Goed dat je weer bent begonnenquote:Op dinsdag 9 april 2013 07:43 schreef slacker_nl het volgende:
34 minuten onderweg, 3.15km gelopen (incl warming-up, cooling down en de tussendoorstukjes wandelen). Het ging redelijk. Merk duidelijk dat er wat mis was met de voet, hij reageert tijdens het hardlopen (afhankelijk van de manier van afzetten iets meer/minder). De rechterkuit voelt wat strakker/gespannen aan, tijdens het wandelen voel je het plekje van de breuk. Maar bij de cooling down zakt dat zowat geheel af. Nu ik zit te tikken merk je toch wat op dat plekje.
Wat toch wel frustrerend is, 1 minuut op, 2 minuut af, je kan niet lekker in een tempo komen. De vijf minuten gister aan een stuk door was imo te kort, maar loopt toch prettiger dan dit. Het zal wel aan m'n ongeduldigheid liggen denk ik maar. En over een paar weken zijn de hardloopstukken langer, beter, kekker.
Lekker bezig op de vroege ochtend! Straks mag je idd lekker weer langere stukjes lopenquote:Op dinsdag 9 april 2013 07:43 schreef slacker_nl het volgende:
34 minuten onderweg, 3.15km gelopen (incl warming-up, cooling down en de tussendoorstukjes wandelen). Het ging redelijk. Merk duidelijk dat er wat mis was met de voet, hij reageert tijdens het hardlopen (afhankelijk van de manier van afzetten iets meer/minder). De rechterkuit voelt wat strakker/gespannen aan, tijdens het wandelen voel je het plekje van de breuk. Maar bij de cooling down zakt dat zowat geheel af. Nu ik zit te tikken merk je toch wat op dat plekje.
Wat toch wel frustrerend is, 1 minuut op, 2 minuut af, je kan niet lekker in een tempo komen. De vijf minuten gister aan een stuk door was imo te kort, maar loopt toch prettiger dan dit. Het zal wel aan m'n ongeduldigheid liggen denk ik maar. En over een paar weken zijn de hardloopstukken langer, beter, kekker.
Haha, wat een fijn gevoel is dat toch altijdquote:Op dinsdag 9 april 2013 08:01 schreef STING het volgende:
Na een hele dag wachten, mag ik vanavond weer
Oh..quote:Op dinsdag 9 april 2013 07:09 schreef Arquero het volgende:
Dat ik zei dat ik gestrikt was om de marathon te lopen was een geintje van de mensen uit mijn loopgroep die dit jaar wel de marathon lopen.
Heel veel succes en plezier!!quote:Op dinsdag 9 april 2013 08:52 schreef toto73 het volgende:
Morgen mijn allereerste wedstrijd lopen; 10km. Spannend maar wel veel zin in! Hopen dat het niet met bakken uit de hemel komt dan.
Op je telefoon aanpassenquote:Op dinsdag 9 april 2013 09:54 schreef GuitarJJ het volgende:
Weet iemand of de weergave van je snelheid op de website van Endomondo aan te passen is? Op mijn telefoon laat hij altijd de gemiddelde snelheid in km/u te zien. Op de website staat het echter omgerekend weergegeven in min/km.
Haha, oké, bedankt!quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Op je telefoon aanpassen![]()
Snelheid tijdens het hardlopen wordt over het algemeen weergeven in min/km, niet km/uDus ik weet eigenlijk niet of het aan te passen is.
Het is effe omrekenen in het begin, maar voor je het weet...quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:24 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Haha, oké, bedankt!
Vanuit het mountainbiken was ik altijd al meer geïnteresseerd in het aantal km/u, maar het is natuurlijk gewoon een kwestie van wennen!
oja wat logisch. ik zat ook elke keer te puzzelen en haakte dan af omdat ik het niet volgdequote:Op dinsdag 9 april 2013 10:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Het is effe omrekenen in het begin, maar voor je het weet...
10km/u = 6:00min/km. Mooie basis om aan te houden
quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:42 schreef Twinky het volgende:
[..]
oja wat logisch. ik zat ook elke keer te puzzelen en haakte dan af omdat ik het niet volgde
dankjewel
quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:50 schreef GotC het volgende:
[..]http://www.runinfo.nl/gemiddeldeloopsnelheid.htm
Hier, kun je je hart aan ophalen
Op zich is de som ook niet heel moeilijk:quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:50 schreef GotC het volgende:
[..]http://www.runinfo.nl/gemiddeldeloopsnelheid.htm
Hier, kun je je hart aan ophalen
Preciesquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:10 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Op zich is de som ook niet heel moeilijk:
60 / (aantal min/km) = het aantal km/uur
hehehequote:Op dinsdag 9 april 2013 11:11 schreef GotC het volgende:
[..]
PreciesLeuk om tijdens het lopen over na te denken
Lekker rekenen tijdens wedstrijden enzo.
Ik hoop m in de buurt van 12 km/u te lopenquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:15 schreef Twinky het volgende:
[..]
hehehe
wat me dan op die website van je verbaast is hoe megasnel die mensen lopen.
37,6 km/u! dat fiets ik nog niet eens op mijn allerhardst. En een marathon met 20 km/u. Jezus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |