Totaal 700-800 gram koolhydraten per dag (80-10 gram koolhydraten per kg lichaamsgewicht). Dat is het voornaamste. Voor de rest is het vooral eten wat we al kennen, aangezien we niks nieuws gaan proberen volgende weekquote:Op woensdag 3 april 2013 19:19 schreef Twinky het volgende:
wat zijn de criteria voor het eten?
Wrapjes kan ook nog! Met (gerookte) kipfilet, avocado, vis, paprika/tomaat/komkommer/sla!
ooo gewoon extra boterhammies!quote:Op woensdag 3 april 2013 19:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Totaal 700-800 gram koolhydraten per dag (80-10 gram koolhydraten per kg lichaamsgewicht). Dat is het voornaamste. Voor de rest is het vooral eten wat we al kennen, aangezien we niks nieuws gaan proberen volgende weekDus tsja, maakt het lekker makkelijk
Wraps ga ik ook nog ff bekijken!
Spikes, geen idee... Ik ben maar weer gestopt, het ging voor geen meter. Zwaar, pijn, kramp, meh. Gauw weer vergetenquote:Op woensdag 3 april 2013 18:54 schreef GotC het volgende:
[..]
Prepare for some beautiful spikes..
Pfoeh, ben het ontbijt/lunch/avondeten/tussendoortjes schema aan het opstellen voor Yur, voor de komende 11 dagen. LastigOntbijt is een makkie, maar lunch? Niet veel invloed op doordeweeks
DAMNquote:Op woensdag 3 april 2013 19:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Hardloopkalender is wel te doen hoor
Hoewel ik vandaag nog afgewezen werd voor een vacature omdat ik "geen duidelijke online kennis" heb...
Pfuh, dat zijn stomme loopjes jaquote:Op woensdag 3 april 2013 19:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Spikes, geen idee... Ik ben maar weer gestopt, het ging voor geen meter. Zwaar, pijn, kramp, meh. Gauw weer vergeten
Oh en, gewoon bammetjes klaarmaken voor m
Oooh ook lekker! Heb toch geen leven meer tegenwoordig, dus dat lijkt me wel watquote:Op woensdag 3 april 2013 19:29 schreef motorbloempje het volgende:
Maar dan wel even zelf volkoren wraps maken! Gezondheid, simpel en lekker! Nom! Net het deeg voor vanavond gemaakt!
Nu hopen dat Mr. Mo op tijd is! Rennen!
Meh, ga geen nieuwe/gekke dingen proberen in zo'n laatste week. Zal je zien, loopt hij de marathon van Dixi naar Dixiquote:Op woensdag 3 april 2013 19:35 schreef Mascleta het volgende:
koolhydraatstapelen met Carbo loaders de laatste week? heb daar laatst een artikel over gelezen ergens.
Met Firefox lukt het bij mij niet. Met Chrome wel.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:04 schreef slacker_nl het volgende:
Zijn er hier mensen die wel via Garmin connect dingen kunnen uploaden naar hun horloge?!
Niet met de iPhone, maar wel gebruikt met Android. Ging perfectquote:Op woensdag 3 april 2013 19:41 schreef STING het volgende:
Iemand van jullie toevallig ervaring met hartslagmeters icm iPhone 5 en Endomondo?
Heb nog geen Garmin hardloopband, maar die ga ik zonder adapter niet kunnen gebruiken op m'n iPhone 5 en zo te zien bestaat er nog geen adapter.
Bluh! Volgende keer beter!quote:Op woensdag 3 april 2013 19:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Spikes, geen idee... Ik ben maar weer gestopt, het ging voor geen meter. Zwaar, pijn, kramp, meh. Gauw weer vergeten
Oh en, gewoon bammetjes klaarmaken voor m
Boe!!! Met Chrome werkt het ook ni.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:45 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Met Firefox lukt het bij mij niet. Met Chrome wel.
http://int.store.endomondo.com/collections/heart-rate-monitorsquote:Op woensdag 3 april 2013 19:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Niet met de iPhone, maar wel gebruikt met Android. Ging perfectGewoon besteld via Endomondo.
Tsja, had je maar eerder eraan moeten denkenquote:Op woensdag 3 april 2013 19:53 schreef STING het volgende:
[..]
http://int.store.endomondo.com/collections/heart-rate-monitors
Hmmmmmmm
Thanks, op die site maar eens een Bluetooth sensor kopen, geen gedoe met ANT+quote:Op woensdag 3 april 2013 19:54 schreef GotC het volgende:
[..]
Tsja, had je maar eerder eraan moeten denkenZeg maar, 2 jaar geleden.
Verder, deze is ook compatible met Endomondo: http://www.hartslagmeterc(...)lagsensor-ls-14.html
maar goed dat het niet andersom is...."Ms, may I stroke your box...?"quote:
Ik ga dan ook niet met verse baklava in de busquote:Op woensdag 3 april 2013 20:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
maar goed dat het niet andersom is...."Ms, may I stroke your box...?"
wouldn't go down very well
Is dat zo? Dus als je een vrouw daar bijv. 'what a box you are' noemt, kijkt ze je boos aan?quote:Op woensdag 3 april 2013 20:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
maar goed dat het niet andersom is...."Ms, may I stroke your box...?"
wouldn't go down very well
Bleh, dat vind ik echt helemaal nietsquote:Op woensdag 3 april 2013 20:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
Verder ziet het er naar uit dan ik vanavond voor de eerste keer dit jaar in de regen zal moeten lopen
quote:Op woensdag 3 april 2013 20:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
Verder ziet het er naar uit dan ik vanavond voor de eerste keer dit jaar in de regen zal moeten eindelijk niet meer in die snikhete zon hoef te lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |