Waarschijnlijk net vrijgezel en even een egoboost nodig ofzo.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:24 schreef Deezertje het volgende:
Wat moet ik met denken van een meid die niet op zoek is naar een relatie, maar 'hier alleen maar zit om te kijken of ik nog wel goed op de markt lig'? En nee ze is niet 60+, trek daar maar 40 jaar vanaf...
wel een valse dan.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:58 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk net vrijgezel en even een egoboost nodig ofzo.
Dierentuin is altijd goedquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:12 schreef Pinkdwarf het volgende:
Morgen naar de dierentuin met De MeesterEn daarna gaat hij voor mij koken bij hem thuis
Zin in!
Mwah, zou mijn date niet zijn. Of trouwens, wel handig; kan ze mijn kids beetje vermaken en uitleg geven.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:06 schreef Whatevers het volgende:
[..]
Dierentuin is altijd goed, have fun.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind dierentuinen dus werkelijk de meest a-romantische plekken op aarde. Als je me in een acute depressie wil storten, moet je me meenemen naar een dierentuin
Hoe ging het kroegtijgeren?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:12 schreef Andromache het volgende:
ik dacht dah het idee van Pepper was dat je fotootjes kon bladeren. Combi van Pinterest en daten, zeg maar....
Wat leuk zeg! Het zit er goed bij je in!quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:12 schreef Pinkdwarf het volgende:
Morgen naar de dierentuin met De MeesterEn daarna gaat hij voor mij koken bij hem thuis
Zin in!
quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:59 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
hoop dat ze een roseetje op heeft
* Spezza19 scheurt kaartjes in tweeënquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind dierentuinen dus werkelijk de meest a-romantische plekken op aarde. Als je me in een acute depressie wil storten, moet je me meenemen naar een dierentuin
Deze profieltekst - of varianten ervan - zie je ook heel vaak terugkomen op profielensites. Om maar even op de eerdere lame ass teksten-discussie terug te komen. Schei toch uit man.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:45 schreef Thermo16 het volgende:
Gister ingeschreven op Paiq. Ben pas 18 en niet echt heel erg op zoek maar gewoon uit verveling/nieuwsgierigheid
Het spijt me ik ben al wegquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Deze profieltekst - of varianten ervan - zie je ook heel vaak terugkomen op profielensites. Om maar even op de eerdere lame ass teksten-discussie terug te komen. Schei toch uit man.
Minder volle balkjes kunnen ook mooi zijnquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:58 schreef Yuki het volgende:
Wat zijn jullie ervaringen met het "uiterlijkheden" balkje op Paiq?
Alleen![]()
![]()
bij een vol balkje? Of ook wel eens een lekker hapje bij een minder vol balkje?
alleen bij vol balkje. Elke mm minder is dodelijk.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:58 schreef Yuki het volgende:
Wat zijn jullie ervaringen met het "uiterlijkheden" balkje op Paiq?
Alleen![]()
![]()
bij een vol balkje? Of ook wel eens een lekker hapje bij een minder vol balkje?
nog steeds niet begonnen. ben nog op verjaardagsfeestje. die staptijden hier in Groningen worden fokking absurd, zonder sluitingstijden.quote:
Nou dat zal het een stuk gezelliger en leuker gemaakt hebben, dat feestje....quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:45 schreef Andromache het volgende:
heb al wel flink mijn ongenoegen geuit over het nog steeds zijn van single tussen allerlei gesettelde mensen.maar iedereen bewondert me wel omdat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |