SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Twinky op 04-04-2013 17:13:06 ]![]()
Hahaha!
Zooo, weer klaar met werken. Nu moet ik alleen nog even rennen en dan zit het erop...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Morgen mag ik weer op mijn kekke schoentjes. Bij Runnersworld zeiden ze dat het misschien beter wat gezien mijn pijnlijke schenen als ik twee rustdagen doe i.p.v. één. Nou echt niet!! Moet ik nog een dag langer wachten:-) Ik ben zo benieuwd of ik met mijn nieuwe schoenen anders ga lopen of dat ik nog steeds zo blijf stampen.This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Er is een reden dat ik de lapo niet wilquote:Op woensdag 3 april 2013 17:48 schreef Twinky het volgende:
[..]
en daarmee dus meteen weer een nieuw topic. Dat was niet de bedoeling![]()
Ja doei.![]()
ja ik let er helemaal niet opquote:Op woensdag 3 april 2013 17:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Er is een reden dat ik de lapo niet wil![]()
begin van de week is het minder erg, maar op wodovr werk ik en kan ik de OP pas 's avonds aanpassen
Wil jij er nog iets leuks inhebben?
Ik zat te denken, misschien kunnen die 2012-challenges er wel uit. Maar ik ben een newbie, dus vraag me af wat de rest daarvan vindt.![]()
De oude challenges staan niet voor niets in een spoiler met als titel 'oude challenges'. Juist leuk om te zien waar je verbetert, m.i.Ja doei.![]()
Uitnodiging gekregen voor mijn looptraininggroep voor DtDBegint pas 17 april, maar nu al wel zin in
![]()
Je weet dat scheenbeenklachten een vorm van overbelasting zijn? En dat als je niet genoeg rust neem, ze alleen maar erger worden?quote:Op woensdag 3 april 2013 17:54 schreef Lula het volgende:
Morgen mag ik weer op mijn kekke schoentjes. Bij Runnersworld zeiden ze dat het misschien beter wat gezien mijn pijnlijke schenen als ik twee rustdagen doe i.p.v. één. Nou echt niet!! Moet ik nog een dag langer wachten:-) Ik ben zo benieuwd of ik met mijn nieuwe schoenen anders ga lopen of dat ik nog steeds zo blijf stampen.
Ik zou niet te snel te veel willen, geef je lichaam de kans om aan het rennen te wennen![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik meen me een tijd te herinneren dat het LaPo hunten in dit topic wel aanwezig wasquote:Op woensdag 3 april 2013 17:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Er is een reden dat ik de lapo niet wil![]()
![]()
![]()
En vervolgens word je als TS nog afgestraft als je het niet binnen een uur bijwerktquote:Op woensdag 3 april 2013 18:02 schreef motorbloempje het volgende:
Nu zijn er teveel échte lopers die aan loopjes meedoen, dagtaak!![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 18:02 schreef motorbloempje het volgende:
Nu zijn er teveel échte lopers die aan loopjes meedoen, dagtaak!ja is dit niet op een andere manier te doen? Dat mensen het zelf kunnen toevoegen ofzo?quote:Op woensdag 3 april 2013 18:05 schreef GotC het volgende:
[..]
En vervolgens word je als TS nog afgestraft als je het niet binnen een uur bijwerkt![]()
Was echt een van m'n slechtere ideeën destijds
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Vrees van nietquote:Op woensdag 3 april 2013 18:08 schreef Twinky het volgende:
[..]
[..]
ja is dit niet op een andere manier te doen? Dat mensen het zelf kunnen toevoegen ofzo?![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 18:05 schreef GotC het volgende:
[..]
En vervolgens word je als TS nog afgestraft als je het niet binnen een uur bijwerkt
Ja doei.![]()
Hmmm!quote:Op woensdag 3 april 2013 18:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Tenzij er net als de challenge een hardloopkalenderpagina wordt gemaakt.![]()
Arme Swetsquote:Op woensdag 3 april 2013 18:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Tenzij er net als de challenge een hardloopkalenderpagina wordt gemaakt.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
True Truequote:Op woensdag 3 april 2013 18:18 schreef GotC het volgende:
[..]
Hij heeft nieuwe schoenen, dus niks te zeuren
Ik weet het, ik zie het morgen wel aan. En mochten mijn schenen protesteren ondanks dat ik best heel rustig loop dan wandel ik het stuk wel uit . Heb nog een dag rust te gaan dus hopelijk voelt het morgen anders. Heel raar ook dat ik het alleen links heb. Verder totaal geen last van pijntjes (ja op wat spierpijn na, maar dat is normaal als je je grens weer verlegt lijkt me)quote:Op woensdag 3 april 2013 18:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Je weet dat scheenbeenklachten een vorm van overbelasting zijn? En dat als je niet genoeg rust neem, ze alleen maar erger worden?
Ik zou niet te snel te veel willen, geef je lichaam de kans om aan het rennen te wennen!
Ik hoop dat die schoenen echt schelen, daarom wil ik zo graag om het te proberen:-)
Ben ik zo stom geweest om te kijken wat ze kosten als je ze via internet bestelt, dat scheelt echt een hoop!!! Maar goed ze zijn nu wel aangemeten en het volgende paar kan ik altijd bestellen als deze bevallen tenminsteThis whole world is wild at heart and weird on top![]()
De man naast me in de bus heeft een doos verse baklavaga dan niet naast me zitten!!
Nu wil ik de doos stelen
Ik betaal graag wat extra voor de service die je krijgtBovendien is het niet zo dat als deze schoen nu goed voor je is, diezelfde schoen over een half jaar nog steeds goed voor je is (gewichtsverlies, loopstijlaanpassing etc)
![]()
Stroke teh box...quote:Op woensdag 3 april 2013 18:26 schreef Guppyfriend het volgende:
De man naast me in de bus heeft een doos verse baklavaga dan niet naast me zitten!!
Nu wil ik de doos stelen![]()
![]()
Ik val geen gram af helaas haha, maar ik pas wel weer een paar broeken die me echt te strak zaten voordat ik begon te hardlopen. En mijn billen lijken langzaam te verdwijnen (evenals mijn buste, en daar ben ik iets minder blij mee;-))quote:Op woensdag 3 april 2013 18:26 schreef GotC het volgende:
Ik betaal graag wat extra voor de service die je krijgtBovendien is het niet zo dat als deze schoen nu goed voor je is, diezelfde schoen over een half jaar nog steeds goed voor je is (gewichtsverlies, loopstijlaanpassing etc)
This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Ik moet ook zeggen dat ik niet lijn of zo, dat is niets voor mij. Ik hou veel te veel van lekker eten en ben gek op koken. Daarom moet ik ook wel sporten, merk toch dat ik langzaamaan richting de vijftig (ahhhh) gaThis whole world is wild at heart and weird on top![]()
Ik moet zeggen dat de service echt top was. Ben er zowat twee uur blijven hangen en kwam ook met een tas vol thuis. Was gewoon gezellig met de mensen die er werken en anderen die ook schoenen kwamen aanmeten.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:31 schreef GotC het volgende:
Maarre...ik had het over schoenen en service in winkels hèThis whole world is wild at heart and weird on top![]()
Mijn Brooks zijn nu eigenlijk al te corrigerend en die heb ik pas 3 maandenquote:Op woensdag 3 april 2013 18:26 schreef GotC het volgende:
![]()
![]()
Sta ik helemaal klaar in m'n renkleren, is m'n Garmin leegFFFUUUU!!!
Dan maar een rondje met good old Endomondo...
Prepare for some beautiful spikes..quote:Op woensdag 3 april 2013 18:47 schreef Guppyfriend het volgende:
Sta ik helemaal klaar in m'n renkleren, is m'n Garmin leegFFFUUUU!!!
Dan maar een rondje met good old Endomondo...
Pfoeh, ben het ontbijt/lunch/avondeten/tussendoortjes schema aan het opstellen voor Yur, voor de komende 11 dagen. LastigOntbijt is een makkie, maar lunch? Niet veel invloed op doordeweeks
![]()
![]()
Zijn er hier mensen die wel via Garmin connect dingen kunnen uploaden naar hun horloge?!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
ei is koud meegenmen ook heel lekker (omelet/met tomaat/kaas/ham), ook op brood! En salades/pastasalade kan ook mee...quote:Op woensdag 3 april 2013 18:54 schreef GotC het volgende:
[..]
Prepare for some beautiful spikes..
Pfoeh, ben het ontbijt/lunch/avondeten/tussendoortjes schema aan het opstellen voor Yur, voor de komende 11 dagen. LastigOntbijt is een makkie, maar lunch? Niet veel invloed op doordeweeks
![]()
Garmin Connect zit op het ING-netwerk.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:04 schreef slacker_nl het volgende:
Zijn er hier mensen die wel via Garmin connect dingen kunnen uploaden naar hun horloge?!Ja doei.![]()
Salades meenemen naar je werk. Is makkelijk, voedzaam en gezond.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:54 schreef GotC het volgende:
[..]
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Daar zit ik ook over na te denke voor volgende week, hoe we dat gaan invullen.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:54 schreef GotC het volgende:
[..]
![]()
Ja dat zijn opties iddquote:Op woensdag 3 april 2013 19:04 schreef Twinky het volgende:
[..]
ei is koud meegenmen ook heel lekker (omelet/met tomaat/kaas/ham), ook op brood! En salades/pastasalade kan ook mee...Alleen pastasalades vind hij dan weer niks
Dat wel, maar ik zoek het betere stapelwerk (couscous, pasta, falafel met soep)quote:Op woensdag 3 april 2013 19:07 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Salades meenemen naar je werk. Is makkelijk, voedzaam en gezond.Mja, kom er hopelijk wel uit.
![]()
Eigenlijk moeten we kijken of we ergens online een app/website kunnen vinden waarmee we een kalender aan kunnen maken, en deze met zijn allen aan kunnen passen. Zo krijgen we dus een hardloop kalender waar iedereen zichzelf in kan zetten.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Tenzij er net als de challenge een hardloopkalenderpagina wordt gemaakt.![]()
Lijkt me kek.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:10 schreef Levitas het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we kijken of we ergens online een app/website kunnen vinden waarmee we een kalender aan kunnen maken, en deze met zijn allen aan kunnen passen. Zo krijgen we dus een hardloop kalender waar iedereen zichzelf in kan zetten.SPOILER: kekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
is er een magnetron? couscoussalades kunnen ook gewoon! En als er een magnetron is kun je alles meenemen en 3 minuten in de magne en het is lekker!quote:Op woensdag 3 april 2013 19:10 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja dat zijn opties iddAlleen pastasalades vind hij dan weer niks
[..]
Dat wel, maar ik zoek het betere stapelwerk (couscous, pasta, falafel met soep)Mja, kom er hopelijk wel uit.
![]()
Zo weer met de loopgroep.. Maar wel nog even op m'n oude pantoffeltjes.. Wel hele dag op m'n nieuwe sloffies gelopen in het kader van inlopen. Vrijdag even kijken of ik op het gemak een rondje op m'n nieuwe kan maken
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Geen ideequote:Op woensdag 3 april 2013 19:11 schreef Twinky het volgende:
[..]
is er een magnetron? couscoussalades kunnen ook gewoon! En als er een magnetron is kun je alles meenemen en 3 minuten in de magne en het is lekker!Meneer is nu 2 uurtjes lopen, maar zal het vragen. Goeie!
Verder ga ik zometeen poging 5452 wagen aan flapjacks maken. Le sigh!![]()
Zijn leuke dingen he?quote:Op woensdag 3 april 2013 19:09 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Daar zit ik ook over na te denke voor volgende week, hoe we dat gaan invullen.![]()
![]()
ik heb anders nog wel een magnetron voor hem staan die die mag hebben.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Geen ideeMeneer is nu 2 uurtjes lopen, maar zal het vragen. Goeie!
Verder ga ik zometeen poging 5452 wagen aan flapjacks maken. Le sigh!![]()
![]()
Op z'n werk flippen ze al als ze een koffiezetapparaat neerzettenquote:Op woensdag 3 april 2013 19:13 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
ik heb anders nog wel een magnetron voor hem staan die die mag hebben.![]()
![]()
Hardloopkalender is wel te doen hoor
Hoewel ik vandaag nog afgewezen werd voor een vacature omdat ik "geen duidelijke online kennis" heb...![]()
wat zijn de criteria voor het eten?
Wrapjes kan ook nog! Met (gerookte) kipfilet, avocado, vis, paprika/tomaat/komkommer/sla!![]()
Totaal 700-800 gram koolhydraten per dag (80-10 gram koolhydraten per kg lichaamsgewicht). Dat is het voornaamste. Voor de rest is het vooral eten wat we al kennen, aangezien we niks nieuws gaan proberen volgende weekquote:Op woensdag 3 april 2013 19:19 schreef Twinky het volgende:
wat zijn de criteria voor het eten?
Wrapjes kan ook nog! Met (gerookte) kipfilet, avocado, vis, paprika/tomaat/komkommer/sla!Dus tsja, maakt het lekker makkelijk
Wraps ga ik ook nog ff bekijken!![]()
Oeh, flapjacks zien er lekker uit, ook maar eens proberen te maken. Al ben ik ook al tijden van plan om zelf mueslirepen te maken, omdat lekkere duur zijn.
Ik ga strakjes ook maar extra koolhydraten consumeren (Guinness)
![]()
ooo gewoon extra boterhammies!quote:Op woensdag 3 april 2013 19:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Totaal 700-800 gram koolhydraten per dag (80-10 gram koolhydraten per kg lichaamsgewicht). Dat is het voornaamste. Voor de rest is het vooral eten wat we al kennen, aangezien we niks nieuws gaan proberen volgende weekDus tsja, maakt het lekker makkelijk
Wraps ga ik ook nog ff bekijken!![]()
Spikes, geen idee... Ik ben maar weer gestopt, het ging voor geen meter. Zwaar, pijn, kramp, meh. Gauw weer vergetenquote:Op woensdag 3 april 2013 18:54 schreef GotC het volgende:
[..]
Oh en, gewoon bammetjes klaarmaken voor m
Maar dan wel even zelf volkoren wraps maken! Gezondheid, simpel en lekker! Nom! Net het deeg voor vanavond gemaakt!
Nu hopen dat Mr. Mo op tijd is! Rennen!
Ja doei.![]()
DAMNquote:Op woensdag 3 april 2013 19:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Hardloopkalender is wel te doen hoor
Hoewel ik vandaag nog afgewezen werd voor een vacature omdat ik "geen duidelijke online kennis" heb...Ze roepen ook van alles tegenwoordig, the bastards ze hebben téveel keus
Ik vind het trouwens altijd leuk om TSer te zijn en de loopjes bij te werkenEn als je het echt persé niet wil, zorg je gewoon dat je niet de lastpost hebt
Maar een kekke kalender: ook prima
@GotC succes met je recepten! Lucky Yur!![]()
koolhydraatstapelen met Carbo loaders de laatste week? heb daar laatst een artikel over gelezen ergens.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Zo, de spits is er weer af.
M'n doel is om te beginnen met om de dag 5 km te lopen.
Wel een beetje koud nog de eerste 15 minuten![]()
![]()
Iemand van jullie toevallig ervaring met hartslagmeters icm iPhone 5 en Endomondo?
Heb nog een Garmin hardloopband, maar die ga ik zonder adapter niet kunnen gebruiken op m'n iPhone 5 en zo te zien bestaat er nog geen adapter.
[ Bericht 0% gewijzigd door STING op 03-04-2013 19:48:13 ]![]()
Pfuh, dat zijn stomme loopjes jaquote:Op woensdag 3 april 2013 19:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Spikes, geen idee... Ik ben maar weer gestopt, het ging voor geen meter. Zwaar, pijn, kramp, meh. Gauw weer vergeten
Oh en, gewoon bammetjes klaarmaken voor mOooh ook lekker! Heb toch geen leven meer tegenwoordig, dus dat lijkt me wel watquote:Op woensdag 3 april 2013 19:29 schreef motorbloempje het volgende:
Maar dan wel even zelf volkoren wraps maken! Gezondheid, simpel en lekker! Nom! Net het deeg voor vanavond gemaakt!
Nu hopen dat Mr. Mo op tijd is! Rennen!Meh, ga geen nieuwe/gekke dingen proberen in zo'n laatste week. Zal je zien, loopt hij de marathon van Dixi naar Dixiquote:Op woensdag 3 april 2013 19:35 schreef Mascleta het volgende:
koolhydraatstapelen met Carbo loaders de laatste week? heb daar laatst een artikel over gelezen ergens.![]()
![]()
Met Firefox lukt het bij mij niet. Met Chrome wel.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:04 schreef slacker_nl het volgende:
Zijn er hier mensen die wel via Garmin connect dingen kunnen uploaden naar hun horloge?!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Niet met de iPhone, maar wel gebruikt met Android. Ging perfectquote:Op woensdag 3 april 2013 19:41 schreef STING het volgende:
Iemand van jullie toevallig ervaring met hartslagmeters icm iPhone 5 en Endomondo?
Heb nog geen Garmin hardloopband, maar die ga ik zonder adapter niet kunnen gebruiken op m'n iPhone 5 en zo te zien bestaat er nog geen adapter.Gewoon besteld via Endomondo.
![]()
Bluh! Volgende keer beter!quote:Op woensdag 3 april 2013 19:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Spikes, geen idee... Ik ben maar weer gestopt, het ging voor geen meter. Zwaar, pijn, kramp, meh. Gauw weer vergeten
Oh en, gewoon bammetjes klaarmaken voor mZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Boe!!! Met Chrome werkt het ook ni.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:45 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Met Firefox lukt het bij mij niet. Met Chrome wel.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
http://int.store.endomondo.com/collections/heart-rate-monitorsquote:Op woensdag 3 april 2013 19:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Niet met de iPhone, maar wel gebruikt met Android. Ging perfectGewoon besteld via Endomondo.
Hmmmmmmm![]()
![]()
Tsja, had je maar eerder eraan moeten denkenquote:Op woensdag 3 april 2013 19:53 schreef STING het volgende:
[..]
http://int.store.endomondo.com/collections/heart-rate-monitors
HmmmmmmmZeg maar, 2 jaar geleden.
Verder, deze is ook compatible met Endomondo: http://www.hartslagmeterc(...)lagsensor-ls-14.html![]()
Thanks, op die site maar eens een Bluetooth sensor kopen, geen gedoe met ANT+quote:Op woensdag 3 april 2013 19:54 schreef GotC het volgende:
[..]
Tsja, had je maar eerder eraan moeten denkenZeg maar, 2 jaar geleden.
Verder, deze is ook compatible met Endomondo: http://www.hartslagmeterc(...)lagsensor-ls-14.html![]()
![]()
maar goed dat het niet andersom is...."Ms, may I stroke your box...?"quote:
wouldn't go down very well'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ik ga dan ook niet met verse baklava in de busquote:Op woensdag 3 april 2013 20:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
maar goed dat het niet andersom is...."Ms, may I stroke your box...?"
wouldn't go down very wellrisico-management
Is dat zo? Dus als je een vrouw daar bijv. 'what a box you are' noemt, kijkt ze je boos aan?quote:Op woensdag 3 april 2013 20:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
maar goed dat het niet andersom is...."Ms, may I stroke your box...?"
wouldn't go down very well![]()
![]()
Verder ziet het er naar uit dan ik vanavond voor de eerste keer dit jaar in de regen zal moeten lopen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Bleh, dat vind ik echt helemaal nietsquote:Op woensdag 3 april 2013 20:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
Verder ziet het er naar uit dan ik vanavond voor de eerste keer dit jaar in de regen zal moeten lopen![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 20:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
Verder ziet het er naar uit dan ik vanavond voor de eerste keer dit jaar in de regen zal moeten eindelijk niet meer in die snikhete zon hoef te lopen![]()
![]()
nee, maar box is hier wel een woord waarmee de intieme delen beschreven worden...quote:Op woensdag 3 april 2013 20:24 schreef STING het volgende:
[..]
Is dat zo? Dus als je een vrouw daar bijv. 'what a box you are' noemt, kijkt ze je boos aan?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
inderdaad...Cooper kan het niet afwachten, die zit nu al klaar in de tuin in de gietende regenquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op woensdag 3 april 2013 20:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad...Cooper kan het niet afwachten, die zit nu al klaar in de tuin in de gietende regen
?![]()
Oh toch wel dusquote:Op woensdag 3 april 2013 20:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nee, maar box is hier wel een woord waarmee de intieme delen beschreven worden...![]()
![]()
Ik ben erg benieuwd hoe CrossFit in NZ wordt bedreven, want daar ben je met z'n allen in de box bezig. Orgie much?quote:Op woensdag 3 april 2013 20:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nee, maar box is hier wel een woord waarmee de intieme delen beschreven worden...In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Outside the box denken johquote:Op woensdag 3 april 2013 20:29 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd hoe CrossFit in NZ wordt bedreven, want daar ben je met z'n allen in de box bezig. Orgie much?![]()
I sjink too muts wiz teh box tet I kenot sjink oudzeit teh boks.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
[beavis&butthead mode]he said muts[/beavis&butthead mode]quote:Op woensdag 3 april 2013 20:35 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
I sjink too muts wiz teh box tet I kenot sjink oudzeit teh boks.![]()
dit dus... !!!quote:Op woensdag 3 april 2013 20:26 schreef GotC het volgende:
[..]
[ [url=http://l1.yimg.com/bt/api/res/1.2/TJ0SHAnHLMPTs7WtrQzfRQ--/YXBwaWQ9eW5ld3M7cT04NTt3PTYzMA--/http://l.yimg.com/os/251/2012/05/10/dog-jpg_165409.jpg]afbeelding[/url] ]
?
alleen is hij bang voor water...tot aan zijn buik is het prima maar koppie onder is niets voor hem.
Zijn natte vacht maakt hem ook geen goede zwemmer
Maaar, als het 20+ graden is, dan is het toch juist heerlijk in de regen!quote:Op woensdag 3 april 2013 20:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dit dus... !!!
alleen is hij bang voor water...tot aan zijn buik is het prima maar koppie onder is niets voor hem.
Zijn natte vacht maakt hem ook geen goede zwemmer![]()
Gewoon lekker in je shirtje door de regen banjeren, beetje stampen enzo! Worden de trails ook weer iets spannender!
![]()
It's hip to be square!quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Er stond een fris windje vanavond ja. Toch nog 10km gedaan. Ik had al verteld dat ik blij ben met de zomertijd hequote:Op woensdag 3 april 2013 19:39 schreef STING het volgende:
Zo, de spits is er weer af.
M'n doel is om te beginnen met om de dag 5 km te lopen.
Wel een beetje koud nog de eerste 15 minutentoch vertel ik 't nog maar een keer. Loopt toch een stuk fijner!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Nu net terug, was al een stuk zachter dan maandag en zaterdagquote:Op woensdag 3 april 2013 21:19 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Er stond een fris windje vanavond ja. Toch nog 10km gedaan. Ik had al verteld dat ik blij ben met de zomertijd hetoch vertel ik 't nog maar een keer. Loopt toch een stuk fijner!
Inderdaad, heerlijk die zomertijd en ook vooral dat het weer lang licht is.![]()
![]()
hier gaan we komend weekend weer de wintertijd inquote:Op woensdag 3 april 2013 21:24 schreef STING het volgende:
[..]
Nu net terug, was al een stuk zachter dan maandag en zaterdag
Inderdaad, heerlijk die zomertijd en ook vooral dat het weer lang licht is.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat zijn inderdaad lekkere heuvels, zo aan de altitude te zien. Dat moet zwaar, maar zo lekker zijn geweestquote:Op woensdag 3 april 2013 22:11 schreef motorbloempje het volgende:
Hij was weer fijn
http://www.endomondo.com/workouts/172886764/881511
WAT een heuvels, maar wel fijn![]()
![]()
mooi!quote:Op woensdag 3 april 2013 22:11 schreef motorbloempje het volgende:
Hij was weer fijn
http://www.endomondo.com/workouts/172886764/881511
WAT een heuvels, maar wel fijn'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zo, de allerlaatste echte training voor de marathon zit erop. Nu nog een beetje rusten en een beetje aanpielen.
En vooral genieten van al het eten dat GotC mij voor gaat schotelen![]()
F means you're fucked![]()
Succes ouwe! Gaat goedkomen lijkt mequote:Op woensdag 3 april 2013 22:23 schreef YUR het volgende:
Zo, de allerlaatste echte training voor de marathon zit erop. Nu nog een beetje rusten en een beetje aanpielen.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 22:23 schreef YUR het volgende:
job done.... meer dan in je eigen training geloven kun je niet meer doen maar dat zit wel goed volgens mij'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
In jezelf!quote:Op woensdag 3 april 2013 22:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
job done.... meer dan in je eigen training geloven kun je niet meer doen maar dat zit wel goed volgens mijJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Zondag toch ook nog 10K wedstrijd?quote:Op woensdag 3 april 2013 22:23 schreef YUR het volgende:
De tijd dat ik aardig kon drinken is ook voorbij. 3 pints en ik voel de hoofdpijn van morgen al. Voordat ik begon met hardlopen ging ik na 6 nog vrolijk aan de whiskynu kan ik sowieso niet veel meer drinken, want of het is laat doordat ik heb hardgelopen, of ik kan niet veel drinken omdat ik de volgende dag moet hardlopen..
![]()
Ook net terug (woensdag is een loopavond volgens mij). Had me voorgenomen om ong. 5:30m/km te lopen, en dat is me aardig gelukt.: http://www.endomondo.com/workouts/172879222/9221684
Voor het eerst 70 minuten achter elkaar gelopen en 13km gehaald! Mijlpaaltje![]()
Vrijdag nog een laatste intervaltraining, en dan is het afscheid nemen van Evy!![]()
![]()
Alleen maar goede effecten toch? Ik merk aan mezelf ook dat ik minder alcohol drink sinds ik fanatiek aan het hardlopen ben.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:38 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Zondag toch ook nog 10K wedstrijd?
De tijd dat ik aardig kon drinken is ook voorbij. 3 pints en ik voel de hoofdpijn van morgen al. Voordat ik begon met hardlopen ging ik na 6 nog vrolijk aan de whiskynu kan ik sowieso niet veel meer drinken, want of het is laat doordat ik heb hardgelopen, of ik kan niet veel drinken omdat ik de volgende dag moet hardlopen..
![]()
Haha ik ken het gevoel. Heb het laatste jaar ook echt een heel stuk minder gedronken, zelfs op feestjes doe ik nu rustig aan als ik de volgende dag mag trainen. Voor wedstrijden drink ik helemaal niet meer eigenlijk, moet zeggen dat het me wel bevalt. Voel ook al snel dat katergevoel, worden allemaal een dagje ouderquote:Op woensdag 3 april 2013 22:38 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
YUR en alle andere M-lopers veel succes met de taperweek, eet smakelijk met alle pasta's en lekker veel rusten! Hebben jullie wel verdiend dacht ik zo!
Ik kom er net achter trouwens dat ik 14 april een Extreme Workout heb van de Strongmanrun, daar baal ik wel enorm van eigenlijk. Mis ik denk ik de hele Marathon. Nou ja, neem het in ieder geval op. Heb ik tijdens de training in ieder geval nog de motivatie dat jullie het nog wel veel zwaarder zullen hebben dan mij.
![]()
sorry voor de DM....quote:Op woensdag 3 april 2013 22:38 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ah ga je mee doen?quote:Op woensdag 3 april 2013 22:53 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Haha ik ken het gevoel. Heb het laatste jaar ook echt een heel stuk minder gedronken, zelfs op feestjes doe ik nu rustig aan als ik de volgende dag mag trainen. Voor wedstrijden drink ik helemaal niet meer eigenlijk, moet zeggen dat het me wel bevalt. Voel ook al snel dat katergevoel, worden allemaal een dagje ouder
YUR en alle andere M-lopers veel succes met de taperweek, eet smakelijk met alle pasta's en lekker veel rusten! Hebben jullie wel verdiend dacht ik zo!
Ik kom er net achter trouwens dat ik 14 april een Extreme Workout heb van de Strongmanrun, daar baal ik wel enorm van eigenlijk. Mis ik denk ik de hele Marathon. Nou ja, neem het in ieder geval op. Heb ik tijdens de training in ieder geval nog de motivatie dat jullie het nog wel veel zwaarder zullen hebben dan mij.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Jup, aangemeld voor de 1e extreme workout, kijken of het wat is. Heb ik in ieder geval meteen een begin met het trainen voor de Strongmanrun, moet dan iets meer gaan crosstrainen enzo. Ga jij ook nog 1 van die workouts doen?quote:![]()
met Hatsie altijd!!quote:Op woensdag 3 april 2013 22:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je wil met haar een kwart glas witbier op het terras drinken?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Neuh. Ik fiets over een poos die kant wel op. Gewoon beetje die routes pakken.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:59 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Jup, aangemeld voor de 1e extreme workout, kijken of het wat is. Heb ik in ieder geval meteen een begin met het trainen voor de Strongmanrun, moet dan iets meer gaan crosstrainen enzo. Ga jij ook nog 1 van die workouts doen?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat is wel relaxed dat je daar in de buurt woont inderdaad! Wel goed vaak door 'de kuil' rennen! Maar je moet ook wel een beetje krachttraining gaan doen enzo, of zit dat al wel goed?quote:Op woensdag 3 april 2013 23:01 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Neuh. Ik fiets over een poos die kant wel op. Gewoon beetje die routes pakken.
Trouwens nog zo'n filmpje, moest wel lachen om deze, leuke schoenenreclame, erg droog:
![]()
het is trouwens gebleken dat UN blauw en beter zichtbare kleur is, oranje verkleurt in de was en lijkt dan op "hertjes-bruin"quote:Op woensdag 3 april 2013 22:57 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Twinky, speciaal voor jou!Pas op met hertjeslopen!!!
http://www.odt.co.nz/news(...)-safer-hunter-colour'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat lijkt mij inderdaad ook wel ja, gewoon geen natuurlijke kleuren aandoen als er jagers op pad zijn. Gelukkig zul je dat hier in NL niet zo snel zien. Misschien is roze ook wel een goede, moet je wel zorgen dat het goed roze blijft..quote:Op woensdag 3 april 2013 23:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het is trouwens gebleken dat UN blauw en beter zichtbare kleur is, oranje verkleurt in de was en lijkt dan op "hertjes-bruin"
http://www.odt.co.nz/news(...)-safer-hunter-colour![]()
![]()
nu hier het bronsseizoen begonnen is en er volop op herten gejaagd wordt is het wel verstandig om niet in zwart gekleed te gaanquote:Op woensdag 3 april 2013 23:15 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat lijkt mij inderdaad ook wel ja, gewoon geen natuurlijke kleuren aandoen als er jagers op pad zijn. Gelukkig zul je dat hier in NL niet zo snel zien. Misschien is roze ook wel een goede, moet je wel zorgen dat het goed roze blijft..'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Een extra spanningselement tijdens het trailen!quote:Op woensdag 3 april 2013 23:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nu hier het bronsseizoen begonnen is en er volop op herten gejaagd wordt is het wel verstandig om niet in zwart gekleed te gaan![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 23:24 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Een extra spanningselement tijdens het trailen!![]()
wij hebben hier een scala aan jachtgeweren in de kast staan maar daarvan wil je geen kogel in je kont krijgen...dan loop je een tijdje net'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja op de dagen dat ik niet loop doe ik krachttraining. Za of Zo rust.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:08 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat is wel relaxed dat je daar in de buurt woont inderdaad! Wel goed vaak door 'de kuil' rennen! Maar je moet ook wel een beetje krachttraining gaan doen enzo, of zit dat al wel goed?
Trouwens nog zo'n filmpje, moest wel lachen om deze, leuke schoenenreclame, erg droog:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Oh netjes, dat moet dan inderdaad wel goedkomen! Heb er ook wel erg veel zin in, steeds als je die video's ziet enzo, allemaal zo gaaf! En iedereen heeft plezier daar!quote:Op woensdag 3 april 2013 23:39 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja op de dagen dat ik niet loop doe ik krachttraining. Za of Zo rust.![]()
doe je dat "in het nut van het algemeen" of doelbewust om beter te lopen?quote:Op woensdag 3 april 2013 23:39 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja op de dagen dat ik niet loop doe ik krachttraining. Za of Zo rust.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Doe al 2 jaar fitnessen. En sinds een half jaar ofzo hardlopen. Het ene dus niet om het ander, hoewel ik het wel op elkaar heb afgestemd.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
doe je dat "in het nut van het algemeen" of doelbewust om beter te lopen?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
o wat goed van jequote:Op woensdag 3 april 2013 22:57 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Twinky, speciaal voor jou!Pas op met hertjeslopen!!!
shirt is besteld.
![]()
#likequote:Op woensdag 3 april 2013 23:55 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Doe al 2 jaar fitnessen. En sinds een half jaar ofzo hardlopen. Het ene dus niet om het ander, hoewel ik het wel op elkaar heb afgestemd.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Haha, ik heb al afgesproken om op die dag naar het Meibockfestival in A'dam te gaanquote:
En ik heb een beetje een katerIk heb zaterdag een verjaardag en zondag een hardloopwedstrijdje, dus zaterdag me maar heel erg inhouden om zondag hopelijk sub 52 te kunnen lopen.
![]()
Heb nu sinds vorige week een zere voet. Of in ieder geval het bot naar mijn grote teen toe.
Er zit geen zwelling of wat en kan me ook niet goed indenken wat het kan zijn.
En wat ik er mee moet weet ik ook niet. Eergisteren tijdens en na het lopen juist geen last en nu wel weer een beetje. Het doet ook geen pijn ofzo, het is alleen gevoelig als ik mijn grote teen omhoog of naar beneden beweeg.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
16km in de druilende regen,almost heaven!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ten eerste fijn voor je dat je weer mag beginnen.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:04 schreef slacker_nl het volgende:
Zijn er hier mensen die wel via Garmin connect dingen kunnen uploaden naar hun horloge?!
Hopelijk blijf je blessure vrij.
2. Ik train alleen maar via workouts op mijn garmin. Elke zondag upload ik de nieuwe week naar mijn horloge. Tot nu toe nergens last van gehad.![]()
Hier ook. Valt me reuze mee.quote:Op donderdag 4 april 2013 08:50 schreef motorbloempje het volgende:
Enjoy!
Spierpijn is minder erg dan ik dacht. Fijn
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
done and dusted...!!quote:
was een van die loopjes waarbij je in een tempo loop waarbij het lijkt of het lopen bijna vanzelf gaat en je uren door kunt lopen..echt zalig
http://www.endomondo.com/workouts/172983079/5355322
[ Bericht 9% gewijzigd door rechtsedirecte op 04-04-2013 09:37:01 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat hoop ik ook!quote:Op donderdag 4 april 2013 09:22 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ten eerste fijn voor je dat je weer mag beginnen.
Hopelijk blijf je blessure vrij.Vandaag met Garmin gemailed.quote:2. Ik train alleen maar via workouts op mijn garmin. Elke zondag upload ik de nieuwe week naar mijn horloge. Tot nu toe nergens last van gehad.Nou, ben benieuwd!quote:A Product Support specialist will respond to you within 3 business days.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nja....4 weken geleden zouden mijn nieuwe horlogepinnetjes binnen 10 dagen bij mij thuis zijnF means you're fucked![]()
quote:Op donderdag 4 april 2013 09:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
done and dusted...!!
was een van die loopjes waarbij je in een tempo loop waarbij het lijkt of het lopen bijna vanzelf gaat en je uren door kunt lopen..echt zalig
Zeg, heuvelvreter; hoeveel verbetering merk jij nu op de vlakkere lopen ten opzichte van je (trainings)heuvellopen? Ik moet nu flink bikkelen; de hoogteverschillen zijn niet voor de poes, maar zodra we nu even vlak lopen (tijdens een loop) heb ik me een partij energie en tempo-mogelijkheid, dat ik me afvraag in hoeverre mijn pace op de vlakke lopen zal verbeteren door deze training.Ja doei.![]()
Mail ze eens!quote:Op donderdag 4 april 2013 09:33 schreef YUR het volgende:
Nja....4 weken geleden zouden mijn nieuwe horlogepinnetjes binnen 10 dagen bij mij thuis zijn
En MoBlo, je krijgt veel kracht door al die heuvels, dus zeker weten dat je er sneller van kan wordenMerk dat hier al op het strand/in de duinen!
![]()
Gister gedaanquote:Op donderdag 4 april 2013 09:40 schreef GotC het volgende:
[..]
Mail ze eens!
En MoBlo, je krijgt veel kracht door al die heuvels, dus zeker weten dat je er sneller van kan wordenMerk dat hier al op het strand/in de duinen!
Oh, en heuvels
Deel je het antwoord? Ik ben ook wel benieuwd.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:31 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Vandaag met Garmin gemailed.
[..]
Nou, ben benieuwd!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
moeilijk om precies te zeggen maar ik merk wel dat je van heuveltraining niet zo zeer veel sneller wordt maar wel sterker... ik keek net even naar de statistieken van 2 jaar geleden waarbij ik heuvelop hooguit een pace van 7-7.25min/km kon behalen, nu loop ik de zelfde heuvel op in een pace van 6min/kmquote:Op donderdag 4 april 2013 09:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zeg, heuvelvreter; hoeveel verbetering merk jij nu op de vlakkere lopen ten opzichte van je (trainings)heuvellopen? Ik moet nu flink bikkelen; de hoogteverschillen zijn niet voor de poes, maar zodra we nu even vlak lopen (tijdens een loop) heb ik me een partij energie en tempo-mogelijkheid, dat ik me afvraag in hoeverre mijn pace op de vlakke lopen zal verbeteren door deze training.
Ik weet wel, daar zit twee jaar en redelijk wat kilometers tussen maar ik heb wel degelijk het gevoel dat heuveltraining daar voor een belangrijk deel aan heeft bij gedragen.
Toen ik 16 jaar geleden vertrok naar NZ vroeg ik aan de toenmalige duurlooptrainer van S.A.V. om advies over hoe te tackle de overschakeling van vlak naar heuvelachtig., zijn antwoord was: het maakt niet uit waar je train, zolang het maar in de heuvels is.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat vraag ik me ook wel eens af als beginneling. Ik woon bijna aan het strand en als ik loop is het heuvel op, heuvel af. Samen met de wind die hier bijna altijd staat dus soms echt afzien. Is het beter om op vlakke stukken te beginnen als je nooit gerend hebt? Nu maakt dat niet meer uit, ben nu bijna negen weken bezig dus weet niet beter. Maar ik heb het wel gevoeld:-)
Het gekke is dat ik het prettiger vind de heuvels op te gaan dan af, qua pijntjes danThis whole world is wild at heart and weird on top![]()
dat is niet zo gek, heuvel af is een zwaardere belasting voor je benen dan heuvel opquote:Op donderdag 4 april 2013 10:16 schreef Lula het volgende:
Het gekke is dat ik het prettiger vind de heuvels op te gaan dan af, qua pijntjes dan'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dit. Daarbij heb je een andere techniek nodig voor het heuvel af lopenquote:Op donderdag 4 april 2013 10:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat is niet zo gek, heuvel af is een zwaardere belasting voor je benen dan heuvel opJezelf afremmen = zware belasting op pezen/spieren.
![]()
Gewoon genieten van de duinen en het strand en de zeequote:Op donderdag 4 april 2013 10:16 schreef Lula het volgende:
Dat vraag ik me ook wel eens af als beginneling. Ik woon bijna aan het strand en als ik loop is het heuvel op, heuvel af. Samen met de wind die hier bijna altijd staat dus soms echt afzien. Is het beter om op vlakke stukken te beginnen als je nooit gerend hebt? Nu maakt dat niet meer uit, ben nu bijna negen weken bezig dus weet niet beter. Maar ik heb het wel gevoeld:-)
Het gekke is dat ik het prettiger vind de heuvels op te gaan dan af, qua pijntjes danIk ben ook erg blij dat ik dat allemaal op (hard)loopafstand heb
het belangrijkste van lange duurlopen in de heuvels is, imo, weten gebruikt te maken van de momenten dat je je benen kunt laten hetstellen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Vraagje aan alle Rotterdam-gang(st)ers, ook de 10km-lopers:
GotC en ik gaan volgende week vrijdag overdag al naar de Marathon Expo om mijn startnummer op te halen en om sfeer te snuiven.
Zijn er meer die die vrijdag kunnen en willen? Kunnen we samen snuiven () en lekker ff een bakkie doen
![]()
leuk idee YUR!quote:Op donderdag 4 april 2013 10:34 schreef YUR het volgende:
GotC en ik gaan volgende week vrijdag overdag al naar de Marathon Expo om mijn startnummer op te halen en om sfeer te snuiven.
Zijn er meer die die vrijdag kunnen en willen? Kunnen we samen snuiven () en lekker ff een bakkie doen
Morgen vertrek ik naar Amerika, ook de schoentjes gaan mee
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
even kijken of ik een gaatje kan vindenquote:
Te gek man! Heel veel plezier daarquote:Op donderdag 4 april 2013 10:36 schreef Jor_Dii het volgende:
Morgen vertrek ik naar Amerika, ook de schoentjes gaan mee
En vergeet niet af en toe een mooie hardloopfoto hier te plaatsen
Fijne reis!quote:Op donderdag 4 april 2013 10:36 schreef Jor_Dii het volgende:
Morgen vertrek ik naar Amerika, ook de schoentjes gaan meeZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Alhoewel ik wat minder post de laatste tijd, leef ik wel met je (en anderen) mee.quote:
Je bent een beetje mijn proefkonijn, want je loopt ongeveer net zo veel, en snel als ik.
Ben erg benieuwd naar je ervaringen op je 1e marathon.
Weet ik een beetje wat ik ga krijgen bij mijn 1e 6 weken later.Feyenoord!!! * Barça![]()
Jij hebt wel een lange trainingsperiode trouwens! Wij zijn pas half januari gestart, en ik ben wel blij dat onze intensieve periode nu klaar is...ik merk aan mn lichaam dat rust ff geen kwaad kanquote:Op donderdag 4 april 2013 11:29 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Alhoewel ik wat minder post de laatste tijd, leef ik wel met je (en anderen) mee.
Je bent een beetje mijn proefkonijn, want je loopt ongeveer net zo veel, en snel als ik.
Ben erg benieuwd naar je ervaringen op je 1e marathon.
Weet ik een beetje wat ik ga krijgen bij mijn 1e 6 weken later.
Ben eind okt. na blessure weer aan de basis (niet nul wel laag) begonnen tot CPCquote:Op donderdag 4 april 2013 11:32 schreef YUR het volgende:
[..]
Jij hebt wel een lange trainingsperiode trouwens! Wij zijn pas half januari gestart, en ik ben wel blij dat onze intensieve periode nu klaar is...ik merk aan mn lichaam dat rust ff geen kwaad kan
Heb na de CPC 10 dagen rustig aan gedaan en daarna weer opgebouwd, ga nu ook weer snelheidstrainingen (interval) lopen, die zijn imo het zwaarst en heb ik een maand niet gedaan. Komt daarom ook weer een extra rustdag in mijn schema. Wel gaat de LDL nog langzaam omhoog tot max 35k. #ikdoemaarwat, voeltlekkerFeyenoord!!! * Barça![]()
Zo lang het lekker voelt, moet je ook lekker doorgaanquote:Op donderdag 4 april 2013 11:35 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ben eind okt. na blessure weer aan de basis (niet nul wel laag) begonnen tot CPC
Heb na de CPC 10 dagen rustig aan gedaan en daarna weer opgebouwd, ga nu ook weer snelheidstrainingen (interval) lopen, die zijn imo het zwaarst en heb ik een maand niet gedaan. Komt daarom ook weer een extra rustdag in mijn schema. Wel gaat de LDL nog langzaam omhoog tot max 35k. #ikdoemaarwat, voeltlekkerIk zou ergens nog een iets rustige week inbouwen, om te voorkomen dat je te veel weken achter elkaar vol doortraint
Over 2 weken is een wat rustigere week, althans ik loop dan wel voor de fun de leidsche singelloop extra (7k), maar de LDL en korte tempoloop zijn aanzienlijk korter.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:38 schreef YUR het volgende:
[..]
Zo lang het lekker voelt, moet je ook lekker doorgaanIk zou ergens nog een iets rustige week inbouwen, om te voorkomen dat je te veel weken achter elkaar vol doortraint
Feyenoord!!! * Barça![]()
Klinkt goedquote:Op donderdag 4 april 2013 11:41 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Over 2 weken is een wat rustigere week, althans ik loop dan wel voor de fun de leidsche singelloop extra (7k), maar de LDL en korte tempoloop zijn aanzienlijk korter.
Even 7K voor de fun![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
En oh ja, mogen deze erbij in de OP, hoop dat het goed gaat met de codequote:Op woensdag 3 april 2013 17:48 schreef Twinky het volgende:
[..]
en daarmee dus meteen weer een nieuw topic. Dat was niet de bedoeling![]()
![]()
1
2[b]19 april 2013 - [ url=http://www.leidschdagblad.nl/singelloop/]Leidsch Dagblad Singelloop[/url ]
Bonobo11 - 6,8 km
1
2[b]22 september 2013 - [ url=http://www.damloop.nl/]Dam tot Damloop[/url ]
Bonobo11 - 10 EM
1
2[b]05 oktober 2013 - [ url=http://www.marathonzeeland.nl/]Kustmarathon van Zeeland (Burgh Haamstede/Zoutelande)[/url ]
Bonobo11 - marathonFeyenoord!!! * Barça![]()
Dat is een jaarlijkse wedstrijd over m'n vaste trainingsrondje, hier letterlijk naast de deur.quote:
Half Leiden doet mee. Meer gezellig, alhoewel ik wel hard ga.Feyenoord!!! * Barça![]()
Nog even en jij loopt dat ook!quote:
Ik had ook nooit van m'n levensdagen kunnen denken dat ik op een trainingsavondje 'even' 10k zou lopen en er met gemak nog wat bij zou kunnen doen! Genieten joh!
Ja doei.![]()
Moet werkenquote:Op donderdag 4 april 2013 10:34 schreef YUR het volgende:
![]()
Ik moet ook werken. En vanaf m'n werk is Rotterdam al helemaal zo'n roteind. Mocht ik héél vroeg klaar zijn wil ik het nog wel overwegen.![]()
Ja 7K loop ik nu ook wel redelijk gemakkelijk. Maar dat vind ik dan nog wel steeds goed van mezelf. 3 of 4K zou voor mij voor de fun zijn denk ik. (lijkt me ook niks aan, zo'n afstandje)quote:Op donderdag 4 april 2013 11:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nog even en jij loopt dat ook!
Ik had ook nooit van m'n levensdagen kunnen denken dat ik op een trainingsavondje 'even' 10k zou lopen en er met gemak nog wat bij zou kunnen doen! Genieten joh!Terwijl dat voor anderen weer toekomstmuziek is.
quote:Op donderdag 4 april 2013 12:06 schreef hatsaflats het volgende:
Ik moet ook werken. En vanaf m'n werk is Rotterdam al helemaal zo'n roteind. Mocht ik héél vroeg klaar zijn wil ik het nog wel overwegen.Prioriteiten stellen dames! Ik heb gewoon vrijgenomenquote:![]()
![]()
Ja, dat je dat ook voor de fun loopt jaquote:Op donderdag 4 april 2013 12:08 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja 7K loop ik nu ook wel redelijk gemakkelijk. Maar dat vind ik dan nog wel steeds goed van mezelf. 3 of 4K zou voor mij voor de fun zijn denk ik. (lijkt me ook niks aan, zo'n afstandje)Terwijl dat voor anderen weer toekomstmuziek is.
Ja doei.![]()
HahaMaar jouw vent gaat dan ook de marathon lopen
Ik zou dan gewoon voor de leuk naar Rotterdam gaan. Mochten jullie wat later op de middag gaan wil ik het wel serieus overwegen om die kant op te gaan, ik reis doordeweeks toch gratis.
![]()
Lalalala!!! Les 23 gehaald!! Op mijn 47e verjaardag heb ik gewoon even zes km gerend met maar drie minuten wandelen tussendoor.... 10-12-12 en toen weer 10 omdat ik nog niet thuis was. De laatste 10 gingen eigenlijk voor mijn gevoel het lekkerst. Alleen mijn kuiten begonnen het toen wat minder leuk te vinden. Ik had wel het idee dat ik wat soepeler ging lopen.
Morgen 10 km wandelen, dan moet ik maar eens kijken of het wel slim is of ik zaterdag weer ga of nu maar verstandig twee rustdagen neem.
In gedachten ga ik een vreugde dansje maken. In het echt denk ik niet dat mijn benen dat nog willen
Volgens mij liepen mijn schoenen wel okay. Vind dat nog lastig om te voelenThis whole world is wild at heart and weird on top![]()
Dat was exact mijn plan. Laat ik nu toevallig op vrijdagochtend een congres in Rotterdam hebben, dus 's middags wilde ik startnummers gaan halenquote:Op donderdag 4 april 2013 10:34 schreef YUR het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja zo hard gaat dat he!quote:Op donderdag 4 april 2013 12:08 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja 7K loop ik nu ook wel redelijk gemakkelijk. Maar dat vind ik dan nog wel steeds goed van mezelf. 3 of 4K zou voor mij voor de fun zijn denk ik. (lijkt me ook niks aan, zo'n afstandje)Terwijl dat voor anderen weer toekomstmuziek is.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 4 april 2013 12:20 schreef Lula het volgende:
Lalalala!!! Les 23 gehaald!! Op mijn 47e verjaardag heb ik gewoon even zes km gerend met maar drie minuten wandelen tussendoor.... 10-12-12 en toen weer 10 omdat ik nog niet thuis was. De laatste 10 gingen eigenlijk voor mijn gevoel het lekkerst. Alleen mijn kuiten begonnen het toen wat minder leuk te vinden. Ik had wel het idee dat ik wat soepeler ging lopen.
Morgen 10 km wandelen, dan moet ik maar eens kijken of het wel slim is of ik zaterdag weer ga of nu maar verstandig twee rustdagen neem.
In gedachten ga ik een vreugde dansje maken. In het echt denk ik niet dat mijn benen dat nog willen
Volgens mij liepen mijn schoenen wel okay. Vind dat nog lastig om te voelenMet de les en natuurlijk je verjaardag! Goed bezig!
Wanneer ga je de 5 in een stuk lopen? Volgende week denk ik dan?
![]()
quote:Op donderdag 4 april 2013 12:20 schreef Lula het volgende:
Volgens mij liepen mijn schoenen wel okay. Vind dat nog lastig om te voelenGoed gedaan!
Ja doei.![]()
quote:Op donderdag 4 april 2013 12:00 schreef YUR het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, moet vrij nemenPretty much kansloos, collega is met vakantie, dus werkweek from hell... Maar wie weetquote:Op donderdag 4 april 2013 12:10 schreef GotC het volgende:
[..]
[..]
Prioriteiten stellen dames! Ik heb gewoon vrijgenomen[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Gefeliciteerd met je loopje en je verjaardag! En zaterdag gewoon kijken hoe het met je beentjes gaat of het al dan niet verstandig is om een extra dagje rust te nemen.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:20 schreef Lula het volgende:
Volgens mij liepen mijn schoenen wel okay. Vind dat nog lastig om te voelen![]()
Eigenlijk loop ik altijd voor de funquote:Op donderdag 4 april 2013 12:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, dat je dat ook voor de fun loopt jaHardlopen
Dubbel gefeliciteerd! Nieuwe schoenen toch? Zo te lezen bevallen ze wel. Maar maak het niet te gekquote:Op donderdag 4 april 2013 12:20 schreef Lula het volgende:
Volgens mij liepen mijn schoenen wel okay. Vind dat nog lastig om te voelen
Gefeliciteerd Lula
De volgende les zou ik 20 minuten aan één stuk moeten kunnen lopen. Ik heb daar nog een hard hoofd in, maar dat heb ik bij iedere les. Ik weet dat nu dat minuutje lopen vooral na de eerste tien minuten rennen erg welkom was.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:29 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!Met de les en natuurlijk je verjaardag! Goed bezig!
Wanneer ga je de 5 in een stuk lopen? Volgende week denk ik dan?
Ik vind dit al heel wat, als ik bedenk dat toen ik begon dat ene minuutje me al bijna te veel was.
En het helpt om te zien hoe anderen het doen, geeft me veel motivatie
Een goede vriendin wil graag met mij de pierloop lopen, is 8,2 km in september. Ik weet het nog niet, maar zou wel iets leuks zijn om naartoe te werkenThis whole world is wild at heart and weird on top![]()
Niet voor de hardcore lopers hier, maar denk dat sommigen van ons niet alleen smachten naar het eind van de winter, maar ook om weer lekker te kunnen lopenquote:Op donderdag 4 april 2013 12:46 schreef Quoi het volgende:
[..]
OK, ik bedoel: er zitten hier flink wat mensen in een fijne hardloopflow![]()
![]()
Gewoon doen, is inderdaad een hele leuke motivatie en zo'n loop zelf is ook echt heel leuk, daarna zal je vast meer willen! Die 8.2km kan je dan heus wel halen als je gewoon rustig op blijft bouwen. Het komt met die training vast ook wel goed, vaak kan je toch wat meer dan dat je eigenlijk denkt. Zet hem op!quote:Op donderdag 4 april 2013 12:48 schreef Lula het volgende:
[..]
De volgende les zou ik 20 minuten aan één stuk moeten kunnen lopen. Ik heb daar nog een hard hoofd in, maar dat heb ik bij iedere les. Ik weet dat nu dat minuutje lopen vooral na de eerste tien minuten rennen erg welkom was.
Ik vind dit al heel wat, als ik bedenk dat toen ik begon dat ene minuutje me al bijna te veel was.
En het helpt om te zien hoe anderen het doen, geeft me veel motivatie
Een goede vriendin wil graag met mij de pierloop lopen, is 8,2 km in september. Ik weet het nog niet, maar zou wel iets leuks zijn om naartoe te werken![]()
quote:Op donderdag 4 april 2013 12:21 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat was exact mijn plan. Laat ik nu toevallig op vrijdagochtend een congres in Rotterdam hebben, dus 's middags wilde ik startnummers gaan halenKom je gezellig meesnuiven dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
Vanavond weer lopen, kijk er inmiddels echt naar uit.![]()
![]()
Eens kijken hoe het gaat, hoop in ieder geval dat de knie niet weer gaat opspelen.![]()
Ligt eraan hoe laat jullie gaan. Op zich wel leuk idee, maar moet ik even kijken of ik dan vrij kan krijgen.quote:Op donderdag 4 april 2013 10:34 schreef YUR het volgende:
![]()
Hadden jullie al tijd in gedachten?
Inderdaad wel leuk om ff wat te gaan drinken dan.![]()
Dat moeten we nog ff bekijken...zal wel ergens in het begin van de middag zijn, dan ff ronddwalen over de Expo (en misschien nog leuke koopjes tegen het lijf lopenquote:Op donderdag 4 april 2013 13:02 schreef Arquero het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe laat jullie gaan. Op zich wel leuk idee, maar moet ik even kijken of ik dan vrij kan krijgen.
Hadden jullie al tijd in gedachten?
Inderdaad wel leuk om ff wat te gaan drinken dan.) om vervolgens ff wat te gaan drinken.
Lijkt me gezellig als je er ook bij bent!F means you're fucked![]()
Lula, gefeliciteerd!
En goed van die afstand en extra 10 minuten. Die 10-20 gaat je vast wel lukken!
Die eerste welkome looppauze is wek herkenbaar trouwens. Eenmaal op gang, dan gaat het wel weer..
Ik wil ook 8k gaan doen in september, maar eerst die 5k de 21e. En dan elke maand een km erbij trainen![]()
En 7 k voor de lol, of een marathon, echt stoer! En hoop dat ik ooit eens wat verder kom dan dit gehobbel![]()
![]()
Had na gister en eergister gehoopt de thermokleren in de kast te kunnen laten maar helaas!Nu ff rondje van 8km maken met 2x1600 m versnellen..ondanks de koude wind toch zin in!
@ Lula GEFELICITEERD! Keep up the good work en natuurlijk een fijne verjaardag!![]()
Zo te zien kan ik wel vrij krijgenquote:Op donderdag 4 april 2013 13:05 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat moeten we nog ff bekijken...zal wel ergens in het begin van de middag zijn, dan ff ronddwalen over de Expo (en misschien nog leuke koopjes tegen het lijf lopen) om vervolgens ff wat te gaan drinken.
Lijkt me gezellig als je er ook bij bent!
Kan dan rond uurtje of 1 in de stad zijn.
Ff een whatsap groep aanmaken om wat af te spreken?![]()
Dank jullie wel, en ook bedankt dat ik toch ook mede door het lezen hier en het nu ook mee posten nog meer plezier gekregen heb in het lopen...
Ik verklaarde mijn zus altijd voor gek die het hele jaar marathons loopt en ook die in het buitenland zoals New York en Berlijn gelopen heeft. Heb altijd gezegd dat ik het wel bij wandelen zou houden. En dan nu toch om! Koop tijdschriften en praat nu met mijn zus over niets anders hahaThis whole world is wild at heart and weird on top![]()
quote:Op donderdag 4 april 2013 13:21 schreef Arquero het volgende:
[..]
Zo te zien kan ik wel vrij krijgen
Kan dan rond uurtje of 1 in de stad zijn.
Ff een whatsap groep aanmaken om wat af te spreken?Vind t nu al gezelligquote:WA-groep is wat mij betreft geen probleem
Voor mij zou het dan alleen wat drinken worden, begin van de middag ga ik niet redden. Ik weet niet tot hoe laat jullie ongeveer van plan zijn om te blijven? Ik heb al met een vriend afgesproken om in Den Haag wat te gaan eten, dus dan is via Rotterdam reizen niet heel vervelend![]()
![]()
Gefeliciteerd Lula!![]()
Ik heb net les 8 van Renate's 10k erop zitten, 10 x 2 minuten. Vies koud windje tegen op de heenweg, maar terug in de rug dus toen viel het wel mee.
***![]()
Moeilijk te bepalen...ligt er helemaal aan hoe de Expo isquote:Op donderdag 4 april 2013 13:30 schreef hatsaflats het volgende:
Voor mij zou het dan alleen wat drinken worden, begin van de middag ga ik niet redden. Ik weet niet tot hoe laat jullie ongeveer van plan zijn om te blijven? Ik heb al met een vriend afgesproken om in Den Haag wat te gaan eten, dus dan is via Rotterdam reizen niet heel vervelend
Ik heb mijn zoon trouwens ook aangestoken, die staat nu ook te popelen om nieuwe schoenen aan te laten meten, en een paar vriendinnen die eerst ook alleen maar lange stukken wandelden zijn ook met de lessen begonnen. We zitten elkaar helemaal gek te maken omdat we niet onder willen doen voor elkaar:-)
Zie het nu al zitten om straks met mijn zoon op een mooie zomeravond nog even een stuk door de duinen te gaan rennen. Hij zit nu dagelijks in de sportschool maar dat buitengebeuren trekt hem erg aan nu het wat mooier weer wordt (of zou moeten worden)This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Ik smacht er naar, en het zal denk ik ook ietsje lekkerder lopen met een graad of 10-15, maar ik heb nu besloten dat die kou me m'n rug op kan en dat ik er niet meer op ga wachten en dus loop ik gewoon.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:50 schreef STING het volgende:
[..]
Niet voor de hardcore lopers hier, maar denk dat sommigen van ons niet alleen smachten naar het eind van de winter, maar ook om weer lekker te kunnen lopen![]()
***![]()
http://www.nu.nl/internet(...)t-bij-kpn-en-hi.htmlquote:Op donderdag 4 april 2013 13:30 schreef GotC het volgende:
Wat gezellig!![]()
Ik wil mee in de WA groep! Ook al doet het internet op m'n mobiel het nu nietF means you're fucked![]()
Leuk is het he? Zeker als je het met een paar mensen kunt doen of delenquote:Op donderdag 4 april 2013 13:31 schreef Lula het volgende:
Ik heb mijn zoon trouwens ook aangestoken, die staat nu ook te popelen om nieuwe schoenen aan te laten meten, en een paar vriendinnen die eerst ook alleen maar lange stukken wandelden zijn ook met de lessen begonnen. We zitten elkaar helemaal gek te maken omdat we niet onder willen doen voor elkaar:-)
Zie het nu al zitten om straks met mijn zoon op een mooie zomeravond nog even een stuk door de duinen te gaan rennen. Hij zit nu dagelijks in de sportschool maar dat buitengebeuren trekt hem erg aan nu het wat mooier weer wordt (of zou moeten worden)
superleuk, alleen ben ik wel bang dat omdat ik toch wel een stuk ouder ben dan de vriendinnen die het nu ook doen en natuurlijk mijn zoon die bijna 20 is straks lastig kan bijhouden. Nou ben ik wel een doorzetter gelukkig, maar of dat leeftijdverschil te merken is qua conditie vraag ik me af. Ga met teveel jonkies om:-))quote:Op donderdag 4 april 2013 13:32 schreef YUR het volgende:
[..]
Leuk is het he? Zeker als je het met een paar mensen kunt doen of delenThis whole world is wild at heart and weird on top![]()
Lopen houdt je jongquote:Op donderdag 4 april 2013 13:35 schreef Lula het volgende:
[..]
superleuk, alleen ben ik wel bang dat omdat ik toch wel een stuk ouder ben dan de vriendinnen die het nu ook doen en natuurlijk mijn zoon die bijna 20 is straks lastig kan bijhouden. Nou ben ik wel een doorzetter gelukkig, maar of dat leeftijdverschil te merken is qua conditie vraag ik me af. Ga met teveel jonkies om:-))
Wat leuk dat jij ook aan het hardlopen bent. Ik was jaren niet op FOK! geweest en werd door het meelezen hier zo enthousiast dat ik me maar weer eens ingelogd heb. Jij gaat dus voor de 10k? Ik heb die ook op mijn pc staan, als ik deze lessen af heb maar eens kijken waar ik mee doorgaquote:Op donderdag 4 april 2013 13:30 schreef Brighteyes het volgende:
Gefeliciteerd Lula!![]()
Ik heb net les 8 van Renate's 10k erop zitten, 10 x 2 minuten. Vies koud windje tegen op de heenweg, maar terug in de rug dus toen viel het wel mee.This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Leuk om je weer tegen te komen op FOK!quote:Op donderdag 4 april 2013 13:37 schreef Lula het volgende:
[..]
Wat leuk dat jij ook aan het hardlopen bent. Ik was jaren niet op FOK! geweest en werd door het meelezen hier zo enthousiast dat ik me maar weer eens ingelogd heb. Jij gaat dus voor de 10k? Ik heb die ook op mijn pc staan, als ik deze lessen af heb maar eens kijken waar ik mee doorgaIk ben al die tijd blijven hangen.
Ik ben in 2010 voor het eerst begonnen met Evy start to run, die toen afgemaakt en toen kwam de klad erin. Diverse keren weer opgepakt en weer de klad erin laten komen en nu sinds vorig jaar echt wel met regelmaat aan het lopen. Tot en met de zomer de 5km en in November ben ik met de 10km lessen gestart en op 29 december heb ik hem ook gelopen, 10km in 1 uur en 4 minuten.![]()
Maar daarna door het slechte weer en een aantal werkreizen kwam de klad er weer en heb ik hem dus niet meer gelopen, dus nu maar weer opnieuw opbouwen.
Lopen is leuk he! Het is ook echt een beetje en verslaving idd, steeds wat verder, steeds wat harder.
***![]()
Inderdaad en het is toch alleen de eerste 15 minuten koud... alhoewel, rond de 6-7 gradenquote:Op donderdag 4 april 2013 13:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik smacht er naar, en het zal denk ik ook ietsje lekkerder lopen met een graad of 10-15, maar ik heb nu besloten dat die kou me m'n rug op kan en dat ik er niet meer op ga wachten en dus loop ik gewoon.![]()
![]()
![]()
Ik heb eens terug zitten kijken en sinds April vorig jaar heb ik 90 keer gelopen, dat komt dus neer op gemiddeld bijna 2 keer in de week. Dat vind ik stiekem toch best een aardig gemiddelde.![]()
Ok, het doel is een steady gemiddelde van 2-3 keer in de week, maar ik vind dat dit gemiddelde er toch best mag zijn.
En nu vliegen de totalen van anderen me wrsch om te oren en steekt mijn 90 er vast schamel bij af, maar ik ben er stiekem toch mooi wel trots op met een drukke baan en twee kleine kinderen enzo.
***![]()
Daar moet je ook trots op zijn jaquote:Op donderdag 4 april 2013 13:56 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb eens terug zitten kijken en sinds April vorig jaar heb ik 90 keer gelopen, dat komt dus neer op gemiddeld bijna 2 keer in de week. Dat vind ik stiekem toch best een aardig gemiddelde.![]()
Ok, het doel is een steady gemiddelde van 2-3 keer in de week, maar ik vind dat dit gemiddelde er toch best mag zijn.
En nu vliegen de totalen van anderen me wrsch om te oren en steekt mijn 90 er vast schamel bij af, maar ik ben er stiekem toch mooi wel trots op met een drukke baan en twee kleine kinderen enzo.
Marathon Zeeland! De mooiste van het land. Ik zal je er wel weer van water voorzien. Ga er net als vorig jaar vrijwilligen. Succes!quote:Op donderdag 4 april 2013 11:52 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
En oh ja, mogen deze erbij in de OP, hoop dat het goed gaat met de code![]()
![]()
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dat is heul niks stiekems hoor! Mooi gemiddelde. En het is 2 x per week vaker dan heel veel niet sportende-chipsetende-tv-kijkende couchpotatoes!quote:Op donderdag 4 april 2013 13:56 schreef Brighteyes het volgende:
En nu vliegen de totalen van anderen me wrsch om te oren en steekt mijn 90 er vast schamel bij af, maar ik ben er stiekem toch mooi wel trots op met een drukke baan en twee kleine kinderen enzo.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Harstikke goed!! Mijn kinderen zijn al wat groter, en bijna nooit thuis en met mijn parttime baan en kleine flatje is het wat makkelijker tijd te maken. Als ik werk dan doe ik niets, met die nachtdiensten trek ik het niet en dan heeft mijn lichaam ook weer eens wat rust, maar verder probeer ik om de dag.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:56 schreef Brighteyes het volgende:
Het is onwijs leuk dat je via bijv Endomondo kan zien hoeveel en vaak je gerend (en in mijn geval ook gewandeld) hebt. Ik moet nog 100 km en dan zit ik op de duizend vanaf augustus. Had het eind van de maand willen halen, maar dat ga ik net niet redden denk ik
Petje af hoor dat je tijd maakt! En inderdaad de keuze of iets te doen wat goed voor je is of languit op de bank te gaan liggen moet niet al te moeilijk zijn. Al had ik jaren geleden toch wel vaak voor die bank gekozenThis whole world is wild at heart and weird on top![]()
![]()
1000 al? Da's echt superveel!
Ik kom met mijn totaal vanaf het begin dat ik ging lopen in 2010 niet boven de 550 uit.
[edit, in totaal zit ik op 716km
)
Ik loop twee keer in de week tussen de middag op mijn werk omdat ik er 's avonds vaak de puf niet meer voor heb als ik het spul op bed heb liggen.
[ Bericht 8% gewijzigd door BE op 04-04-2013 14:19:05 ]***![]()
dat is hoofdzakelijk wandelen hoor;-) Ben pas in januari begonnen met hardlopen. Ik kan wel een beetje doorslaan als ik iets leuk vind, dat had ik met dat wandelen ook, ging ik gelijk stukken van 12 kilometer per keer lopen.
Mijn streven is twee of drie keer per week hardlopen en dan één of twee keer een lange wandeling hier in de duinen of op het strand. Heerlijk buiten!!This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Ah ok, ik was al even verbaasd want dan had je die 5 wrsch allang fluitend kunnen doen. Maar lekker hoor ook, dat wandelen.
***![]()
Gewoon belachelijk, woon hier al ruim tien jaar aan de duinen en weet nu pas hoe mooi het is. Ben nooit door het hek gegaan om eens verder te gaan kijken. De eerste keer dat ik die Schotse Hooglanders zag of de wilde paarden viel mijn mond open en ik bleef foto's maken.
Het is zo rustgevend, en ik ben best een druktemaker dus even mijn hoofd legen is heel goedThis whole world is wild at heart and weird on top![]()
en dan ga ik nu maar eens mijn nespresso apparaat startklaar zetten en de taart klaarzetten. Ook al doe ik er niets aan, er komen toch wat mensen taart eten.
Dat gehang achter die pc..... niet goed!!! :-)This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Ik moet nog even denken wanneer ik mijn startnummer op ga halen in Rotterdam. Ben vrijdagmiddag wel vrij.
Dat wordt dat wel een lekker trein weekend. Zaterdag naar Barneveld, daar 10 km lopen en zondag weer Rotterdam.... Nog even een nachtje over slapen![]()
Lula, je bent goed bezig hoorIk vind het knap en volgens mij kun je niet echt doorslaan in zoiets als wandelen of hardlopen, zolang je het zelf leuk vind
En uiteraard gefeliciteerd met je verjaardag, geniet ervan!
En BE, jij bent ook goed bezig......volgens mij kom ik op een gemiddelde van 1,5x per week(gerekend vanaf november...gegeven van runkeeper kan ik niet meer inzien
) en 140km....
Hoop dat ik vanavond weer een rondje kan maken.![]()
Oh ja hoor: en dan krijg je overbelastingsblessuresquote:Op donderdag 4 april 2013 14:26 schreef Tyler-Girl het volgende:
volgens mij kun je niet echt doorslaan in zoiets als wandelen of hardlopen,
Had vorig jaar april zo'n periode. 10km ging goed, dus de volgende keer 12km lopen, daartussen nog wat krachttrainen, geen rust, elke training teveel kilometers erbij, rustig 5 dagen achter elkaar trainen zonder rust.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
hahah ja dan wel....maar meer zo van, als je rustig opgebouwd hebt en daarna lekker elke keer 12km wil wandelen, moet je dat zelf doen. Je moet inderdaad niet direct die 12km willen wandelen, dat gaat fout.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:27 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Oh ja hoor: en dan krijg je overbelastingsblessures![]()
Wandelen is maar weinig belastend volgens mij. Het enige wat me daarin zou weerhouden zijn blaren ofzo. Stiekem denk ik ook dat ik vrij makkelijk de Nijmeegse vierdaagse loop.
Tijdens de Vierdaagse was ik zo enthousiast gemaakt, dat ik bijna mee wilde gaan doen. Maar bij nader inzien: 4x40 km wandelen. No tnx!![]()
![]()
Ik heb 1x ongeoefend 25km gelopen (lokale vierdaagse hier op finale dag) en dat was meer dan genoeg.....na afloop had ik blaren als een 2 euro muntstuk en na een (iets te lange) zit op de bank kon ik amper lopen door de stijfheid![]()
![]()
Vierdaagses liep ik vroeger altijd. Heel jong 5, wat later 10. Vorig jaar 15.
Vorig jaar ook nog eens gewoon zo 40km naar een bbq gelopen.
Het lijkt me geestelijk zwaarder om 4 dagen te doen dan lichamelijk, net zoals de Kennedymars.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik heb ontzettende blaren gehad de eerste keren dat ik ging wandelen, en nog heb ik wel eens last als ik bepaalde wandelschoenen een tijd niet aan gehad heb. Ik heb nu speciale pleisters gekocht (ReSkin) en daarmee gaat het wat beter. Ik heb sowieso snel last van blaren.This whole world is wild at heart and weird on top![]()
quote:Op donderdag 4 april 2013 15:40 schreef Arquero het volgende:
Krijg net mailtje: vrije middag is geen probleem voor de 12e
Kan dus mee komen snuiven
collectief snuiven
Het is daarom maar goed dat ze op een eiland wonen.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker een paar gram delenquote:
Lula, ik denk dat hardlopen nog net het ergste is om mee door te slaan![]()
Ik heb 2 grote bulten op mijn onderbeen zitten. muggenbulten, alleen dan een stuk groter. vorige zomer met hardlopen ook al en hield maanden aan. Toen gaf ik die eikenprocessierups hier de schuld. Maar dat kan nu toch nog niet..
Hopelijk blijft het nu niet, want het jeukt als de![]()
![]()
Jeuk is erger dan pijn, sterkte. Maar nu dus niet gebeten? Ik neem aan dat je niet met een korte broek rent? Als het maar geen ontsteking is of zoquote:Op donderdag 4 april 2013 16:07 schreef Deepfreeze het volgende:
Lula, ik denk dat hardlopen nog net het ergste is om mee door te slaan![]()
Ik heb 2 grote bulten op mijn onderbeen zitten. muggenbulten, alleen dan een stuk groter. vorige zomer met hardlopen ook al en hield maanden aan. Toen gaf ik die eikenprocessierups hier de schuld. Maar dat kan nu toch nog niet..
Hopelijk blijft het nu niet, want het jeukt als deThis whole world is wild at heart and weird on top![]()
Nee, lange trainingbroek, dus ook geen dun ding..
De bulten zijn wel warm, dus milde ontsteking zou ook nog kunnen. dat kijk ik nog wel even aan. Maar wat dan het originele probleem was waardoor de bulten kwamen is dan nog een raadsel..![]()
Nog niet naar de huisarts ermee geweest? Die heeft er vast wel iets tegen, ben je er in ieder geval wat sneller vanaf. Geen teek ofzo op je been gehad, heb ik zelf wel eens gehad, maar dat was meer een grote rode cirkel, maar ook warm.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:21 schreef Deepfreeze het volgende:
Nee, lange trainingbroek, dus ook geen dun ding..
De bulten zijn wel warm, dus milde ontsteking zou ook nog kunnen. dat kijk ik nog wel even aan. Maar wat dan het originele probleem was waardoor de bulten kwamen is dan nog een raadsel..
Vanmiddag een een wat korter duurloopje dan ik eigenlijk van plan was. Dit omdat ik de Vibrams weer niet kon laten staan. Lekker een uurtje gelopen en daarin 12km afgelegd. Dat is wel weer meteen een nieuw afstandsrecord op die schoentjes. Ik weet nu in ieder geval bijna zeker dat ik de leudaltrail wel op deze ga doen, lijkt me wel grappig!
En ik mag mezelf nu echt mafkees noemen, na de training vanaf de hei op mijn blote voeten naar huis gerend (ongeveer 800m), wou het nou toch eens proberen. Ging opzich wel goed, maar is toch nog wel iets pijnlijker dan op de Vibrams.
http://www.endomondo.com/workouts/173085221/2368823![]()
Zometeen even bijlezen, maar wilde eerst dit posten!
Wow, net echt heel erg lekker gelopen. Ik weet dat ik m`n snelheid bewust wat moet verlagen, maar ik raakte in een heerlijk ritme en had na een kilometer op dit tempo echt het gevoel(!) dat ik hiermee eeuwig door kon blijven lopen. Uiteindelijk een PR gelopen op 6,5 km
http://runkeeper.com/user/Kevv1990/activity/163617451
A.s zondag staat voor het eerst de 10 kilometer op het programma, en ik ben er 110% klaar voor. I`m gonna nail it!![]()
De vlaggen hangen ook al op de Coolsingelquote:Op donderdag 4 april 2013 17:16 schreef Arquero het volgende:
Net langs de A16 stonden de borden al: afslag afgesloten wegens marathon.
Get stoned![]()
Denk dat ik vrijdagmiddag ook wel even naar Rotterdam kom... scheelt me zondag weer vroeger te vertrekken![]()
Zo, ik ben weer helemaal bij. Veel goede loopjes en iedereen lijkt inderdaad in een lekkere flow te zitten. Cool![]()
![]()
Geen teek gezien, en ook door de stad gelopen, dus de kans op teken ook vrij klein. Huisarts kan nog wel. Vorige keer gingen ze ook vanzelf weer weg.. Kijk het nog wel even aan. Maar als het nu ook steeds terugkomt vraag ik daar wel even..quote:Op donderdag 4 april 2013 16:47 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Nog niet naar de huisarts ermee geweest? Die heeft er vast wel iets tegen, ben je er in ieder geval wat sneller vanaf. Geen teek ofzo op je been gehad, heb ik zelf wel eens gehad, maar dat was meer een grote rode cirkel, maar ook warm.
Mafkees, op blote voeten lopen![]()
![]()
Mocht je binnenkort in de trein zitten en je ziet een hardloper staan voor een rood licht bij de overgang. Dikke kans dat ik het ben. Ik heb ze tegenwoordig allemaal tegen.
Wel lekker een stukkie gehold.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Zolang je maar geen trein koptquote:Op donderdag 4 april 2013 18:25 schreef mosselmossel het volgende:
Mocht je binnenkort in de trein zitten en je ziet een hardloper staan voor een rood licht bij de overgang. Dikke kans dat ik het ben. Ik heb ze tegenwoordig allemaal tegen.
Wel lekker een stukkie gehold.
Goe bezig weer !![]()
ik bwen alleen bwat verkwouden, weinig lopen zo.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:07 schreef Levitas het volgende:
Veel goede loopjes en iedereen lijkt inderdaad in een lekkere flow te zitten. CoolIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
![]()
Voor mijn werk mag ik in november naar.....Glasgow.
* Quoi neust alvast op the Scottish Running Calenderquote:Op donderdag 4 april 2013 19:04 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
ik bwen alleen bwat verkwouden, weinig lopen zo.Beterschap!
![]()
Oeh tof! Daar moet vast iets te vinden zijn danquote:Op donderdag 4 april 2013 19:16 schreef Quoi het volgende:
Voor mijn werk mag ik in november naar.....Glasgow.
* Quoi neust alvast op the Scottish Running Calender
erm.....nee, 17 novemberquote:Op donderdag 4 april 2013 19:22 schreef motorbloempje het volgende:
Toch niet tijdens de ZevenHeuvelen hè?![]()
Schrijf nu alvast in je agenda: de datum voor de 30e editie: 17 november 2013. Dit jubileum belooft een bijzondere editie te worden.quote:
Dus even snel de zevenheuvelenloop rennen en dan op naar het vliegtuig!
Maar wel vet gaaf dat je die kant op mag! Lijkt me heel mooi rennen in Schotland! En dan af en toe even FREEDOM!!! schreeuwen!![]()
quote:Op donderdag 4 april 2013 19:32 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Schrijf nu alvast in je agenda: de datum voor de 30e editie: 17 november 2013. Dit jubileum belooft een bijzondere editie te worden.
Dus even snel de zevenheuvelenloop rennen en dan op naar het vliegtuig!Zevenheuvelen en bruggenloop zijn zelfs mijn einddoelen van dit jaar
dus die mag ik niet missen, als alles meezit natuurlijk.
![]()
Ja, maar als je dan dus de 17e aan deze kant van de plas zit, dan lukt dat toch niet?quote:Op donderdag 4 april 2013 19:32 schreef Quoi het volgende:
[..]Zevenheuvelen en bruggenloop zijn zelfs mijn einddoelen van dit jaar
Ja doei.![]()
Begin november gelukkig, zie ik nu. Komt goe, kom goequote:Op donderdag 4 april 2013 19:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, maar als je dan dus de 17e aan deze kant van de plas zit, dan lukt dat toch niet?![]()
![]()
aaah, ik dacht dat je bedoelde dat je de 17e in Glasgow zat!quote:Op donderdag 4 april 2013 19:35 schreef Quoi het volgende:
[..]
Begin november gelukkig, zie ik nu. Komt goe, kom goe
Maar leuk!Zevenheuvelenloop wordt ook mijn Nederlandse loop
Ja doei.![]()
Oh, dacht dat je 17 nov. die kant op ging..quote:Op donderdag 4 april 2013 19:35 schreef Quoi het volgende:
[..]
Begin november gelukkig, zie ik nu. Komt goe, kom goe
Scotland![]()
![]()
![]()
Wat gezellig! Dan moet er even "gemeet" worden hoorquote:Op donderdag 4 april 2013 19:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
aaah, ik dacht dat je bedoelde dat je de 17e in Glasgow zat!
Maar leuk!Zevenheuvelenloop wordt ook mijn Nederlandse loop
![]()
![]()
![]()
Dat lijkt mij ook erg gaaf en enorme voldoening gevenquote:
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
quote:Op donderdag 4 april 2013 15:48 schreef streamnl het volgende:
Het is daarom maar goed dat ze op een eiland wonen.....
niet haten op eilandbewoners he!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op donderdag 4 april 2013 19:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
niet haten op eilandbewoners he!!Ja doei.![]()
quote:Op donderdag 4 april 2013 19:38 schreef Quoi het volgende:
[..]
Wat gezellig! Dan moet er even "gemeet" worden hoor![]()
En na de loop biertjes drinken bijSamson
Ja doei.![]()
GMTAquote:Op donderdag 4 april 2013 19:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Was al gepost in dit topicdoor streamnl
![]()
en Gertquote:Op donderdag 4 april 2013 19:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En na de loop biertjes drinken bijSamson
![]()
ik ken Nijmegen nietmaar een biertje is okee
![]()
Samson is hét biercafé in het centrum van NijmegenHeel wat nachtelijke uurtjes doorgebracht daar
![]()
Is nog geen 10 minuten lopen van de finish!
Ja doei.![]()
Ik doe mee! Ik wil ook de zevenheuvelenloop gaan doen! Sloop alle PR's!!!
Nou ja, die ene van vorig jaar in ieder geval..![]()
![]()
Een halve liter Paulaner zo na de Zevenheuvelenweg bedwongen te hebben, wat een genot moet dat zijn![]()
en goedkoop dronken...Ja doei.![]()
Twee dagen achter elkaar. Eigenlijk niet de bedoeling, maar in het weekend komt het er niet meer van, en ik wil wel drie maal per week lopen![]()
http://www.endomondo.com/workouts/173136512/1836758![]()
![]()
Blij!!!
Ik heb zonet onder begeleiding van de fysio bijna 3 kilometer hardgelopen op de loopband (20 minuten lang 1min @ 6km/u en 1min @ 11km/u). Dat ging goed.
Als ik morgen geen pijntjes voel, dan mag ik beginnen met Evy les 1.![]()
![]()
Ik drink geen alcoholmag ik wel komen kijken dan?
Túúúúúúrlijk!quote:Op donderdag 4 april 2013 20:01 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik drink geen alcoholmag ik wel komen kijken dan?
![]()
![]()
Lekker sylvester!
Ik mag deze zomer misschien wel rennen op de grens van Wales/Engeland. Lekker huisje aan het bos. Zie het nu al zitten..
En ik meld me ook maar aan bij Runners Anonymous.. Ik kon niet wachten op morgen, en dus vandaag les 25 maar gedaan. 2x15 minuten. En nu geprobeerd mijn tempo iets hoger te houden. Het ging lekker, en was goed vol te houden. Wel weer wat last van mijn kuit. Dus misschien, heel misschien nu maar 2 rustdagen inlassen dan![]()
![]()
alvast maar even wat vakantiegeld uit gegeven.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
24 minuten crosstrainer: easy!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Alcohol is ook nergens goed voor![]()
Voet voelt gelukkig alweer bijna als vanouds. Morgen laatste dagje rust, zaterdag half uurtje loslopen om m'n lichaam even duidelijk te maken dat het tijd is om weer aan de slag te gaan en zondag knallen. En vanaf dan extra hard aan m'n techniek werken en m'n voeten sterker maken in de hoop dat m'n voet dan nooit meer gaat zeuren. En over een half uurtje richting bed![]()
![]()
Ik ben nog steeds blij!Ik kan me niet herinneren dat ik in de afgelopen twee maanden zo blij ben geweest.
![]()
![]()
is het ook niet...wel lekker op zijn tijd maar ik moet zeggen dat ik ook nog maar sporadisch drinkquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat moet idd supergoed voelen! Goed bezig!quote:Op donderdag 4 april 2013 20:21 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ben nog steeds blij!Ik kan me niet herinneren dat ik in de afgelopen twee maanden zo blij ben geweest.
Net als....Jij komt met een ijzersterke conditie terugquote:![]()
![]()
Met Q! Goed bezig allebei! Hoop dat jullie snel weer lekker en zonder pijntjes kunnen rennen!quote:Op donderdag 4 april 2013 20:23 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat moet idd supergoed voelen! Goed bezig!
Net als....
[..]
Jij komt met een ijzersterke conditie terug![]()
Ik ben dol op alcoholquote:Op donderdag 4 april 2013 20:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
is het ook niet...wel lekker op zijn tijd maar ik moet zeggen dat ik ook nog maar sporadisch drinkmaar ik kan lang niet meer zoveel drinken als een paar jaar terug.
Oh, supergoed slacker en sylvester! Nog even en jullie kunnen weer succesverhalen posten![]()
![]()
Vandaag was het slackerfest, op werk en op de sportschool.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:26 schreef hatsaflats het volgende:
Oh, supergoed slacker en sylvester! Nog even en jullie kunnen weer succesverhalen postenIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Overigens wilden GotC en ik na de laatste 7HL alleen maar warme chocolademelk
Het zijn nu natuurlijk al succesverhalenquote:Op donderdag 4 april 2013 20:28 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Vandaag was het slackerfest, op werk en op de sportschool.![]()
![]()
Oh, dat had ik ook wel gewild ja, mijn vriendin had mijn tas mee en die kon niet weg omdat ze midden in het parkoers stonden. Kreeg dus pas een uur later mijn kleren enzo, ik had het koud..quote:Op donderdag 4 april 2013 20:28 schreef Guppyfriend het volgende:
Overigens wilden GotC en ik na de laatste 7HL alleen maar warme chocolademelk![]()
![]()
![]()
dat klinkt toch altijd een beetje raar...quote:Op donderdag 4 april 2013 20:28 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Vandaag was het slackerfest, op werk
Wij stonden ook in het midden van het parcours en konden ook niet weg. Maar YUR kwam naar ons toe, dat was makkelijkerquote:Op donderdag 4 april 2013 20:30 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Oh, dat had ik ook wel gewild ja, mijn vriendin had mijn tas mee en die kon niet weg omdat ze midden in het parkoers stonden. Kreeg dus pas een uur later mijn kleren enzo, ik had het koud..![]()
Ik heb me begin dit jaar ingeschreven voor de Istanbul Marathon 15km. Dat is op zondag 17 november 2013. Mijn voornaamste doel is om onder de 1u20m te blijven op de 15km. Ik heb nog ruim een halfjaar ter voorbereiding.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:26 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik ben dol op alcoholmaar ik kan lang niet meer zoveel drinken als een paar jaar terug.
Oh, supergoed slacker en sylvester! Nog even en jullie kunnen weer succesverhalen posten
Ik ga kijken of ik tussendoor nog een paar keer 5 of 10km kan lopen in Nederland.Het is jammer dat de Zevenheuvelenloop dit jaar op dezelfde dag is als de Istanbul Marathon. Ik had graag aan de Zevenheuvelenloop willen meedoen; ik ben daar geboren en getogen.
![]()
![]()
Ik had een hele eigen release vandaagquote:Op donderdag 4 april 2013 20:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
dat klinkt toch altijd een beetje raar...
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat kan ook nog idd, ik was bang dat ik ze dan nooit meer kon vinden, we hadden ergens afgesproken, bij het t-shirt uitdeelpunt. Maar het was ook zo enorm druk! Dit jaar gewoon de bagageding gebruikenquote:Op donderdag 4 april 2013 20:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wij stonden ook in het midden van het parcours en konden ook niet weg. Maar YUR kwam naar ons toe, dat was makkelijker.
![]()
Onze afspraak was: kom jij maar naar ons als je klaar bentquote:Op donderdag 4 april 2013 20:32 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat kan ook nog idd, ik was bang dat ik ze dan nooit meer kon vinden, we hadden ergens afgesproken, bij het t-shirt uitdeelpunt. Maar het was ook zo enorm druk! Dit jaar gewoon de bagageding gebruiken.
Hebben wij afgelopen jaar, de twee heren die hadden gelopen en ik als tassendraagsterquote:Op donderdag 4 april 2013 19:44 schreef motorbloempje het volgende:
Een halve liter Paulaner zo na de Zevenheuvelenweg bedwongen te hebben, wat een genot moet dat zijn![]()
en goedkoop dronken...![]()
Alleen dan bij de Deut![]()
![]()
Maar hoezo alleen kijken trouwens, dit jaar doe je gewoon zelf ook lekker mee?quote:Op donderdag 4 april 2013 20:33 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Onze afspraak was: kom jij maar naar ons als je klaar bent![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: