de amerikanen ontkenden dat ze daar vlogen
pi_127827801
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 15:56 schreef huupia het volgende:

[..]

en de amerikanen ontkenden dat ze daar vlogen
Leugentje om bestwil, zolang ze de boel niet kapotbombarderen en enkelt "gezien" worden (big deal) zou ik daar geen Navo betrekkingen voor op t spel zetten.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 16:19:41 #272
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127828231
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 16:02 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Leugentje om bestwil, zolang ze de boel niet kapotbombarderen en enkelt "gezien" worden (big deal) zou ik daar geen Navo betrekkingen voor op t spel zetten.
je buigt alles zolang je maar niet hoeft toe te geven dat daar echt ufo's waren ( in de zin van niet aardse toestellen :')

daar valt niet tegen op tegen te argumenteren .... dus ik geef het op met jou
pi_127828364
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 16:19 schreef huupia het volgende:

[..]

je buigt alles zolang je maar niet hoeft toe te geven dat daar echt ufo's waren ( in de zin van niet aardse toestellen :')

Super

volgens mij is dat ook al de 5e keer dat je dat roept trouwens :)

Deze had ik trouwens nog niet gezien van onze UFO / Alien Ayatollah die met de caps lock z'n gelijk probeert te halen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 16:17 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Dus als Beathoven in een UFO topic gaat praten over een case WAARVAN HIJ NIETS AFWEET en daarbij de Stealth Bomber als mogelijke oplossing aanvoert, dan moet ik dus VOLLEDIG uit de doeken gaan doen waarom het geen Stealth Bomber kan zijn?
Ja, dat lijkt me nogal logisch, ik hoef jouw punten niet te verzinnen, jouw bronnen voor ondersteuning van jouw verhaal niet te gaan zoeken en ik hoef m'n eigen punten niet te weerleggen ;)

[ Bericht 49% gewijzigd door Beathoven op 15-06-2013 16:53:22 ]
pi_127831482
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 16:02 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Maar op wiki stond dat ze daar wel vlogen?
pi_127831603
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 16:19 schreef huupia het volgende:

[..]

Ik weet ook nog niet of het wel buitenaardse toestellen waren hoor..
  zaterdag 15 juni 2013 @ 18:26:59 #276
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127831638
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 18:19 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Maar op wiki stond dat ze daar wel vlogen?
nee beathoven probeert zijn eigen werkelijkheid te scheppen door alles wat niet in zijn straatje past een leuke draai aan te geven .

geen helder denkend mens die daar in meegaat . :')
pi_127843760
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 18:26 schreef huupia het volgende:

[..]

nee beathoven probeert zijn eigen werkelijkheid te scheppen door alles wat niet in zijn straatje past een leuke draai aan te geven .

geen helder denkend mens die daar in meegaat . :')
Daarom zit je ook meer in de aliens
pi_127847720
quote:

En, was het Trumbull waar je het over had en kun je hier iets verder over uitwijden?

Ik kan me nl. niet herinneren dat het bovenstaande van toepassing was op Trumbull.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_127847822
quote:
99s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 16:25 schreef Beathoven het volgende:

Deze had ik trouwens nog niet gezien van onze UFO / Alien Ayatollah die met de caps lock z'n gelijk probeert te halen.
Het grappigste is nog dat jij mij continu in die positie van "ayatollah" plaatst. Ik weiger bijv. dieper in te gaan op de Belgische UFO golf en vervolgens roep jij dat dat dan waarschijnlijk betekent dat de Belgische UFO golf niets voorstelt.

Dus omdat ik niets meer er over wil zeggen, trek jij je conclusies. Sinds wanneer ben ik jouw go-to guy? Waarom is mijn mening zo belangrijk? De verhalen van de getuigen en de luchtmacht zijn interessanter dan mijn mening. Alsof ik de spil ben die het hele UFO fenomeen aan elkaar verbind.

Maar dit geeft ook wel goed weer waarom jij hier bent. Jij discussieert niet om dingen te leren en ze te begrijpen, jij discussieert om jouw vooringenomen standpunt te verdedigen met als doel de discussie te winnen.
pi_127848965
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 00:58 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

En, was het Trumbull waar je het over had en kun je hier iets verder over uitwijden?

Ik kan me nl. niet herinneren dat het bovenstaande van toepassing was op Trumbull.
Je ouwe topic staat er nog. Lees die maar ff na. :) zie je eigen historie
pi_127849186
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 01:01 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Het grappigste is nog dat jij mij continu in die positie van "ayatollah" plaatst.
1 keer is inderdaad vrij continu

quote:
Ik weiger bijv. dieper in te gaan op de Belgische UFO golf en vervolgens roep jij dat dat dan waarschijnlijk betekent dat de Belgische UFO golf niets voorstelt.
Zoals wel blijkt.

quote:
Dus omdat ik niets meer er over wil zeggen, trek jij je conclusies. Sinds wanneer ben ik jouw go-to guy? Waarom is mijn mening zo belangrijk? De verhalen van de getuigen en de luchtmacht zijn interessanter dan mijn mening. Alsof ik de spil ben die het hele UFO fenomeen aan elkaar verbind.
Hier op fok wel :)

quote:
Maar dit geeft ook wel goed weer waarom jij hier bent. Jij discussieert niet om dingen te leren en ze te begrijpen, jij discussieert om jouw vooringenomen standpunt te verdedigen met als doel de discussie te winnen
Vooringenomen standpunten zijn jou vreemd getuige je blinde vertrouwen in alles dat een rang heeft :)
pi_127849199
Waarom al die docu's en info zien als je ze zelf (ufo's ) ook kunt zien in de lucht?

Kijk je wel vaak naar boven s' avonds Probably.
pi_127849497
quote:
10s.gif Op zondag 16 juni 2013 01:35 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Je ouwe topic staat er nog. Lees die maar ff na. :) zie je eigen historie
Ik kan van deze uitspraak niets terugvinden in dat topic:

quote:

Dus kun je wat uitwijden over jouw uitspraak "toen men een serieus onderzoek startte naar Trumbull County bleek t ook allemaal door sensatie tv en media te zijn opgeklopt".

In dit geval lijkt "men" te staan voor "Beathoven". En "serieus onderzoek" lijkt te staan voor jouw opsomming van dingen die jij te overdreven vond, waaronder de UFO van max. 10 meter breed die jij beschrijft als de USS enterprise.

En de "verhalen uit eerste hand die redelijk bleken mee te vallen" lijken te gaan om jouw opmerkingen dat de agent had gezegd dat het licht bright as day was, maar de docu liet een licht zien die feller was dan bright as day.

Aangezien jij mij verwijst naar dat topic moet ik er maar van uitgaan dat bovenstaande dus is wat jij bedoelt met:

quote:
Toen men een serieus onderzoek starte naar Trumbull County bleek t ook allemaal door sensatie tv en media te zijn opgeklopt. Uit eerste hand bleken de verhalen redelijk mee te vallen.
Met andere woorden, je vergroot je eigen "onderzoek" uit en doet alsof "men" er zo over dacht terwijl het jouw verhaal was en dat alles dus aangedikt leek en achteraf wel bleek mee te vallen. Jij komt met een snelle verklaring en zet dat dan maanden later hier neer alsof het een soort van officieel iets is.

Maar dit verrast me allang niet meer. Als ik niet hier kom in dit soort topics dan ga jij waarschijnlijk helemaal los en schud je van alles uit de mouw om jouw standpunt maar kracht bij te zetten.
pi_127849529
ik wacht even een dag tot je uitge-edit bent ;)

welterusten
pi_127849604
quote:
10s.gif Op zondag 16 juni 2013 01:42 schreef Beathoven het volgende:

[..]

1 keer is inderdaad vrij continu
Jij weigert onderzoekend te zijn en wil alleen maar naar mij luisteren en alleen maar reageren op wat ik te zeggen heb. Jij maakt mij continu belangrijk, dat doe ik niet :')

quote:
Vooringenomen standpunten zijn jou vreemd getuige je blinde vertrouwen in alles dat een rang heeft :)
Nu doe je het weer. Je dikt weer iets aan om mij in een hokje te plaatsen en je eigen standpunt zo kracht bij te zetten. Iedereen die de UFO topics de laatste twee jaar heeft gevolgd, weet dat ik officieren niet "blind vertrouw".

Ik neem ze serieus, dat is wat anders dan blind vertrouwen. Maar zelfs zo'n grote nuance lijkt voor jou niet te bevatten.
pi_127849627
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 01:42 schreef BoefB2 het volgende:
Waarom al die docu's en info zien als je ze zelf (ufo's ) ook kunt zien in de lucht?

Kijk je wel vaak naar boven s' avonds Probably.
Ja soms. 1 keer een rode vurige bol op hoge snelheid voorbij zien komen en verder alleen maar satellieten en het ISS.
pi_127849839
quote:

Oh wacht ik mis bijna deze klassieker _O-

In Beathovens wereld worden zijn verklaringen uit de losse pols, maanden later verheven tot algemeen geldende verklaringen die "men" hanteert.

Of: een UFO in een docu die plus minus twee tot drie keer breder is dan een politie-auto wordt verheven door Beathoven tot de USS enterprise.

Haha! De pot verwijt de ketel!
pi_127849860
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 01:56 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ja soms. 1 keer een rode vurige bol op hoge snelheid voorbij zien komen en verder alleen maar satellieten en het ISS.
OK :)
Vele mensen gaan namelijk eerst dit onderwerp bestuderen, docu's kijken, boeken over lezen, fora's doorlezen, en soms daarna wat zien.

Beste bewijs is je eigen ogen, met eigen ogen eerst zien. Er zijn teveel meldingen wereldwijd om er sceptisch over te zijn.
Bij mij is het zo, eerst met eigen ogen gezien, en daarna pas verder onderzoeken lezen/docu's. Tot op de dag van vandaag zie ik ze, op heldere momenten.... dus alleen als het helder is. ;)
pi_127849992
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 01:51 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ik kan van deze uitspraak niets terugvinden in dat topic:

je hebt een volledige docu genegeerd, en dat als ufo researcher ;)

quote:
Met andere woorden, je vergroot je eigen "onderzoek" uit en doet alsof "men" er zo over dacht terwijl het jouw verhaal was en dat alles dus aangedikt leek en achteraf wel bleek mee te vallen. Jij komt met een snelle verklaring en zet dat dan maanden later hier neer alsof het een soort van officieel iets is.
je creatieve skills zijn wel aanwezig maar je maakt er niet zoveel mee want dit is jouw aanname en toevoeging waar ik ook niet zoveel mee kan. :)

quote:
Maar dit verrast me allang niet meer. Als ik niet hier kom in dit soort topics dan ga jij waarschijnlijk helemaal los en schud je van alles uit de mouw om jouw standpunt maar kracht bij te zetten.
+1, daar is 't een forum voor he ;)

en heb je nog andere hobby's dan?
pi_127850053
Hmmm.... Beathoven slaapt al... dan is dat toch een prullenbak die ik hoor klapperen. Ik vind het vaak moeilijk om die twee uit elkaar te houden...
pi_127850390
het is je prullenbak
  zondag 16 juni 2013 @ 09:31:59 #292
309673 Yogaflame
Haters gaan Haten
pi_127853637
Wanneer realiseert dat getrouwde stel boven me dat ze elkaar toch niet gaan overtuigen? :|W
Don't sweat the petty things and don't pet the sweaty things.
pi_127853882
Heren, jullie zijn onverbeterlijk, he? :D
  zondag 16 juni 2013 @ 12:25:49 #294
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127856661
:)
  zondag 16 juni 2013 @ 12:26:41 #295
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127856693
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 02:26 schreef Beathoven het volgende:
het is je prullenbak
die is geloofwaardiger dan ......... ach laat ook maar :)
pi_127857000
Hebben we nog een onderwerp waar we 't over eens kunnen zijn?
  Moderator zondag 16 juni 2013 @ 12:39:11 #297
249559 crew  Lavenderr
pi_127857040
quote:
10s.gif Op zondag 16 juni 2013 09:31 schreef Yogaflame het volgende:
Wanneer realiseert dat getrouwde stel boven me dat ze elkaar toch niet gaan overtuigen? :|W
Nooit? Kibbelen is hun way of life.
pi_127861075
Een prachtige haarliefde-romance is hier opgegroeid.
pi_127862885
Moet maar niet meer worden anders vliegen de schotels en de pannen straks door de keuken en 't hele huis.
  zondag 16 juni 2013 @ 20:46:47 #300
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127874383
en toch vlogen daar ufo's :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')