we zullen zien, zondagquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:57 schreef Twinky het volgende:
[..]wat is het eigenlijk van haar geworden?
quote:
Ja das wel laf. Hij kan nu wel samen zwemmen met jezus, want jezus kan niet meer over het water lopen met die gaten in zijn voeten.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:56 schreef Twinky het volgende:
[..]
Maar hij verkoos wandelen over de zeebodem boven zwemmen! Geen triatlonkampioen dus.
Mehquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:55 schreef E.T. het volgende:
afgemeld![]()
straks een hete douche en morgenochtend zelf een rondje lopen
én?quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:58 schreef motorbloempje het volgende:
omgik wist het wachtwoord van ICQ nog
![]()
en DarkElf is een van m'n 4 vrienden nog daar
![]()
Want die is hard weggelopen?quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:30 schreef motorbloempje het volgende:
Ik denk niet dat DE nog ICQ heeft..
Oh-oh!quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:58 schreef motorbloempje het volgende:
omgik wist het wachtwoord van ICQ nog
![]()
en DarkElf is een van m'n 4 vrienden nog daar
![]()
Ik doe met je mee. Mijn linkerscheen is ook wat pijnlijk. Opzich geen last van, maar als ik er op druk dan voel ik het wel behoorlijk. Maar in ieder geval een goede keuze, echt met blessures zitten wil je ook niet!quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:31 schreef Mascleta het volgende:
Ik neem een extra rustdag vandaag. mijn linker scheenbeen en rechter enkel zijn beide een beetje pijnlijk/gevoelig. Ben bang dat ik ze ga overbelasten.
Pffff.. lekker weertje!quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:
's nachts koelt het af tot 26 graden. Overdag is het 42 graden. De airco weet daar wel raad mee, behalve in de gym. Die zit namelijk op de bovenste verdieping van het hotel onder het platte dak. Ik ben trouwens ook van plan om een keer met de lokale club buiten mee te trainen. Die starten rond een uur of 5 in de ochtend dus dat wordt dan nog vroeger opstaan.
Ik heb de 3 weken voor de strongmanrun vakantie. Dus ik wil flink kilometers maken ook, in waarschijnlijk een warm land. Als het dan net zo warm als vorig jaar is heb ik weinig last. (hoop ik)quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:43 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Pffff.. lekker weertje!Ik zou gewoon lekker gaan zwemmen ofzo, ook goed voor je conditie. In die hitte is het bijna niet te doen nee, al is het wel een goede training voor als straks hier ook eindelijk de zomer eens aanbreekt
.
Dat helpt inderdaad zeker wel ja, vorig jaar was het 30 graden ofzo he tijdens de race, dat lijkt me een beetje veel van het goede. Gelukkig zitten er ook nog wat natte stukken in dan!quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:06 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik heb de 3 weken voor de strongmanrun vakantie. Dus ik wil flink kilometers maken ook, in waarschijnlijk een warm land. Als het dan net zo warm als vorig jaar is heb ik weinig last. (hoop ik)
Zondag laat ik trouwens afhangen van wat mijn middenvoetsbeentje doet na het lopen donderdag.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:04 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Denk dat de bijbel nergens is op gebaseerd.
volgens mij zijn hier andere topics voor...was altijd blij dat dit topic hiervan geschoond was en iedereen elkaar in zijn waarde liet.....quote:
ja ik weet dus niet of hij kan zwemmen. Misschien kan Jona vertellen hoe hij het voor elkaar krijgt om opgeslokt door een walvis zodat hij wel supersnel naar zijn eindbestemming komt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja das wel laf. Hij kan nu wel samen zwemmen met jezus, want jezus kan niet meer over het water lopen met die gaten in zijn voeten.
tijd om dit topic te verlaten....als je om kwart over zes 's morgens filmpjes zit te kijken met gegeblazen beren dan komt het vast niet meer goed voor de rest van de dag...quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:01 schreef Deepfreeze het volgende:
Hmm, moest even aan jullie denken bij dit filmpje dat mijn oudste keek..
Dat is idd geen lekker hardloopweer. Voor hoe lang zit je daar (en waar ookalweer?).quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:
's nachts koelt het af tot 26 graden. Overdag is het 42 graden. De airco weet daar wel raad mee, behalve in de gym. Die zit namelijk op de bovenste verdieping van het hotel onder het platte dak. Ik ben trouwens ook van plan om een keer met de lokale club buiten mee te trainen. Die starten rond een uur of 5 in de ochtend dus dat wordt dan nog vroeger opstaan.
Ja al een week. Dus vanaf zaterdag hou ik rust tot donderdag. (sla dus alleen de dinsdag maar over).quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:11 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat helpt inderdaad zeker wel ja, vorig jaar was het 30 graden ofzo he tijdens de race, dat lijkt me een beetje veel van het goede. Gelukkig zitten er ook nog wat natte stukken in dan!
Is goed, ik hoor het nog welBeetje last daarvan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |