Oeh tof! Daar moet vast iets te vinden zijn danquote:Op donderdag 4 april 2013 19:16 schreef Quoi het volgende:
Voor mijn werk mag ik in november naar.....Glasgow.
* Quoi neust alvast op the Scottish Running Calender
erm.....nee, 17 novemberquote:Op donderdag 4 april 2013 19:22 schreef motorbloempje het volgende:
Toch niet tijdens de ZevenHeuvelen hè?
Schrijf nu alvast in je agenda: de datum voor de 30e editie: 17 november 2013. Dit jubileum belooft een bijzondere editie te worden.quote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 19:32 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Schrijf nu alvast in je agenda: de datum voor de 30e editie: 17 november 2013. Dit jubileum belooft een bijzondere editie te worden.
Dus even snel de zevenheuvelenloop rennen en dan op naar het vliegtuig!
Ja, maar als je dan dus de 17e aan deze kant van de plas zit, dan lukt dat toch niet?quote:Op donderdag 4 april 2013 19:32 schreef Quoi het volgende:
[..]Zevenheuvelen en bruggenloop zijn zelfs mijn einddoelen van dit jaar
Begin november gelukkig, zie ik nu. Komt goe, kom goequote:Op donderdag 4 april 2013 19:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, maar als je dan dus de 17e aan deze kant van de plas zit, dan lukt dat toch niet?
aaah, ik dacht dat je bedoelde dat je de 17e in Glasgow zat!quote:Op donderdag 4 april 2013 19:35 schreef Quoi het volgende:
[..]
Begin november gelukkig, zie ik nu. Komt goe, kom goe
Oh, dacht dat je 17 nov. die kant op ging..quote:Op donderdag 4 april 2013 19:35 schreef Quoi het volgende:
[..]
Begin november gelukkig, zie ik nu. Komt goe, kom goe
Wat gezellig! Dan moet er even "gemeet" worden hoorquote:Op donderdag 4 april 2013 19:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
aaah, ik dacht dat je bedoelde dat je de 17e in Glasgow zat!
Maar leuk!Zevenheuvelenloop wordt ook mijn Nederlandse loop
Dat lijkt mij ook erg gaaf en enorme voldoening gevenquote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 15:48 schreef streamnl het volgende:
Het is daarom maar goed dat ze op een eiland wonen.....
niet haten op eilandbewoners he!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
quote:Op donderdag 4 april 2013 19:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
niet haten op eilandbewoners he!!
quote:Op donderdag 4 april 2013 19:38 schreef Quoi het volgende:
[..]
Wat gezellig! Dan moet er even "gemeet" worden hoor![]()
GMTAquote:Op donderdag 4 april 2013 19:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Was al gepost in dit topicdoor streamnl
en Gertquote:Op donderdag 4 april 2013 19:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En na de loop biertjes drinken bijSamson
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |