Hee, beter!quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:01 schreef motorbloempje het volgende:
Pootje aan de beterende hand. Lijkt een zenuw te zijn. Morgen nog rust, donderdag even zelf kijken hoe het gaat en dan hopelijk zaterdag m'n wedstrijd lopen. Maar alléén als het goed voelt, uiteraard.
Lijkt net of het 's ochtends elke keer minder goed gaat en dan in de loop van de dag weer wat beter! Doe je 's nachts iets geks ofzo?quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:01 schreef motorbloempje het volgende:
Pootje aan de beterende hand. Lijkt een zenuw te zijn. Morgen nog rust, donderdag even zelf kijken hoe het gaat en dan hopelijk zaterdag m'n wedstrijd lopen. Maar alléén als het goed voelt, uiteraard.
Denk dat de bijbel nergens is op gebaseerd.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:34 schreef GotC het volgende:
[..]
Denk dat er bijzonder weinig in de bijbel op hardlopen gebaseerd is
*padum pssssjjj*quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:04 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Denk dat de bijbel nergens is op gebaseerd.
Dat bovenste ging het ook omquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:25 schreef Deepfreeze het volgende:
Hmm, ook niet mijn ding, maar dat het dan toevallig 26,2 is, is dan wel geinig..
Balen ET. Soms kan rennen wel helpen, maar het moet wel kunnen. Hopelijk helpt de pcm!
Voor het lopen had ik nog iets last van mijn schenen, tijdens ook, maar nu na het lopen en even mijn gewone ding doen, lijkt het juist beter te zijn. Hopelijk blijft het zo..
Ik heb die pagina even door zitten kijken. Het is sowieso al een tof ding!quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:03 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hou ook de Pebble in de gaten. Heeft nog geen ingebouwde hartslagmonitor, maar op de developer forums wordt er wel over gebrainstormd.
Op de voeding, of op de RoPaRunners?quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat bovenste ging het ook omJammer dat (bijna) niemand dat ziet.
Is hier op m'n werk een sportvoedingscursus aan de gang voor de RoParunners. Ben jaloers
Ik vond de 405 ook niet geweldig. Met de 610 ben ik daarentegen dik tevreden.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:07 schreef STING het volgende:
Ik zal hier wel mee in de minderheid mee zijn, maar ik ben echt blij dat ik de switch gemaakt van m'n Garmin Forerunner 405 naar een smartphone. Geen gezeik meer met GPS, geen aparte iPod en nog steeds alle functionaliteiten die ik wil.
Wat je zegt. 40 jaar om een woestijn over te steken is niet echt een toptijd.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:34 schreef GotC het volgende:
[..]
Denk dat er bijzonder weinig in de bijbel op hardlopen gebaseerd is
Een marathon gaat om kilometers, niet om mijlen. Vind ikquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Is hier op m'n werk een sportvoedingscursus aan de gang voor de RoParunners. Ben jaloers
Daar denken ze hier anders overquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:49 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Een marathon gaat om kilometers, niet om mijlen. Vind ik
De voedingquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:46 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Op de voeding, of op de RoPaRunners?
Mozes kan wel ver gooien! Bij wierp een blik over de woestijn.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:49 schreef Saysem het volgende:
[..]
Wat je zegt. 40 jaar om een woestijn over te steken is niet echt een toptijd.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:55 schreef E.T. het volgende:
afgemeld![]()
straks een hete douche en morgenochtend zelf een rondje lopen
Die hebben storingen, dus geen tijd voor nieuwe schoenenquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:54 schreef motorbloempje het volgende:
Heb nieuwe schoenen nodig binnenkort. Morgen de ING maar 's mailen.
Maar hij verkoos wandelen over de zeebodem boven zwemmen! Geen triatlonkampioen dus.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:54 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Mozes kan wel ver gooien! Bij wierp een blik over de woestijn.
Als je nou meteen de vrienden van Blijdorp zegt te gaan sponsoren, stemmen ze vast in!quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:54 schreef motorbloempje het volgende:
Heb nieuwe schoenen nodig binnenkort. Morgen de ING maar 's mailen.
vast welquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]jammer en hopelijk is 't snel over!
quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:56 schreef E.T. het volgende:
[..]
Als je nou meteen de vrienden van Blijdorp zegt te gaan sponsoren, stemmen ze vast in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |