puur om de situatie hoor sannne normaal zou ik het ook niet tof vinden...quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:47 schreef Sannne het volgende:
Je laat niemand tussen jou en je bf (best friend?) komen, maar laat je bf wel bepalen wie je date?
Nouja. Jammer.
nou valt geloof ik wel mee hoor... normaaal keurt zij mn dates altijd goed.. maar keur ik ze af...quote:
+1quote:
dat kan ik me voorstellen... zou er ook niks van snappen als iemand mij het verhaal zo had verteld... maar ja tis niet anders..quote:
nou ja ik bedoel als ik ze vaker heb gedate en meeneem naar mn vriendinnen... tja ben miss wel raar of gek.. maar thats me...quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:51 schreef Sannne het volgende:
[..]
+1
Wat valt er sowieso door anderen te keuren aan dates? Er is toch maar 1 persoon die je dates moet keuren, en dat ben je zelf?
Ik begrijp het wel. Ik heb het zelfde, mijn vrienden zijn belangrijker dan een eventuele partner.quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:51 schreef Sannne het volgende:
[..]
+1
Wat valt er sowieso door anderen te keuren aan dates? Er is toch maar 1 persoon die je dates moet keuren, en dat ben je zelf?
Het zal wel een ex van die bf zijn ofzo. Anders crazy shit.quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:09 schreef Silenus het volgende:
Ja natuurlijk, maar welke vriend accepteert nou niet met wie diegene afspreekt? Ik vind ook niet alle vriendinnen van mijn vrienden even leuk of lekker, maar ik hoef er toch niet mee naar bed? Als een vriend dat wil, accepteer ik dat. Dát is vriendschap, ipv de date van je vriend om wat voor reden dan ook niet accepteren. Pubergedrag.
Wow drie vrouwen op één avond, doe je goed!quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:06 schreef Cinderella_Man het volgende:
De lente is echt in de lucht.
Gisteren hele leuke eerste date gehad. Mooie vrouw, leuke vrouw, intelligente vrouw. We plannen snel een tweede date
Eensch.quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:09 schreef Silenus het volgende:
Ja natuurlijk, maar welke vriend accepteert nou niet met wie diegene afspreekt? Ik vind ook niet alle vriendinnen van mijn vrienden even leuk of lekker, maar ik hoef er toch niet mee naar bed? Als een vriend dat wil, accepteer ik dat. Dát is vriendschap, ipv de date van je vriend om wat voor reden dan ook niet accepteren. Pubergedrag.
Tijd is geld....moet je efficient bestedenquote:Op zaterdag 13 april 2013 11:10 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wow drie vrouwen op één avond, doe je goed!
nee klopt en denk dat als ik niet altijd foute jongens uitkoos dat ik het roerend met je eens zou zijn.. maar sinds ik gewaarschiwd ben niet heb geluisterd en de gevolgen voor mij waren (uiteraard) ben ik een stuk meer op meningen van vrienden af gegaan.. maar zoals ik net al zei.. ze keurt bijna niemand af...quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:10 schreef Sannne het volgende:
[..]
Eensch.
Tuurlijk vind je het fijn om de mening van je vrienden te hebben, of desnoods de goedkeuring. Maar dat is toch niet waar het vanaf hangt?
Deze man weet. Nooit op date gaan met een geladen wapen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:30 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Deed ik vroeger alitjd voordat ik op stap ging. Was ik iets minder geil, kon ik beter nadenken met mijn hoofd.
Idd!quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Deze man weet. Nooit op date gaan met een geladen wapen.
klopt...quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:25 schreef Andromache het volgende:
je vrienden mogen best ingrijpen als ze je zien daten met een man/vrouw die slecht voor je is. graag zelfs. alleen wel handiger als je dat zelf inziet.
Cinderella_Man leukleuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Useless, binnen no-time weer herladen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Deze man weet. Nooit op date gaan met een geladen wapen.
Ik heb zelf vrijwilligerswerk gedaan voor de voedselbank dus dat maakt mij niet uit.quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:47 schreef Andromache het volgende:
haha wat had je gedaan dan als ze bekende dat ze elke woensdag naar de voedselbank gaat. niet jezelfmvoor de gek houden he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |