Totaal 700-800 gram koolhydraten per dag (80-10 gram koolhydraten per kg lichaamsgewicht). Dat is het voornaamste. Voor de rest is het vooral eten wat we al kennen, aangezien we niks nieuws gaan proberen volgende weekquote:Op woensdag 3 april 2013 19:19 schreef Twinky het volgende:
wat zijn de criteria voor het eten?
Wrapjes kan ook nog! Met (gerookte) kipfilet, avocado, vis, paprika/tomaat/komkommer/sla!
ooo gewoon extra boterhammies!quote:Op woensdag 3 april 2013 19:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Totaal 700-800 gram koolhydraten per dag (80-10 gram koolhydraten per kg lichaamsgewicht). Dat is het voornaamste. Voor de rest is het vooral eten wat we al kennen, aangezien we niks nieuws gaan proberen volgende weekDus tsja, maakt het lekker makkelijk
Wraps ga ik ook nog ff bekijken!
Spikes, geen idee... Ik ben maar weer gestopt, het ging voor geen meter. Zwaar, pijn, kramp, meh. Gauw weer vergetenquote:Op woensdag 3 april 2013 18:54 schreef GotC het volgende:
[..]
Prepare for some beautiful spikes..
Pfoeh, ben het ontbijt/lunch/avondeten/tussendoortjes schema aan het opstellen voor Yur, voor de komende 11 dagen. LastigOntbijt is een makkie, maar lunch? Niet veel invloed op doordeweeks
DAMNquote:Op woensdag 3 april 2013 19:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Hardloopkalender is wel te doen hoor
Hoewel ik vandaag nog afgewezen werd voor een vacature omdat ik "geen duidelijke online kennis" heb...
Pfuh, dat zijn stomme loopjes jaquote:Op woensdag 3 april 2013 19:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Spikes, geen idee... Ik ben maar weer gestopt, het ging voor geen meter. Zwaar, pijn, kramp, meh. Gauw weer vergeten
Oh en, gewoon bammetjes klaarmaken voor m
Oooh ook lekker! Heb toch geen leven meer tegenwoordig, dus dat lijkt me wel watquote:Op woensdag 3 april 2013 19:29 schreef motorbloempje het volgende:
Maar dan wel even zelf volkoren wraps maken! Gezondheid, simpel en lekker! Nom! Net het deeg voor vanavond gemaakt!
Nu hopen dat Mr. Mo op tijd is! Rennen!
Meh, ga geen nieuwe/gekke dingen proberen in zo'n laatste week. Zal je zien, loopt hij de marathon van Dixi naar Dixiquote:Op woensdag 3 april 2013 19:35 schreef Mascleta het volgende:
koolhydraatstapelen met Carbo loaders de laatste week? heb daar laatst een artikel over gelezen ergens.
Met Firefox lukt het bij mij niet. Met Chrome wel.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:04 schreef slacker_nl het volgende:
Zijn er hier mensen die wel via Garmin connect dingen kunnen uploaden naar hun horloge?!
Niet met de iPhone, maar wel gebruikt met Android. Ging perfectquote:Op woensdag 3 april 2013 19:41 schreef STING het volgende:
Iemand van jullie toevallig ervaring met hartslagmeters icm iPhone 5 en Endomondo?
Heb nog geen Garmin hardloopband, maar die ga ik zonder adapter niet kunnen gebruiken op m'n iPhone 5 en zo te zien bestaat er nog geen adapter.
Bluh! Volgende keer beter!quote:Op woensdag 3 april 2013 19:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Spikes, geen idee... Ik ben maar weer gestopt, het ging voor geen meter. Zwaar, pijn, kramp, meh. Gauw weer vergeten
Oh en, gewoon bammetjes klaarmaken voor m
Boe!!! Met Chrome werkt het ook ni.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:45 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Met Firefox lukt het bij mij niet. Met Chrome wel.
http://int.store.endomondo.com/collections/heart-rate-monitorsquote:Op woensdag 3 april 2013 19:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Niet met de iPhone, maar wel gebruikt met Android. Ging perfectGewoon besteld via Endomondo.
Tsja, had je maar eerder eraan moeten denkenquote:Op woensdag 3 april 2013 19:53 schreef STING het volgende:
[..]
http://int.store.endomondo.com/collections/heart-rate-monitors
Hmmmmmmm
Thanks, op die site maar eens een Bluetooth sensor kopen, geen gedoe met ANT+quote:Op woensdag 3 april 2013 19:54 schreef GotC het volgende:
[..]
Tsja, had je maar eerder eraan moeten denkenZeg maar, 2 jaar geleden.
Verder, deze is ook compatible met Endomondo: http://www.hartslagmeterc(...)lagsensor-ls-14.html
maar goed dat het niet andersom is...."Ms, may I stroke your box...?"quote:
Ik ga dan ook niet met verse baklava in de busquote:Op woensdag 3 april 2013 20:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
maar goed dat het niet andersom is...."Ms, may I stroke your box...?"
wouldn't go down very well
Is dat zo? Dus als je een vrouw daar bijv. 'what a box you are' noemt, kijkt ze je boos aan?quote:Op woensdag 3 april 2013 20:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
maar goed dat het niet andersom is...."Ms, may I stroke your box...?"
wouldn't go down very well
Bleh, dat vind ik echt helemaal nietsquote:Op woensdag 3 april 2013 20:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
Verder ziet het er naar uit dan ik vanavond voor de eerste keer dit jaar in de regen zal moeten lopen
quote:Op woensdag 3 april 2013 20:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
Verder ziet het er naar uit dan ik vanavond voor de eerste keer dit jaar in de regen zal moeten eindelijk niet meer in die snikhete zon hoef te lopen
nee, maar box is hier wel een woord waarmee de intieme delen beschreven worden...quote:Op woensdag 3 april 2013 20:24 schreef STING het volgende:
[..]
Is dat zo? Dus als je een vrouw daar bijv. 'what a box you are' noemt, kijkt ze je boos aan?
inderdaad...Cooper kan het niet afwachten, die zit nu al klaar in de tuin in de gietende regenquote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 20:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad...Cooper kan het niet afwachten, die zit nu al klaar in de tuin in de gietende regen
Oh toch wel dusquote:Op woensdag 3 april 2013 20:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nee, maar box is hier wel een woord waarmee de intieme delen beschreven worden...
Ik ben erg benieuwd hoe CrossFit in NZ wordt bedreven, want daar ben je met z'n allen in de box bezig. Orgie much?quote:Op woensdag 3 april 2013 20:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nee, maar box is hier wel een woord waarmee de intieme delen beschreven worden...
Outside the box denken johquote:Op woensdag 3 april 2013 20:29 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd hoe CrossFit in NZ wordt bedreven, want daar ben je met z'n allen in de box bezig. Orgie much?
I sjink too muts wiz teh box tet I kenot sjink oudzeit teh boks.quote:
quote:
[beavis&butthead mode]he said muts[/beavis&butthead mode]quote:Op woensdag 3 april 2013 20:35 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
I sjink too muts wiz teh box tet I kenot sjink oudzeit teh boks.
dit dus... !!!quote:Op woensdag 3 april 2013 20:26 schreef GotC het volgende:
[..]
[ [url=http://l1.yimg.com/bt/api/res/1.2/TJ0SHAnHLMPTs7WtrQzfRQ--/YXBwaWQ9eW5ld3M7cT04NTt3PTYzMA--/http://l.yimg.com/os/251/2012/05/10/dog-jpg_165409.jpg]afbeelding[/url] ]
?
Maaar, als het 20+ graden is, dan is het toch juist heerlijk in de regen!quote:Op woensdag 3 april 2013 20:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dit dus... !!!
alleen is hij bang voor water...tot aan zijn buik is het prima maar koppie onder is niets voor hem.
Zijn natte vacht maakt hem ook geen goede zwemmer![]()
It's hip to be square!quote:
Er stond een fris windje vanavond ja. Toch nog 10km gedaan. Ik had al verteld dat ik blij ben met de zomertijd hequote:Op woensdag 3 april 2013 19:39 schreef STING het volgende:
Zo, de spits is er weer af.
M'n doel is om te beginnen met om de dag 5 km te lopen.
Wel een beetje koud nog de eerste 15 minuten
Nu net terug, was al een stuk zachter dan maandag en zaterdagquote:Op woensdag 3 april 2013 21:19 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Er stond een fris windje vanavond ja. Toch nog 10km gedaan. Ik had al verteld dat ik blij ben met de zomertijd hetoch vertel ik 't nog maar een keer. Loopt toch een stuk fijner!
hier gaan we komend weekend weer de wintertijd inquote:Op woensdag 3 april 2013 21:24 schreef STING het volgende:
[..]
Nu net terug, was al een stuk zachter dan maandag en zaterdag
Inderdaad, heerlijk die zomertijd en ook vooral dat het weer lang licht is.
Dat zijn inderdaad lekkere heuvels, zo aan de altitude te zien. Dat moet zwaar, maar zo lekker zijn geweestquote:Op woensdag 3 april 2013 22:11 schreef motorbloempje het volgende:
Hij was weer fijn
http://www.endomondo.com/workouts/172886764/881511
WAT een heuvels, maar wel fijn
mooi!quote:Op woensdag 3 april 2013 22:11 schreef motorbloempje het volgende:
Hij was weer fijn
http://www.endomondo.com/workouts/172886764/881511
WAT een heuvels, maar wel fijn
Succes ouwe! Gaat goedkomen lijkt mequote:Op woensdag 3 april 2013 22:23 schreef YUR het volgende:
Zo, de allerlaatste echte training voor de marathon zit erop. Nu nog een beetje rusten en een beetje aanpielen.
En vooral genieten van al het eten dat GotC mij voor gaat schotelen![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 22:23 schreef YUR het volgende:
Zo, de allerlaatste echte training voor de marathon zit erop. Nu nog een beetje rusten en een beetje aanpielen.
In jezelf!quote:Op woensdag 3 april 2013 22:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
job done.... meer dan in je eigen training geloven kun je niet meer doen maar dat zit wel goed volgens mij
Zondag toch ook nog 10K wedstrijd?quote:Op woensdag 3 april 2013 22:23 schreef YUR het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |