Stroke teh box...quote:Op woensdag 3 april 2013 18:26 schreef Guppyfriend het volgende:
De man naast me in de bus heeft een doos verse baklavaga dan niet naast me zitten!!
Nu wil ik de doos stelen
Ik val geen gram af helaas haha, maar ik pas wel weer een paar broeken die me echt te strak zaten voordat ik begon te hardlopen. En mijn billen lijken langzaam te verdwijnen (evenals mijn buste, en daar ben ik iets minder blij mee;-))quote:Op woensdag 3 april 2013 18:26 schreef GotC het volgende:
Ik betaal graag wat extra voor de service die je krijgtBovendien is het niet zo dat als deze schoen nu goed voor je is, diezelfde schoen over een half jaar nog steeds goed voor je is (gewichtsverlies, loopstijlaanpassing etc)
Ik moet zeggen dat de service echt top was. Ben er zowat twee uur blijven hangen en kwam ook met een tas vol thuis. Was gewoon gezellig met de mensen die er werken en anderen die ook schoenen kwamen aanmeten.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:31 schreef GotC het volgende:
Maarre...ik had het over schoenen en service in winkels hè
Mijn Brooks zijn nu eigenlijk al te corrigerend en die heb ik pas 3 maandenquote:Op woensdag 3 april 2013 18:26 schreef GotC het volgende:
Ik betaal graag wat extra voor de service die je krijgtBovendien is het niet zo dat als deze schoen nu goed voor je is, diezelfde schoen over een half jaar nog steeds goed voor je is (gewichtsverlies, loopstijlaanpassing etc)
Prepare for some beautiful spikes..quote:Op woensdag 3 april 2013 18:47 schreef Guppyfriend het volgende:
Sta ik helemaal klaar in m'n renkleren, is m'n Garmin leegFFFUUUU!!!
Dan maar een rondje met good old Endomondo...
ei is koud meegenmen ook heel lekker (omelet/met tomaat/kaas/ham), ook op brood! En salades/pastasalade kan ook mee...quote:Op woensdag 3 april 2013 18:54 schreef GotC het volgende:
[..]
Prepare for some beautiful spikes..
Pfoeh, ben het ontbijt/lunch/avondeten/tussendoortjes schema aan het opstellen voor Yur, voor de komende 11 dagen. LastigOntbijt is een makkie, maar lunch? Niet veel invloed op doordeweeks
Garmin Connect zit op het ING-netwerk.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:04 schreef slacker_nl het volgende:
Zijn er hier mensen die wel via Garmin connect dingen kunnen uploaden naar hun horloge?!
Salades meenemen naar je werk. Is makkelijk, voedzaam en gezond.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:54 schreef GotC het volgende:
[..]
Pfoeh, ben het ontbijt/lunch/avondeten/tussendoortjes schema aan het opstellen voor Yur, voor de komende 11 dagen. LastigOntbijt is een makkie, maar lunch? Niet veel invloed op doordeweeks
Daar zit ik ook over na te denke voor volgende week, hoe we dat gaan invullen.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:54 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja dat zijn opties iddquote:Op woensdag 3 april 2013 19:04 schreef Twinky het volgende:
[..]
ei is koud meegenmen ook heel lekker (omelet/met tomaat/kaas/ham), ook op brood! En salades/pastasalade kan ook mee...
Dat wel, maar ik zoek het betere stapelwerk (couscous, pasta, falafel met soep)quote:Op woensdag 3 april 2013 19:07 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Salades meenemen naar je werk. Is makkelijk, voedzaam en gezond.
Eigenlijk moeten we kijken of we ergens online een app/website kunnen vinden waarmee we een kalender aan kunnen maken, en deze met zijn allen aan kunnen passen. Zo krijgen we dus een hardloop kalender waar iedereen zichzelf in kan zetten.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Tenzij er net als de challenge een hardloopkalenderpagina wordt gemaakt.
Lijkt me kek.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:10 schreef Levitas het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we kijken of we ergens online een app/website kunnen vinden waarmee we een kalender aan kunnen maken, en deze met zijn allen aan kunnen passen. Zo krijgen we dus een hardloop kalender waar iedereen zichzelf in kan zetten.
SPOILER: kekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
is er een magnetron? couscoussalades kunnen ook gewoon! En als er een magnetron is kun je alles meenemen en 3 minuten in de magne en het is lekker!quote:Op woensdag 3 april 2013 19:10 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja dat zijn opties iddAlleen pastasalades vind hij dan weer niks
[..]
Dat wel, maar ik zoek het betere stapelwerk (couscous, pasta, falafel met soep)Mja, kom er hopelijk wel uit.
Geen ideequote:Op woensdag 3 april 2013 19:11 schreef Twinky het volgende:
[..]
is er een magnetron? couscoussalades kunnen ook gewoon! En als er een magnetron is kun je alles meenemen en 3 minuten in de magne en het is lekker!
Zijn leuke dingen he?quote:Op woensdag 3 april 2013 19:09 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Daar zit ik ook over na te denke voor volgende week, hoe we dat gaan invullen.
ik heb anders nog wel een magnetron voor hem staan die die mag hebben.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Geen ideeMeneer is nu 2 uurtjes lopen, maar zal het vragen. Goeie!
Verder ga ik zometeen poging 5452 wagen aan flapjacks maken. Le sigh!
Op z'n werk flippen ze al als ze een koffiezetapparaat neerzettenquote:Op woensdag 3 april 2013 19:13 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
ik heb anders nog wel een magnetron voor hem staan die die mag hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |