quote:Op donderdag 4 april 2013 15:40 schreef Arquero het volgende:
Krijg net mailtje: vrije middag is geen probleem voor de 12e
Kan dus mee komen snuiven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker een paar gram delenquote:
Jeuk is erger dan pijn, sterkte. Maar nu dus niet gebeten? Ik neem aan dat je niet met een korte broek rent? Als het maar geen ontsteking is of zoquote:Op donderdag 4 april 2013 16:07 schreef Deepfreeze het volgende:
Lula, ik denk dat hardlopen nog net het ergste is om mee door te slaan![]()
Ik heb 2 grote bulten op mijn onderbeen zitten. muggenbulten, alleen dan een stuk groter. vorige zomer met hardlopen ook al en hield maanden aan. Toen gaf ik die eikenprocessierups hier de schuld. Maar dat kan nu toch nog niet..
Hopelijk blijft het nu niet, want het jeukt als de
Nog niet naar de huisarts ermee geweest? Die heeft er vast wel iets tegen, ben je er in ieder geval wat sneller vanaf. Geen teek ofzo op je been gehad, heb ik zelf wel eens gehad, maar dat was meer een grote rode cirkel, maar ook warm.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:21 schreef Deepfreeze het volgende:
Nee, lange trainingbroek, dus ook geen dun ding..
De bulten zijn wel warm, dus milde ontsteking zou ook nog kunnen. dat kijk ik nog wel even aan. Maar wat dan het originele probleem was waardoor de bulten kwamen is dan nog een raadsel..
De vlaggen hangen ook al op de Coolsingelquote:Op donderdag 4 april 2013 17:16 schreef Arquero het volgende:
Net langs de A16 stonden de borden al: afslag afgesloten wegens marathon
Geen teek gezien, en ook door de stad gelopen, dus de kans op teken ook vrij klein. Huisarts kan nog wel. Vorige keer gingen ze ook vanzelf weer weg.. Kijk het nog wel even aan. Maar als het nu ook steeds terugkomt vraag ik daar wel even..quote:Op donderdag 4 april 2013 16:47 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Nog niet naar de huisarts ermee geweest? Die heeft er vast wel iets tegen, ben je er in ieder geval wat sneller vanaf. Geen teek ofzo op je been gehad, heb ik zelf wel eens gehad, maar dat was meer een grote rode cirkel, maar ook warm.
Zolang je maar geen trein koptquote:Op donderdag 4 april 2013 18:25 schreef mosselmossel het volgende:
Mocht je binnenkort in de trein zitten en je ziet een hardloper staan voor een rood licht bij de overgang. Dikke kans dat ik het ben. Ik heb ze tegenwoordig allemaal tegen.
Wel lekker een stukkie gehold.
ik bwen alleen bwat verkwouden, weinig lopen zo.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:07 schreef Levitas het volgende:
Veel goede loopjes en iedereen lijkt inderdaad in een lekkere flow te zitten. Cool
quote:Op donderdag 4 april 2013 19:04 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
ik bwen alleen bwat verkwouden, weinig lopen zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |