quote:Op woensdag 10 april 2013 04:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Loopverslag:
Start: 07:00 am plaatselijke tijd
Temperatuur: 30,7 graden Celsius
Duur: 40 minuten
Zweten: veel
Goed bezig man!quote:Op woensdag 10 april 2013 07:52 schreef sylvesterrr het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/175092275
Hoppa, ik stond vanochtend al buiten voor les 3.
Ik moet wel een manier zien te vinden om m'n pace een beetje constant te houden.
goed bezig!quote:Op woensdag 10 april 2013 07:52 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik moet wel een manier zien te vinden om m'n pace een beetje constant te houden.
Lekker bezig! Ik hou er helemaal niet van om 's ochtends te lopen. Ben ook echt geen ochtendmens..quote:Op woensdag 10 april 2013 07:52 schreef sylvesterrr het volgende:
Herkenbaar, ik heb hetzelfde, als ik 's morgens gelopen heb, dan heb ik de rest van de dag geen fut meer, ben ik niet meer vooruit te brandenquote:Op woensdag 10 april 2013 08:19 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Lekker bezig! Ik hou er helemaal niet van om 's ochtends te lopen. Ben ook echt geen ochtendmens..Vind de half 11 van de bosloop al vroeg zat. Wel handig als je dat kan, kan je ook voor je werk/studie lopen.
Dus het gaat goedquote:Op woensdag 10 april 2013 09:03 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik mag van RD niet over blessures/pijntjes praten
Conditioneel gezien heb ik geen probleem. Ik zou op dit tempo makkelijk een kilometer of tien kunnen lopen.quote:Op woensdag 10 april 2013 08:11 schreef Jumparound het volgende:
[..]
goed bezig!
Maar met deze trainingen zou ik mee nog geen zorgen maken over je Pace. Niet buiten adem raken is het devies!
's ochtends lopen vind ik wel fijn. Ik ben dan de rest van de dag heel hyper.quote:Op woensdag 10 april 2013 08:19 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Lekker bezig! Ik hou er helemaal niet van om 's ochtends te lopen. Ben ook echt geen ochtendmens..Vind de half 11 van de bosloop al vroeg zat. Wel handig als je dat kan, kan je ook voor je werk/studie lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hoe is jouw week Yur, nog een beetje in staat om je op werk te focussen?
[ Bericht 0% gewijzigd door Quoi op 10-04-2013 09:30:24 ]
quote:Op woensdag 10 april 2013 09:07 schreef Quoi het volgende:
Ik ben gewoon een weekje aan het taperen![]()
Elke ochtend een croissantje en 's avonds een speciaal iertje. StapelenEn oefenen op mijn Lee Towers-repertoire.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hoe is jouw week Yur, nog een beetje in staat om je op werk te focussen?
Mijn week is raar....alsof ik in een wachtkamer zit ofzoFocus is nihil.
Eigenlijk is het raar
F means you're fucked
Sorry!quote:Op woensdag 10 april 2013 06:44 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik heb een onhandig gekozen username denk ik.
En welke FOK!ker is dat? Vanaf welke leeftijd mogen jullie kinderen op Fok!?quote:Op woensdag 10 april 2013 06:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik lig nu inbed tussen twee kindertjes die ik gemaakt heb met een FOK!ker.Die ligt er ook trouwens.
Zenuwachtig noemen ze dat. Al zal je dat misschien niet zo willen noemen omdat je verder rustig bent. Of in ieder geval gezonde spanning.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:10 schreef YUR het volgende:
[..]
Mijn week is raar....alsof ik in een wachtkamer zit ofzoFocus is nihil.
Eigenlijk is het raar
quote:MARATHON 14 april 2013 ROTTERDAM
Ten opzichte van de verwachting van gisteren is er vrijwel geen verandering.
Zoals de zaken er nu voorstaan loopt de temperatuur op van 15 bij de start naar 18 à 19 graden later in de middag.
De maximum temperatuur wordt pas aan het eind van de middag bereikt, dus voor velen pas na afloop van de marathon.
De wind is matig, kracht 3 tot 4 uit het zuiden. Het is wisselend bewolkt en het blijft droog.
Aanvankelijk is er nog bewolking, maar naarmate de dag vordert komt de zon er steeds beter bij.
Na de langdurige koude periode, zal het voor veel lopers extra zwaar worden.
De komende dagen meer over de verdere ontwikkeling voor a.a. zondag.
De Amerikanen berekenen de hoogste temperatuur. Zij komen met waarden rond de 20 graden. Het grote Europe model is iets minder extreem.
Ja daarom ben ik ook gewoon begonnen met lopen en kijken hoe het ging.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]ik begrijp de bezorgdheid wel zo af en toe hier maar als je wat wil voelen dan voel je altijd wat.
je weet dat als je ga sporten je je lichaam extra belast met alle gevolgen van dien, en ja, daar horen zo af en toe wat pijntjes bij.
Wow! Dat is helemaal bijzonder!quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zelfs babies die uit die relaties voort zijn gekomen, échte FOK!babies.
och, fok bestaat al sinds 1999.quote:
Die fokker heet stinkie (quote:Op woensdag 10 april 2013 09:23 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
En welke FOK!ker is dat? Vanaf welke leeftijd mogen jullie kinderen op Fok!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |