SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie loopt waar en wanneer google docs
[ Bericht 0% gewijzigd door Levitas op 09-04-2013 21:02:43 ]![]()
LaPo:Dat zijn inderdaad wel belachelijke snelheden, pfoe!quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:15 schreef Twinky het volgende:
[..]
hehehe
wat me dan op die website van je verbaast is hoe megasnel die mensen lopen.
37,6 km/u! dat fiets ik nog niet eens op mijn allerhardst. En een marathon met 20 km/u. Jezus.
Net terug van een kort rondje. Giga offdayMerkte tijdens de warming up al dat het zwaar zou gaan worden, maar het was nog veel erger dan ik had verwacht. Benen leken niet te willen, ademhaling kreeg ik niet op orde. Vervelend, maar donderdag dan maar beter.
http://runkeeper.com/user/Kevv1990/activity/165377544![]()
Hehe, nee hoorquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:21 schreef Twinky het volgende:
[..]
dat is ook heel erg snel hoor! Misschien wel het FOK!record!Er zijn FOK!kers die m onder de 3 uur hebben gelopen
F means you're fucked![]()
FOK! jaarrecord 2013!quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:22 schreef YUR het volgende:
[..]
Hehe, nee hoorEr zijn FOK!kers die m onder de 3 uur hebben gelopen
ik heb ooit met mijn Leonardogroep en de bovenbouwgroep een wedstrijd gedaan dat ze eieren veilig op de grond moesten krijgen. Toen heb ik voor 2 klassen = 50 kinderen, voor ieder kind een eigen certificaat gemaakt, zodat ze allemaal iets hadden gewonnen. Grootste constructie, hardste klap, ei meest verspreid, meest sierlijke val, weet ik veel. En trots dat ze waren![]()
![]()
Ik ga even een week op vakantie en ik zie dat ik meteen uit de top 10 van de 2013 Challenge ben gedropt. Daar gaan we deze week eens even wat aan doen.![]()
![]()
Dagje totale rust hier.
*zit op stoel met pootje omhoog*
Sal rech kom! (en even huisarts zoeken/bellen/regelen)Ja doei.![]()
Sinds wanneer was jij nou eigenlijk bezig met lopen? Bij mij begint het ook wel een beetje te kriebelen om een marathon te gaan doen (je moet toch een doel hebben). Vraag me af of 2014 haalbaar is.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:22 schreef YUR het volgende:
Hehe, nee hoorEr zijn FOK!kers die m onder de 3 uur hebben gelopen
![]()
Sinds maart 2010. Maar sinds die tijd ben ik er ook weer een paar keer uit geweest en opnieuw begonnen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:34 schreef Saysem het volgende:
[..]
Sinds wanneer was jij nou eigenlijk bezig met lopen? Bij mij begint het ook wel een beetje te kriebelen om een marathon te gaan doen (je moet toch een doel hebben). Vraag me af of 2014 haalbaar is.
Kijk eerst eens of je fatsoenlijk een aantal halve marathons kunt lopen
Dat wijze besluit heb ik ook genomen uiteindelijk. Die marathon komt nog wel een keer...quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:37 schreef YUR het volgende:
[..]
Sinds maart 2010. Maar sinds die tijd ben ik er ook weer een paar keer uit geweest en opnieuw begonnen.
Kijk eerst eens of je fatsoenlijk een aantal halve marathons kunt lopen![]()
*kus op pootje* Beterschap!quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:30 schreef motorbloempje het volgende:
Dagje totale rust hier.
*zit op stoel met pootje omhoog*
Sal rech kom! (en even huisarts zoeken/bellen/regelen)Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Ow ja, die challenge ook maar even bijgewerktquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:29 schreef Saysem het volgende:
Ik ga even een week op vakantie en ik zie dat ik meteen uit de top 10 van de 2013 Challenge ben gedropt. Daar gaan we deze week eens even wat aan doen.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Dan had je je schoenen mee moeten nemen!quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:29 schreef Saysem het volgende:
Ik ga even een week op vakantie en ik zie dat ik meteen uit de top 10 van de 2013 Challenge ben gedropt. Daar gaan we deze week eens even wat aan doen.![]()
![]()
Marathon lijkt me wel heel ver nog.. Eerst maar de 5 over 1,5 week, dan in het september de 8 en volgend jaar in april(enschede marathon) de 10?
Ik ben er klaar mee.. Dag evy, het was gezellig, en ik ben fier op uw traingingscapaciteiten, maar na les 27 is het gewoon klaar..
Al ging het niet erg lekker, wel de 10-1-20 volgemaakt, en ik zag achteraf op runkeeper een mooi heuveltje op van 15 meter tijdens de eerste helft van de 20. Dat was ook het slechtste stuk, dus misschien daar wel door? Na de 20 nog wel puf over, maar mijn linkerscheenbeen deed pijn, dus toch maar niet doorgegaan. Even rust gunnen en dat het weekend een 30-minuten aaneen proberen..![]()
Heb ik nog overwogen, maar het loopt toch een beetje lastig op de piste.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:25 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dan had je je schoenen mee moeten nemen!![]()
Haha, da's waar. Wel goeie sneeuw nu denk ik? Waar was je?quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:26 schreef Saysem het volgende:
Heb ik nog overwogen, maar het loopt toch een beetje lastig op de piste.![]()
Franse Alpen. Het is wel echt einde seizoen nu, maar de omstandigheden waren nog goed.
[ Bericht 8% gewijzigd door Saysem op 09-04-2013 13:08:29 ]![]()
Waaaaaaa! Ik heb 5,2 kilometer gelopen!!!!! Ik hoopte al dat ik met mijn schema van 39 minuten vandaag de 5 kilometer zou gaan passeren, maar ik had er heel even een hard hoofd in toen ik me in het tweede stukje van 8 minuten niet fijn voelde. Steken in m'n zij enzo... Tijdens het derde stukje ging het ineens weer vet lekker! En ja hoor, gelukt! Voelt echt keigoed!!!
*doet dansjes, rent rondjes en huppelt door de kamer*![]()
Misschien wel interessant voor een aantal mensen hier, vanaf zaterdag bij de aldi een gps horloge met hartslagband voor 79,99.![]()
Grappig, vandaag bijna hetzelfde gedaan ook nog nooit verder dan 15, nu 17 ging ook lekkerquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:36 schreef Mip1988 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wiehoe! nog nooit zo ver gelopen![]()
Mooi vlak ook, die pieken zijn meetfouten
Op naar een hele marathon...?
Misschien in 2014![]()
![]()
Zou het wat zijn? De prijs is wel een stuk aantrekkelijker dan bijvoorbeeld de prijs van een Garmin, maar ik heb het idee dat die van de Aldi toch een beetje duur koop is.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:36 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Misschien wel interessant voor een aantal mensen hier, vanaf zaterdag bij de aldi een gps horloge met hartslagband voor 79,99.![]()
Mwah, de Garmin 10 heb je voor ¤ 109,95 (zonder HRM) en de Garmin 210 (met HRM) voor ¤ 179,-..
Ik zou het wel weten![]()
![]()
Ik zal hier wel mee in de minderheid mee zijn, maar ik ben echt blij dat ik de switch gemaakt van m'n Garmin Forerunner 405 naar een smartphone. Geen gezeik meer met GPS, geen aparte iPod en nog steeds alle functionaliteiten die ik wil.![]()
Op Amazon.de is de 410 ook wel voordelig: http://www.amazon.de/Garm(...)&keywords=garmin+410
Ik heb met m'n Garmin juist veel minder gezeik met GPS, het is veel nauwkeuriger dan de GPS op m'n telefoon (nouja, HTC). Ik neem ook lang niet altijd muziek mee, maar anders heb ik daarvoor een iPod Nano en die neemt nou niet echt veel ruimte in. Achteraf had ik wel liever een 610 gekocht, omdat de 410 toch wel lomp groot is voor mijn dunne polsjes, maarja, volgend jaar maar ofzo.![]()
Wat goed, was dat de vier keer acht minuten les? Ik vond die zwaar!!!!quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:34 schreef Gogo83 het volgende:
Waaaaaaa! Ik heb 5,2 kilometer gelopen!!!!! Ik hoopte al dat ik met mijn schema van 39 minuten vandaag de 5 kilometer zou gaan passeren, maar ik had er heel even een hard hoofd in toen ik me in het tweede stukje van 8 minuten niet fijn voelde. Steken in m'n zij enzo... Tijdens het derde stukje ging het ineens weer vet lekker! En ja hoor, gelukt! Voelt echt keigoed!!!
*doet dansjes, rent rondjes en huppelt door de kamer*
Wat een fijn gevoel als je weer een les gehaald hebt niet?This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Ga je na Evy zelf verder of ga je dan Evy 5-10 km doen? Ik heb Renate ook liggen voor verschillende niveaus, misschien ga ik dat eens proberen. Ik heb wel het idee dat ik juist doordat iemand tegen me "zegt" dat ik nog even moet doorgaan dat ook doe. Terwijl ik zelf misschien allang gestopt wasquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:26 schreef Deepfreeze het volgende:
Marathon lijkt me wel heel ver nog.. Eerst maar de 5 over 1,5 week, dan in het september de 8 en volgend jaar in april(enschede marathon) de 10?
Ik ben er klaar mee.. Dag evy, het was gezellig, en ik ben fier op uw traingingscapaciteiten, maar na les 27 is het gewoon klaar..
Al ging het niet erg lekker, wel de 10-1-20 volgemaakt, en ik zag achteraf op runkeeper een mooi heuveltje op van 15 meter tijdens de eerste helft van de 20. Dat was ook het slechtste stuk, dus misschien daar wel door? Na de 20 nog wel puf over, maar mijn linkerscheenbeen deed pijn, dus toch maar niet doorgegaan. Even rust gunnen en dat het weekend een 30-minuten aaneen proberen..
Ik wil ook in september de 8 kilometer kunnen lopen. Ga waarschijnlijk met vriendin de pierloop doen dus dat wordt nog wel even flink oefenen tot die tijdThis whole world is wild at heart and weird on top![]()
Maar de kast van de 610 is toch even groot als die van de 410?quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:12 schreef hatsaflats het volgende:
Op Amazon.de is de 410 ook wel voordelig: http://www.amazon.de/Garm(...)&keywords=garmin+410
Ik heb met m'n Garmin juist veel minder gezeik met GPS, het is veel nauwkeuriger dan de GPS op m'n telefoon (nouja, HTC). Ik neem ook lang niet altijd muziek mee, maar anders heb ik daarvoor een iPod Nano en die neemt nou niet echt veel ruimte in. Achteraf had ik wel liever een 610 gekocht, omdat de 410 toch wel lomp groot is voor mijn dunne polsjes, maarja, volgend jaar maar ofzo.F means you're fucked![]()
Net een wandeling gemaakt van 9 km. Ook lekker, richting strand en weer terug.
Nu best zware benen, hopelijk morgen weer rennen en anders donderdagThis whole world is wild at heart and weird on top![]()
Ik heb niks meer liggen, dus moet even kijken wat werkt. Misschien ook wel het 10km schema van runkeeper, of daar wat lessen uit, en verder mijn eigen idee. Vindt het ook wel fijn om nu even los te mogen rennen. Een intervalletje als ik goed moe wil/frustraties kwijt moet, en een afstand als ik de tijd heb..quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:17 schreef Lula het volgende:
[..]
Ga je na Evy zelf verder of ga je dan Evy 5-10 km doen? Ik heb Renate ook liggen voor verschillende niveaus, misschien ga ik dat eens proberen. Ik heb wel het idee dat ik juist doordat iemand tegen me "zegt" dat ik nog even moet doorgaan dat ook doe. Terwijl ik zelf misschien allang gestopt was
Ik wil ook in september de 8 kilometer kunnen lopen. Ga waarschijnlijk met vriendin de pierloop doen dus dat wordt nog wel even flink oefenen tot die tijd
September die 8km, en daar misschien vanaf juni serieus er aan gaan werken, dus april en mei dan lekker prutsen![]()
Ik heb evy nu op mijn eigen muziek gedaan. De les in runkeeper ingevuld, en mijn eigen muziek er achter.![]()
Hij is iets slanker:quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:18 schreef YUR het volgende:
[..]
Maar de kast van de 610 is toch even groot als die van de 410?
De 410 pas ik alleen met soft-strap doordat het vrij lang "hard" is voordat het bandje begint, waardoor hij nog meer boven m'n pols zweeft. Maar voorlopig heb ik het er maar mee te doen![]()
![]()
Hmm ja, begrijp wat je bedoelt. Schuift 'ie niet ook de hele tijd richting je hand met de bovenkant?quote:![]()
Dat is inderdaad een heerlijk gevoel! Ik vond hem ook vrij zwaar. Hierna heb ik 10-10-12 en daar zie ik ook wel tegenop hoor! En zaterdag 2x15... Ik moet nog even zien of ik dat al ga doen of dat ik deze week nog een keer herhaal. Hangt af van hoe het donderdag gaat.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:14 schreef Lula het volgende:
[..]
Wat goed, was dat de vier keer acht minuten les? Ik vond die zwaar!!!!
Wat een fijn gevoel als je weer een les gehaald hebt niet?Ik zit ook nog te twijfelen hoe ik hierna verder ga, maar goed, ik moet nog 3 weken voor ik aan de 30 minuten zit. In mei ben ik op vakantie en ga denk ik daar gewoon 2 x per week 5 km lopen. En dan vanaf juni weer verder trainen voor de 10 in september.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:26 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Ik heb niks meer liggen, dus moet even kijken wat werkt. Misschien ook wel het 10km schema van runkeeper, of daar wat lessen uit, en verder mijn eigen idee. Vindt het ook wel fijn om nu even los te mogen rennen. Een intervalletje als ik goed moe wil/frustraties kwijt moet, en een afstand als ik de tijd heb..
September die 8km, en daar misschien vanaf juni serieus er aan gaan werken, dus april en mei dan lekker prutsen![]()
Ik heb evy nu op mijn eigen muziek gedaan. De les in runkeeper ingevuld, en mijn eigen muziek er achter.![]()
Marktplaats endezo?quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:12 schreef hatsaflats het volgende:
Ik heb met m'n Garmin juist veel minder gezeik met GPS, het is veel nauwkeuriger dan de GPS op m'n telefoon (nouja, HTC). Ik neem ook lang niet altijd muziek mee, maar anders heb ik daarvoor een iPod Nano en die neemt nou niet echt veel ruimte in. Achteraf had ik wel liever een 610 gekocht, omdat de 410 toch wel lomp groot is voor mijn dunne polsjes, maarja, volgend jaar maar ofzo.
Hehhee, fysio: "Je had op de sintelbaan moeten lopen!!"
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik ben echt heel blij met mijn Garmin 610, met telefoon met GPS was het toch altijd maar de gok of die het deed en niet halverwege uitviel en je kunt niet op elk moment zien hoe hard je loopt dat is wel het voornaamste voordeel van de Garmin.![]()
Misschien in mei, dan heb ik geld om het verschil bij te leggen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:56 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Marktplaats endezo?
Hehhee, fysio: "Je had op de sintelbaan moeten lopen!!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:04 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Misschien in mei, dan heb ik geld om het verschil bij te leggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:09 schreef slacker_nl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iemand raadde me af om steeds de volle 5 k te doen als je het net kan. liever eens per week. Verder juist ook lekker laag tempo, maar langer te rennen. Dat je de tijd ook gaat opbouwen. Kun je die 5 k in 35 minuten met snel, dan bijv 45 minuten en dan een tandje lager.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:47 schreef Gogo83 het volgende:
Ik zit ook nog te twijfelen hoe ik hierna verder ga, maar goed, ik moet nog 3 weken voor ik aan de 30 minuten zit. In mei ben ik op vakantie en ga denk ik daar gewoon 2 x per week 5 km lopen. En dan vanaf juni weer verder trainen voor de 10 in september.
Maar of dat nou de wijsheid is..![]()
![]()
Van Renate Wennemars zijn er ook schema's (met mp3) voor onderhoud 5km. Daarin wordt ook niet elke keer 5km gelopen![]()
(zijn er ook voor de 10km trouwens)I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:04 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Misschien in mei, dan heb ik geld om het verschil bij te leggen.GVDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bedankt...
Nu heb ik weer iets op mijn lijstje staan wat ik "moet" hebben..![]()
Kunnen jullie in de op toevoegen:
1
2[b]15 juni 2013 - [ url=http://www.grootginkelseloop.nl/]Groot Ginkelse Loop (Ede)[/url ]
_Zeddicus_ - HM![]()
Oeh die ga ik misschien ook doen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:10 schreef _Zeddicus_ het volgende:
[ code verwijderd ]![]()
Bij mij laadt het plaatje niet, maar ik ben dan ook atheist...quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:44 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
Ben totaal niet gelovig, maar dit vond ik wel mooi![]()
Ik een beetje kippevel in mijn nek, niet op een prettige manier.
Het tweede deel vind ik prachtig, maar die psalm erbij hoeft van mij niet.
***![]()
Overigens, T-Rex Runner heeft afgelopen weekend gewoon 2 marathons gelopenIk vind dat een tof wijf !
Ja doei.![]()
Dat is ook nog een optie voor mijn 5 km in juni! Heeft iemand die grootginkelse loop al eens gelopen? Vooral benieuwd of het heel veel bospad is, dat ben ik totaal niet gewend namelijk.
[ Bericht 29% gewijzigd door Gogo83 op 09-04-2013 15:55:31 ]![]()
Ik vind het juist wel mooi met de psalm erbij. Want tsja, een marathon is 26,2 mijlen dat dat precies bij die psalm staat..
![]()
![]()
GotC, krijg je straks ineens een andere YUR terugvolgens Psalm 26,2
![]()
Besloten om zondag op mijn oude hardloopschoentjes te gaan lopen. Klachten hebben toch wel verrekt veel weg van het iliotibiaal frictiesyndroom, of in de volksmond 'lopersknie'. Dit kan ook gewoon door overpronatie komen (en aangezien mijn een maand geleden aangeschafte schoenen minder corrigeren)...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat sluit ik dan uit, mocht ik geen last krijgen. Had iemand hier op Fok! niet een lopersknie?
Het blijft allemaal gissen![]()
![]()
Zo, net lekker in motregen gelopen. Tijdens het lopen viel mijn Garmin uit. Volgende keer het maar wel laden ipv vertrouwen dat het echt nog 47% heeft, als het op de display staat.
Tijdens het lopen fietste een opa langs me en vroeg of ik niet achterop wilde? Ik braaf terugzeggen:"Nee hoor, dankuwel!". Hij ook duim omhoog en fietst verder.
![]()
Tien minuten later fietst er een oma langs me. Vraagt ze aan mij of het goed gaat? Ik zeg braaf:"Ja hoor, mevrouw!"Zij ook duim omhoog en fietst verder.
![]()
Ben ik toch wel met een big smile doorgelopen.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:58 schreef Quoi het volgende:
GotC, krijg je straks ineens een andere YUR terugvolgens Psalm 26,2
![]()
Besloten om zondag op mijn oude hardloopschoentjes te gaan lopen. Klachten hebben toch wel verrekt veel weg van het iliotibiaal frictiesyndroom, of in de volksmond 'lopersknie'. Dit kan ook gewoon door overpronatie komen (en aangezien mijn een maand geleden aangeschafte schoenen minder corrigeren)...Ik geloof dat Semtex ook een lopersknie had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat sluit ik dan uit, mocht ik geen last krijgen. Had iemand hier op Fok! niet een lopersknie?
Het blijft allemaal gissen![]()
Zelf had ik ook klachten dat daarop leek. Aantal weken rust gehouden en nu doe ik standaard ook deze oefening bij mijn warming up en cooling down.
http://www.blessure-aanwijzer.nl/lopersknie_runners_knee.htmIsn't it ironic, don't you think
Mooi plaatje, maar juist als gelovige vind ik het totaal uit zn verband gerukt, want de vertaling die gebruikt is in het eerste deel van dat vers, is totaal niet van toepassing op de marathon, maar geloof best dat je flink (mentaal) kan veranderen door een marathon te lopenquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:44 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
Ben totaal niet gelovig, maar dit vond ik wel mooi
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik denk ook dat vrouwen voor, tijdens en na een zwangerschap niet dezelfde personen zijn.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:44 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
Ben totaal niet gelovig, maar dit vond ik wel mooi
Isn't it ironic, don't you think
Die had ik gezien ja!quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:05 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik geloof dat Semtex ook een lopersknie had.![]()
Zelf had ik ook klachten dat daarop leek. Aantal weken rust gehouden en nu doe ik standaard ook deze oefening bij mijn warming up en cooling down.
[ afbeelding ]
http://www.blessure-aanwijzer.nl/lopersknie_runners_knee.htm
Beide knieen tegelijk last pleit overigens voor overpronatie/schoenenprobleem.
ja het houdt me bezig![]()
C'est moi!quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:58 schreef Quoi het volgende:
Had iemand hier op Fok! niet een lopersknie?
In de aanloop naar de Bruggenloop heb ik een lopersknie opgelopen, alleen kwam het bij mij echt pas als ik 20 minuten aan het lopen was, in een steek net onder de knie aan de buitenkant bij dat knobbeltje, het was voor mij de oplossing om inderdaad een bepaalde rek-oefening te doen en beginnen met een kwartiertje pijnloos lopen en vanaf daar weer rustig opbouwen, tenzij ik weer last kreeg. En ben sinds half januari aan het opbouwen en loop nu alweer 16.5 km aan een stuk...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Must have![]()
http://shop.alphaheartrate.com/cart/
Eerste degelijke hartslaghorloge zonder band. Ziet er goed uit, heeft een handig lampje en is via bluetooth te koppelen aan Endomondo.
Alleen 200 dollar![]()
![]()
![]()
Nou voor de regen straks komt maar weer even gelopen. Endomondo was weer aan het kutten helaas, maar gemiddeld nog best een okay tempo gelopen. Rennen gaat echt zoveel fijner met dit weer, halelujahom maar even in bijbelse termen te blijven
Ik voel me ook kilo's lichter zonder al die lagen kleding, maar wat heeft die winter lang geduurd zeg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:26 schreef alors het volgende:
Nou voor de regen straks komt maar weer even gelopen. Endomondo was weer aan het kutten helaas, maar gemiddeld nog best een okay tempo gelopen. Rennen gaat echt zoveel fijner met dit weer, halelujahom maar even in bijbelse termen te blijven
Ik voel me ook kilo's lichter zonder al die lagen kleding, maar wat heeft die winter lang geduurd zeg!
NetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Isn't it ironic, don't you think
Even een geek-vraagje: Ik heb een Polar hartslagband en een Jabra sport headset. Allebei werken ze via Bluetooth met mijn smartphone (Samsung Galaxy S2) die ik tijdens het lopen met een armband om mijn bovenarm heb.
In het verleden had ik het probleem dat de phone slechts met 1 bron tegelijk kon communiceren en koos dan standaard voor de headset met als gevolg dat ik bij thuiskomst geen hartslaggegevens had....
Herkent iemand dit First World Problem? Is het simpelweg niet mogelijk om tegelijkertijd twee Bluetooth devices met je smartphone te pairen, of doe ik iets verkeerd?
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Denk dat er bijzonder weinig in de bijbel op hardlopen gebaseerd isquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooi plaatje, maar juist als gelovige vind ik het totaal uit zn verband gerukt, want de vertaling die gebruikt is in het eerste deel van dat vers, is totaal niet van toepassing op de marathon, maar geloof best dat je flink (mentaal) kan veranderen door een marathon te lopen![]()
![]()
Doe ik straks. Ben nu op m'n werk tot ca. 20:30. Of een mod moet het even toevoegen in de tussentijd.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:10 schreef _Zeddicus_ het volgende:
[ code verwijderd ]![]()
Leuk is dat he die mensen die je 'aanmoedigen'. Krijg ik ook altijd een big smile van.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:02 schreef jcdragon het volgende:
Zo, net lekker in motregen gelopen. Tijdens het lopen viel mijn Garmin uit. Volgende keer het maar wel laden ipv vertrouwen dat het echt nog 47% heeft, als het op de display staat.
Tijdens het lopen fietste een opa langs me en vroeg of ik niet achterop wilde? Ik braaf terugzeggen:"Nee hoor, dankuwel!". Hij ook duim omhoog en fietst verder.
![]()
Tien minuten later fietst er een oma langs me. Vraagt ze aan mij of het goed gaat? Ik zeg braaf:"Ja hoor, mevrouw!"Zij ook duim omhoog en fietst verder.
![]()
Ben ik toch wel met een big smile doorgelopen.![]()
Pootje aan de beterende hand. Lijkt een zenuw te zijn. Morgen nog rust, donderdag even zelf kijken hoe het gaat en dan hopelijk zaterdag m'n wedstrijd lopen. Maar alléén als het goed voelt, uiteraard.Ja doei.![]()
Hou ook de Pebble in de gaten. Heeft nog geen ingebouwde hartslagmonitor, maar op de developer forums wordt er wel over gebrainstormd.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:17 schreef GuitarJJ het volgende:
Must have![]()
http://shop.alphaheartrate.com/cart/
Eerste degelijke hartslaghorloge zonder band. Ziet er goed uit, heeft een handig lampje en is via bluetooth te koppelen aan Endomondo.
Alleen 200 dollar![]()
[ afbeelding ]Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Fijn dat het al beter gaat met het pootje.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:01 schreef motorbloempje het volgende:
Pootje aan de beterende hand. Lijkt een zenuw te zijn. Morgen nog rust, donderdag even zelf kijken hoe het gaat en dan hopelijk zaterdag m'n wedstrijd lopen. Maar alléén als het goed voelt, uiteraard.![]()
Hee, beter!quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:01 schreef motorbloempje het volgende:
Pootje aan de beterende hand. Lijkt een zenuw te zijn. Morgen nog rust, donderdag even zelf kijken hoe het gaat en dan hopelijk zaterdag m'n wedstrijd lopen. Maar alléén als het goed voelt, uiteraard.![]()
![]()
Ooo verdorieHoop moeite gedaan (lees mail gestuurd
) om met de loopgroep van vanavond mee te gaan ipv morgen omdat ik morgen moet werken..Heb ik al de hele dag een vage hoofdpijn die maar niet weg wil trekken
![]()
Net nog even paracetamol genomen en heb het nog een uurtje gegeven.. Weet wel dat stukje rennen en buiten zijn een hoop goed kan doen voor hoofdpijn, maar deze hoofdpijn komt niet in aanmerking voor 'wegrennen'
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Jeeeej, ondanks dat ik de afgelopen dagen zere heupen heb, kon ik vandaag wel gewoon gaan. Ik heb rustig aangedaan en heb netjes 1+2+2+2 gerend!De volgende keer doe ik die ene minuut erbij en dan ben ik klaar voor Evy
http://www.endomondo.com/workouts/174872206/8778461#Lijkt net of het 's ochtends elke keer minder goed gaat en dan in de loop van de dag weer wat beter! Doe je 's nachts iets geks ofzo?quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:01 schreef motorbloempje het volgende:
Denk dat de bijbel nergens is op gebaseerd.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:34 schreef GotC het volgende:
[..]
Denk dat er bijzonder weinig in de bijbel op hardlopen gebaseerd isJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
*padum pssssjjj*quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:04 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Denk dat de bijbel nergens is op gebaseerd.Ja doei.![]()
Hmm, ook niet mijn ding, maar dat het dan toevallig 26,2 is, is dan wel geinig..
Balen ET. Soms kan rennen wel helpen, maar het moet wel kunnen. Hopelijk helpt de pcm!
Voor het lopen had ik nog iets last van mijn schenen, tijdens ook, maar nu na het lopen en even mijn gewone ding doen, lijkt het juist beter te zijn. Hopelijk blijft het zo..![]()
Dat bovenste ging het ook omquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:25 schreef Deepfreeze het volgende:
Hmm, ook niet mijn ding, maar dat het dan toevallig 26,2 is, is dan wel geinig..
Balen ET. Soms kan rennen wel helpen, maar het moet wel kunnen. Hopelijk helpt de pcm!
Voor het lopen had ik nog iets last van mijn schenen, tijdens ook, maar nu na het lopen en even mijn gewone ding doen, lijkt het juist beter te zijn. Hopelijk blijft het zo..Jammer dat (bijna) niemand dat ziet.
Is hier op m'n werk een sportvoedingscursus aan de gang voor de RoParunners. Ben jaloers![]()
![]()
Ik heb die pagina even door zitten kijken. Het is sowieso al een tof ding!quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:03 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hou ook de Pebble in de gaten. Heeft nog geen ingebouwde hartslagmonitor, maar op de developer forums wordt er wel over gebrainstormd.![]()
![]()
Op de voeding, of op de RoPaRunners?quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat bovenste ging het ook omJammer dat (bijna) niemand dat ziet.
Is hier op m'n werk een sportvoedingscursus aan de gang voor de RoParunners. Ben jaloers
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik vond de 405 ook niet geweldig. Met de 610 ben ik daarentegen dik tevreden.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:07 schreef STING het volgende:
Ik zal hier wel mee in de minderheid mee zijn, maar ik ben echt blij dat ik de switch gemaakt van m'n Garmin Forerunner 405 naar een smartphone. Geen gezeik meer met GPS, geen aparte iPod en nog steeds alle functionaliteiten die ik wil.![]()
Wat je zegt. 40 jaar om een woestijn over te steken is niet echt een toptijd.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:34 schreef GotC het volgende:
[..]
Denk dat er bijzonder weinig in de bijbel op hardlopen gebaseerd is![]()
Een marathon gaat om kilometers, niet om mijlen. Vind ikquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Is hier op m'n werk een sportvoedingscursus aan de gang voor de RoParunners. Ben jaloers
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik weet het typenummer van mijn garminkoelkast niet eens meer, weet wel dat er bij de club een heleboel zijn die 'm hebben
Ja doei.![]()
Daar denken ze hier anders overquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:49 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Een marathon gaat om kilometers, niet om mijlen. Vind ik
Ja doei.![]()
De voedingquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:46 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Op de voeding, of op de RoPaRunners?
Ik hoorde bij de marathon van Parijs dat je de marathon in 3 stukken kan verdelen:
1e 10 mijl: lekker ontspannen, beetje om je heen kijken en genieten.
2e 10 mijl: wordt wat zwaarder, moet meer concentreren en mensen worden stiller.
Laatste 10 km: het zwaarste deel, volle concentratie en eigenlijk gewoon klote![]()
![]()
Mozes kan wel ver gooien! Bij wierp een blik over de woestijn.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:49 schreef Saysem het volgende:
[..]
Wat je zegt. 40 jaar om een woestijn over te steken is niet echt een toptijd.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
afgemeld![]()
straks een hete douche en morgenochtend zelf een rondje lopen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:55 schreef E.T. het volgende:
afgemeld![]()
straks een hete douche en morgenochtend zelf een rondje lopenjammer en hopelijk is 't snel over!
Ja doei.![]()
Die hebben storingen, dus geen tijd voor nieuwe schoenenquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:54 schreef motorbloempje het volgende:
Heb nieuwe schoenen nodig binnenkort. Morgen de ING maar 's mailen.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Maar hij verkoos wandelen over de zeebodem boven zwemmen! Geen triatlonkampioen dus.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:54 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Mozes kan wel ver gooien! Bij wierp een blik over de woestijn.![]()
Als je nou meteen de vrienden van Blijdorp zegt te gaan sponsoren, stemmen ze vast in!quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:54 schreef motorbloempje het volgende:
Heb nieuwe schoenen nodig binnenkort. Morgen de ING maar 's mailen.
vast welquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]jammer en hopelijk is 't snel over!
quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:56 schreef E.T. het volgende:
[..]
Als je nou meteen de vrienden van Blijdorp zegt te gaan sponsoren, stemmen ze vast in!wat is het eigenlijk van haar geworden?
![]()
we zullen zien, zondagquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:57 schreef Twinky het volgende:
[..]wat is het eigenlijk van haar geworden?
quote:dit is mijn smiley waarin ik mijn lachen inhoud. Kost moeite
ik ben benieuwd. En als ze er is krijgt ze megaveel respect.![]()
Vanavond weer op de loopband gestaan. Het ging al beter dan gisteren na anderhalf etmaal zonder noemenswaardige slaap, maar de temperatuur van 30 graden in de airco is nog steeds killing. Morgenochtend om 7 uur lokale tijd ga ik nog een keer. Eens kijken of het dan wat koeler is.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2013 18:59:31 ]![]()
Ja das wel laf. Hij kan nu wel samen zwemmen met jezus, want jezus kan niet meer over het water lopen met die gaten in zijn voeten.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:56 schreef Twinky het volgende:
[..]
Maar hij verkoos wandelen over de zeebodem boven zwemmen! Geen triatlonkampioen dus.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Mehquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:55 schreef E.T. het volgende:
afgemeld![]()
straks een hete douche en morgenochtend zelf een rondje lopen![]()
Morgen hopelijk beter![]()
én?quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:58 schreef motorbloempje het volgende:
omgik wist het wachtwoord van ICQ nog
![]()
en DarkElf is een van m'n 4 vrienden nog daar
![]()
Ik neem een extra rustdag vandaag. mijn linker scheenbeen en rechter enkel zijn beide een beetje pijnlijk/gevoelig. Ben bang dat ik ze ga overbelasten.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Want die is hard weggelopen?quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:30 schreef motorbloempje het volgende:
Ik denk niet dat DE nog ICQ heeft..F means you're fucked![]()
Oh-oh!quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:58 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Icq, dat is lang geleden.
Goed dat je naar je lijf luistert mascleta, al is het misschien balen!
Puntjepuntje, 30 graden is wel warm zeg.. Inderdaad 's ochtends vroeg proberen, of zijn de nachten ook warm?![]()
's nachts koelt het af tot 26 graden. Overdag is het 42 graden. De airco weet daar wel raad mee, behalve in de gym. Die zit namelijk op de bovenste verdieping van het hotel onder het platte dak. Ik ben trouwens ook van plan om een keer met de lokale club buiten mee te trainen. Die starten rond een uur of 5 in de ochtend dus dat wordt dan nog vroeger opstaan.![]()
Ik doe met je mee. Mijn linkerscheen is ook wat pijnlijk. Opzich geen last van, maar als ik er op druk dan voel ik het wel behoorlijk. Maar in ieder geval een goede keuze, echt met blessures zitten wil je ook niet!quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:31 schreef Mascleta het volgende:
Ik neem een extra rustdag vandaag. mijn linker scheenbeen en rechter enkel zijn beide een beetje pijnlijk/gevoelig. Ben bang dat ik ze ga overbelasten.
Ik kan dan mooi morgenavond gaan lopen en dan vrijdag weer op mijn vrije dag. Ga straks nog wel even wat oefeningen doen, voor schenen enzo en een beetje core..
![]()
![]()
Pffff.. lekker weertje!quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:
's nachts koelt het af tot 26 graden. Overdag is het 42 graden. De airco weet daar wel raad mee, behalve in de gym. Die zit namelijk op de bovenste verdieping van het hotel onder het platte dak. Ik ben trouwens ook van plan om een keer met de lokale club buiten mee te trainen. Die starten rond een uur of 5 in de ochtend dus dat wordt dan nog vroeger opstaan.Ik zou gewoon lekker gaan zwemmen ofzo, ook goed voor je conditie. In die hitte is het bijna niet te doen nee, al is het wel een goede training voor als straks hier ook eindelijk de zomer eens aanbreekt
.
![]()
Ik heb de 3 weken voor de strongmanrun vakantie. Dus ik wil flink kilometers maken ook, in waarschijnlijk een warm land. Als het dan net zo warm als vorig jaar is heb ik weinig last. (hoop ik)quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:43 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Pffff.. lekker weertje!Ik zou gewoon lekker gaan zwemmen ofzo, ook goed voor je conditie. In die hitte is het bijna niet te doen nee, al is het wel een goede training voor als straks hier ook eindelijk de zomer eens aanbreekt
.
Zondag laat ik trouwens afhangen van wat mijn middenvoetsbeentje doet na het lopen donderdag.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat helpt inderdaad zeker wel ja, vorig jaar was het 30 graden ofzo he tijdens de race, dat lijkt me een beetje veel van het goede. Gelukkig zitten er ook nog wat natte stukken in dan!quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:06 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik heb de 3 weken voor de strongmanrun vakantie. Dus ik wil flink kilometers maken ook, in waarschijnlijk een warm land. Als het dan net zo warm als vorig jaar is heb ik weinig last. (hoop ik)
Zondag laat ik trouwens afhangen van wat mijn middenvoetsbeentje doet na het lopen donderdag.
Is goed, ik hoor het nog welBeetje last daarvan?
![]()
quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:04 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Denk dat de bijbel nergens is op gebaseerd.volgens mij zijn hier andere topics voor...was altijd blij dat dit topic hiervan geschoond was en iedereen elkaar in zijn waarde liet.....quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
ja ik weet dus niet of hij kan zwemmen. Misschien kan Jona vertellen hoe hij het voor elkaar krijgt om opgeslokt door een walvis zodat hij wel supersnel naar zijn eindbestemming komt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja das wel laf. Hij kan nu wel samen zwemmen met jezus, want jezus kan niet meer over het water lopen met die gaten in zijn voeten.![]()
tijd om dit topic te verlaten....als je om kwart over zes 's morgens filmpjes zit te kijken met gegeblazen beren dan komt het vast niet meer goed voor de rest van de dag...quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:01 schreef Deepfreeze het volgende:
Hmm, moest even aan jullie denken bij dit filmpje dat mijn oudste keek..
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat is idd geen lekker hardloopweer. Voor hoe lang zit je daar (en waar ookalweer?).quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:
's nachts koelt het af tot 26 graden. Overdag is het 42 graden. De airco weet daar wel raad mee, behalve in de gym. Die zit namelijk op de bovenste verdieping van het hotel onder het platte dak. Ik ben trouwens ook van plan om een keer met de lokale club buiten mee te trainen. Die starten rond een uur of 5 in de ochtend dus dat wordt dan nog vroeger opstaan.
Wel lekker, even een rustdagje. Ik had nog nooit 3 dagen achter alkaar gelopen, en vandaag dan weer op de baan intervalletjes rennen zou denk ik geen verstandige vierde dag geweest zijnIn plaats van vandaag ga ik morgen een klein rondje rustig op m'n Kinvara's rennen en dan donderdag gewoon weer trainen. En zaterdag duurloop, zondag een kleiner rondje en dan zit ik gewoon op 5x deze week
![]()
![]()
Ja al een week. Dus vanaf zaterdag hou ik rust tot donderdag. (sla dus alleen de dinsdag maar over).quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:11 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat helpt inderdaad zeker wel ja, vorig jaar was het 30 graden ofzo he tijdens de race, dat lijkt me een beetje veel van het goede. Gelukkig zitten er ook nog wat natte stukken in dan!
Is goed, ik hoor het nog welBeetje last daarvan?
Even zien of het dan beter is. Al heb ik vanmiddag een kantoorrondje gelopen en nu voel ik het ook wel iets.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hmm dat is minder man.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja al een week. Dus vanaf zaterdag hou ik rust tot donderdag. (sla dus alleen de dinsdag maar over).
Even zien of het dan beter is. Al heb ik vanmiddag een kantoorrondje gelopen en nu voel ik het ook wel iets.Succes daar mee, hoop dat het snel weer goed gaat!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je het het minste verwacht...![]()
Wou even een rustig rondje doen zo na het werk. Bleek dat mijn benen niet rustig wouden doen. Veel te snel van start gegaan, maar uiteindelijk wel 7km gelopen op een tempo wat ik nog nooit op een training gerend heb (5:29). Eerste 5km 20 seconden langzamer gelopen dan mijn PR (als ik dat geweten had). Hopelijk voelt het morgen nog zo goed als nu!![]()
Ik had als doeltijd onder het uur voor de 10k van Enschede, maar ik denk dat ik die wel mag gaan aanpassen.
En ..-._---_-.-, dikke respect om met 30 graden te gaan lopen, en dat ook nog eens op een loopband... Ik denk niet dat ik het je na zou doen. Kou kan ik me op kleden, hitte niet...The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
Ik heb op Bali rondjes gehobbeld, ook in 35 graden. Het is te doen, maar je moet niet heel hard en heel ver willen. Gewoon lopen en kijken naar de omgevingMisschien is met de lokale club lopen juist wel heel erg leuk, dat zou ik doen!
Ik die de hele dag mee leest op een hardlooptopic. Sowieso ik die weer post op Fok! na jaren.... Had je vierkant uitgelachen als je me dat een jaar geleden verteld had
En ik vind het leuk!!!!
Ik hoop dat ik morgen spierpijnvrij ben en de voorlaatste les kan lopen.This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Ja ik hoop niet dat het een breukje ofzo is. Probeer het donderdag nog 1 keer met een rustig tempo. Anders ga ik naar de dokter en vraag ik of ze een foto kunnen maken.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:27 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Hmm dat is minder man.Succes daar mee, hoop dat het snel weer goed gaat!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:30 schreef Onama het volgende:
heerlijk is dat he?! als je rusitg wil beginnen maar je lichaam geeft zelf aan dat die dag alles uit de kast kan en mag en gewoon fris als een hoentje thuis komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je het het minste verwacht...![]()
Wou even een rustig rondje doen zo na het werk. Bleek dat mijn benen niet rustig wouden doen. Veel te snel van start gegaan, maar uiteindelijk wel 7km gelopen op een tempo wat ik nog nooit op een training gerend heb (5:29).'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik zit trouwens op de site van de marathon van Rotterdam te neuzen. Wel grappig, de laatste keer dat ik serieus in Rotterdam was, was voor m'n afstudeerprojectNu zondag er weer heen
Over lopen in de hitte, pas aub wel op! Een vriend van me dacht in Turkije zijn conditie wel op peil te kunnen houden. Toen het buiten ruim 45 graden was is hij de gym in gegaan, met airco. Na een tijdje lopen weer terug naar buiten en gezwommen en gedaan. Dezelfde avond lag meneer stront en strontziek op bed. Dikke oververhitting![]()
quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:13 schreef hatsaflats het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Donequote:Op dinsdag 9 april 2013 15:10 schreef _Zeddicus_ het volgende:
[ code verwijderd ]Ook even naar Pebble gekeken. Ziet er gaaf uit! En dat voor maar ¤115!quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:03 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hou ook de Pebble in de gaten. Heeft nog geen ingebouwde hartslagmonitor, maar op de developer forums wordt er wel over gebrainstormd.
Open SDK is ook wel ideaal, dan kan iedereen dus apps maken en heb je dus enorm veel mogelijkheden!
Wat ik me wel afvraag, zou het een comfortabel horloge zijn voor hardlopen? Je ziet dat de Garmin daar wel echt op gebouwd is, terwijl de Pebble er - naar mijn idee - niet echt heel comfortabel uit ziet voor tijdens het lopen![]()
Lekker voor Garmin gaan. De Pebble ziet er leuk uit, maar heeft zich nog niet echt bewezen als hardlopershorloge. Een instap-Garmin is net zo duur. Tweedehands krijg je waarschijnlijk nog mooiere modellen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:03 schreef Levitas het volgende:
Wat ik me wel afvraag, zou het een comfortabel horloge zijn voor hardlopen? Je ziet dat de Garmin daar wel echt op gebouwd is, terwijl de Pebble er - naar mijn idee - niet echt heel comfortabel uit ziet voor tijdens het lopenThe sun in your Eyes
True, Polar/Timex/Motorola/Nike. http://www.dcrainmaker.com/ heeft reviews voor ze allemaal.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:10 schreef YUR het volgende:
Er zijn nog veel meer andere goede opties dan alleen GarminJep, voelt erg goed. Had nooit verwacht zo'n tempo vol te kunnen houden in training. Doet de motivatie goed!quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
heerlijk is dat he?! als je rusitg wil beginnen maar je lichaam geeft zelf aan dat die dag alles uit de kast kan en mag en gewoon fris als een hoentje thuis komen
The sun in your Eyes
quote:quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:13 schreef Onama het volgende:
True, Polar/Timex/Motorola/Nike. http://www.dcrainmaker.com/ heeft reviews voor ze allemaal.Kijk. Daar kunnen we wat meequote:
Die Pebble lijkt me JUIST interessant omdat het niet per se een hardloop horloge is, maar van alles kan![]()
![]()
Wat wil je er eigenlijk nog meer mee dan?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:16 schreef Levitas het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kijk. Daar kunnen we wat mee
Die Pebble lijkt me JUIST interessant omdat het niet per se een hardloop horloge is, maar van alles kanF means you're fucked![]()
Pebble ziet er wel mooi uit
De Pebble is stoer.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Naast alle functies van de Garmin zou ik een "smartwatch" willen koppelen aan smartphone en zo berichten/mail lezen, enzo. Ja, luxe problemen. Maar ik smelt van dit soort gadgetsquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:17 schreef YUR het volgende:
[..]
Wat wil je er eigenlijk nog meer mee dan?![]()
![]()
Dat blijktquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:20 schreef Levitas het volgende:
[..]
Naast alle functies van de Garmin zou ik een "smartwatch" willen koppelen aan smartphone en zo berichten/mail lezen, enzo. Ja, luxe problemen. Maar ik smelt van dit soort gadgets
Ik lees ze wel gewoon op mn telefoon
Godverdomme. Voor wie hem kenden (al dan niet alleen van FOK!): De_Kardinaal is vanmorgen overleden![]()
Ja doei.![]()
Wait, what...??quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:24 schreef motorbloempje het volgende:
Godverdomme. Voor wie hem kenden (al dan niet alleen van FOK!): De_Kardinaal is vanmorgen overleden![]()
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:24 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
![]()
Wat? He? Waarom?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:24 schreef motorbloempje het volgende:
Godverdomme. Voor wie hem kenden (al dan niet alleen van FOK!): De_Kardinaal is vanmorgen overleden
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Holy shit. Ik dacht dat het over jou ging De_kluizenaar. Vervolgens zie ik je dit posten in de veronderstelling dat vorige bericht over jou ging.quote:
Ik ken De_kardinaal niet, desalniettemin leef ik mee met iedereen die hem wel kent.![]()
![]()
Dat wist ik...maar niet dat het zo slecht ging.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Godverquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:24 schreef motorbloempje het volgende:
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:32 schreef Levitas het volgende:
[..]
Holy shit. Ik dacht dat het over jou ging De_kluizenaar. Vervolgens zie ik je dit posten in de veronderstelling dat vorige bericht over jou ging.
Ik ken De_kardinaal niet, desalniettemin leef ik mee met iedereen die hem wel kent.Nee ik ben alleen echt strontverkouden ..
Nu moest ik toch weer lachenquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:32 schreef Levitas het volgende:
[..]
Holy shit. Ik dacht dat het over jou ging De_kluizenaar. Vervolgens zie ik je dit posten in de veronderstelling dat vorige bericht over jou ging.
En Pebble vereist alsnog je telefoon. Die je met Pebble al elk moment van de dag bij je moet hebben als je echt gebruik wilt maken van Pebble, dus dan zit je al gauw aan een batterij of drie per dag.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:03 schreef Levitas het volgende:
[..]
Done
[..]
Ook even naar Pebble gekeken. Ziet er gaaf uit! En dat voor maar ¤115!
Open SDK is ook wel ideaal, dan kan iedereen dus apps maken en heb je dus enorm veel mogelijkheden!
Wat ik me wel afvraag, zou het een comfortabel horloge zijn voor hardlopen? Je ziet dat de Garmin daar wel echt op gebouwd is, terwijl de Pebble er - naar mijn idee - niet echt heel comfortabel uit ziet voor tijdens het lopenIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
het belangrijkste met hardlopen is nog steeds je ene voet voor de andere zettenquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:20 schreef Levitas het volgende:
[..]
Naast alle functies van de Garmin zou ik een "smartwatch" willen koppelen aan smartphone en zo berichten/mail lezen, enzo. Ja, luxe problemen. Maar ik smelt van dit soort gadgets
Hoax. Je kleding is belangrijker.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het belangrijkste met hardlopen is nog steeds je ene voet voor de andere zettenIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Schoenen!! SCHOENEN!!quote:
Rompstabiliteitsoefeningen! They are key for succesfull running!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat valt onder kleding toch? En tasjes, zonder een mooie tas ga ik de deur niet uit!quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Huh wat!?!? Nee toch?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:24 schreef motorbloempje het volgende:
Godverdomme. Voor wie hem kenden (al dan niet alleen van FOK!): De_Kardinaal is vanmorgen overleden
***![]()
Ook ik heb geen idee wie het is. Maar dat maakt het niet minder erg.
Doet me trouwens wel weer denken da veel van jullie elkaar echt kennen.
Ik kom eigenlijk alleen in dit topic. Zijn er topics waar jullie nog meer komen?![]()
Schrik op uit lurkstand ... Kende 'm van LIF / Bloed geven, een dankbare ontvanger van een klein gebaar ...quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:24 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
![]()
veel van ons komen al jaren en jaren op FOK en hebben vaak eerst ergens anders gepost en later hier.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:36 schreef Beau87 het volgende:
Ik kom eigenlijk alleen in dit topic. Zijn er topics waar jullie nog meer komen?
***![]()
Net even over de Coolsingel gelopen en begon toch even te dagdromen. Lijkt me machtig mooi in m'n eigen stad. Maar eerst eens richting een halve gaan trainen haha.![]()
![]()
Mooi dat Fok! zulke contacten tussen mensen teweeg brengt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
veel van ons komen al jaren en jaren op FOK en hebben vaak eerst ergens anders gepost en later hier.
Las van de week zelfs over relaties.![]()
Klik op een profiel en je ziet de postgeschiedenisquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:36 schreef Beau87 het volgende:
Ik kom eigenlijk alleen in dit topic. Zijn er topics waar jullie nog meer komen?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Maarrr ook nog even ontopic.
Ik had al een paar dagen beetje zeurende 'pijn' in m'n knie als ik zat of lag.
Gister toch mijn lesje gedaan en vandaag helemaal geen last gehad.![]()
![]()
Mooizo! Pas er wel mee op.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:57 schreef Beau87 het volgende:
Gister toch mijn lesje gedaan en vandaag helemaal geen last gehad.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
kom ook niet op al te veel topics hoor, buiten een willekeurige post hier en daar om, voornamelijk hier en in het KAA forum.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:36 schreef Beau87 het volgende:
Ik kom eigenlijk alleen in dit topic. Zijn er topics waar jullie nog meer komen?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:57 schreef Beau87 het volgende:
Gister toch mijn lesje gedaan en vandaag helemaal geen last gehad.ik begrijp de bezorgdheid wel zo af en toe hier maar als je wat wil voelen dan voel je altijd wat.
je weet dat als je ga sporten je je lichaam extra belast met alle gevolgen van dien, en ja, daar horen zo af en toe wat pijntjes bij.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zelfs babies die uit die relaties voort zijn gekomen, échte FOK!babies.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:55 schreef Beau87 het volgende:
[..]
Mooi dat Fok! zulke contacten tussen mensen teweeg brengt.
Las van de week zelfs over relaties.Ja doei.![]()
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:24 schreef motorbloempje het volgende:
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
verkeerde post om te quoten maareh, hoe is het met de voet MB?quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zelfs babies die uit die relaties voort zijn gekomen, échte FOK!babies.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Wisselend. Lijkt wel erg op een knelle geïrriteerde zenuw. Is nu wel weer wat erger dan vanmiddag, maar er moest ook geklust worden, en dan sta en sjouw je de hele tijd. We kunnen wel bijna weer douchen. Dat wel.Ja doei.![]()
ai, een blessure lijkt inderdaad te verergeren met klussen, zelf ook last van gehad. Het zal wel door het onnatuurlijk gewicht en inspannigsniveau komen.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:08 schreef motorbloempje het volgende:
Wisselend. Lijkt wel erg op een knelle geïrriteerde zenuw. Is nu wel weer wat erger dan vanmiddag, maar er moest ook geklust worden, en dan sta en sjouw je de hele tijd. We kunnen wel bijna weer douchen. Dat wel.
bijna kunnen douchen is dan wel weer fijn!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
wat een blessure wel en wee toch allemaal... ik stel voor om een blessure vrij(e)dag in te stellen waar er niet over blessures en pijntjes gepost mag worden'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ik ben gewoon ziek, telt dat ook als blessure?quote:Op woensdag 10 april 2013 00:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
wat een blessure wel en wee toch allemaal... ik stel voor om een blessure vrij(e)dag in te stellen waar er niet over blessures en pijntjes gepost mag worden
*over rd heen niest*Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
dat laat ik in het midden... voor je het weet komen er nog meer kwaaltjes langs waardoor men niet kan lopenquote:Op woensdag 10 april 2013 00:18 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik ben gewoon ziek, telt dat ook als blessure?
*over rd heen niest*
okeoke, dan zal ik maar niet zeggen dat ik ook ongesteld benquote:Op woensdag 10 april 2013 00:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat laat ik in het midden... voor je het weet komen er nog meer kwaaltjes langs waardoor men niet kan lopen
Hoe is het met RD?
(heb zelfs geen tijd om te lurken, te erg)
Ecosia
hier gaat het prima... lopen gaat de laatste wekenals een trein (goede tijd op HM, lange duurloop die probleemloos ging etc) dus een happy kiwi hier!quote:Op woensdag 10 april 2013 00:20 schreef Jumparound het volgende:
[..]
okeoke, dan zal ik maar niet zeggen dat ik ook ongesteld ben
Hoe is het met RD?
(heb zelfs geen tijd om te lurken, te erg)
Mooi! Nu het weer wat beter wordt hoop ik daar ook opquote:Op woensdag 10 april 2013 00:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hier gaat het prima... lopen gaat de laatste wekenals een trein (goede tijd op HM, lange duurloop die probleemloos ging etc) dus een happy kiwi hier!
wat was je tijd op de HM?
Zondag mn dl aardig verkloot door de verkoudheid, een dezer dagen maar weer eens intervallen of blokjes van 5 minuten lopen.
Volgens de neck-check zou dat gewoon moeten kunnen
over 2 weken een 10 EM, wel zin in
Ecosia
o'ja en, ik durf het bijna niet te posten...
paar nieuwe trailers aangeschaft'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
mooi, balen dat we hier geen trails hebben!quote:Op woensdag 10 april 2013 00:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
o'ja en, ik durf het bijna niet te posten...
paar nieuwe trailers aangeschaft
Geniet er van!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
was niet echt nodig maar de trailers die ik nu heb bevallen me niet zo goed meer, zijn nog niet af maar zijn niet zo sterk qua bovenwerk.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:33 schreef Jumparound het volgende:
[..]
mooi, balen dat we hier geen trails hebben!
Geniet er van!
De schoenen die ik nu heb gekocht waren in de aanbieding voor de helft van de prijs dus dat vond ik een mooie gelegenheid om dit merk eens te proberen.
http://www.irunfar.com/2011/11/patagonia-forerunner-review.html
[ Bericht 6% gewijzigd door rechtsedirecte op 10-04-2013 01:19:44 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
![]()
Jee, de_Kardinaal wat erg zeg. Weet zeker dat ik hem al heel lang voorbij zie komen op Fok! maar weet zo niet meer in welke topics. Ik zit zelf nogal in veel verschillende topics vandaar
![]()
dat zal de Kluizenaar niet leuk vinden dat je hem hierbij dood verklaarquote:Op woensdag 10 april 2013 00:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Jee, de_Kluizenaar, wat erg zeg. Weet zeker dat ik hem al heel lang voorbij zie komen op Fok! maar weet zo niet meer in welke topics. Ik zit zelf nogal in veel verschillende topics vandaar
Loopverslag:
Start: 07:00 am plaatselijke tijd
Temperatuur: 30,7 graden Celsius
Duur: 40 minuten
Zweten: veel![]()
quote:Op woensdag 10 april 2013 04:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Loopverslag:
Zweten: veel
Ik heb een onhandig gekozen username denk ik.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat zal de Kluizenaar niet leuk vinden dat je hem hierbij dood verklaarIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
echt?quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:58 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
![]()
Lollig.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Nice!quote:Op woensdag 10 april 2013 04:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Loopverslag:
Ik vind het wel leuk om te lezen dat je eventueel met een lokale groep mee kan sporten. Ik ga kijken of dat ook mogelijk is wanneer ik over twee weken op vakantie ben.
Lijkt me wel tof.
Veel plezier daar nog.![]()
Oeps verkeerde gequote. Post normaal niet op mobiel. Maar op dat tijdstip en met die temperaturen... Doe het je niet naThis whole world is wild at heart and weird on top![]()
Ik lig nu inbed tussen twee kindertjes die ik gemaakt heb met een FOK!ker.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:55 schreef Beau87 het volgende:
[..]
Mooi dat Fok! zulke contacten tussen mensen teweeg brengt.
Las van de week zelfs over relaties.Die ligt er ook trouwens.
***![]()
quote:Op woensdag 10 april 2013 04:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Loopverslag:
***![]()
http://www.endomondo.com/workouts/175092275
Hoppa, ik stond vanochtend al buiten voor les 3.
Ik moet wel een manier zien te vinden om m'n pace een beetje constant te houden.![]()
![]()
Goed bezig man!quote:Op woensdag 10 april 2013 07:52 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik moet wel een manier zien te vinden om m'n pace een beetje constant te houden.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
goed bezig!quote:Op woensdag 10 april 2013 07:52 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik moet wel een manier zien te vinden om m'n pace een beetje constant te houden.
Maar met deze trainingen zou ik mee nog geen zorgen maken over je Pace. Niet buiten adem raken is het devies!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Lekker bezig! Ik hou er helemaal niet van om 's ochtends te lopen. Ben ook echt geen ochtendmens..quote:Op woensdag 10 april 2013 07:52 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik moet wel een manier zien te vinden om m'n pace een beetje constant te houden.Vind de half 11 van de bosloop al vroeg zat. Wel handig als je dat kan, kan je ook voor je werk/studie lopen.
![]()
Herkenbaar, ik heb hetzelfde, als ik 's morgens gelopen heb, dan heb ik de rest van de dag geen fut meer, ben ik niet meer vooruit te brandenquote:Op woensdag 10 april 2013 08:19 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Lekker bezig! Ik hou er helemaal niet van om 's ochtends te lopen. Ben ook echt geen ochtendmens..Vind de half 11 van de bosloop al vroeg zat. Wel handig als je dat kan, kan je ook voor je werk/studie lopen.
Maar ben wel een ochtendmens, dat weer wel...
Dus het gaat goedquote:Op woensdag 10 april 2013 09:03 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik mag van RD niet over blessures/pijntjes praten
Conditioneel gezien heb ik geen probleem. Ik zou op dit tempo makkelijk een kilometer of tien kunnen lopen.quote:Op woensdag 10 april 2013 08:11 schreef Jumparound het volgende:
[..]
goed bezig!
Maar met deze trainingen zou ik mee nog geen zorgen maken over je Pace. Niet buiten adem raken is het devies!'s ochtends lopen vind ik wel fijn. Ik ben dan de rest van de dag heel hyper.quote:Op woensdag 10 april 2013 08:19 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Lekker bezig! Ik hou er helemaal niet van om 's ochtends te lopen. Ben ook echt geen ochtendmens..Vind de half 11 van de bosloop al vroeg zat. Wel handig als je dat kan, kan je ook voor je werk/studie lopen.
![]()
![]()
Ik ben gewoon een weekje aan het taperen![]()
Elke ochtend een croissantje en 's avonds een speciaalbiertje. StapelenEn oefenen op mijn Lee Towers-repertoire.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hoe is jouw week Yur, nog een beetje in staat om je op werk te focussen?
[ Bericht 0% gewijzigd door Quoi op 10-04-2013 09:30:24 ]![]()
quote:Op woensdag 10 april 2013 09:07 schreef Quoi het volgende:
Ik ben gewoon een weekje aan het taperen![]()
Elke ochtend een croissantje en 's avonds een speciaal iertje. StapelenEn oefenen op mijn Lee Towers-repertoire.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hoe is jouw week Yur, nog een beetje in staat om je op werk te focussen?
Mijn week is raar....alsof ik in een wachtkamer zit ofzoFocus is nihil.
Eigenlijk is het raar
Sorry!quote:Op woensdag 10 april 2013 06:44 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik heb een onhandig gekozen username denk ik.![]()
![]()
En welke FOK!ker is dat? Vanaf welke leeftijd mogen jullie kinderen op Fok!?quote:Op woensdag 10 april 2013 06:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik lig nu inbed tussen twee kindertjes die ik gemaakt heb met een FOK!ker.Die ligt er ook trouwens.
![]()
Zenuwachtig noemen ze dat. Al zal je dat misschien niet zo willen noemen omdat je verder rustig bent. Of in ieder geval gezonde spanning.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:10 schreef YUR het volgende:
[..]
Eigenlijk is het raar![]()
De weersverwachting van de huisweerman van de organisatie van de Marathon en de CPC enzo, weerman Leen de Koningquote:MARATHON 14 april 2013 ROTTERDAM
Ten opzichte van de verwachting van gisteren is er vrijwel geen verandering.
Zoals de zaken er nu voorstaan loopt de temperatuur op van 15 bij de start naar 18 à 19 graden later in de middag.
De maximum temperatuur wordt pas aan het eind van de middag bereikt, dus voor velen pas na afloop van de marathon.
De wind is matig, kracht 3 tot 4 uit het zuiden. Het is wisselend bewolkt en het blijft droog.
Aanvankelijk is er nog bewolking, maar naarmate de dag vordert komt de zon er steeds beter bij.
Na de langdurige koude periode, zal het voor veel lopers extra zwaar worden.
De komende dagen meer over de verdere ontwikkeling voor a.a. zondag.
De Amerikanen berekenen de hoogste temperatuur. Zij komen met waarden rond de 20 graden. Het grote Europe model is iets minder extreem.F means you're fucked![]()
Ja daarom ben ik ook gewoon begonnen met lopen en kijken hoe het ging.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]ik begrijp de bezorgdheid wel zo af en toe hier maar als je wat wil voelen dan voel je altijd wat.
je weet dat als je ga sporten je je lichaam extra belast met alle gevolgen van dien, en ja, daar horen zo af en toe wat pijntjes bij.
En Daywalker ik doe zeker voorzichtig. Veel pijn is niet fijn![]()
![]()
Wow! Dat is helemaal bijzonder!quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zelfs babies die uit die relaties voort zijn gekomen, échte FOK!babies.![]()
![]()
och, fok bestaat al sinds 1999.quote:
Dan is het niet zo raar om te bedenken dat er iets tussen 2 van de 300.000 geregistreerde bezoekers zou opbloeien
Ecosia
Die fokker heet stinkie (quote:Op woensdag 10 april 2013 09:23 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
En welke FOK!ker is dat? Vanaf welke leeftijd mogen jullie kinderen op Fok!?) en ik heb geen idee vanaf wanneer ze op FOK mogen. Ze zijn nu 3,5 en 5 dus ik hoop dat dat nog even duurt.
***![]()
Het lijkt me ook echt zo superspannend!quote:Op woensdag 10 april 2013 09:10 schreef YUR het volgende:
[..]
Eigenlijk is het raarTering, een marathon!
***![]()
Ach, straks draait hij daar z'n hand niet meer voor om. Ultra's zijn de nieuwe marathon na zondag.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het lijkt me ook echt zo superspannend!Tering, een marathon!
Ja doei.![]()
Precies. Een marathon....da's de warming upquote:Op woensdag 10 april 2013 09:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ach, straks draait hij daar z'n hand niet meer voor om. Ultra's zijn de nieuwe marathon na zondag.
Reviews hier voor andere Aldi GPS-dingen zijn niet slecht, de oudsten (onderaan) wel maar verder naar boven ziet het er niet slecht uit voor de prijs. Zit er hard over te denken 'm te kopen, meer dan dat kan ik er echt niet aan uitgeven (goedkoopste Garmins enzo) maar het is toch wel leuk om de route ook zo te zien... hoewel het met afstandmeten.nl ook aardig goed gaat. De enkele keer dat ik echt door het bos kronkel, zou ik ook bij een duurdere nog kans hebben dat 'ie het niet goed oppakt, als ik soms de problemen hier lees bij lopen onder beschutting van bomen of gebouwen :-( Hm, moeilijke beslissing.... Kunnen al dit soort resultaten naar Endomono worden geupload, of kan dat alleen met de bekende/grotere merken?quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:50 schreef kwaitnait het volgende:
[..]
Zou het wat zijn? De prijs is wel een stuk aantrekkelijker dan bijvoorbeeld de prijs van een Garmin, maar ik heb het idee dat die van de Aldi toch een beetje duur koop is.
En gecondoleerd aan degenen die De_Kardinaal kenden. Hoewel ik al lang op Fok post hebben we blijkbaar in andere draadjes gezeten, maar ik begrijp dat hij voor veel mede-lopers wel een bekende was. :-(![]()
Zo zou ik het serieus wel zien. Ik zou echt heel graag een keer een Ultra (off-road) hier willen doen, lijkt me zó awesome om zoiets te volbrengen, maar dan eerst maar 's naar een (weg)marathon toewerken.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:02 schreef YUR het volgende:
[..]
Precies. Een marathon....da's de warming upJa doei.![]()
Klopt, we delen die droomquote:Op woensdag 10 april 2013 10:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zo zou ik het serieus wel zien. Ik zou echt heel graag een keer een Ultra (off-road) hier willen doen, lijkt me zó awesome om zoiets te volbrengen, maar dan eerst maar 's naar een (weg)marathon toewerken.
Zeker weten!quote:Op woensdag 10 april 2013 10:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die Coast to Coast staat nog steeds op de wensenlijst
Zo gaaf om te lezen hoe spannend het is voor degene die de marathon lopen!!
Mijn droom is voorlopig nog om die 5 kilometer met gemak te kunnen lopen.
Raar idee dat de marathon mensen ook ooit begonnen zijn:-)
Straks les 26, nog steeds wat spierpijn maar ga het toch doen. Ga een iets betere warming up doen dit keer, misschien scheelt dat ook
Maar nu nog eerst koffie. Zo rond twaalf uur in de middag is voor mij de fijnste tijd om te lopen (of later)
This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Spannend bijna marathon dag hier !
Ik vind in de ochtend lopen juist een fijn begin van de dag, en ook makkelijk omdat ik dan geen rekening hoef te houden met eten ( laten zakken). Kop koffie, appel of banaan naar binnen en gaan .![]()
Gewoon ff 5 minuten lekker los lopen zodat je spieren opgewarmd zijn. En dan later een fijne cooling down.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:16 schreef Lula het volgende:
Straks les 26, nog steeds wat spierpijn maar ga het toch doen. Ga een iets betere warming up doen dit keer, misschien scheelt dat ook
Maar nu nog eerst koffie. Zo rond twaalf uur in de middag is voor mij de fijnste tijd om te lopen (of later)
Twee jaar geleden hing ik als een dik varken op de bank te gamen met bier en chipsquote:Op woensdag 10 april 2013 10:16 schreef Lula het volgende:
Vorig jaar rende ik de 5km in Rotterdam met 33:04
Dit jaar ga ik de 10km rennen en hoop ik rond de 73 minuten te eindigen. Maar de tijd interesseert me niks. Zonder stoppen de finishlijn halen, DAT is de kick
Jij gaat er ook komenHet gaat met vallen en opstaan, je zult slechte dagen en goeie dagen hebben, maar als je na een tijdje achterom kijkt zul je zien hoe ver je gekomen bent
loslopen als in wandelen? Of hardlopen en dan een wandelpauze? Ik ben nog een beetje zoekende wat nou beter is om mee te beginnen, wat rekken en strekken (wat ik nu ook wel doe maar misschien te weinig) of wat andersquote:Op woensdag 10 april 2013 10:28 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Gewoon ff 5 minuten lekker los lopen zodat je spieren opgewarmd zijn. En dan later een fijne cooling down.This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Ik zou, zeker in deze fase, het houden bij stevig doorwandelenquote:Op woensdag 10 april 2013 10:31 schreef Lula het volgende:
[..]
loslopen als in wandelen? Of hardlopen en dan een wandelpauze? Ik ben nog een beetje zoekende wat nou beter is om mee te beginnen, wat rekken en strekken (wat ik nu ook wel doe maar misschien te weinig) of wat anders
Gaaf hoor!!!quote:Op woensdag 10 april 2013 10:30 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Twee jaar geleden hing ik als een dik varken op de bank te gamen met bier en chips
Dit jaar ga ik de 10km rennen en hoop ik rond de 73 minuten te eindigen. Maar de tijd interesseert me niks. Zonder stoppen de finishlijn halen, DAT is de kick
Jij gaat er ook komenHet gaat met vallen en opstaan, je zult slechte dagen en goeie dagen hebben, maar als je na een tijdje achterom kijkt zul je zien hoe ver je gekomen bent
En ook gaaf dat je er voor uit durft te komen dat je ooit een heel ander leven leidde.
Ik heb gelukkig wel doorzettingsvermogen. Ik heb jarenlang gewoon thuis gesport bijna iedere dag, alleen de laatste vijf jaar vond ik er niets meer aan en begon ik iedere keer weer opnieuw.
Dat het met vallen en opstaan gaat merk ik nu al. De ene keer ren ik zo lekker en heb ik energie voor tien, terwijl ik de andere keer alleen maar wens dat ik weer thuis ben:-) Maar zelfs na een slechte loop voel ik me naderhand wel heerlijkThis whole world is wild at heart and weird on top![]()
quote:Op woensdag 10 april 2013 10:30 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Twee jaar geleden hing ik als een dik varken op de bank te gamen met bier en chips
![]()
Ja doei.![]()
Als ik volgend jaar of het jaar daarna ook een marathon ga proberen te lopen neem ik zeker weten beide weken ervoor en erna vrij van mijn werk..ervoor om lekker rustig te kunnen taperen en omdat ik dan de hele week toch slecht slaap en erna omdat ik dan niet meer kan lopen. Dat wordt echt een ramp denk ik en dan wil ik later als ik groot ben ook nog een ultratrail gaan lopen.
![]()
Jij blijft gewoon lekker doorwerken YUR? Of heb je wel iets extra vrij genomen ofzo? Scheelt natuurlijk wel dat je een zittend beroep hebt (toch). Hoop alleen niet dat je trappen op/af moet om er te komen![]()
![]()
quote:
Het gamen heb ik nog steeds niet helemaal afgeschaft, maar dan tegenwoordig met een handje studentenhaver en een 15-jarige Single Malt Scotch.
Iedereen die komende zondag in Rotterdam (of ergens anders) gaat lopen, veel succes!
Zelf afgelopen zondag de laatste (15km) wedstrijd gehad voor mijn halve marathon. Bewust niet voluit gestart en geëindigd in 1:20:07. Ruim 8 minuten sneller dan in november vorig jaar. Al die training is dus niet voor niets geweest.
Daarna met de trainer mijn pace voor de halve op de 21e bepaald en hier ga ik weg op een snelheid van 5:15 en dan kijken we wel of ik dit kan volhouden. Alles onder de 2 uur vind ik prima, ik ga er vanuit dat dit makkelijk moet lukken![]()
![]()
Wil je geloven dat ik soms op regenachtige dagen alle gordijnen dichttrek, de bank aan de kant schuif en ruim een uur helemaal los ga met Fitness- en/of dansgames voor de Kinect? Nog even en ik kan me inschrijven voor So You Think You Can Dance.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:34 schreef Lula het volgende:
[..]
Gaaf hoor!!!
En ook gaaf dat je er voor uit durft te komen dat je ooit een heel ander leven leidde.
Ik heb gelukkig wel doorzettingsvermogen. Ik heb jarenlang gewoon thuis gesport bijna iedere dag, alleen de laatste vijf jaar vond ik er niets meer aan en begon ik iedere keer weer opnieuw.
Dat het met vallen en opstaan gaat merk ik nu al. De ene keer ren ik zo lekker en heb ik energie voor tien, terwijl ik de andere keer alleen maar wens dat ik weer thuis ben:-) Maar zelfs na een slechte loop voel ik me naderhand wel heerlijk
Dat lijkt me ook wel vet ja! Maar eens even kijken of ik die hier in NL ook kan vinden. Heb ook al de Runner's World, maar dit lijkt me nog wel iets interessanter.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:13 schreef motorbloempje het volgende:
Trail Run Magazine is ook awesome, trouwens![]()
Gewoon lekker doorstappen en dan kun je na 5 min zo door in het hardlopen. Statisch rekken zou ik niet vooraf doen.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:31 schreef Lula het volgende:
[..]
loslopen als in wandelen? Of hardlopen en dan een wandelpauze? Ik ben nog een beetje zoekende wat nou beter is om mee te beginnen, wat rekken en strekken (wat ik nu ook wel doe maar misschien te weinig) of wat andersJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Gamenquote:Op woensdag 10 april 2013 10:47 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Het gamen heb ik nog steeds niet helemaal afgeschaft, maar dan tegenwoordig met een handje studentenhaver en een 15-jarige Single Malt Scotch.
Dat doe ik ook nog wel veel. Met vrienden Fifa, of gewoon lekker Skyrim, Diablo3, en nog veel meer.. Maar ik had dan ook niet voor niets een dikke pc aangeschaft.Het is ook wel wat minder dan voordat ik ging hardlopen en bier ook maar sporadisch.
Zin in vanavond! Weer een lekker stukkie hobbelen!![]()
Geweldig!!! Laat even weten wanneer je op de buis komtquote:Op woensdag 10 april 2013 10:50 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Wil je geloven dat ik soms op regenachtige dagen alle gordijnen dichttrek, de bank aan de kant schuif en ruim een uur helemaal los ga met Fitness- en/of dansgames voor de Kinect? Nog even en ik kan me inschrijven voor So You Think You Can Dance.![]()
Leuk dat mensen die ooit totaal niet sportief waren het dan later wel zijn en dan ook bijna doorgeslagen de andere kant uit. Bij mij is het ook wel alles of niets. En dan wel het liefst alles... Heb me tot een jaar geleden ook een beetje laten gaan door omstandigheden tot de knop weer omging omdat ik niet blij werd als ik in de spiegel keek.
Nu met dat lopen en het buiten zijn voel ik me weer helemaal geweldig. En als mensen dan ook nog zeggen dat je er goed uitziet is dat alleen maar meegenomen hahaThis whole world is wild at heart and weird on top![]()
Gistermiddag direct uit het werk, omkleden en gaan... al een week niet gelopen.
Eigenlijk had ik in de planning om deze week week wk 5 training 2 + 3 nog maar eens te herhalen. Maar ging iets mis.. starte de betreffende training op, alleen bij het in de zak steken vd telefoon drukte ik op een knoppie. Dus telefoon weer gepakt en training opgezet.. was dus 1e training van wk 6, klein tandje erbij. Moet zeggen, ging niet verkeerd achteraf.
RunKeeper Activity History 09-04= What else do you have to do on a saterdaynight =![]()
Ik heb vrijdag en lekker de hele volgende week vrijgenomen. Heb vrije dagen zatquote:Op woensdag 10 april 2013 10:47 schreef Jero_nimo het volgende:
Als ik volgend jaar of het jaar daarna ook een marathon ga proberen te lopen neem ik zeker weten beide weken ervoor en erna vrij van mijn werk..ervoor om lekker rustig te kunnen taperen en omdat ik dan de hele week toch slecht slaap en erna omdat ik dan niet meer kan lopen. Dat wordt echt een ramp denk ik en dan wil ik later als ik groot ben ook nog een ultratrail gaan lopen.
![]()
Jij blijft gewoon lekker doorwerken YUR? Of heb je wel iets extra vrij genomen ofzo? Scheelt natuurlijk wel dat je een zittend beroep hebt (toch). Hoop alleen niet dat je trappen op/af moet om er te komen
Goeie! Ff kijken of ik na de strongmanrun ook 2 dagen vrij kan plannen.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:47 schreef Jero_nimo het volgende:
![]()
Jij blijft gewoon lekker doorwerken YUR? Of heb je wel iets extra vrij genomen ofzo? Scheelt natuurlijk wel dat je een zittend beroep hebt (toch). Hoop alleen niet dat je trappen op/af moet om er te komenJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Enerzijds vind ik nu 10km eigenlijk wel welletjes. Anderzijds zou ik ook wel eens mee willen doen aan de Dam-tot-Dam en de Rotterdamse Bruggenloop. Moet ik wel doorbuffelen naar de 10EM
Bruggenloop is 15km...scheelt je weer een kilometer en een beetjequote:Op woensdag 10 april 2013 11:15 schreef robdriessen het volgende:
Enerzijds vind ik nu 10km eigenlijk wel welletjes. Anderzijds zou ik ook wel eens mee willen doen aan de Dam-tot-Dam en de Rotterdamse Bruggenloop. Moet ik wel doorbuffelen naar de 10EM
Maar de Brienenoord..... Ik voel m'n kuiten al schreeuwen.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:15 schreef YUR het volgende:
[..]
Bruggenloop is 15km...scheelt je weer een kilometer en een beetjeHet onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Da's inderdaad wel een nare ja...had ik me vorig jaar ook wat op verkeken. De laatste paar km's na de Brienenoord was ik leegquote:Op woensdag 10 april 2013 11:17 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Maar de Brienenoord..... Ik voel m'n kuiten al schreeuwen.
Hoppa, fijne stijging.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:19 schreef YUR het volgende:
[..]
Da's inderdaad wel een nare ja...had ik me vorig jaar ook wat op verkeken. De laatste paar km's na de Brienenoord was ik leeg
Mwoa, zo bizar steil is dat nou ook weer niet hoor. Hij is alleen vrij lang, zeker voor Randstadbegrippen.quote:F means you're fucked![]()
Ik las ergens in de reviews dat je de .gpx bestanden kan uploaden vanaf het apparaat, en die zou je gewoon bij Endomondo moeten kunnen uploaden als workoutquote:Op woensdag 10 april 2013 10:03 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Kunnen al dit soort resultaten naar Endomono worden geupload, of kan dat alleen met de bekende/grotere merken?![]()
![]()
Nee, alleen de Erasmusbrug.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:27 schreef linebear het volgende:
Zit de Brienenoordbrug ook in de marathon zondag ?
Complete route staat hier.![]()
Ik vond de Brienenoord erg meevallen tijdens de Bruggenloop... Vooral erg lang ja! Blik op oneindig, kleine stapjes. Net als een fiets die je in een hogere versnelling zet![]()
![]()
Ik zit net even de routes van de 10km en de marathon van zondag te vergelijken. Ik kom gewoon de snelste marathonlopers tegen op de Mariniersweg/Blaak
mooi, over een paar jaar weer een mooi stukje hardlopen erbij
http://www.rijkswaterstaa(...)gt_tcm174-342029.pdf
Ecosia
Boh! Ik ben benieuwd wat er straks te rennen valt zodra de ondergrondse A4 tussen Schiedam en Delft af isquote:Op woensdag 10 april 2013 11:56 schreef Jumparound het volgende:
mooi, over een paar jaar weer een mooi stukje hardlopen erbij
http://www.rijkswaterstaa(...)gt_tcm174-342029.pdf
De gezonde spanning begint te stijgenHeb zin om te knallen op de Coolsingel
Eerst zaterdag even de klinkers uit de weg in Barneveld rennen![]()
Jij hebt inderdaad een mooi tweeluik geplandquote:Op woensdag 10 april 2013 12:39 schreef linebear het volgende:
De gezonde spanning begint te stijgenHeb zin om te knallen op de Coolsingel
Eerst zaterdag even de klinkers uit de weg in Barneveld rennen
Zaterdag even warm lopen voor zondagquote:Op woensdag 10 april 2013 12:41 schreef YUR het volgende:
[..]
Jij hebt inderdaad een mooi tweeluik gepland![]()
![]()
Ah, je prioriteiten zijn ook al bepaaldquote:Op woensdag 10 april 2013 12:44 schreef linebear het volgende:
[..]
Zaterdag even warm lopen voor zondag
Soms zijn wedstrijden in een weekend gepland. Vind het wel eens leuk om bij de finish mijn familie te zien.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:45 schreef YUR het volgende:
[..]
Ah, je prioriteiten zijn ook al bepaald![]()
Ja, dat begrijp ikquote:Op woensdag 10 april 2013 12:46 schreef linebear het volgende:
[..]
Soms zijn wedstrijden in een weekend gepland. Vind het wel eens leuk om bij de finish mijn familie te zien.
Dank je wel. Wel geen marathon, maar bij mij begint de spanning ook wel te stijgen...quote:Op woensdag 10 april 2013 07:20 schreef streamnl het volgende:
Toto73 veel succes en plezier vandaag!
![]()
Heel goedquote:Op woensdag 10 april 2013 12:50 schreef toto73 het volgende:
[..]
Dank je wel. Wel geen marathon, maar bij mij begint de spanning ook wel te stijgen...
Veel plezier en succes!F means you're fucked![]()
Dit wordt trouwens de eerste race dat ik langs een verzorgingspost kom. Hoe moet ik me dat voorstellen? Vrijwilligers die met uitgestrekte armen een bekertje of flesje energiedrank hooghouden zodat jij het kunt grijpen tijdens het langsrennen? Of een kraampje a la Elfstedentocht waar je drastisch snelheid moet minderen om de 'verzorging' te pakken?Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
http://www.endomondo.com/workouts/175146766
Les 26 gehaald! Met moeite, en toch nog 10 minuten extra na mijn lesje
Ik denk dat ik deze laatste drie lessen nog eens ga herhalen voor ik dat half uur ga lopen. Of het moet de volgende keer een stuk makkelijker gaan.... Maar ik vind het nog steeds pittig en moet alles geven om het te halen (wil niet afgaan ook haha)This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Wij zijn fier op u!quote:Op woensdag 10 april 2013 12:57 schreef Lula het volgende:
Ik denk dat ik deze laatste drie lessen nog eens ga herhalen voor ik dat half uur ga lopen. Of het moet de volgende keer een stuk makkelijker gaan.... Maar ik vind het nog steeds pittig en moet alles geven om het te halen (wil niet afgaan ook haha)
Optie 1quote:Op woensdag 10 april 2013 12:55 schreef robdriessen het volgende:
Dit wordt trouwens de eerste race dat ik langs een verzorgingspost kom. Hoe moet ik me dat voorstellen? Vrijwilligers die met uitgestrekte armen een bekertje of flesje energiedrank hooghouden zodat jij het kunt grijpen tijdens het langsrennen? Of een kraampje a la Elfstedentocht waar je drastisch snelheid moet minderen om de 'verzorging' te pakken?
Hou wel rekening met remmende/stilstaande lopers voor je. En als je wilt remmen of stilstaan, hou dan alsjeblieft rekening met de lopers achter jeF means you're fucked![]()
Goed bezig!quote:Op woensdag 10 april 2013 12:57 schreef Lula het volgende:
Ik denk dat ik deze laatste drie lessen nog eens ga herhalen voor ik dat half uur ga lopen. Of het moet de volgende keer een stuk makkelijker gaan.... Maar ik vind het nog steeds pittig en moet alles geven om het te halen (wil niet afgaan ook haha)
En van afgaan is al geen sprake meer sinds je bent begonnen met hardlopen
Dank je! En ik wil niet remmen of stilstaan. Dan kom ik namelijk nooit meer op gang, hahaha.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:57 schreef YUR het volgende:
[..]
Optie 1
Hou wel rekening met remmende/stilstaande lopers voor je. En als je wilt remmen of stilstaan, hou dan alsjeblieft rekening met de lopers achter jeHet onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Hehequote:Op woensdag 10 april 2013 13:00 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dank je! En ik wil niet remmen of stilstaan. Dan kom ik namelijk nooit meer op gang, hahaha.
Soms heb je alleen geen keus....want er zijn nog weleens lopers die denken dat ze alleen op de wereld zijn en ineens vol in de ankers gaan of ineens van links naar rechts voorbij komen
Oh God, vorig jaar bij de 5km... Deden ook hordes schoolkinderen aan mee, opgegeven door de gymleraar no doubt. Meteen VOL GAS vanaf de startlijn, bij 1km al bek af aan het strompelen, dan weer rennen, lopen, rennen, lopen. Ik kwam dezelfde gastjes soms wel 4 keer tegen terwijl ik mijn eigen tempo aanhieldquote:Op woensdag 10 april 2013 13:01 schreef YUR het volgende:
[..]
Hehe
Soms heb je alleen geen keus....want er zijn nog weleens lopers die denken dat ze alleen op de wereld zijn en ineens vol in de ankers gaan of ineens van links naar rechts voorbij komen
Ik werd aan alle kanten ingehaald net in het bos, jeetje ik was gewoon jaloers op het gemak waar anderen mee lopen. Alsof het niets was!!This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Hoe laat start de marathon eigenlijk? Lopen jullie nu ook al op die tijden?
Die 5km is om 11 uur, terwijl ik meestal na het avondeten loop, of soms na de lunch. Dus vrijdag of zaterdag toch maar ook om 11 uur proberen of ik dan met mijn ritme uitkom..Goed bezig!quote:Op woensdag 10 april 2013 12:57 schreef Lula het volgende:
Ik zou die 30 lekker proberen, als je nu ook weer 10 over hebt. Lukt het niet kun je altijd de laatste 2 lessen evy nog overdoen?
Of als doel minimaal 20 minuten stellen, en dan per 5 minuten proberen om toch die 30 te halen?![]()
Klopt. 1 knie maar, de linker (volgens de fysio was dat mijn zwakkere been). Bij mij is dat verbeterd door niet meer met mijn benen over elkaar te zitten. Doe nl. al best veel krachttraining, dus de zones eromheen zijn best sterk. Ik belastte die pees teveel door teveel/te lang met mijn benen opgetrokken te zitten en te lange afstanden te rennen. Denk dat het ook is gekomen doordat ik toen nét op het punt zat dat mijn oude schoenen door hun demping heen waren. Ik ren sindsdien op mijn nieuwere paar.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:05 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik geloof dat Semtex ook een lopersknie had.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Goed om te weten. Hier hebben ze 3 startvakken voor de 5k, eerst de sub30, dan de 30-60 en daarna een groep scholieren. Die moeten ook binnen een uur binnen zijn.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:06 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Oh God, vorig jaar bij de 5km... Deden ook hordes schoolkinderen aan mee, opgegeven door de gymleraar no doubt. Meteen VOL GAS vanaf de startlijn, bij 1km al bek af aan het strompelen, dan weer rennen, lopen, rennen, lopen. Ik kwam dezelfde gastjes soms wel 4 keer tegen terwijl ik mijn eigen tempo aanhield
Ik verwacht toch wel dat ik me mee laat lopen, maar een beetje alert erop zijn helpt misschien wel![]()
![]()
Start is om half 11. Ik ben niet specifiek op die tijd gaan lopen....standaard loop ik op werkdagen in de avonden en in het weekend in de ochtenden.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:12 schreef Deepfreeze het volgende:
Hoe laat start de marathon eigenlijk? Lopen jullie nu ook al op die tijden?
Die 5km is om 11 uur, terwijl ik meestal na het avondeten loop, of soms na de lunch. Dus vrijdag of zaterdag toch maar ook om 11 uur proberen of ik dan met mijn ritme uitkom..
[..]
Goed bezig!
Ik zou die 30 lekker proberen, als je nu ook weer 10 over hebt. Lukt het niet kun je altijd de laatste 2 lessen evy nog overdoen?
Of als doel minimaal 20 minuten stellen, en dan per 5 minuten proberen om toch die 30 te halen?
Afgelopen zondag liep ik een pr op de 10km bij een wedstrijdje die om 11 uur startte. Zal geen problemen opleveren dus
Gewoon je eet/drink-schema op de starttijd afstemmen en alles komt goed
Thanks voor je uitleg. Je bent wel weer lekker snel "op de rit" nuquote:Op woensdag 10 april 2013 13:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Klopt. 1 knie maar, de linker (volgens de fysio was dat mijn zwakkere been). Bij mij is dat verbeterd door niet meer met mijn benen over elkaar te zitten. Doe nl. al best veel krachttraining, dus de zones eromheen zijn best sterk. Ik belastte die pees teveel door teveel/te lang met mijn benen opgetrokken te zitten en te lange afstanden te rennen. Denk dat het ook is gekomen doordat ik toen nét op het punt zat dat mijn oude schoenen door hun demping heen waren. Ik ren sindsdien op mijn nieuwere paar.![]()
Ik mag dan wel niet teveel over pijntjes praten, maar toch: gewoon lopen gaat nu nog wel met stijve benen, maar OK da's al soepeler dan gister. Maar echt, bij de trap aflopen (wat ik helaas hier op mijn werk gewoon moet doen, leefstijlfreaks) kan ik wel janken zo pijn doet hetHeb dan echt het gevoel dat het kapot kan...
![]()
Een combinatie van de twee, afhankelijk van hoe de overige lopers zijn. Er zijn lopers die het namelijk noodzakelijk vinden om BIJ de drinkpost stil te staan, te gaan drinken en er zijn lopers die lopend drinken. Dat laatste heeft mijn voorkeur. Haat op de stilstaanders, haat, pure haat. Voor de rest ben ik heel zen overigens.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:55 schreef robdriessen het volgende:
Dit wordt trouwens de eerste race dat ik langs een verzorgingspost kom. Hoe moet ik me dat voorstellen? Vrijwilligers die met uitgestrekte armen een bekertje of flesje energiedrank hooghouden zodat jij het kunt grijpen tijdens het langsrennen? Of een kraampje a la Elfstedentocht waar je drastisch snelheid moet minderen om de 'verzorging' te pakken?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Hier ook hoor. Ik ga ook eigenlijk altijd lekker links lopen (en drink dan dus niet)...quote:Op woensdag 10 april 2013 13:19 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Een combinatie van de twee, afhankelijk van hoe de overige lopers zijn. Er zijn lopers die het namelijk noodzakelijk vinden om BIJ de drinkpost stil te staan, te gaan drinken en er zijn lopers die lopend drinken. Dat laatste heeft mijn voorkeur. Haat op de stilstaanders, haat, pure haat. Voor de rest ben ik heel zen overigens.![]()
Op zich als je zorgt dat je ongeveer een liter water van te voren drinkt... dan hoef je toch tijdens het lopen niet meer te drinken?quote:Op woensdag 10 april 2013 12:55 schreef robdriessen het volgende:
Dit wordt trouwens de eerste race dat ik langs een verzorgingspost kom. Hoe moet ik me dat voorstellen? Vrijwilligers die met uitgestrekte armen een bekertje of flesje energiedrank hooghouden zodat jij het kunt grijpen tijdens het langsrennen? Of een kraampje a la Elfstedentocht waar je drastisch snelheid moet minderen om de 'verzorging' te pakken?![]()
Ik drink alleen tijdens afstanden vanaf 15km eigenlijkquote:Op woensdag 10 april 2013 13:20 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hier ook hoor. Ik ga ook eigenlijk altijd lekker links lopen (en drink dan dus niet)...F means you're fucked![]()
Ja, in de tussentijd gewoon veel rust gepakt (niet moeilijk met dat baggerweer) en in de sportschool krachttraining gedaan (want dat ging prima).quote:Op woensdag 10 april 2013 13:16 schreef Quoi het volgende:
[..]
Thanks voor je uitleg. Je bent wel weer lekker snel "op de rit" nu![]()
En heb mezelf aangeleerd de dag na bijv. zo'n 17km platte schoenen te dragen. Mijn pezen vonden het ook niet echt geslaagd de dag erna uitgedaagd te worden met een hoge hak. En dat helpt ook om sneller te herstellen
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Nou nou...quote:Op woensdag 10 april 2013 13:19 schreef slacker_nl het volgende:
Haat op de stilstaanders, haat, pure haat.Ik heb dat -mogelijk- ook wel eens gedaan. Als het koud is, wil ik geen bekertje water of plakkerige energydrink over me heen hebben...
Ik heb 17,50 betaald, dan ga ik GVD ook dat flesje meepakken! </Hollander>quote:Op woensdag 10 april 2013 13:21 schreef linebear het volgende:
[..]
Op zich als je zorgt dat je ongeveer een liter water van te voren drinkt... dan hoef je toch tijdens het lopen niet meer te drinken?
Contradictio in terminis.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:57 schreef Lula het volgende:
Ik denk dat ik deze laatste drie lessen nog eens ga herhalen voor ik dat half uur ga lopen. Of het moet de volgende keer een stuk makkelijker gaan.... Maar ik vind het nog steeds pittig en moet alles geven om het te halen (wil niet afgaan ook haha)Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat flesje krijg je bij de finishquote:Op woensdag 10 april 2013 13:22 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik heb 17,50 betaald, dan ga ik GVD ook dat flesje meepakken! </Hollander>![]()
![]()
Flesje krijg je vaak naderhand. Tussentijdse posten hebben gewoon bekertjes met water of een ander goedje...quote:Op woensdag 10 april 2013 13:22 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik heb 17,50 betaald, dan ga ik GVD ook dat flesje meepakken! </Hollander>
Forum Opties Forumhop: Hop naar: