Hmm dat is minder man.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja al een week. Dus vanaf zaterdag hou ik rust tot donderdag. (sla dus alleen de dinsdag maar over).
Even zien of het dan beter is. Al heb ik vanmiddag een kantoorrondje gelopen en nu voel ik het ook wel iets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je het het minste verwacht...![]()
Wou even een rustig rondje doen zo na het werk. Bleek dat mijn benen niet rustig wouden doen. Veel te snel van start gegaan, maar uiteindelijk wel 7km gelopen op een tempo wat ik nog nooit op een training gerend heb (5:29). Eerste 5km 20 seconden langzamer gelopen dan mijn PR (als ik dat geweten had). Hopelijk voelt het morgen nog zo goed als nu!![]()
Ik had als doeltijd onder het uur voor de 10k van Enschede, maar ik denk dat ik die wel mag gaan aanpassen.
En ..-._---_-.-, dikke respect om met 30 graden te gaan lopen, en dat ook nog eens op een loopband... Ik denk niet dat ik het je na zou doen. Kou kan ik me op kleden, hitte niet...The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing
Ja ik hoop niet dat het een breukje ofzo is. Probeer het donderdag nog 1 keer met een rustig tempo. Anders ga ik naar de dokter en vraag ik of ze een foto kunnen maken.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:27 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Hmm dat is minder man.Succes daar mee, hoop dat het snel weer goed gaat!
quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:30 schreef Onama het volgende:
heerlijk is dat he?! als je rusitg wil beginnen maar je lichaam geeft zelf aan dat die dag alles uit de kast kan en mag en gewoon fris als een hoentje thuis komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je het het minste verwacht...![]()
Wou even een rustig rondje doen zo na het werk. Bleek dat mijn benen niet rustig wouden doen. Veel te snel van start gegaan, maar uiteindelijk wel 7km gelopen op een tempo wat ik nog nooit op een training gerend heb (5:29).'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:13 schreef hatsaflats het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Donequote:Op dinsdag 9 april 2013 15:10 schreef _Zeddicus_ het volgende:
Kunnen jullie in de op toevoegen:
[ code verwijderd ]
Ook even naar Pebble gekeken. Ziet er gaaf uit! En dat voor maar ¤115!quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:03 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hou ook de Pebble in de gaten. Heeft nog geen ingebouwde hartslagmonitor, maar op de developer forums wordt er wel over gebrainstormd.
Lekker voor Garmin gaan. De Pebble ziet er leuk uit, maar heeft zich nog niet echt bewezen als hardlopershorloge. Een instap-Garmin is net zo duur. Tweedehands krijg je waarschijnlijk nog mooiere modellen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:03 schreef Levitas het volgende:
Wat ik me wel afvraag, zou het een comfortabel horloge zijn voor hardlopen? Je ziet dat de Garmin daar wel echt op gebouwd is, terwijl de Pebble er - naar mijn idee - niet echt heel comfortabel uit ziet voor tijdens het lopen
True, Polar/Timex/Motorola/Nike. http://www.dcrainmaker.com/ heeft reviews voor ze allemaal.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:10 schreef YUR het volgende:
Er zijn nog veel meer andere goede opties dan alleen Garmin
Jep, voelt erg goed. Had nooit verwacht zo'n tempo vol te kunnen houden in training. Doet de motivatie goed!quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
heerlijk is dat he?! als je rusitg wil beginnen maar je lichaam geeft zelf aan dat die dag alles uit de kast kan en mag en gewoon fris als een hoentje thuis komen
quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:13 schreef Onama het volgende:
True, Polar/Timex/Motorola/Nike. http://www.dcrainmaker.com/ heeft reviews voor ze allemaal.
Kijk. Daar kunnen we wat meequote:
Wat wil je er eigenlijk nog meer mee dan?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:16 schreef Levitas het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kijk. Daar kunnen we wat mee
Die Pebble lijkt me JUIST interessant omdat het niet per se een hardloop horloge is, maar van alles kan
Naast alle functies van de Garmin zou ik een "smartwatch" willen koppelen aan smartphone en zo berichten/mail lezen, enzo. Ja, luxe problemen. Maar ik smelt van dit soort gadgetsquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:17 schreef YUR het volgende:
[..]
Wat wil je er eigenlijk nog meer mee dan?
Dat blijktquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:20 schreef Levitas het volgende:
[..]
Naast alle functies van de Garmin zou ik een "smartwatch" willen koppelen aan smartphone en zo berichten/mail lezen, enzo. Ja, luxe problemen. Maar ik smelt van dit soort gadgets
Wait, what...??quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:24 schreef motorbloempje het volgende:
Godverdomme. Voor wie hem kenden (al dan niet alleen van FOK!): De_Kardinaal is vanmorgen overleden![]()
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:24 schreef motorbloempje het volgende:
Godverdomme. Voor wie hem kenden (al dan niet alleen van FOK!): De_Kardinaal is vanmorgen overleden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |