Wat? He? Waarom?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:24 schreef motorbloempje het volgende:
Godverdomme. Voor wie hem kenden (al dan niet alleen van FOK!): De_Kardinaal is vanmorgen overleden![]()
Holy shit. Ik dacht dat het over jou ging De_kluizenaar. Vervolgens zie ik je dit posten in de veronderstelling dat vorige bericht over jou ging.quote:
Godverquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:24 schreef motorbloempje het volgende:
Godverdomme. Voor wie hem kenden (al dan niet alleen van FOK!): De_Kardinaal is vanmorgen overleden![]()
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:32 schreef Levitas het volgende:
[..]
Holy shit. Ik dacht dat het over jou ging De_kluizenaar. Vervolgens zie ik je dit posten in de veronderstelling dat vorige bericht over jou ging.
Ik ken De_kardinaal niet, desalniettemin leef ik mee met iedereen die hem wel kent.
Nu moest ik toch weer lachenquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:32 schreef Levitas het volgende:
[..]
Holy shit. Ik dacht dat het over jou ging De_kluizenaar. Vervolgens zie ik je dit posten in de veronderstelling dat vorige bericht over jou ging.
En Pebble vereist alsnog je telefoon. Die je met Pebble al elk moment van de dag bij je moet hebben als je echt gebruik wilt maken van Pebble, dus dan zit je al gauw aan een batterij of drie per dag.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:03 schreef Levitas het volgende:
[..]
Done
[..]
Ook even naar Pebble gekeken. Ziet er gaaf uit! En dat voor maar ¤115!
Open SDK is ook wel ideaal, dan kan iedereen dus apps maken en heb je dus enorm veel mogelijkheden!
Wat ik me wel afvraag, zou het een comfortabel horloge zijn voor hardlopen? Je ziet dat de Garmin daar wel echt op gebouwd is, terwijl de Pebble er - naar mijn idee - niet echt heel comfortabel uit ziet voor tijdens het lopen
het belangrijkste met hardlopen is nog steeds je ene voet voor de andere zettenquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:20 schreef Levitas het volgende:
[..]
Naast alle functies van de Garmin zou ik een "smartwatch" willen koppelen aan smartphone en zo berichten/mail lezen, enzo. Ja, luxe problemen. Maar ik smelt van dit soort gadgets
Hoax. Je kleding is belangrijker.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het belangrijkste met hardlopen is nog steeds je ene voet voor de andere zetten
Schoenen!! SCHOENEN!!quote:
Dat valt onder kleding toch? En tasjes, zonder een mooie tas ga ik de deur niet uit!quote:
Huh wat!?!? Nee toch?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:24 schreef motorbloempje het volgende:
Schrik op uit lurkstand ... Kende 'm van LIF / Bloed geven, een dankbare ontvanger van een klein gebaar ...quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:24 schreef motorbloempje het volgende:
veel van ons komen al jaren en jaren op FOK en hebben vaak eerst ergens anders gepost en later hier.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:36 schreef Beau87 het volgende:
Ook ik heb geen idee wie het is. Maar dat maakt het niet minder erg.
Doet me trouwens wel weer denken da veel van jullie elkaar echt kennen.
Ik kom eigenlijk alleen in dit topic. Zijn er topics waar jullie nog meer komen?
Mooi dat Fok! zulke contacten tussen mensen teweeg brengt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
veel van ons komen al jaren en jaren op FOK en hebben vaak eerst ergens anders gepost en later hier.
Klik op een profiel en je ziet de postgeschiedenisquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:36 schreef Beau87 het volgende:
Ik kom eigenlijk alleen in dit topic. Zijn er topics waar jullie nog meer komen?
Mooizo! Pas er wel mee op.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:57 schreef Beau87 het volgende:
Maarrr ook nog even ontopic.
Ik had al een paar dagen beetje zeurende 'pijn' in m'n knie als ik zat of lag.
Gister toch mijn lesje gedaan en vandaag helemaal geen last gehad.
kom ook niet op al te veel topics hoor, buiten een willekeurige post hier en daar om, voornamelijk hier en in het KAA forum.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:36 schreef Beau87 het volgende:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:57 schreef Beau87 het volgende:
Maarrr ook nog even ontopic.
Ik had al een paar dagen beetje zeurende 'pijn' in m'n knie als ik zat of lag.
Gister toch mijn lesje gedaan en vandaag helemaal geen last gehad.
Zelfs babies die uit die relaties voort zijn gekomen, échte FOK!babies.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:55 schreef Beau87 het volgende:
[..]
Mooi dat Fok! zulke contacten tussen mensen teweeg brengt.
Las van de week zelfs over relaties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |