Ik heb gisteren de meeste artikelen in de media nagelezen en de meesten nemen de hearings absoluut niet serieus. En als er 1 iets opvalt is dat er niet inhoudelijk wordt ingegaan op zaken die besproken zijn tijdens de hearings, maar dat er vooral op de man wordt gespeeld. De ex-congresleden worden allemaal afgezeken en de freaks uit de UFO-scene die in het publiek zitten die worden er bijv. uitgelicht.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:14 schreef R0N1N het volgende:
[..]
http://www.washingtonpost(...)aring-on-disclosure/
[..]
Niet om het goed te praten, maar dat heeft de UFO scene aan zichzelf te danken. Greer gooit daar nog een schepje bovenop met zijn (niet waargemaakte) Sirius claim. Daarbij zijn de hier gemaakte claims niet nieuw. Het 'format' van een look-alike-hearing voegt daar weinig aan toe.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:21 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik heb gisteren de meeste artikelen in de media nagelezen en de meesten nemen de hearings absoluut niet serieus. En als er 1 iets opvalt is dat er niet inhoudelijk wordt ingegaan op zaken die besproken zijn tijdens de hearings, maar dat er vooral op de man wordt gespeeld. De ex-congresleden worden allemaal afgezeken en de freaks uit de UFO-scene die in het publiek zitten die worden er bijv. uitgelicht.
Er is vrijwel geen serieus artikel te vinden. Ook wordt er nergens ingegaan op wat Stanton Friedman hier zegt:
Hij haalt aan dat er 5 grote wetenschappelijke onderzoeken zijn geweest en geen enkele journalist of debunker praat ooit over deze onderzoeken. Nee het enige wat vooral lijkt te gebeuren, is het afzeiken van mensen.
Ik begrijp absoluut wat je bedoelt, maar ben het zeker niet helemaal met je eens. Als je dit artikel:quote:Op maandag 6 mei 2013 18:52 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Niet om het goed te praten, maar dat heeft de UFO scene aan zichzelf te danken. Greer gooit daar nog een schepje bovenop met zijn (niet waargemaakte) Sirius claim. Daarbij zijn de hier gemaakte claims niet nieuw. Het 'format' van een look-alike-hearing voegt daar weinig aan toe.
Mensen worden het een beetje moe (& ikzelf hoor daar bij). Kom eens met iets substantieels of hou gewoon je kop tot je dat wel hebt. Imho.
70 jaar lang op de tamtam rossen zonder geldige reden heeft er voor gezorgd dat ze voor het meerendeel totaal niet meer serieus genomen worden. Begrijpelijk, maar nogmaals, is dat geen goede ontwikkeling uiteraard.
Op het moment dat die "wolf" echt komt, komt er niemand meer naar buiten om te kijken, maar wuift iedereen het het weg als de zoveelste schreeuw om aandacht van de schapenhoeder, die ze het liefst een lesje zouden leren voor z'n onzin roeperij over "wolven".
Als vervolgens de schaapjes toch dood worden gebeten ... wiens schuld is dat dan ?
Wist niet dat het een wedstrijdje was, bovendien botst dat nogal flink met de complottheorieen rond de "geheimhouding". (Waar Rusland & China enz. dan ook aan mee moeten werken, anders heeft het weinig zin.)quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:13 schreef huupia het volgende:
het is werkelijk beschamend dat de MSM dit helemaal niet of nauwelijks oppakt .
ik lach me kapot als straks China ofzo bekend zal maken dat aliens bestaan ..... de Vs heeft dan echt het nakijken
geen wedstrijdje ... maar als een land als china dit wereldkundig maakt kan de vs moeilijk doorgaan met het ontkennen ervan .quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:18 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Wist niet dat het een wedstrijdje was, bovendien botst dat nogal flink met de complottheorieen rond de "geheimhouding". (Waar Rusland & China enz. dan ook aan mee moeten werken, anders heeft het weinig zin.)
Maar denk je niet dat China of Rusland, zeker tijdens de koude oorlog, zo'n ontdekking direkt aan de grote klok zou hangen om zo aardsrivaal Amerika een flinke hak te zetten ? (Zonder afspraken)quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:31 schreef huupia het volgende:
geen wedstrijdje ... maar als een land als china dit wereldkundig maakt kan de vs moeilijk doorgaan met het ontkennen ervan .
en die onderlinge afspraken daar weet ik niets van .. mss dat op heel hoog nivo er een afspraak is .
het is natuurlijk echt niet zo dat iedereen in de regering in de VS weet heeft en ook de security clearance ontbeert om echte info te krijgen .
Zeus heeft wel bestaan hoor volgens sommigenquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:39 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Maar denk je niet dat China of Rusland, zeker tijdens de koude oorlog, zo'n ontdekking direkt aan de grote klok zou hangen om zo aardsrivaal Amerika een flinke hak te zetten ? (Zonder afspraken)
& als we bezocht worden, lijkt het me stug dat ze enkel in Amerika op bezoek komen danwel neerstorten. (of het moet echt maar één keer gebeurd zijn ...)
De kans dat Amerika er alles vanaf weet en technologie uit reverse engineerd & dat Rusland + China daar anderzijds helemaal niets vanaf weten is zo ongeveer nog kleiner dan de kans dat Zeus bestaat.
Sterker nog, er schijnt zelfs nog steeds een groep gelovigen te zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:44 schreef huupia het volgende:
Zeus heeft wel bestaan hoor volgens sommigen
Klopt. (als daar iets van waar is, dan wel hequote:maar de russen hebben hun porsie aliens ook wel gehad ( dat maak ik op uit docu's die ik heb gezien over ufo 's in rusland ) .
Mits ze allemaal over b.v. een wrak van een neergestorte 'schotel' beschikken, zou dat kunnen.quote:denk dat ze allemaal proberen de techniek te krijgen zodat ze de overhand krijgen over de rest .
De mogelijkheden zijn nagenoeg eindeloos ja. Plausibel & reel is een ander verhaalquote:mss zijn er meerdere facties aliens die ieder een andere grootmacht bijstaan . wie zal het zeggen
Ik ben altijd al geïnteresseerd geweest in het universum en alles wat zich daarin zou kunnen bevinden. En ja, ik kan zo niets intrigerender verzinnen dan intelligent buitenaards leven. Ik wil weten wat hun geschiedenis is, wat voor muziek ze hebben, wat voor sporten ze spelen, enz.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:49 schreef BoefB2 het volgende:
Probably_on_pcp: vanwaar ben je zo geïnteresseerd in het UFO/ET onderwerp? Heb je zelf UFO(s) gezien?
Maar je bent pas sinds een paar jaar echt geinteresseed in die materie toch?quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:13 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik ben altijd al geïnteresseerd geweest in het universum en alles wat zich daarin zou kunnen bevinden. En ja, ik kan zo niets intrigerender verzinnen dan intelligent buitenaards leven. Ik wil weten wat hun geschiedenis is, wat voor muziek ze hebben, wat voor sporten ze spelen, enz.
Heb zelf ook wel eens iets gezien, maar niet iets wat ik gelijk zou willen classificeren als een ruimteschip:
TRU / Felle oranje bol(len) boven Nederland vanavond
quote:Op donderdag 9 mei 2013 07:50 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Maar je bent pas sinds een paar jaar echt geinteresseed in die materie toch?
Ben idd. ook wel benieuwd naar hoe het dagelijks leven van een ET eruit ziet. Zouden ze muziek kennen, of vrijetijdsbesteding? Ben ook benieuwd in hoeverre hun belevingswereld met die van mensen overeenkomt. En als ze muzikaal gevoel hebben, dan wil ik beslist ook naar hun muziek luisteren ja. Buitenaardse jazz. Dat moet wel heel erg cool zijn
Ja sinds 2 jaar hou ik me er pas echt mee bezig.quote:Op donderdag 9 mei 2013 07:50 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Maar je bent pas sinds een paar jaar echt geinteresseed in die materie toch?
Ben idd. ook wel benieuwd naar hoe het dagelijks leven van een ET eruit ziet. Zouden ze muziek kennen, of vrijetijdsbesteding? Ben ook benieuwd in hoeverre hun belevingswereld met die van mensen overeenkomt. En als ze muzikaal gevoel hebben, dan wil ik beslist ook naar hun muziek luisteren ja. Buitenaardse jazz. Dat moet wel heel erg cool zijn
waarschijnlijk niks. Ik ben geen skepticus of zo en heb best interesse in deze materie, maar als er zulke acties zouden zijn uitgevoerd, die zijn gewoon niet geheim te houden.Stel nu dat de aliens een basis zou hebben en zouden samenwerken /overleggen met de VS, daar moeten toch redelijk wat mensen van op de hoogte zijn (om allerlei dingen te regelen bijv.). Verder is zoiets zulk sensationeel nieuws, er is altijd wel iemand die zich niet in kan houden. En waarom een deal sluiten met de VS (greys). ga gewoon naar afgelegen gebieden in afrika, zuid-amerka, siberie australie en je heb vee genoeg (en mensen) om te "analyseren".quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:06 schreef huupia het volgende:
er zijn verklaringen dat president Eisenhower een ontmoeting had met meerdere alien soorten op een luchtmacht basis in 1953 .
de aliens wilde dat de vs zou stoppen met kernenergie maar de vs wilde dat wel alleen in ruil voor technologie . de " nordics " weigerde dat !
maar de greys die ook aanwezig waren hebben toen een deal gesloten tech in ruil voor de toestemming dat zij vee en ook mensen mochten ontvoeren voor hun project .
sindsdien zouden zij dus zaken doen met de greys .. die mensen ontvoeren .. cattle mutilation en ondergrondse basis hebben in dulce .
wat er van waar is ? ......... time will tell
Hoe is dat een bewijs, dan?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:36 schreef joellsoares het volgende:
genoeg bewijs voor je attila, scroll alleen al deze thread door en je vind meerdere mensen die het je vertellen.
Het echte harde bewijs is te vinden in jezelf, door te erkennen dat het bestaat.
bedankt voor je reactie. Ik denk er echter toch anders over. Bewijs is voor mij iets tastbaars, iets aantoonbaars , en dat dan duidelijk en ondubbelzinnig. Hoe jammer ik het ook vind, zo een meeting net zoals dit lijkt daar tot nu toe nog weinig aan bij te dragen. Ik schiet UFO's niet af hoor (figuurlijk danquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:36 schreef joellsoares het volgende:
genoeg bewijs voor je attila, scroll alleen al deze thread door en je vind meerdere mensen die het je vertellen.
Het echte harde bewijs is te vinden in jezelf, door te erkennen dat het bestaat.
Niks is tastbaar. Alles zit in je hoofd. En je hoofd is een ontvanger voor het bewustzijn. En je bewustzijn is een frequentie (die je kan veranderen).quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:27 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
bedankt voor je reactie. Ik denk er echter toch anders over. Bewijs is voor mij iets tastbaars, iets aantoonbaars , en dat dan duidelijk en ondubbelzinnig. Hoe jammer ik het ook vind, zo een meeting net zoals dit lijkt daar tot nu toe nog weinig aan bij te dragen. Ik schiet UFO's niet af hoor (figuurlijk dan, zo zijn er best wel interessante verhalen. bij dat Engels bos bijv. ) maar voordat ik het zeker weet dat het "echt" is moet er echt nog wel wat gebeuren.
In zekere zin klopt dat. Natuurlijk is alles wat je meemaakt uiteindelijk een eigen ervaring. Alleen is dat een filosofisch begrip, en ik vraag me af of dat te gebruiken is als bewijsvoering.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:45 schreef Fusions het volgende:
[..]
Niks is tastbaar. Alles zit in je hoofd. En je hoofd is een ontvanger voor het bewustzijn. En je bewustzijn is een frequentie (die je kan veranderen).
Er is heel veel leven op hogere frequenties, daarom kan je bijv. ook met entiteiten praten als je DMT rookt oid.
hoe zo is niks tastbaar? Er zijn genoeg objecten die een mens in een seconde zo plat als een dubbeltje kunnen maken. Ik zal je ongetwijfeld verkeerd begrijpen maar het zal duidelijk zijn dat er een tastbare werkelijkheid buiten jouzelf bestaat. Of hoe bedoel je het dan?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:45 schreef Fusions het volgende:
[..]
Niks is tastbaar.Alles zit in je hoofd. En je hoofd is een ontvanger voor het bewustzijn. En je bewustzijn is een frequentie (die je kan veranderen).
Er is heel veel leven op hogere frequenties, daarom kan je bijv. ook met entiteiten praten als je DMT rookt oid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |