Alleen maar goede effecten toch? Ik merk aan mezelf ook dat ik minder alcohol drink sinds ik fanatiek aan het hardlopen ben.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:38 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Zondag toch ook nog 10K wedstrijd?
De tijd dat ik aardig kon drinken is ook voorbij. 3 pints en ik voel de hoofdpijn van morgen al. Voordat ik begon met hardlopen ging ik na 6 nog vrolijk aan de whiskynu kan ik sowieso niet veel meer drinken, want of het is laat doordat ik heb hardgelopen, of ik kan niet veel drinken omdat ik de volgende dag moet hardlopen..
Haha ik ken het gevoel. Heb het laatste jaar ook echt een heel stuk minder gedronken, zelfs op feestjes doe ik nu rustig aan als ik de volgende dag mag trainen. Voor wedstrijden drink ik helemaal niet meer eigenlijk, moet zeggen dat het me wel bevalt. Voel ook al snel dat katergevoel, worden allemaal een dagje ouderquote:Op woensdag 3 april 2013 22:38 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
De tijd dat ik aardig kon drinken is ook voorbij. 3 pints en ik voel de hoofdpijn van morgen al. Voordat ik begon met hardlopen ging ik na 6 nog vrolijk aan de whiskynu kan ik sowieso niet veel meer drinken, want of het is laat doordat ik heb hardgelopen, of ik kan niet veel drinken omdat ik de volgende dag moet hardlopen..
sorry voor de DM....quote:Op woensdag 3 april 2013 22:38 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ah ga je mee doen?quote:Op woensdag 3 april 2013 22:53 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Haha ik ken het gevoel. Heb het laatste jaar ook echt een heel stuk minder gedronken, zelfs op feestjes doe ik nu rustig aan als ik de volgende dag mag trainen. Voor wedstrijden drink ik helemaal niet meer eigenlijk, moet zeggen dat het me wel bevalt. Voel ook al snel dat katergevoel, worden allemaal een dagje ouder
YUR en alle andere M-lopers veel succes met de taperweek, eet smakelijk met alle pasta's en lekker veel rusten! Hebben jullie wel verdiend dacht ik zo!
Ik kom er net achter trouwens dat ik 14 april een Extreme Workout heb van de Strongmanrun, daar baal ik wel enorm van eigenlijk. Mis ik denk ik de hele Marathon. Nou ja, neem het in ieder geval op. Heb ik tijdens de training in ieder geval nog de motivatie dat jullie het nog wel veel zwaarder zullen hebben dan mij.
Jup, aangemeld voor de 1e extreme workout, kijken of het wat is. Heb ik in ieder geval meteen een begin met het trainen voor de Strongmanrun, moet dan iets meer gaan crosstrainen enzo. Ga jij ook nog 1 van die workouts doen?quote:
met Hatsie altijd!!quote:Op woensdag 3 april 2013 22:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je wil met haar een kwart glas witbier op het terras drinken?
Neuh. Ik fiets over een poos die kant wel op. Gewoon beetje die routes pakken.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:59 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Jup, aangemeld voor de 1e extreme workout, kijken of het wat is. Heb ik in ieder geval meteen een begin met het trainen voor de Strongmanrun, moet dan iets meer gaan crosstrainen enzo. Ga jij ook nog 1 van die workouts doen?
Dat is wel relaxed dat je daar in de buurt woont inderdaad! Wel goed vaak door 'de kuil' rennen! Maar je moet ook wel een beetje krachttraining gaan doen enzo, of zit dat al wel goed?quote:Op woensdag 3 april 2013 23:01 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Neuh. Ik fiets over een poos die kant wel op. Gewoon beetje die routes pakken.
het is trouwens gebleken dat UN blauw en beter zichtbare kleur is, oranje verkleurt in de was en lijkt dan op "hertjes-bruin"quote:Op woensdag 3 april 2013 22:57 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Twinky, speciaal voor jou!Pas op met hertjeslopen!!!
Dat lijkt mij inderdaad ook wel ja, gewoon geen natuurlijke kleuren aandoen als er jagers op pad zijn. Gelukkig zul je dat hier in NL niet zo snel zien. Misschien is roze ook wel een goede, moet je wel zorgen dat het goed roze blijft..quote:Op woensdag 3 april 2013 23:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het is trouwens gebleken dat UN blauw en beter zichtbare kleur is, oranje verkleurt in de was en lijkt dan op "hertjes-bruin"
http://www.odt.co.nz/news(...)-safer-hunter-colour
nu hier het bronsseizoen begonnen is en er volop op herten gejaagd wordt is het wel verstandig om niet in zwart gekleed te gaanquote:Op woensdag 3 april 2013 23:15 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat lijkt mij inderdaad ook wel ja, gewoon geen natuurlijke kleuren aandoen als er jagers op pad zijn. Gelukkig zul je dat hier in NL niet zo snel zien. Misschien is roze ook wel een goede, moet je wel zorgen dat het goed roze blijft..
Een extra spanningselement tijdens het trailen!quote:Op woensdag 3 april 2013 23:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nu hier het bronsseizoen begonnen is en er volop op herten gejaagd wordt is het wel verstandig om niet in zwart gekleed te gaan
quote:Op woensdag 3 april 2013 23:24 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Een extra spanningselement tijdens het trailen!
Ja op de dagen dat ik niet loop doe ik krachttraining. Za of Zo rust.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:08 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat is wel relaxed dat je daar in de buurt woont inderdaad! Wel goed vaak door 'de kuil' rennen! Maar je moet ook wel een beetje krachttraining gaan doen enzo, of zit dat al wel goed?
Trouwens nog zo'n filmpje, moest wel lachen om deze, leuke schoenenreclame, erg droog:
Oh netjes, dat moet dan inderdaad wel goedkomen! Heb er ook wel erg veel zin in, steeds als je die video's ziet enzo, allemaal zo gaaf! En iedereen heeft plezier daar!quote:Op woensdag 3 april 2013 23:39 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja op de dagen dat ik niet loop doe ik krachttraining. Za of Zo rust.
doe je dat "in het nut van het algemeen" of doelbewust om beter te lopen?quote:Op woensdag 3 april 2013 23:39 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja op de dagen dat ik niet loop doe ik krachttraining. Za of Zo rust.
Doe al 2 jaar fitnessen. En sinds een half jaar ofzo hardlopen. Het ene dus niet om het ander, hoewel ik het wel op elkaar heb afgestemd.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
doe je dat "in het nut van het algemeen" of doelbewust om beter te lopen?
o wat goed van jequote:Op woensdag 3 april 2013 22:57 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Twinky, speciaal voor jou!Pas op met hertjeslopen!!!
#likequote:Op woensdag 3 april 2013 23:55 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Doe al 2 jaar fitnessen. En sinds een half jaar ofzo hardlopen. Het ene dus niet om het ander, hoewel ik het wel op elkaar heb afgestemd.
Haha, ik heb al afgesproken om op die dag naar het Meibockfestival in A'dam te gaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |