abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124281020

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Steroiden
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: Blessures
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012
* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. :), na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.

De OP staat hier

[ Bericht 0% gewijzigd door CarbonC op 20-03-2013 12:47:39 (pic weggehaald) ]
pi_124281035
quote:
5s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 18:53 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Ja dat begrijp ik maar waarom in zo'n houding en niet gewoon rechtop staand biceps curl doen als je dat zou willen..
Het bankje zorgt dat je bovenarmen niet kunnen bewegen, dus dat de beweging volledig uit je onderarmen moet komen. Ideaal als laatste bicepsoefening.

Met dat staand zie je met name die wannabe Beachboys erg zwiepen met hun rug, schouders en heupen. En met barbell bicep curl schanieren ze meer met hun schouders dan met hun ellebogen. :')
pi_124281041
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 18:15 schreef Questular het volgende:
De zomer komt eraan hoor, meteen 2x zoveel mensen aan het trainen in mn gym :)
Wacht maar tot het weer 15-20 graden buiten is, dan wordt het pas echt erg.
pi_124281042
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 18:15 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Flash gym in Den Bosch, na aanraden van jou. ;)
De omschrijving kwam me al zo bekend voor.
Bevalt het?
pi_124281046
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 19:28 schreef H1N1 het volgende:

[..]

Facilitair gezien is Flash top, kwa publiek wat minder destijds. Olympia ook eens geprobeerd? Daar trainde ik voorheen.
Beide goed idd. Kwestie van kiezen waar je je het beste thuis voelt.
pi_124281069
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 16:06 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Ik train bij mijn sportschool altijd 's morgens, begin rond kwart over 9. Er is een zaal op de begane grond met alle apparaten enz en dan een soort kelder waar je goed kan liften met veel DB's, een squatrek, BP etc. Zo nu en dan ben ik rond die tijd zelfs de enige daar beneden, best vervelend als je even een spotter nodig hebt :')

Wie van jullie traint eigenlijk bij 1 van de grotere 'massa-sportscholen' zoals BasicFit en FitnessFirst? Ik ben bij beide hier in Zoetermeer wezen kijken maar was verschrikkelijk, alsof je een varkentje in een megastal bent. Vooral rond de drukke tijden. Maar ook qua inrichting van apparaten en DB's enzo :r
Basic Fit en F4F is bagger: vrijwel iedereen wil daar z.s.m. weer weg. Al was er hier wel iemand die beweerde dat het bij F4F R'dam net een hardcoregym was :') Ik ben benieuwd bij welke hardcoregyms deze persoon dan allemaal getraind heeft.

FitnessFirst bestaat helaas niet meer in NL. Is overgenomen door HealthCity. FitnessFirst was best goed: de Health City aan de Aalsterweg in Eindhoven is een voormalige FitnessFirst en daar zijn gewoon een powerrack, dumbbells t/m 46kg, stuk of 6 olympische barbells, genoeg schijven etc. Bij Health City is het beleid om max. 30 kg dumbbells te hebben :') dus als deze ooit af gaan is het gedaan met de pret.
pi_124281109
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 15:45 schreef Push. het volgende:

[..]

Schijnt daar bij econometrie een rommeltje te zijn. Is ook niet de bedoeling dat het makkelijk is. Ben niet voor niks een gedisciplineerde krachttrainer 8-)
OK, dat wist ik niet. Ik zit niet meer zo in waar welke opleiding goed is. Kies voor de beste opleiding. En als dat in Maastricht is krijg je er gratis een mooie stad met mooie vrouwen bij als ik het zo hoor.
Ik wist niet dat je in Maastricht ook Econometrie kon studeren.
  woensdag 20 maart 2013 @ 08:09:00 #8
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_124281492
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 07:20 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Ik wil het niet weten, ik mijd de gym al op maandagavond inmiddels, veeeeeeeels te druk dan.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  woensdag 20 maart 2013 @ 08:54:33 #9
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_124282121
Iemand bekend met Bullys Gym in Arnhem? Helaas geen foto's van 't krachthonk op hun website, lijkt me wel een aardige gym waar ook gebokst enzo wordt. Lijkt me niet dat het een health club achtige setting is. En maar 15 euro voor onbeperkt fitness. Maar gauw gaan kijken zodra 'k mn nieuwe huis ben ingetrokken.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 20 maart 2013 @ 09:06:58 #10
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124282338
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 07:11 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Zou wel eens overtraind kunnen zijn.
Hoe kom ik erachter of dit het geval is?
Ik heb al eens een maand rust gehouden, maar het is net wanneer ik er flink tegenaan wil, dat ik in de 4e week begin te kwakkelen.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 08:09 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Ik wil het niet weten, ik mijd de gym al op maandagavond inmiddels, veeeeeeeels te druk dan.
Same.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_124282421
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 09:06 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Hoe kom ik erachter of dit het geval is?
Ik heb al eens een maand rust gehouden, maar het is net wanneer ik er flink tegenaan wil, dat ik in de 4e week begin te kwakkelen.

[..]

Same.
Meet je rusthartslag (dus 's ochtends als je net uit bed komt; "mediteer" even van te voren zodat je helemaal ontspannen bent).
pi_124282702
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 07:26 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Basic Fit en F4F is bagger: vrijwel iedereen wil daar z.s.m. weer weg. Al was er hier wel iemand die beweerde dat het bij F4F R'dam net een hardcoregym was :') Ik ben benieuwd bij welke hardcoregyms deze persoon dan allemaal getraind heeft.

FitnessFirst bestaat helaas niet meer in NL. Is overgenomen door HealthCity. FitnessFirst was best goed: de Health City aan de Aalsterweg in Eindhoven is een voormalige FitnessFirst en daar zijn gewoon een powerrack, dumbbells t/m 46kg, stuk of 6 olympische barbells, genoeg schijven etc. Bij Health City is het beleid om max. 30 kg dumbbells te hebben :') dus als deze ooit af gaan is het gedaan met de pret.
:'). Ik had een keer een gratis dagpas bij healtcity. Maar kreeg eerst zo'n introductie gesprek met zo'n wijf omdat ze mij natuurlijk een abonnement wouden aansmeren. Ik vertelde dus wat mijn doelen waren en wat voor sporten ik allemaal deed, dat ik op voetbal zit en voornamelijk kracht training doe. Zegt dat wijf, ja we hebben hier alles om je lichaam perfect te trainen, dumbells tot 30 kilo (zit ik allang over heen), benen zul je wel niet doen want je zit op voetbal :'). Toen was ik er echt direct klaar mee, sukkels daar.
pi_124282746
quote:
14s.gif Op woensdag 20 maart 2013 08:54 schreef fathank het volgende:
Iemand bekend met Bullys Gym in Arnhem? Helaas geen foto's van 't krachthonk op hun website, lijkt me wel een aardige gym waar ook gebokst enzo wordt. Lijkt me niet dat het een health club achtige setting is. En maar 15 euro voor onbeperkt fitness. Maar gauw gaan kijken zodra 'k mn nieuwe huis ben ingetrokken.
Ik wist niet dat er ook gesport kon worden. Dat het een boks gym was wist ik wel. Wel een hele goede boks gym.
If not now, then when.
pi_124282906
quote:

[..]

De omschrijving kwam me al zo bekend voor.
Bevalt het?
Ja, bevalt prima. Het is een flinke verbetering tot mijn vorige gym (healthcity). Heb niet meer bij Olympia gekeken toen, hoorde namelijk dat het er kleiner en drukker was dan bij Flash.
Publiek, tja, veel gebruikers en mensen die met belt op de loopband staan, maar daar heb ik geen last van.
pi_124282912
quote:

[..]

Volgens mij ligt dit echt volledig aan de filiaalmanager. Ik zit bij Basic Fit in Dordrecht en de filiaalmanager is een maatje van me. Het is geen hardcoregym, maar er word vollop gesquat en gedeadlift. Het is alleen vrij druk op de bekende tijden. Maar: 2 benchpress, 2 incline benchpress, 2 schouderpress en een squatrek.

Alleen dumbbels tot 32 kg.

Voor een "beginner" is het wel goed.
pi_124282938
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2013 09:26 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

:'). Ik had een keer een gratis dagpas bij healtcity. Maar kreeg eerst zo'n introductie gesprek met zo'n wijf omdat ze mij natuurlijk een abonnement wouden aansmeren. Ik vertelde dus wat mijn doelen waren en wat voor sporten ik allemaal deed, dat ik op voetbal zit en voornamelijk kracht training doe. Zegt dat wijf, ja we hebben hier alles om je lichaam perfect te trainen, dumbells tot 30 kilo (zit ik allang over heen), benen zul je wel niet doen want je zit op voetbal :'). Toen was ik er echt direct klaar mee, sukkels daar.
Wat een muts. Het enige voordeel van HC is dat er wel eens wat lekkers zit in de sauna.
pi_124283071
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 08:09 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Ja was vergeten dat voor veel mensen de maandag sportavond is. Vind dat zelf juist de minst fijne avond. Echt alles was bezet, behalve squat rack uiteraard :) Weet niet hoe mijn gym in de zomer is. Zit er pas vanaf november. Hoop niet dat het helemaal volstroomt met mensen die nog even "in shape" willen raken een maand voor de zomer. Met hele groepen bankjes bezet houden.

Hoe lang cutten jullie? Ik wil eigenlijk nog bulken, maar ook al eet ik clean heb ik toch een beetje opgezette buik. Overigens ook alleen buik, heel irritant.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_124283130
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 09:44 schreef ssebass het volgende:

[..]

Ja was vergeten dat voor veel mensen de maandag sportavond is. Vind dat zelf juist de minst fijne avond. Echt alles was bezet, behalve squat rack uiteraard :) Weet niet hoe mijn gym in de zomer is. Zit er pas vanaf november. Hoop niet dat het helemaal volstroomt met mensen die nog even "in shape" willen raken een maand voor de zomer. Met hele groepen bankjes bezet houden.

Hoe lang cutten jullie? Ik wil eigenlijk nog bulken, maar ook al eet ik clean heb ik toch een beetje opgezette buik. Overigens ook alleen buik, heel irritant.
Er zijn een paar piekmomenten in het jaar:
- januari: goede voornemens
- april/mei/juni: de wannabe-beachboi-invasie
- september/oktober: men is terug van vakantie

juli/augustus vallen wel mee: men is op vakantie of vindt het belangrijker om op een terras te zitten.
pi_124283154
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2013 09:26 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Heeft ook zo zijn voordelen. Als ze gewoon wel de spullen hebben, dan vind ik het juist fijn dat het geen hardcore gym is. De dingen die ik wil doen zijn dan gewoon altijd vrij zodat ik gewoon mijn sessie er doorheen kan knallen. Als het materiaal niet toereikend is, is het natuurlijk wel een no go.
pi_124283220
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 09:46 schreef CarbonC het volgende:

[..]

juli/augustus vallen wel mee: men is op vakantie of vindt het belangrijker om op een terras te zitten.
Gelukkig zijn die piekmomenten wel kort. Die opleving in januari duurt vaak niet eens een maand :D In de pre zomer ook, dan zien ze waarschijnlijk te weinig resultaat van hun buikspieroefeningen, biceps curls en bankdrukken. Zie ze ook nooit iets anders doen.
  woensdag 20 maart 2013 @ 09:51:24 #21
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124283236
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 09:46 schreef CarbonC het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 09:47 schreef ssebass het volgende:

[..]

Heeft ook zo zijn voordelen. Als ze gewoon wel de spullen hebben, dan vind ik het juist fijn dat het geen hardcore gym is. De dingen die ik wil doen zijn dan gewoon altijd vrij zodat ik gewoon mijn sessie er doorheen kan knallen. Als het materiaal niet toereikend is, is het natuurlijk wel een no go.
Beide idd, ik merk het zelf ook enorm.

Zelf vond ik Fitness First in Groningen (A-Kerk) wel een relaxte gym. Daarnaast heb ik ook nog een tijd getraind bij Health City in Hilversum (op de Groest). Die heeft twee verdiepingen en redelijk veel materiaal.

worst gym waar ik zat, was niet eens de Basic Fit waar ik nu zit, maar bij een Lifestyle centre... Die bewust ook geen spiegels aan de muur hadden :')

quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 09:50 schreef ssebass het volgende:

[..]

Gelukkig zijn die piekmomenten wel kort. Die opleving in januari duurt vaak niet eens een maand :D In de pre zomer ook, dan zien ze waarschijnlijk te weinig resultaat van hun buikspieroefeningen, biceps curls en bankdrukken. Zie ze ook nooit iets anders doen.
Ben ik dan de enige, die een hekel heeft aan bicep oefeningen? :')
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_124283285
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 23:42 schreef Panzermaus het volgende:

Een serieuze crosspost uit ONZ trouwens.

[..]

Mijn gyno is gewoon helemaal verdwenen dus, besef ik me nu. Stereo, heb je voor dit alles een verklaring? :o

Gyno is wel kut trouwens. :') Meer mensen hier die er last van (gehad) hebben?
Ik had ook last van gyno afgelopen zomer. Naar de huisarts geweest en die wees me erop dat het zou kunnen komen door teveel goedkope kip te eten (at het elke dag). Na een week of 6 was het weg.
Soukidan op je oogbal.
  woensdag 20 maart 2013 @ 09:54:30 #23
157922 fathank
pi_124283310
Zijn ook niet mijn favoriet, maar moet ze toch wel wat vaker gaan meepakken. Heb dr echt een schurfthekel aan. Ik zie jochies die net 3 maanden trainen 'curlen' met meer gewicht dan ik doe :').

edit: Whut? Gyno van kip? wat is deze. Voeren ze die kippen Dianabol ofzo?
pi_124283332
Same here. Vind het ook verschrikkelijk. Ook tijden geweest dat ik ze niet deed.
pi_124283356
Gyno van kip zou best kunnen, beesten zitten vol hormonen (oestrogeen ?).

Ik als curl-hater zal de komende tijd er veel van moeten doen, schouder-biceps- herstel enzo :')

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2013 09:57:28 ]
pi_124283363
quote:
14s.gif Op woensdag 20 maart 2013 09:54 schreef fathank het volgende:
Zijn ook niet mijn favoriet, maar moet ze toch wel wat vaker gaan meepakken. Heb dr echt een schurfthekel aan. Ik zie jochies die net 3 maanden trainen 'curlen' met meer gewicht dan ik doe :').

edit: Whut? Gyno van kip? wat is deze. Voeren ze die kippen Dianabol ofzo?
Iets met oestrogeen uit soja wat in veevoer zit.
Soukidan op je oogbal.
pi_124283375
Chinups vind ik juist heerlijk om een training mee af te sluiten. Even tot failure gaan en naar huis.
pi_124283378
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 09:50 schreef ssebass het volgende:

[..]

Gelukkig zijn die piekmomenten wel kort. Die opleving in januari duurt vaak niet eens een maand :D
Dit, ja!
quote:
In de pre zomer ook, dan zien ze waarschijnlijk te weinig resultaat van hun buikspieroefeningen, biceps curls en bankdrukken. Zie ze ook nooit iets anders doen.
Je pikt ze er ook meteen uit: pet, voetbalshirt van een een of andere profclub, Beat hoofdtelefoon, ecto, bling-bling schoenen, B&F bidon (je komt er natuurlijk niet zonder een sloot supplementen), lopend als een eindbaas en dan meteen beginnen met dumbbell "bicep-curlen" (tussen haakjes want de vorm is bagger). En serieus in de spiegel naar zichzelf kijken. :')

Als ik al ooit (weer) zou gaan voetballen ga ik op het voetbalveld toch ook niet meteen doen alsof ik Messi ben?
pi_124283506
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 09:58 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Dit, ja!

[..]

Je pikt ze er ook meteen uit: pet, voetbalshirt van een een of andere profclub, Beat hoofdtelefoon, ecto, bling-bling schoenen, B&F bidon (je komt er natuurlijk niet zonder een sloot supplementen), lopend als een eindbaas en dan meteen beginnen met dumbbell "bicep-curlen" (tussen haakjes want de vorm is bagger). En serieus in de spiegel naar zichzelf kijken. :')

Als ik al ooit (weer) zou gaan voetballen ga ik op het voetbalveld toch ook niet meteen doen alsof ik Messi ben?
Haha ja klopt, ze voldoen ook echt aan al deze punten. Het mooiste is nog dat ze anderen ook nog eens "advies" gaan geven, terwijl ze zelf de db's naar boven aan het slingeren zijn vanuit hun rug. Ja zo kun je veel zwaarder... Ok dan.
pi_124283550
Ik heb trouwens een hekel aan buikspieren trainen.
pi_124283603
Iemand bezwaar tegen als ik deze uit de OP haal?
  woensdag 20 maart 2013 @ 10:07:59 #32
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124283615
quote:

[..]

Dit, ja!

[..]

Waar trainen jullie in?

Hier trainen ook twee gasten (en eerlijk is eerlijk, ze worden steeds groter) die dan van die weight lifting tank tops aan hebben terwijl ze eerst een t shirt droegen :'),...Samen met nog een paar van die self proclaimed heavy users :') andere eckte ecto's in een t shirt en kortebroek waaronder twee saté stokjes vandaan komen die vervolgens alleen borst en curl doen etc etc.

Zelf draag ik een Trui en een trainingsbroek met sportschoenen (duh).
Als het echt te warm is, dan trek ik mijn trui even uit maar in principe hou ik die altijd aan (stressfactor)

How about you guys?

Het maakt natuurlijk niet zozeer uit wat iemand draagt, maar ergens vind ik het ook wel typerend voor het type persoon.

Oh, en nog even ééntje uit de oude doos :')

quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:05 schreef CarbonC het volgende:
Ik heb trouwens een hekel aan buikspieren trainen.
x2... vroeger niet.. maar tegenwoordig wel, als ik ze zwaar train heb ik de volgende dag altijd zo'n last met scheiten :')
YouTube
pi_124283628
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:07 schreef CarbonC het volgende:
[ afbeelding ]
Nee hoor ^O^
pi_124283705
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:07 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Waar trainen jullie in?

Hier trainen ook twee gasten (en eerlijk is eerlijk, ze worden steeds groter) die dan van die weight lifting tank tops aan hebben terwijl ze eerst een t shirt droegen :'),...Samen met nog een paar van die self proclaimed heavy users :') andere eckte ecto's in een t shirt en kortebroek waaronder twee saté stokjes vandaan komen die vervolgens alleen borst en curl doen etc etc.

Als het echt te warm is, dan trek ik mijn trui even uit maar in principe hou ik die altijd aan (stressfactor)

How about you guys?

Het maakt natuurlijk niet zozeer uit wat iemand draagt, maar ergens vind ik het ook wel typerend voor het type persoon.

[..]

x2... vroeger niet.. maar tegenwoordig wel, als ik ze zwaar train heb ik de volgende dag altijd zo'n last met scheiten :')
Dat filmpje is wel goed, ja.
Kleding: gewoon zo'n kunststof antizweet T-shirt en broek, merkloos. Van INQ denk ik. Korte broek uiteraard. Geen hoofdtelefoon, geen oordopjes, geen pet, geen bandana, geen hoodie of andere showattributen.
pi_124283785
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 07:19 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Het bankje zorgt dat je bovenarmen niet kunnen bewegen, dus dat de beweging volledig uit je onderarmen moet komen. Ideaal als laatste bicepsoefening.

Met dat staand zie je met name die wannabe Beachboys erg zwiepen met hun rug, schouders en heupen. En met barbell bicep curl schanieren ze meer met hun schouders dan met hun ellebogen. :')
Ik ga vanaf vandaag ook met bankje doen, mede omdat ik dan idd meer gewicht kan curlen zonder te gaan zwiepen.

Ben overigens nog geen oefeningen tegengekomen die ik kut vind.
pi_124283825
Ik ook gewoon een katoenen t-shirt, sportbroek en standaard sportschoenen. Snap niet dat je lekker kunt sporten als je erbij loopt alsof je naar een of ander feest gaat.
  woensdag 20 maart 2013 @ 10:16:58 #37
157922 fathank
pi_124283834
quote:
[ afbeelding ]
Trap em naar ONZ daar past ie wel.

quote:

[..]

Waar trainen jullie in?

How about you guys?

[..]

Altijd trainingsbroek, sportshirt en trainingsjackie. Na de warmingup gaat trainingsjack uit, tenzij het echt fucking koud is. En in de zomer een gewoon een korte sportbroek.
pi_124283846
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:16 schreef ssebass het volgende:
Ik ook gewoon een katoenen t-shirt, sportbroek en standaard sportschoenen. Snap niet dat je lekker kunt sporten als je erbij loopt alsof je naar een of ander feest gaat.
Je moest eens weten hoeveel chicks hun make up nog bijwerken in de kleedkamer voor ze gaan sporten :')
  woensdag 20 maart 2013 @ 10:18:33 #39
69994 seto
-|||--------|||-
pi_124283869
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:14 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ik ga vanaf vandaag ook met bankje doen, mede omdat ik dan idd meer gewicht kan curlen zonder te gaan zwiepen.

Ben overigens nog geen oefeningen tegengekomen die ik kut vind.
Preacher curls zijn juist zwaarder dus je kan minder curlen, maar wel betere isolatie indd.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  woensdag 20 maart 2013 @ 10:19:03 #40
69994 seto
-|||--------|||-
pi_124283883
quote:
[ afbeelding ]
Mijn creatie dus ja :P

Nee hoor, hij kan nu inderdaad beter naar het ONZ-topic.
Seto is zo ene baas he
pi_124283899
quote:
[ afbeelding ]
Niemand opent die spoilers maakt dus niet uit.
pi_124283931
Klopt het nou echt dat je veel spier verliest als je echt weinig eet (2x per dag, geen grote porties) terwijl je wel kracht behoudt? (Ik moet aardig wat vet kwijt maar ik hou wel genoeg spieren over denk jk aangezien ik bijna 2 jaar aan het bulken was :P.
Failure is success if we learn from it.
pi_124283955
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:20 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Klopt het nou echt dat je veel spier verliest als je echt weinig eet (2x per dag, geen grote porties) terwijl je wel kracht behoudt? (Ik moet aardig wat vet kwijt maar ik hou wel genoeg spieren over denk jk aangezien ik bijna 2 jaar aan het bulken was :P.
2 keer per dag geen grote portie is max 1500 kcal op een dag? Lijkt me wel heel erg weinig (al weet ik je onderhoud niet), ik zou iets meer eten en wat minder hard gewicht verliezen.
pi_124283993
Ik train in een t-shirt en een kortebroek. Sommige lopen erbij alsof ze een modeshow moeten lopen, ik kijk wat ik toevallig droog en gestreken heb liggen.
  woensdag 20 maart 2013 @ 10:24:43 #45
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124284036
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:23 schreef Questular het volgende:
Ik train in een t-shirt en een kortebroek. Sommige lopen erbij alsof ze een modeshow moeten lopen, ik kijk wat ik toevallig droog en gestreken heb liggen.
_O-
YouTube
pi_124284068
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:24 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

_O-
Strijk jij je trainingspak niet dan?
pi_124284087
T-shirts strijken? Noway.

Er zijn supps die beloven dat ze eiwitten isoleren, zodat je vet verbrandt en geen spieren, maar of die zooi werkt, i doubt it..
pi_124284091
Broek van de h&m, zo'n grijze mocro trainingsbroek. En dan singlet van de WE. vind het fijn trainen, minder warm en betere mmc vooral met schouders.
  woensdag 20 maart 2013 @ 10:27:51 #49
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124284118
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:26 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Strijk jij je trainingspak niet dan?
Obviously not... Alleen overhemden.

Vond het alleen een mooie tegenstrijdige opmerking:

"Sommige lopen erbij alsof ze een modeshow moeten lopen"
"ik kijk wat ik toevallig droog en gestreken heb liggen"

Oh the irony :P
YouTube
pi_124284187
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:27 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Tegenstrijdig? leg eens uit :)
pi_124284188
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:27 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Sarcastisch toch
pi_124284198
quote:
[ afbeelding ]
vieze bodybuildes zet CR7 er maarin

quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 09:53 schreef Yamcha het volgende:

[..]

Ik had ook last van gyno afgelopen zomer. Naar de huisarts geweest en die wees me erop dat het zou kunnen komen door teveel goedkope kip te eten (at het elke dag). Na een week of 6 was het weg.
Zo! :o Vreemd zeg. Misschien dat teveel melk ook zo'n effect kan hebben. (door de oestrogeen hormonen voor grotere melkproductie)

Wel tof daf het bij jou ook verdwenen isn :D Ik kneep hem toen ik las dat het alleen operatief verwijderd kan worden enzo. :')

Ik train trouwens gewoon op Vans (met gaten), trainingsbroek, en een semi T-back tanktop van H&M Divided. Vijf euro.
pi_124284218
t-shirtje (oud t-shirt of standaard shirtje van de WE) en een korte broek
Korte broek ook in de winter, omdat ik helemaal kapot ga in een lange broek.

Verder altijd allstars, de fijnste schoen ever als je niet gaat hardlopen o.i.d.
  woensdag 20 maart 2013 @ 10:33:02 #54
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124284241
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:30 schreef Questular het volgende:

[..]

Tegenstrijdig? leg eens uit :)
Nee :')
YouTube
pi_124284248
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:21 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

2 keer per dag geen grote portie is max 1500 kcal op een dag? Lijkt me wel heel erg weinig (al weet ik je onderhoud niet), ik zou iets meer eten en wat minder hard gewicht verliezen.
Ik eet zo weinig omdat ik totaal geen verstand heb van calorieen, onderhoud etc. Ik ben dus bang dat als ik iets meer ga eten, dat ik dan nog steeds teveel consumeer. Overigens ben ik 1.82m 90 kg en fitness ik 5x per week (75min ongeveer).
  woensdag 20 maart 2013 @ 10:33:36 #56
391621 Hiatus
ho's favorite most hated.
pi_124284255
Ik train in tanktop, u mad?
  woensdag 20 maart 2013 @ 10:34:30 #57
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124284280
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:33 schreef VeniVidiViciV het volgende:

[..]

Ik eet zo weinig omdat ik totaal geen verstand heb van calorieen, onderhoud etc. Ik ben dus bang dat als ik iets meer ga eten, dat ik dan nog steeds teveel consumeer. Overigens ben ik 1.82m 90 kg en fitness ik 5x per week (75min ongeveer).
Trol je nou?

Wat wil je bereiken?
YouTube
pi_124284286
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:17 schreef MarMar het volgende:

[..]

Je moest eens weten hoeveel chicks hun make up nog bijwerken in de kleedkamer voor ze gaan sporten :')
Haha serieus? Kijk na de training ok, maar ervoor... Lekker flaneren in de sportschool :P
pi_124284323
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:26 schreef MarMar het volgende:
T-shirts strijken? Noway.

Er zijn supps die beloven dat ze eiwitten isoleren, zodat je vet verbrandt en geen spieren, maar of die zooi werkt, i doubt it..
Me too. Gewoon een goede eiwitcomplex (Syntha-6, Dymatize Gourmet/Fusion-7, XXL All Day Proteine) lijkt mij voldoende. Maar vitamine D en creatinemonohydraat zou ik nog eerder nemen, qua effectiviteit/gezondheid. En groene thee schijnt ook vetverlagend te werken (verwacht geen wonderen).
pi_124284325
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:33 schreef VeniVidiViciV het volgende:

[..]

http://www.giantpt.com/vo(...)jouw-caloriebehoefte
Hoef je geen verstand van te hebben, gewoon invullen, met in je achterhoofd dat het altijd een gemiddelde betreft, ik gok dat je zomaar onder je BMR kan zitten al. Lijkt me niet handig voor spierbehoud.
Verder: let op je eiwitten, die heb je nodig voor spieren, wat koolhydraten minderen werkt vaak al goed genoeg om op een rustige manier vet te verliezen.
pi_124284346
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:33 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Nee :')
Dan niet.
pi_124284362
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:34 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Trol je nou?

Wat wil je bereiken?
Ik vroeg me alleen af of ik echt (veel) spieren zal verliezen omdat mijn kracht al een tijd lang stabiel is gebleven. (Ik bankdruk al zeker een maand lang 80kg, ik boek dus zeker geen progressie)
pi_124284386
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:35 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Me too. Gewoon een goede eiwitcomplex (Syntha-6, Dymatize Gourmet/Fusion-7, XXL All Day Proteine) lijkt mij voldoende. Maar vitamine D en creatinemonohydraat zou ik nog eerder nemen, qua effectiviteit/gezondheid. En groene thee schijnt ook vetverlagend te werken (verwacht geen wonderen).
Ik skip alleen mijn melk (niet al mijn zuivel) en werk er hard voor, de afgelopen maanden spieropbouw en toch ook vetverlies (wss ook doordat ik gewoon veel meer verbrand met meer spieren, ik was tamelijk skinny fat eerst)
Vetpercentage houden we in de gaten met huidplooimetingen.
pi_124284401
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 09:53 schreef Yamcha het volgende:

[..]

Zieke shit. :D
If not now, then when.
pi_124284407
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:33 schreef Hiatus het volgende:
Ik train in tanktop, u mad?
yes mad

mirin' hipster fabric bruh?
pi_124284442
quote:
10s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:39 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

yes mad

[ afbeelding ]

Lijpe shit, poes.
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_124284446
quote:

[..]

yes mad

[ afbeelding ]

Haha. :D Er zal eens een dag zijn dat je geen foto post. :')14.gif
If not now, then when.
  woensdag 20 maart 2013 @ 10:43:07 #68
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124284513
quote:

[..]

yes mad

[ afbeelding ]

jajaja, nou weten we wel dat je een goed fysiek hebt :')

Maar in principe, als jij dat kan bereiken, moet ik dat ook kunnen :')
Hoe groot ben je eigenlijk?
YouTube
  woensdag 20 maart 2013 @ 10:43:08 #69
69994 seto
-|||--------|||-
pi_124284514
quote:

[..]

yes mad

[ afbeelding ]

waar gekocht breh?
Seto is zo ene baas he
pi_124284541
bij ons in de sportschool proberen ze steeds meer supplementen aan te smeren aan iedereen. vooral aminozuren proberen ze te verkopen. body en fitshop verkoopt het ook: http://www.bodyenfitshop.(...)-poeder/bsn/amino-x/

heb je eigenlijk iets aan deze supplementen? mij was altijd verteld dat 99% van de supplementen shit zijn en je er niets aan hebt.
pi_124284566
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:44 schreef borstmelk het volgende:
bij ons in de sportschool proberen ze steeds meer supplementen aan te smeren aan iedereen. vooral aminozuren proberen ze te verkopen. body en fitshop verkoopt het ook: http://www.bodyenfitshop.(...)-poeder/bsn/amino-x/

heb je eigenlijk iets aan deze supplementen? mij was altijd verteld dat 99% van de supplementen shit zijn en je er niets aan hebt.
Je kunt die aminozuren beter uit borstmelk verkrijgen.
If not now, then when.
pi_124284591
quote:
14s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Je kunt die aminozuren beter uit borstmelk verkrijgen.
zal het overwegen :P
pi_124284613
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:46 schreef borstmelk het volgende:

[..]

zal het overwegen :P
Neem gewoon je whey en eet goed.
If not now, then when.
pi_124284716
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:43 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

jajaja, nou weten we wel dat je een goed fysiek hebt :')

Maar in principe, als jij dat kan bereiken, moet ik dat ook kunnen :')
Hoe groot ben je eigenlijk?
5'10!

quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:43 schreef seto het volgende:

[..]

waar gekocht breh?
H&M. Verschilt per filiaal welke ze hebben, die "Original Singlet" moet je niet hebben, zijn van die Sjonnie-hemdjes. Ze hadden eerst ook zwart met dunne banden, maar die ben ik kwijt (RIP Rambo-tank) en die heb ik nergens meer gezien.

Hier staat 'Divided' achterin, rug is half zo open als een T-back en maar 5 euro. Ook in het wit/creme-achtig. :D

Die 'echte' T-back tanktops zie ik alleen op internet. Geen idee waar ik dat in een winkel zou moeten kopen. ;(
pi_124284930
quote:
14s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:50 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

5'10!

[..]

Hoeveel weeg je? Ik ben 5'9" en 75kg, als het qua gewicht niet veel scheelt ben ik blijkbaar gewoon te vet. Neem aan dat jij een stuk zwaarder bent.
pi_124285054
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:44 schreef borstmelk het volgende:

Eiwitten zijn opgebouwd uit aminozuren. Tsja: ik zie er het nut niet zo van in.
Nogmaals mijn supplementen top-6:
1. Vitamine D
2. Creatinemonohydraat
3. Eiwitcomplex met in ieder geval whey en casseine
4. ZMA
5. glucosamine chondroitine msm complex
6. Pre workout iets (al is ben je met een dubbele expresso al op de helft).
pi_124285063
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:57 schreef ssebass het volgende:

[..]

Hoeveel weeg je? Ik ben 5'9" en 75kg, als het qua gewicht niet veel scheelt ben ik blijkbaar gewoon te vet. Neem aan dat jij een stuk zwaarder bent.
79 kg gisteren, maar ik oog een stuk zwaarder omdat mijn frame geen klap weegt. :') :D

Die kutpolsen ook, dat is echt om te huilen. Genoeg meisjes met dikkere polsen dan ik.
  woensdag 20 maart 2013 @ 11:02:12 #78
69994 seto
-|||--------|||-
pi_124285103
7" wrists master race

(vind ze nog steeds dun eigenlijk :P)
Seto is zo ene baas he
pi_124285162
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:00 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Eiwitten zijn opgebouwd uit aminozuren. Tsja: ik zie er het nut niet zo van in.
Nogmaals mijn supplementen top-6:
1. Vitamine D
2. Creatinemonohydraat
3. Eiwitcomplex met in ieder geval whey en casseine
4. ZMA
5. glucosamine chondroitine msm complex
6. Pre workout iets (al is ben je met een dubbele expresso al op de helft).
Behalve dan dat caffeine je cortisolproductie stimuleert, wat dan weer je spierherstel in de weg kan staan.
  woensdag 20 maart 2013 @ 11:05:55 #80
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124285201
quote:
14s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:00 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

79 kg gisteren, maar ik oog een stuk zwaarder omdat mijn frame geen klap weegt. :') :D

Die kutpolsen ook, dat is echt om te huilen. Genoeg meisjes met dikkere polsen dan ik.
Zelf ook 5"10... :')
9 kilo to go dan :')

Welke oefeningen pak je voor je traps?
YouTube
pi_124285229
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:02 schreef seto het volgende:
7" wrists master race

Hmm nice man. Maar opzich blijven polsen en kuiten al heel snel dun lijken bij de rest, beetje Achilles-hiel idee. :P Arnold zijn kuiten waren in het begin ook niet zo best.

Aangespannen bovenarm / wrist ratio is echt dramatisch bij mij, popeye effect. :') Bishes be mirin' though!

quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:05 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Zelf ook 5"10... :')
9 kilo to go dan :')

Welke oefeningen pak je voor je traps?
Deadlift en schouders (lateral raises, dumbbell shoulder press) bruh! Weet niet of ze bij rear delt flies ook meedoen.
pi_124285258
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:17 schreef MarMar het volgende:

[..]

Make-up. :')

Wanneer gaan vrouwen eens snappen dat more = less? Ziet er zoveel mooier uit.
  woensdag 20 maart 2013 @ 11:09:27 #83
69994 seto
-|||--------|||-
pi_124285305
quote:
11s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:06 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Hmm nice man. Maar opzich blijven polsen en kuiten al heel snel dun lijken bij de rest, beetje Achilles-hiel idee. :P Arnold zijn kuiten waren in het begin ook niet zo best.

Aangespannen bovenarm / wrist ratio is echt dramatisch bij mij, popeye effect. :') Bishes be mirin' though!
Vind dat contract juist wel tof eigenlijk, laat Frank Zane je inspireren :P

Seto is zo ene baas he
pi_124285366
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:09 schreef seto het volgende:

[..]

Vind dat contract juist wel tof eigenlijk, laat Frank Zane je inspireren :P

[ afbeelding ]
Prachtfysiek dit. Hij heeft ook die gap in zijn chest die ik heb. :D

Zyzz had zo'n mooie square chest, dat heeft ook wel wat. :)
pi_124285418
quote:
14s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:00 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Je lijkt inderdaad veel zwaarder. Mijn polsen zijn ook echt heel dun. Woog rond mijn 18de ook maar iets van 55kg, nu dus 20 kg zwaarder. Ga tot 80 kg bulken en dan cutten, want heb nog wel wat kilo'tjes in mijn buik zitten.. Daardoor lijk ik ook een stuk minder breed.
pi_124285475
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:02 schreef seto het volgende:
7" wrists master race

Hier ook 17,5cm, feelsbatman.jpeg
Soukidan op je oogbal.
pi_124285586
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:12 schreef ssebass het volgende:

[..]

Je lijkt inderdaad veel zwaarder. Mijn polsen zijn ook echt heel dun. Woog rond mijn 18de ook maar iets van 55kg, nu dus 20 kg zwaarder. Ga tot 80 kg bulken en dan cutten, want heb nog wel wat kilo'tjes in mijn buik zitten.. Daardoor lijk ik ook een stuk minder breed.
Yeah, dat zal het wel zijn dan. Gewoon max bulken nu, lean worden kan altijd nog wel. Hoe oud ben je nu? :D

Ik heb zelf nog steeds de middel van een 14-jarige, combineer dat met grote afstand tussen schouders (had ik ook al als Ectomuis), lats trainen, en voila, v-taper.

pi_124285642
quote:

[..]

Dit, ja!

[..]

Ik probeer meZelf er altijd van te weerhouden al te straffe meningen te vormen over mijn mede gymnasten, maar een tijdje terug kwam er een nieuwe jongen, met belt en t-shirt waarop stond "heavy fucking metal".

Sjah, dan kan ik mezelf ook moeilijk bedwingen.
pi_124285753
quote:
14s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:18 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Yeah, dat zal het wel zijn dan. Gewoon max bulken nu, lean worden kan altijd nog wel. Hoe oud ben je nu? :D

Ik heb zelf nog steeds de middel van een 14-jarige, combineer dat met grote afstand tussen schouders (had ik ook al als Ectomuis), lats trainen, en voila, v-taper.

[ afbeelding ]
Knallend fysiekje wel ja. Beter voor jou dat je die aanleg voor een mooie v-vorm al had. Evengoed netjes gedaan toch?
pi_124286178
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ik tik volgend jaar de 30 aan :( Had vroeger altijd een six pack omdat ik zo dun was, dus ook gewoon nul chest. Rond mijn 21ste was een omslagpunt en kon ik voor het eerst een paar kilo extra vasthouden tot iets van 60, maar was echt skinny fat dus bolle buik en verder nog steeds zo mager als wat.
Vanaf mijn 23ste voor het eerst gaan trainen, bleek vnl aanleg te hebben voor borst en triceps. Rug biceps blijft mijn zwakke punt dus krijg niet snel een mooi uitgesproken V. Blijf mijn armen enorm dun vinden en doe dus ook maar isolatie erbij. Krijg wel enorm snel een buik, hoe clean ik ook eet zelfs op 2k aan kcal. Ook als ik afval blijf ik een bolle buik houden al lijk ik verder wel te slinken, heel vreemd.
pi_124286288
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Je hebt je schouders wel erg naar voren hangen of niet?
If not now, then when.
pi_124286715
He bois,

Train nu al sinds maanden vijf keer per week + 2 x per week minstens 35km hardlopen (verspreid over 2x) en ben nu al tijdje hele dagen moe, laag libido, geen puf. Denk dat ik overtraind ben.. Ik slaap altijd van 11-8 dus dat moet het probleem niet zijn lijkt mij. Iemand tips hoe dit tegen te gaan? Deload?
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_124286798
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:48 schreef Kerol het volgende:
He bois,

Train nu al sinds maanden vijf keer per week + 2 x per week minstens 35km hardlopen (verspreid over 2x) en ben nu al tijdje hele dagen moe, laag libido, geen puf. Denk dat ik overtraind ben.. Ik slaap altijd van 11-8 dus dat moet het probleem niet zijn lijkt mij. Iemand tips hoe dit tegen te gaan? Deload?
Iets meer info over je schema krachttraining. 5x per week kan maar zorg wel voor genoeg herstel. 2x 35km per week rennen lijkt mij echt te veel. Ook mensen die een marathon gaan lopen, lopen maar kort 35km om daarna weer wat af te bouwen.
pi_124286800
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Je hebt je schouders wel erg naar voren hangen of niet?
Yep. Die krengen zijn compleet uit verhouding gegroeid. Geeft een leuk effect, maar serious troubles om ze naar achter te houden. (ook bij trainen) Loop ze de hele dag te corrigeren, *nu* ook weer, thanks. :P

Ergens klopt mijn lichaam niet, alsof het eerst dacht "hey laat ik lekker een meisje worden", toen "nouja toch maar een mannetje dan", "laat ik maar lekker mager blijven dan lijk je zo'n laffe tak", en toen ineens "BANG, hier moet wat spiermassa en daar en hier en zo ook wat, zoo, kijk eens aan". Ik heb waarschijnlijk ook het skelet van een meisje. :D

Volgens mij denkt het nu ook nog, "hey, jij moet nog een paar cm langer worden, net als je pa en je broer". Hopelijk werk ik dat niet tegen nu. :') Straks was die testosteron hier helemaal niet voor bedoeld. :o
pi_124286808
@ Kerol
Je trainingsintensiteit mag wel wat omlaag. Je hebt nergens rust momenten als ik zie wat je allemaal doet. Waarom train je 5x per week?
  woensdag 20 maart 2013 @ 11:50:44 #96
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_124286821
quote:
He bois,

Niet zozeer deload, maar gewoon rust.
  woensdag 20 maart 2013 @ 11:51:59 #97
157922 fathank
pi_124286859
quote:
14s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:50 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Yep. Die krengen zijn compleet uit verhouding gegroeid. Geeft een leuk effect, maar serious troubles om ze naar achter te houden. (ook bij trainen) Loop ze de hele dag te corrigeren, *nu* ook weer, thanks. :P

Ergens klopt mijn lichaam niet, alsof het eerst dacht "hey laat ik lekker een meisje worden", toen "nouja toch maar een mannetje dan", "laat ik maar lekker mager blijven dan lijk je zo'n laffe tak", en toen ineens "BANG, hier moet wat spiermassa en daar en hier en zo ook wat, zoo, kijk eens aan". Ik heb waarschijnlijk ook het skelet van een meisje. :D

Volgens mij denkt het nu ook nog, "hey, jij moet nog een paar cm langer worden, net als je pa en je broer". Hopelijk werk ik dat niet tegen nu. :')
Dat is 't nadeel van te lang doorgaan met Starting Strength. Veel pressen, maar te weinig werk voor je rear delts.
pi_124287024
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:32 schreef ssebass het volgende:

[..]

Ik tik volgend jaar de 30 aan :( Had vroeger altijd een six pack omdat ik zo dun was, dus ook gewoon nul chest. Rond mijn 21ste was een omslagpunt en kon ik voor het eerst een paar kilo extra vasthouden tot iets van 60, maar was echt skinny fat dus bolle buik en verder nog steeds zo mager als wat.
Vanaf mijn 23ste voor het eerst gaan trainen, bleek vnl aanleg te hebben voor borst en triceps. Rug biceps blijft mijn zwakke punt dus krijg niet snel een mooi uitgesproken V. Blijf mijn armen enorm dun vinden en doe dus ook maar isolatie erbij. Krijg wel enorm snel een buik, hoe clean ik ook eet zelfs op 2k aan kcal. Ook als ik afval blijf ik een bolle buik houden al lijk ik verder wel te slinken, heel vreemd.
Wow heel vreemd, op 2000 kcal nog een buik? :o Is dat echt gewoon vet? Of is je houding verkeerd ofzo?

Zou echt de meeste jongens aanraden om zo rond hun 17-18e te gaan trainen. Hier heb je zoveel aan. :D

quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:21 schreef NomanIW het volgende:

[..]

Knallend fysiekje wel ja. Beter voor jou dat je die aanleg voor een mooie v-vorm al had. Evengoed netjes gedaan toch?
Yeah, ben wel blij nu. Moet er niet aan denken dat ik nog mager zou zijn, zeker bij deze lengte. Ergens zou ik me dan gewoon inferieur voelen. :')

quote:
14s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:51 schreef fathank het volgende:

[..]

Dat is 't nadeel van te lang doorgaan met Starting Strength. Veel pressen, maar te weinig werk voor je rear delts.
Signed. Absoluut, ga for the love of God die Babylover's variant doen, want ideaal is dit niet. En dan te bedenken dat de originele SS niet eens barbell rows of pullups heeft. ;(
pi_124287043
quote:
14s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:50 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Volgens mij denkt het nu ook nog, "hey, jij moet nog een paar cm langer worden, net als je pa en je broer". Hopelijk werk ik dat niet tegen nu. :') Straks was die testosteron hier helemaal niet voor bedoeld. :o
Hier zijn ook stretches voor, naast oefeningen. Verbosity kan je er vast wel wat geven.
If not now, then when.
  woensdag 20 maart 2013 @ 12:02:33 #100
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124287199
quote:
11s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:56 schreef Panzermaus het volgende:

[..]
Zou echt de meeste jongens aanraden om zo rond hun 17-18e te gaan trainen. Hier heb je zoveel aan. :D

[..]

Yeah, ben wel blij nu. Moet er niet aan denken dat ik nog mager zou zijn, zeker bij deze lengte. Ergens zou ik me dan gewoon inferieur voelen. :')

[..]

Zelf ook pas begonnen toen ik 22-23 was ofzo... Nu pas op 26 jarige leeftijd echt serieus (ik dacht dat ik toen ook serieus was, maar no man...)

Hopelijk is het niet te laat om een nice fysiek te krijgen :P
YouTube
pi_124287271
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 12:02 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Zelf ook pas begonnen toen ik 22-23 was ofzo... Nu pas op 26 jarige leeftijd echt serieus (ik dacht dat ik toen ook serieus was, maar no man...)

Het is nooit te laat bro.
If not now, then when.
pi_124287288
quote:

[..]

Hier ongeveer zelfde verhaal... Gewoon doorgaan en blijven trainen... Het zal ongetwijfeld wat minder snel gaan als bij jongeren, maar dat fysiek komt er wel.
..
..
  woensdag 20 maart 2013 @ 12:08:35 #103
157922 fathank
pi_124287402
quote:

[..]

Nee joh kan zat, ik ben ook 26. Laatste anderhalf jaar pas echt serieus bezig. Daarvoor altijd een beetje aankloten in de gym. Sta er tegenwoordig aardig festivalproof bij al zeg ik het zelf. Biceps moeten nog wel wat bijtrekken, en wat meer definitie in de quads zou ook leuk zijn nog voor de zomer. Voor de rest ben ik aardig tevreden. Ik kom van "ik heb een snelle stofwisseling ik kan eten wat ik wil" 1800 kcal dieet af, met als resultaat jarenlang rond de 60 kg gewogen op ~1.79 meter. Tegenwoordig schommel ik tussen de 77 en 79 kg. Helaas vanwege drukte op 't werk en een verhuizing schiet de laatste weken 't trainen er een beetje bij in :(.

En voor de rest is er altijd nog D-bol en Winny :7
  woensdag 20 maart 2013 @ 12:21:07 #104
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124287840
quote:
14s.gif Op woensdag 20 maart 2013 12:08 schreef fathank het volgende:

[..]

Nee joh kan zat, ik ben ook 26. Laatste anderhalf jaar pas echt serieus bezig. Daarvoor altijd een beetje aankloten in de gym. Sta er tegenwoordig aardig festivalproof bij al zeg ik het zelf. Biceps moeten nog wel wat bijtrekken, en wat meer definitie in de quads zou ook leuk zijn nog voor de zomer. Voor de rest ben ik aardig tevreden. Ik kom van "ik heb een snelle stofwisseling ik kan eten wat ik wil" 1800 kcal dieet af, met als resultaat jarenlang rond de 60 kg gewogen op ~1.79 meter. Tegenwoordig schommel ik tussen de 77 en 79 kg. Helaas vanwege drukte op 't werk en een verhuizing schiet de laatste weken 't trainen er een beetje bij in :(.

En voor de rest is er altijd nog D-bol en Winny :7
Hoeveel cals eet je nu?

Heb je picture van je fysiek?
Let us be the judge of that :7
YouTube
  woensdag 20 maart 2013 @ 12:24:08 #105
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_124287929
quote:

[..]

Waar trainen jullie in?

How about you guys?

[..]

Gewoon korte broek het hele jaar door en tshirt met sportschoenen, zie mensen altijd kijken van wtf als ik over straat loop zo :) ben al 2 jaar niet ziek geweest.
pi_124288045
quote:

[..]

Waar trainen jullie in?

How about you guys?

[..]

Altijd korte broek, met t-shirt en (binnen)sportschoenen.

De status haal ik weg bij mijn xxl nutrition drank bidon :')
..
..
  woensdag 20 maart 2013 @ 12:30:58 #107
157922 fathank
pi_124288184
Zo rond de 2800 á 3000 ongeveer. Hou t niet meer zo precies bij de laatste tijd. Komt wel weer als de drukte achter de rug is en ik gewoon weer fatsoenlijk 3x per week naar de gym kan/ga. Geen pics ivm herkenbaarheid. Alleen een trollface over m'n gezicht geplakt is niet echt voldoende om herkenbaarheid tegen te gaan als ik shirtless pics op internet ga gooien :@.
pi_124288209
quote:
14s.gif Op woensdag 20 maart 2013 12:30 schreef fathank het volgende:
Zo rond de 2800 á 3000 ongeveer. Hou t niet meer zo precies bij de laatste tijd. Komt wel weer als de drukte achter de rug is en ik gewoon weer fatsoenlijk 3x per week naar de gym kan/ga. Geen pics ivm herkenbaarheid. Alleen een trollface over m'n gezicht geplakt is niet echt voldoende om herkenbaarheid tegen te gaan als ik shirtless pics op internet ga gooien :@.
Tattoo?
..
..
  woensdag 20 maart 2013 @ 12:32:42 #109
157922 fathank
pi_124288255
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 12:31 schreef jemappellefrikandelle het volgende:

[..]

Tattoo?
Een paar en 2 flinke niet alledaagse littekens :P
  woensdag 20 maart 2013 @ 12:36:58 #110
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124288404
quote:
14s.gif Op woensdag 20 maart 2013 12:30 schreef fathank het volgende:
Tja wie zou er eigenlijk misbruik van kunnen maken?
YouTube
pi_124288459
quote:
14s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:19 schreef seto het volgende:

[..]

Mijn creatie dus ja :P

Nee hoor, hij kan nu inderdaad beter naar het ONZ-topic.
Lijkt mij een goed plan. Ik vind het eigenlijk wel grappig gedaan. btw.
pi_124288476
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:50 schreef ssebass het volgende:

[..]

Iets meer info over je schema krachttraining. 5x per week kan maar zorg wel voor genoeg herstel. 2x 35km per week rennen lijkt mij echt te veel. Ook mensen die een marathon gaan lopen, lopen maar kort 35km om daarna weer wat af te bouwen.
3 day split, dus genoeg herstel voor de spiertjes moet lukken. Het is trouwens in totaal ong. 35km per week, dus een keer 20km en een keer 15 oid. Ben alleen een strever, geil op self-improvement dus wil altijd verder. Ook al is dat misschien niet altijd goed :P
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:50 schreef Questular het volgende:

@ Kerol
Je trainingsintensiteit mag wel wat omlaag. Je hebt nergens rust momenten als ik zie wat je allemaal doet. Waarom train je 5x per week?
Omdat ik met split-schema's werk van 3 dagen. Elke spiergroep komt zo ongeveer 2x per week aan bod. Hardlopen doe ik vaak 's avonds op de dag dat ik ook al getrained heb. Wellicht is dat iets teveel van het goede.
quote:
7s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:50 schreef Snakey het volgende:

[..]

Niet zozeer deload, maar gewoon rust.
Welke vorm van rust? Paar dagen niet trainen? Of meer rust pakken door m'n schema om te gooien naar 3x pw en dan fullbody?

Zit trouwens al anderhalf maand in de cut.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_124288565
quote:
He bois,

5x + al die cardio is veel te veel.

Meer rustdagen.
  woensdag 20 maart 2013 @ 12:43:15 #114
157922 fathank
pi_124288607
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 12:36 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Geen idee maar dat maakt me ook niet zoveel uit. Mensen hoeven niet te weten wie er achter m'n nickname schuilgaat.
  woensdag 20 maart 2013 @ 12:44:20 #115
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_124288647
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 12:36 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ik plak soms mijn lichaam onder het hoof van anderen om daarna pagga te slaan, weet niet of dat misbruik is?
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  woensdag 20 maart 2013 @ 12:45:56 #116
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_124288699
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 12:39 schreef Kerol het volgende:

[..]

3 day split, dus genoeg herstel voor de spiertjes moet lukken. Het is trouwens in totaal ong. 35km per week, dus een keer 20km en een keer 15 oid. Ben alleen een strever, geil op self-improvement dus wil altijd verder. Ook al is dat misschien niet altijd goed :P

[..]

Omdat ik met split-schema's werk van 3 dagen. Elke spiergroep komt zo ongeveer 2x per week aan bod. Hardlopen doe ik vaak 's avonds op de dag dat ik ook al getrained heb. Wellicht is dat iets teveel van het goede.

[..]

Welke vorm van rust? Paar dagen niet trainen? Of meer rust pakken door m'n schema om te gooien naar 3x pw en dan fullbody?

Je doet nu in ieder geval teveel, zeker voor de intake die je nu hebt in de cut. Ik zou even een week rust pakken, of op zijn minst heel licht trainen zodat je goed uitrust. Ook proberen wat meerslaap te pakken. En daarna in ieder geval naar een 3 day schema gaan.
pi_124289130
quote:

[..]

Denk dat je mij bedoelt, ik heb nooit gezegd dat het net een hardcoregym was, maar ik ken verder niemand in dit topic die bij F4F R'dam zit. Wel dat we hier (F4F R'dam Centraal) gewoon alles hebben wat je nodig hebt, squatrek, olympische barbells, incline/decline/flat bench, dumbells tot 48kg. En een flink aantal huge mofos.
Het is wel anders bij de overige F4F vestigingen in R'dam, die zou ik overigens wel als een standaard show off gym bestempelen met de bijbehorende clichés.

Maar goed, ik ben hier niet om reclame te maken (het is al druk genoeg :') ), vond je opmerking alleen een beetje persoonlijk worden. Je hoeft me verder niet te geloven maar mag natuurlijk altijd langskomen. :)
  woensdag 20 maart 2013 @ 13:08:05 #118
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124289438
Je voorste schouderspieren, waar pak je die goed mee?

Ik heb nu een deuk zitten tussen mijn schouder en chest....
Mijn schouders staan ook iets naar voren namelijk.
YouTube
  woensdag 20 maart 2013 @ 13:12:23 #119
69994 seto
-|||--------|||-
pi_124289584
OHP gewoon.
Seto is zo ene baas he
pi_124289736
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 12:58 schreef Asgard het volgende:

[..]

Denk dat je mij bedoelt, ik heb nooit gezegd dat het net een hardcoregym was, maar ik ken verder niemand in dit topic die bij F4F R'dam zit. Wel dat we hier (F4F R'dam Centraal) gewoon alles hebben wat je nodig hebt, squatrek, olympische barbells, incline/decline/flat bench, dumbells tot 48kg. En een flink aantal huge mofos.
Het is wel anders bij de overige F4F vestigingen in R'dam, die zou ik overigens wel als een standaard show off gym bestempelen met de bijbehorende clichés.

Maar goed, ik ben hier niet om reclame te maken (het is al druk genoeg :') ), vond je opmerking alleen een beetje persoonlijk worden. Je hoeft me verder niet te geloven maar mag natuurlijk altijd langskomen. :)
Je hebt gelijk: ik was wat te irriterent: mijn excuses.
pi_124289745
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 13:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
Je voorste schouderspieren, waar pak je die goed mee?

Ik heb nu een deuk zitten tussen mijn schouder en chest....
Mijn schouders staan ook iets naar voren namelijk.
bench press varianten
dips
overhead presses

anterior delts zijn bij mij overontwikkeld t.o.v. met name posterior delts, net als bij 99% van alle krachtsporters.

'deuk' tussen schouder en chest klinkt meer als een gebrek aan massa op de borst

hoe lang train je al?
pi_124289769
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 12:39 schreef Kerol het volgende:

[..]

[..]

[..]

Kan nog steeds van alles zijn, maar aan je klachten te horen doe je te veel.

Je zit in de cut, dus al minder energie. Krijg je voldoende goede voeding binnen? Hoe zit het met slaap, slaap je minstens 8 uur per nacht? Met krachttraining ga je dan tot fail? Hoeveel oefeningen doe je, sets, reps?
pi_124289819
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 13:15 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Je hebt gelijk: ik was wat te irriterent: mijn excuses.
No prob ;)
  woensdag 20 maart 2013 @ 13:21:52 #124
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124289970
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 13:15 schreef 16meter het volgende:

[..]

bench press varianten
dips
overhead presses

anterior delts zijn bij mij overontwikkeld t.o.v. met name posterior delts, net als bij 99% van alle krachtsporters.

'deuk' tussen schouder en chest klinkt meer als een gebrek aan massa op de borst

hoe lang train je al?
Ja al best een poos dus met tussenpozen, en niet wetende wat ik deed periodes etc.

Schouders zijn sowieso wat slecht ontwikkeld, denk dat het samenhang is met incline chest press en dat ik er dan wel kom.
YouTube
pi_124290021
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 12:42 schreef 16meter het volgende:

[..]

5x + al die cardio is veel te veel.

Meer rustdagen.
Will do :)
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 12:45 schreef Snakey het volgende:

[..]

Je doet nu in ieder geval teveel, zeker voor de intake die je nu hebt in de cut. Ik zou even een week rust pakken, of op zijn minst heel licht trainen zodat je goed uitrust. Ook proberen wat meerslaap te pakken. En daarna in ieder geval naar een 3 day schema gaan.
3 day schema als in: 3x full body?

quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 13:16 schreef ssebass het volgende:

[..]

Kan nog steeds van alles zijn, maar aan je klachten te horen doe je te veel.

Je zit in de cut, dus al minder energie. Krijg je voldoende goede voeding binnen? Hoe zit het met slaap, slaap je minstens 8 uur per nacht? Met krachttraining ga je dan tot fail? Hoeveel oefeningen doe je, sets, reps?
Minstens acht uur slaap, let ik altijd op. Voeding is prima, min.180g eiwit per dag en min.90g vet. KT ga ik inderdaad tot fail en als ik de 3x12 reps aantik pak ik hem de volgende keer zwaarder. Alleen bij BP, DL, OHP en SQ doe ik 5 reps. Gemiddeld per training doe ik zes tot acht oefeningen. Binnen 't uur ben ik weg mits ik geen cardio ga doen.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  woensdag 20 maart 2013 @ 13:24:40 #126
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_124290071
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 13:23 schreef Kerol het volgende:

Dat zou ik niet doen, drie dagen split bedoel ik.
pi_124290095
Kwestie van voorkeur.
pi_124290105
quote:
7s.gif Op woensdag 20 maart 2013 13:24 schreef Snakey het volgende:

[..]

Dat zou ik niet doen, drie dagen split bedoel ik.
Behoud ik dan m'n spiermassa maximaal tijdens m'n cut? Ook daarom train ik ook zo vaak, omdat ik bang ben wat kwijt te raken tijdens de cut.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_124290176
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 13:25 schreef Kerol het volgende:

[..]

Behoud ik dan iig m'n spiermassa tijdens m'n cut? Ook daarom train ik ook zo vaak, omdat ik bang ben wat kwijt te raken tijdens de cut.
Kan me vergissen, maar dat lijkt me eerder contraproductief.
  woensdag 20 maart 2013 @ 13:29:20 #130
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_124290244
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 13:25 schreef 16meter het volgende:
Kwestie van voorkeur.
Als je 3x per week zwaar gaat met een FB kan dat ook behoorlijk uitputtend zijn.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 13:25 schreef Kerol het volgende:

[..]

Behoud ik dan m'n spiermassa maximaal tijdens m'n cut? Ook daarom train ik ook zo vaak, omdat ik bang ben wat kwijt te raken tijdens de cut.
Je raakt niet zomaar spiermassa kwijt. Vaak raak je juist spiermassa kwijt door langdurig te vaak en te zwaar te trainen.
pi_124290255
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 13:23 schreef Kerol het volgende:

[..]

Will do :)

[..]

[..]

Minstens acht uur slaap, let ik altijd op. Voeding is prima, min.180g eiwit per dag en min.90g vet. KT ga ik inderdaad tot fail en als ik de 3x12 reps aantik pak ik hem de volgende keer zwaarder. Alleen bij BP, DL, OHP en SQ doe ik 5 reps. Gemiddeld per training doe ik zes tot acht oefeningen. Binnen 't uur ben ik weg mits ik geen cardio ga doen.
Volgens mij heb je voor de spiergroepen na fail een hersteltijd van ongeveer 6 dagen. Maargoed erg persoonlijk. Weet niet wat je precies doet. 8 oefeningen in een split schema lijkt mij ook wat veel. Stap eens over op 3x per week kracht en kijk of je je beter gaat voelen. Ik heb soms ook rustweken, even twee weken geen training. Werkt voor mij goed. Sommigen doen nog veel langer.
pi_124290371
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 13:29 schreef Snakey het volgende:

[..]

Als je 3x per week zwaar gaat met een FB kan dat ook behoorlijk uitputtend zijn.

[..]

Je raakt niet zomaar spiermassa kwijt. Vaak raak je juist spiermassa kwijt door langdurig te vaak en te zwaar te trainen.
Intensiteit omhoog, volume omlaag.

Zijn genoeg mensen die full body doen tijdens een cut.

Mensen vergeten vaak dat tijdens een body spart split verschillende spiergroepen het ook bijna elke training flink te verduren hebben.
pi_124290493
quote:

[..]

F4F in A'dam heeft ook dit soort verschillen. De ene vestiging heeft alles van een squatrek tot 44kg dumbbells, waar de volgende maar tot 30 kg gaat en maar 1 barbell heeft in de hele vestiging..
pi_124290532
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 13:29 schreef Snakey het volgende:

Ok! Weer wat geleerd.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 13:29 schreef ssebass het volgende:

[..]

Volgens mij heb je voor de spiergroepen na fail een hersteltijd van ongeveer 6 dagen. Maargoed erg persoonlijk. Weet niet wat je precies doet. 8 oefeningen in een split schema lijkt mij ook wat veel. Stap eens over op 3x per week kracht en kijk of je je beter gaat voelen. Ik heb soms ook rustweken, even twee weken geen training. Werkt voor mij goed. Sommigen doen nog veel langer.
Hersteltijd van 6 dagen? :o Ik houd altijd 72 uur aan.. Merk altijd dat ik zeer snel hersteld ben, maar deze periode dat ik extreem moe ben vertelt me weer juist iets anders.. Vaag dit.

Wel moeilijk om week rust te nemen, maar goed we doen het voor m'n eigen bestwil.

Bedankt allen!

Misschien heeft Stereotomy of Snakey (of iemand anders natuurlijk :P) nog een leuk artikeltje over de cut en wat betreft het spierverlies/behoud met trainen?
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_124290810
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 13:35 schreef moonhammer het volgende:

[..]

F4F in A'dam heeft ook dit soort verschillen. De ene vestiging heeft alles van een squatrek tot 44kg dumbbells, waar de volgende maar tot 30 kg gaat en maar 1 barbell heeft in de hele vestiging..
Ja, komt denk ik gewoon doordat ze met een standaard riedeltje beginnen en daarna uitbouwen adh publiek (de 2e F4F hier in R'dam is na 2 jaar nog steeds een lachertje, maar daar komen dan ook vnl vrouwen en curlboys). De F4F waar ik train was de eerste in R'dam en in het begin hadden ze ook niet alles, squatrek is er pas sinds 3 jaar. Er trainen hier best grote gasten en er werd vaak gevraagd naar dat soort materiaal en dat is er dus ook gekomen. Scheelt ook dat de vaste instructeurs hier (al zijn het douchebags) ook serieuze BB'ers zijn en ook squatten/deadliften.
pi_124291552
Vandaag voor het eerst m'n hamstrings gestretcht met dat apparaat wat ik laatst postte. Wat een kutgevoel was dat zeg. Maarja, als het helpt dan heb ik dat er graag voor over.
pi_124291695
Heb trouwens sinds een week of 2 pijn aan de binnenkant van m'n linker knie.

Doet alleen een beetje pijn als ik mijn been volledig strek. Niet als ik sta ofzo, maar wanneer er echt een beetje druk op komt, bijv. als ik mijn quadriceps aanspan. (leg extensions)

Train 2x per week benen en doe ook 4x per week 12 minuutjes cardio.

In principe kan ik er gewoon mee trainen, maar ik merk tot nu toe geen verbetering. Leg presses en leg extensions sla ik al over. Iemand ervaring met zoiets?
  woensdag 20 maart 2013 @ 14:15:53 #138
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124291866
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 14:10 schreef 16meter het volgende:

Doet alleen een beetje pijn als ik mijn been volledig strek. Niet als ik sta ofzo, maar wanneer er echt een beetje druk op komt, bijv. als ik mijn quadriceps aanspan. (leg extensions)

In principe kan ik er gewoon mee trainen, maar ik merk tot nu toe geen verbetering. Leg presses en leg extensions sla ik al over. Iemand ervaring met zoiets?
Heb je geen vocht in je knie zitten? Dat kan echt funest zijn....
YouTube
pi_124292274
quote:

Niet helemaal hetzelfde maar ik heb last van chondropathie . Echt irritant want ik kan hierdoor al bijna een jaar niet meer serieus squatten, alleen nog maar zeer lichtjes.
pi_124292950
Ik heb trouwens nog steeds die vrijwel volle pot NO Xplode 1.0 exp 03/2013.
Gratis dus.
Indien vandaag geen reactie gaat ie in de kliko.
pi_124293073
Hebben jullie dit ooit gelezen: http://www.reddit.com/r/F(...)measurement_results/
If not now, then when.
pi_124293091
edit: laat maar :P
  woensdag 20 maart 2013 @ 14:51:15 #143
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_124293161
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 14:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hebben jullie dit ooit gelezen: http://www.reddit.com/r/F(...)measurement_results/
Leuk middelbare school experimentje ;)

Fijn dat hij dat zo gedaan heeft, maar alle mensen zijn zo geschokt omdat ze de methodes en resultaten niet in context kunnen interpreteren. De uitvoerder plaatste sowieso al waarschuwingen dat er grote margins of error zouden zijn etc.

Dit was een paar maanden geleden hier langsgekomen, leuk dat er nog steeds over gepraat wordt.
Confidence through competence
pi_124293261
quote:

Kan zelf ook geen leg extensions doen. Heb vroeger altijd zwakke knieën gehad, zelfs een paar keer dat hij uit de kom ging en daarna weer terugging met een rare knak :') Maar ik kan gelukkig wel squatten en lunges etc :Y
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
pi_124293321
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 14:15 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Heb je geen vocht in je knie zitten? Dat kan echt funest zijn....
Geen vocht, ook niet dik. En het is een zeurend pijntje dat ik voel bij het strekken, geen ziek stekende pijn. Als ik goed opgewarmd ben lijkt het ook iets minder te zijn.

Kijk het wel even aan..
pi_124293349
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 14:51 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Leuk middelbare school experimentje ;)

Fijn dat hij dat zo gedaan heeft, maar alle mensen zijn zo geschokt omdat ze de methodes en resultaten niet in context kunnen interpreteren. De uitvoerder plaatste sowieso al waarschuwingen dat er grote margins of error zouden zijn etc.

Dit was een paar maanden geleden hier langsgekomen, leuk dat er nog steeds over gepraat wordt.
Dat heeft hij er past later bijgezet.
If not now, then when.
pi_124293416
Vandaag is er trouwens een AMA met Silverhydra zie ik. Dat is wel interessant.

http://www.reddit.com/r/A(...)ma_march_20_1pm_est/
If not now, then when.
pi_124294724
Iemand had een paar topic geleden 2 potjes kruiden getoond, welke waren dat?
Kon het niet meer vinden
pi_124294778
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 15:29 schreef ZetaOS het volgende:
Iemand had een paar topic geleden 2 potjes kruiden getoond, welke waren dat?
Kon het niet meer vinden
Mrs Dash spices, gepost door Yuri_Balkan.
pi_124295358
quote:
14s.gif Op woensdag 20 maart 2013 15:30 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Mrs Dash spices, gepost door Yuri_Balkan.
Dankjewel!

Iemand nog de deeplink naar die post, kon hem niet vinden.
pi_124296562
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:18 schreef seto het volgende:

[..]

Preacher curls zijn juist zwaarder dus je kan minder curlen, maar wel betere isolatie indd.
Je had gelijk, eerste serie van 15 kon ik niet afmaken, maar daarna de series van 10 was bijna te licht, dus die 15 haal ik binnenkort wel.

Vandaag dit gedaan:
1e keer deze rug+biceps sessie van mijn nieuwe schema

Lower back 4x12 x 35 kg
Wide grip lat pull 3x12 x 35 kg
Cable row: 4x10 x 20 kilo ging me tot de laatste serie te makkelijk, volgende keer minstens 25 kg
halter curl scott bank 1x8 x 15 kg, naadje, daarna 3 x 10 x 10 kg en dat ging lekker.
Incline (liggend op schuine bank) biceps dumbbells 3x10 x 6 kg per hand
Dan nog ff 15 minuten loopband, gemiddelde helling 11.5 % en dat was het voor vandaag.
  woensdag 20 maart 2013 @ 16:12:58 #153
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_124296670
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 16:10 schreef MarMar het volgende:

[..]

Je had gelijk, eerste serie van 15 kon ik niet afmaken, maar daarna de series van 10 was bijna te licht, dus die 15 haal ik binnenkort wel.

Vandaag dit gedaan:
1e keer deze rug+biceps sessie van mijn nieuwe schema

Lower back 4x12 x 35 kg
Wide grip lat pull 3x12 x 35 kg
Cable row: 4x10 x 20 kilo ging me tot de laatste serie te makkelijk, volgende keer minstens 25 kg
halter curl scott bank 1x8 x 15 kg, naadje, daarna 3 x 10 x 10 kg en dat ging lekker.
Incline (liggend op schuine bank) biceps dumbbells 3x10 x 6 kg per hand
Dan nog ff 15 minuten loopband, gemiddelde helling 11.5 % en dat was het voor vandaag.
squat je ook?
Deathlift or Die.
  woensdag 20 maart 2013 @ 16:15:00 #154
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_124296770
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 14:56 schreef 16meter het volgende:

[..]

Geen vocht, ook niet dik. En het is een zeurend pijntje dat ik voel bij het strekken, geen ziek stekende pijn. Als ik goed opgewarmd ben lijkt het ook iets minder te zijn.

Kijk het wel even aan..
Je m. vastus medialis van de quadriceps zorgt voor de slot extensie van je knie. De ligamenten in je knie komen bij de eindgrenzen(bijv. Extensie of flexie) op spanning en kunnen pijn veroorzaken.

Als het je vastus zou zijn dan doet het bij isometrisch aanspannen waarschijnlijk pijn? Anders kan de mediale band beschadigd/ geirriteerd zijn.

Maar hoe is het ontstaan? Wat gebeurde er voor beweging/activiteit.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_124296883
quote:
14s.gif Op woensdag 20 maart 2013 16:12 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

squat je ook?
In mijn sessie van gister ja, (deze week met 4daysplit begonnen)
Squats met 30 kg, deadlifts idem en dan nog calf raises met 25 kg, legpress (100 kg) en leg curl met 35 kg, leuk begin wel vond ik zelf.
Hiervoor deed ik 3 keer per week fullbody in series van 15, nu hou ik series van 10 tot 12 aan en ga ik meer voor massa, afgelopen maanden begon vanuit revalideren (heb mezelf infeite uit de rolstoel getraind, beginnend met 10 meter lopen, toen 100 meter, toen geleidelijk naar kilometers, toen ook maar sportschool erbij) Ben wel heel benieuwd hoever ik ga komen :) anything is possible.
Dan doe ik op dag 5 nog een uurtje bodypump, omdat het leuk is :)
  woensdag 20 maart 2013 @ 16:23:31 #156
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_124297192
quote:
14s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Hier zijn ook stretches voor, naast oefeningen. Verbosity kan je er vast wel wat geven.
Upper-cross syndrome kan je op zoeken. Staat aangegeven wat je kan trainen ( mm. trapezius, rhomboideus) en strechten van (mm.pectoralis major en minor)
Verbo is terug?
  woensdag 20 maart 2013 @ 16:26:10 #157
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_124297326
Blijft klote advies geven met mobiel. Kan eventueel thuis nog wat boeken erbij pakken als je meer info wil.

P.s. Yuri jij had GIRD toch met de sleeper stretch? Bij jou zijn de achterste spieren/ligamenten dan verkort en moet je die rekken. Maar die doe je nu al. :D

[ Bericht 55% gewijzigd door Verbosity op 20-03-2013 16:31:40 ]
Verbo is terug?
pi_124298899
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2013 16:26 schreef Verbosity het volgende:
Blijft klote advies geven met mobiel. Kan eventueel thuis nog wat boeken erbij pakken als je meer info wil.

P.s. Yuri jij had GIRD toch met de sleeper stretch? Bij jou zijn de achterste spieren/ligamenten dan verkort en moet je die rekken. Maar die doe je nu al. :D
Ik snap de zin niet zo goed. Ik had een inpingement en daar had je vele soorten van en ik had een scapula dyskinesie en een GIRD. Ik heb als oefening meegekregen de sleeper stretch die ik 2x per dag moet uitvoeren. Snap niet wat je precies bedoelt met "jij had GIRD toch met de sleeper stretch". :P
If not now, then when.
pi_124299383
quote:
11s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:56 schreef Panzermaus het volgende:

Signed. Absoluut, ga for the love of God die Babylover's variant doen, want ideaal is dit niet. En dan te bedenken dat de originele SS niet eens barbell rows of pullups heeft. ;(
Hoe lang had je SS gedaan dan?
  woensdag 20 maart 2013 @ 17:15:07 #160
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_124299425
Sleeper stretch had je mee gekregen als oefening. Deze worden gebruikt om GIRD, wat vaak gepaard gaat met impingement, op te lossen. Neem aan dat je m.supraspinatus de oorzaak is bij de impingement vandaar daar je schouderblad eerder omhoog gaat dan de andere kant om hem te ontlasten. De supraspinatus gebruik je namelijk ook voor de eerste ~30 graden abductie. Maar de voornamelijke functie is exorotatie (naar buiten toe draaien van de schouder).

[ Bericht 36% gewijzigd door Verbosity op 20-03-2013 18:52:09 ]
Verbo is terug?
pi_124301417
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 17:15 schreef Verbosity het volgende:
Sleeper stretch had je mee gekregen als oefening. Deze worden gebruikt om GIRD, wat vaak gepaard gaat met impingement, op te lossen. Neem aan dat je m.supraspinatus de oorzaak is bij de impingement vandaar daar je schouderblad eerder omhoog gaat dan de andere kant om hem te ontlasten. De supraspinatus gebruik je namelijk ook voor de eerste ~30 graden abductie. Maar de voornamelijke functie is exorotatie (naar binnen toe draaien van de schouder).
Oké bedankt. Ik snapte de zin eerder niet omdat je zegt "Jij had GIRD toch met de sleeper stretch". Beetje vage zin. :P
If not now, then when.
pi_124301444
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2013 16:15 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Je m. vastus medialis van de quadriceps zorgt voor de slot exten,sie van je knie. De ligamenten in je knie komen bij de eindgrenzen(bijv. Extensie of flexie) op spanning en kunnen pijn veroorzaken.

Als het je vastus zou zijn dan doet het bij isometrisch aanspannen waarschijnlijk pijn? Anders kan de mediale band beschadigd/ geirriteerd zijn.

Maar hoe is het ontstaan? Wat gebeurde er voor beweging/activiteit.
Kan niet echt zeggen wanneer het ontstaan is. Paar weken geleden merkte ik het op.

Alleen volledige extensie is pijnlijk.
pi_124301643
Ladies, vanavond bij de Aktie Sport overal 25% korting op, maar volgens mij moet je er wel een flyer voor hebben. De vestiging in Zoetermeer doet daar niet moeilijk over volgens mij, ik weet niet precies hoe dat bij andere vestigingen zit. Ik heb net iig een Adidas trainingspak voor 4 tientjes gekocht, die was al afgeprijsd vanwege opheffingsuitverkoop en daar nog 25% bovenop. :9 Wellicht de moeite waard om even naar je lokale Aktie Sport te bellen en te vragen hoe en wat.
pi_124301671
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 18:07 schreef 16meter het volgende:

[..]

Kan niet echt zeggen wanneer het ontstaan is. Paar weken geleden merkte ik het op.

Het zou misschien ook wel eens je meniscus kunnen zijn, aangezien je aangeeft dat het pijn doet als je druk geeft. Probeer je voet eens naar buiten te draaien terwijl je onderbeen een hoek van 90 graden maakt met je bovenbeen, of beter nog: ga liggen en laat iemand anders je onderbeen naar buiten draaien. Als dat pijn doet is de kans dik aanwezig dat je een gescheurde meniscus hebt.

Hoeft overigens niet altijd pijn te doen bij een gescheurde meniscus, mijn moeder had een jaar geleden een gescheurde meniscus en die voelde niks bij dit onderzoek.

Edit: nvm, niet goed gelezen. Gescheurde meniscus lijkt me niet waarschijnlijk aangezien je geen pijn hebt als je erop staat. Als het aanhoudt gewoon even naar de huisarts gaan.
  woensdag 20 maart 2013 @ 18:39:39 #165
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_124302599
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 17:15 schreef Verbosity het volgende:
Sleeper stretch had je mee gekregen als oefening. Deze worden gebruikt om GIRD, wat vaak gepaard gaat met impingement, op te lossen. Neem aan dat je m.supraspinatus de oorzaak is bij de impingement vandaar daar je schouderblad eerder omhoog gaat dan de andere kant om hem te ontlasten. De supraspinatus gebruik je namelijk ook voor de eerste ~30 graden abductie. Maar de voornamelijke functie is exorotatie (naar binnen toe draaien van de schouder).
Exorotatie is het naar buiten draaien van de arm.
Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Boks van Bendoe _O_
  woensdag 20 maart 2013 @ 19:01:24 #166
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_124303548
Fuck, je hebt gelijk. Over het hoofd gezien :{

quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 18:07 schreef 16meter het volgende:

[..]

Je kan een Valgus test proberen. Dan wordt de mediale collaterale band op spanning gebracht.

Moet iemand jou even helpen om deze test uit te voeren. De bedoeling is om een kleine ruk aan het onderbeen te geven en een druk beweging bij de arm die tegen het uiteinde van je femur(boven been) komt. Zo komt je been in een X-benen stand en breng je de binnenkant op rek/spanning.

Qua handvatting moet hij zo uitgevoerd worden, voer hem maar uit in volledige extensie (het makkelijkst):

Filmpje met uitleg:
Verbo is terug?
pi_124303556
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2013 18:39 schreef Bendoe het volgende:

[..]

Exorotatie is het naar buiten draaien van de arm.
-edit: ik moet echt eens beter op gaan letten op de uni :')
  woensdag 20 maart 2013 @ 19:05:16 #168
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_124303707
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 19:01 schreef meneer_valk het volgende:

[..]

Nope, als je je arm naar binnen draait draai je je schouder dus naar buiten en andersom. Zo geldt het iig voor de heup en volgens mij ook voor de schouder.
Exorotatie is je bovenarm die naar buiten draait. Endorotatie naar binnen (bijvoorbeeld arm op je rug).
Voor je heup heb je weer te maken met je tibia(onderbeen) als je onderbeen naar binnen toe beweegt gaat je heupgewricht naar buiten en vica versa.
Verbo is terug?
pi_124303800
Ideaal zo'n fysio in dit topic. _O_
If not now, then when.
pi_124304083
Meneer de fysio, mijn linkerknie kraakt als ik er doorheen buig, altijd. Ook als ik dus bijvoorbeeld de trap op loop. Het is een niet al te harde en lange kraak, alsof je met je hand door kiezelsteentjes heen gaat, zoiets. Het volume is wel zodanig dat ik het zelfs op kan nemen met m'n iPhone, wat kan dit zijn?
  woensdag 20 maart 2013 @ 19:16:08 #171
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_124304158
Genoeg gepraat, nu in beweging en naar de gym.
Verbo is terug?
pi_124304301
Dorsiflexie ditdat. Endo- en exorotatie doorelkaar halen :')
  woensdag 20 maart 2013 @ 19:22:21 #173
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_124304436
quote:
5s.gif Op woensdag 20 maart 2013 19:14 schreef no1uknow het volgende:
Meneer de fysio, mijn linkerknie kraakt als ik er doorheen buig, altijd. Ook als ik dus bijvoorbeeld de trap op loop. Het is een niet al te harde en lange kraak, alsof je met je hand door kiezelsteentjes heen gaat, zoiets. Het volume is wel zodanig dat ik het zelfs op kan nemen met m'n iPhone, wat kan dit zijn?
De laterale colateralle band en de iliotibiale band die over het bot gaan. Oftewel de buitenste band van je knie en de peesplaat. Heb het zelf ook af en toe. Zolang je er geen last van hebt negeren. Naast de knieschijf bij de gewrichts spleet kan je het voelen verplaatsen. :P
Verbo is terug?
pi_124304684
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2013 19:22 schreef Verbosity het volgende:

[..]

De laterale colateralle band en de iliotibiale band die over het bot gaan. Oftewel de buitenste band van je knie en de peesplaat. Heb het zelf ook af en toe. Zolang je er geen last van hebt negeren. Naast de knieschijf bij de gewrichts spleet kan je het voelen verplaatsen. :P
Heeft weer/temperatuur hier ook nog invloed op? Ik lijk dat vaker te hebben in slechter weer dan zomers weer en ik heb het al 100 jaar dus ik negeer het inderdaad ook gewoon als ik er geen last van heb.
  woensdag 20 maart 2013 @ 19:27:48 #175
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_124304688
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 19:19 schreef Diabox het volgende:
Dorsiflexie ditdat. Endo- en exorotatie doorelkaar halen :')
Sorry dat ik een fout maak :O
Verbo is terug?
pi_124304982
Haha. Net voor de gein gekeken of ik te zwaar was op de site van het voedingscentrum.

Man, 21 jaar, 190cm, 98kg. Zou een bmi van 27,1 hebben. Wat dus feitelijk op de grens zit van overgewicht. Terwijl mijn buikomtrek op 95cm zit.

Nu voel ik me dik. :')
pi_124305449
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 19:34 schreef MrGuma het volgende:
Haha. Net voor de gein gekeken of ik te zwaar was op de site van het voedingscentrum.

Man, 21 jaar, 190cm, 98kg. Zou een bmi van 27,1 hebben. Wat dus feitelijk op de grens zit van overgewicht. Terwijl mijn buikomtrek op 95cm zit.

Nu voel ik me dik. :')
Je weet best dat BMI alleen geldt bij gemiddeld en dat vetpercentage veel meer zegt. ):O
pi_124305488
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 19:45 schreef MarMar het volgende:

[..]

Je weet best dat BMI alleen geldt bij gemiddeld en dat vetpercentage veel meer zegt. ):O
Crap, busted! :P
  woensdag 20 maart 2013 @ 20:46:47 #179
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_124308929
Iemand idee voor een app waar ik m'n gewicht en waist kan loggen? liefst ook US Navy method-integratie.
BEASTMODE
pi_124309235
Ik train vooralsnog met dumbbells, alleen bij bepaalde oefeningen met veel gewicht aan 1 dumbbell verlies ik steeds de grip met m'n linkerhand. Ben redelijk ecto met smalle polsjes en vingers en tevens weinig kracht erin.

Mijn vraag: is het volgende echt een goede natuurlijke oplossing?

http://www.fitness-seller.nl/heavy-grips/
pi_124310555
Vandaag benen getraind...Altijd weer een bijzondere ervaring

Squats zonder Squat rek. Gewoon de barbell van de grond tillen en in je nek leggen.
Een vent die alleen bankdrukt als ie komt stond te kijken met een uitdrukking van Zooow, dats zwaar.

Daarna Deadlifts, lekker veel reps met een medium gewicht,...kennen ze niet bij Fit 4 Free.
Alsof een bosneger die voor het eerst in de westerse wereld komt en ziet dat er 10.000 bananen in een container passen.

Daarna Lunges door de hele sportschool met elke hand 22 kilo dumbbell, Als je Fit4Free A,veen kent is dat een behoorlijk stuk door het gewone volk heen.
Irritant is dat de Hele Gym je aan zit te staren van "ziek!"

In de rust beetje wezen bankdrukken...voor de lol om even bij te komen.

Op naar de Hindi pushups, gevolgd door one arm pushups, ja dan kijken de losers weer.
Ondertussen stonden 30 vrouwen met grote ogen te kijken terwijl ze te wachten voor de Yoga/Zumba/ les of zo.
Een jongen kreeg ruzie met zijn vriendin om dat ze wat aan mij vroeg (over pushups)..
" #%$KK! Ga je toch lekker met hem sporten!!" of iets in die strekking riep hij haar na :P

Tijd om naar huis te gaan en de beta`s met vriendin & Captain upperbody achter te laten.
:O
pi_124310818
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 21:12 schreef ZetaOS het volgende:

Squats zonder Squat rek. Gewoon de barbell van de grond tillen en in je nek leggen.
Een vent die alleen bankdrukt als ie komt stond te kijken met een uitdrukking van Zooow, dats zwaar.

Daarna Deadlifts, lekker veel reps met een medium gewicht,...kennen ze niet bij Fit 4 Free.
Alsof een bosneger die voor het eerst in de westerse wereld komt en ziet dat er 10.000 bananen in een container passen.

Daarna Lunges door de hele sportschool met elke hand 22 kilo dumbbell, Als je Fit4Free A,veen kent is dat een behoorlijk stuk door het gewone volk heen.

Op naar de Hindi pushups, gevolgd door one arm pushups, ja dan kijken de losers weer.
Ondertussen stonden 30 vrouwen met grote ogen te kijken terwijl ze te wachten voor de Yoga/Zumba/ les of zo.
Een jongen kreeg ruzie met zijn vriendin om dat ze wat aan mij vroeg (over pushups)..
" #%$KK! Ga je toch lekker met hem sporten!!" of iets in die strekking riep hij haar na :P

Tijd om naar huis te gaan en de beta`s met vriendin & Captain upperbody achter te laten.
Cool story bro.
  woensdag 20 maart 2013 @ 21:22:05 #183
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_124311298
quote:

Had je een stijfje toen je dit typte? >>Onz
pi_124311601
quote:

w0w jy bent egtt kk vet
Of toch du vader?
  woensdag 20 maart 2013 @ 21:28:22 #185
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_124311699
quote:

[..]

Fit4Free Rotterdam had wel veel alleen jammer dat ik altijd een nummertje moest trekken om aan de beurt te komen..:').
pi_124311703
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2013 21:22 schreef H1N1 het volgende:

[..]

Had je een stijfje toen je dit typte? >>Onz
keke dexter kill shirt
pi_124311772
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 21:15 schreef meneer_valk het volgende:

[..]

Cool story bro.
Sorry voor die ruzie met je vriendin, kan er ook niks aan doen.
Ze kickt gewoon op me,..sorry!
pi_124311846
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 21:29 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Sorry voor die ruzie met je vriendin, kan er ook niks aan doen.
Ze kickt gewoon op me,..sorry!
Ah vandaar dat ze ruim een half jaar geleden bij me wegliep. Nu valt alles op z'n plaats, thanks :P

Anyhow, ik mag hopen dat je verhaaltje lichtelijk overdreven was?
pi_124312159
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 21:30 schreef meneer_valk het volgende:
yhow, ik mag hopen dat je verhaaltje lichtelijk overdreven
Nee dat is het vervelende :( , ik wordt 10x per training gestoord met vragen.
En mijn trainingen vallen op omdat niemand deadlift, Squat, dipt, pushups, pullups en zo doet.

Cut periode staat voor de deur, vorig jaar zie zo droog als 2010 en 2011 geworden.
Dit jaar goede voorbereiding :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2013 21:36:06 ]
pi_124312280
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 21:35 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

En mijn trainingen vallen op omdat niemand deadlift, Squat, dipt, pushups, pullups en zo doet.

Cut periode staat voor de deur, vorig jaar zie zo droog als 2010 en 2011 geworden.
Tja, je kunt ook veel beter gaan voetballen dan squats of lunges doen, dan heb je die vervelende vragen niet..

:+
pi_124312305
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 21:35 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Ik zie het regelmatig gebeuren, gewoon een toffere sportschool zoeken :P

Question tho: is het met lunges beter om ze door een hele zaal tedoen ipv gewoon op de plek zelf? En waarom? Of wilde je gewoon ff patseren :)
  woensdag 20 maart 2013 @ 21:38:40 #192
347683 Boydie12
Dude where's my car?
pi_124312331
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 14:45 schreef CarbonC het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds die vrijwel volle pot NO Xplode 1.0 exp 03/2013.
Gratis dus.
Indien vandaag geen reactie gaat ie in de kliko.
Als ik de verzendkosten betaal kun je hem dan naar mij opsturen ? Wil het wel eens proberen namelijk..
Sexy qua lijf, doch bang voor 't zwempak.
pi_124312637
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 21:38 schreef Boydie12 het volgende:

[..]

Als ik de verzendkosten betaal kun je hem dan naar mij opsturen ? Wil het wel eens proberen namelijk..

iemand was je voor...
  woensdag 20 maart 2013 @ 21:44:57 #194
347683 Boydie12
Dude where's my car?
pi_124312719
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 21:43 schreef CarbonC het volgende:

[..]

iemand was je voor...
no problemo, thanks anyway
  woensdag 20 maart 2013 @ 21:54:00 #195
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_124313234
Wat kan je doen aan teveel vocht vasthouden?

Ik let altijd al op zout inname, slik momenteel geen pil, drink wel veel water 2-3 liter op een dag. En haal mijn eiwitten uit ei, vis, kip enz. ipv eiwitshakes (dacht dat verschil zou maken). Ik drink geen koffie alleen thee.
pi_124313332
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 21:54 schreef Fanta-stick het volgende:

Ik let altijd al op zout inname, slik momenteel geen pil, drink wel veel water 2-3 liter op een dag. En haal mijn eiwitten uit ei, vis, kip enz. ipv eiwitshakes (dacht dat verschil zou maken). Ik drink geen koffie alleen thee.
Bleekselderij eten ^O^
pi_124313468
Vet laten meten in de sportschool, zit dus op 15,9. Lager dan gedacht *O*
Cutten naar 12 en dan mooi clean bulken!
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  woensdag 20 maart 2013 @ 21:58:12 #198
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_124313514
quote:

gedestilleerd water drinken
  woensdag 20 maart 2013 @ 21:58:36 #199
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_124313545
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 21:55 schreef meneer_valk het volgende:

[..]

Bleekselderij eten ^O^
Ow..dat is iets wat ik echt niet lust ,kijk ik hou ook niet zo een paar eiwitten naar binnen werken maar bleekselderij echt niet..Ik heb wel een juicer maar die smaak is zo aanwezig.
  woensdag 20 maart 2013 @ 21:59:43 #200
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_124313629
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 21:58 schreef THEFXR het volgende:

[..]

gedestilleerd water drinken
Naar mijn weten kan ik gedestilleerd water alleen in het scheikunde lokaal van mijn oude middelbare school krijgen. Waar is het te koop?
pi_124313664
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 21:58 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Ow..dat is iets wat ik echt niet lust ,kijk ik hou ook niet zo een paar eiwitten naar binnen werken maar bleekselderij echt niet..Ik heb wel een juicer maar die smaak is zo aanwezig.
In stukjes snijden, paar blokjes kaas en een handje rozijnen (of ander fruit naar keuze?) erbij en dan vind ik het prima te eten. Wellicht het proberen waard?
  woensdag 20 maart 2013 @ 22:00:19 #202
253447 Ethanolic
pi_124313672
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 21:58 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Groene thee, zwarte thee, koffie, spinazi, brocolli, veel water drinken, etc etc
Deathlift or Die.
  woensdag 20 maart 2013 @ 22:01:01 #203
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_124313724
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 22:00 schreef meneer_valk het volgende:

[..]

In stukjes snijden, paar blokjes kaas en een handje rozijnen (of ander fruit naar keuze?) erbij en dan vind ik het prima te eten. Wellicht het proberen waard?
Hmm hopelijk vind ik het te pruimen, al zit er in kaas wel veel zout he..
  woensdag 20 maart 2013 @ 22:01:08 #204
253447 Ethanolic
pi_124313733
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 21:59 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Naar mijn weten kan ik gedestilleerd water alleen in het scheikunde lokaal van mijn oude middelbare school krijgen. Waar is het te koop?
Je kunt gewoon van die flessen kopen bij de supermarkt, naast de spiritus. Maar zie het nut er verder niet echt van.
Deathlift or Die.
  woensdag 20 maart 2013 @ 22:01:37 #205
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_124313762
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 22:00 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Groene thee, zwarte thee, koffie, spinazi, brocolli, veel water drinken, etc etc
Ik drink al 2-3 liter het gaat er meer om dat ik het vasthoud.
  woensdag 20 maart 2013 @ 22:02:25 #206
253447 Ethanolic
pi_124313812
Damn ik zag trouwens voor het eerst lichtelijk een ader over m'n anterior head delt lopen :9
Deathlift or Die.
  woensdag 20 maart 2013 @ 22:02:25 #207
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_124313813
quote:

[..]

bij de auto onderdelen shop of hier http://www.unlimitedhealt(...)er-liter-p-1186.html
  woensdag 20 maart 2013 @ 22:03:02 #208
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_124313857

[ Bericht 100% gewijzigd door Fanta-stick op 20-03-2013 22:05:19 ]
  woensdag 20 maart 2013 @ 22:04:58 #209
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_124313995
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 22:02 schreef THEFXR het volgende:

[..]

bij de auto onderdelen shop of hier http://www.unlimitedhealt(...)er-liter-p-1186.html
Hmm beetje jammer dat het mij dan 7,50 per dag gaat kosten. Ik neem het voedingsadvies wel aan, maar toch bedankt.
pi_124314018
quote:

Groene thee drinken, sauna pakken, bewegen (maar ik neem aan dat je dat wel doet, anders postte je hier niet)
Behalve bleekselderij werken bieten, knoflook, komkommer, asperges, wortels, spruitjes en meer van die dingen ook vochtafdrijvend cq helpend met het verwijderen van afvalstoffen.
  woensdag 20 maart 2013 @ 22:05:31 #211
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_124314030
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 22:03 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

:') Volgens mij is dat spul ook niet echt om te consumeren, ik dacht altijd dat het water was waar alle mineralen uit waren gehaald.

SPOILER
nee, want prof sporters die moeten cutten om een bepaald gewicht te halen, zuipen het ook
  woensdag 20 maart 2013 @ 22:11:07 #212
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124314404
quote:

[..]

Het is toch gewoon water koken, en dan heb je het zelfde?
YouTube
pi_124314593
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 22:11 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Nee dan hou je juist water over met een hogere concentratie mineralen enzo over. Je moet het water destileren.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
  woensdag 20 maart 2013 @ 22:13:51 #214
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_124314610
quote:

[..]

Dat weet ik niet. Heb maar 3 jaar scheikunde gehad en te lui om te googlen.
pi_124314618
quote:

[..]

Als je de waterdamp opvangt wel ja.
  woensdag 20 maart 2013 @ 22:14:37 #216
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124314663
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2013 22:13 schreef esv7 het volgende:

[..]

Nee dan hou je juist water over met een hogere concentratie mineralen enzo over. Je moet het water destileren.
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 22:13 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Dat weet ik niet. Heb maar 3 jaar scheikunde gehad en te lui om te googlen.
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 22:13 schreef meneer_valk het volgende:

[..]

Als je de waterdamp opvangt wel ja.
Zijn we hier trouwens niet ontiegelijk aan het mierenneuken?

Zoveel verschil moet dat nou ook weer niet uitmaken....

Tis een lifestyle wat we doen, geen obsessie!
YouTube
  woensdag 20 maart 2013 @ 22:14:56 #217
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_124314683
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 22:05 schreef MarMar het volgende:

[..]

Groene thee drinken, sauna pakken, bewegen (maar ik neem aan dat je dat wel doet, anders postte je hier niet)
Behalve bleekselderij werken bieten, knoflook, komkommer, asperges, wortels, spruitjes en meer van die dingen ook vochtafdrijvend cq helpend met het verwijderen van afvalstoffen.
Dankje :).
  woensdag 20 maart 2013 @ 22:15:51 #218
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124314739
Gewoon Alcohol drinken
YouTube
pi_124314823
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 21:38 schreef Boydie12 het volgende:

[..]

Ik kan wel een scoop in envelop sturen. Heb ook eens caseïne naar Yuri gestuurd :D
pi_124314855
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 22:14 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

[..]

[..]

Zijn we hier trouwens niet ontiegelijk aan het mierenneuken?

Zoveel verschil moet dat nou ook weer niet uitmaken....

Tis een lifestyle wat we doen, geen obsessie!
Ik gaf alleen antwoord op die vraag:p. Verder drink ik mijn water lekker uit de kraan.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
  woensdag 20 maart 2013 @ 22:21:25 #221
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_124315079
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 19:27 schreef MarMar het volgende:

[..]

Heeft weer/temperatuur hier ook nog invloed op? Ik lijk dat vaker te hebben in slechter weer dan zomers weer en ik heb het al 100 jaar dus ik negeer het inderdaad ook gewoon als ik er geen last van heb.
Temperatuur heeft er inderdaad invloed op. In de winter duurt de warming up altijd langer dan in de zomer.
Verbo is terug?
  woensdag 20 maart 2013 @ 22:21:56 #222
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_124315113
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 22:14 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Dankje :).
Lang niet gezien Fanta, waar ben je geweest?
pi_124315354
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2013 22:17 schreef Pastapipos het volgende:

[..]

Ik kan wel een scoop in envelop sturen. Heb ook eens caseïne naar Yuri gestuurd :D
Een envelop?

pi_124315487
quote:

Heb je dat continu of periodiek?
Verder lijkt gedestileerd water drinken mij niet gezond (ik heb geen zin om te googlen).
pi_124315655
Vanaf morgen beginnen met cutten. Tijd om onder de 90kg te komen. Weeg atm 98kg dus ik houd eind mei aan om dit gerealiseerd te hebben. Alles wat extra is, is alleen maar mooi mee genomen. Morgen een indicatie krijgen wat m'n vetpercentage is. Dat geeft uiteindelijk een betere indicatie.

I'm gonna do it! :)
pi_124315687
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 22:30 schreef MrGuma het volgende:
Vanaf morgen beginnen met cutten. Tijd om onder de 90kg te komen. Weeg atm 98kg dus ik houd eind mei aan om dit gerealiseerd te hebben. Alles wat extra is, is alleen maar mooi mee genomen. Morgen een indicatie krijgen wat m'n vetpercentage is. Dat geeft uiteindelijk een betere indicatie.

I'm gonna do it! :)
Wat is je verpercentage nu? Iets minder dan een kilo per week lijkt me vrij optimistisch..
pi_124315693
quote:
10s.gif Op woensdag 20 maart 2013 22:25 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Een envelop?

[ afbeelding ]
Hahah was die niet van snakey?
pi_124315752
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 22:31 schreef meneer_valk het volgende:

[..]

Wat is je verpercentage nu? Iets minder dan een kilo per week lijkt me vrij optimistisch..
Nee maar ik verwacht ergens rond de 18-22%. Ben nooit echt dun geweest.
pi_124315829
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 22:32 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Nee maar ik verwacht ergens rond de 18-22%. Ben nooit echt dun geweest.
Ah oke, dan zou het (zeker in het begin) wel eens hard kunnen gaan inderdaad. Succes! :)
pi_124315892
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 22:33 schreef meneer_valk het volgende:

[..]

Ah oke, dan zou het (zeker in het begin) wel eens hard kunnen gaan inderdaad. Succes! :)
Daarom, ik weet ook zeker niet of ik het red qua doelstelling maar het is een mooi streven.
En thanks :)
pi_124316200
Je hoeft je niet extreem zorgen te maken om zout. Je kan het prima consumeren.
If not now, then when.
pi_124316258
Ik wist dit al vrij lang, maar in een scoop whey/caseine zit geen 28/25 gr. in hé. Er staat wel mooi op 'serving size', maar een scoop is 40 gr. Wisten jullie dit?
If not now, then when.
pi_124316354
quote:
10s.gif Op woensdag 20 maart 2013 22:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wist dit al vrij lang, maar in een scoop whey/caseine zit geen 28/25 gr. in hé. Er staat wel mooi op 'serving size', maar een scoop is 40 gr. Wisten jullie dit?
Heb je het over de scoops van b&f, afgestreken?
  woensdag 20 maart 2013 @ 22:42:27 #234
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_124316356
quote:
nee, wat doe je? werelden storten nu in 8)7
  woensdag 20 maart 2013 @ 22:42:47 #235
253447 Ethanolic
pi_124316377
quote:
mind - BLOWN
Deathlift or Die.
pi_124316380
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 22:42 schreef meneer_valk het volgende:

[..]

Heb je het over de scoops van b&f, afgestreken?
Yes, die van XXL ook.
If not now, then when.
  woensdag 20 maart 2013 @ 22:43:00 #237
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_124316392
quote:
Fo'real broh? ?

SICK nu weet k warom ik zo dik ben
pi_124316415
:')
If not now, then when.
pi_124316465
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 22:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je hoeft je niet extreem zorgen te maken om zout. Je kan het prima consumeren.
Ik smeer het altijd in mijn ogen.
pi_124316515
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 22:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Yes, die van XXL ook.
Thanks voor het melden, dan ga ik voortaan maar lekker wegen met de keukenweegschaal. Ik heb die 30 gram eiwit per dag extra niet nodig (neem 2 scoops caseine ipv kwark voor het slapengaan + 1x whey), dus dan maar zo.
pi_124316531
quote:
14s.gif Op woensdag 20 maart 2013 22:43 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Ik smeer het altijd in mijn ogen.
Wow, echt? Hoe voelt dat?
If not now, then when.
  woensdag 20 maart 2013 @ 22:45:23 #242
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_124316569
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 22:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

burning sensations :D
  woensdag 20 maart 2013 @ 22:45:25 #243
253447 Ethanolic
pi_124316573
quote:

[..]

Snuiven met suicide tequila shots
#onlywhilebulking
Deathlift or Die.
pi_124316583
Die scoops zijn gewoon 23 gram eiwit per scoop toch?

quote:

[..]

Zoutig ;(
pi_124316630
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 22:45 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Snuiven met suicide tequila shots
#onlywhilebulking
Moest denken aan die sextape van Tila Tequila.

quote:
10s.gif Op woensdag 20 maart 2013 22:45 schreef Panzermaus het volgende:
Die scoops zijn gewoon 23 gram eiwit per scoop toch?

[..]

Zoutig ;(
Nee, 40 gram. Zeg ik toch.
If not now, then when.
pi_124316649
Nee, grapje. Extreme spierpomps en 230% meer droge massa. :) :)
pi_124316725
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 22:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Moest denken aan die sextape van Tila Tequila.

[..]

Nee, 40 gram. Zeg ik toch.
Hoe groot zijn die scoops dan. :') 30 gram poeder, 78% eiwit, 23 gram eiwit. Dat is waar ik altijd van uitgegaan ben. :o
  woensdag 20 maart 2013 @ 22:48:45 #248
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_124316778
quote:
2s.gif Op woensdag 20 maart 2013 22:47 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Hoe groot zijn die scoops dan. :') 30 gram poeder, 78% eiwit, 23 gram eiwit. Dat is waar ik altijd van uitgegaan ben. :o
en de rest is suiker?
pi_124316782
quote:
2s.gif Op woensdag 20 maart 2013 22:47 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Ik duik altijd in die pot, graai er een goede scoop uit (afgestreken) en die is 40 gr.
If not now, then when.
pi_124316851
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 22:44 schreef meneer_valk het volgende:

[..]

Thanks voor het melden, dan ga ik voortaan maar lekker wegen met de keukenweegschaal. Ik heb die 30 gram eiwit per dag extra niet nodig (neem 2 scoops caseine ipv kwark voor het slapengaan + 1x whey), dus dan maar zo.
Geen probleem man. Als je meerdere shakes per dag drinkt dan telt het wel op ja.
If not now, then when.
pi_124317117
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 21:38 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ik zie het regelmatig gebeuren, gewoon een toffere sportschool zoeken :P

Question tho: is het met lunges beter om ze door een hele zaal tedoen ipv gewoon op de plek zelf? En waarom? Of wilde je gewoon ff patseren :)
Lunges op deze manier zijn niet te vervangen door fixed lunges.

Andere sportschool is een optie, helaas is er niks beters in de omgeving.
Nog even en dan komt het lekkere weer, kan ik gewoon weer in de tuin trainen.
  woensdag 20 maart 2013 @ 22:57:32 #252
391621 Hiatus
ho's favorite most hated.
pi_124317325
En ik neem al 2 scoops
  woensdag 20 maart 2013 @ 22:57:40 #253
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_124318197
Mensen!

Ik kreeg zojuist de uitnodiging om naar een powerliftwedstrijd te komen op amsterdam sciencepark, Op woensdag 10 april vanaf 18:00. Ik weet dat sommige in de regio amsterdam wonen/student zijn.

Nu is sciencepark een goede locatie. Wat dachten jullie van om ofwel er aan mee te doen ofwel een meeting daar te houden?
Idealer kan niet; sportgerelateerd enzo lijkt me een leuk plan! :)

https://m.facebook.com/ev(...)user=100001492578854
pi_124318269
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 23:13 schreef MrGuma het volgende:
Mensen!

Ik kreeg zojuist de uitnodiging om naar een powerliftwedstrijd te komen op amsterdam sciencepark, Op woensdag 10 april vanaf 18:00. Ik weet dat sommige in de regio amsterdam wonen/student zijn.

Nu is sciencepark een goede locatie. Wat dachten jullie van om ofwel er aan mee te doen ofwel een meeting daar te houden?

Alleen als Edwin ook gaat.
If not now, then when.
  woensdag 20 maart 2013 @ 23:32:28 #256
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_124319150
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 23:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Alleen als Edwin ook gaat.
die gast had epic stories :')
pi_124319228
quote:
Mensen!

Denk niet dat ik prijzen ga winnen met mijn 155kg squat en 170kg deadlift
  woensdag 20 maart 2013 @ 23:35:13 #258
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_124319270
quote:
wtf brah
help wat moet ik nu doen ik kan niet tegen verandering
This isn't even my final form.
pi_124319274
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 22:48 schreef THEFXR het volgende:

[..]

en de rest is suiker?
Hangt van de kwaliteit van je whey af. Goed het etiket lezen!
  woensdag 20 maart 2013 @ 23:37:14 #260
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_124319340
quote:
Mensen!

Ik kom wel ff langs ga wel ff 1rmen daar
pi_124319364
quote:
11s.gif Op woensdag 20 maart 2013 23:35 schreef Levolution het volgende:

[..]

wtf brah
help wat moet ik nu doen ik kan niet tegen verandering
http://www.psychologiemag(...)d/Ontdek-autisme.htm
If not now, then when.
  woensdag 20 maart 2013 @ 23:44:33 #262
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_124319633
quote:
Test afgenomen, ben autistisch.
pi_124320031
quote:
14s.gif Op woensdag 20 maart 2013 23:44 schreef Levolution het volgende:

[..]

Test afgenomen, ben autistisch.
Sterkte broeder.
If not now, then when.
  donderdag 21 maart 2013 @ 00:04:44 #264
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_124320371
quote:
9s.gif Op woensdag 20 maart 2013 23:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Sterkte broeder.
Is alleen maar goed nieuws, meer focus op BB toch.
  donderdag 21 maart 2013 @ 00:41:31 #265
55709 Stereotomy
pi_124321558
quote:
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 22:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Yes, die van XXL ook.
http://www.bodyenfitshop.(...)ion/whey-perfection/

Samenstelling per maatschep van 28,0 gram:
Kcal 113
Eiwit 22,0 gr
Koolhydraten 2,5 gr
Vet 1,4 gr

net ff gewogen, zit gewoon 28 gram aan whey perfection in m'n bijgeleverde scoop :?
pi_124321630
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:41 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

[..]

Kcal 113
Eiwit 22,0 gr
Koolhydraten 2,5 gr
Vet 1,4 gr

net ff gewogen, zit gewoon 28 gram aan whey perfection in m'n bijgeleverde scoop :?
Bij mij 40.
If not now, then when.
pi_124321649
Ik weeg elke individuele shake af.

Die maatlepels kloppen nooit, wat bovenop de emmer zit is veel minder compressed en daardoor lichter.
  donderdag 21 maart 2013 @ 00:45:54 #268
55709 Stereotomy
pi_124321689
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Bij mij 40.
Apart... heb nu 3 potten gehad bij B&F, en hoewel andere vorm schep, altijd 28 gram.
pi_124321709
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:45 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Apart... heb nu 3 potten gehad bij B&F, en hoewel andere vorm schep, altijd 28 gram.
Ik zet altijd kracht achter m'n scoops.
If not now, then when.
pi_124321881
Ik ga diep de bak in, neem een schep, press het schepje tegen de wand aan en strijk hem af: 40 gram. Elke keer. Kan wel een filmpje maken. :D
If not now, then when.
  donderdag 21 maart 2013 @ 00:53:55 #271
55709 Stereotomy
pi_124321898
Ik scoop gewoon wat er bovenop ligt :') Blijkbaar scheelt dat 10 gram :')
pi_124321917
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:53 schreef Stereotomy het volgende:
Ik scoop gewoon wat er bovenop ligt :') Blijkbaar scheelt dat 10 gram :')
Bovenop, diep de bak in. Ik neem gewoon een goeie scoop en zet er 'kracht' achter.
If not now, then when.
  donderdag 21 maart 2013 @ 01:00:51 #273
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_124322039
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Bovenop, diep de bak in. Ik neem gewoon een goeie scoop en zet er 'kracht' achter.
nee, gewoon scheppen zonder kracht
pi_124322131
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 01:00 schreef THEFXR het volgende:

[..]

nee, gewoon scheppen zonder kracht
Naja, ieder z'n manier toch. :D Ik heb het altijd zo gedaan en heb het ook zo in m'n calculatielijst staan.
If not now, then when.
  donderdag 21 maart 2013 @ 01:10:03 #275
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_124322208
quote:
Mensen!

Beetje ver ;(
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  donderdag 21 maart 2013 @ 01:13:51 #276
55709 Stereotomy
pi_124322269
als je maar weet hoeveel je schept en dat consistent doet, dan is er niks aan het handje
pi_124322274
Of gewoon wegen? Heb standaard weegschaal op het aanrecht staan.

Dan weet je iig precies hoeveel eiwit je binnenkrijgt.
  donderdag 21 maart 2013 @ 01:16:42 #278
77130 star_gazer
pi_124322314
quote:

[..]

Hier loopt de gym heerlijk leeg. Het is nog dik 25 graden overdag, maar de "winter" komt eraan :D
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  donderdag 21 maart 2013 @ 01:17:19 #279
77130 star_gazer
pi_124322323
1 volle scoop ('aangeduwd' tegen de rand van de emmer) is 30g plus of min een gram of 3 :) Gewoon een keer een volle scoop afwegen en dan ben je klaar :)

Die 2 gram meer of minder maakt me (zeker in de bulk) geen reet uit; ik ga niet iedere keer mijn shakes wegen..
-
pi_124322347
quote:
7s.gif Op donderdag 21 maart 2013 01:17 schreef star_gazer het volgende:
1 volle scoop ('aangeduwd' tegen de rand van de emmer) is 30g plus of min een gram of 3 :) Gewoon een keer een volle scoop afwegen en dan ben je klaar :)

Die 2 gram meer of minder maakt me (zeker in de bulk) geen reet uit; ik ga niet iedere keer mijn shakes wegen..
Echt niet. Bij Stereo is het 28 gram en bij mij 40.
If not now, then when.
pi_124322356
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 20:51 schreef VacaLoca het volgende:
Ik train vooralsnog met dumbbells, alleen bij bepaalde oefeningen met veel gewicht aan 1 dumbbell verlies ik steeds de grip met m'n linkerhand. Ben redelijk ecto met smalle polsjes en vingers en tevens weinig kracht erin.

Mijn vraag: is het volgende echt een goede natuurlijke oplossing?

http://www.fitness-seller.nl/heavy-grips/
Volgens mij sneeuwde mijn vraag een beetje onder het machtige verhaal van Zeta, dus... iemand?
  donderdag 21 maart 2013 @ 01:23:38 #282
55709 Stereotomy
pi_124322394
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 01:19 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Volgens mij sneeuwde mijn vraag een beetje onder het machtige verhaal van Zeta, dus... iemand?
Scoops whey hard tegen de rand van de emmer aanduwen helpt je grip versterken :9
pi_124322452
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2013 01:23 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Scoops whey hard tegen de rand van de emmer aanduwen helpt je grip versterken :9
:D Nu weet ik waarom ik een beresterke grip heb. Thanks.
If not now, then when.
pi_124322741
Op mijn maatschepje van b&f whey staat proteinen aangegeven met een streepje bovenaan, 20gram.
Hebben jullie dat niet?
HAR!!! HAR!!11!!!1
  donderdag 21 maart 2013 @ 02:44:08 #285
77130 star_gazer
pi_124322969
quote:
10s.gif Op donderdag 21 maart 2013 01:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Echt niet. Bij Stereo is het 28 gram en bij mij 40.
;(

[ Bericht 32% gewijzigd door star_gazer op 21-03-2013 05:36:08 ]
-
  donderdag 21 maart 2013 @ 04:12:56 #286
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_124323190
quote:
7s.gif Op donderdag 21 maart 2013 02:44 schreef star_gazer het volgende:

[..]

;(
idd. Mensen die hun shakes wegen :'). Tenzij je echt voor een wedstrijd aan het trainen bent zie ik daar het nut niet van in. Een paar gram meer of minder maakt weinig uit.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  donderdag 21 maart 2013 @ 05:35:59 #287
77130 star_gazer
pi_124323266
quote:
7s.gif Op donderdag 21 maart 2013 02:44 schreef star_gazer het volgende:

[..]

;(
Per ongeluk jezelf quoten :')
-
  donderdag 21 maart 2013 @ 05:36:37 #288
77130 star_gazer
pi_124323268
quote:
7s.gif Op donderdag 21 maart 2013 05:35 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Per ongeluk jezelf quoten :')
Het vervolgens met opzet doen :')
-
  donderdag 21 maart 2013 @ 07:39:48 #289
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_124323638
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 01:19 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

ja, dat is wel wat ja.
Maar welke dumbles kun je niet lang vasthouden dan?
:?

i.i.g. kun je hier je handen en onderarmen mee trainen. Koop er 1 die je makkelijk dicht kan knijpen en 1 waarvan je denkt dat je echt serieus moeite er mee gaat krijgen.
Je moet namelijk een paar opwarmsetjes doen om geen instant blesure te krijgen aan je handen.

De 150 is voor mij super easy en dus een mooie opwarmer, de 250 kan ik net aan 1x lol. Mooie oefening dus. Als het nog lastig is kun je ook een beetje helpen met de andere hand.

1e paar keer zul je waarsch. pijn in je handen hebben daags erna. Zelfs in de botten van je handen :')

[ Bericht 4% gewijzigd door RaymondK op 21-03-2013 08:02:53 ]
  donderdag 21 maart 2013 @ 09:09:43 #290
347683 Boydie12
Dude where's my car?
pi_124324911
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2013 22:17 schreef Pastapipos het volgende:

[..]

Oh interessant, zal ik je even gegevens PM'en ?!
pi_124325090
Na het lezen over upper cross syndroom en GIRD niet echt veel wijzer geworden :') maar wel besloten eens langs een goeie fysio te gaan.

Paar jaar geleden schouderinstabiliteit gehad en ik heb het idee dat dat nooit helemaal goed is hersteld. Links snel vermoeid met press oefeningen (een ohp en bp op 1 dag geeft al problemen) maar nooit echt accute klachten of plotselinge krachtafname... Maar merk wanneer ik er last van heb wel dat press oefeningen moeilijker gaan. Vooral overhead gaan de prestaties dan drastisch omlaag.
pi_124325239
quote:

[..]

[..]

Kcal 113
Eiwit 22,0 gr
Koolhydraten 2,5 gr
Vet 1,4 gr

Jup die van mij ook, vanochtend getest en iets van 28g. Was niet afgestreken. Zet overigens ook geen kracht achter mijn scoop. Zit veel lucht tussen dus als je hard aanduwt kan het best veel schelen blijkbaar.
  donderdag 21 maart 2013 @ 09:29:55 #293
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124325275
quote:

[..]

[..]

Kcal 113
Eiwit 22,0 gr
Koolhydraten 2,5 gr
Vet 1,4 gr

Die heb ik ook, bazenshake vind ik dat (bro science: het werkt als een tiet)

Ik gebruikte eerst Protein 90+ van Champs Sportline (die koop je in de Supermarkt in Duitsland vvoor 9 euro :') ) die heeft 250cal per shake.
YouTube
pi_124325401
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 04:12 schreef Drinky het volgende:

[..]

idd. Mensen die hun shakes wegen :'). Tenzij je echt voor een wedstrijd aan het trainen bent zie ik daar het nut niet van in. Een paar gram meer of minder maakt weinig uit.
Wat een knurft ben jij ook. Blijkt dat nou als je een normale scoop neemt 28 gram hebt en een stevige scoop 40 gram. Dat is een verschil van 12 gram. Als je elke dag een shake drinkt en consistent 12 gram teveel (volgens je berekeningen) drinkt, dan loopt dat op. 7 x 12 = 84 gram per week = 330,12 kcal per week wat je 'teveel' neemt. Dat is 17.166,24 kcal per jaar, wat je 'teveel' neemt. Vind je dit grappig? Ik namelijk niet.

SPOILER
If not now, then when.
pi_124325416
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 22:21 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Temperatuur heeft er inderdaad invloed op. In de winter duurt de warming up altijd langer dan in de zomer.
En als je het ook buiten sporten hebt? :')
pi_124325461
Creatine aanraders? Xxl nutrition heeft wat producten laten vallen zie ik, de rest ken ik niet.
  donderdag 21 maart 2013 @ 10:01:24 #297
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_124325904
Waar gààt dit over..mayhem over scoops whey :')
  donderdag 21 maart 2013 @ 10:04:16 #298
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124325965
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:01 schreef H1N1 het volgende:
Waar gààt dit over..mayhem over scoops whey :')
Yuri_Boyka is een beetje obsessief bezig met zijn cut :P

Ik heb nog wel een goed boek voor hem om te lezen :')
YouTube
pi_124326193
Ergens heeft een link gestaan met goede vitamine D tabletten, of Carbon of Yuri als ik me niet vergis dus als iemand die link nog heeft :)
  donderdag 21 maart 2013 @ 10:16:28 #300
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_124326209
Gewoon die van B&F toch?
pi_124326285
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:15 schreef Questular het volgende:
Ergens heeft een link gestaan met goede vitamine D tabletten, of Carbon of Yuri als ik me niet vergis dus als iemand die link nog heeft :)
Zoek je met of zonder calcium? Zonder vind ik ze moeilijk te vinden, maar de appie heijn heeft ze gewoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')