Nou thanks for the info, je hebt ons allemaal overtuigd dat het UFO fenomeen geen serieuze kant heeft.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:25 schreef Beathoven het volgende:
Het is zo serieus als dat ik op mn eerste stage ooit de plintladder moest zien te halen. En een kleine heb laten maken waarmee je idd de plint opkon.
quote:Op zondag 9 juni 2013 23:50 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Nou thanks for the info, je hebt ons allemaal overtuigd dat het UFO fenomeen geen serieuze kant heeft.
Vergeet de verhalen van generaals, luitenanten, astronauten en gevechtspiloten, Beathoven heeft een plintladder gemaakt op zijn stage! Dit is een serieuze onderbouwing dat er niets aan de hand is mensen, we kunnen allemaal weer rustig gaan slapen!
Hoge officieren staan bij jou zo ongeveer gelijk aan Einstein en Hawkins begrijp ik.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:46 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Wat zo ontzettend grappig is aan jou is dat je anekdotisch bewijs van hogere officieren wegwuift als niet serieus, maar dat je zelf wel steeds gebruikt maakt van anekdotes om je eigen mening te onderbouwen.
Daar is wel een verklaring voor hoor, het schijnt dat de uitzending via een relaisstation werd doorgegeven, Dichtbij de ontvanger kon je dus al inbreken op het signaal met een relatief zwakke zender.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:18 schreef Japie77 het volgende:
[..]
En daarom geloof je het niet?
In 1977 een nationale nieuws uitzending hacken. Ik geef het je te doen als iemand die een grapje uithaalt en nooit gepakt word.
Tien jaar in 1987 later werd hetzelfde kunstje nog eens herhaald met een Max Headroom look-alikequote:Op maandag 10 juni 2013 13:29 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Daar is wel een verklaring voor hoor, het schijnt dat de uitzending via een relaisstation werd doorgegeven, Dichtbij de ontvanger kon je dus al inbreken op het signaal met een relatief zwakke zender.
Maar laten we nu niet weer verzanden in kritiek op elkaar terwijl we het onderwerp uit het oog verliezen..quote:Op maandag 10 juni 2013 10:03 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Hoge officieren staan bij jou zo ongeveer gelijk aan Einstein en Hawkins begrijp ik.
Nee dat niet. Dat lijkt zo voor jou doordat jij moeite hebt met nuance.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:03 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Hoge officieren staan bij jou zo ongeveer gelijk aan Einstein en Hawkins begrijp ik.
ik kwam t net tegen op reddit en heb toen dit topic opgezochtquote:
Wat voor belang kan zo iemand bij een dergelijke bewering hebben? Hij is een opmerkelijke man.quote:
Hij is al vanaf 2005 met die UFO toestand bezig, terwijl hij een man met een carriere was.. Ik denk niet hij het risico hoeft te lopen zich belachelijk te maken in de hoop een handvol volgelingen te krijgen die in zijn levensonderhoud voorzien, omdat hij wrs. niet onbemiddeld is.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:40 schreef Jungle_Jim het volgende:
wilt ie niet gewoon zn boek promoten?
Light at the End of the Tunnel: A Survival Plan for the Human Species (2010)
Net even op Reddit gekeken en als ik de reacties zo lees vind ik t niet zo raar dat veel mensen niets moeten weten van het UFO fenomeen. Als je kijkt wat voor idioten daar reageren, ongelofelijk. Vooral al die kut gelovigen die roepen dat ETs demonen zijn waarvan de komst is voorspeld in de bijbelquote:Op maandag 10 juni 2013 19:33 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ik kwam t net tegen op reddit en heb toen dit topic opgezocht
weet niet wat ik ervan moet denken, vind m wel geloofwaardig maar het hele idee is zo bizar..
Mooi hoor.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:19 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Nee dat niet. Dat lijkt zo voor jou doordat jij moeite hebt met nuance.
Maar je ontwijkt het punt. Je kraakt steeds anekdotisch bewijs af maar komt wel steeds met anekdotes om jouw mening te onderbouwen.
Omdat jouw neef of zo een onbekende in de trein aan zag voor een bekende Nederlander, is de menselijke waarneming niet te vertrouwen. Dat is jouw manier van redeneren. Daar is niets wetenschappelijks aan, dat is net zo goed anekdotes aanvoeren als bewijs.
Je weet toch hoe google werkt? Waarom moet ik jou bij de hand nemen om de Belgische UFO golf te beschrijven?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 02:45 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Mooi hoor.
Ik ken mn eigen verhaal en gezien je "totale" verbouwing van het voorbeeld dat ik ooit gaf geeft het ook iets aan van de hear-say vervorming die hier optreedt van schakel naar schakel. En met zoiets moet ik zeker je topics serieus nemen. Klok - klepel
Waar blijft die belgische case van je van welke de waarneming "onmogelijk" een stealth fighter / bommenwerper kon zijn?
Dus je kunt mijn topics moeilijk serieus nemen, maar toch post je al meer dan een jaar vrij veel in mijn topics.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 02:45 schreef Beathoven het volgende:
En met zoiets moet ik zeker je topics serieus nemen. Klok - klepel
Je doet een bewering die je niet hard kunt maken. Normaal sta je met allerhande rommel in de aanslag als t er niet toe doet, nu heb je niets. Laat de case maar zien en laat maar zien waarom het geen stealth fighter of bommenwerper kan zijn. Ik ging ontopic en verwacht dat ook van de serieuze ufoman.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:05 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Je weet toch hoe google werkt? Waarom moet ik jou bij de hand nemen om de Belgische UFO golf te beschrijven?![]()
Show me the case bro, als je er inhoudelijk iets over kunt zeggen kun je ook wat laten wat hij bedoelde anders moet je 't daar niet over hebben.quote:Getuigen hebben verklaard dat de UFO's van die case in de lucht konden hangen en ineens met enorme snelheid konden wegschieten en dat alles geruisloos. Dat zijn vluchtkarakteristieken die niet horen bij een Stealth fighter of Stealth bomber.
Ik zie ze niet bij de belgische case. Ik zie alleen jouw verhaaltje en notabene mn eigen verhaal waarmee je aankwam over een neef (ik heb niet eens een neef) kun je niet eens goed onthouden en de rest klopt ook niets meer van.quote:Maar jij neemt getuigenverklaringen niet serieus,
Je hebt helemaal geen getuigeverklaring van die belgische case, alleen je eigen mockup van de werkelijkheid.quote:dus waarom zou ik voor de zoveelste keer een discussie met jou gaan houden over getuigenverklaringen?
zoek zelf eens wat op ! de belgische ufo flap is vrij goed gedocumenteerd ! maar ik snap het al je wilt niet voor de verrassing komen te staan dat er een goed verhaal wordt verteld .quote:Op dinsdag 11 juni 2013 07:50 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Je doet een bewering die je niet hard kunt maken. Normaal sta je met allerhande rommel in de aanslag als t er niet toe doet, nu heb je niets. Laat de case maar zien en laat maar zien waarom het geen stealth fighter of bommenwerper kan zijn. Ik ging ontopic en verwacht dat ook van de serieuze ufoman.
[..]
Show me the case bro, als je er inhoudelijk iets over kunt zeggen kun je ook wat laten wat hij bedoelde anders moet je 't daar niet over hebben.
[..]
Ik zie ze niet bij de belgische case. Ik zie alleen jouw verhaaltje en notabene mn eigen verhaal waarmee je aankwam over een neef (ik heb niet eens een neef) kun je niet eens goed onthouden en de rest klopt ook niets meer van.
[..]
Je hebt helemaal geen getuigeverklaring van die belgische case, alleen je eigen mockup van de werkelijkheid.
Ik vroeg om de casequote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:39 schreef huupia het volgende:
[..]
zoek zelf eens wat op ! de belgische ufo flap is vrij goed gedocumenteerd ! maar ik snap het al je wilt niet voor de verrassing komen te staan dat er een goed verhaal wordt verteld .
en daarom wacht je af op wat anderen posten en vervolgens ga je daar op " los " met de meest mogelijke onzin .
dude
Als 't je uitkomt wil je alles wel op tafel gooien wat er is en is 't 'zie dit, zie dat' wat je ook deed met je 'dit kan nooit een stealth zijn' en vervolgens vraag ik of je kunt aantonen waarom (omdat ik ook aantoonde waarom ik het denk) en dan geef je ineens niet meer thuis. Continue pleasequote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:05 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Je weet toch hoe google werkt? Waarom moet ik jou bij de hand nemen om de Belgische UFO golf te beschrijven?![]()
Getuigen hebben verklaard dat de UFO's van die case in de lucht konden hangen en ineens met enorme snelheid konden wegschieten en dat alles geruisloos. Dat zijn vluchtkarakteristieken die niet horen bij een Stealth fighter of Stealth bomber.
Maar jij neemt getuigenverklaringen niet serieus, dus waarom zou ik voor de zoveelste keer een discussie met jou gaan houden over getuigenverklaringen? Als we jou moeten geloven is de menselijke waarneming zo slecht dat we niet eens van huis naar ons werk zouden moeten kunnen rijden. Toch doet een slordige 99% van de mensen dat dagelijks.
We waren in een discussie bezig die jij afkapte omdat je blijkbaar geen bewijs kunt aandragen voor je stelling. Dan moet je mij niet persoonlijk allemaal dingen gaan verwijten, dat is 'jouw' cover-up en jij bent een man van de onderste steen boven getuige je kritiek op de overheden. Dus.. op tafel ermee.quote:Prima dat jij getuigenverklaringen totaal geen waarde wil geven, maar ga mij daar niet keer op keer op keer mee lastig vallen.
Ik ben het wel met Beathoven eens dat je niet de argumenten van je opponent op zou moeten zoeken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:39 schreef huupia het volgende:
[..]
zoek zelf eens wat op ! de belgische ufo flap is vrij goed gedocumenteerd ! maar ik snap het al je wilt niet voor de verrassing komen te staan dat er een goed verhaal wordt verteld .
en daarom wacht je af op wat anderen posten en vervolgens ga je daar op " los " met de meest mogelijke onzin .
dude
quote:
Kemphaantjesquote:Op dinsdag 11 juni 2013 07:50 schreef Beathoven het volgende:
Je hebt helemaal geen getuigeverklaring van die belgische case, alleen je eigen mockup van de werkelijkheid.
Ik heb m al bedankt voor het smeren van de broodjes en het verwijderen van de korsten,quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:56 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
[..]
KemphaantjesDoe eens iets liever tegen elkaar.
deels eens.... alleen heeft beathoven wel bewezen dat als je een heel verhaal serieus verteld je daar een of ander lul antwoord op krijgt .quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik ben het wel met Beathoven eens dat je niet de argumenten van je opponent op zou moeten zoeken.
Als het een goed verhaal is, is de verrassing net zo groot als dat hier wordt verteld, toch?
lekker!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:58 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik heb m al bedankt voor het smeren van de broodjes en het verwijderen van de korsten, moet ik soms thee gaan zetten ofzo?
dan ga ik wel thee zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |