Moeilijk te bepalen...ligt er helemaal aan hoe de Expo isquote:Op donderdag 4 april 2013 13:30 schreef hatsaflats het volgende:
Voor mij zou het dan alleen wat drinken worden, begin van de middag ga ik niet redden. Ik weet niet tot hoe laat jullie ongeveer van plan zijn om te blijven? Ik heb al met een vriend afgesproken om in Den Haag wat te gaan eten, dus dan is via Rotterdam reizen niet heel vervelend
Ik smacht er naar, en het zal denk ik ook ietsje lekkerder lopen met een graad of 10-15, maar ik heb nu besloten dat die kou me m'n rug op kan en dat ik er niet meer op ga wachten en dus loop ik gewoon.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:50 schreef STING het volgende:
[..]
Niet voor de hardcore lopers hier, maar denk dat sommigen van ons niet alleen smachten naar het eind van de winter, maar ook om weer lekker te kunnen lopen
http://www.nu.nl/internet(...)t-bij-kpn-en-hi.htmlquote:Op donderdag 4 april 2013 13:30 schreef GotC het volgende:
Wat gezellig!![]()
Ik wil mee in de WA groep! Ook al doet het internet op m'n mobiel het nu niet
Leuk is het he? Zeker als je het met een paar mensen kunt doen of delenquote:Op donderdag 4 april 2013 13:31 schreef Lula het volgende:
Ik heb mijn zoon trouwens ook aangestoken, die staat nu ook te popelen om nieuwe schoenen aan te laten meten, en een paar vriendinnen die eerst ook alleen maar lange stukken wandelden zijn ook met de lessen begonnen. We zitten elkaar helemaal gek te maken omdat we niet onder willen doen voor elkaar:-)
Zie het nu al zitten om straks met mijn zoon op een mooie zomeravond nog even een stuk door de duinen te gaan rennen. Hij zit nu dagelijks in de sportschool maar dat buitengebeuren trekt hem erg aan nu het wat mooier weer wordt (of zou moeten worden)
superleuk, alleen ben ik wel bang dat omdat ik toch wel een stuk ouder ben dan de vriendinnen die het nu ook doen en natuurlijk mijn zoon die bijna 20 is straks lastig kan bijhouden. Nou ben ik wel een doorzetter gelukkig, maar of dat leeftijdverschil te merken is qua conditie vraag ik me af. Ga met teveel jonkies om:-))quote:Op donderdag 4 april 2013 13:32 schreef YUR het volgende:
[..]
Leuk is het he? Zeker als je het met een paar mensen kunt doen of delen
Lopen houdt je jongquote:Op donderdag 4 april 2013 13:35 schreef Lula het volgende:
[..]
superleuk, alleen ben ik wel bang dat omdat ik toch wel een stuk ouder ben dan de vriendinnen die het nu ook doen en natuurlijk mijn zoon die bijna 20 is straks lastig kan bijhouden. Nou ben ik wel een doorzetter gelukkig, maar of dat leeftijdverschil te merken is qua conditie vraag ik me af. Ga met teveel jonkies om:-))
Wat leuk dat jij ook aan het hardlopen bent. Ik was jaren niet op FOK! geweest en werd door het meelezen hier zo enthousiast dat ik me maar weer eens ingelogd heb. Jij gaat dus voor de 10k? Ik heb die ook op mijn pc staan, als ik deze lessen af heb maar eens kijken waar ik mee doorgaquote:Op donderdag 4 april 2013 13:30 schreef Brighteyes het volgende:
Gefeliciteerd Lula!![]()
Ik heb net les 8 van Renate's 10k erop zitten, 10 x 2 minuten. Vies koud windje tegen op de heenweg, maar terug in de rug dus toen viel het wel mee.
Leuk om je weer tegen te komen op FOK!quote:Op donderdag 4 april 2013 13:37 schreef Lula het volgende:
[..]
Wat leuk dat jij ook aan het hardlopen bent. Ik was jaren niet op FOK! geweest en werd door het meelezen hier zo enthousiast dat ik me maar weer eens ingelogd heb. Jij gaat dus voor de 10k? Ik heb die ook op mijn pc staan, als ik deze lessen af heb maar eens kijken waar ik mee doorga
Inderdaad en het is toch alleen de eerste 15 minuten koud... alhoewel, rond de 6-7 gradenquote:Op donderdag 4 april 2013 13:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik smacht er naar, en het zal denk ik ook ietsje lekkerder lopen met een graad of 10-15, maar ik heb nu besloten dat die kou me m'n rug op kan en dat ik er niet meer op ga wachten en dus loop ik gewoon.![]()
Daar moet je ook trots op zijn jaquote:Op donderdag 4 april 2013 13:56 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb eens terug zitten kijken en sinds April vorig jaar heb ik 90 keer gelopen, dat komt dus neer op gemiddeld bijna 2 keer in de week. Dat vind ik stiekem toch best een aardig gemiddelde.![]()
Ok, het doel is een steady gemiddelde van 2-3 keer in de week, maar ik vind dat dit gemiddelde er toch best mag zijn.
En nu vliegen de totalen van anderen me wrsch om te oren en steekt mijn 90 er vast schamel bij af, maar ik ben er stiekem toch mooi wel trots op met een drukke baan en twee kleine kinderen enzo.
Marathon Zeeland! De mooiste van het land. Ik zal je er wel weer van water voorzien. Ga er net als vorig jaar vrijwilligen. Succes!quote:Op donderdag 4 april 2013 11:52 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
En oh ja, mogen deze erbij in de OP, hoop dat het goed gaat met de code![]()
![]()
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
Dat is heul niks stiekems hoor! Mooi gemiddelde. En het is 2 x per week vaker dan heel veel niet sportende-chipsetende-tv-kijkende couchpotatoes!quote:Op donderdag 4 april 2013 13:56 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb eens terug zitten kijken en sinds April vorig jaar heb ik 90 keer gelopen, dat komt dus neer op gemiddeld bijna 2 keer in de week. Dat vind ik stiekem toch best een aardig gemiddelde.![]()
Ok, het doel is een steady gemiddelde van 2-3 keer in de week, maar ik vind dat dit gemiddelde er toch best mag zijn.
En nu vliegen de totalen van anderen me wrsch om te oren en steekt mijn 90 er vast schamel bij af, maar ik ben er stiekem toch mooi wel trots op met een drukke baan en twee kleine kinderen enzo.
Harstikke goed!! Mijn kinderen zijn al wat groter, en bijna nooit thuis en met mijn parttime baan en kleine flatje is het wat makkelijker tijd te maken. Als ik werk dan doe ik niets, met die nachtdiensten trek ik het niet en dan heeft mijn lichaam ook weer eens wat rust, maar verder probeer ik om de dag.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:56 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja hoor: en dan krijg je overbelastingsblessuresquote:Op donderdag 4 april 2013 14:26 schreef Tyler-Girl het volgende:
volgens mij kun je niet echt doorslaan in zoiets als wandelen of hardlopen,
hahah ja dan wel....maar meer zo van, als je rustig opgebouwd hebt en daarna lekker elke keer 12km wil wandelen, moet je dat zelf doen. Je moet inderdaad niet direct die 12km willen wandelen, dat gaat fout.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:27 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Oh ja hoor: en dan krijg je overbelastingsblessures
quote:Op donderdag 4 april 2013 15:40 schreef Arquero het volgende:
Krijg net mailtje: vrije middag is geen probleem voor de 12e
Kan dus mee komen snuiven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker een paar gram delenquote:
Jeuk is erger dan pijn, sterkte. Maar nu dus niet gebeten? Ik neem aan dat je niet met een korte broek rent? Als het maar geen ontsteking is of zoquote:Op donderdag 4 april 2013 16:07 schreef Deepfreeze het volgende:
Lula, ik denk dat hardlopen nog net het ergste is om mee door te slaan![]()
Ik heb 2 grote bulten op mijn onderbeen zitten. muggenbulten, alleen dan een stuk groter. vorige zomer met hardlopen ook al en hield maanden aan. Toen gaf ik die eikenprocessierups hier de schuld. Maar dat kan nu toch nog niet..
Hopelijk blijft het nu niet, want het jeukt als de
Nog niet naar de huisarts ermee geweest? Die heeft er vast wel iets tegen, ben je er in ieder geval wat sneller vanaf. Geen teek ofzo op je been gehad, heb ik zelf wel eens gehad, maar dat was meer een grote rode cirkel, maar ook warm.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:21 schreef Deepfreeze het volgende:
Nee, lange trainingbroek, dus ook geen dun ding..
De bulten zijn wel warm, dus milde ontsteking zou ook nog kunnen. dat kijk ik nog wel even aan. Maar wat dan het originele probleem was waardoor de bulten kwamen is dan nog een raadsel..
De vlaggen hangen ook al op de Coolsingelquote:Op donderdag 4 april 2013 17:16 schreef Arquero het volgende:
Net langs de A16 stonden de borden al: afslag afgesloten wegens marathon
Geen teek gezien, en ook door de stad gelopen, dus de kans op teken ook vrij klein. Huisarts kan nog wel. Vorige keer gingen ze ook vanzelf weer weg.. Kijk het nog wel even aan. Maar als het nu ook steeds terugkomt vraag ik daar wel even..quote:Op donderdag 4 april 2013 16:47 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Nog niet naar de huisarts ermee geweest? Die heeft er vast wel iets tegen, ben je er in ieder geval wat sneller vanaf. Geen teek ofzo op je been gehad, heb ik zelf wel eens gehad, maar dat was meer een grote rode cirkel, maar ook warm.
Zolang je maar geen trein koptquote:Op donderdag 4 april 2013 18:25 schreef mosselmossel het volgende:
Mocht je binnenkort in de trein zitten en je ziet een hardloper staan voor een rood licht bij de overgang. Dikke kans dat ik het ben. Ik heb ze tegenwoordig allemaal tegen.
Wel lekker een stukkie gehold.
ik bwen alleen bwat verkwouden, weinig lopen zo.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:07 schreef Levitas het volgende:
Veel goede loopjes en iedereen lijkt inderdaad in een lekkere flow te zitten. Cool
quote:Op donderdag 4 april 2013 19:04 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
ik bwen alleen bwat verkwouden, weinig lopen zo.
Oeh tof! Daar moet vast iets te vinden zijn danquote:Op donderdag 4 april 2013 19:16 schreef Quoi het volgende:
Voor mijn werk mag ik in november naar.....Glasgow.
* Quoi neust alvast op the Scottish Running Calender
erm.....nee, 17 novemberquote:Op donderdag 4 april 2013 19:22 schreef motorbloempje het volgende:
Toch niet tijdens de ZevenHeuvelen hè?
Schrijf nu alvast in je agenda: de datum voor de 30e editie: 17 november 2013. Dit jubileum belooft een bijzondere editie te worden.quote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 19:32 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Schrijf nu alvast in je agenda: de datum voor de 30e editie: 17 november 2013. Dit jubileum belooft een bijzondere editie te worden.
Dus even snel de zevenheuvelenloop rennen en dan op naar het vliegtuig!
Ja, maar als je dan dus de 17e aan deze kant van de plas zit, dan lukt dat toch niet?quote:Op donderdag 4 april 2013 19:32 schreef Quoi het volgende:
[..]Zevenheuvelen en bruggenloop zijn zelfs mijn einddoelen van dit jaar
Begin november gelukkig, zie ik nu. Komt goe, kom goequote:Op donderdag 4 april 2013 19:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, maar als je dan dus de 17e aan deze kant van de plas zit, dan lukt dat toch niet?
aaah, ik dacht dat je bedoelde dat je de 17e in Glasgow zat!quote:Op donderdag 4 april 2013 19:35 schreef Quoi het volgende:
[..]
Begin november gelukkig, zie ik nu. Komt goe, kom goe
Oh, dacht dat je 17 nov. die kant op ging..quote:Op donderdag 4 april 2013 19:35 schreef Quoi het volgende:
[..]
Begin november gelukkig, zie ik nu. Komt goe, kom goe
Wat gezellig! Dan moet er even "gemeet" worden hoorquote:Op donderdag 4 april 2013 19:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
aaah, ik dacht dat je bedoelde dat je de 17e in Glasgow zat!
Maar leuk!Zevenheuvelenloop wordt ook mijn Nederlandse loop
Dat lijkt mij ook erg gaaf en enorme voldoening gevenquote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 15:48 schreef streamnl het volgende:
Het is daarom maar goed dat ze op een eiland wonen.....
niet haten op eilandbewoners he!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
quote:Op donderdag 4 april 2013 19:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
niet haten op eilandbewoners he!!
quote:Op donderdag 4 april 2013 19:38 schreef Quoi het volgende:
[..]
Wat gezellig! Dan moet er even "gemeet" worden hoor![]()
GMTAquote:Op donderdag 4 april 2013 19:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Was al gepost in dit topicdoor streamnl
en Gertquote:Op donderdag 4 april 2013 19:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En na de loop biertjes drinken bijSamson
Túúúúúúrlijk!quote:Op donderdag 4 april 2013 20:01 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik drink geen alcoholmag ik wel komen kijken dan?
is het ook niet...wel lekker op zijn tijd maar ik moet zeggen dat ik ook nog maar sporadisch drinkquote:
Dat moet idd supergoed voelen! Goed bezig!quote:Op donderdag 4 april 2013 20:21 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ben nog steeds blij!Ik kan me niet herinneren dat ik in de afgelopen twee maanden zo blij ben geweest.
Jij komt met een ijzersterke conditie terugquote:
Met Q! Goed bezig allebei! Hoop dat jullie snel weer lekker en zonder pijntjes kunnen rennen!quote:Op donderdag 4 april 2013 20:23 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat moet idd supergoed voelen! Goed bezig!
Net als....
[..]
Jij komt met een ijzersterke conditie terug
Ik ben dol op alcoholquote:Op donderdag 4 april 2013 20:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
is het ook niet...wel lekker op zijn tijd maar ik moet zeggen dat ik ook nog maar sporadisch drink
Vandaag was het slackerfest, op werk en op de sportschool.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:26 schreef hatsaflats het volgende:
Oh, supergoed slacker en sylvester! Nog even en jullie kunnen weer succesverhalen posten
Het zijn nu natuurlijk al succesverhalenquote:Op donderdag 4 april 2013 20:28 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Vandaag was het slackerfest, op werk en op de sportschool.
Oh, dat had ik ook wel gewild ja, mijn vriendin had mijn tas mee en die kon niet weg omdat ze midden in het parkoers stonden. Kreeg dus pas een uur later mijn kleren enzo, ik had het koud..quote:Op donderdag 4 april 2013 20:28 schreef Guppyfriend het volgende:
Overigens wilden GotC en ik na de laatste 7HL alleen maar warme chocolademelk
dat klinkt toch altijd een beetje raar...quote:Op donderdag 4 april 2013 20:28 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Vandaag was het slackerfest, op werk
Wij stonden ook in het midden van het parcours en konden ook niet weg. Maar YUR kwam naar ons toe, dat was makkelijkerquote:Op donderdag 4 april 2013 20:30 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Oh, dat had ik ook wel gewild ja, mijn vriendin had mijn tas mee en die kon niet weg omdat ze midden in het parkoers stonden. Kreeg dus pas een uur later mijn kleren enzo, ik had het koud..![]()
Ik heb me begin dit jaar ingeschreven voor de Istanbul Marathon 15km. Dat is op zondag 17 november 2013. Mijn voornaamste doel is om onder de 1u20m te blijven op de 15km. Ik heb nog ruim een halfjaar ter voorbereiding.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:26 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik ben dol op alcoholmaar ik kan lang niet meer zoveel drinken als een paar jaar terug.
Oh, supergoed slacker en sylvester! Nog even en jullie kunnen weer succesverhalen posten
Ik had een hele eigen release vandaagquote:Op donderdag 4 april 2013 20:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
dat klinkt toch altijd een beetje raar...
Dat kan ook nog idd, ik was bang dat ik ze dan nooit meer kon vinden, we hadden ergens afgesproken, bij het t-shirt uitdeelpunt. Maar het was ook zo enorm druk! Dit jaar gewoon de bagageding gebruikenquote:Op donderdag 4 april 2013 20:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wij stonden ook in het midden van het parcours en konden ook niet weg. Maar YUR kwam naar ons toe, dat was makkelijker
Onze afspraak was: kom jij maar naar ons als je klaar bentquote:Op donderdag 4 april 2013 20:32 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat kan ook nog idd, ik was bang dat ik ze dan nooit meer kon vinden, we hadden ergens afgesproken, bij het t-shirt uitdeelpunt. Maar het was ook zo enorm druk! Dit jaar gewoon de bagageding gebruiken.
Hebben wij afgelopen jaar, de twee heren die hadden gelopen en ik als tassendraagsterquote:Op donderdag 4 april 2013 19:44 schreef motorbloempje het volgende:
Een halve liter Paulaner zo na de Zevenheuvelenweg bedwongen te hebben, wat een genot moet dat zijn![]()
en goedkoop dronken...
Maar hoezo alleen kijken trouwens, dit jaar doe je gewoon zelf ook lekker mee?quote:Op donderdag 4 april 2013 20:33 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Onze afspraak was: kom jij maar naar ons als je klaar bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |