Fijne reis!quote:Op donderdag 4 april 2013 10:36 schreef Jor_Dii het volgende:
Morgen vertrek ik naar Amerika, ook de schoentjes gaan mee
Alhoewel ik wat minder post de laatste tijd, leef ik wel met je (en anderen) mee.quote:
Jij hebt wel een lange trainingsperiode trouwens! Wij zijn pas half januari gestart, en ik ben wel blij dat onze intensieve periode nu klaar is...ik merk aan mn lichaam dat rust ff geen kwaad kanquote:Op donderdag 4 april 2013 11:29 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Alhoewel ik wat minder post de laatste tijd, leef ik wel met je (en anderen) mee.
Je bent een beetje mijn proefkonijn, want je loopt ongeveer net zo veel, en snel als ik.
Ben erg benieuwd naar je ervaringen op je 1e marathon.
Weet ik een beetje wat ik ga krijgen bij mijn 1e 6 weken later.
Ben eind okt. na blessure weer aan de basis (niet nul wel laag) begonnen tot CPCquote:Op donderdag 4 april 2013 11:32 schreef YUR het volgende:
[..]
Jij hebt wel een lange trainingsperiode trouwens! Wij zijn pas half januari gestart, en ik ben wel blij dat onze intensieve periode nu klaar is...ik merk aan mn lichaam dat rust ff geen kwaad kan
Zo lang het lekker voelt, moet je ook lekker doorgaanquote:Op donderdag 4 april 2013 11:35 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ben eind okt. na blessure weer aan de basis (niet nul wel laag) begonnen tot CPC
Heb na de CPC 10 dagen rustig aan gedaan en daarna weer opgebouwd, ga nu ook weer snelheidstrainingen (interval) lopen, die zijn imo het zwaarst en heb ik een maand niet gedaan. Komt daarom ook weer een extra rustdag in mijn schema. Wel gaat de LDL nog langzaam omhoog tot max 35k. #ikdoemaarwat, voeltlekker
Over 2 weken is een wat rustigere week, althans ik loop dan wel voor de fun de leidsche singelloop extra (7k), maar de LDL en korte tempoloop zijn aanzienlijk korter.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:38 schreef YUR het volgende:
[..]
Zo lang het lekker voelt, moet je ook lekker doorgaanIk zou ergens nog een iets rustige week inbouwen, om te voorkomen dat je te veel weken achter elkaar vol doortraint
Klinkt goedquote:Op donderdag 4 april 2013 11:41 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Over 2 weken is een wat rustigere week, althans ik loop dan wel voor de fun de leidsche singelloop extra (7k), maar de LDL en korte tempoloop zijn aanzienlijk korter.
En oh ja, mogen deze erbij in de OP, hoop dat het goed gaat met de codequote:Op woensdag 3 april 2013 17:48 schreef Twinky het volgende:
[..]
en daarmee dus meteen weer een nieuw topic. Dat was niet de bedoeling
| 1 2 | [b]19 april 2013 - [ url=http://www.leidschdagblad.nl/singelloop/]Leidsch Dagblad Singelloop[/url ] Bonobo11 - 6,8 km |
| 1 2 | [b]22 september 2013 - [ url=http://www.damloop.nl/]Dam tot Damloop[/url ] Bonobo11 - 10 EM |
| 1 2 | [b]05 oktober 2013 - [ url=http://www.marathonzeeland.nl/]Kustmarathon van Zeeland (Burgh Haamstede/Zoutelande)[/url ] Bonobo11 - marathon |
Dat is een jaarlijkse wedstrijd over m'n vaste trainingsrondje, hier letterlijk naast de deur.quote:
Nog even en jij loopt dat ook!quote:
Moet werkenquote:Op donderdag 4 april 2013 10:34 schreef YUR het volgende:
Vraagje aan alle Rotterdam-gang(st)ers, ook de 10km-lopers:
GotC en ik gaan volgende week vrijdag overdag al naar de Marathon Expo om mijn startnummer op te halen en om sfeer te snuiven.
Zijn er meer die die vrijdag kunnen en willen? Kunnen we samen snuiven () en lekker ff een bakkie doen
![]()
Ja 7K loop ik nu ook wel redelijk gemakkelijk. Maar dat vind ik dan nog wel steeds goed van mezelf. 3 of 4K zou voor mij voor de fun zijn denk ik. (lijkt me ook niks aan, zo'n afstandje)quote:Op donderdag 4 april 2013 11:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nog even en jij loopt dat ook!
Ik had ook nooit van m'n levensdagen kunnen denken dat ik op een trainingsavondje 'even' 10k zou lopen en er met gemak nog wat bij zou kunnen doen! Genieten joh!
quote:Op donderdag 4 april 2013 12:06 schreef hatsaflats het volgende:
Ik moet ook werken. En vanaf m'n werk is Rotterdam al helemaal zo'n roteind. Mocht ik héél vroeg klaar zijn wil ik het nog wel overwegen.
Prioriteiten stellen dames! Ik heb gewoon vrijgenomenquote:
Ja, dat je dat ook voor de fun loopt jaquote:Op donderdag 4 april 2013 12:08 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja 7K loop ik nu ook wel redelijk gemakkelijk. Maar dat vind ik dan nog wel steeds goed van mezelf. 3 of 4K zou voor mij voor de fun zijn denk ik. (lijkt me ook niks aan, zo'n afstandje)Terwijl dat voor anderen weer toekomstmuziek is.
Dat was exact mijn plan. Laat ik nu toevallig op vrijdagochtend een congres in Rotterdam hebben, dus 's middags wilde ik startnummers gaan halenquote:Op donderdag 4 april 2013 10:34 schreef YUR het volgende:
Vraagje aan alle Rotterdam-gang(st)ers, ook de 10km-lopers:
GotC en ik gaan volgende week vrijdag overdag al naar de Marathon Expo om mijn startnummer op te halen en om sfeer te snuiven.
Zijn er meer die die vrijdag kunnen en willen? Kunnen we samen snuiven () en lekker ff een bakkie doen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja zo hard gaat dat he!quote:Op donderdag 4 april 2013 12:08 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja 7K loop ik nu ook wel redelijk gemakkelijk. Maar dat vind ik dan nog wel steeds goed van mezelf. 3 of 4K zou voor mij voor de fun zijn denk ik. (lijkt me ook niks aan, zo'n afstandje)Terwijl dat voor anderen weer toekomstmuziek is.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 4 april 2013 12:20 schreef Lula het volgende:
Lalalala!!! Les 23 gehaald!! Op mijn 47e verjaardag heb ik gewoon even zes km gerend met maar drie minuten wandelen tussendoor.... 10-12-12 en toen weer 10 omdat ik nog niet thuis was. De laatste 10 gingen eigenlijk voor mijn gevoel het lekkerst. Alleen mijn kuiten begonnen het toen wat minder leuk te vinden. Ik had wel het idee dat ik wat soepeler ging lopen.
Morgen 10 km wandelen, dan moet ik maar eens kijken of het wel slim is of ik zaterdag weer ga of nu maar verstandig twee rustdagen neem.
In gedachten ga ik een vreugde dansje maken. In het echt denk ik niet dat mijn benen dat nog willen
Volgens mij liepen mijn schoenen wel okay. Vind dat nog lastig om te voelen
quote:Op donderdag 4 april 2013 12:20 schreef Lula het volgende:
Lalalala!!! Les 23 gehaald!! Op mijn 47e verjaardag heb ik gewoon even zes km gerend met maar drie minuten wandelen tussendoor.... 10-12-12 en toen weer 10 omdat ik nog niet thuis was. De laatste 10 gingen eigenlijk voor mijn gevoel het lekkerst. Alleen mijn kuiten begonnen het toen wat minder leuk te vinden. Ik had wel het idee dat ik wat soepeler ging lopen.
Morgen 10 km wandelen, dan moet ik maar eens kijken of het wel slim is of ik zaterdag weer ga of nu maar verstandig twee rustdagen neem.
In gedachten ga ik een vreugde dansje maken. In het echt denk ik niet dat mijn benen dat nog willen
Volgens mij liepen mijn schoenen wel okay. Vind dat nog lastig om te voelen
quote:Op donderdag 4 april 2013 12:00 schreef YUR het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, moet vrij nemen
Pretty much kansloos, collega is met vakantie, dus werkweek from hell... Maar wie weetquote:Op donderdag 4 april 2013 12:10 schreef GotC het volgende:
[..]
[..]
Prioriteiten stellen dames! Ik heb gewoon vrijgenomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |