abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124286288
quote:
14s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:18 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Yeah, dat zal het wel zijn dan. Gewoon max bulken nu, lean worden kan altijd nog wel. Hoe oud ben je nu? :D

Ik heb zelf nog steeds de middel van een 14-jarige, combineer dat met grote afstand tussen schouders (had ik ook al als Ectomuis), lats trainen, en voila, v-taper.

[ afbeelding ]
Je hebt je schouders wel erg naar voren hangen of niet?
If not now, then when.
pi_124286715
He bois,

Train nu al sinds maanden vijf keer per week + 2 x per week minstens 35km hardlopen (verspreid over 2x) en ben nu al tijdje hele dagen moe, laag libido, geen puf. Denk dat ik overtraind ben.. Ik slaap altijd van 11-8 dus dat moet het probleem niet zijn lijkt mij. Iemand tips hoe dit tegen te gaan? Deload?
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_124286798
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:48 schreef Kerol het volgende:
He bois,

Train nu al sinds maanden vijf keer per week + 2 x per week minstens 35km hardlopen (verspreid over 2x) en ben nu al tijdje hele dagen moe, laag libido, geen puf. Denk dat ik overtraind ben.. Ik slaap altijd van 11-8 dus dat moet het probleem niet zijn lijkt mij. Iemand tips hoe dit tegen te gaan? Deload?
Iets meer info over je schema krachttraining. 5x per week kan maar zorg wel voor genoeg herstel. 2x 35km per week rennen lijkt mij echt te veel. Ook mensen die een marathon gaan lopen, lopen maar kort 35km om daarna weer wat af te bouwen.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_124286800
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Je hebt je schouders wel erg naar voren hangen of niet?
Yep. Die krengen zijn compleet uit verhouding gegroeid. Geeft een leuk effect, maar serious troubles om ze naar achter te houden. (ook bij trainen) Loop ze de hele dag te corrigeren, *nu* ook weer, thanks. :P

Ergens klopt mijn lichaam niet, alsof het eerst dacht "hey laat ik lekker een meisje worden", toen "nouja toch maar een mannetje dan", "laat ik maar lekker mager blijven dan lijk je zo'n laffe tak", en toen ineens "BANG, hier moet wat spiermassa en daar en hier en zo ook wat, zoo, kijk eens aan". Ik heb waarschijnlijk ook het skelet van een meisje. :D

Volgens mij denkt het nu ook nog, "hey, jij moet nog een paar cm langer worden, net als je pa en je broer". Hopelijk werk ik dat niet tegen nu. :') Straks was die testosteron hier helemaal niet voor bedoeld. :o
pi_124286808
@ Kerol
Je trainingsintensiteit mag wel wat omlaag. Je hebt nergens rust momenten als ik zie wat je allemaal doet. Waarom train je 5x per week?
  woensdag 20 maart 2013 @ 11:50:44 #96
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_124286821
quote:
He bois,

Niet zozeer deload, maar gewoon rust.
  woensdag 20 maart 2013 @ 11:51:59 #97
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_124286859
quote:
14s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:50 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Yep. Die krengen zijn compleet uit verhouding gegroeid. Geeft een leuk effect, maar serious troubles om ze naar achter te houden. (ook bij trainen) Loop ze de hele dag te corrigeren, *nu* ook weer, thanks. :P

Ergens klopt mijn lichaam niet, alsof het eerst dacht "hey laat ik lekker een meisje worden", toen "nouja toch maar een mannetje dan", "laat ik maar lekker mager blijven dan lijk je zo'n laffe tak", en toen ineens "BANG, hier moet wat spiermassa en daar en hier en zo ook wat, zoo, kijk eens aan". Ik heb waarschijnlijk ook het skelet van een meisje. :D

Volgens mij denkt het nu ook nog, "hey, jij moet nog een paar cm langer worden, net als je pa en je broer". Hopelijk werk ik dat niet tegen nu. :')
Dat is 't nadeel van te lang doorgaan met Starting Strength. Veel pressen, maar te weinig werk voor je rear delts.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_124287024
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:32 schreef ssebass het volgende:

[..]

Ik tik volgend jaar de 30 aan :( Had vroeger altijd een six pack omdat ik zo dun was, dus ook gewoon nul chest. Rond mijn 21ste was een omslagpunt en kon ik voor het eerst een paar kilo extra vasthouden tot iets van 60, maar was echt skinny fat dus bolle buik en verder nog steeds zo mager als wat.
Vanaf mijn 23ste voor het eerst gaan trainen, bleek vnl aanleg te hebben voor borst en triceps. Rug biceps blijft mijn zwakke punt dus krijg niet snel een mooi uitgesproken V. Blijf mijn armen enorm dun vinden en doe dus ook maar isolatie erbij. Krijg wel enorm snel een buik, hoe clean ik ook eet zelfs op 2k aan kcal. Ook als ik afval blijf ik een bolle buik houden al lijk ik verder wel te slinken, heel vreemd.
Wow heel vreemd, op 2000 kcal nog een buik? :o Is dat echt gewoon vet? Of is je houding verkeerd ofzo?

Zou echt de meeste jongens aanraden om zo rond hun 17-18e te gaan trainen. Hier heb je zoveel aan. :D

quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:21 schreef NomanIW het volgende:

[..]

Knallend fysiekje wel ja. Beter voor jou dat je die aanleg voor een mooie v-vorm al had. Evengoed netjes gedaan toch?
Yeah, ben wel blij nu. Moet er niet aan denken dat ik nog mager zou zijn, zeker bij deze lengte. Ergens zou ik me dan gewoon inferieur voelen. :')

quote:
14s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:51 schreef fathank het volgende:

[..]

Dat is 't nadeel van te lang doorgaan met Starting Strength. Veel pressen, maar te weinig werk voor je rear delts.
Signed. Absoluut, ga for the love of God die Babylover's variant doen, want ideaal is dit niet. En dan te bedenken dat de originele SS niet eens barbell rows of pullups heeft. ;(
pi_124287043
quote:
14s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:50 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Volgens mij denkt het nu ook nog, "hey, jij moet nog een paar cm langer worden, net als je pa en je broer". Hopelijk werk ik dat niet tegen nu. :') Straks was die testosteron hier helemaal niet voor bedoeld. :o
Hier zijn ook stretches voor, naast oefeningen. Verbosity kan je er vast wel wat geven.
If not now, then when.
  woensdag 20 maart 2013 @ 12:02:33 #100
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124287199
quote:
11s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:56 schreef Panzermaus het volgende:

[..]
Zou echt de meeste jongens aanraden om zo rond hun 17-18e te gaan trainen. Hier heb je zoveel aan. :D

[..]

Yeah, ben wel blij nu. Moet er niet aan denken dat ik nog mager zou zijn, zeker bij deze lengte. Ergens zou ik me dan gewoon inferieur voelen. :')

[..]

Zelf ook pas begonnen toen ik 22-23 was ofzo... Nu pas op 26 jarige leeftijd echt serieus (ik dacht dat ik toen ook serieus was, maar no man...)

Hopelijk is het niet te laat om een nice fysiek te krijgen :P
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_124287271
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 12:02 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Zelf ook pas begonnen toen ik 22-23 was ofzo... Nu pas op 26 jarige leeftijd echt serieus (ik dacht dat ik toen ook serieus was, maar no man...)

Het is nooit te laat bro.
If not now, then when.
pi_124287288
quote:

[..]

Hier ongeveer zelfde verhaal... Gewoon doorgaan en blijven trainen... Het zal ongetwijfeld wat minder snel gaan als bij jongeren, maar dat fysiek komt er wel.
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
  woensdag 20 maart 2013 @ 12:08:35 #103
157922 fathank
pi_124287402
quote:

[..]

Nee joh kan zat, ik ben ook 26. Laatste anderhalf jaar pas echt serieus bezig. Daarvoor altijd een beetje aankloten in de gym. Sta er tegenwoordig aardig festivalproof bij al zeg ik het zelf. Biceps moeten nog wel wat bijtrekken, en wat meer definitie in de quads zou ook leuk zijn nog voor de zomer. Voor de rest ben ik aardig tevreden. Ik kom van "ik heb een snelle stofwisseling ik kan eten wat ik wil" 1800 kcal dieet af, met als resultaat jarenlang rond de 60 kg gewogen op ~1.79 meter. Tegenwoordig schommel ik tussen de 77 en 79 kg. Helaas vanwege drukte op 't werk en een verhuizing schiet de laatste weken 't trainen er een beetje bij in :(.

En voor de rest is er altijd nog D-bol en Winny :7
  woensdag 20 maart 2013 @ 12:21:07 #104
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124287840
quote:
14s.gif Op woensdag 20 maart 2013 12:08 schreef fathank het volgende:

[..]

Nee joh kan zat, ik ben ook 26. Laatste anderhalf jaar pas echt serieus bezig. Daarvoor altijd een beetje aankloten in de gym. Sta er tegenwoordig aardig festivalproof bij al zeg ik het zelf. Biceps moeten nog wel wat bijtrekken, en wat meer definitie in de quads zou ook leuk zijn nog voor de zomer. Voor de rest ben ik aardig tevreden. Ik kom van "ik heb een snelle stofwisseling ik kan eten wat ik wil" 1800 kcal dieet af, met als resultaat jarenlang rond de 60 kg gewogen op ~1.79 meter. Tegenwoordig schommel ik tussen de 77 en 79 kg. Helaas vanwege drukte op 't werk en een verhuizing schiet de laatste weken 't trainen er een beetje bij in :(.

En voor de rest is er altijd nog D-bol en Winny :7
Hoeveel cals eet je nu?

Heb je picture van je fysiek?
Let us be the judge of that :7
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 20 maart 2013 @ 12:24:08 #105
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_124287929
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:07 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Waar trainen jullie in?

Hier trainen ook twee gasten (en eerlijk is eerlijk, ze worden steeds groter) die dan van die weight lifting tank tops aan hebben terwijl ze eerst een t shirt droegen :'),...Samen met nog een paar van die self proclaimed heavy users :') andere eckte ecto's in een t shirt en kortebroek waaronder twee saté stokjes vandaan komen die vervolgens alleen borst en curl doen etc etc.

Zelf draag ik een Trui en een trainingsbroek met sportschoenen (duh).
Als het echt te warm is, dan trek ik mijn trui even uit maar in principe hou ik die altijd aan (stressfactor)

How about you guys?

Het maakt natuurlijk niet zozeer uit wat iemand draagt, maar ergens vind ik het ook wel typerend voor het type persoon.

Oh, en nog even ééntje uit de oude doos :')

[..]

x2... vroeger niet.. maar tegenwoordig wel, als ik ze zwaar train heb ik de volgende dag altijd zo'n last met scheiten :')
Gewoon korte broek het hele jaar door en tshirt met sportschoenen, zie mensen altijd kijken van wtf als ik over straat loop zo :) ben al 2 jaar niet ziek geweest.
pi_124288045
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:07 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Waar trainen jullie in?

Hier trainen ook twee gasten (en eerlijk is eerlijk, ze worden steeds groter) die dan van die weight lifting tank tops aan hebben terwijl ze eerst een t shirt droegen :'),...Samen met nog een paar van die self proclaimed heavy users :') andere eckte ecto's in een t shirt en kortebroek waaronder twee saté stokjes vandaan komen die vervolgens alleen borst en curl doen etc etc.

Zelf draag ik een Trui en een trainingsbroek met sportschoenen (duh).
Als het echt te warm is, dan trek ik mijn trui even uit maar in principe hou ik die altijd aan (stressfactor)

How about you guys?

Het maakt natuurlijk niet zozeer uit wat iemand draagt, maar ergens vind ik het ook wel typerend voor het type persoon.

Oh, en nog even ééntje uit de oude doos :')

[..]

x2... vroeger niet.. maar tegenwoordig wel, als ik ze zwaar train heb ik de volgende dag altijd zo'n last met scheiten :')
Altijd korte broek, met t-shirt en (binnen)sportschoenen.

De status haal ik weg bij mijn xxl nutrition drank bidon :')
..
..
  woensdag 20 maart 2013 @ 12:30:58 #107
157922 fathank
pi_124288184
Zo rond de 2800 á 3000 ongeveer. Hou t niet meer zo precies bij de laatste tijd. Komt wel weer als de drukte achter de rug is en ik gewoon weer fatsoenlijk 3x per week naar de gym kan/ga. Geen pics ivm herkenbaarheid. Alleen een trollface over m'n gezicht geplakt is niet echt voldoende om herkenbaarheid tegen te gaan als ik shirtless pics op internet ga gooien :@.
pi_124288209
quote:
14s.gif Op woensdag 20 maart 2013 12:30 schreef fathank het volgende:
Zo rond de 2800 á 3000 ongeveer. Hou t niet meer zo precies bij de laatste tijd. Komt wel weer als de drukte achter de rug is en ik gewoon weer fatsoenlijk 3x per week naar de gym kan/ga. Geen pics ivm herkenbaarheid. Alleen een trollface over m'n gezicht geplakt is niet echt voldoende om herkenbaarheid tegen te gaan als ik shirtless pics op internet ga gooien :@.
Tattoo?
..
..
  woensdag 20 maart 2013 @ 12:32:42 #109
157922 fathank
pi_124288255
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 12:31 schreef jemappellefrikandelle het volgende:

[..]

Tattoo?
Een paar en 2 flinke niet alledaagse littekens :P
  woensdag 20 maart 2013 @ 12:36:58 #110
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124288404
quote:
14s.gif Op woensdag 20 maart 2013 12:30 schreef fathank het volgende:
Tja wie zou er eigenlijk misbruik van kunnen maken?
YouTube
pi_124288459
quote:
14s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:19 schreef seto het volgende:

[..]

Mijn creatie dus ja :P

Nee hoor, hij kan nu inderdaad beter naar het ONZ-topic.
Lijkt mij een goed plan. Ik vind het eigenlijk wel grappig gedaan. btw.
Kapitalisme is korte-termijn genot door financiële en ecologische schulden te maken.
pi_124288476
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:50 schreef ssebass het volgende:

[..]

Iets meer info over je schema krachttraining. 5x per week kan maar zorg wel voor genoeg herstel. 2x 35km per week rennen lijkt mij echt te veel. Ook mensen die een marathon gaan lopen, lopen maar kort 35km om daarna weer wat af te bouwen.
3 day split, dus genoeg herstel voor de spiertjes moet lukken. Het is trouwens in totaal ong. 35km per week, dus een keer 20km en een keer 15 oid. Ben alleen een strever, geil op self-improvement dus wil altijd verder. Ook al is dat misschien niet altijd goed :P
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:50 schreef Questular het volgende:

@ Kerol
Je trainingsintensiteit mag wel wat omlaag. Je hebt nergens rust momenten als ik zie wat je allemaal doet. Waarom train je 5x per week?
Omdat ik met split-schema's werk van 3 dagen. Elke spiergroep komt zo ongeveer 2x per week aan bod. Hardlopen doe ik vaak 's avonds op de dag dat ik ook al getrained heb. Wellicht is dat iets teveel van het goede.
quote:
7s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:50 schreef Snakey het volgende:

[..]

Niet zozeer deload, maar gewoon rust.
Welke vorm van rust? Paar dagen niet trainen? Of meer rust pakken door m'n schema om te gooien naar 3x pw en dan fullbody?

Zit trouwens al anderhalf maand in de cut.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_124288565
quote:
He bois,

5x + al die cardio is veel te veel.

Meer rustdagen.
  woensdag 20 maart 2013 @ 12:43:15 #114
157922 fathank
pi_124288607
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 12:36 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Geen idee maar dat maakt me ook niet zoveel uit. Mensen hoeven niet te weten wie er achter m'n nickname schuilgaat.
  woensdag 20 maart 2013 @ 12:44:20 #115
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_124288647
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 12:36 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ik plak soms mijn lichaam onder het hoof van anderen om daarna pagga te slaan, weet niet of dat misbruik is?
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  woensdag 20 maart 2013 @ 12:45:56 #116
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_124288699
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 12:39 schreef Kerol het volgende:

[..]

3 day split, dus genoeg herstel voor de spiertjes moet lukken. Het is trouwens in totaal ong. 35km per week, dus een keer 20km en een keer 15 oid. Ben alleen een strever, geil op self-improvement dus wil altijd verder. Ook al is dat misschien niet altijd goed :P

[..]

Omdat ik met split-schema's werk van 3 dagen. Elke spiergroep komt zo ongeveer 2x per week aan bod. Hardlopen doe ik vaak 's avonds op de dag dat ik ook al getrained heb. Wellicht is dat iets teveel van het goede.

[..]

Welke vorm van rust? Paar dagen niet trainen? Of meer rust pakken door m'n schema om te gooien naar 3x pw en dan fullbody?

Zit trouwens al anderhalf maand in de cut.
Je doet nu in ieder geval teveel, zeker voor de intake die je nu hebt in de cut. Ik zou even een week rust pakken, of op zijn minst heel licht trainen zodat je goed uitrust. Ook proberen wat meerslaap te pakken. En daarna in ieder geval naar een 3 day schema gaan.
pi_124289130
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 07:26 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Basic Fit en F4F is bagger: vrijwel iedereen wil daar z.s.m. weer weg. Al was er hier wel iemand die beweerde dat het bij F4F R'dam net een hardcoregym was :') Ik ben benieuwd bij welke hardcoregyms deze persoon dan allemaal getraind heeft.

Denk dat je mij bedoelt, ik heb nooit gezegd dat het net een hardcoregym was, maar ik ken verder niemand in dit topic die bij F4F R'dam zit. Wel dat we hier (F4F R'dam Centraal) gewoon alles hebben wat je nodig hebt, squatrek, olympische barbells, incline/decline/flat bench, dumbells tot 48kg. En een flink aantal huge mofos.
Het is wel anders bij de overige F4F vestigingen in R'dam, die zou ik overigens wel als een standaard show off gym bestempelen met de bijbehorende clichés.

Maar goed, ik ben hier niet om reclame te maken (het is al druk genoeg :') ), vond je opmerking alleen een beetje persoonlijk worden. Je hoeft me verder niet te geloven maar mag natuurlijk altijd langskomen. :)
  woensdag 20 maart 2013 @ 13:08:05 #118
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124289438
Je voorste schouderspieren, waar pak je die goed mee?

Ik heb nu een deuk zitten tussen mijn schouder en chest....
Mijn schouders staan ook iets naar voren namelijk.
YouTube
  woensdag 20 maart 2013 @ 13:12:23 #119
69994 seto
-|||--------|||-
pi_124289584
OHP gewoon.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_124289736
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 12:58 schreef Asgard het volgende:

[..]

Denk dat je mij bedoelt, ik heb nooit gezegd dat het net een hardcoregym was, maar ik ken verder niemand in dit topic die bij F4F R'dam zit. Wel dat we hier (F4F R'dam Centraal) gewoon alles hebben wat je nodig hebt, squatrek, olympische barbells, incline/decline/flat bench, dumbells tot 48kg. En een flink aantal huge mofos.
Het is wel anders bij de overige F4F vestigingen in R'dam, die zou ik overigens wel als een standaard show off gym bestempelen met de bijbehorende clichés.

Maar goed, ik ben hier niet om reclame te maken (het is al druk genoeg :') ), vond je opmerking alleen een beetje persoonlijk worden. Je hoeft me verder niet te geloven maar mag natuurlijk altijd langskomen. :)
Je hebt gelijk: ik was wat te irriterent: mijn excuses.
Kapitalisme is korte-termijn genot door financiële en ecologische schulden te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')