Geweldig!!! Laat even weten wanneer je op de buis komtquote:Op woensdag 10 april 2013 10:50 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Wil je geloven dat ik soms op regenachtige dagen alle gordijnen dichttrek, de bank aan de kant schuif en ruim een uur helemaal los ga met Fitness- en/of dansgames voor de Kinect? Nog even en ik kan me inschrijven voor So You Think You Can Dance.
Ik heb vrijdag en lekker de hele volgende week vrijgenomen. Heb vrije dagen zatquote:Op woensdag 10 april 2013 10:47 schreef Jero_nimo het volgende:
Als ik volgend jaar of het jaar daarna ook een marathon ga proberen te lopen neem ik zeker weten beide weken ervoor en erna vrij van mijn werk..ervoor om lekker rustig te kunnen taperen en omdat ik dan de hele week toch slecht slaap en erna omdat ik dan niet meer kan lopen. Dat wordt echt een ramp denk ik en dan wil ik later als ik groot ben ook nog een ultratrail gaan lopen.
![]()
Jij blijft gewoon lekker doorwerken YUR? Of heb je wel iets extra vrij genomen ofzo? Scheelt natuurlijk wel dat je een zittend beroep hebt (toch). Hoop alleen niet dat je trappen op/af moet om er te komen
Goeie! Ff kijken of ik na de strongmanrun ook 2 dagen vrij kan plannen.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:47 schreef Jero_nimo het volgende:
Als ik volgend jaar of het jaar daarna ook een marathon ga proberen te lopen neem ik zeker weten beide weken ervoor en erna vrij van mijn werk..ervoor om lekker rustig te kunnen taperen en omdat ik dan de hele week toch slecht slaap en erna omdat ik dan niet meer kan lopen. Dat wordt echt een ramp denk ik en dan wil ik later als ik groot ben ook nog een ultratrail gaan lopen.
![]()
Jij blijft gewoon lekker doorwerken YUR? Of heb je wel iets extra vrij genomen ofzo? Scheelt natuurlijk wel dat je een zittend beroep hebt (toch). Hoop alleen niet dat je trappen op/af moet om er te komen
Bruggenloop is 15km...scheelt je weer een kilometer en een beetjequote:Op woensdag 10 april 2013 11:15 schreef robdriessen het volgende:
Enerzijds vind ik nu 10km eigenlijk wel welletjes. Anderzijds zou ik ook wel eens mee willen doen aan de Dam-tot-Dam en de Rotterdamse Bruggenloop. Moet ik wel doorbuffelen naar de 10EM
Maar de Brienenoord..... Ik voel m'n kuiten al schreeuwen.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:15 schreef YUR het volgende:
[..]
Bruggenloop is 15km...scheelt je weer een kilometer en een beetje
Da's inderdaad wel een nare ja...had ik me vorig jaar ook wat op verkeken. De laatste paar km's na de Brienenoord was ik leegquote:Op woensdag 10 april 2013 11:17 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Maar de Brienenoord..... Ik voel m'n kuiten al schreeuwen.
Hoppa, fijne stijging.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:19 schreef YUR het volgende:
[..]
Da's inderdaad wel een nare ja...had ik me vorig jaar ook wat op verkeken. De laatste paar km's na de Brienenoord was ik leeg
Mwoa, zo bizar steil is dat nou ook weer niet hoor. Hij is alleen vrij lang, zeker voor Randstadbegrippen.quote:
Ik las ergens in de reviews dat je de .gpx bestanden kan uploaden vanaf het apparaat, en die zou je gewoon bij Endomondo moeten kunnen uploaden als workoutquote:Op woensdag 10 april 2013 10:03 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Kunnen al dit soort resultaten naar Endomono worden geupload, of kan dat alleen met de bekende/grotere merken?
Nee, alleen de Erasmusbrug.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:27 schreef linebear het volgende:
Zit de Brienenoordbrug ook in de marathon zondag ?
Boh! Ik ben benieuwd wat er straks te rennen valt zodra de ondergrondse A4 tussen Schiedam en Delft af isquote:Op woensdag 10 april 2013 11:56 schreef Jumparound het volgende:
mooi, over een paar jaar weer een mooi stukje hardlopen erbij
http://www.rijkswaterstaa(...)gt_tcm174-342029.pdf
Jij hebt inderdaad een mooi tweeluik geplandquote:Op woensdag 10 april 2013 12:39 schreef linebear het volgende:
De gezonde spanning begint te stijgenHeb zin om te knallen op de Coolsingel
Eerst zaterdag even de klinkers uit de weg in Barneveld rennen
Zaterdag even warm lopen voor zondagquote:Op woensdag 10 april 2013 12:41 schreef YUR het volgende:
[..]
Jij hebt inderdaad een mooi tweeluik gepland
Ah, je prioriteiten zijn ook al bepaaldquote:Op woensdag 10 april 2013 12:44 schreef linebear het volgende:
[..]
Zaterdag even warm lopen voor zondag
Soms zijn wedstrijden in een weekend gepland. Vind het wel eens leuk om bij de finish mijn familie te zien.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:45 schreef YUR het volgende:
[..]
Ah, je prioriteiten zijn ook al bepaald
Ja, dat begrijp ikquote:Op woensdag 10 april 2013 12:46 schreef linebear het volgende:
[..]
Soms zijn wedstrijden in een weekend gepland. Vind het wel eens leuk om bij de finish mijn familie te zien.
Dank je wel. Wel geen marathon, maar bij mij begint de spanning ook wel te stijgen...quote:Op woensdag 10 april 2013 07:20 schreef streamnl het volgende:
Toto73 veel succes en plezier vandaag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |