SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie loopt waar en wanneer google docs
[ Bericht 0% gewijzigd door Levitas op 09-04-2013 21:02:43 ]![]()
LaPo:Dat zijn inderdaad wel belachelijke snelheden, pfoe!quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:15 schreef Twinky het volgende:
[..]
hehehe
wat me dan op die website van je verbaast is hoe megasnel die mensen lopen.
37,6 km/u! dat fiets ik nog niet eens op mijn allerhardst. En een marathon met 20 km/u. Jezus.
Net terug van een kort rondje. Giga offdayMerkte tijdens de warming up al dat het zwaar zou gaan worden, maar het was nog veel erger dan ik had verwacht. Benen leken niet te willen, ademhaling kreeg ik niet op orde. Vervelend, maar donderdag dan maar beter.
http://runkeeper.com/user/Kevv1990/activity/165377544![]()
Hehe, nee hoorquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:21 schreef Twinky het volgende:
[..]
dat is ook heel erg snel hoor! Misschien wel het FOK!record!Er zijn FOK!kers die m onder de 3 uur hebben gelopen
F means you're fucked![]()
FOK! jaarrecord 2013!quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:22 schreef YUR het volgende:
[..]
Hehe, nee hoorEr zijn FOK!kers die m onder de 3 uur hebben gelopen
ik heb ooit met mijn Leonardogroep en de bovenbouwgroep een wedstrijd gedaan dat ze eieren veilig op de grond moesten krijgen. Toen heb ik voor 2 klassen = 50 kinderen, voor ieder kind een eigen certificaat gemaakt, zodat ze allemaal iets hadden gewonnen. Grootste constructie, hardste klap, ei meest verspreid, meest sierlijke val, weet ik veel. En trots dat ze waren![]()
![]()
Ik ga even een week op vakantie en ik zie dat ik meteen uit de top 10 van de 2013 Challenge ben gedropt. Daar gaan we deze week eens even wat aan doen.![]()
![]()
Dagje totale rust hier.
*zit op stoel met pootje omhoog*
Sal rech kom! (en even huisarts zoeken/bellen/regelen)Ja doei.![]()
Sinds wanneer was jij nou eigenlijk bezig met lopen? Bij mij begint het ook wel een beetje te kriebelen om een marathon te gaan doen (je moet toch een doel hebben). Vraag me af of 2014 haalbaar is.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:22 schreef YUR het volgende:
Hehe, nee hoorEr zijn FOK!kers die m onder de 3 uur hebben gelopen
![]()
Sinds maart 2010. Maar sinds die tijd ben ik er ook weer een paar keer uit geweest en opnieuw begonnen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:34 schreef Saysem het volgende:
[..]
Sinds wanneer was jij nou eigenlijk bezig met lopen? Bij mij begint het ook wel een beetje te kriebelen om een marathon te gaan doen (je moet toch een doel hebben). Vraag me af of 2014 haalbaar is.
Kijk eerst eens of je fatsoenlijk een aantal halve marathons kunt lopen
F means you're fucked![]()
Dat wijze besluit heb ik ook genomen uiteindelijk. Die marathon komt nog wel een keer...quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:37 schreef YUR het volgende:
[..]
Sinds maart 2010. Maar sinds die tijd ben ik er ook weer een paar keer uit geweest en opnieuw begonnen.
Kijk eerst eens of je fatsoenlijk een aantal halve marathons kunt lopen![]()
*kus op pootje* Beterschap!quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:30 schreef motorbloempje het volgende:
Dagje totale rust hier.
*zit op stoel met pootje omhoog*
Sal rech kom! (en even huisarts zoeken/bellen/regelen)Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Ow ja, die challenge ook maar even bijgewerktquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:29 schreef Saysem het volgende:
Ik ga even een week op vakantie en ik zie dat ik meteen uit de top 10 van de 2013 Challenge ben gedropt. Daar gaan we deze week eens even wat aan doen.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Dan had je je schoenen mee moeten nemen!quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:29 schreef Saysem het volgende:
Ik ga even een week op vakantie en ik zie dat ik meteen uit de top 10 van de 2013 Challenge ben gedropt. Daar gaan we deze week eens even wat aan doen.![]()
![]()
Marathon lijkt me wel heel ver nog.. Eerst maar de 5 over 1,5 week, dan in het september de 8 en volgend jaar in april(enschede marathon) de 10?
Ik ben er klaar mee.. Dag evy, het was gezellig, en ik ben fier op uw traingingscapaciteiten, maar na les 27 is het gewoon klaar..
Al ging het niet erg lekker, wel de 10-1-20 volgemaakt, en ik zag achteraf op runkeeper een mooi heuveltje op van 15 meter tijdens de eerste helft van de 20. Dat was ook het slechtste stuk, dus misschien daar wel door? Na de 20 nog wel puf over, maar mijn linkerscheenbeen deed pijn, dus toch maar niet doorgegaan. Even rust gunnen en dat het weekend een 30-minuten aaneen proberen..![]()
Heb ik nog overwogen, maar het loopt toch een beetje lastig op de piste.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:25 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dan had je je schoenen mee moeten nemen!![]()
Haha, da's waar. Wel goeie sneeuw nu denk ik? Waar was je?quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:26 schreef Saysem het volgende:
Heb ik nog overwogen, maar het loopt toch een beetje lastig op de piste.![]()
Franse Alpen. Het is wel echt einde seizoen nu, maar de omstandigheden waren nog goed.
[ Bericht 8% gewijzigd door Saysem op 09-04-2013 13:08:29 ]![]()
Waaaaaaa! Ik heb 5,2 kilometer gelopen!!!!! Ik hoopte al dat ik met mijn schema van 39 minuten vandaag de 5 kilometer zou gaan passeren, maar ik had er heel even een hard hoofd in toen ik me in het tweede stukje van 8 minuten niet fijn voelde. Steken in m'n zij enzo... Tijdens het derde stukje ging het ineens weer vet lekker! En ja hoor, gelukt! Voelt echt keigoed!!!
*doet dansjes, rent rondjes en huppelt door de kamer*![]()
Misschien wel interessant voor een aantal mensen hier, vanaf zaterdag bij de aldi een gps horloge met hartslagband voor 79,99.![]()
Grappig, vandaag bijna hetzelfde gedaan ook nog nooit verder dan 15, nu 17 ging ook lekkerquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:36 schreef Mip1988 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wiehoe! nog nooit zo ver gelopen![]()
Mooi vlak ook, die pieken zijn meetfouten
Op naar een hele marathon...?
Misschien in 2014![]()
![]()
Zou het wat zijn? De prijs is wel een stuk aantrekkelijker dan bijvoorbeeld de prijs van een Garmin, maar ik heb het idee dat die van de Aldi toch een beetje duur koop is.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:36 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Misschien wel interessant voor een aantal mensen hier, vanaf zaterdag bij de aldi een gps horloge met hartslagband voor 79,99.![]()
Mwah, de Garmin 10 heb je voor ¤ 109,95 (zonder HRM) en de Garmin 210 (met HRM) voor ¤ 179,-..
Ik zou het wel weten![]()
![]()
Ik zal hier wel mee in de minderheid mee zijn, maar ik ben echt blij dat ik de switch gemaakt van m'n Garmin Forerunner 405 naar een smartphone. Geen gezeik meer met GPS, geen aparte iPod en nog steeds alle functionaliteiten die ik wil.![]()
Op Amazon.de is de 410 ook wel voordelig: http://www.amazon.de/Garm(...)&keywords=garmin+410
Ik heb met m'n Garmin juist veel minder gezeik met GPS, het is veel nauwkeuriger dan de GPS op m'n telefoon (nouja, HTC). Ik neem ook lang niet altijd muziek mee, maar anders heb ik daarvoor een iPod Nano en die neemt nou niet echt veel ruimte in. Achteraf had ik wel liever een 610 gekocht, omdat de 410 toch wel lomp groot is voor mijn dunne polsjes, maarja, volgend jaar maar ofzo.![]()
Wat goed, was dat de vier keer acht minuten les? Ik vond die zwaar!!!!quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:34 schreef Gogo83 het volgende:
Waaaaaaa! Ik heb 5,2 kilometer gelopen!!!!! Ik hoopte al dat ik met mijn schema van 39 minuten vandaag de 5 kilometer zou gaan passeren, maar ik had er heel even een hard hoofd in toen ik me in het tweede stukje van 8 minuten niet fijn voelde. Steken in m'n zij enzo... Tijdens het derde stukje ging het ineens weer vet lekker! En ja hoor, gelukt! Voelt echt keigoed!!!
*doet dansjes, rent rondjes en huppelt door de kamer*
Wat een fijn gevoel als je weer een les gehaald hebt niet?This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Ga je na Evy zelf verder of ga je dan Evy 5-10 km doen? Ik heb Renate ook liggen voor verschillende niveaus, misschien ga ik dat eens proberen. Ik heb wel het idee dat ik juist doordat iemand tegen me "zegt" dat ik nog even moet doorgaan dat ook doe. Terwijl ik zelf misschien allang gestopt wasquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:26 schreef Deepfreeze het volgende:
Marathon lijkt me wel heel ver nog.. Eerst maar de 5 over 1,5 week, dan in het september de 8 en volgend jaar in april(enschede marathon) de 10?
Ik ben er klaar mee.. Dag evy, het was gezellig, en ik ben fier op uw traingingscapaciteiten, maar na les 27 is het gewoon klaar..
Al ging het niet erg lekker, wel de 10-1-20 volgemaakt, en ik zag achteraf op runkeeper een mooi heuveltje op van 15 meter tijdens de eerste helft van de 20. Dat was ook het slechtste stuk, dus misschien daar wel door? Na de 20 nog wel puf over, maar mijn linkerscheenbeen deed pijn, dus toch maar niet doorgegaan. Even rust gunnen en dat het weekend een 30-minuten aaneen proberen..
Ik wil ook in september de 8 kilometer kunnen lopen. Ga waarschijnlijk met vriendin de pierloop doen dus dat wordt nog wel even flink oefenen tot die tijdThis whole world is wild at heart and weird on top![]()
Maar de kast van de 610 is toch even groot als die van de 410?quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:12 schreef hatsaflats het volgende:
Op Amazon.de is de 410 ook wel voordelig: http://www.amazon.de/Garm(...)&keywords=garmin+410
Ik heb met m'n Garmin juist veel minder gezeik met GPS, het is veel nauwkeuriger dan de GPS op m'n telefoon (nouja, HTC). Ik neem ook lang niet altijd muziek mee, maar anders heb ik daarvoor een iPod Nano en die neemt nou niet echt veel ruimte in. Achteraf had ik wel liever een 610 gekocht, omdat de 410 toch wel lomp groot is voor mijn dunne polsjes, maarja, volgend jaar maar ofzo.F means you're fucked![]()
Net een wandeling gemaakt van 9 km. Ook lekker, richting strand en weer terug.
Nu best zware benen, hopelijk morgen weer rennen en anders donderdagThis whole world is wild at heart and weird on top![]()
Ik heb niks meer liggen, dus moet even kijken wat werkt. Misschien ook wel het 10km schema van runkeeper, of daar wat lessen uit, en verder mijn eigen idee. Vindt het ook wel fijn om nu even los te mogen rennen. Een intervalletje als ik goed moe wil/frustraties kwijt moet, en een afstand als ik de tijd heb..quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:17 schreef Lula het volgende:
[..]
Ga je na Evy zelf verder of ga je dan Evy 5-10 km doen? Ik heb Renate ook liggen voor verschillende niveaus, misschien ga ik dat eens proberen. Ik heb wel het idee dat ik juist doordat iemand tegen me "zegt" dat ik nog even moet doorgaan dat ook doe. Terwijl ik zelf misschien allang gestopt was
Ik wil ook in september de 8 kilometer kunnen lopen. Ga waarschijnlijk met vriendin de pierloop doen dus dat wordt nog wel even flink oefenen tot die tijd
September die 8km, en daar misschien vanaf juni serieus er aan gaan werken, dus april en mei dan lekker prutsen![]()
Ik heb evy nu op mijn eigen muziek gedaan. De les in runkeeper ingevuld, en mijn eigen muziek er achter.![]()
Hij is iets slanker:quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:18 schreef YUR het volgende:
[..]
Maar de kast van de 610 is toch even groot als die van de 410?
De 410 pas ik alleen met soft-strap doordat het vrij lang "hard" is voordat het bandje begint, waardoor hij nog meer boven m'n pols zweeft. Maar voorlopig heb ik het er maar mee te doen![]()
![]()
Hmm ja, begrijp wat je bedoelt. Schuift 'ie niet ook de hele tijd richting je hand met de bovenkant?quote:![]()
Dat is inderdaad een heerlijk gevoel! Ik vond hem ook vrij zwaar. Hierna heb ik 10-10-12 en daar zie ik ook wel tegenop hoor! En zaterdag 2x15... Ik moet nog even zien of ik dat al ga doen of dat ik deze week nog een keer herhaal. Hangt af van hoe het donderdag gaat.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:14 schreef Lula het volgende:
[..]
Wat goed, was dat de vier keer acht minuten les? Ik vond die zwaar!!!!
Wat een fijn gevoel als je weer een les gehaald hebt niet?Ik zit ook nog te twijfelen hoe ik hierna verder ga, maar goed, ik moet nog 3 weken voor ik aan de 30 minuten zit. In mei ben ik op vakantie en ga denk ik daar gewoon 2 x per week 5 km lopen. En dan vanaf juni weer verder trainen voor de 10 in september.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:26 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Ik heb niks meer liggen, dus moet even kijken wat werkt. Misschien ook wel het 10km schema van runkeeper, of daar wat lessen uit, en verder mijn eigen idee. Vindt het ook wel fijn om nu even los te mogen rennen. Een intervalletje als ik goed moe wil/frustraties kwijt moet, en een afstand als ik de tijd heb..
September die 8km, en daar misschien vanaf juni serieus er aan gaan werken, dus april en mei dan lekker prutsen![]()
Ik heb evy nu op mijn eigen muziek gedaan. De les in runkeeper ingevuld, en mijn eigen muziek er achter.![]()
Marktplaats endezo?quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:12 schreef hatsaflats het volgende:
Ik heb met m'n Garmin juist veel minder gezeik met GPS, het is veel nauwkeuriger dan de GPS op m'n telefoon (nouja, HTC). Ik neem ook lang niet altijd muziek mee, maar anders heb ik daarvoor een iPod Nano en die neemt nou niet echt veel ruimte in. Achteraf had ik wel liever een 610 gekocht, omdat de 410 toch wel lomp groot is voor mijn dunne polsjes, maarja, volgend jaar maar ofzo.
Hehhee, fysio: "Je had op de sintelbaan moeten lopen!!"
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik ben echt heel blij met mijn Garmin 610, met telefoon met GPS was het toch altijd maar de gok of die het deed en niet halverwege uitviel en je kunt niet op elk moment zien hoe hard je loopt dat is wel het voornaamste voordeel van de Garmin.![]()
Misschien in mei, dan heb ik geld om het verschil bij te leggen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:56 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Marktplaats endezo?
Hehhee, fysio: "Je had op de sintelbaan moeten lopen!!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:04 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Misschien in mei, dan heb ik geld om het verschil bij te leggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:09 schreef slacker_nl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iemand raadde me af om steeds de volle 5 k te doen als je het net kan. liever eens per week. Verder juist ook lekker laag tempo, maar langer te rennen. Dat je de tijd ook gaat opbouwen. Kun je die 5 k in 35 minuten met snel, dan bijv 45 minuten en dan een tandje lager.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:47 schreef Gogo83 het volgende:
Ik zit ook nog te twijfelen hoe ik hierna verder ga, maar goed, ik moet nog 3 weken voor ik aan de 30 minuten zit. In mei ben ik op vakantie en ga denk ik daar gewoon 2 x per week 5 km lopen. En dan vanaf juni weer verder trainen voor de 10 in september.
Maar of dat nou de wijsheid is..![]()
![]()
Van Renate Wennemars zijn er ook schema's (met mp3) voor onderhoud 5km. Daarin wordt ook niet elke keer 5km gelopen![]()
(zijn er ook voor de 10km trouwens)I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:04 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Misschien in mei, dan heb ik geld om het verschil bij te leggen.GVDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bedankt...
Nu heb ik weer iets op mijn lijstje staan wat ik "moet" hebben..![]()
Kunnen jullie in de op toevoegen:
1
2[b]15 juni 2013 - [ url=http://www.grootginkelseloop.nl/]Groot Ginkelse Loop (Ede)[/url ]
_Zeddicus_ - HM![]()
Oeh die ga ik misschien ook doen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:10 schreef _Zeddicus_ het volgende:
[ code verwijderd ]![]()
Bij mij laadt het plaatje niet, maar ik ben dan ook atheist...quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:44 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
Ben totaal niet gelovig, maar dit vond ik wel mooi![]()
Ik een beetje kippevel in mijn nek, niet op een prettige manier.
Het tweede deel vind ik prachtig, maar die psalm erbij hoeft van mij niet.
***![]()
Overigens, T-Rex Runner heeft afgelopen weekend gewoon 2 marathons gelopenIk vind dat een tof wijf !
Ja doei.![]()
Dat is ook nog een optie voor mijn 5 km in juni! Heeft iemand die grootginkelse loop al eens gelopen? Vooral benieuwd of het heel veel bospad is, dat ben ik totaal niet gewend namelijk.
[ Bericht 29% gewijzigd door Gogo83 op 09-04-2013 15:55:31 ]![]()
Ik vind het juist wel mooi met de psalm erbij. Want tsja, een marathon is 26,2 mijlen dat dat precies bij die psalm staat..
![]()
![]()
GotC, krijg je straks ineens een andere YUR terugvolgens Psalm 26,2
![]()
Besloten om zondag op mijn oude hardloopschoentjes te gaan lopen. Klachten hebben toch wel verrekt veel weg van het iliotibiaal frictiesyndroom, of in de volksmond 'lopersknie'. Dit kan ook gewoon door overpronatie komen (en aangezien mijn een maand geleden aangeschafte schoenen minder corrigeren)...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat sluit ik dan uit, mocht ik geen last krijgen. Had iemand hier op Fok! niet een lopersknie?
Het blijft allemaal gissen![]()
![]()
Zo, net lekker in motregen gelopen. Tijdens het lopen viel mijn Garmin uit. Volgende keer het maar wel laden ipv vertrouwen dat het echt nog 47% heeft, als het op de display staat.
Tijdens het lopen fietste een opa langs me en vroeg of ik niet achterop wilde? Ik braaf terugzeggen:"Nee hoor, dankuwel!". Hij ook duim omhoog en fietst verder.
![]()
Tien minuten later fietst er een oma langs me. Vraagt ze aan mij of het goed gaat? Ik zeg braaf:"Ja hoor, mevrouw!"Zij ook duim omhoog en fietst verder.
![]()
Ben ik toch wel met een big smile doorgelopen.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:58 schreef Quoi het volgende:
GotC, krijg je straks ineens een andere YUR terugvolgens Psalm 26,2
![]()
Besloten om zondag op mijn oude hardloopschoentjes te gaan lopen. Klachten hebben toch wel verrekt veel weg van het iliotibiaal frictiesyndroom, of in de volksmond 'lopersknie'. Dit kan ook gewoon door overpronatie komen (en aangezien mijn een maand geleden aangeschafte schoenen minder corrigeren)...Ik geloof dat Semtex ook een lopersknie had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat sluit ik dan uit, mocht ik geen last krijgen. Had iemand hier op Fok! niet een lopersknie?
Het blijft allemaal gissen![]()
Zelf had ik ook klachten dat daarop leek. Aantal weken rust gehouden en nu doe ik standaard ook deze oefening bij mijn warming up en cooling down.
http://www.blessure-aanwijzer.nl/lopersknie_runners_knee.htmIsn't it ironic, don't you think
Mooi plaatje, maar juist als gelovige vind ik het totaal uit zn verband gerukt, want de vertaling die gebruikt is in het eerste deel van dat vers, is totaal niet van toepassing op de marathon, maar geloof best dat je flink (mentaal) kan veranderen door een marathon te lopenquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:44 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
Ben totaal niet gelovig, maar dit vond ik wel mooi
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik denk ook dat vrouwen voor, tijdens en na een zwangerschap niet dezelfde personen zijn.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:44 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
Ben totaal niet gelovig, maar dit vond ik wel mooi
Isn't it ironic, don't you think
Die had ik gezien ja!quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:05 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik geloof dat Semtex ook een lopersknie had.![]()
Zelf had ik ook klachten dat daarop leek. Aantal weken rust gehouden en nu doe ik standaard ook deze oefening bij mijn warming up en cooling down.
[ afbeelding ]
http://www.blessure-aanwijzer.nl/lopersknie_runners_knee.htm
Beide knieen tegelijk last pleit overigens voor overpronatie/schoenenprobleem.
ja het houdt me bezig![]()
C'est moi!quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:58 schreef Quoi het volgende:
Had iemand hier op Fok! niet een lopersknie?
In de aanloop naar de Bruggenloop heb ik een lopersknie opgelopen, alleen kwam het bij mij echt pas als ik 20 minuten aan het lopen was, in een steek net onder de knie aan de buitenkant bij dat knobbeltje, het was voor mij de oplossing om inderdaad een bepaalde rek-oefening te doen en beginnen met een kwartiertje pijnloos lopen en vanaf daar weer rustig opbouwen, tenzij ik weer last kreeg. En ben sinds half januari aan het opbouwen en loop nu alweer 16.5 km aan een stuk...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Must have![]()
http://shop.alphaheartrate.com/cart/
Eerste degelijke hartslaghorloge zonder band. Ziet er goed uit, heeft een handig lampje en is via bluetooth te koppelen aan Endomondo.
Alleen 200 dollar![]()
![]()
![]()
Nou voor de regen straks komt maar weer even gelopen. Endomondo was weer aan het kutten helaas, maar gemiddeld nog best een okay tempo gelopen. Rennen gaat echt zoveel fijner met dit weer, halelujahom maar even in bijbelse termen te blijven
Ik voel me ook kilo's lichter zonder al die lagen kleding, maar wat heeft die winter lang geduurd zeg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:26 schreef alors het volgende:
Nou voor de regen straks komt maar weer even gelopen. Endomondo was weer aan het kutten helaas, maar gemiddeld nog best een okay tempo gelopen. Rennen gaat echt zoveel fijner met dit weer, halelujahom maar even in bijbelse termen te blijven
Ik voel me ook kilo's lichter zonder al die lagen kleding, maar wat heeft die winter lang geduurd zeg!
NetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Isn't it ironic, don't you think
Even een geek-vraagje: Ik heb een Polar hartslagband en een Jabra sport headset. Allebei werken ze via Bluetooth met mijn smartphone (Samsung Galaxy S2) die ik tijdens het lopen met een armband om mijn bovenarm heb.
In het verleden had ik het probleem dat de phone slechts met 1 bron tegelijk kon communiceren en koos dan standaard voor de headset met als gevolg dat ik bij thuiskomst geen hartslaggegevens had....
Herkent iemand dit First World Problem? Is het simpelweg niet mogelijk om tegelijkertijd twee Bluetooth devices met je smartphone te pairen, of doe ik iets verkeerd?
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Denk dat er bijzonder weinig in de bijbel op hardlopen gebaseerd isquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooi plaatje, maar juist als gelovige vind ik het totaal uit zn verband gerukt, want de vertaling die gebruikt is in het eerste deel van dat vers, is totaal niet van toepassing op de marathon, maar geloof best dat je flink (mentaal) kan veranderen door een marathon te lopen![]()
![]()
Doe ik straks. Ben nu op m'n werk tot ca. 20:30. Of een mod moet het even toevoegen in de tussentijd.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:10 schreef _Zeddicus_ het volgende:
[ code verwijderd ]![]()
Leuk is dat he die mensen die je 'aanmoedigen'. Krijg ik ook altijd een big smile van.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:02 schreef jcdragon het volgende:
Zo, net lekker in motregen gelopen. Tijdens het lopen viel mijn Garmin uit. Volgende keer het maar wel laden ipv vertrouwen dat het echt nog 47% heeft, als het op de display staat.
Tijdens het lopen fietste een opa langs me en vroeg of ik niet achterop wilde? Ik braaf terugzeggen:"Nee hoor, dankuwel!". Hij ook duim omhoog en fietst verder.
![]()
Tien minuten later fietst er een oma langs me. Vraagt ze aan mij of het goed gaat? Ik zeg braaf:"Ja hoor, mevrouw!"Zij ook duim omhoog en fietst verder.
![]()
Ben ik toch wel met een big smile doorgelopen.![]()
Pootje aan de beterende hand. Lijkt een zenuw te zijn. Morgen nog rust, donderdag even zelf kijken hoe het gaat en dan hopelijk zaterdag m'n wedstrijd lopen. Maar alléén als het goed voelt, uiteraard.Ja doei.![]()
Hou ook de Pebble in de gaten. Heeft nog geen ingebouwde hartslagmonitor, maar op de developer forums wordt er wel over gebrainstormd.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:17 schreef GuitarJJ het volgende:
Must have![]()
http://shop.alphaheartrate.com/cart/
Eerste degelijke hartslaghorloge zonder band. Ziet er goed uit, heeft een handig lampje en is via bluetooth te koppelen aan Endomondo.
Alleen 200 dollar![]()
[ afbeelding ]Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Fijn dat het al beter gaat met het pootje.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:01 schreef motorbloempje het volgende:
Pootje aan de beterende hand. Lijkt een zenuw te zijn. Morgen nog rust, donderdag even zelf kijken hoe het gaat en dan hopelijk zaterdag m'n wedstrijd lopen. Maar alléén als het goed voelt, uiteraard.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: