Het lijkt me ook echt zo superspannend!quote:Op woensdag 10 april 2013 09:10 schreef YUR het volgende:
[..]
Mijn week is raar....alsof ik in een wachtkamer zit ofzoFocus is nihil.
Eigenlijk is het raar
Ach, straks draait hij daar z'n hand niet meer voor om. Ultra's zijn de nieuwe marathon na zondag.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het lijkt me ook echt zo superspannend!Tering, een marathon!
Precies. Een marathon....da's de warming upquote:Op woensdag 10 april 2013 09:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ach, straks draait hij daar z'n hand niet meer voor om. Ultra's zijn de nieuwe marathon na zondag.
Reviews hier voor andere Aldi GPS-dingen zijn niet slecht, de oudsten (onderaan) wel maar verder naar boven ziet het er niet slecht uit voor de prijs. Zit er hard over te denken 'm te kopen, meer dan dat kan ik er echt niet aan uitgeven (goedkoopste Garmins enzo) maar het is toch wel leuk om de route ook zo te zien... hoewel het met afstandmeten.nl ook aardig goed gaat. De enkele keer dat ik echt door het bos kronkel, zou ik ook bij een duurdere nog kans hebben dat 'ie het niet goed oppakt, als ik soms de problemen hier lees bij lopen onder beschutting van bomen of gebouwen :-( Hm, moeilijke beslissing.... Kunnen al dit soort resultaten naar Endomono worden geupload, of kan dat alleen met de bekende/grotere merken?quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:50 schreef kwaitnait het volgende:
[..]
Zou het wat zijn? De prijs is wel een stuk aantrekkelijker dan bijvoorbeeld de prijs van een Garmin, maar ik heb het idee dat die van de Aldi toch een beetje duur koop is.
Zo zou ik het serieus wel zien. Ik zou echt heel graag een keer een Ultra (off-road) hier willen doen, lijkt me zó awesome om zoiets te volbrengen, maar dan eerst maar 's naar een (weg)marathon toewerken.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:02 schreef YUR het volgende:
[..]
Precies. Een marathon....da's de warming up
Klopt, we delen die droomquote:Op woensdag 10 april 2013 10:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zo zou ik het serieus wel zien. Ik zou echt heel graag een keer een Ultra (off-road) hier willen doen, lijkt me zó awesome om zoiets te volbrengen, maar dan eerst maar 's naar een (weg)marathon toewerken.
Zeker weten!quote:Op woensdag 10 april 2013 10:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die Coast to Coast staat nog steeds op de wensenlijst
Gewoon ff 5 minuten lekker los lopen zodat je spieren opgewarmd zijn. En dan later een fijne cooling down.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:16 schreef Lula het volgende:
Zo gaaf om te lezen hoe spannend het is voor degene die de marathon lopen!!
Mijn droom is voorlopig nog om die 5 kilometer met gemak te kunnen lopen.
Raar idee dat de marathon mensen ook ooit begonnen zijn:-)
Straks les 26, nog steeds wat spierpijn maar ga het toch doen. Ga een iets betere warming up doen dit keer, misschien scheelt dat ook
Maar nu nog eerst koffie. Zo rond twaalf uur in de middag is voor mij de fijnste tijd om te lopen (of later)
Twee jaar geleden hing ik als een dik varken op de bank te gamen met bier en chipsquote:Op woensdag 10 april 2013 10:16 schreef Lula het volgende:
Zo gaaf om te lezen hoe spannend het is voor degene die de marathon lopen!!
Mijn droom is voorlopig nog om die 5 kilometer met gemak te kunnen lopen.
Raar idee dat de marathon mensen ook ooit begonnen zijn:-)
Straks les 26, nog steeds wat spierpijn maar ga het toch doen. Ga een iets betere warming up doen dit keer, misschien scheelt dat ook
Maar nu nog eerst koffie. Zo rond twaalf uur in de middag is voor mij de fijnste tijd om te lopen (of later)
loslopen als in wandelen? Of hardlopen en dan een wandelpauze? Ik ben nog een beetje zoekende wat nou beter is om mee te beginnen, wat rekken en strekken (wat ik nu ook wel doe maar misschien te weinig) of wat andersquote:Op woensdag 10 april 2013 10:28 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Gewoon ff 5 minuten lekker los lopen zodat je spieren opgewarmd zijn. En dan later een fijne cooling down.
Ik zou, zeker in deze fase, het houden bij stevig doorwandelenquote:Op woensdag 10 april 2013 10:31 schreef Lula het volgende:
[..]
loslopen als in wandelen? Of hardlopen en dan een wandelpauze? Ik ben nog een beetje zoekende wat nou beter is om mee te beginnen, wat rekken en strekken (wat ik nu ook wel doe maar misschien te weinig) of wat anders
Gaaf hoor!!!quote:Op woensdag 10 april 2013 10:30 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Twee jaar geleden hing ik als een dik varken op de bank te gamen met bier en chips
Vorig jaar rende ik de 5km in Rotterdam met 33:04
Dit jaar ga ik de 10km rennen en hoop ik rond de 73 minuten te eindigen. Maar de tijd interesseert me niks. Zonder stoppen de finishlijn halen, DAT is de kick
Jij gaat er ook komenHet gaat met vallen en opstaan, je zult slechte dagen en goeie dagen hebben, maar als je na een tijdje achterom kijkt zul je zien hoe ver je gekomen bent
quote:Op woensdag 10 april 2013 10:30 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Twee jaar geleden hing ik als een dik varken op de bank te gamen met bier en chips
Vorig jaar rende ik de 5km in Rotterdam met 33:04
Dit jaar ga ik de 10km rennen en hoop ik rond de 73 minuten te eindigen. Maar de tijd interesseert me niks. Zonder stoppen de finishlijn halen, DAT is de kick
Jij gaat er ook komenHet gaat met vallen en opstaan, je zult slechte dagen en goeie dagen hebben, maar als je na een tijdje achterom kijkt zul je zien hoe ver je gekomen bent
quote:
Wil je geloven dat ik soms op regenachtige dagen alle gordijnen dichttrek, de bank aan de kant schuif en ruim een uur helemaal los ga met Fitness- en/of dansgames voor de Kinect? Nog even en ik kan me inschrijven voor So You Think You Can Dance.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:34 schreef Lula het volgende:
[..]
Gaaf hoor!!!
En ook gaaf dat je er voor uit durft te komen dat je ooit een heel ander leven leidde.
Ik heb gelukkig wel doorzettingsvermogen. Ik heb jarenlang gewoon thuis gesport bijna iedere dag, alleen de laatste vijf jaar vond ik er niets meer aan en begon ik iedere keer weer opnieuw.
Dat het met vallen en opstaan gaat merk ik nu al. De ene keer ren ik zo lekker en heb ik energie voor tien, terwijl ik de andere keer alleen maar wens dat ik weer thuis ben:-) Maar zelfs na een slechte loop voel ik me naderhand wel heerlijk
Dat lijkt me ook wel vet ja! Maar eens even kijken of ik die hier in NL ook kan vinden. Heb ook al de Runner's World, maar dit lijkt me nog wel iets interessanter.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:13 schreef motorbloempje het volgende:
Trail Run Magazine is ook awesome, trouwens
Gewoon lekker doorstappen en dan kun je na 5 min zo door in het hardlopen. Statisch rekken zou ik niet vooraf doen.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:31 schreef Lula het volgende:
[..]
loslopen als in wandelen? Of hardlopen en dan een wandelpauze? Ik ben nog een beetje zoekende wat nou beter is om mee te beginnen, wat rekken en strekken (wat ik nu ook wel doe maar misschien te weinig) of wat anders
Gamenquote:Op woensdag 10 april 2013 10:47 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Het gamen heb ik nog steeds niet helemaal afgeschaft, maar dan tegenwoordig met een handje studentenhaver en een 15-jarige Single Malt Scotch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |