Waarschijnlijk net vrijgezel en even een egoboost nodig ofzo.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:24 schreef Deezertje het volgende:
Wat moet ik met denken van een meid die niet op zoek is naar een relatie, maar 'hier alleen maar zit om te kijken of ik nog wel goed op de markt lig'? En nee ze is niet 60+, trek daar maar 40 jaar vanaf...
wel een valse dan.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:58 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk net vrijgezel en even een egoboost nodig ofzo.
Dierentuin is altijd goedquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:12 schreef Pinkdwarf het volgende:
Morgen naar de dierentuin met De MeesterEn daarna gaat hij voor mij koken bij hem thuis
Zin in!
Mwah, zou mijn date niet zijn. Of trouwens, wel handig; kan ze mijn kids beetje vermaken en uitleg geven.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:06 schreef Whatevers het volgende:
[..]
Dierentuin is altijd goed, have fun.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind dierentuinen dus werkelijk de meest a-romantische plekken op aarde. Als je me in een acute depressie wil storten, moet je me meenemen naar een dierentuin
Hoe ging het kroegtijgeren?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:12 schreef Andromache het volgende:
ik dacht dah het idee van Pepper was dat je fotootjes kon bladeren. Combi van Pinterest en daten, zeg maar....
Wat leuk zeg! Het zit er goed bij je in!quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:12 schreef Pinkdwarf het volgende:
Morgen naar de dierentuin met De MeesterEn daarna gaat hij voor mij koken bij hem thuis
Zin in!
quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:59 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
hoop dat ze een roseetje op heeft
* Spezza19 scheurt kaartjes in tweeënquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind dierentuinen dus werkelijk de meest a-romantische plekken op aarde. Als je me in een acute depressie wil storten, moet je me meenemen naar een dierentuin
Deze profieltekst - of varianten ervan - zie je ook heel vaak terugkomen op profielensites. Om maar even op de eerdere lame ass teksten-discussie terug te komen. Schei toch uit man.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:45 schreef Thermo16 het volgende:
Gister ingeschreven op Paiq. Ben pas 18 en niet echt heel erg op zoek maar gewoon uit verveling/nieuwsgierigheid
Het spijt me ik ben al wegquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Deze profieltekst - of varianten ervan - zie je ook heel vaak terugkomen op profielensites. Om maar even op de eerdere lame ass teksten-discussie terug te komen. Schei toch uit man.
Minder volle balkjes kunnen ook mooi zijnquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:58 schreef Yuki het volgende:
Wat zijn jullie ervaringen met het "uiterlijkheden" balkje op Paiq?
Alleen![]()
![]()
bij een vol balkje? Of ook wel eens een lekker hapje bij een minder vol balkje?
alleen bij vol balkje. Elke mm minder is dodelijk.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:58 schreef Yuki het volgende:
Wat zijn jullie ervaringen met het "uiterlijkheden" balkje op Paiq?
Alleen![]()
![]()
bij een vol balkje? Of ook wel eens een lekker hapje bij een minder vol balkje?
nog steeds niet begonnen. ben nog op verjaardagsfeestje. die staptijden hier in Groningen worden fokking absurd, zonder sluitingstijden.quote:
Nou dat zal het een stuk gezelliger en leuker gemaakt hebben, dat feestje....quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:45 schreef Andromache het volgende:
heb al wel flink mijn ongenoegen geuit over het nog steeds zijn van single tussen allerlei gesettelde mensen.maar iedereen bewondert me wel omdat
o ja hoor paar openhartige gesprekjes over gevoerd. ook in de kroeg wat gekletst over muziek en festivals. kroeghosselen ging dus wel aardig. paar bekende koppen aangetroffen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou dat zal het een stuk gezelliger en leuker gemaakt hebben, dat feestje....
+1quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou dat zal het een stuk gezelliger en leuker gemaakt hebben, dat feestje....
Gewoon praten tot de foto's zichtbaar zijn, toch? Kun je je daarna altijd nog zorgen gaan maken.quote:Op zaterdag 13 april 2013 08:24 schreef Yuki het volgende:
Heb een nieuwe match gekregen met alle balkjes vrijwel vol, behalve uiterlijkheden. En dat baart me wat zorgen.
Nee, zij heeft twee zorgen gebaardquote:Op zaterdag 13 april 2013 09:13 schreef Izzit het volgende:
[..]
Gewoon praten tot de foto's zichtbaar zijn, toch? Kun je je daarna altijd nog zorgen gaan maken.
Maandag een date met een vrouw die 2 kinderen heeft. Kijk, dát baart pas zorgen
Precies, je moet er wel mee over straat kunnen enzo.quote:Op zaterdag 13 april 2013 09:34 schreef Sannne het volgende:
Gewoon een keer fotocheat?
Ik ben wat dat betreft ook oppervlakkig hoor.
Ja en als het echt wat wordt moet je dr nog tot in den treuren tegenaan kijken....quote:Op zaterdag 13 april 2013 09:37 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Precies, je moet er wel mee over straat kunnen enzo.
Hij hoeft idd geen topmodel te zijn, maar ik moet 'm wel aantrekkelijk vindenquote:Op zaterdag 13 april 2013 09:34 schreef Sannne het volgende:
Gewoon een keer fotocheat?
Ik ben wat dat betreft ook oppervlakkig hoor. De mannen waar ik verliefd op ben geweest waren echt niet altijd topmodellen hoor (behalve de vader van mn kind maar dat bleek dan een gigantische asshole te zijn) maar ze moeten er wel 'leuk' uit zien!
Moest wel effe gniffelen om Andro. Komop meis, dit gaat natuurlijk nooit lukken zo he. Zet het van je af!! Gewoon lekker gaan daten en zie maar hoe het loopt! Als je een hoop dates hebt zal daar best eens wat leuks tussen zitten, maar wees niet zo desperate!
Dat bedoelde ik eigenlijkquote:Op zaterdag 13 april 2013 09:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, zij heeft twee zorgen gebaard
En ik ga die foto's ook wel vrijkletsen, maar ik verwacht niet veel soeps
En ja, oppervlakkig dan maar, ik moet wel verliefd op m kunnen worden, dus de looks moeten er ook zijn.
Potentiele aanstaande, haha, die kende ik nog niet. Gaat wel heel snel als je ze al meteen als zodanig beschouwtquote:
Deed ik vroeger alitjd voordat ik op stap ging. Was ik iets minder geil, kon ik beter nadenken met mijn hoofd.quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:28 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Goed, ik ga mij klaar maken voor mijn date!
deze had de voorrondes al gepasseerd... maar helaas...quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:28 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Potentiele aanstaande, haha, die kende ik nog niet. Gaat wel heel snel als je ze al meteen als zodanig beschouwt
Goed, ik ga mij klaar maken voor mijn date!
Goede tip, hahaquote:Op zaterdag 13 april 2013 10:30 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Deed ik vroeger alitjd voordat ik op stap ging. Was ik iets minder geil, kon ik beter nadenken met mijn hoofd.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:30 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Deed ik vroeger alitjd voordat ik op stap ging. Was ik iets minder geil, kon ik beter nadenken met mijn hoofd.
nou ja de situatie is heel raar enzo.. en tussen ons klikt het super goed.. alleen mijn omgeving (lees bf) accepteerd het niet en wij hebben nu daarom ruzie en daarom heb ik hem weggestuurd.. laat geen vent tussen mij en mn bf komen.. en nee ga de situatie niet precies uitleggen want hij is raar en heb geen zin in vooroordelen of meningen of wat dan ook sorry! Hoe de dates verliepen?? Erg leuk lekker samen op bank gezeten knuffelen zoenen.. eten gehaald.. samen gegeten. Lekker de stad even in geweest en toen naar huis slapen..quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:35 schreef Sannne het volgende:
Hoe was de date dan Nikkie! Verslag wel he!
BoL goorlap!
quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:44 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nou ja de situatie is heel raar enzo.. en tussen ons klikt het super goed.. alleen mijn omgeving (lees bf) accepteerd het niet en wij hebben nu daarom ruzie en daarom heb ik hem weggestuurd.. laat geen vent tussen mij en mn bf komen..
puur om de situatie hoor sannne normaal zou ik het ook niet tof vinden...quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:47 schreef Sannne het volgende:
Je laat niemand tussen jou en je bf (best friend?) komen, maar laat je bf wel bepalen wie je date?
Nouja. Jammer.
nou valt geloof ik wel mee hoor... normaaal keurt zij mn dates altijd goed.. maar keur ik ze af...quote:
+1quote:
dat kan ik me voorstellen... zou er ook niks van snappen als iemand mij het verhaal zo had verteld... maar ja tis niet anders..quote:
nou ja ik bedoel als ik ze vaker heb gedate en meeneem naar mn vriendinnen... tja ben miss wel raar of gek.. maar thats me...quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:51 schreef Sannne het volgende:
[..]
+1
Wat valt er sowieso door anderen te keuren aan dates? Er is toch maar 1 persoon die je dates moet keuren, en dat ben je zelf?
Ik begrijp het wel. Ik heb het zelfde, mijn vrienden zijn belangrijker dan een eventuele partner.quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:51 schreef Sannne het volgende:
[..]
+1
Wat valt er sowieso door anderen te keuren aan dates? Er is toch maar 1 persoon die je dates moet keuren, en dat ben je zelf?
Het zal wel een ex van die bf zijn ofzo. Anders crazy shit.quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:09 schreef Silenus het volgende:
Ja natuurlijk, maar welke vriend accepteert nou niet met wie diegene afspreekt? Ik vind ook niet alle vriendinnen van mijn vrienden even leuk of lekker, maar ik hoef er toch niet mee naar bed? Als een vriend dat wil, accepteer ik dat. Dát is vriendschap, ipv de date van je vriend om wat voor reden dan ook niet accepteren. Pubergedrag.
Wow drie vrouwen op één avond, doe je goed!quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:06 schreef Cinderella_Man het volgende:
De lente is echt in de lucht.
Gisteren hele leuke eerste date gehad. Mooie vrouw, leuke vrouw, intelligente vrouw. We plannen snel een tweede date
Eensch.quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:09 schreef Silenus het volgende:
Ja natuurlijk, maar welke vriend accepteert nou niet met wie diegene afspreekt? Ik vind ook niet alle vriendinnen van mijn vrienden even leuk of lekker, maar ik hoef er toch niet mee naar bed? Als een vriend dat wil, accepteer ik dat. Dát is vriendschap, ipv de date van je vriend om wat voor reden dan ook niet accepteren. Pubergedrag.
Tijd is geld....moet je efficient bestedenquote:Op zaterdag 13 april 2013 11:10 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wow drie vrouwen op één avond, doe je goed!
nee klopt en denk dat als ik niet altijd foute jongens uitkoos dat ik het roerend met je eens zou zijn.. maar sinds ik gewaarschiwd ben niet heb geluisterd en de gevolgen voor mij waren (uiteraard) ben ik een stuk meer op meningen van vrienden af gegaan.. maar zoals ik net al zei.. ze keurt bijna niemand af...quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:10 schreef Sannne het volgende:
[..]
Eensch.
Tuurlijk vind je het fijn om de mening van je vrienden te hebben, of desnoods de goedkeuring. Maar dat is toch niet waar het vanaf hangt?
Deze man weet. Nooit op date gaan met een geladen wapen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:30 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Idd!quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Deze man weet. Nooit op date gaan met een geladen wapen.
klopt...quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:25 schreef Andromache het volgende:
je vrienden mogen best ingrijpen als ze je zien daten met een man/vrouw die slecht voor je is. graag zelfs. alleen wel handiger als je dat zelf inziet.
Cinderella_Man leukleuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Useless, binnen no-time weer herladen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Deze man weet. Nooit op date gaan met een geladen wapen.
Ik heb zelf vrijwilligerswerk gedaan voor de voedselbank dus dat maakt mij niet uit.quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:47 schreef Andromache het volgende:
haha wat had je gedaan dan als ze bekende dat ze elke woensdag naar de voedselbank gaat. niet jezelfmvoor de gek houden he.
God ik wou dat een van mn beste vrienden eens naar mij luisterde. Die sleept echt het grootste vullis van de straat mee naar binnen omdat ie van die mooie ogen (lees 21+) heeft... En ik (wij) mogen de brokstukken weer bijeen vegen als ook deze neger onbetrouwbaar blijkt... (Excuseeeeee, maar door zijn datingpatroon ben ik een stuk rechtser gewordenquote:Op zaterdag 13 april 2013 11:09 schreef Silenus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:57 schreef marvinpa het volgende:
Ik denk erover om me ook eens op een datingsite in te schrijven, ben een beetje gaan kijken op een aantal sites naar delen van profielen die je zonder in te schrijven kan inzien.
Wat mij opvalt is dat heel veel vrouwen vragen om sportieve mannen. Wat bedoelen ze eigenlijk precies met het woord sportief? Bedoelen ze iemand die heel gepassioneerd een sport beoefend, of meer iemand die het niet erg vind om af en toe te wandelen? Of iemand die af en toe eens meedoet aan een voetbaltoernooitje op zijn werk.
Of is het eigenlijk gewoon een gemene manier om mannen te vinden die er beter uitzien omdat ze regelmatig sporten; en gaat het helemaal niet om het sporten zelf?
Ik ben benieuwd wat jullie daarvan denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En "gemene manier"![]()
♥ || Baby catcher in training || ♥
Ik denk erover om me ook eens op een datingsite in te schrijven, ben een beetje gaan kijken op een aantal sites naar delen van profielen die je zonder in te schrijven kan inzien.
Wat mij opvalt is dat heel veel vrouwen vragen om sportieve mannen. Wat bedoelen ze eigenlijk precies met het woord sportief? Bedoelen ze iemand die heel gepassioneerd een sport beoefend, of meer iemand die het niet erg vind om af en toe te wandelen? Of iemand die af en toe eens meedoet aan een voetbaltoernooitje op zijn werk.
Of is het eigenlijk gewoon een gemene manier om mannen te vinden die er beter uitzien omdat ze regelmatig sporten; en gaat het helemaal niet om het sporten zelf?
Ik ben benieuwd wat jullie daarvan denken.Dat zijn dan ook vaak de oppervlakkige vrouwen die zoiets op hun profiel zetten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als dat zo is, dan is dat een "gemene" of eigenlijk vooral een oneerlijke manier. Als je iemand wil die er goed/gespierd uitziet, zet dat dan gewoon neer en verstop dat niet achter excuses als "sportief". Wees eerlijk.quote:
Een fopneus ?quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:01 schreef Cue_ het volgende:
Dat wat yuki zei.
1 ding zal zeker zijn. Ze houden allemaal van lekker een
of meer iemand die het niet erg vind om af en toe te wandelen?
Tsja, het kan je natuurlijk niet om sportief (passie) én goed gebouwd/gespierd gaanquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:03 schreef marvinpa het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan is dat een "gemene" of eigenlijk vooral een oneerlijke manier. Als je iemand wil die er goed/gespierd uitziet, zet dat dan gewoon neer en verstop dat niet achter excuses als "sportief". Wees eerlijk.
Daarom vraag ik het me af, want ik hoop oprecht dat ik fout zit en het echt gaat om een passie o.i.d.
Toen ik dat steeds last irriteerde dat idee me vreselijk.
Samen sporten is wel leuk! In m'n 1tje vind ik er niet zoveel aan eigenlijkquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Samen "sporten" *winkwink* *nudgenudge*
quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Samen sporten is wel leuk! In m'n 1tje vind ik er niet zoveel aan eigenlijkJoh dat straalt ook niet van je post af zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik hoef echt geen sportieve man trouwens.
as in: dat hij aan sport doet, of dat hij zijn lichaam beweegt of er sportief uitziet of dat hij er tijd mee kwijt is of hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:49 schreef Sannne het volgende:
[..]
Joh dat straalt ook niet van je post af zeg
Zo gemeen ben jij. Zeg dan gewoon meteen dat je een dikkerd wil!quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:49 schreef Sannne het volgende:
Hij hoeft van mij echt niet te sporten. Dus naar fitness, whatever. Mag wel, maar dat eis ik niet van een man.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:56 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
as in: dat hij aan sport doet, of dat hij zijn lichaam beweegt of er sportief uitziet of dat hij er tijd mee kwijt is of hoe bedoel je?
quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zo gemeen ben jij. Zeg dan gewoon meteen dat je een dikkerd wil!
quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:49 schreef Sannne het volgende:
[..]
Joh dat straalt ook niet van je post af zeg
Ik vind mezelf niet een superspontaan iemand (ik laat het beoordelen wel aan anderen over), maar ik kan prima met mensen van allerlei slag overweg.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:21 schreef Andromache het volgende:
een spontane vrouw kan met allerlei soorten mensen goed omgaan en kan leuk een gesprek gaande houden. makkelijk in contact. dat is wat ze tenminste over mij zeggen.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:21 schreef Andromache het volgende:
ik heb trouwens slechte ervaringen met mannen die niet sporten. de laatste drie oppikkertjes deden dat niet en kregen hem niet omhoog!
Omg. DRIE?quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:21 schreef Andromache het volgende:
een spontane vrouw kan met allerlei soorten mensen goed omgaan en kan leuk een gesprek gaande houden. makkelijk in contact. dat is wat ze tenminste over mij zeggen.
ik heb trouwens slechte ervaringen met mannen die niet sporten. de laatste drie oppikkertjes deden dat niet en kregen hem niet omhoog!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |