Waarschijnlijk net vrijgezel en even een egoboost nodig ofzo.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:24 schreef Deezertje het volgende:
Wat moet ik met denken van een meid die niet op zoek is naar een relatie, maar 'hier alleen maar zit om te kijken of ik nog wel goed op de markt lig'? En nee ze is niet 60+, trek daar maar 40 jaar vanaf...
wel een valse dan.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:58 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk net vrijgezel en even een egoboost nodig ofzo.
Dierentuin is altijd goedquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:12 schreef Pinkdwarf het volgende:
Morgen naar de dierentuin met De MeesterEn daarna gaat hij voor mij koken bij hem thuis
Zin in!
Mwah, zou mijn date niet zijn. Of trouwens, wel handig; kan ze mijn kids beetje vermaken en uitleg geven.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:06 schreef Whatevers het volgende:
[..]
Dierentuin is altijd goed, have fun.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind dierentuinen dus werkelijk de meest a-romantische plekken op aarde. Als je me in een acute depressie wil storten, moet je me meenemen naar een dierentuin
Hoe ging het kroegtijgeren?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:12 schreef Andromache het volgende:
ik dacht dah het idee van Pepper was dat je fotootjes kon bladeren. Combi van Pinterest en daten, zeg maar....
Wat leuk zeg! Het zit er goed bij je in!quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:12 schreef Pinkdwarf het volgende:
Morgen naar de dierentuin met De MeesterEn daarna gaat hij voor mij koken bij hem thuis
Zin in!
quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:59 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
hoop dat ze een roseetje op heeft
* Spezza19 scheurt kaartjes in tweeënquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind dierentuinen dus werkelijk de meest a-romantische plekken op aarde. Als je me in een acute depressie wil storten, moet je me meenemen naar een dierentuin
Deze profieltekst - of varianten ervan - zie je ook heel vaak terugkomen op profielensites. Om maar even op de eerdere lame ass teksten-discussie terug te komen. Schei toch uit man.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:45 schreef Thermo16 het volgende:
Gister ingeschreven op Paiq. Ben pas 18 en niet echt heel erg op zoek maar gewoon uit verveling/nieuwsgierigheid
Het spijt me ik ben al wegquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Deze profieltekst - of varianten ervan - zie je ook heel vaak terugkomen op profielensites. Om maar even op de eerdere lame ass teksten-discussie terug te komen. Schei toch uit man.
Minder volle balkjes kunnen ook mooi zijnquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:58 schreef Yuki het volgende:
Wat zijn jullie ervaringen met het "uiterlijkheden" balkje op Paiq?
Alleen![]()
![]()
bij een vol balkje? Of ook wel eens een lekker hapje bij een minder vol balkje?
alleen bij vol balkje. Elke mm minder is dodelijk.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:58 schreef Yuki het volgende:
Wat zijn jullie ervaringen met het "uiterlijkheden" balkje op Paiq?
Alleen![]()
![]()
bij een vol balkje? Of ook wel eens een lekker hapje bij een minder vol balkje?
nog steeds niet begonnen. ben nog op verjaardagsfeestje. die staptijden hier in Groningen worden fokking absurd, zonder sluitingstijden.quote:
Nou dat zal het een stuk gezelliger en leuker gemaakt hebben, dat feestje....quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:45 schreef Andromache het volgende:
heb al wel flink mijn ongenoegen geuit over het nog steeds zijn van single tussen allerlei gesettelde mensen.maar iedereen bewondert me wel omdat
o ja hoor paar openhartige gesprekjes over gevoerd. ook in de kroeg wat gekletst over muziek en festivals. kroeghosselen ging dus wel aardig. paar bekende koppen aangetroffen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou dat zal het een stuk gezelliger en leuker gemaakt hebben, dat feestje....
+1quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou dat zal het een stuk gezelliger en leuker gemaakt hebben, dat feestje....
Gewoon praten tot de foto's zichtbaar zijn, toch? Kun je je daarna altijd nog zorgen gaan maken.quote:Op zaterdag 13 april 2013 08:24 schreef Yuki het volgende:
Heb een nieuwe match gekregen met alle balkjes vrijwel vol, behalve uiterlijkheden. En dat baart me wat zorgen.
Nee, zij heeft twee zorgen gebaardquote:Op zaterdag 13 april 2013 09:13 schreef Izzit het volgende:
[..]
Gewoon praten tot de foto's zichtbaar zijn, toch? Kun je je daarna altijd nog zorgen gaan maken.
Maandag een date met een vrouw die 2 kinderen heeft. Kijk, dát baart pas zorgen
Precies, je moet er wel mee over straat kunnen enzo.quote:Op zaterdag 13 april 2013 09:34 schreef Sannne het volgende:
Gewoon een keer fotocheat?
Ik ben wat dat betreft ook oppervlakkig hoor.
Ja en als het echt wat wordt moet je dr nog tot in den treuren tegenaan kijken....quote:Op zaterdag 13 april 2013 09:37 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Precies, je moet er wel mee over straat kunnen enzo.
Hij hoeft idd geen topmodel te zijn, maar ik moet 'm wel aantrekkelijk vindenquote:Op zaterdag 13 april 2013 09:34 schreef Sannne het volgende:
Gewoon een keer fotocheat?
Ik ben wat dat betreft ook oppervlakkig hoor. De mannen waar ik verliefd op ben geweest waren echt niet altijd topmodellen hoor (behalve de vader van mn kind maar dat bleek dan een gigantische asshole te zijn) maar ze moeten er wel 'leuk' uit zien!
Moest wel effe gniffelen om Andro. Komop meis, dit gaat natuurlijk nooit lukken zo he. Zet het van je af!! Gewoon lekker gaan daten en zie maar hoe het loopt! Als je een hoop dates hebt zal daar best eens wat leuks tussen zitten, maar wees niet zo desperate!
Dat bedoelde ik eigenlijkquote:Op zaterdag 13 april 2013 09:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, zij heeft twee zorgen gebaard
En ik ga die foto's ook wel vrijkletsen, maar ik verwacht niet veel soeps
En ja, oppervlakkig dan maar, ik moet wel verliefd op m kunnen worden, dus de looks moeten er ook zijn.
Potentiele aanstaande, haha, die kende ik nog niet. Gaat wel heel snel als je ze al meteen als zodanig beschouwtquote:
Deed ik vroeger alitjd voordat ik op stap ging. Was ik iets minder geil, kon ik beter nadenken met mijn hoofd.quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:28 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Goed, ik ga mij klaar maken voor mijn date!
deze had de voorrondes al gepasseerd... maar helaas...quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:28 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Potentiele aanstaande, haha, die kende ik nog niet. Gaat wel heel snel als je ze al meteen als zodanig beschouwt
Goed, ik ga mij klaar maken voor mijn date!
Goede tip, hahaquote:Op zaterdag 13 april 2013 10:30 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Deed ik vroeger alitjd voordat ik op stap ging. Was ik iets minder geil, kon ik beter nadenken met mijn hoofd.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:30 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Deed ik vroeger alitjd voordat ik op stap ging. Was ik iets minder geil, kon ik beter nadenken met mijn hoofd.
nou ja de situatie is heel raar enzo.. en tussen ons klikt het super goed.. alleen mijn omgeving (lees bf) accepteerd het niet en wij hebben nu daarom ruzie en daarom heb ik hem weggestuurd.. laat geen vent tussen mij en mn bf komen.. en nee ga de situatie niet precies uitleggen want hij is raar en heb geen zin in vooroordelen of meningen of wat dan ook sorry! Hoe de dates verliepen?? Erg leuk lekker samen op bank gezeten knuffelen zoenen.. eten gehaald.. samen gegeten. Lekker de stad even in geweest en toen naar huis slapen..quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:35 schreef Sannne het volgende:
Hoe was de date dan Nikkie! Verslag wel he!
BoL goorlap!
quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:44 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nou ja de situatie is heel raar enzo.. en tussen ons klikt het super goed.. alleen mijn omgeving (lees bf) accepteerd het niet en wij hebben nu daarom ruzie en daarom heb ik hem weggestuurd.. laat geen vent tussen mij en mn bf komen..
puur om de situatie hoor sannne normaal zou ik het ook niet tof vinden...quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:47 schreef Sannne het volgende:
Je laat niemand tussen jou en je bf (best friend?) komen, maar laat je bf wel bepalen wie je date?
Nouja. Jammer.
nou valt geloof ik wel mee hoor... normaaal keurt zij mn dates altijd goed.. maar keur ik ze af...quote:
+1quote:
dat kan ik me voorstellen... zou er ook niks van snappen als iemand mij het verhaal zo had verteld... maar ja tis niet anders..quote:
nou ja ik bedoel als ik ze vaker heb gedate en meeneem naar mn vriendinnen... tja ben miss wel raar of gek.. maar thats me...quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:51 schreef Sannne het volgende:
[..]
+1
Wat valt er sowieso door anderen te keuren aan dates? Er is toch maar 1 persoon die je dates moet keuren, en dat ben je zelf?
Ik begrijp het wel. Ik heb het zelfde, mijn vrienden zijn belangrijker dan een eventuele partner.quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:51 schreef Sannne het volgende:
[..]
+1
Wat valt er sowieso door anderen te keuren aan dates? Er is toch maar 1 persoon die je dates moet keuren, en dat ben je zelf?
Het zal wel een ex van die bf zijn ofzo. Anders crazy shit.quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:09 schreef Silenus het volgende:
Ja natuurlijk, maar welke vriend accepteert nou niet met wie diegene afspreekt? Ik vind ook niet alle vriendinnen van mijn vrienden even leuk of lekker, maar ik hoef er toch niet mee naar bed? Als een vriend dat wil, accepteer ik dat. Dát is vriendschap, ipv de date van je vriend om wat voor reden dan ook niet accepteren. Pubergedrag.
Wow drie vrouwen op één avond, doe je goed!quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:06 schreef Cinderella_Man het volgende:
De lente is echt in de lucht.
Gisteren hele leuke eerste date gehad. Mooie vrouw, leuke vrouw, intelligente vrouw. We plannen snel een tweede date
Eensch.quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:09 schreef Silenus het volgende:
Ja natuurlijk, maar welke vriend accepteert nou niet met wie diegene afspreekt? Ik vind ook niet alle vriendinnen van mijn vrienden even leuk of lekker, maar ik hoef er toch niet mee naar bed? Als een vriend dat wil, accepteer ik dat. Dát is vriendschap, ipv de date van je vriend om wat voor reden dan ook niet accepteren. Pubergedrag.
Tijd is geld....moet je efficient bestedenquote:Op zaterdag 13 april 2013 11:10 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wow drie vrouwen op één avond, doe je goed!
nee klopt en denk dat als ik niet altijd foute jongens uitkoos dat ik het roerend met je eens zou zijn.. maar sinds ik gewaarschiwd ben niet heb geluisterd en de gevolgen voor mij waren (uiteraard) ben ik een stuk meer op meningen van vrienden af gegaan.. maar zoals ik net al zei.. ze keurt bijna niemand af...quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:10 schreef Sannne het volgende:
[..]
Eensch.
Tuurlijk vind je het fijn om de mening van je vrienden te hebben, of desnoods de goedkeuring. Maar dat is toch niet waar het vanaf hangt?
Deze man weet. Nooit op date gaan met een geladen wapen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:30 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Idd!quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Deze man weet. Nooit op date gaan met een geladen wapen.
klopt...quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:25 schreef Andromache het volgende:
je vrienden mogen best ingrijpen als ze je zien daten met een man/vrouw die slecht voor je is. graag zelfs. alleen wel handiger als je dat zelf inziet.
Cinderella_Man leukleuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Useless, binnen no-time weer herladen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Deze man weet. Nooit op date gaan met een geladen wapen.
Ik heb zelf vrijwilligerswerk gedaan voor de voedselbank dus dat maakt mij niet uit.quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:47 schreef Andromache het volgende:
haha wat had je gedaan dan als ze bekende dat ze elke woensdag naar de voedselbank gaat. niet jezelfmvoor de gek houden he.
God ik wou dat een van mn beste vrienden eens naar mij luisterde. Die sleept echt het grootste vullis van de straat mee naar binnen omdat ie van die mooie ogen (lees 21+) heeft... En ik (wij) mogen de brokstukken weer bijeen vegen als ook deze neger onbetrouwbaar blijkt... (Excuseeeeee, maar door zijn datingpatroon ben ik een stuk rechtser gewordenquote:Op zaterdag 13 april 2013 11:09 schreef Silenus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:57 schreef marvinpa het volgende:
Ik denk erover om me ook eens op een datingsite in te schrijven, ben een beetje gaan kijken op een aantal sites naar delen van profielen die je zonder in te schrijven kan inzien.
Wat mij opvalt is dat heel veel vrouwen vragen om sportieve mannen. Wat bedoelen ze eigenlijk precies met het woord sportief? Bedoelen ze iemand die heel gepassioneerd een sport beoefend, of meer iemand die het niet erg vind om af en toe te wandelen? Of iemand die af en toe eens meedoet aan een voetbaltoernooitje op zijn werk.
Of is het eigenlijk gewoon een gemene manier om mannen te vinden die er beter uitzien omdat ze regelmatig sporten; en gaat het helemaal niet om het sporten zelf?
Ik ben benieuwd wat jullie daarvan denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En "gemene manier"![]()
♥ || Baby catcher in training || ♥
Ik denk erover om me ook eens op een datingsite in te schrijven, ben een beetje gaan kijken op een aantal sites naar delen van profielen die je zonder in te schrijven kan inzien.
Wat mij opvalt is dat heel veel vrouwen vragen om sportieve mannen. Wat bedoelen ze eigenlijk precies met het woord sportief? Bedoelen ze iemand die heel gepassioneerd een sport beoefend, of meer iemand die het niet erg vind om af en toe te wandelen? Of iemand die af en toe eens meedoet aan een voetbaltoernooitje op zijn werk.
Of is het eigenlijk gewoon een gemene manier om mannen te vinden die er beter uitzien omdat ze regelmatig sporten; en gaat het helemaal niet om het sporten zelf?
Ik ben benieuwd wat jullie daarvan denken.Dat zijn dan ook vaak de oppervlakkige vrouwen die zoiets op hun profiel zetten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als dat zo is, dan is dat een "gemene" of eigenlijk vooral een oneerlijke manier. Als je iemand wil die er goed/gespierd uitziet, zet dat dan gewoon neer en verstop dat niet achter excuses als "sportief". Wees eerlijk.quote:
Een fopneus ?quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:01 schreef Cue_ het volgende:
Dat wat yuki zei.
1 ding zal zeker zijn. Ze houden allemaal van lekker een
of meer iemand die het niet erg vind om af en toe te wandelen?
Tsja, het kan je natuurlijk niet om sportief (passie) én goed gebouwd/gespierd gaanquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:03 schreef marvinpa het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan is dat een "gemene" of eigenlijk vooral een oneerlijke manier. Als je iemand wil die er goed/gespierd uitziet, zet dat dan gewoon neer en verstop dat niet achter excuses als "sportief". Wees eerlijk.
Daarom vraag ik het me af, want ik hoop oprecht dat ik fout zit en het echt gaat om een passie o.i.d.
Toen ik dat steeds last irriteerde dat idee me vreselijk.
Samen sporten is wel leuk! In m'n 1tje vind ik er niet zoveel aan eigenlijkquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Samen "sporten" *winkwink* *nudgenudge*
quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Samen sporten is wel leuk! In m'n 1tje vind ik er niet zoveel aan eigenlijkJoh dat straalt ook niet van je post af zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik hoef echt geen sportieve man trouwens.
as in: dat hij aan sport doet, of dat hij zijn lichaam beweegt of er sportief uitziet of dat hij er tijd mee kwijt is of hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:49 schreef Sannne het volgende:
[..]
Joh dat straalt ook niet van je post af zeg
Zo gemeen ben jij. Zeg dan gewoon meteen dat je een dikkerd wil!quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:49 schreef Sannne het volgende:
Hij hoeft van mij echt niet te sporten. Dus naar fitness, whatever. Mag wel, maar dat eis ik niet van een man.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:56 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
as in: dat hij aan sport doet, of dat hij zijn lichaam beweegt of er sportief uitziet of dat hij er tijd mee kwijt is of hoe bedoel je?
quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zo gemeen ben jij. Zeg dan gewoon meteen dat je een dikkerd wil!
quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:49 schreef Sannne het volgende:
[..]
Joh dat straalt ook niet van je post af zeg
Ik vind mezelf niet een superspontaan iemand (ik laat het beoordelen wel aan anderen over), maar ik kan prima met mensen van allerlei slag overweg.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:21 schreef Andromache het volgende:
een spontane vrouw kan met allerlei soorten mensen goed omgaan en kan leuk een gesprek gaande houden. makkelijk in contact. dat is wat ze tenminste over mij zeggen.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:21 schreef Andromache het volgende:
ik heb trouwens slechte ervaringen met mannen die niet sporten. de laatste drie oppikkertjes deden dat niet en kregen hem niet omhoog!
Omg. DRIE?quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:21 schreef Andromache het volgende:
een spontane vrouw kan met allerlei soorten mensen goed omgaan en kan leuk een gesprek gaande houden. makkelijk in contact. dat is wat ze tenminste over mij zeggen.
ik heb trouwens slechte ervaringen met mannen die niet sporten. de laatste drie oppikkertjes deden dat niet en kregen hem niet omhoog!
Dus je hebt in je hele leven maar 3 niet-sportieve mannen geneukt die alle3 hem niet omhoog konden krijgen?quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:21 schreef Andromache het volgende:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:27 schreef Silenus het volgende:
[..]Waar slaat dit nou weer op.
Dat kan 1001 redenen hebben, lijkt me. Als ze alle drie rood haar hadden zou dat er ook mee te maken hebben gehad?
Ja, dit vat hem wel mooi samenquote:
dus volgens mij dat je niet al te gereserveerd bent en ook zelf eens vraagt, niet te moeilijk doet bij leuke voorstellen voor een activiteit: 'ja leuk', van dattumquote:spontaniteit: het uit eigen aandrang en zonder nadere overweging handelen
quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Misschien krompen ze ineens van het rammelende eierstokkenconcerto?
In dat geval is bijna iedereen wel spontaan, toch?quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:28 schreef Andromache het volgende:
we pakken de Van Dale er even bij:
[..]
dus volgens mij dat je niet al te gereserveerd bent en ook zelf eens vraagt, niet te moeilijk doet bij leuke voorstellen voor een activiteit: 'ja leuk', van dattum
Nee heur. Ik deed meequote:Op zaterdag 13 april 2013 14:29 schreef Silenus het volgende:
Haha ik zit hier in m'n eentje hardop te lachen.
Misschien had je een schimmeltje in die periode?quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:30 schreef Andromache het volgende:
weet ik veel. het was ook maar een theorie van mijn zusje. als je niet sport, ben je minder gezond ofzo? ja toch wel een beetje apart. ga je voor die rebound, kan ie geen stijve krijgen.... en drie mannen achter elkaar dus!
meid. ha. ha. ha. niet grappig. zij moesten zo nodig zonder condoom hoor. no way!quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Misschien krompen ze ineens van het rammelende eierstokkenconcerto?
Zoek de overeenkomstige factor..quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:30 schreef Andromache het volgende:
.. en drie mannen achter elkaar dus!
eh. kort haar. niet sporten. Nederlandstalig. uit de noordelijke helft van Nederland. in categorie 25-35.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zoek de overeenkomstige factor..
Maar dat gaat toch niet als ze niet overeind komen...quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:35 schreef BeamofLight het volgende:
Niet allemaal Andro bashen nu. Ok, ze komt nogal, tja -vul maar in-, over de laatste tijd. Denk dat ze serieus zwaar nuchter geneukt moet worden ofzo. Echt effe een keer voor een goeie.
Ik keek laatst een film of een serie of standup... Weet niet meer... Daar zat een scene in waarin iemand vertelt over een gelovige man. De man vertrouwt op god. Op een dag dreigt de man te verdrinken. Er komt een vissersboot langs, de man zegt "god zal me redden, vaar maar door" 5 minuten later een rubberboot "god zal me redden, vaar maar door".quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:32 schreef Andromache het volgende:
[..]
meid. ha. ha. ha. niet grappig. zij moesten zo nodig zonder condoom hoor. no way!
Shit daar had ik nog niet eens aan gedachtquote:Op zaterdag 13 april 2013 14:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik keek laatst een film of een serie of standup... Weet niet meer... Daar zat een scene in waarin iemand vertelt over een gelovige man. De man vertrouwt op god. Op een dag dreigt de man te verdrinken. Er komt een vissersboot langs, de man zegt "god zal me redden, vaar maar door" 5 minuten later een rubberboot "god zal me redden, vaar maar door".
Man verdrinkt, komt bij de hemelpoort. "God waarom redde u me niet?" "Wat zeik je nou, ik stuurde een vissersboot en een rubberboot en jij stuurt ze verdomme weg! Denk je dat ik bezig blijf?"
Meid, je hebt net 3 boten laten varen.
Ik denk dat DP een andere overeenkomst bedoelt...quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:35 schreef Andromache het volgende:
[..]
eh. kort haar. niet sporten. Nederlandstalig. uit de noordelijke helft van Nederland. in categorie 25-35.
shit. mijn markt wordt wel klein zo hahahaha
quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik denk dat DP een andere overeenkomst bedoelt...
Meid, take a chill pill and make up your fucking mind... Wel daten. Niet daten. Alleen maar scharrelen hihihi. Ik wil een kind en wel NU!quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:52 schreef Andromache het volgende:
nou kop hem maar in dan. want buiten natuurlijk een ontzettende kutopmerking van DancingPhoebe die in de lucht hangt over mij dat het allemaal aan mezelf ligt en dat ik beter nooit meer bij een man in de buurt kan komen omdat ze spontaan onvruchtbaar worden van mij, zie ik geen overeenkomst....
of is dat soms niet wat je wil zeggen meid? donder toch op zeg. ik heb ook recht op een normale rebound. binnenkort gewoon weer eens kroeghosselen. gister was best leuk.
Daar reageert ze toch niet op.. Bespaar je de moeite.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Meid, take a chill pill and make up your fucking mind... Wel daten. Niet daten. Alleen maar scharrelen hihihi. Ik wil een kind en wel NU!
We hebben ze allemaal al voorbij zien komen, sommigen zelfs al 4 keer in een maand of 3.
Ik snap dat je het moeilijk hebt en dat vind ik rot voor je, maar dit werkt niet.
Ik blijf bij m'n advies: zorg dat je jezelf kunt redden in het leven, in je eentje dus. Een vent is geen invulling van je leven. Ga je hem wel zo zien, dan is het gedoemd te mislukken.
Zoek professionele hulp voor mijn part, want je helpt jezelf niet bepaald en wij zijn ook niet de aangewezen personen voor je.
Is wel vaker zo als er mensen zijn die leuk daten of 'scoren', dan ontwaakt er een heuse autistenrage.quote:
Nog een laatste tip Andro: Leg niet teveel druk op jezelf en doe lekker waar je je goed bij voelt. Dan komt het vanzelf zoals je het wilt hebben. En zoals ik het al lees heb je al een leuke optie openstaan. Hoe meer je het forceert, hoe meer het misloopt. Go with the flow!quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:04 schreef Andromache het volgende:
ik doe zeker wel wat met Yukis posts.ik heb nooit gezegd dat ik nu een kind wil. ik heb al een besluit genomen, dat houdt in dat ik gewoon vrijblijvend wat meer wil kroegversieren. gister eerste poging en dat ging wel leuk zoals ik zei. is ook veel leuker voor mezelf. verder klopt het misschien dat ik (weer) profi hulp nodig heb maar dat is nier voor dit topic bedoeld.
en kroeghosselervaringen wel.
ALLES letterlijk nemenquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:04 schreef Andromache het volgende:
ik doe zeker wel wat met Yukis posts.ik heb nooit gezegd dat ik nu een kind wil. ik heb al een besluit genomen, dat houdt in dat ik gewoon vrijblijvend wat meer wil kroegversieren. gister eerste poging en dat ging wel leuk zoals ik zei. is ook veel leuker voor mezelf. verder klopt het misschien dat ik (weer) profi hulp nodig heb maar dat is nier voor dit topic bedoeld.
en kroeghosselervaringen wel.
Klinkt weer goedquote:Op zaterdag 13 april 2013 11:06 schreef Cinderella_Man het volgende:
Gisteren hele leuke eerste date gehad. Mooie vrouw, leuke vrouw, intelligente vrouw. We plannen snel een tweede date
We zouden het bijna uit het oog verliezenquote:Op zaterdag 13 april 2013 11:06 schreef Cinderella_Man het volgende:
Dat is best... zwaar op de maag.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:19 schreef Faxie het volgende:
Een interesseberichtje gehad vandaag
1,73, 105 kilo![]()
Gewoon samen sportenquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:19 schreef Faxie het volgende:
1,73, 105 kilo![]()
BMI van 35, hoezee!!quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:19 schreef Faxie het volgende:
1,73, 105 kilo![]()
Omgeving Utrecht, en kom uit het zuidwesten van Brabant. de enige plek in NL waar bijna geen leuke meiden te vinden zijnquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:20 schreef Andromache het volgende:
iemand uit je buurt? je kwam toch uit regio Rotterdam? oei, straks leest ze nog hier mee, dus pas op wat je typt
quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:14 schreef Andromache het volgende:
ja dat raakt helemaal onderbelicht. Cinderella_Man is goed bezig.
quote:
Je zou er bijna depri van worden, het gebrek aan reactiesquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
We zouden het bijna uit het oog verliezen
Tof!!
quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:25 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je zou er bijna depri van worden, het gebrek aan reactiesmaar thx.
Tweede date is geplandWanneer is het zover? En wat gaan jullie doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Op welke site sloeg ze je aan de haak?quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omgeving Utrecht, en kom uit het zuidwesten van Brabant. de enige plek in NL waar bijna geen leuke meiden te vinden zijn
Ik heb al een 'geen interesse' teruggestuurd. Dat gaat 'm niet worden. Gezien de rest van d'r profiel ook niet overigens.
Anderhalve week pas.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wanneer is het zover? En wat gaan jullie doen?
Oeh, dat maakt het nog iets spannenderquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:30 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Anderhalve week pas.
Heb wel wat ideeen, ligt onder meer aan het weer, maar ik sta open voor suggesties tegen die tijd
Alternatiefdatenquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Op welke site sloeg ze je aan de haak?
Wist ze niet dat ze foto's uit de goede hoek moest nemen en haar gewicht door een factor twee moest delen?quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Alternatiefdaten
Maar maakt niet echt uit... op de andere sites zitten die d'r ook tussen.
Nou hup doe jij het dan? De laatste 3 is het niet gelukt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:35 schreef BeamofLight het volgende:
Niet allemaal Andro bashen nu. Ok, ze komt nogal, tja -vul maar in-, over de laatste tijd. Denk dat ze serieus zwaar nuchter geneukt moet worden ofzo. Echt effe een keer voor een goeie.
jammer joh, ik wil jullie niet eens.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou hup doe jij het dan? De laatste 3 is het niet gelukt.
En hoe dronken ik ook mag zijn, mij zal het ook niet gaan lukken.
Dank je!quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:40 schreef minthy het volgende:
Tikkie offtopic, maar veel plezier aan iedereen die naar DH gaat vanavond!
Je zal eens moeten na gaan denken bij je zelf. 3 mannen die krijgen hem niet omhoog bij je. Een man kan zonder gevoelens bijna alles neuken als het maar een kut en iets van tieten heeft. En bij jouw is het niet gelukt. Dan heeft het niks met niet sporten te maken of wat dan ook. Je moet dan echt de oorzaak bij je zelf gaan zoeken.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:42 schreef Andromache het volgende:
[..]
jammer joh, ik hoef jullie dan weer niet.
Ja ja! Er zit een date bij mij in de planning! Via paiqquote:
Man man, wat een subtiliteit en nuance. Je blijft trouwens wel een beetje hangen in die plaat. Laat het gewoon gaan.quote:
Geen paniek, ik geef enkel mijn mening en inderdaad niet subtiel, weet ik zelf ook wel. En als iemand dat vervelend vind is dat erg jammer. Maar niet mijn probleem.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:17 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Man man, wat een subtiliteit en nuance. Je blijft trouwens wel een beetje hangen in die plaat. Laat het gewoon gaan.
Heuquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:03 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Is wel vaker zo als er mensen zijn die leuk daten of 'scoren', dan ontwaakt er een heuse autistenrage.
Thanks!quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:40 schreef minthy het volgende:
Tikkie offtopic, maar veel plezier aan iedereen die naar DH gaat vanavond!
* Sannne gaat zich inschrijven..quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
NWS / Datingsite voor vrouwen die welgeschapen man zoeken
Anders moet je even aan de andere kant van de grens kijken, bevalt me primaquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omgeving Utrecht, en kom uit het zuidwesten van Brabant. de enige plek in NL waar bijna geen leuke meiden te vinden zijn
Ik heb al een 'geen interesse' teruggestuurd. Dat gaat 'm niet worden. Gezien de rest van d'r profiel ook niet overigens.
Zeker weten dat je je relatie hebt verwerkt ?quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:34 schreef dudewhereismycar het volgende:
In februari gaf ik aan tijdelijk te stoppen met daten, maar heb de draad inmiddels weer opgepakt nadat ik mijn vorige relatie een plek had gegeven. .
Ik dacht dat daten leuk was.. het bezorgt mij nu alleen maar koppijn!
Je wou dus eigenlijk de date verlengen? of snap ik het niet?quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:36 schreef Kreator het volgende:
Vandaag 2e date gehad. Was top.
Ze had vanavond ook niks te doen. Gevraagd.
'Nee sorry' en verder geeen reactie meer.
Toch maar eens een enthousiaste vinden..
Zij dacht waarschijnlijk dat hij vanavond seks wil (of wil je dat niet?)... misschien dat ze daarom bot terugstuurde?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:10 schreef Sannne het volgende:
[..]
Je wou dus eigenlijk de date verlengen? of snap ik het niet?
Zeker weten doe ik het niet, maar ik heb niet het gevoel dat ik daar nou steeds aan terug denk. Ik heb zelf een lijstje gemaakt met mogelijke oorzaken, maar dat blijft natuurlijk ook vrij zweverig:quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:50 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Zeker weten dat je je relatie hebt verwerkt ?
Heb de afgelopen jaren een paar vrouwen best gekwetst toen ik erachter kwam dat ik op dat moment kennelijk niet zo ver was.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:19 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zij dacht waarschijnlijk dat hij vanavond seks wil (of wil je dat niet?)... misschien dat ze daarom bot terugstuurde?
Weet je, vroeger was ik ook minder kritisch. Misschien hoort dat wel bij het ouder worden ofzo? Kritisch zijn? Misschien waren zij het gewoon niet voor je.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:24 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Zeker weten doe ik het niet, maar ik heb niet het gevoel dat ik daar nou steeds aan terug denk. Ik heb zelf een lijstje gemaakt met mogelijke oorzaken, maar dat blijft natuurlijk ook vrij zweverig:
1. Ik ben te kritisch.
2. Ik vind ze niet aantrekkelijk genoeg.
3. Ik zoek alleen aandacht.
Het is een mix van die 3 denk ik.
Ik ga wel gewoon door met daten, alleen zo weet je of je verder komt, alleen ik probeer nu maximaal 1 x per 2 weken af te spreken en 1 tegelijk, zodat ik ze ook de kans geef en ik mijzelf kan focussen op een date... blijft toch lastig: had jij niet een paard?!
Wie is er allemaal dan?quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:05 schreef de_nachtwacht het volgende:
We moeten nu natuurlijk wel even roddelen over de luitjes uit dit topic die aan het meeten zijn hè. Dat doen zij natuurlijk ook over ons.
Ik zie niets! Had het wel leuk gevonden hahaquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:21 schreef de_nachtwacht het volgende:
Staat allemaal in de OP als t goed is.
Iets met een PM sturen naar Perzephone etc. etc.
Klopt, maar dat betreft dan ook weer een andere facebookgroep.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:46 schreef Sannne het volgende:
Het staat wel in de op van het 25-35 topic.
Ahh ok, dacht dat dat dezelfde was aangezien er een paar keer over gepraat werd in dit topic.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Klopt, maar dat betreft dan ook weer een andere facebookgroep.
Nee, die focust zich een stuk meer op meets en er staan er aardig wat in de planning.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:20 schreef Sannne het volgende:
[..]
Ahh ok, dacht dat dat dezelfde was aangezien er een paar keer over gepraat werd in dit topic.
Qua voorbij komende speeddates bedoel je? Met beoordelen zie je die namen niet.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Heren, zien jullie nou bij de vrouwen (op paiq) ook vooral namen voorbij schieten waarvan je denkt![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Heren, zien jullie nou bij de vrouwen (op paiq) ook vooral namen voorbij schieten waarvan je denkt![]()
![]()
Namen kunnen me niet boeien eigenlijk. Die heb je ook maar gekregenquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
![]()
Dat is vast een lekkere gekkiequote:Op zaterdag 13 april 2013 22:54 schreef m1st1g het volgende:
[..]![]()
bijvoorbeeld : Pandora, zo'n doos wil je toch niet open doen
Uhu, ik heb PaiQ vrijwel altijd openstaan, met 2 losse venstrs over elkaar heen, waarbij links PaiQ uitsteekt, zodat ik tijdens het Fokken die speeddates voorbij kan zien schieten. Geenprinsgeenpaard, MrSmile, Samus The Starchild, SEXDATE ZH... Allemaal pareltjes van de afgelopen dagenquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Qua voorbij komende speeddates bedoel je? Met beoordelen zie je die namen niet.
Ik krijg eigenlijk vrijwel alleen maar saaie voornamen te zien. Terwijl ik een moord zou doen voor de vrouwelijke equivalent van Samus the Starchild. Hippies als ouders, een bijpassende schaamhaargroei wat als een bos uitdijende sisalwol centimeters voorbij de bikinilijn woekert . Dat moet geheid een interessant gesprek opleveren.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat is vast een lekkere gekkie
[..]
Uhu, ik heb PaiQ vrijwel altijd openstaan, met 2 losse venstrs over elkaar heen, waarbij links PaiQ uitsteekt, zodat ik tijdens het Fokken die speeddates voorbij kan zien schieten. Geenprinsgeenpaard, MrSmile, Samus The Starchild, SEXDATE ZH... Allemaal pareltjes van de afgelopen dagen
Ik heb er een: julja dubai.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 03:04 schreef freshy98 het volgende:
De Facebook Hosselmoningen Zwarte Ruiter meet was weer gezellig!
Zelf wederom door gegaan in Momfer de Mol en net thuis.
Niks gescoord natuurlijk. Je doet het god, of helemaal niet
Dude!quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik krijg eigenlijk vrijwel alleen maar saaie voornamen te zien. Terwijl ik een moord zou doen voor de vrouwelijke equivalent van Samus the Starchild. Hippies als ouders, een bijpassende schaamhaargroei wat als een bos uitdijende sisalwol centimeters voorbij de bikinilijn woekert . Dat moet geheid een interessant gesprek opleveren.
'Talita de gekstuh'. Die heb ik genegerd.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
![]()
Goedemorgen Krea popjequote:Op zondag 14 april 2013 07:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
'Talita de gekstuh'. Die heb ik genegerd.
Dp, dopje.quote:
Euh, viel op zich mee... Wel een houten hoofd nu.quote:Op zondag 14 april 2013 04:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo, freshyhoeveel Frangelico en Beerenburg is er doorheen gegaan?
Het was idd gezellig! Jammer dat ik zo vroeg naar huis moest... Zeker aangezien ik nu wakker lig
Klopt. They can't all be winners, can they?quote:
Bang dat ze je op gaat eten?quote:Op zondag 14 april 2013 10:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
Overigens, date van vorige week (waarvan ik zei dat het 'm niet ging worden ivm enge trekjes) begint er nu over of ik vanavond kom eten. Lijkt me een minder goed idee.
Ik bespeur er claimend en jaloers gedrag in.quote:Op zondag 14 april 2013 10:23 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Bang dat ze je op gaat eten?
Wat voor enge trekjes heeft ze dan?
Weg met die rommelquote:Bij deze bevestigen we je uitschrijving van Paiq.nl. Dit is het laatste mailtje dat je van ons ontvangt. We hopen dat je het naar je zin hebt gehad op onze site.
Mocht je mensen kennen die je misschien een plezier kan doen met Paiq.nl, stuur ze dan de volgende link:
http://paiq.nl/23p6qrd9
De eerste 3 personen die zich via deze link inschrijven, krijgen namelijk direct bij aanmelding 150 credits in plaats van de gebruikelijke 20!
Koffie, peuk, Formule 1, pitabroodjes kaas, straks The Masters kijken en de hele dag stinken op de bank. Er zijn van die dagen dat single zijn beter is.quote:Op zondag 14 april 2013 10:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Er zijn (veel) momenten dat ik denk "Moet je dat nou allemaal wel willen DP? Zo eenrelatie
? "
Zo lig ik op het moment een boterham met meurende oude geitenkaas en een boterham met stinkende blauwe, nagenoeg horizontaal weg te snatsen, terwijl de kruimels (brood en kaas) me om de oren vliegen![]()
Daar kan ik me toch innig tevreden van gerakenEn dat zou natuurlijk nooooooooooooooit meer mogen zodra mijn bachelorette sponde in een echtelijke sponde verandert
Yoki perzik uit het pak...quote:Op zondag 14 april 2013 10:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Koffie, peuk, Formule 1, pitabroodjes kaas, straks The Masters kijken en de hele dag stinken op de bank. Er zijn van die dagen dat single zijn beter is.
In het begin zal je die versnaperingen zelfs nog aangereikt krijgen maar na enige tijd is dat wel over.quote:Op zondag 14 april 2013 10:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Er zijn (veel) momenten dat ik denk "Moet je dat nou allemaal wel willen DP? Zo eenrelatie
? "
Zo lig ik op het moment een boterham met meurende oude geitenkaas en een boterham met stinkende blauwe, nagenoeg horizontaal weg te snatsen, terwijl de kruimels (brood en kaas) me om de oren vliegen![]()
Daar kan ik me toch innig tevreden van gerakenEn dat zou natuurlijk nooooooooooooooit meer mogen zodra mijn bachelorette sponde in een echtelijke sponde verandert
De eeuwige catch22 van de wat langer al vrijgezel zijnde man/vrouw.quote:Op zondag 14 april 2013 10:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
? "
beetje werken, bandje beluisteren en dan op naar huis om op het balkon ff te chillen met een biertje en daarna in mijn up een horrormarathon houden.quote:Op zondag 14 april 2013 10:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Koffie, peuk, Formule 1, pitabroodjes kaas, straks The Masters kijken en de hele dag stinken op de bank. Er zijn van die dagen dat single zijn beter is.
Dan is de interesse niet gemeend, next.quote:Op zondag 14 april 2013 11:43 schreef Linguine het volgende:
Mn date begint afstandelijk te doen en natuurlijk heb ik meteen weer volop interesse. Ulgh.
Nah dat vind ik onzin. Daarvoor had ik ook interesse maar toen voelde het anders omdat ik zeker wist dat hij mij ook zag zitten. Nu weet ik dat niet meer zeker dus voelt t anders. Maak ik me meer 'zorgen' als hij niks laat weten etc. Eerst wist ik toch wel dat het van zijn kant goed zat.quote:Op zondag 14 april 2013 11:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan is de interesse niet gemeend, next.
Wel vrij herkenbaar, zeker dit weekend.quote:Op zondag 14 april 2013 10:43 schreef Kreator het volgende:
Was jij niet al helemaal verliefd en had je niet al redelijk wat dates gehad? Of haal ik nu mensen door elkaar?quote:Op zondag 14 april 2013 11:43 schreef Linguine het volgende:
Mn date begint afstandelijk te doen en natuurlijk heb ik meteen weer volop interesse. Ulgh.
Haha ja daar komt het op neerquote:Op zondag 14 april 2013 12:08 schreef de_nachtwacht het volgende:
En dat heb je hem gezegd en nu appt hij minder en maak jij je weer druk?![]()
Misschien date hij wel met iemand anders!quote:Op zondag 14 april 2013 12:10 schreef Linguine het volgende:
[..]
Haha ja daar komt het op neer. Triest he. Maar goed dit laat ik m natuuuurlijk niet merken hoor, ik ben de coolheid zelve
. Het loopt vast wel los als ik m eenmaal weer zie.
Nooooooooquote:Op zondag 14 april 2013 12:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Misschien date hij wel met iemand anders!
Uiteraard!quote:Op zondag 14 april 2013 12:10 schreef Linguine het volgende:
[..]
Haha ja daar komt het op neer. Triest he. Maar goed dit laat ik m natuuuurlijk niet merken hoor, ik ben de coolheid zelve
. Het loopt vast wel los als ik m eenmaal weer zie.
oe leuk hoor!quote:Op zondag 14 april 2013 10:06 schreef Yuki het volgende:
Zo. Ingeschreven voor een speeddate-avond in mei.
Ben benieuwd
Ik zou wel tijd hebben.. Maarja de wedstrijd hequote:Op zondag 14 april 2013 12:47 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Hou op zeg... op zondag geen tijd hebben om je date op te zoeken maar wel fok!en ...
Als dat gezeur over wedstrijden nu al begint wordt het later helemaal niets. Afkappen die hap.quote:Op zondag 14 april 2013 13:10 schreef Linguine het volgende:
[..]
Ik zou wel tijd hebben.. Maarja de wedstrijd he
Op Paiq is er geen normaal gesprek te voeren vanavond dus ik start CIV III wel op.quote:Op zondag 14 april 2013 21:21 schreef Sannne het volgende:
Hm ik ga chan chan eens aanzetten, tnx voor de tip DP
En ondertussen de Sims 3 spelen, ga ik ze daar maar laten daten. Tenminste nog ergens actie.
Dit! Ik wil ook leuke dateverhalen horen!quote:Op zondag 14 april 2013 21:18 schreef Sannne het volgende:
Geen date-verhalen? Hoe was het gisteravond?
Stil hier..
Gisteren op de meet was het erg gezellig, Helaas moest ik redelijke vroeg weg. Ik heb een aantal vrienden in de horeca werken die met toeval tegelijk klaar / vrij waren. Dat komt zelden voor dus daar heen gegaan en met hun verder op stap gegaan.quote:Op zondag 14 april 2013 21:33 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Dit! Ik wil ook leuke dateverhalen horen!
Goed zo dat het gezellig wasquote:Op zondag 14 april 2013 21:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gisteren op de meet was het erg gezellig, Helaas moest ik redelijke vroeg weg. Ik heb een aantal vrienden in de horeca werken die met toeval tegelijk klaar / vrij waren. Dat komt zelden voor dus daar heen gegaan en met hun verder op stap gegaan.
Qua date niks te melden
Via welke site, wat gaan jullie doen, hoe verloopt jullie contact, wat is jouw indruk tot dusver?quote:Op zondag 14 april 2013 21:42 schreef Capstan het volgende:
Aanstaande dinsdag schijn ik wel een date te hebben, maar daar hebben we op dit moment qua dateverhalen natuurlijk helemaal niets aan
was het wel gezellig en wat hebben jullie gedaan.quote:Op zondag 14 april 2013 21:48 schreef blessed19 het volgende:
paar dates gehad, maar helaas op niets uit gelopen. shit happens...
Paiq, waarschijnlijk een simpel drankje, er gaan ook buiten Paiq om wat gezellige berichten heen en weer, (maar) ik kan er verder nog geen slag naar slaan.quote:Op zondag 14 april 2013 21:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Via welke site, wat gaan jullie doen, hoe verloopt jullie contact, wat is jouw indruk tot dusver?
Goed bezig, jong!quote:Op zondag 14 april 2013 21:52 schreef Capstan het volgende:
[..]
Paiq, waarschijnlijk een simpel drankje, er gaan ook buiten Paiq om wat gezellige berichten heen en weer, (maar) ik kan er verder nog geen slag naar slaan.
We zullen zien.
Opzich wel, maar ze was erg stil en, kwam ik achteraf pas achter, erg gelovig. 3 keer naar de kerk en zulke dingen. Ieder mens mag zijn.haar keuze maken, maar ik wil de religieuze mensen eerlijk gezegd wel mijden. Ben daar veels te lomp voor.quote:Op zondag 14 april 2013 21:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
was het wel gezellig en wat hebben jullie gedaan.
ik zit net eens goed te kijken naar de vernieuwde paiq site. Maar dat ziet er wel goed uit. Werkt beter dan voorheen gelukkig.
Tevens zijn ze een Android en IOS app aan het ontwikkelen. Ben erg benieuwd.
Dat is het enige wat ze ECHT missen vind ik.
dat kan ik begrijpen inderdaad. Ik heb het zelfde. Gelovige mensen is niet mijn ding.quote:Op zondag 14 april 2013 21:57 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Opzich wel, maar ze was erg stil en, kwam ik achteraf pas achter, erg gelovig. 3 keer naar de kerk en zulke dingen. Ieder mens mag zijn.haar keuze maken, maar ik wil de religieuze mensen eerlijk gezegd wel mijden. Ben daar veels te lomp voor.
Ik heb één keer een gelovige gedate. Nadat ze serieus vertelde te geloven in een man met witte baard zwevend op een wolk was ik wel genezen.quote:Op zondag 14 april 2013 21:57 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Opzich wel, maar ze was erg stil en, kwam ik achteraf pas achter, erg gelovig. 3 keer naar de kerk en zulke dingen. Ieder mens mag zijn.haar keuze maken, maar ik wil de religieuze mensen eerlijk gezegd wel mijden. Ben daar veels te lomp voor.
En waarom staat dat niet in de selectiekeuze van paiq?quote:Op zondag 14 april 2013 22:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind voor je houden dat je gelovig bent net zo raar als voor je houden dat je kinderen hebt oid... Waarom zwijgen over zo'n belangrijk onderdeel van je leven?
Volgens mij zijn er meerdere sites, Funky Fish hoor ik het meest genoemd worden.quote:Op zondag 14 april 2013 22:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
Er IS een datingsite voor volgelingen van de Heere der Heerscharen volgens mij. Iemand van hier date daarop, maar ik ben een brandende braamstruik als ik nog weet wie...
Ik moest ook hard lachen toen ik hem hoordequote:Op zondag 14 april 2013 22:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bij die naam heb ik hele andere associaties...
quote:Op zondag 14 april 2013 22:12 schreef Izzit het volgende:
[..]
Ik heb één keer een gelovige gedate. Nadat ze serieus vertelde te geloven in een man met witte baard zwevend op een wolk was ik wel genezen.
Mwhehe. Dat zal ik wel zijn?quote:Op zondag 14 april 2013 22:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
Er IS een datingsite voor volgelingen van de Heere der Heerscharen volgens mij. Iemand van hier date daarop, maar ik ben een brandende braamstruik als ik nog weet wie...
Het is zo'n afschuwelijke site.quote:Op zondag 14 april 2013 22:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er meerdere sites, Funky Fish hoor ik het meest genoemd worden.
Geen idee, ik heb er zelf geen ervaring meequote:Op zondag 14 april 2013 22:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mwhehe. Dat zal ik wel zijn?
[..]
Het is zo'n afschuwelijke site.Heb er ook nog weinig aan dates vandaan, moet ik zeggen.
Hij functioneert prima, maar het is allemaal zo stom benoemd. Betalende leden zijn goudvissen, chatroom is het aquarium en je stuurt geen berichtje, neeheee, je gooit een flesje.quote:Op zondag 14 april 2013 22:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb er zelf geen ervaring mee![]()
Een aantal mensen die ik begeleidde wel, die waren er tevreden over.
Nee!!quote:Op zondag 14 april 2013 22:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hij functioneert prima, maar het is allemaal zo stom benoemd. Betalende leden zijn goudvissen, chatroom is het aquarium en je stuurt geen berichtje, neeheee, je gooit een flesje.
En en en dan gaan leden daar grapjes over maken zo van "zwem je met me mee" of "er zwemmen veel vissen in de zee, ben jij mijn visje?".quote:
http://www.ncrv.nl/ncrvgemist/rijdende-rechter-8quote:Op zondag 14 april 2013 22:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En en en dan gaan leden daar grapjes over maken zo van "zwem je met me mee" of "er zwemmen veel vissen in de zee, ben jij mijn visje?".![]()
oh hier vliegen de speeddate om m'n oren! Ik heb er al 7 gehad haha.quote:Op zondag 14 april 2013 22:19 schreef mr-green het volgende:
Paiq is vanavond ook wel dood
Krijg alleen maar speeddate verzoeken waar de locatie ruk is
quote:Op zondag 14 april 2013 22:43 schreef blessed19 het volgende:
[..]
http://www.ncrv.nl/ncrvgemist/rijdende-rechter-8![]()
![]()
Sorry dat ik hem gebruik hoor, maar OMG!!quote:Op zondag 14 april 2013 22:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Nu ook een op z'n profiel. Gezocht: zeemeermin.
Is een zeemeermin eigenlijk wel christelijk goedgekeurd?quote:Op zondag 14 april 2013 22:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Mja. Logischerwijs ben ik er niet bijster actief.quote:Op zondag 14 april 2013 22:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry dat ik hem gebruik hoor, maar OMG!!
Ik kan het me voorstellenquote:Op zondag 14 april 2013 22:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mja. Logischerwijs ben ik er niet bijster actief.
Ha, weet ik veel. Blijkbaar?quote:Op zondag 14 april 2013 22:46 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Is een zeemeermin eigenlijk wel christelijk goedgekeurd?
Geen seks voor t huwelijk, 3x per week naar de kerk, niet meer vloeken, geen grapjes over geloof kunnen maken, bidden voor het eten.quote:Op zondag 14 april 2013 22:48 schreef Doum het volgende:
Ik heb even een kijkje genomen! Wel een vrouwenoverschot als ik het goed zieDus kan een oplossing zijn voor als je bij de hedonistische/nihilistische datingsites moeilijk een date kunt regelen
daar heb je toch niks aan! Een zeemeermin heeft niet eens een muts, dus neuken is onmogelijk.quote:Op zondag 14 april 2013 22:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Ja, want bij IEDEREEN die gelooft gaat het zoquote:Op zondag 14 april 2013 22:54 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Geen seks voor t huwelijk, 3x per week naar de kerk, niet meer vloeken, geen grapjes over geloof kunnen maken, bidden voor het eten.
no, thanks!
Bij de fanatiekelingen iig wel.quote:Op zondag 14 april 2013 22:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, want bij IEDEREEN die gelooft gaat het zo
Dat.quote:Op zondag 14 april 2013 22:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, want bij IEDEREEN die gelooft gaat het zo
Want die grens is ook heel zwart wit natuurlijk.quote:Op zondag 14 april 2013 23:00 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Bij de fanatiekelingen iig wel.
Degenen die alleen kracht zoeken in het geloof een stuk minder.
Een schoon huis, elke dag een warme maaltijd, en je kan elke dag zo laat thuis komen als je wilt zonder klaagzangen ingegeven door bizarre ideeen over romantiek opgedaan bij het kijken van de laatste chickflick.quote:Op zondag 14 april 2013 22:54 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Geen seks voor t huwelijk, 3x per week naar de kerk, niet meer vloeken, geen grapjes over geloof kunnen maken, bidden voor het eten.
no, thanks!
Een dikke huisvrouw dat oprah kijkt, tupperware feestjes, zondag niet uitslapen, bij de kerkgemeenschap op de koffie gaan, 1000 kinderen krijgen.quote:Op zondag 14 april 2013 23:02 schreef Doum het volgende:
[..]
Een schoon huis, elke dag een warme maaltijd, en je kan elke dag zo laat thuis komen als je wilt zonder klaagzangen ingegeven door bizarre ideeen over romantiek opgedaan bij het kijken van de laatste chickflick.
Hier niet. Zelf vloek ik niet, maar zoals ik al wel vaker op Fok benoemd heb vind ik niet dat ik van anderen kan vragen daar mee te stoppen. Aan de andere kant hoop ik wel dat als ik in een relatie zit die persoon genoeg liefde en respect voor mij heeft om daarin aan mij en mijn gevoelens te denken.quote:Op zondag 14 april 2013 23:03 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Er zit altijd wel minimaal 1 van de dingen tussen die in aanmerking komt!
Hoeft er geen traan om te laten, het is maar gemiddeld genomen.quote:Op zondag 14 april 2013 23:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Want die grens is ook heel zwart wit natuurlijk.
False. Ken genoeg gelovigen die niet voldaan aan jouw voorbeelden.quote:Op zondag 14 april 2013 23:03 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Er zit altijd wel minimaal 1 van de dingen tussen die in aanmerking komt!
Kijk, en daar wringt het 'm in! Dat zei mijn date ook een paar keer en desondanks dat ik er rekening mee probeerde te houden, ontglipte soms toch iets en was ze meteen in een mineur stemming.quote:Op zondag 14 april 2013 23:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hier niet. Zelf vloek ik niet, maar zoals ik al wel vaker op Fok benoemd heb vind ik niet dat ik van anderen kan vragen daar mee te stoppen. Aan de andere kant hoop ik wel dat als ik in een relatie zit die persoon genoeg liefde en respect voor mij heeft om daarin aan mij en mijn gevoelens te denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |