abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124283363
quote:
14s.gif Op woensdag 20 maart 2013 09:54 schreef fathank het volgende:
Zijn ook niet mijn favoriet, maar moet ze toch wel wat vaker gaan meepakken. Heb dr echt een schurfthekel aan. Ik zie jochies die net 3 maanden trainen 'curlen' met meer gewicht dan ik doe :').

edit: Whut? Gyno van kip? wat is deze. Voeren ze die kippen Dianabol ofzo?
Iets met oestrogeen uit soja wat in veevoer zit.
Soukidan op je oogbal.
pi_124283375
Chinups vind ik juist heerlijk om een training mee af te sluiten. Even tot failure gaan en naar huis.
pi_124283378
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 09:50 schreef ssebass het volgende:

[..]

Gelukkig zijn die piekmomenten wel kort. Die opleving in januari duurt vaak niet eens een maand :D
Dit, ja!
quote:
In de pre zomer ook, dan zien ze waarschijnlijk te weinig resultaat van hun buikspieroefeningen, biceps curls en bankdrukken. Zie ze ook nooit iets anders doen.
Je pikt ze er ook meteen uit: pet, voetbalshirt van een een of andere profclub, Beat hoofdtelefoon, ecto, bling-bling schoenen, B&F bidon (je komt er natuurlijk niet zonder een sloot supplementen), lopend als een eindbaas en dan meteen beginnen met dumbbell "bicep-curlen" (tussen haakjes want de vorm is bagger). En serieus in de spiegel naar zichzelf kijken. :')

Als ik al ooit (weer) zou gaan voetballen ga ik op het voetbalveld toch ook niet meteen doen alsof ik Messi ben?
pi_124283506
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 09:58 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Dit, ja!

[..]

Je pikt ze er ook meteen uit: pet, voetbalshirt van een een of andere profclub, Beat hoofdtelefoon, ecto, bling-bling schoenen, B&F bidon (je komt er natuurlijk niet zonder een sloot supplementen), lopend als een eindbaas en dan meteen beginnen met dumbbell "bicep-curlen" (tussen haakjes want de vorm is bagger). En serieus in de spiegel naar zichzelf kijken. :')

Als ik al ooit (weer) zou gaan voetballen ga ik op het voetbalveld toch ook niet meteen doen alsof ik Messi ben?
Haha ja klopt, ze voldoen ook echt aan al deze punten. Het mooiste is nog dat ze anderen ook nog eens "advies" gaan geven, terwijl ze zelf de db's naar boven aan het slingeren zijn vanuit hun rug. Ja zo kun je veel zwaarder... Ok dan.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_124283550
Ik heb trouwens een hekel aan buikspieren trainen.
pi_124283603
Iemand bezwaar tegen als ik deze uit de OP haal?
  woensdag 20 maart 2013 @ 10:07:59 #32
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124283615
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 09:58 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Dit, ja!

[..]

Waar trainen jullie in?

Hier trainen ook twee gasten (en eerlijk is eerlijk, ze worden steeds groter) die dan van die weight lifting tank tops aan hebben terwijl ze eerst een t shirt droegen :'),...Samen met nog een paar van die self proclaimed heavy users :') andere eckte ecto's in een t shirt en kortebroek waaronder twee saté stokjes vandaan komen die vervolgens alleen borst en curl doen etc etc.

Zelf draag ik een Trui en een trainingsbroek met sportschoenen (duh).
Als het echt te warm is, dan trek ik mijn trui even uit maar in principe hou ik die altijd aan (stressfactor)

How about you guys?

Het maakt natuurlijk niet zozeer uit wat iemand draagt, maar ergens vind ik het ook wel typerend voor het type persoon.

Oh, en nog even ééntje uit de oude doos :')

quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:05 schreef CarbonC het volgende:
Ik heb trouwens een hekel aan buikspieren trainen.
x2... vroeger niet.. maar tegenwoordig wel, als ik ze zwaar train heb ik de volgende dag altijd zo'n last met scheiten :')
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_124283628
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:07 schreef CarbonC het volgende:
[ afbeelding ]
Nee hoor ^O^
pi_124283705
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:07 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Waar trainen jullie in?

Hier trainen ook twee gasten (en eerlijk is eerlijk, ze worden steeds groter) die dan van die weight lifting tank tops aan hebben terwijl ze eerst een t shirt droegen :'),...Samen met nog een paar van die self proclaimed heavy users :') andere eckte ecto's in een t shirt en kortebroek waaronder twee saté stokjes vandaan komen die vervolgens alleen borst en curl doen etc etc.

Als het echt te warm is, dan trek ik mijn trui even uit maar in principe hou ik die altijd aan (stressfactor)

How about you guys?

Het maakt natuurlijk niet zozeer uit wat iemand draagt, maar ergens vind ik het ook wel typerend voor het type persoon.

[..]

x2... vroeger niet.. maar tegenwoordig wel, als ik ze zwaar train heb ik de volgende dag altijd zo'n last met scheiten :')
Dat filmpje is wel goed, ja.
Kleding: gewoon zo'n kunststof antizweet T-shirt en broek, merkloos. Van INQ denk ik. Korte broek uiteraard. Geen hoofdtelefoon, geen oordopjes, geen pet, geen bandana, geen hoodie of andere showattributen.
pi_124283785
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 07:19 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Het bankje zorgt dat je bovenarmen niet kunnen bewegen, dus dat de beweging volledig uit je onderarmen moet komen. Ideaal als laatste bicepsoefening.

Met dat staand zie je met name die wannabe Beachboys erg zwiepen met hun rug, schouders en heupen. En met barbell bicep curl schanieren ze meer met hun schouders dan met hun ellebogen. :')
Ik ga vanaf vandaag ook met bankje doen, mede omdat ik dan idd meer gewicht kan curlen zonder te gaan zwiepen.

Ben overigens nog geen oefeningen tegengekomen die ik kut vind.
pi_124283825
Ik ook gewoon een katoenen t-shirt, sportbroek en standaard sportschoenen. Snap niet dat je lekker kunt sporten als je erbij loopt alsof je naar een of ander feest gaat.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  woensdag 20 maart 2013 @ 10:16:58 #37
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_124283834
quote:
[ afbeelding ]
Trap em naar ONZ daar past ie wel.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:07 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Waar trainen jullie in?

How about you guys?

[..]

Altijd trainingsbroek, sportshirt en trainingsjackie. Na de warmingup gaat trainingsjack uit, tenzij het echt fucking koud is. En in de zomer een gewoon een korte sportbroek.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_124283846
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:16 schreef ssebass het volgende:
Ik ook gewoon een katoenen t-shirt, sportbroek en standaard sportschoenen. Snap niet dat je lekker kunt sporten als je erbij loopt alsof je naar een of ander feest gaat.
Je moest eens weten hoeveel chicks hun make up nog bijwerken in de kleedkamer voor ze gaan sporten :')
  woensdag 20 maart 2013 @ 10:18:33 #39
69994 seto
-|||--------|||-
pi_124283869
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:14 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ik ga vanaf vandaag ook met bankje doen, mede omdat ik dan idd meer gewicht kan curlen zonder te gaan zwiepen.

Ben overigens nog geen oefeningen tegengekomen die ik kut vind.
Preacher curls zijn juist zwaarder dus je kan minder curlen, maar wel betere isolatie indd.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  woensdag 20 maart 2013 @ 10:19:03 #40
69994 seto
-|||--------|||-
pi_124283883
quote:
[ afbeelding ]
Mijn creatie dus ja :P

Nee hoor, hij kan nu inderdaad beter naar het ONZ-topic.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_124283899
quote:
[ afbeelding ]
Niemand opent die spoilers maakt dus niet uit.
pi_124283931
Klopt het nou echt dat je veel spier verliest als je echt weinig eet (2x per dag, geen grote porties) terwijl je wel kracht behoudt? (Ik moet aardig wat vet kwijt maar ik hou wel genoeg spieren over denk jk aangezien ik bijna 2 jaar aan het bulken was :P.
Failure is success if we learn from it.
pi_124283955
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:20 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Klopt het nou echt dat je veel spier verliest als je echt weinig eet (2x per dag, geen grote porties) terwijl je wel kracht behoudt? (Ik moet aardig wat vet kwijt maar ik hou wel genoeg spieren over denk jk aangezien ik bijna 2 jaar aan het bulken was :P.
2 keer per dag geen grote portie is max 1500 kcal op een dag? Lijkt me wel heel erg weinig (al weet ik je onderhoud niet), ik zou iets meer eten en wat minder hard gewicht verliezen.
pi_124283993
Ik train in een t-shirt en een kortebroek. Sommige lopen erbij alsof ze een modeshow moeten lopen, ik kijk wat ik toevallig droog en gestreken heb liggen.
  woensdag 20 maart 2013 @ 10:24:43 #45
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124284036
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:23 schreef Questular het volgende:
Ik train in een t-shirt en een kortebroek. Sommige lopen erbij alsof ze een modeshow moeten lopen, ik kijk wat ik toevallig droog en gestreken heb liggen.
_O-
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_124284068
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:24 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

_O-
Strijk jij je trainingspak niet dan?
pi_124284087
T-shirts strijken? Noway.

Er zijn supps die beloven dat ze eiwitten isoleren, zodat je vet verbrandt en geen spieren, maar of die zooi werkt, i doubt it..
pi_124284091
Broek van de h&m, zo'n grijze mocro trainingsbroek. En dan singlet van de WE. vind het fijn trainen, minder warm en betere mmc vooral met schouders.
  woensdag 20 maart 2013 @ 10:27:51 #49
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124284118
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:26 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Strijk jij je trainingspak niet dan?
Obviously not... Alleen overhemden.

Vond het alleen een mooie tegenstrijdige opmerking:

"Sommige lopen erbij alsof ze een modeshow moeten lopen"
"ik kijk wat ik toevallig droog en gestreken heb liggen"

Oh the irony :P
YouTube
pi_124284187
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:27 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Obviously not... Alleen overhemden.

Vond het alleen een mooie tegenstrijdige opmerking:

"Sommige lopen erbij alsof ze een modeshow moeten lopen"
"ik kijk wat ik toevallig droog en gestreken heb liggen"

Oh the irony :P
Tegenstrijdig? leg eens uit :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties