abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125256039
Even in de agenda zetten:

April 29 To May 3, 201

An event with historical implications will be held at the National Press Club in Washington, DC from April 29 to May 3, 2013. At that time as many as forty researchers and military/agency witnesses will testify for thirty hours over five days before former members of the United States Congress.

http://www.citizenhearing.org/

Een Disclosure Project-achtige conferentie. Ik ga in ieder geval aandachtig luisteren.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_125256123
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 03:16 schreef Probably_on_pcp het volgende:

Een Disclosure Project-achtige conferentie. Ik ga in ieder geval aandachtig luisteren.
me 2 !
When the power of love over comes the love of power, there will be peace
pi_125257612
Nou ik ben benieuwd...
  zondag 14 april 2013 @ 12:16:18 #4
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_125261341
^O^
  zaterdag 20 april 2013 @ 10:38:29 #5
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_125516669
hoop bekenden uit het wereldje zullen aanwezig zijn daar zag ik op hun site ^O^
pi_125520080
Tvp
Ура для россии
  zaterdag 20 april 2013 @ 13:58:08 #7
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_125521278
!

1 getuigenverklaring van een ex piloot ..

de moeite waard om t ebeluisteren
pi_125522460
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 13:58 schreef huupia het volgende:
!

1 getuigenverklaring van een ex piloot ..

de moeite waard om t ebeluisteren
Gaaf! :)
pi_125539519
Ik vind deze ook wel cool, verhaal over de recovery van een neergestorte UFO bij 00:40:

pi_125539532
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 03:16 schreef Probably_on_pcp het volgende:

April 29 To May 3, 201

zo, das lang geleden zeg
<hr>
  zondag 21 april 2013 @ 16:12:33 #11
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_125558022
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 23:09 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik vind deze ook wel cool, verhaal over de recovery van een neergestorte UFO bij 00:40:

idd super .. en zo zijn er honderden van dit soort getuigenissen van piloten , leger mensen politie en noem maar op .

vind het vreemd dat er nog steeds zoveel mensen zijn die met droge ogen durven te beweren dat er helemaal niets aan de hand is
pi_125564996
Mocht er iets nieuws komen bovendrijven, dan lees ik het graag.
pi_125779762
Even omhoog schoppen want we kunnen gaan aftellen :)
pi_125780010
Yay! Ben heel benieuwd :)
pi_125789864
nog 2 daagjes voor het volgende "event with historical implications" ....
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_125795341
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 10:15 schreef Montagui het volgende:
nog 2 daagjes voor het volgende "event with historical implications" ....
Ik zet me vast schrap voor de impact...
  zaterdag 27 april 2013 @ 21:48:50 #17
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_125809762
Ik vind het toch wel jammer dat er nooit beeldmateriaal is.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_125828547
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 21:48 schreef rakotto het volgende:
Ik vind het toch wel jammer dat er nooit beeldmateriaal is.
word zoiezo gestreamed!
Je zal de link vast wel kunnen vinden op de disclosure project website.
pi_125828723
  woensdag 1 mei 2013 @ 15:23:15 #20
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_125968273
quote:
Zeer verhelderend ^O^
pi_126010351
Zullen de hearings uiteindelijk ook op youtube te zien zijn, lijkt me wel toch?
Kan ze niet live-streamen!
pi_126010469
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 03:50 schreef joellsoares het volgende:
Zullen de hearings uiteindelijk ook op youtube te zien zijn, lijkt me wel toch?
Kan ze niet live-streamen!
Als t goed is wel.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 08:22:51 #24
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_126011018
george knapp :

I became interested in UFOs for one main reason. It had nothing to do with movies or comic books, nothing to do with a need to believe in benevolent space brethren, or the kooky and phony photos of aliens in the Weekly World News. I was hooked because I read thousands of pages of previously classified government documents — prepared by and for our military, FBI, CIA and other black-world agencies — that were never meant to see the light of day, but which surfaced after the passage of the Freedom of Information Act. Those documents spelled things out pretty clearly. Our government has studied the UFO mystery for decades, takes the matter very seriously, but has gone out of its way to belittle the subject. These documents are not hard to find anymore. You can read them yourselves. The reporters who cranked out smarmy and dismissive stories about the D.C. hearing could do likewise, but didn’t.

lees meer : http://lasvegascitylife.c(...)napp-stop-snark.html
  vrijdag 3 mei 2013 @ 11:42:53 #25
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_126020955
huupia O+
pi_126027355
Wat vinden jullie, zijn er interessante dingen gezegd? En eventueel dingen die inderdaad geschiedenis gaan schrijven?
  vrijdag 3 mei 2013 @ 17:47:21 #28
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_126029377
het is allemaal zeer interessant zeker als het nieuw voor je is dan moet je weggeblazen worden . ben trouwens wel benieuwd naar de media coverage in the USA.

kwam vandaag nog tegen in een boek dat de luchtmacht top in de Usa al in 1948 op de hoogte waren dat de Cilindervormige en elliptische UFO's die toen veel werden gespot NIET van aardse afkomst waren .

dat is dus al een dikke 60 jaar geleden . ze zitten nu waarschijnlijk zo dik in hun geheime complot dat disclosure niet eens zomaar meer mogelijk is .
pi_126029582
Inmiddels kun je die van 30 april nu downloaden op TPB.
The Citizen Hearing - April 30th 2013 - ufo
pi_126030968
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 08:22 schreef huupia het volgende:
george knapp :

I became interested in UFOs for one main reason. It had nothing to do with movies or comic books, nothing to do with a need to believe in benevolent space brethren, or the kooky and phony photos of aliens in the Weekly World News. I was hooked because I read thousands of pages of previously classified government documents — prepared by and for our military, FBI, CIA and other black-world agencies — that were never meant to see the light of day, but which surfaced after the passage of the Freedom of Information Act. Those documents spelled things out pretty clearly. Our government has studied the UFO mystery for decades, takes the matter very seriously, but has gone out of its way to belittle the subject. These documents are not hard to find anymore. You can read them yourselves. The reporters who cranked out smarmy and dismissive stories about the D.C. hearing could do likewise, but didn’t.

lees meer : http://lasvegascitylife.c(...)napp-stop-snark.html
Goed artikel ^O^
pi_126080748
Okay, hier uren aan luister en kijk materiaal:

http://www.youtube.com/user/salzo5?feature=watch

edit: maar nog niet het materiaal waar we op zitten te wachten. De volledige video zit er nog niet bij.
pi_126081393
Misschien wel het interessantste dat uit de Hearings is gekomen:

‘Deathbed testimony’ about UFOs given by former CIA official (VIDEO)

Video testimony by an anonymous alleged former CIA official was shown at the Citizen Hearing on Disclosure at the National Press Club in Washington, DC on Friday, May 3.

UFO author and historian Richard Dolan interviewed “Anonymous” on March 5, 2013. Facing impending kidney failure, this individual felt compelled to disclose secret information he feels is too important to keep secret. In the video, he claims to have served in the U.S. Army, worked for the CIA, and worked on the U.S. Air Force’s Project Blue Book–one of the USAF’s official studies of UFOs. And he refers to the project as “partially a fraud.” Asking for clarification, Dolan states, “You’re saying some of the Blue Book cases were completely fictitious?” The anonymous man responds, “Yes.”

“Anonymous” alleges that, after an invasion threat from President Dwight Eisenhower, he and his superior at the CIA were allowed inside the secretive Area 51 in Nevada to gather intel and report back to the president. There, “Anonymous” describes seeing several alien spacecraft, including the craft that crashed in Roswell, New Mexico. Then, he and his superior were taken to the S-4 facility southwest of Area 51 where they observed live extraterrestrials.

Author and UFO researcher Peter Robbins, who served as a witness at the Citizen Hearing, saw the video testimony as it was presented. He posted his reaction on his Facebook account: “In my opinion, if it can be confirmed by any relevant supporting documentation, this moving and fascinating account does qualify as an authentic ‘death bed’ testimony from an individual who convincingly claims to have been a CIA officer deeply involved in the matter or crashed and/or recovered craft, and at one time a liaison between the Agency and the President (Truman).”
This testimony will be included in an upcoming documentary titled Truth Embargo.

http://www.openminds.tv/d(...)official-video-1002/

Ja het is inderdaad gewoon weer een verhaal en de beste man is anoniem dus eigenlijk kun je niet veel met zijn getuigenis, maar interessant is het zeker wel.
pi_126081744
Hier Richard Dolan, video van 16min:

Laat aan duidelijkheid niets te wensen over _O_
pi_126081770
Hier twee goede video's van ongeveer 1 uur:

En wat een genot om Richard Dolan elke keer te horen. Die man weet waarschijnlijk het meest van iedereen over wat er allemaal speelt en gespeeld heeft rondom het UFO fenomeen. En hier lijkt hij ook echt op zijn plek te zijn. Zn lezingen zijn altijd goed, maar hier is hij helemaal in zijn element. Hij kan af en toe inspringen en zeer interessante informatie geven om anderen aan te vullen ^O^

[ Bericht 24% gewijzigd door Probably_on_pcp op 05-05-2013 04:53:39 ]
pi_126082503
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 02:51 schreef Probably_on_pcp het volgende:

Inderdaad. Ik ben heel benieuwd naar de bewijzen die de stellige beweringen moeten staven.
  zondag 5 mei 2013 @ 08:07:12 #37
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_126082645
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 02:51 schreef Probably_on_pcp het volgende:

idd....
  zondag 5 mei 2013 @ 08:11:46 #38
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_126082669
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 07:02 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik ben heel benieuwd naar de bewijzen die de stellige beweringen moeten staven.
op deze site van richard Dolan staan een paar heel belangrijke ufo documenten die zijn opgevraagd vanwege de FOIA .

http://keyholepublishing.com/Leading-UFO-Documents.html

verder bewijs zijn natuurlijk de honderden/duizenden getuigen verklaringen van getrainde waarnemers.
pi_126082976
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 08:11 schreef huupia het volgende:

[..]

op deze site van richard Dolan staan een paar heel belangrijke ufo documenten die zijn opgevraagd vanwege de FOIA .

verder bewijs zijn natuurlijk de honderden/duizenden getuigen verklaringen van getrainde waarnemers.
Nou dan hoop ik dat er een keer echt wat naar voren komt. Ik ben best nieuwsgierig en ik wil zo onderhand wel eens aliens gewoon in het openbaar zien, en hun ruimteschepen en hun techniek.:P
Wel vreemd dat een regering zo'n wet invoert als er zoveel te verbergen is.
  zondag 5 mei 2013 @ 14:05:16 #40
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_126089889
waar zijn alle skeptics eigenlijk ? ben wel benieuwd naar hun mening ? Beathoven ?
pi_126114558
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 14:05 schreef huupia het volgende:
waar zijn alle skeptics eigenlijk ? ben wel benieuwd naar hun mening ? Beathoven ?
Nog vreemder... ik heb er hier eigenlijk maar eentje gezien :{

NWS / Militair personeel en anderen getuigen in Washington over UFO's

What's going on?
pi_126118106
Deze zelf nog niet gezien, morgen even kijken. Duurt 1 uur en 42 min:

maandag 6 mei 2013 @ 10:00:01 #43
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_126120170
quote:
7s.gif Op zondag 5 mei 2013 23:54 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Nog vreemder... ik heb er hier eigenlijk maar eentje gezien :{

NWS / Militair personeel en anderen getuigen in Washington over UFO's

What's going on?
dank voor de NWS link !

tsja vrees dat het voor skptics steeds moeilijker word om te debunken met zoveel betrouwbare getuigen en rapporten .
  maandag 6 mei 2013 @ 10:51:08 #44
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_126121291
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 08:11 schreef huupia het volgende:

[..]

Zeker met de documenten op bovenstaande site is het helder dat de Amerikaanse overheid erkent dat het ze niet lukt om hun luchtruim en nucleaire installaties te beschermen tegen onbekende vliegende indringers. Ook geven ze aan niet te weten wat de herkomst van deze indringers is, die volgens de USA over technologie beschikken die hun de pet ver te boven gaat. Je zult dus een held van een debunker moeten zijn, wil je in tegenstelling tot de Amerikaanse overheid kunnen beweren dat je weet dat het allemaal een hoax is. _O-

Overigens lees ik in de stukken niet dat ze erkennen dat de indringers buitenaards zijn, enkel dat ze niet weten waar ze vandaag komen. Dat blijft ook mijn grote bezwaar: waarom zou je vele lichtjaren vliegen om hier in de woestijn neer te storten danwel graancirkels te maken en te communiceren via overheden die enkel aan crowdcontrol willen doen? Waarom niet via een mediacampagne van met cgi gemaakte programma's de wereld rustig aan informeren? Mochten er echt aliens zijn, dan hebben ze allang door dat het hacken van alle tv-stations en het houden van een persconferentie zal zorgen voor de grootste massahysterie ooit. :') Dus dat zullen ze wel achterwege laten, tenzij ze gewoon leuk willen trollen met die o zo simpele aardbewoners _O-
pi_126123118
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 10:51 schreef zyx1981 het volgende:

[..]

Zeker met de documenten op bovenstaande site is het helder dat de Amerikaanse overheid erkent dat het ze niet lukt om hun luchtruim en nucleaire installaties te beschermen tegen onbekende vliegende indringers. Ook geven ze aan niet te weten wat de herkomst van deze indringers is, die volgens de USA over technologie beschikken die hun de pet ver te boven gaat. Je zult dus een held van een debunker moeten zijn, wil je in tegenstelling tot de Amerikaanse overheid kunnen beweren dat je weet dat het allemaal een hoax is. _O-

Overigens lees ik in de stukken niet dat ze erkennen dat de indringers buitenaards zijn, enkel dat ze niet weten waar ze vandaag komen. Dat blijft ook mijn grote bezwaar: waarom zou je vele lichtjaren vliegen om hier in de woestijn neer te storten danwel graancirkels te maken en te communiceren via overheden die enkel aan crowdcontrol willen doen? Waarom niet via een mediacampagne van met cgi gemaakte programma's de wereld rustig aan informeren? Mochten er echt aliens zijn, dan hebben ze allang door dat het hacken van alle tv-stations en het houden van een persconferentie zal zorgen voor de grootste massahysterie ooit. :') Dus dat zullen ze wel achterwege laten, tenzij ze gewoon leuk willen trollen met die o zo simpele aardbewoners _O-
Nou weet ik niet precies wat je bedoelt.. Maar ik weet niet of de Amerikaanse overheid dat wel erkent. Het zijn toch vooral individueën die een getuigenis afleggen?
  maandag 6 mei 2013 @ 12:16:03 #46
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_126123767
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 10:51 schreef zyx1981 het volgende:

[..]

er kunnen legio redenen zijn waarom ze hier komen en afstand hoeft echt geen probleem te zijn als je een manier hebt gevonden om de ( in onze ogen ) grote afstand te overbruggen .

bedenk maar eens wat wij zelf al in de laatste 100 jaar technisch hebben bereikt !
  maandag 6 mei 2013 @ 13:12:21 #47
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_126125628
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 12:16 schreef huupia het volgende:

[..]

er kunnen legio redenen zijn waarom ze hier komen en afstand hoeft echt geen probleem te zijn als je een manier hebt gevonden om de ( in onze ogen ) grote afstand te overbruggen .

bedenk maar eens wat wij zelf al in de laatste 100 jaar technisch hebben bereikt !
O dat ben ik ook geheel met je eens, dat of afstanden lang zijn geheel afhankelijk is van je eigen kennis van techniek. Daarin is nog veel te bereiken vermoed ik. Wat ik ook bedoelde, is dat ik die aliens niet begrijp. Waarom ze dat contact zo ontzettend onhandig doen; da's niet logisch. Nu is of je iets logisch vindt ook grotendeels afhankelijk van de context waarin je bent opgegroeid, maar dan nog, zo ingewikkeld zijn wij mensen niet dat contact zo gekunsteld moet.
  maandag 6 mei 2013 @ 13:13:38 #48
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_126125666
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 11:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Nou weet ik niet precies wat je bedoelt.. Maar ik weet niet of de Amerikaanse overheid dat wel erkent. Het zijn toch vooral individueën die een getuigenis afleggen?
Het zijn vrij grote figuren die deze claims doen, bijna zo hoog als de overheid daar gaat. Hiernaast zijn er dus diverse grote onderzoeken opgezet, waaruit blijkt dat ze het destijds allemaal verdraaid serieus namen. Dat getuigd dus van een grotere mening dan die van 1 persoon.
  maandag 6 mei 2013 @ 13:14:09 #49
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_126125694
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 17:47 schreef huupia het volgende:
het is allemaal zeer interessant zeker als het nieuw voor je is dan moet je weggeblazen worden . ben trouwens wel benieuwd naar de media coverage in the USA.
<snip>
http://www.washingtonpost(...)aring-on-disclosure/

quote:
If you don’t already believe in UFOs, this might not be the place to start. The event reminded me of trying to climb into an M. C. Escher painting. Once you’re climbing up the never-ending dream stairs, you can keep going in a circular movement forever. We know about Roswell because we know about the Majestic 12 because we know about the alien harvest of animal organs from our national parks. We don’t know what was in the crashed spaceships because what was in the crashed spaceships would change the whole world order, which is how we know what was in the spaceships, because they would tell us what was in the spaceships if what was in the spaceships didn’t change the whole world order, so we don’t know what was in the spaceships, and so on. The stairs go around and around and around.

But to get on the stairs in the first place, you have to make a leap.
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_126135616
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 13:13 schreef zyx1981 het volgende:

[..]

Het zijn vrij grote figuren die deze claims doen, bijna zo hoog als de overheid daar gaat. Hiernaast zijn er dus diverse grote onderzoeken opgezet, waaruit blijkt dat ze het destijds allemaal verdraaid serieus namen. Dat getuigd dus van een grotere mening dan die van 1 persoon.
Dat klopt! Dat blijft me ook verbazen. Jammer alleen dat er niets wordt gevonden om het verhaal te bevestigen. Of dat ze het zelfs zwakker maken door het publiek lekker te maken met onthutsende onthullingen die dan toch weer uitblijven..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')