abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124285054
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:44 schreef borstmelk het volgende:
bij ons in de sportschool proberen ze steeds meer supplementen aan te smeren aan iedereen. vooral aminozuren proberen ze te verkopen. body en fitshop verkoopt het ook: http://www.bodyenfitshop.(...)-poeder/bsn/amino-x/

heb je eigenlijk iets aan deze supplementen? mij was altijd verteld dat 99% van de supplementen shit zijn en je er niets aan hebt.
Eiwitten zijn opgebouwd uit aminozuren. Tsja: ik zie er het nut niet zo van in.
Nogmaals mijn supplementen top-6:
1. Vitamine D
2. Creatinemonohydraat
3. Eiwitcomplex met in ieder geval whey en casseine
4. ZMA
5. glucosamine chondroitine msm complex
6. Pre workout iets (al is ben je met een dubbele expresso al op de helft).
pi_124285063
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:57 schreef ssebass het volgende:

[..]

Hoeveel weeg je? Ik ben 5'9" en 75kg, als het qua gewicht niet veel scheelt ben ik blijkbaar gewoon te vet. Neem aan dat jij een stuk zwaarder bent.
79 kg gisteren, maar ik oog een stuk zwaarder omdat mijn frame geen klap weegt. :') :D

Die kutpolsen ook, dat is echt om te huilen. Genoeg meisjes met dikkere polsen dan ik.
  woensdag 20 maart 2013 @ 11:02:12 #78
69994 seto
-|||--------|||-
pi_124285103
7" wrists master race

(vind ze nog steeds dun eigenlijk :P)
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_124285162
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:00 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Eiwitten zijn opgebouwd uit aminozuren. Tsja: ik zie er het nut niet zo van in.
Nogmaals mijn supplementen top-6:
1. Vitamine D
2. Creatinemonohydraat
3. Eiwitcomplex met in ieder geval whey en casseine
4. ZMA
5. glucosamine chondroitine msm complex
6. Pre workout iets (al is ben je met een dubbele expresso al op de helft).
Behalve dan dat caffeine je cortisolproductie stimuleert, wat dan weer je spierherstel in de weg kan staan.
  woensdag 20 maart 2013 @ 11:05:55 #80
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124285201
quote:
14s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:00 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

79 kg gisteren, maar ik oog een stuk zwaarder omdat mijn frame geen klap weegt. :') :D

Die kutpolsen ook, dat is echt om te huilen. Genoeg meisjes met dikkere polsen dan ik.
Zelf ook 5"10... :')
9 kilo to go dan :')

Welke oefeningen pak je voor je traps?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_124285229
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:02 schreef seto het volgende:
7" wrists master race

Hmm nice man. Maar opzich blijven polsen en kuiten al heel snel dun lijken bij de rest, beetje Achilles-hiel idee. :P Arnold zijn kuiten waren in het begin ook niet zo best.

Aangespannen bovenarm / wrist ratio is echt dramatisch bij mij, popeye effect. :') Bishes be mirin' though!

quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:05 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Zelf ook 5"10... :')
9 kilo to go dan :')

Welke oefeningen pak je voor je traps?
Deadlift en schouders (lateral raises, dumbbell shoulder press) bruh! Weet niet of ze bij rear delt flies ook meedoen.
pi_124285258
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:17 schreef MarMar het volgende:

[..]

Je moest eens weten hoeveel chicks hun make up nog bijwerken in de kleedkamer voor ze gaan sporten :')
Make-up. :')

Wanneer gaan vrouwen eens snappen dat more = less? Ziet er zoveel mooier uit.
  woensdag 20 maart 2013 @ 11:09:27 #83
69994 seto
-|||--------|||-
pi_124285305
quote:
11s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:06 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Hmm nice man. Maar opzich blijven polsen en kuiten al heel snel dun lijken bij de rest, beetje Achilles-hiel idee. :P Arnold zijn kuiten waren in het begin ook niet zo best.

Aangespannen bovenarm / wrist ratio is echt dramatisch bij mij, popeye effect. :') Bishes be mirin' though!
Vind dat contract juist wel tof eigenlijk, laat Frank Zane je inspireren :P

Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_124285366
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:09 schreef seto het volgende:

[..]

Vind dat contract juist wel tof eigenlijk, laat Frank Zane je inspireren :P

[ afbeelding ]
Prachtfysiek dit. Hij heeft ook die gap in zijn chest die ik heb. :D

Zyzz had zo'n mooie square chest, dat heeft ook wel wat. :)
pi_124285418
quote:
14s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:00 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Je lijkt inderdaad veel zwaarder. Mijn polsen zijn ook echt heel dun. Woog rond mijn 18de ook maar iets van 55kg, nu dus 20 kg zwaarder. Ga tot 80 kg bulken en dan cutten, want heb nog wel wat kilo'tjes in mijn buik zitten.. Daardoor lijk ik ook een stuk minder breed.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_124285475
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:02 schreef seto het volgende:
7" wrists master race

Hier ook 17,5cm, feelsbatman.jpeg
Soukidan op je oogbal.
pi_124285586
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:12 schreef ssebass het volgende:

[..]

Je lijkt inderdaad veel zwaarder. Mijn polsen zijn ook echt heel dun. Woog rond mijn 18de ook maar iets van 55kg, nu dus 20 kg zwaarder. Ga tot 80 kg bulken en dan cutten, want heb nog wel wat kilo'tjes in mijn buik zitten.. Daardoor lijk ik ook een stuk minder breed.
Yeah, dat zal het wel zijn dan. Gewoon max bulken nu, lean worden kan altijd nog wel. Hoe oud ben je nu? :D

Ik heb zelf nog steeds de middel van een 14-jarige, combineer dat met grote afstand tussen schouders (had ik ook al als Ectomuis), lats trainen, en voila, v-taper.

pi_124285642
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 09:58 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Dit, ja!

[..]

Je pikt ze er ook meteen uit: pet, voetbalshirt van een een of andere profclub, Beat hoofdtelefoon, ecto, bling-bling schoenen, B&F bidon (je komt er natuurlijk niet zonder een sloot supplementen), lopend als een eindbaas en dan meteen beginnen met dumbbell "bicep-curlen" (tussen haakjes want de vorm is bagger). En serieus in de spiegel naar zichzelf kijken. :')

Als ik al ooit (weer) zou gaan voetballen ga ik op het voetbalveld toch ook niet meteen doen alsof ik Messi ben?
Ik probeer meZelf er altijd van te weerhouden al te straffe meningen te vormen over mijn mede gymnasten, maar een tijdje terug kwam er een nieuwe jongen, met belt en t-shirt waarop stond "heavy fucking metal".

Sjah, dan kan ik mezelf ook moeilijk bedwingen.
pi_124285753
quote:
14s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:18 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Yeah, dat zal het wel zijn dan. Gewoon max bulken nu, lean worden kan altijd nog wel. Hoe oud ben je nu? :D

Ik heb zelf nog steeds de middel van een 14-jarige, combineer dat met grote afstand tussen schouders (had ik ook al als Ectomuis), lats trainen, en voila, v-taper.

[ afbeelding ]
Knallend fysiekje wel ja. Beter voor jou dat je die aanleg voor een mooie v-vorm al had. Evengoed netjes gedaan toch?
pi_124286178
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ik tik volgend jaar de 30 aan :( Had vroeger altijd een six pack omdat ik zo dun was, dus ook gewoon nul chest. Rond mijn 21ste was een omslagpunt en kon ik voor het eerst een paar kilo extra vasthouden tot iets van 60, maar was echt skinny fat dus bolle buik en verder nog steeds zo mager als wat.
Vanaf mijn 23ste voor het eerst gaan trainen, bleek vnl aanleg te hebben voor borst en triceps. Rug biceps blijft mijn zwakke punt dus krijg niet snel een mooi uitgesproken V. Blijf mijn armen enorm dun vinden en doe dus ook maar isolatie erbij. Krijg wel enorm snel een buik, hoe clean ik ook eet zelfs op 2k aan kcal. Ook als ik afval blijf ik een bolle buik houden al lijk ik verder wel te slinken, heel vreemd.
pi_124286288
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Je hebt je schouders wel erg naar voren hangen of niet?
If not now, then when.
pi_124286715
He bois,

Train nu al sinds maanden vijf keer per week + 2 x per week minstens 35km hardlopen (verspreid over 2x) en ben nu al tijdje hele dagen moe, laag libido, geen puf. Denk dat ik overtraind ben.. Ik slaap altijd van 11-8 dus dat moet het probleem niet zijn lijkt mij. Iemand tips hoe dit tegen te gaan? Deload?
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_124286798
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:48 schreef Kerol het volgende:
He bois,

Train nu al sinds maanden vijf keer per week + 2 x per week minstens 35km hardlopen (verspreid over 2x) en ben nu al tijdje hele dagen moe, laag libido, geen puf. Denk dat ik overtraind ben.. Ik slaap altijd van 11-8 dus dat moet het probleem niet zijn lijkt mij. Iemand tips hoe dit tegen te gaan? Deload?
Iets meer info over je schema krachttraining. 5x per week kan maar zorg wel voor genoeg herstel. 2x 35km per week rennen lijkt mij echt te veel. Ook mensen die een marathon gaan lopen, lopen maar kort 35km om daarna weer wat af te bouwen.
pi_124286800
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Je hebt je schouders wel erg naar voren hangen of niet?
Yep. Die krengen zijn compleet uit verhouding gegroeid. Geeft een leuk effect, maar serious troubles om ze naar achter te houden. (ook bij trainen) Loop ze de hele dag te corrigeren, *nu* ook weer, thanks. :P

Ergens klopt mijn lichaam niet, alsof het eerst dacht "hey laat ik lekker een meisje worden", toen "nouja toch maar een mannetje dan", "laat ik maar lekker mager blijven dan lijk je zo'n laffe tak", en toen ineens "BANG, hier moet wat spiermassa en daar en hier en zo ook wat, zoo, kijk eens aan". Ik heb waarschijnlijk ook het skelet van een meisje. :D

Volgens mij denkt het nu ook nog, "hey, jij moet nog een paar cm langer worden, net als je pa en je broer". Hopelijk werk ik dat niet tegen nu. :') Straks was die testosteron hier helemaal niet voor bedoeld. :o
pi_124286808
@ Kerol
Je trainingsintensiteit mag wel wat omlaag. Je hebt nergens rust momenten als ik zie wat je allemaal doet. Waarom train je 5x per week?
  woensdag 20 maart 2013 @ 11:50:44 #96
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_124286821
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:48 schreef Kerol het volgende:
He bois,

Niet zozeer deload, maar gewoon rust.
  woensdag 20 maart 2013 @ 11:51:59 #97
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_124286859
quote:
14s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:50 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Yep. Die krengen zijn compleet uit verhouding gegroeid. Geeft een leuk effect, maar serious troubles om ze naar achter te houden. (ook bij trainen) Loop ze de hele dag te corrigeren, *nu* ook weer, thanks. :P

Ergens klopt mijn lichaam niet, alsof het eerst dacht "hey laat ik lekker een meisje worden", toen "nouja toch maar een mannetje dan", "laat ik maar lekker mager blijven dan lijk je zo'n laffe tak", en toen ineens "BANG, hier moet wat spiermassa en daar en hier en zo ook wat, zoo, kijk eens aan". Ik heb waarschijnlijk ook het skelet van een meisje. :D

Volgens mij denkt het nu ook nog, "hey, jij moet nog een paar cm langer worden, net als je pa en je broer". Hopelijk werk ik dat niet tegen nu. :')
Dat is 't nadeel van te lang doorgaan met Starting Strength. Veel pressen, maar te weinig werk voor je rear delts.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_124287024
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:32 schreef ssebass het volgende:

[..]

Ik tik volgend jaar de 30 aan :( Had vroeger altijd een six pack omdat ik zo dun was, dus ook gewoon nul chest. Rond mijn 21ste was een omslagpunt en kon ik voor het eerst een paar kilo extra vasthouden tot iets van 60, maar was echt skinny fat dus bolle buik en verder nog steeds zo mager als wat.
Vanaf mijn 23ste voor het eerst gaan trainen, bleek vnl aanleg te hebben voor borst en triceps. Rug biceps blijft mijn zwakke punt dus krijg niet snel een mooi uitgesproken V. Blijf mijn armen enorm dun vinden en doe dus ook maar isolatie erbij. Krijg wel enorm snel een buik, hoe clean ik ook eet zelfs op 2k aan kcal. Ook als ik afval blijf ik een bolle buik houden al lijk ik verder wel te slinken, heel vreemd.
Wow heel vreemd, op 2000 kcal nog een buik? :o Is dat echt gewoon vet? Of is je houding verkeerd ofzo?

Zou echt de meeste jongens aanraden om zo rond hun 17-18e te gaan trainen. Hier heb je zoveel aan. :D

quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:21 schreef NomanIW het volgende:

[..]

Knallend fysiekje wel ja. Beter voor jou dat je die aanleg voor een mooie v-vorm al had. Evengoed netjes gedaan toch?
Yeah, ben wel blij nu. Moet er niet aan denken dat ik nog mager zou zijn, zeker bij deze lengte. Ergens zou ik me dan gewoon inferieur voelen. :')

quote:
14s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:51 schreef fathank het volgende:

[..]

Dat is 't nadeel van te lang doorgaan met Starting Strength. Veel pressen, maar te weinig werk voor je rear delts.
Signed. Absoluut, ga for the love of God die Babylover's variant doen, want ideaal is dit niet. En dan te bedenken dat de originele SS niet eens barbell rows of pullups heeft. ;(
pi_124287043
quote:
14s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:50 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Volgens mij denkt het nu ook nog, "hey, jij moet nog een paar cm langer worden, net als je pa en je broer". Hopelijk werk ik dat niet tegen nu. :') Straks was die testosteron hier helemaal niet voor bedoeld. :o
Hier zijn ook stretches voor, naast oefeningen. Verbosity kan je er vast wel wat geven.
If not now, then when.
  woensdag 20 maart 2013 @ 12:02:33 #100
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124287199
quote:
11s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:56 schreef Panzermaus het volgende:

[..]
Zou echt de meeste jongens aanraden om zo rond hun 17-18e te gaan trainen. Hier heb je zoveel aan. :D

[..]

Yeah, ben wel blij nu. Moet er niet aan denken dat ik nog mager zou zijn, zeker bij deze lengte. Ergens zou ik me dan gewoon inferieur voelen. :')

[..]

Zelf ook pas begonnen toen ik 22-23 was ofzo... Nu pas op 26 jarige leeftijd echt serieus (ik dacht dat ik toen ook serieus was, maar no man...)

Hopelijk is het niet te laat om een nice fysiek te krijgen :P
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')